Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-12-27 22:29 hidegen rángat....

Gabika910125 írta: Sziasztok! Nem biztos h jó helyre írok de ez tűnt a legalkalmasabbnak. Szóval adott egy e46 330xd. Egyszer kb fél éve úgy kezdődött h kikapcsolt magától a tempomat. Utána szép lassan néha néha rángatott és még most is rángat csak már szinte mindíg de teljesen összefüggéstelenül. Mielőtt jönne h diag akkor elmondanám már különböző szerelőnél voltam, 2magyarországon 2 németben (kényszerből)és senki semmit nem tud. Annyi van h dde vezérlés hibát kiadja de azt már sokkal előbb kiadta. Cseréltem: Kartergáz szűrő, légtömegmérő, elosztócső nyomás szabályzó. Volt már valakinek ilyesmi gondja?


nem lehet hagyni. mert ha normális diagot csinált volna bármelyik, akkor nézett volna élőadatot is, és BMW specifikus diagot használ. nem holmi univerzális fityfatyszt.
ha pedig a 4 szervízből senki nem tudta, akkor mit vársz itt? főleg ha a diag témát hagyjuk?
ilyesmi gondot meg pár dolog okozhat. a típushibákat meg illene szerelőknek tudni.
add meg merre mozogsz, hátha valaki tud egy normális diagban segíteni. mert ide olyan kell, aki normélis progija, eszköze és szaktudása is van. (hidd el a legtöbb nagy autószerviz elmehet a pitsába, szóval nem kell őket nagy számnak tartani. a lehúzásukról nem is bszélve.)

YELLOW Elküldve: 2015-12-27 19:20 Üzemanyag szivattyú

sutius írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
sutius írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta:
sutius írta: köszönöm, megyek le is kapom a kesztyütartót
és a relét csak egyszerüen kihuzom?



nézd meg, hogy gyújtás ráadásnál kattan-e. ujjadat rárakod lehet érezni, de hallani is lehet.
nem szedtem még ki onnan relét, de szerintem látni, hogy jön ki. fülek fogják szerintem.

na sikerült kiszednem, csak simán ki kell huzni. mérni nem tudtam mert itthon nincs mivel...
ha gyujtás ráadásakor kattog, az azt jelentihogy, a relé jó és a szivattyú meghalt?


nem feltétlen. leírtam lentebb. mert ha kattan, akkor behúz a relé. de ha az érintkezők pogácsája beégett, kokszos, sérült, akkor nem ad elég kontaktot, nem vezet át elég áramot.

próba képen tedd át valamelyik másikat ami ződ, aztán nézd meg. úgy megy-e a szivattyú, vagy beindul-e az autó. ha azzal sem jó, akkor szivattyú lesz biztosra.

megpróbálom kicserélni egy másikra, ha jól látom ez a duda,gondolom ezt gond nélkül kivehetem


na áttettem egy másikat és ugy sem megy a szivattyú, nem is indul és hogy boldog legyek lemerült az aksi is...


akkor akksi feltölt, szivattyú csere.

köszönöm a segitséget, beszéltem a szerelőmmel és holnap megnézi, kiméri a kábelt, hogy nehogy szakadás legyen valahol és ha van áram akkor szivattyú csere...



hát meg lehet a szivattyút is táplálni direktbe. de nem hinném, hogy a vezeték szakadt volna el. hisz nem nagyon mozog ott sehol.

YELLOW Elküldve: 2015-12-27 17:38 Üzemanyag szivattyú

sutius írta:
sutius írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
YELLOW írta:
sutius írta: köszönöm, megyek le is kapom a kesztyütartót
és a relét csak egyszerüen kihuzom?



nézd meg, hogy gyújtás ráadásnál kattan-e. ujjadat rárakod lehet érezni, de hallani is lehet.
nem szedtem még ki onnan relét, de szerintem látni, hogy jön ki. fülek fogják szerintem.

na sikerült kiszednem, csak simán ki kell huzni. mérni nem tudtam mert itthon nincs mivel...
ha gyujtás ráadásakor kattog, az azt jelentihogy, a relé jó és a szivattyú meghalt?


nem feltétlen. leírtam lentebb. mert ha kattan, akkor behúz a relé. de ha az érintkezők pogácsája beégett, kokszos, sérült, akkor nem ad elég kontaktot, nem vezet át elég áramot.

próba képen tedd át valamelyik másikat ami ződ, aztán nézd meg. úgy megy-e a szivattyú, vagy beindul-e az autó. ha azzal sem jó, akkor szivattyú lesz biztosra.

megpróbálom kicserélni egy másikra, ha jól látom ez a duda,gondolom ezt gond nélkül kivehetem


na áttettem egy másikat és ugy sem megy a szivattyú, nem is indul és hogy boldog legyek lemerült az aksi is...


akkor akksi feltölt, szivattyú csere.

YELLOW Elküldve: 2015-12-27 17:03 Üzemanyag szivattyú

sutius írta:
YELLOW írta:
sutius írta: köszönöm, megyek le is kapom a kesztyütartót
és a relét csak egyszerüen kihuzom?



nézd meg, hogy gyújtás ráadásnál kattan-e. ujjadat rárakod lehet érezni, de hallani is lehet.
nem szedtem még ki onnan relét, de szerintem látni, hogy jön ki. fülek fogják szerintem.

na sikerült kiszednem, csak simán ki kell huzni. mérni nem tudtam mert itthon nincs mivel...
ha gyujtás ráadásakor kattog, az azt jelentihogy, a relé jó és a szivattyú meghalt?


nem feltétlen. leírtam lentebb. mert ha kattan, akkor behúz a relé. de ha az érintkezők pogácsája beégett, kokszos, sérült, akkor nem ad elég kontaktot, nem vezet át elég áramot.

próba képen tedd át valamelyik másikat ami ződ, aztán nézd meg. úgy megy-e a szivattyú, vagy beindul-e az autó. ha azzal sem jó, akkor szivattyú lesz biztosra.

szerk.: ha sorba nézed, akkor klíma kompresszor, ködlámpa, duda relék vannak ott a sorban.

YELLOW Elküldve: 2015-12-27 16:41 Üzemanyag szivattyú

YELLOW írta:
sutius írta: köszönöm, megyek le is kapom a kesztyütartót
és a relét csak egyszerüen kihuzom?



nézd meg, hogy gyújtás ráadásnál kattan-e. ujjadat rárakod lehet érezni, de hallani is lehet.
nem szedtem még ki onnan relét, de szerintem látni, hogy jön ki. fülek fogják szerintem.


ha kivetted és mérni akarod, akkor mérd meg:
- két 87-es lábat, össze kell sípoltatni, sípolnia kell.
- 30 és 87 ne sípoljon (ez az alapállapot)
- 85 és 86 között mérj ellenállást
- 85 és 86 kapcsolj 12V-ot (így behúz a relé, ha jó), akkor mérj rövidzárat, sípolást, a 30 és 87 között. ha nem sípol, akkor tedd ellenállás mérésbe, valószínű túl nagy ellenállás van, azaz az érintkező pogácsák beégtek. ha nem kattan a 12V-ra, akkor be sem húz a relé. szintén rossz.

YELLOW Elküldve: 2015-12-27 16:28 Üzemanyag szivattyú

sutius írta: köszönöm, megyek le is kapom a kesztyütartót
és a relét csak egyszerüen kihuzom?



nézd meg, hogy gyújtás ráadásnál kattan-e. ujjadat rárakod lehet érezni, de hallani is lehet.
nem szedtem még ki onnan relét, de szerintem látni, hogy jön ki. fülek fogják szerintem.

YELLOW Elküldve: 2015-12-27 14:46 Üzemanyag szivattyú

sutius írta:
YELLOW írta:
sutius írta:
szotakdavid írta:
sutius írta: Üdv,
azt szeretném kérdezni, hogy üzemanyag szivattyúból milyet érdemes venni? melyik a gyári beszállitó?
Hála a kis Jézuskának karácsony estéjén behalt az üzemanyag szivattyum....


Vdo a gyári

köszönöm!
még csak annyit, hogy mennyi a valószinüsége annak, hogy a szivattyu egyszerüen csak meghal? semmi előjel nélkül?



kb. ugyanannyi, mint bármi másnak, ami el tud romlani. nem feltétlen van előjele elromlásnak. morbid, de előjel nélkül is kaphat bárki szívrohamot, agyvérzést úgy, hogy relatíve egészségesen élt.
pumpa reléje, biztije meg lett nézve? ha azok jók, akkor csak a pumpa a rossz.

a biztit megnéztem,a relé merre van?
Mikor 2.es állásba teszem a kulcsot nem hallom, hogy töltene a pompa és az injektoroknál lévő szelepnél sem jön üzemanyag és nyomás sincs benne....


kesztyűtartó mögött (tehát le kell szerelni a kesztyűtartót).
K96, a képen a zöld nyíl mutatja. balról az első.

YELLOW Elküldve: 2015-12-27 14:15 Üzemanyag szivattyú

sutius írta:
szotakdavid írta:
sutius írta: Üdv,
azt szeretném kérdezni, hogy üzemanyag szivattyúból milyet érdemes venni? melyik a gyári beszállitó?
Hála a kis Jézuskának karácsony estéjén behalt az üzemanyag szivattyum....


Vdo a gyári

köszönöm!
még csak annyit, hogy mennyi a valószinüsége annak, hogy a szivattyu egyszerüen csak meghal? semmi előjel nélkül?



kb. ugyanannyi, mint bármi másnak, ami el tud romlani. nem feltétlen van előjele elromlásnak. morbid, de előjel nélkül is kaphat bárki szívrohamot, agyvérzést úgy, hogy relatíve egészségesen élt.
pumpa reléje, biztije meg lett nézve? ha azok jók, akkor csak a pumpa a rossz.

YELLOW Elküldve: 2015-12-26 21:27 Termosztát

flenfer írta:
Csabika136 írta:
flenfer írta:
lela írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Urak!
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok!

Vettem Termosztátot az E46 320d (136Le) kocsimhoz és a csere előtt állok. 30-40km-es úton is, mikor a mutató már középre beáll végre, 69 foknál nem megy feljebb a vízhőfok. Tehát termosztát csere. Nem kérdés, hogy miképp cseréljem, mert szerintem megoldom. Viszont van az EGR szelep termosztátja is. Olyat nem vettem, de ha az is rossz, akkor azt hogy lehetne megállapítani bontás nélkül? És még annyi, hogy milyen probléma jelentkezik, ha az EGR termosztát nem működik helyesen?
Köszönöm!


jelenség ugyanaz. nem melegszik be.
általában pont az EGR termosztát szokott rossz lenni. vagy mindig azt cseréli az ember, ami kevésbbé volt rossz. együtt érdemes a kettőt cserélni. mivel valószínű egyik sem 100% már.


Azt EGR termosztáttól is a a motor nem melegszik be?

Igen!
Érdemes ha egy téma érdekel átolvasni az egész topikot, sok kérdésre választ fogsz kapni.


Egy jótanács! Mielött kicseréled a termosztátot, (nem az egr) tedd bele forró vízbe, hogy rendesen működik e.Én megjártam, gyári újat vettem bele, az meg nem nyitott ki.


Köszönöm a választ és a tanácsot! Ki fogom próbálni. Franc aki megeszi annyi pénzért rosszat adnak?


De még kicseréltetni sem volt egyszerű, kellett egy autószerelői számla, meg egy szakvélemény, hogy mi a baja. Lehet, hogy csak én fogtam ki a selejtet.


nem egyedüli vagy. más is járt már így.

YELLOW Elküldve: 2015-12-26 21:26 világításmodul programozása

Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Robin68 írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Nem igazán találom, hova írjam a kérdést.

A kocsi bezárásakor felvillannak az irányjelzők, de nyitáskor nem. Nem lehet úgy állítani valamit, hogy nyitáskor is lássam hogy sikeresen nyitottam a kocsit? Nappal nem annyira látom a kabinfényt messziről.

Köszönöm!

Át lehet programozni. Azt is be lehet állítani, hogy legyen hanjelzés vagy ne legyen.


hangjelzés csak riasztós változat esetén van nem?


Tényleg. Ha már szóba került. Honnan tudom, hogy az enyémben van-e riasztó? Kinyitni ugye nem tudom csak kulccsal,ha bezártam, de akkor kikapcsolódik a riasztó is, ha van venne. De akkor hogy? Vagy egyértelmű hogy nincs benne?


ha van olyan doboz a tetőkárpiton és van villogó bohócorr a középő tükör alatt, akkor van

YELLOW Elküldve: 2015-12-26 20:43 Multikormány beszerelése utólag...

Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


Szia! Nekem 4 küllős, dupla légzsák indítós kormányom van. Az helyett akarok ugyanúgy 4 küllős multist tenni. A kábeleket már megvettem, be kéne raknom valamikor. Úgyhogy rajta vagyok.


úgy tudom a gyári 4 küllős nem alakítható át. tehát komplett kormány kell, ami multis. de akkor szerintem már 3 ágút vegyél (körlégzsákos), ne 4 ágút.


Én úgy tudom, hogy 4 küllős helyett csak 4 küllőst lehet tenni. De ez nem probléma, mert a kör alakút még szoknom kell, sokkal jobban szeretem a 4 küllőst.


ez hülyeség. mi alapján tudod úgy? nekem sima 4 küllős volt, és most multis M-es van. imádom a tempomatot, városon kívül. egyébként néha előveszem a 4 küllőset, ilyenkor tetszik, de csak akkor fogom visszarakni, ha elküldöm bőröztetni a M-est. sokat dob és sokkal szebb.

Azt hiszem innen a fórumról írták, de lehet hogy a dupla légzsák szimpla légzsákkal keverem az infót.


igen azzal kevered, de az is megoldható


Értem. Akkor ha vennék egy multis 4 küllős kormány középső légzsák részt,akkor azt nem tudnám betenni az én 4 küllős nem multis kormányomba?



szerintem nem. mert nem igazán ugyanaz a kormány. én így tudom. ráadásul nem sokkal lenne olcsóbb, mintha egy 3 ágú kerülne bele. maga a kormány karika egy értéktelen dolog amúgy is. főleg egy négyágú esetén.

ilyet szeretnél


ilyen van neked


csak az ilyen helyére rakható be a multis légzsák, mint az első képen






YELLOW Elküldve: 2015-12-26 14:06 Multikormány beszerelése utólag...

Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


Szia! Nekem 4 küllős, dupla légzsák indítós kormányom van. Az helyett akarok ugyanúgy 4 küllős multist tenni. A kábeleket már megvettem, be kéne raknom valamikor. Úgyhogy rajta vagyok.


úgy tudom a gyári 4 küllős nem alakítható át. tehát komplett kormány kell, ami multis. de akkor szerintem már 3 ágút vegyél (körlégzsákos), ne 4 ágút.


Én úgy tudom, hogy 4 küllős helyett csak 4 küllőst lehet tenni. De ez nem probléma, mert a kör alakút még szoknom kell, sokkal jobban szeretem a 4 küllőst.


ez hülyeség. mi alapján tudod úgy? nekem sima 4 küllős volt, és most multis M-es van. imádom a tempomatot, városon kívül. egyébként néha előveszem a 4 küllőset, ilyenkor tetszik, de csak akkor fogom visszarakni, ha elküldöm bőröztetni a M-est. sokat dob és sokkal szebb.


Azt hiszem innen a fórumról írták, de lehet hogy a dupla légzsák szimpla légzsákkal keverem az infót.


igen azzal kevered, de az is megoldható

YELLOW Elküldve: 2015-12-26 13:25 világításmodul programozása

Robin68 írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Nem igazán találom, hova írjam a kérdést.

A kocsi bezárásakor felvillannak az irányjelzők, de nyitáskor nem. Nem lehet úgy állítani valamit, hogy nyitáskor is lássam hogy sikeresen nyitottam a kocsit? Nappal nem annyira látom a kabinfényt messziről.

Köszönöm!

Át lehet programozni. Azt is be lehet állítani, hogy legyen hanjelzés vagy ne legyen.


hangjelzés csak riasztós változat esetén van nem?

YELLOW Elküldve: 2015-12-26 13:23 Multikormány beszerelése utólag...

Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
YELLOW írta:
Csabika136 írta: Sziasztok! Ha az E46-omban nem multikormány van, hanem sima, akkor muszáj az egész kormányt lecserélni, vagy elég a közepét is?
Köszönöm!


pontosan milyen kormányod is van? egy kép jó lenne. mert ha szerencséd van, akkor csak gombsor kell bele és kábelezés.


Szia! Nekem 4 küllős, dupla légzsák indítós kormányom van. Az helyett akarok ugyanúgy 4 küllős multist tenni. A kábeleket már megvettem, be kéne raknom valamikor. Úgyhogy rajta vagyok.


úgy tudom a gyári 4 küllős nem alakítható át. tehát komplett kormány kell, ami multis. de akkor szerintem már 3 ágút vegyél (körlégzsákos), ne 4 ágút.


Én úgy tudom, hogy 4 küllős helyett csak 4 küllőst lehet tenni. De ez nem probléma, mert a kör alakút még szoknom kell, sokkal jobban szeretem a 4 küllőst.


ez hülyeség. mi alapján tudod úgy? nekem sima 4 küllős volt, és most multis M-es van. imádom a tempomatot, városon kívül. egyébként néha előveszem a 4 küllőset, ilyenkor tetszik, de csak akkor fogom visszarakni, ha elküldöm bőröztetni a M-est. sokat dob és sokkal szebb.

YELLOW Elküldve: 2015-12-26 13:18 Biztonsági öv visszahúzása

érdekes, hogy a hátsó övek visszahúzása totál normális... mármmint minden más autóban.
az elsők, ez a csillapított visszahúzás (mert szerintem ez nem szennyezés miatt van) nem valami jó. kézzel kell rásegíteni...
vagy maga lehet a felcsévélő van koszolódva? de hát keveset futott autónál is?
minden típusnál ilyen? lehet egy E90-esét kellene befabrikálni?