Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-07-14 13:49 Nem indul. please help me!

kolos49 írta:
kolos49 írta:
valter320d írta:
Tano írta:
kolos49 írta: Sziasztok!
A problémám tegnap reggel kezdődött az autó mindezidáig tökéletesen tette a dolgát jött ment aztán reggel indítanám gyújtás rá hibakódok szépen elaludnak ahogyan kell fordítom a kulcsot se kép se hang abszolút semmi, kattanás sem hallatszik az önindítótól többi minden működik az autón először akksira gyanakodtam rátettem töltőre majd délután öt óra magasságában próbáltam indítani simán beindult mint ahogyan eddig is, megörültem gondoltam csak egy új akksi kell ma délelőtt is mentem az autóval semmi gond, majd délben ismét ez a hiba fogadott ismét akksi töltőre délután sem indult majd próbáltam bikázni sajna így sem ugyhogy valszeg nem az akksi a ludas más hiba van de teljesen tanácstalan vagyok nem tudom mi lehet a problémája így sajna húzatni kell a szervizig vagy tréler marad jól cserbenhagyott a kicsi de ez van. Szerintetek mi lehet a probléma mire számítsak?


Nézzétek még meg az AC pumpát is, a tanknál lehet hallani. Illetve az önindító is lehet ludas, múltkor nekem is az volt hasonló tünetekkel. Ha betolásra egyből beindul, akkor szerintem 99% hogy az lesz a gond. Ha úgy sem, akkor lehet még az adagoló is, ami már nagyobb gáz.

Nem volt olyan jelenség hogy pl:többet tekert inditásnál de bindult,öninditó lesz ugyanezekkel a dolgokkal küzdök csak nem ilyen rendszerességgel.Kocogtasd meg az öninditót elvileg be kell indulnia!



Holnap reggel hozok bele egy új akksit mert a mostanira gyanakszom Jász akku van benne nem mai darab úgyis cserélni akartam a mostani 72 A-os maradjon ilyen vagy inkább nagyobbat? Extol márkát néztem. Nagyon remélem hogy így jó lesz ha nem akkor önindító, holnap már legalább hétfő lehet intézkedni, írok majd hogy miújság köszi azért az infokat



Sziasztok vettem potyára egy új akksit nem azzal volt a gond az autó csak úgy indul ha alábújok és megkopogtatom az önindítót úgyhogy megvan a bűnös köszönöm az infokat mégegyszer, hétvégén ezt is megcsináljuk legalább a lengéscsillapító cseréken kívül.Aztán remélem egy darabig hibamentes lesz a kicsi


nem biztos, hogy potyára vetted. 2-3 év felett az iylen nevesincs akksiknál pláne ajándék minden nap. nem lehetetlen, hogy elmennek 5 évet gond nélkül, használat függő. de 5 év felett, ilyen nagy meleg nyarak után az első öszi hidegebb időben szoktak jönni a meglepetések. nekem is 6 éves a MonBat Premium akksim, nem gondoltam ennyit kibír, pedig nekem sokat van indítva, és több a rövid táv, mint a hosszú. szóval nálam ez a márka egyenlőre bevállt, de faternál is úgy tűnik, hasonló használattal. a jász-akkut nem tartják oylan jónak, ahogy hallom autós berkekből, de amit vettél az is elég kisiparosnak tűnik. szóval, ha 5 év felett vagy, szerintem még nyáron hazsnáld ami benne van, amit vettél azt néha tedd fel csepptöltésre, aztán ősszel cseréld ki, a régit meg ajándékozd oda valakinek. vagy ha a bolt visszaveszi, akkor bótold le valami másba, szervízanyagba.

YELLOW Elküldve: 2015-07-13 16:56 Autóvásárlás

lantika írta:
YELLOW írta:
Magnus írta:
csbalu írta:
Magnus írta: Sziasztok. Kisebb kitero utan egy regi almomat keszulok megvalositani, a telen venni fogok egy 2008 koruli E9X( X lehetoleg 2 ) 335i-t . Csak Msport lehet, ez a gyengem, ez van ( ezen kivul a vasarlas napjan rendelem bele a JB4 vezerlot ) mar sok kulfoldi forumot vegigolvastam a temaban, de magyar oldalt nem nagyon talaltam ami ezzel foglalkozik.
Ha van esetleg valakinek tapasztalata, tanacsa, otlete, barmi ami erdekes lehet, szivesen meghallgatnam , beszelnek rola. Peldaul nem nagyon tudom eldobteni, hogy mit szeretnek, automatat vagy manualt. Az elozo BMW m egy 330ci volt GM 5 gangos valtoval, nem tudom mennyivel jobb az ujabb 6 os, de az E46 valtojaval nem voltam maradektalanul elegedett. JB4 rol is jo lenne olvasni szemelyes tapasztalatokat, vajon birja az automata is?

Koszonom az esetleges valaszokat

Szep napot


Itt?? max arról, hogy ki hozott már ki belőle 6 litert 100-on (youtube videóban)


Hat gondoltam ez az a hely ahol fanatizmusbol bmwznek az emberek es van tapasztalat tevedtem volna?


a legtöbb tapasztalat E46-ból van inkább. aztán E36, E39. persze vannak itt E9x tulajdonosok is, sőt F szériások, de jóval kevesebben, így alig van ilyen jellegű tapasztalat megosztás. bár többen tudnánk az új típusokról beszélni. persze feladni nem kell.


En azt szoktam mondani,amikor asszony vägyakozva nez egy 100000€ feletti BMW-re,hogy "nyugi,egyszer lesz az is 10 eves"


csak az a baj más az arány. az E46 10 évesen kevesebbet ért, mint most a korai E90-ek. vagy én vettem 4,5 évesen, egy E90-et, vagy egy egy új F30 szériát 4,5 fél évesen dupla anyniba kerültek. jó akkor 2007 év eleje volt, most meg 2015, de na.

YELLOW Elküldve: 2015-07-13 16:21 Autóvásárlás

Magnus írta:
csbalu írta:
Magnus írta: Sziasztok. Kisebb kitero utan egy regi almomat keszulok megvalositani, a telen venni fogok egy 2008 koruli E9X( X lehetoleg 2 ) 335i-t . Csak Msport lehet, ez a gyengem, ez van ( ezen kivul a vasarlas napjan rendelem bele a JB4 vezerlot ) mar sok kulfoldi forumot vegigolvastam a temaban, de magyar oldalt nem nagyon talaltam ami ezzel foglalkozik.
Ha van esetleg valakinek tapasztalata, tanacsa, otlete, barmi ami erdekes lehet, szivesen meghallgatnam , beszelnek rola. Peldaul nem nagyon tudom eldobteni, hogy mit szeretnek, automatat vagy manualt. Az elozo BMW m egy 330ci volt GM 5 gangos valtoval, nem tudom mennyivel jobb az ujabb 6 os, de az E46 valtojaval nem voltam maradektalanul elegedett. JB4 rol is jo lenne olvasni szemelyes tapasztalatokat, vajon birja az automata is?

Koszonom az esetleges valaszokat

Szep napot


Itt?? max arról, hogy ki hozott már ki belőle 6 litert 100-on (youtube videóban)


Hat gondoltam ez az a hely ahol fanatizmusbol bmwznek az emberek es van tapasztalat tevedtem volna?


a legtöbb tapasztalat E46-ból van inkább. aztán E36, E39. persze vannak itt E9x tulajdonosok is, sőt F szériások, de jóval kevesebben, így alig van ilyen jellegű tapasztalat megosztás. bár többen tudnánk az új típusokról beszélni. persze feladni nem kell.

YELLOW Elküldve: 2015-07-12 11:38 manuális váltó

andree írta:
YELLOW írta:
kpeter írta:
YELLOW írta:
kpeter írta: Üdv!

A közeljövőben szeretnék belépni én is a klubba és lenne néhány kérdésem.

Ha jól tudom a 2003 utáni e46 330i modellek már hat sebességesek. Érdemes mindenképp a hat sebességest venni, vagy elég az öt fokozat is? Fogyasztásba kb. mennyivel lehet kevesebb a hat gangos, az ötösnél? Fogyasztáson kívül milyen egyéb előny vagy hátrány származhat az extra sebességből?


hátrány, hogy több olaj kell a váltóba.
amúgy mindenképp a 6-ost vedd. számít a fogyasztásban. nem rég volt téma, áttételi táblázat is lett berakva.


fogyasztásba kb. mennyit számíthat?


1 litert biztos. de mondom olvasgass vissza, talán pont ebben a topic-ban volt róla szó.


Biztosan nem számít 1 litert. Nem csak a 6 seb számít, az 5 sebességesnek az áttétele nem a legjobb, városban már-már rossz vele közlekedni. A fordulatszám kb 150-nél éri el a 3000-et, így ez sem forog sokat. Ne az 1 liter miatt vegyél 6-os váltóval hanem, mert sokkal jobb az áttétele.


városban mindegy, mert úgysem fog 6.-ban menni. amúhy az 5. fokozat áttétele ugyanaz mind a kettőnél. már nem emlékszem, de a 2-es és 4-es fokozat áttétele más, meg ugye ott a 6. fokozat. a többi fokozat ugyanaz áttétel szempontjából. pályán mindenképp jobb a 6-os fogyasztás tekintetében.

szerk.: na megtaláltam
6-os


5-ös

YELLOW Elküldve: 2015-07-12 09:28 manuális váltó

kpeter írta:
YELLOW írta:
kpeter írta: Üdv!

A közeljövőben szeretnék belépni én is a klubba és lenne néhány kérdésem.

Ha jól tudom a 2003 utáni e46 330i modellek már hat sebességesek. Érdemes mindenképp a hat sebességest venni, vagy elég az öt fokozat is? Fogyasztásba kb. mennyivel lehet kevesebb a hat gangos, az ötösnél? Fogyasztáson kívül milyen egyéb előny vagy hátrány származhat az extra sebességből?


hátrány, hogy több olaj kell a váltóba.
amúgy mindenképp a 6-ost vedd. számít a fogyasztásban. nem rég volt téma, áttételi táblázat is lett berakva.


fogyasztásba kb. mennyit számíthat?


1 litert biztos. de mondom olvasgass vissza, talán pont ebben a topic-ban volt róla szó.

YELLOW Elküldve: 2015-07-11 22:36 Beázás!!!

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta: hi! volna valakinek olyan képe, ahol le van szedve az első sárvédő és látszik merre megy a vízelvezető cső? csak azért nem venném le. bár vettem egy új szélvédő alatti műanyag csatornát, mert arra gyanakodtam, hogy az ablaktörlő kar tengelyénél ázik be, mert ott mintha gatyán lenne. a szélvédőnél lévő élnek nem igazán van baja.
de lehet valóban az elvezető van eldugulva, mert tavasszal, megálltam egy apró bogyós etrmésű fánál. levegővel kifújattam, de azóta tapasztalatom a beázást. alulról megfújnám nyomással, hátha kilőné magából a cuccot. de nem tudom merre megy le vagy hol. én felülről nem igazán látok semmit. köszi!


4:48-tol lehet lätni. Asszem



köszi!
azt hittem kisebb. hát nem tudom felülről merről tudom megtámadni... ezt még meg kell álmodnom.


Probäld meg fentröl megpiszkälni ilyennel.


az a baj nekem nem világos felülről merről megy le a víz. több lehetőség is adott, így, hogy nem tudom konkrétan csak nem akarok rossz helyen kotorászni dróttal. persze szigetelt merev dróttal esnék neki.

YELLOW Elküldve: 2015-07-11 22:28 Beázás!!!

lantika írta:
YELLOW írta: hi! volna valakinek olyan képe, ahol le van szedve az első sárvédő és látszik merre megy a vízelvezető cső? csak azért nem venném le. bár vettem egy új szélvédő alatti műanyag csatornát, mert arra gyanakodtam, hogy az ablaktörlő kar tengelyénél ázik be, mert ott mintha gatyán lenne. a szélvédőnél lévő élnek nem igazán van baja.
de lehet valóban az elvezető van eldugulva, mert tavasszal, megálltam egy apró bogyós etrmésű fánál. levegővel kifújattam, de azóta tapasztalatom a beázást. alulról megfújnám nyomással, hátha kilőné magából a cuccot. de nem tudom merre megy le vagy hol. én felülről nem igazán látok semmit. köszi!


4:48-tol lehet lätni. Asszem



köszi!
azt hittem kisebb. hát nem tudom felülről merről tudom megtámadni... ezt még meg kell álmodnom.

YELLOW Elküldve: 2015-07-11 20:19 Beázás!!!

hi! volna valakinek olyan képe, ahol le van szedve az első sárvédő és látszik merre megy a vízelvezető cső? csak azért nem venném le. bár vettem egy új szélvédő alatti műanyag csatornát, mert arra gyanakodtam, hogy az ablaktörlő kar tengelyénél ázik be, mert ott mintha gatyán lenne. a szélvédőnél lévő élnek nem igazán van baja.
de lehet valóban az elvezető van eldugulva, mert tavasszal, megálltam egy apró bogyós etrmésű fánál. levegővel kifújattam, de azóta tapasztalatom a beázást. alulról megfújnám nyomással, hátha kilőné magából a cuccot. de nem tudom merre megy le vagy hol. én felülről nem igazán látok semmit. köszi!

YELLOW Elküldve: 2015-07-11 20:12 bmw diagnosztika

Csabika136 írta:
Engem sosem zavart ha olcsó ebay-es dolgot vettem. Mi történik, ha nem jó? Mérgelődök kicsit, aztán odaülök a gép elé és rendelek egy másikat. A másodikat kifizetem és még mindig jó vagyok pénzben. Nagyon sok esetben a kínai termék egyszerűen javítható, csak az kell, hogy tudjon leülni mellé az ember és nekiállni a javításnak az esélytelenek nyugalmával.


kicsit OFF, de simán lehet reklamálni ha mást ad, mint amit hirdet. pont benne vagyok egy ilyenbe. de már az agyamra megy. két cuccot rendeltem. ilyen tároló. a hirdetett képen fekvő van és ez a húzottszemű állót küldött. ráadásul a méret sem stimmel. ja és az egyik tele van szakadással. én jó fej lévén megírtam neki. kért képeket, elküldtem. aztán leáll értetlenkedni, én meg írom, hogy szar, meg nem az amit rendeltem. meg "talán visszautalja a pénzt, de akkor értékeljem pozitívan" fejem eldurran. írom neki, ne ő szabjon már feltételeket, mikor ő küldött rossz és hibás terméket. mondom talán értékelem 5 csillaggal. mondom nekem erre nincs időm, vagy visszautalja a lóvét, vagy megy a negatív feedback és indítom az incidenst. komolyan jó fej akartam lenni. azóta kuss van, ha hétfőn nem jön meg a lóvé, megy az incidens. már bánom, hogy az első rendelésem egy powerbank volt, 3700Ft-ért 12ezer mAh-s, amivel 2x tudom feltölteni az 1100mAh-s telefonomat. csak sajna későn teszteltem le.
szóval lehet rendelni, de ha valóban szar, akkor meg kell reklamálni.

YELLOW Elküldve: 2015-07-09 22:04 Fûtés - Klíma

kecsurobi írta:
YELLOW írta:
kecsurobi írta: üdv
Az a probléma hogy mindig meleg levegőt fúj az utastérbe.
Fűtéscsapot hogyan tudom megállapítani hogy jó vagy nem jó?


úgy, hogy ez most rossz, tehát nem jó
adsz neki külső tápot a csapnak. oszt érezni zár-e vagy nyit.


menyit 12 voltot?



gyanús

YELLOW Elküldve: 2015-07-09 21:22 Fûtés - Klíma

kecsurobi írta: üdv
Az a probléma hogy mindig meleg levegőt fúj az utastérbe.
Fűtéscsapot hogyan tudom megállapítani hogy jó vagy nem jó?


úgy, hogy ez most rossz, tehát nem jó
adsz neki külső tápot a csapnak. oszt érezni zár-e vagy nyit.

YELLOW Elküldve: 2015-07-09 20:54 Autóvásárlás

Tomi88 írta:
kpeter írta: Üdv!

A közeljövőben szeretnék venni egy bmw-t magamnak. egyelőre soros hathengers modellekben gondolkodom, bár még nem zártam ki 100%-ra a dieselt. lenne pár kérdésem

1. érdemes a magyar gyatra minűségű kátyúkkal teli utakra m paketos sport futóműves autót venni? nyilván a jó úttartás fontos, de mivel utazó autónak venném, nem szeretném, hogy kirázza a vesém a futómű. vezetni nem vezettem még sajna semmilyen bmw-t. nagybátyám e60 530d sedanjában szoktam utas lenni.

2. e90-es modellek ár/értékben megérik a felárat az e46hoz képest? kb. 6-800.000 forintal drágábbak ez e90-ek, mint az e46-os modellek. egyelőre még nem döntöttem a kettő között. inkább az e46 felé hajlok de birizgálja a fantáziám az e90 is. mi a helyzet alkatrész árakkal, fenntartási költségekkel? mekkora a különbség az e90 és az e46 között?


Szia!
Szerintem kerüld el az M futóművet, főleg ha utazóautónak veszed. Nekem az van a kocsiban, az előzőben nem volt és az sokkal kényelmesebb is volt. A különbséget leginkább "játék" közben érezni, normál tempónál az alapfutómű is tökéletes. Az is nagyon sportos hangolású, tökéletes úttartású, plusz a DSC nagyon hatásosan tartja úton az autót.

Az E90 valamivel bonyolultabb konstrukció, talán több az elektromos hibája, de erről olyat kellene kérdezni, akinek mindkét modellje volt már. Ha neked az E46 tetszik, inkább vegyél abból egy 2004/2005-ös kiadású, jól felszerelt, tökéletes darabot annyiért, mint az E90 kínálat alja.


YELLOW Elküldve: 2015-07-09 20:44 Autóvásárlás

kpeter írta:
kpeter írta:


erre valaki?



erre? erre nincs mit mondanom.

YELLOW Elküldve: 2015-07-09 17:18 Autóvásárlás

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém vagy lehet én vagyok az ismerősöd?
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.

YELLOW Elküldve: 2015-07-09 09:30 Autóvásárlás

SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak