Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 12:20 Féktárcsa és fékbetét

vsop14 írta:
YELLOW írta:
gyurigyuri írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy mi szükségeltetik ill. milyen buktatói vannak ha "nagy fék"szettet akarok feltenni az autómra!?!

E46 320D 150LE facelift, 16"alu és lemezfelnik

Lenne lehetőségem egy teljes "nagy fék" szett megvásárlására!
325 és 320 tárcsák, féknyergek, munkahengerek, betétek, kézifék.....
nagyon szép a szett, amit kérnek érte azt szerintem megérné, csak
nem tudom hogy pl: a 16-os felniben elfér-e
porvédő lemezeket kell-e cserélni, stb.

ha van infótok azt megköszönném!


GYGY


A gyári fék miben szenved hiányt ?


Én is ezt akartam kérdezni, tényleg azért cserélsz mert "nagyon szép a szett"?
Az E46 gyári féke nagyon jó, 320D-vel meg gondolom nem akarsz pályázni...


mondjuk egy 19-es felni alá már lehetne, hogy jobban mutasson. de a kisebb fékkel, egy 17-es felni is nagyobbnak tűnik optikailag. más esetben sok értelme nincs, bőven jó a gyári fék. pl E36-nál nem is nagyon volt ilyne jellegű téma, egy méretesek voltak, M3 kivételével. és ott is elég volt.



Neeeemm! Abszolut meg vagyok én is elégedve a fékekkel!
Nem vagánykodásból vagy eltúlzott tunyingból akartam cserélni!
A mostani tárcsák a végüket járják, így februárban biztos nem viszem el a műszakira!
Egy városbéli ismerősöm hozott be egy oldalt, hátul törött 330d-t bontásra, szerintem nem sokkal a karambol előtt cserélhették a féket rajta!
Ő "bagóért" oda adná a teljes fékszettet!
Csak ezért kérdeztem!
Az aggályom az hogy befér-e a 16" alá!?



mint ahogy írták a 30d fékszettje nem fér el. 17"-os felnik kellenek.

biztos ez? csak mert az 530d-n nekem is nagyfék van, de a 16-os kerék elfér (15 már nem)


igen. az E39 is az a széria ha jól tudom, ahol nem nagyon volt tárcsa méret variálás. hiába FL-es a tiéd, de egy 96-os modellről van szó. mondjuk lehet a FL előttti 30d E46-nál kisebb fék van. ezt most nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 11:59 Féktárcsa és fékbetét

gyurigyuri írta:
YELLOW írta:
Coyote írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy mi szükségeltetik ill. milyen buktatói vannak ha "nagy fék"szettet akarok feltenni az autómra!?!

E46 320D 150LE facelift, 16"alu és lemezfelnik

Lenne lehetőségem egy teljes "nagy fék" szett megvásárlására!
325 és 320 tárcsák, féknyergek, munkahengerek, betétek, kézifék.....
nagyon szép a szett, amit kérnek érte azt szerintem megérné, csak
nem tudom hogy pl: a 16-os felniben elfér-e
porvédő lemezeket kell-e cserélni, stb.

ha van infótok azt megköszönném!


GYGY


A gyári fék miben szenved hiányt ?


Én is ezt akartam kérdezni, tényleg azért cserélsz mert "nagyon szép a szett"?
Az E46 gyári féke nagyon jó, 320D-vel meg gondolom nem akarsz pályázni...


mondjuk egy 19-es felni alá már lehetne, hogy jobban mutasson. de a kisebb fékkel, egy 17-es felni is nagyobbnak tűnik optikailag. más esetben sok értelme nincs, bőven jó a gyári fék. pl E36-nál nem is nagyon volt ilyne jellegű téma, egy méretesek voltak, M3 kivételével. és ott is elég volt.



Neeeemm! Abszolut meg vagyok én is elégedve a fékekkel!
Nem vagánykodásból vagy eltúlzott tunyingból akartam cserélni!
A mostani tárcsák a végüket járják, így februárban biztos nem viszem el a műszakira!
Egy városbéli ismerősöm hozott be egy oldalt, hátul törött 330d-t bontásra, szerintem nem sokkal a karambol előtt cserélhették a féket rajta!
Ő "bagóért" oda adná a teljes fékszettet!
Csak ezért kérdeztem!
Az aggályom az hogy befér-e a 16" alá!?



mint ahogy írták a 30d fékszettje nem fér el. 17"-os felnik kellenek.

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 11:57 Mi lehet a baj?

asbi írta: Sziasztok!

Nem találtam megfelelő topicot. Sikeresen beleejtettem az autóba a helyzetjelzőt, a tokjával együtt.. Kettes alkatrész.
Úgy sejtem az alsó műanyag borítás fogta meg. Jól látom, hogy lényegében csillagcsavarhúzóval azt onnan le lehet szedni?

Esetleg Pesten nincs valakinek aknája, amit pár sörért cserébe használhatnék egy 20 percre, ha addig nem hagyom el a cuccot onnan lentről?
Még megpróbálok itt a parkolóban délután randalírozni picit, hátha kiesik valahogy.

Üdv


így van, csavar és patentok fogják a burkolatot.

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 11:56 Mi lehet a baj?

gbartfai írta: Sziasztok!

Szeretett E90-es 316i-m a hétvégén érdekes jelenségeket kezdett el produkálni. A hétvégén egy nagyobb túrára mentem vele, és egy rázós útszakaszon kigyulladt a "megnövekedett károsanyag kibocsátással járó motorüzemzavar" visszajelző. A motor nem erőtlen, ugyanúgy húz, viszont azóta az alapjárat nagyon enyhén ingadozik. 40-50km után az autópályán ~140-es tempónál 3-4 alkalommal felvillant az ABS lámpa is, ekkor az autó teljesen megtorpant. Hozzáteszem az út nagyon nyálkás és csúszós volt, amint ez megszünt az ABS jelenség nem jött elő újra. A check engine lámpa viszont azóta is folyamatosan világit, az alapjárat ingadozással együtt.
A héten szeretném kiolvasni a hibakódokat, de addig is érdekelne volt e valakinek már hasonló problémája, illetve mit érdemes megnézni elsőkörben. Én EGR szelepre tippelnék, de mint irtam a motor nem erőtlen, és az alapjárat is csak minimálisan ingadozik. Esetleg valamilyen kábel/szenzor szétcsúszott volna a rázós úton?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv,
Gergő


már probléma van? üdv itt amúgy
ha jól rémlik van ezekben olyan, hogy NOX szenzor. nem az együttest érzékeli! állítólag szokott is velük gond lenni, és nem is olcsó a dolog.
az ABS felvillanás attól lehet, hogy valamelyik kerék, vagy kerekek nem értek talajt, ilyenkor a DSC vagy DTC, vagy nem is tudom nálad minek hívják, működésbe lép, amit az ABS lámpa jelezhet. bár elvileg külön jelzése van ennek. az is lehet, hogy az ABS szenzor alatt futó "tányér, tömb" amin a vágatok vannak, belekerült valami dzsuva. de érdemes a szenzor csatlakozási pontjait átnézni.
alapjárat ingadozás lehet attól is, ha közben megy a fűtés az utastérben, lehet a kiegészítű fütés okozza. szerintem az már van nálad is.

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 10:06 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
nickname írta:
gyurigyuri írta: Üdv!

A kérdésem az lenne, hogy mi szükségeltetik ill. milyen buktatói vannak ha "nagy fék"szettet akarok feltenni az autómra!?!

E46 320D 150LE facelift, 16"alu és lemezfelnik

Lenne lehetőségem egy teljes "nagy fék" szett megvásárlására!
325 és 320 tárcsák, féknyergek, munkahengerek, betétek, kézifék.....
nagyon szép a szett, amit kérnek érte azt szerintem megérné, csak
nem tudom hogy pl: a 16-os felniben elfér-e
porvédő lemezeket kell-e cserélni, stb.

ha van infótok azt megköszönném!


GYGY


A gyári fék miben szenved hiányt ?


Én is ezt akartam kérdezni, tényleg azért cserélsz mert "nagyon szép a szett"?
Az E46 gyári féke nagyon jó, 320D-vel meg gondolom nem akarsz pályázni...


mondjuk egy 19-es felni alá már lehetne, hogy jobban mutasson. de a kisebb fékkel, egy 17-es felni is nagyobbnak tűnik optikailag. más esetben sok értelme nincs, bőven jó a gyári fék. pl E36-nál nem is nagyon volt ilyne jellegű téma, egy méretesek voltak, M3 kivételével. és ott is elég volt.

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 10:04 Mi lehet a baj?

dummyka írta:
YELLOW írta:
dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.


AutoCOM-al lett olvasva.
Ezeket a hibákat nem lehet kitörölni.
Nézegettem az akkunál a pozitív sarun van egy érdekes cucc, aminek sárga csatlakozójába megy két fekete vezeték. Az mi a "szenthang"?

Az autó egyébként sokat állt, volt benne egy rossz akksi, bikázgatták, meg ilyesmi. Ezért volt benne egy halom hiba, most már csak ez a kettő van benne, plusz egy "bal hátsó kerék sebesség mérő: baleset" című hiba az ABS rendszerben.



de beindul az autó? ha nem, akkor azzal a pozitív sarun lévő cuccal lesz a gond.
a másik meg vagy az övfeszítő patron, vagy az ülésfoglaltság jelző. mondom egy INPA diag biztosabbat mutatna.

YELLOW Elküldve: 2015-11-16 09:48 Mi lehet a baj?

dummyka írta: Sziasztok!

Van egy új beszerzésű E46 330Ci-m. Viszont vannak még vele gondok. A képen látható hibák pontosan mit jelentenek?

Előre is köszönök minden segítséget!


ez milyen programmal lett nézve? gondolom nem BMW specifikussal.
az első elehet az, hogy eldurrant az övfeszítő. a másiknáál pedig lehet valahol le van lazulva a negatív saru, bár akkor az okozna több elektromos gondot.
illetve ha a kettőt nézem, akkor lehet az akksin lévő ütközés esetén az áramellátást megszakító cucc pukaknt el. bár akkor be sem indulna szerintem az autó.

ha nem specifikus progival van nézve, akkor én azt mondanám, hogy anós ülés foglaltságérzékelő hiba, a másik pedig le lett véve az akksi valamikor.
sajnos ilyen univerzális olvasók nem mindig jól olvasnak ki hibát, mármint rosszul fordítja őket, magát a kódot amit kiolvas.

ezek csak tippek, egy normális INPA diag kellene neki.

YELLOW Elküldve: 2015-11-15 12:01 Ajtónyítási Gondok!

GNoRbY88 írta: Helló. 2 kulcs van az autóhoz, néha működnek rendesen néha nem (el. kp. zárás, nyitás). Kocsit mindig indítja, mechanikusan záródik, nyitódik minden ajtó, csak elektromosan nem mindig. Kulcsot próbáltam újrataníttatni videók , meg leírás alapján, de nem segített. Tanítás alatt le zárta és ki is nyitotta mind2 kulcs, de utána semmi. Mi lehet a gond?
Ahogy csináltam: Gyújtás ráad, levesz 5s belül, majd 30s belül egyik kulcs gombját lenyomva tartva középsőt 3x megnyomtam. Zárt, nyitott rendesen, ugyanígy másik kulcsot is, és utána mégsem működik. Felcserélve is próbáltam kulcsokat, úgyse lett jó.


gondolom mindig az a kulcs nem jó, amit elsőre tanítasz.
ha igen akkor rosszul tanítottad. a 2. kulcsot nem kell gyújtásba rakni csak nyomogatni mint az elsőt. a gyújtás a tanítási folyamat kezdetét jelzi.
nem hiszem, hogy GM baja lesz.
ha távolabbról nem jó, de közelről vagy belülről nyit, mint tanításnál is, akkor pedig elem baja vagy a kulcsban lévő antenna tekercs rossz.

YELLOW Elküldve: 2015-11-15 05:37 Autóvásárlás

Bitu79 írta: Sziasztok.Van vevő a kocsimra 1.9 M-ért.
Olyan 1.6 millióért milyen e46-ot vegyek?
200 ezret tartalékolok,ha netán költeni kell rá.
Esetleg linkelhetnétek is.
Megszerettem ezt a típust,és szeretnék ennél maradni.
Mostani gépem:316i.Ez 3 éve van meg már.Valami izmosabbat szeretnék,ami megbízható,mint a mostani 316-os.
Ha tudtok linkelni kocsikat,az is jól jönne.



már megint túl sok ENTER volt beleütve!!! alig találtam meg az idézt vége cuccot.

hát ha a mostani kevés km-es helyett másikat veszek, az izgalom garantált lesz.
ha meg izgalmat akarsz, akkor 25i vagy felette. alatta nem érdemes váltani, de te tudod.

YELLOW Elküldve: 2015-11-15 05:24 Teligumiszett

vsop14 írta:
b_imi írta:

Gondolom, azért a Finnek tudják milyen téli gumi jó a hóban...

én főképp a nedve úton való viselkedést vettem figyelembe most a téligumi vásárlásnál. Mostanság elég kevés olyan nap van télen, amikor hó van az úton, viszont sokkal többször nedves az út.


a Nokian mindig is lágabb keverékű gumikat csinált, és főleg havas viszonyokra. aki sokat pályázik itthon annak nem lesz jó. hamar elkopik (relatíve)
sokan egyszerűen megoldják ezeket. bemennek a gumishoz oszt feltetetnek egy bármilyen gumit, nem vacilálnak semmit. lehet jobban is teszik, mint heteket görcsölni rajta viszont az autózási szokásokat és helyrajzi dolgokat érdemes figyelembe venni. persze beugorhat a dologba olyan, hogyre kell menni, vagy épp nem elsz eltakarítva az út, de ezek egy hólánccal elviselhetők. nincs értelme erre való guminak, mikor az élete alatt 1-2x forul elő ilyen eset. szerintem nem feltétlen kell az ADAC-ot nézni. támpontnak jó, mindig látszik a nagy gumigyártók a jók.na de a TOP5-ben lévők is az egyik itt jobb, amott gyengébb, a másik fordítva. a Continak kifejezetten vannak olyan télijei, főleg asszimetrikus, amik nyertek már ADAC-ot, de inkább téli, száraz, nedves hideg útra valóak. hóban elég érdekesek. szóval aki ez alapján vásárolt, és hóba ment, az biztos szidta. mert nem kapaszkodik úgy. de amire gyártották, ott tökéletes.

YELLOW Elküldve: 2015-11-15 05:16 Ültetés

lantika írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta: Gyerekek!!!hatalmas problémàm van hatalmas futómû felujitàsba kezdtem (zimmerman,brembo,Textar...)3 ismerôsöm àltal hasznàlt német sportültetôrugót tettem az autóm alà rendes német TÜV engedéjjel de nem akarjàk a mûszakin elfogani!!!!!mit csinàljak??cserére azért van szükség mert amik benne voltak eltörtek,bontóban nincs...ez volt a legolcsóbb megoldàs...segìtsetek!!!


már nem azért, de ezek fék tárcsa és betét márkák.
vagy lehet én értem félre és az máshova tartozik.
ha túl nagy az ültetés, akkor ne csodálkozz.
Társalgó topic-ba tettem be pár napja egy cikket erről, olvasd el
(mellesleg Te nem szeded ki a hasonló autókat a forgalomból? )

Persze a márkák amiket felsoroltam az a féktàrcsa,fékbetét....sajna ennek nem tudom a márkáját a rugónak elôl talàn 3cm ültet hàtul talàn 2ôt...nem szoktam tömegbôl kiszedni senkit én màs posztos vagyok és magam sem kultivàlom azokat a módszereket...


ott rontjátok el a dolgokat, hogy rögtön TÜV papírt lobogtattok. mert azt itthon marhára nem fogják elfogadni.
itthon kell elfogadtatni és hivatalis beépítés kell róla, stb. mondom a cikkben jól le van írva.


Tomi akkor te azt mondod,h ha nem mutattam volna a papirt akkor màr rég àtment volna??


nem tudom hova vitted, de sok helyen észre sem veszik, még akkor sem, ha más a színe a rugónak szerintem ha be tudsz úgy állni a fékpadra, hogy nem koppan le a lökös, akkor nem foglalkoznak vele szerintem.
én azt mondom a TÜV papírra vérszemet kapnak. mert mindnehol elfogadják, csak a mi országunkban nem kb. szóval kb, nem ér semmit nálunk. ha elolvasod a cikket, akkor megérted.

Akkor ezt én basztam el


Tisztäzzunk valamit.
Technischer Überwachungsverein=TÜV magyarul Tecnologiai felügyeleti egyesület.
Az ältaluk kiadott papir arrol szol,hogy megfelel az alkatresz (itt Nemetorszägban nem csak autoalkatreszeket TÜV-öznek,hanem szinte mindent,szolgältatäsokat is!!!). Ez a TÜV papir nem engedely,csak egy bizonyitväny. Itt Nemetorszägban,ha valamit be akarok tenni az autoba,akkor az alkatresz TÜV papirjän kivül szügseg van meg :
Allgemeine Betriebserlaubnis (ABE) ez egy ältalänos üzembehelyezesi engedely,amit a Kraftfahrt-Bundesamt (kb. Erögep szövetsegi hivatal)ad ki minden olyan alkatreszhez,amit kötelezö müszakin bevizsgältatni,es a forgalmiba bejegyeztetni.
Ha itt beteszed az ültetö rugot,akkor a szerviznek ahol betettek ki kell adni egy igazoläst,hogy ök szakszerüen elvegeztek a beszerelest,utäna iräny a müszaki,ahol ujbol le kell müszakiztatni az autot,ott lepecsetelik a szerviz igazoläst,es az ABE-t. Ez utän a forgalmival,es a törzskönyvvel iräny az okmänyiroda,ahol bejegyzik a forgalmiba.
Költsege a papirmunkänak: 82 euro müszaki,12 euro bejegyzes a forgalmiba. Otthon nem tudod betenni az ilyen nemü alkatreszt,mert nem fogsz tudni hozzä szerviz igazoläst szerezni.
Szoval ezt a TÜV papirt felejtse el mindenki. Egy dologra jo csak. Ha käresemeny törtenik a beszerelt alkatresz hibäjäbol,es szakszerviz vegezte a beepitest,akkor a TÜV hivatalt lehet perelni.


akkor hasonló ezek szerint németben is a papíroztatása ezeknek a dolgoknak. de ahogy nézem, lehet olcsóbb. főleg olyan fizetések mellett.

YELLOW Elküldve: 2015-11-14 22:08 Teligumiszett

vsop14 írta:
YELLOW írta:
dfle írta:
Szia! Nekem van lemezfelni téli gumival eladó ha érdekel...
http://www.jofogas.hu/bekes/BM...1.htm?ma=1


hát az erős túlzás, hogy téli gumi. ez füstölésre való, ahhoz meg drága. max felni árban eladható, vagy vasárban.

jó állapotú gumi = még van rajta valamennyi minta, igaz már 10 éves. minta van, sérülés nincs, tapadás 0. problem?
kicsit hibás gumi = 100ból 1 gumis volt olyan elvetemült, aki bevállalta, hogy megjavítja



nagyon aktív lett valaki mostanság
pont minap írtam egy gumi hirdetéshez az egyik BMW-s csoportban.
csávó leírja, hogy 95%-os gumi. nem hiszem, hogy kiszámolta az eredeti minta és a jelenlegi %-os arányát.
leírta a méretet. se márka, se DOT, se konkrét mm-ben kifejezett minta mélység. pont a lényeget hagyja le.
a másik, amitől kész vagyok, amikor valaki azt írja, hogy mondjuk 2 szezonos gumi. na én két féle hirdetőt ismerek. aki úgy érti a 2 szezont, hogy új kora óta annyit ment, a másik, aki szerint 2 szezon van még a gumiban. de felmerül egy marha jó kérdés. mennyi az 1 szezon? van erre egy konkrét általánosságban becsült érték? mert valaki lemegy egy téli szezon alatt 10-30ezer km-t, míg én 3ezret jobb esetben akkor nekem nem 2 szezonos lesz az a gumi, hanem rögtön 20 szezon. (ha 30ezerre határozom meg az átlagot, mint 1 szezon) komolyan kikészülök. és akkor feleslegesen futják a felesleges köröket 20x kérdezik meg ugyanazt. ha le lett volna írva konkrétan az a pár adat, akkor nem lenne gond. bár bringás hirdetésnél tapasztalom, hogy hiába írom le, nyomatékosan, csak jönnek a hülyék. és ez szomorú, hogy ennyi van az országban.

YELLOW Elküldve: 2015-11-14 21:46 Ültetés

Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta: Gyerekek!!!hatalmas problémàm van hatalmas futómû felujitàsba kezdtem (zimmerman,brembo,Textar...)3 ismerôsöm àltal hasznàlt német sportültetôrugót tettem az autóm alà rendes német TÜV engedéjjel de nem akarjàk a mûszakin elfogani!!!!!mit csinàljak??cserére azért van szükség mert amik benne voltak eltörtek,bontóban nincs...ez volt a legolcsóbb megoldàs...segìtsetek!!!


már nem azért, de ezek fék tárcsa és betét márkák.
vagy lehet én értem félre és az máshova tartozik.
ha túl nagy az ültetés, akkor ne csodálkozz.
Társalgó topic-ba tettem be pár napja egy cikket erről, olvasd el
(mellesleg Te nem szeded ki a hasonló autókat a forgalomból? )

Persze a márkák amiket felsoroltam az a féktàrcsa,fékbetét....sajna ennek nem tudom a márkáját a rugónak elôl talàn 3cm ültet hàtul talàn 2ôt...nem szoktam tömegbôl kiszedni senkit én màs posztos vagyok és magam sem kultivàlom azokat a módszereket...


ott rontjátok el a dolgokat, hogy rögtön TÜV papírt lobogtattok. mert azt itthon marhára nem fogják elfogadni.
itthon kell elfogadtatni és hivatalis beépítés kell róla, stb. mondom a cikkben jól le van írva.


Tomi akkor te azt mondod,h ha nem mutattam volna a papirt akkor màr rég àtment volna??


nem tudom hova vitted, de sok helyen észre sem veszik, még akkor sem, ha más a színe a rugónak szerintem ha be tudsz úgy állni a fékpadra, hogy nem koppan le a lökös, akkor nem foglalkoznak vele szerintem.
én azt mondom a TÜV papírra vérszemet kapnak. mert mindnehol elfogadják, csak a mi országunkban nem kb. szóval kb, nem ér semmit nálunk. ha elolvasod a cikket, akkor megérted.

YELLOW Elküldve: 2015-11-14 21:37 Ültetés

Qucsy írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta: Gyerekek!!!hatalmas problémàm van hatalmas futómû felujitàsba kezdtem (zimmerman,brembo,Textar...)3 ismerôsöm àltal hasznàlt német sportültetôrugót tettem az autóm alà rendes német TÜV engedéjjel de nem akarjàk a mûszakin elfogani!!!!!mit csinàljak??cserére azért van szükség mert amik benne voltak eltörtek,bontóban nincs...ez volt a legolcsóbb megoldàs...segìtsetek!!!


már nem azért, de ezek fék tárcsa és betét márkák.
vagy lehet én értem félre és az máshova tartozik.
ha túl nagy az ültetés, akkor ne csodálkozz.
Társalgó topic-ba tettem be pár napja egy cikket erről, olvasd el
(mellesleg Te nem szeded ki a hasonló autókat a forgalomból? )

Persze a márkák amiket felsoroltam az a féktàrcsa,fékbetét....sajna ennek nem tudom a márkáját a rugónak elôl talàn 3cm ültet hàtul talàn 2ôt...nem szoktam tömegbôl kiszedni senkit én màs posztos vagyok és magam sem kultivàlom azokat a módszereket...


ott rontjátok el a dolgokat, hogy rögtön TÜV papírt lobogtattok. mert azt itthon marhára nem fogják elfogadni.
itthon kell elfogadtatni és hivatalis beépítés kell róla, stb. mondom a cikkben jól le van írva.

YELLOW Elküldve: 2015-11-14 21:20 Ültetés

Qucsy írta: Gyerekek!!!hatalmas problémàm van hatalmas futómû felujitàsba kezdtem (zimmerman,brembo,Textar...)3 ismerôsöm àltal hasznàlt német sportültetôrugót tettem az autóm alà rendes német TÜV engedéjjel de nem akarjàk a mûszakin elfogani!!!!!mit csinàljak??cserére azért van szükség mert amik benne voltak eltörtek,bontóban nincs...ez volt a legolcsóbb megoldàs...segìtsetek!!!


már nem azért, de ezek fék tárcsa és betét márkák.
vagy lehet én értem félre és az máshova tartozik.
ha túl nagy az ültetés, akkor ne csodálkozz.
Társalgó topic-ba tettem be pár napja egy cikket erről, olvasd el
(mellesleg Te nem szeded ki a hasonló autókat a forgalomból? )