Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-12-05 19:51 Nem indul el

fazekcs írta:
YELLOW írta:
fazekcs írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. E46 318i 2003-as autómmal úgy kezdődött a probléma, hogy nehezen indult. Első indítózáskor 500-1000 fordulat között dadogott a motor néhányat majd lefulladt. A következő indításra simán indult. Aztán pár napja reggel már nem indult egyáltalán, csak tekert. Gondoltam az AC-re hogy valami miatt nem termel.A relé volt a hibás. Kicseréltem a relét és még mindig nem indul,az önindító forgatja de nem történik semmi,a benzin nyomás 3 bar az injektornál mérve,gyújtás is van. Mi lehet még ami nem engedi az indítást? Ami furcsa hogy valami sípol az alapjárati motor környékén,illetve még valami kattogó hang is hallható de nem tudtam beazonosítani a pontos helyét.
Előre is köszönöm a segítséget.


kattogás, sípolás normális. nekem is csinálja.
nézni kellene egy diagot. fehérváron csak van valaki, aki foglalkozik ezzel. egyébként én is AC-ra gondoltam volna első körben. a szűrő még lehet éppen ludas. mert mérhetsz 3Bar nyomást, csak az lassan épül fel. beröffen, elmegy a 3Bar és nincs ideje újra felnyomni, a dugult szűrő miatt. ez csak tipp. szűrő a vez. ülés alatt van, kasztnin kívül, alul.


Köszi a gyors választ! Elindult! Igaz nem a legfinomabb módszerrel de behúzattuk és hatalmas füstfelhőt eregetve járt a motor,bár eleinte nem az összes henger. Néhány perc erőteljes füstölés után kezdett egyenletesen járni a motor és mostanra úgy néz ki hogy üzemel.Mindenképp meg kell nézetnem hozzáértő emberrel,mert hirtelen gyorsításnál tortyog a motor,nem húz és nem is pörög fel rendesen.Lehet hogy nem tett jót neki a vontatott indítás.


nem lehet, hogy előtte tankoltál valahol? aztán kezdte el?

YELLOW Elküldve: 2015-12-05 16:21 Motorolaj

Tomi88 írta:
tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


Szia!

A 4 literes motorod kb. 1600-1900 kilométerenként megeszik 1 liter olajat. Ez egyáltalán nem számít soknak, a természetes kopás miatt van (dugattyúgyűrűk, szimeringek, stb). A BMW blokkjai a műszaki megoldások miatt eleve kissé olajfogyasztóak. Két megoldás létezik; pótold ami elfogyott, vagy csinálj hibafeltárást és javítást ami komoly megbontással jár.

Persze a legtöbb szerelő még mindig a Zsiguliból indul ki és jön a "vékony olaj" szöveggel. Azt kell beleönteni amit a gyár előírt, ez független a motorüzemtől, hengerszámtól, elrendezéstől. Minden egyéb olaj valamilyen módon befolyásolja a működést, bár lehet, hogy ezt nem is fogod érzékelni.


azért 160ezernél ne legyen már elkopva egy motor, és csak mert sok gyártó 1000km/1L olajfogyasztást még elfogadhatónak ad meg, az egy nagy baromság. csupán azért van, hogy ne éljenek ilyen miatt garanciális dolgokkal a vásárlók.
persze bizonyos kialakítás miatt a V8 fogyasztósabb, de sor6-ra is mondják. ismerős V8 540i is ette az olajat castrol 10w-40-et hazsnált, azt hiszem. mondtam 5w-30 Eneos. érdekes alig fogyasztott olajat. főleg a korábbihoz képest. nekem szinte 10ezer alatt 1-1,5 deci emgy el, igaz csak egy sor4. meg van a leengedtt olaj mindig. érdekes apám 0km-es autója amikor vette, most sincs benne sok, de az sem eszi az olajat, pedig a könyve 1000km/1L-t ír elfogadhatónak. valószínű, amikor eléri ezt, akkor a motor kopottnak tekinthető. de ez valószínű normális olaj és hazsnálat mellett 500ezer km környékén következik be. én biztos aggódnék ilyen mértékű olajfogyasztás esetén.

YELLOW Elküldve: 2015-12-05 14:54 Motorolaj

tomas írta: Sziasztok. Van egy 2007-es 740i V8-am.
kb 4 hónapja vettem. Castrol 0W-30 as olaj van benne. Most második alkalommal kellett rátöltenem 1 teljes litert. (Az autó angol, ha számítana) kb. 1000-1200mls után. 96.000mls-et futott.
Egy Magyar szerelő barátom azt mondja, hogy az olaj túl "vékony" próbáljam meg az 5w30 mobile 1-et. (Viszont a szervizkonyvem a 0w30 as castrolt irja.

Egy itteni szerelő kapásból rávágta, hogy szimeringes. Ha az akkor nagy a baj.

Ahonnan vettem (kereskedő) azt mondja, hogy ez teljesen normális. Csak töltögessem.

Vélemény? A segítséget előre is köszönöm.


számomra fura, hogy 0w-30-at ad meg a könyv. oké "új" motor, de ekkora motorba V8-ba 5w-40 a belevaló. én azt ajánlom, hogy 5w-40-et tegyél bele, de úgy, hogy cseréld le, tehát ne azt öntögesd hozzá. ha utána is eszi, akkor lehet gond. ha 5-6ezer mls alatt eszik meg 1 liter olajat, az nem gond feltétlen.

YELLOW Elküldve: 2015-12-05 13:28 Lámpabúra polírozás

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Erre az utangyartott faceiftes 15ezres lampaburara erdemes kiverni a penzt?
Valaki cserelt ilyenre?
Az enyem oldalt meg van repedve... Meg karcos is mar.
Viszont nem parasodik meg.


ha cseréled csak tél után tedd szerintem és ha evszel újat, akkor érdemes rá fóliát huzatni szerintem.

YELLOW Elküldve: 2015-12-05 13:06 Nem indul el

fazekcs írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. E46 318i 2003-as autómmal úgy kezdődött a probléma, hogy nehezen indult. Első indítózáskor 500-1000 fordulat között dadogott a motor néhányat majd lefulladt. A következő indításra simán indult. Aztán pár napja reggel már nem indult egyáltalán, csak tekert. Gondoltam az AC-re hogy valami miatt nem termel.A relé volt a hibás. Kicseréltem a relét és még mindig nem indul,az önindító forgatja de nem történik semmi,a benzin nyomás 3 bar az injektornál mérve,gyújtás is van. Mi lehet még ami nem engedi az indítást? Ami furcsa hogy valami sípol az alapjárati motor környékén,illetve még valami kattogó hang is hallható de nem tudtam beazonosítani a pontos helyét.
Előre is köszönöm a segítséget.


kattogás, sípolás normális. nekem is csinálja.
nézni kellene egy diagot. fehérváron csak van valaki, aki foglalkozik ezzel. egyébként én is AC-ra gondoltam volna első körben. a szűrő még lehet éppen ludas. mert mérhetsz 3Bar nyomást, csak az lassan épül fel. beröffen, elmegy a 3Bar és nincs ideje újra felnyomni, a dugult szűrő miatt. ez csak tipp. szűrő a vez. ülés alatt van, kasztnin kívül, alul.

YELLOW Elküldve: 2015-12-04 16:43 Társalgó

az adott téma is fáraszt már jó ideje, de főleg ebben a topic-ban

YELLOW Elküldve: 2015-12-04 06:41 Társalgó

nickname írta:
Azért egy sufni diagolás, és egy márkaszervizes között van némi különbség.


jah, hogyne. milyen jól belőtték neki a BC-s kart

YELLOW Elküldve: 2015-12-03 14:30 Multikormány beszerelése utólag...

Bero írta:
lantika írta:
Bero írta: Nem értem mi a gond. Mit kell barkácsolni? Egy indítós helyére bele lehet rakni a két indítóst minden további nélkül és fordítva is.


Igen,de en ugy ertelmeztem a kerdest,hogy ha 1 inditos van neki,akkor azt 2 inditosra ät lehet e szerelni. Ätszerelni ugy mint mondjuk egy kisnavit nagyra. Ahhoz meg mär legzsäk csere mellett käbel csere is kell,hogy az 1 inditosbol 2 inditos legyen.


Nem kell. Egyindítóst beteszed és két indítós lesz. Csak egy kábel kimarad és át kell kódolni diaggal.


hogy lenne már egyindítós légzsákból kétindítós?
azért van benne két patron, és két külön csatlakozó. ha egy csatlakózód van, tehát 1 indítós volt gyárilag, akkor a kétindítós légzsákba egy helyre dugsz be!!! tehát egyet indítasz. annyi, hogy a főfokozatba kell dugni. a diag ilyenkor nem kell, hisz egy csati van a kormánynál.
fordított esetben, amikor 2 indítós helyére 1 indítósat teszel, akkor is egyindítós lesz, hiszen a légzsák maga egy indítós, viszont diaggal kapcsolni kell az előfokozatot, mert másképp hibát jelez, hisz egy csati szabadon van.

YELLOW Elküldve: 2015-12-02 16:32 Autóvásárlás

theprob írta:
YELLOW írta:
theprob írta:
YELLOW írta:
theprob írta: Sziasztok!

Képek és leírás alapján erről mi a véleményetek? Mennyire kell az ilyen "tuning" verdáktól tartani, hogy széthajtott vérpistike autók? Mondjuk a másik oldal meg ugye az, hogy legalább törődtek a kocsival és cserélték rajta amit lehetett, legalábbis feltételezhető.


a vérpistike autók nem így néznek ki...
külföldi autó. én azt mondanám, hogy fiatal srácé lehetett, de azt mondanám fanatikus volt/lehetett. szerintem.


Magyarul ha rendben van átvizsgálás után akkor megfontolhatom?



szerintem igen. bár ez a motor csak a hangja miatt jó. ha már 6 hengerest akarok venni, akkor 2.5 minimum. nincs gond a motorral, csak azért nem egy erőgép. csreébe eszik anniyt, mint egy 25i.


Elég kicsi a választék, annak is a nagyrésze minősíthetetlen (már képek alapján is). Szerintem első autónak elég lenne ez.


persze. én is így voltam, aztán már lassan 9 éve meg van sajnos rossz időpontban szántam rá magam a vásárlásra. ha akkor nem lett volna oylan különbség a nagy motorosk és kis motorosok között, akkor nem ez volna bár mivel takarékosan is lehet vele járni, így nem bánom.

YELLOW Elküldve: 2015-12-02 14:17 Autóvásárlás

theprob írta:
YELLOW írta:
theprob írta: Sziasztok!

Képek és leírás alapján erről mi a véleményetek? Mennyire kell az ilyen "tuning" verdáktól tartani, hogy széthajtott vérpistike autók? Mondjuk a másik oldal meg ugye az, hogy legalább törődtek a kocsival és cserélték rajta amit lehetett, legalábbis feltételezhető.


a vérpistike autók nem így néznek ki...
külföldi autó. én azt mondanám, hogy fiatal srácé lehetett, de azt mondanám fanatikus volt/lehetett. szerintem.


Magyarul ha rendben van átvizsgálás után akkor megfontolhatom?



szerintem igen. bár ez a motor csak a hangja miatt jó. ha már 6 hengerest akarok venni, akkor 2.5 minimum. nincs gond a motorral, csak azért nem egy erőgép. csreébe eszik anniyt, mint egy 25i.

YELLOW Elküldve: 2015-12-02 13:53 Autóvásárlás

theprob írta: Sziasztok!

Képek és leírás alapján erről mi a véleményetek? Mennyire kell az ilyen "tuning" verdáktól tartani, hogy széthajtott vérpistike autók? Mondjuk a másik oldal meg ugye az, hogy legalább törődtek a kocsival és cserélték rajta amit lehetett, legalábbis feltételezhető.


a vérpistike autók nem így néznek ki...
külföldi autó. én azt mondanám, hogy fiatal srácé lehetett, de azt mondanám fanatikus volt/lehetett. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2015-12-02 13:51 Társalgó

elgeri írta: Sziasztok

Bocsi a nagyon OFF-ért, de valakinek fel akartam tenni a költői kérdést

Van egy ilyen cikk: http://totalcar.hu/magazin/hir...bb_autoja/

Itt a Merci CLA most a lényeg. Azért nem szerették az amerikai felhasználók, mert, idézem:
"A tulajdonosok szerint az elvárhatónál gyakrabban kell gumikat cserélni az autón, ráadásul a futóműve is ráz."

Kérdése, mit várnak egy ilyen géptől a kedves tulajdonosok?

Utóí.: Bár mivel nem vagyok otthon a márkában, így csak most olvasom, hogy bizony első kerekes. Akkor nem azért fogy annyira a gumi, mint amire gondoltam


amerikai vegyen csak amerikai billegős autót, meg terepjárót azon nem fogy a gumi sem.
eleve fura, hogy a listába belekerült egy "amcsi" autó is. az egész hazabeszélés, bojkott, vagy nem tudom minek mondjam. mondjuk úgy lokálpatrióták. nem nagyon adok akapot az iylen cikkeknek.

YELLOW Elküldve: 2015-12-02 13:47 Ajtónyítási Gondok!

Attsss írta: Sziasztok! Olyan gondom lenne az e46-omon, hogy mostanában egyre többször nem nyit a központi zár. Nyomom a nyitás gombot a beltéri világítás feljön, de nem nyit csak mintha próbálná nyitni. Kulcsal csak a vezető ajtót tudom kinyitni és belülről nyomva a központi zár gombját se nyílnak az ajtók csak többszöri próbálgatás után.
Olvasgattam néhány korábbi hozzászólást, ami alapján a relére tippelnék, de azért szívesen elolvasok friss véleményeket.
Köszönöm


igen, nekem pont ugyanez volt, aztán már csak cifrázta a dolgokat. nekem relécsere segített.
mondjuk mint már írtam régebben, én ahogy figyeltem, sokaknál FL előtti autóknál inkább a zárszerkezetben a Hall szenzor a ludas, erről hil kollégának van feltöltve szerelési útmutatója, FL-eknél viszont relé. viszont el kell mondjam vannak kivételek. volt akinek úgyanígy csinált mint nekem, aztán hiába cserélte a relét, ugyanúgy rossz volt, viszont volt akinek mégis. az én véleményem az, hogy egyszerűbb, olcsóbb megoldás a relé csere. (persze itt sok minden függ a beszerzéstől, kivel tudod lejavíttatni, stb) én is jó darabig húztam, aztán nyáron, meleg időben egyre rosszabb lett, gáz volt a teszkó parkolóban aztán relécsere. bevált.

YELLOW Elküldve: 2015-12-01 12:05 E90 vásárlás

lantika írta:
YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán.


jó tanács: ne csak az árat nézd.
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!!
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.


Csak annyit a klima hiänyrol,hogy pl itt eszak nemetorszägban kb 2 hetig van 30 fok,egyebkent 25 körül nyäron. Szoval a klima egy felesleges extra itt. Es gondolj bele,ettöl eszakabbra. Ettöl függetlenül nekem van benne.


a klíma nem csak melegben kell bár mondom ezt én, aki korábban nyáron is alig hazsnálta, kb az utóbbi 2 évben kezdtem el használgatni hosszabb utakon. én értelek, de akkor is szebben néz ki. én azt mondom, akinek van pénz BMW-re, azt már egy digitklíma felára ne fogja meg. természetesen érthető. a német amúgy is olyan, hogy ha nem muszáj nem költ feleslegesen. megveszi a jó cuccot, de amire szükség van. ezért nem kerülnek az autók, 25-30ezer km előtt olajcserére, viszont nem számít ha hivatalos szervízbe viszi. az már más, hogy a török munkás ott is elkummantja az egészet.
kicsit ülésfűtés ellen is voltam, d emár azt is jó dolognak tartom, de azért nem tetetek be. veszek 1500-2000 között ilyen tezskósat oszt jóvan asszony fázik csak általában. amúgyis ritkán van kint nagy hidegben az autó, bár a garázs nem teljesen fűtott, de pár fokkal melegebb van bent mindig.

YELLOW Elküldve: 2015-12-01 11:50 E90 vásárlás

lalada írta:

Idézet: Helo!

Elhamarkodottan kérdeztelek itt titeket. Abszolút nem értek hozzá, de két hiba feltűnt nekem is. Az egyik a vezető oldali ajtónál a gumi úgy néz ki, mintha 500 ezret ment volna az autó. A másik a motorháztető alatti rész. Nem ugyanakkora a vese két oldalán.


jó tanács: ne csak az árat nézd.
ezt az autó amúgy is nehéz lenne eladni később is.
amiket te is írtál +E9x-ben manuális klíma, hát hogy mondjam..
ilyet gyakran látni nagy motoros 25i/30i gépekben, sokszor nem is értem, hogy lehetett az,
hogy megrendeli egy rendes motorral és közben már nem futja egy alapvető extrára.. naviról már ne is beszéljünk. de lehet belefutok az ízlések és pofonok témába újfent..



lehet női autó volt, mert tolatóradar meg van benne. egyszerű legyen, de arénázzon ha fal van mögötte.
az a gumi meg elég könnyen ki tud szakadni. nekem nincs sok km-em, de én többet szállok ki/be az autóba, az én oldalamon semmi, míg az asszony oldalán már látszik, hogy olyan fura a gumi. nincs kiszakadva, de ilyen kopás nyomos, mintha érne el. valószínű rosszul szál ki, amin nem csodálkozok, mert azt a retkes ajtót sosem nyitja ki rendesen, hanem 1 kattanásra max, oké 45kg, de ahogy száll ki biztos állandóan hozzá dörzsölődik. nálam meg inkább az aülés oldal, deréktámasz résznél látszik. pedig nem hordok olyan ruhákat.
szóval valószínű női, városi autó lehetett, sok ki/be szállással.
egyébként a többivele gyet értek. nekem az is bosszantó, hogy az E46-ba nincs dupla-digit klíma, míg az E36-ban volt, E39 volt, csak pont ebben nem. arról nem is beszélve, hogy nem rég tudtam meg, hogy volt, amiben klíma sem volt. egy BMW-ben!!!
szóval ebben a kategóriában digit klíma alap! mondjuk a műszarfal így szebb, hogy nincs kijelző, bár tény, azért trendibb és aktuálisabb, bár nekem csúnya az a dudor. bár én sem vennék anélkül.