Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-06-23 15:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csbalu írta:
YELLOW írta: IHK-ban a BORDMONITOR (Vehicle monitor) lehetőség, gondolom ez csak 16:9-en működik. nem tudok róla, hogy a klímapanelra ki írna bármit is a saját adatain kívül.


Gondolom az állófűtéssel (webasto) áll kapcsolatban.


lehet... fingom nincs se nem dízelem van, se nem 16:9-es, így nem tudom.

YELLOW Elküldve: 2015-06-23 14:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
YELLOW írta: IHK-ban a BORDMONITOR (Vehicle monitor) lehetőség, gondolom ez csak 16:9-en működik. nem tudok róla, hogy a klímapanelra ki írna bármit is a saját adatain kívül.


Erre csak azt tudom irni,hogy holnap delelött ha megszabadulok az adohivatalbol,akkor megprobälom programozni,es megnezem a bordmonitort,hogy mi törtenik.


én is megpróbálhattam volna éppen. csak minnyá viszem műszakira, mondom ne basszak már el valamit
csak fura, hogy a klímavezérlő és van rajta ilyen. ha tudna a vezérlőre kirakni bármi gépjármű adatot, akkor csak láttam volna már valahol. viszont 16:9-nek lehet küld adatokat, amit meg tud jeleníteni.

YELLOW Elküldve: 2015-06-23 11:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

IHK-ban a BORDMONITOR (Vehicle monitor) lehetőség, gondolom ez csak 16:9-en működik. nem tudok róla, hogy a klímapanelra ki írna bármit is a saját adatain kívül.

YELLOW Elküldve: 2015-06-22 18:52 bmw diagnosztika

azért értetlen számomra az egész, hogy elvileg nem aktív az állapot megjegyzés, mégis megjegyzi. marhára nem értem már. sok mintha pont fordítva működne. ha aktív, akkor nincs... ill. fordítva....

YELLOW Elküldve: 2015-06-22 17:45 BMW kulcsok

LALABMWE46 írta: Sziasztok Megtudná mondani valaki merre keressem a központi zár vezérlőjét ? :
BMW E46 BENZIN


kesztyűtartó mögött

YELLOW Elküldve: 2015-06-22 17:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

faxom Bitu kolléga zaklatására elkezdtem kontárkodni a gépbe. NCS Expert. mellé nyúltam szóval sok mindent lenullázott, újra kellett állítgatnom egy rakat mindent. megint rá kellett jönnöm, hogy totál nem egyértelműek ezek a német dolgok, aki nem tudja valami megoldó kulcs alapján mi micsoda, annak nagyon sok időbe kerül mire rájön.

na de a kérdés!lehetségez az, hogy a légzsák vezérlőhöz azért nem férek hozzá, mert le van húzva az anyós oldali ülésfoglaltságérzékelő csatija? lusta voltam kipróbálni, visszadugni, így is sok időt eljátszottam. igazából úgy tűnik az nem is resetelődött, mert nem dobja a légzsákot hibásnak, vagyis a foglaltság érzékelőt.
és azt tudja valaki, hogy amire visszaáll ilyenkor, az miylen beállítás. a full gyári, vagy ahogy kérték az autót, egy elmentett nem írható memóriából húzza elő? mert nekem úgy tűnik.

köszmá a választ!

YELLOW Elküldve: 2015-06-22 12:06 Mi lehet a baj?

polyszi írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Hátha segít:Nekem is 316-osom van.Ez a moci 3000-es fordulattól kezd el húzni igazán.Az alatt lepkefing ereje van.Pörgetni kell,ha dinamikusan akarsz menni vele.Nekem akkor volt ilyen,amikor a légtömegmérő csatiját lehúzta a szerelő,és nem dugta vissza. :/
Ez a kocsi 1-2-esben pont h. nem megy.Suzuki Swift szint kb itt.Tapasztalatom szerint 100 felett kezd megjönni az "ereje".
10 literes fogyit nekem sosem sikerült csinálnom vele.Sztem légtömegmérő baja van.Mikor le volt húzva a csatija,nem jelzett hibát.Sztem ott lesz a baj.Esetleg válts benzinkutat,hátha bejön.


szerintem meg nem. most N42/N46 motorokról beszélünk, azokról a 316i-kről, amik 1.8-asok?
az igaz, hogy az 1-es hamar kiforogja, de 2-esben elég durván megy. legalábbis az enyém. én pont azt érzem, hogy nagyobb tempónál kezd elfogyni. olyan 120-ig eléggé van ereje. bár tapasztalktam már azt, aikor 180-nél 5-ben odalépek, akkor is tapasztalok gyorsulást. viszont itt 150km/h felett, egy nagyobb motorral mondjuk egy 6 hengeres 150 lovassal szemben már kevés, de 150-ig elég jól tartható. én nem panaszkodom. teljesen korrektnek tartom az erejét. fogyasztás meg nagyon jól játszható vele. ha ügyesen vezetel, sok motorfék, kevesebb intenzív gyorsítás, nagyon jó értékeket lehet prdukálni vele. ezek az én tapasztalataim. km-ben nem olyan túl sok, 40ezer km+ évben viszont már lassan 8,5 éve.
az erőtlenség lehet sok mindentől. ha nagyon meleg van, kevesebb a levegő oxigén tartalma. az égéshez pedig az kell. mi légtömeget mérünk, nem oxigént. kevesebb oxigén gyérebb égés, kevesebb kraft. párás idő sem igazán jó. néha én is érzem lomhának az enyém, de főleg hasonló időkben. nem durván, de érzem.


Nem az enyém N40B16 ,de ez is 116lóerő és 10nm-rel marad alul forgónyomatékban csak az 1.8 asoktól. Tudom az is elég sokat jelent, de akkor sem így kellene mennie. Ültem már 105 lovas e36-osban és hát úgy állva hagyna, hogy nincs is miről beszélni. Sőt konkrétan
egyetlen egy olyan autót tudok mondani, amit letudnék gyorsulni, az pedig egy 1.4PD TDI poló turbó nélkül.. Abban éreztem olyan erőtlenséget, mint ebben, mikor ott megállt a turbó. Sajnos ebben az esetben, ennek semmi köze sincs a párás időhöz. A pályán a 130-at sem tudom tartani, ha vannak dombok, plussz a szüleimhez vezető úton vidékre, volt hogy 4-esbe kellett visszakapcsolnom és a lejtő aljáról a tetejéig 90ről 95re tudtam gyorsítani.. Hasonlításképpen ugyan itt az 1.6 borámmal (100 lóerő) az aljáról a tetőig 0ról -120ig gyorsultam.. lendületből 140 volt kb a vége amit eltudtam érni..



oké, hogy ugyanannyi a lóerő, de az N40 tényleg sokkal gyengébb, amit érezni. nyilván nem ilyen drasztikus, mint amit Te vázoltál.

YELLOW Elküldve: 2015-06-22 11:54 bmw diagnosztika

lantika írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent.


Pontosan.


Nem jol ertetted. Ällandoan bekapcsolt klimapanellel järok. Az AUC csak ritkän van bekapcsolva. Viszont ha lekapcsolom a klimapanelt ugy ahogy irtad,akkor ha leveszem gyujtäsrol bezärodik,räteszem gyujtäsra akkor kinyilik.


na így már világos. (amúgy durva, hogy ezt face to face simán értenénk egymás között, de így leírva mindig olyna érzésem van, mintha fogyatékosként beszélgetnénk egymással. vagy rosszul fejezzük kimagunkat, vagy nem értjük a másikat)

így viszont fura, hogy aktív beállítás esetén zár le. én pont úgy gondolnám (tudni nem tudom), hogy aktívra kellene nyílnia. hisz maga a funkció is nyitásról szól, tehát ha aktív, akkor nyílik.

YELLOW Elküldve: 2015-06-22 11:32 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Hátha segít:Nekem is 316-osom van.Ez a moci 3000-es fordulattól kezd el húzni igazán.Az alatt lepkefing ereje van.Pörgetni kell,ha dinamikusan akarsz menni vele.Nekem akkor volt ilyen,amikor a légtömegmérő csatiját lehúzta a szerelő,és nem dugta vissza. :/
Ez a kocsi 1-2-esben pont h. nem megy.Suzuki Swift szint kb itt.Tapasztalatom szerint 100 felett kezd megjönni az "ereje".
10 literes fogyit nekem sosem sikerült csinálnom vele.Sztem légtömegmérő baja van.Mikor le volt húzva a csatija,nem jelzett hibát.Sztem ott lesz a baj.Esetleg válts benzinkutat,hátha bejön.


szerintem meg nem. most N42/N46 motorokról beszélünk, azokról a 316i-kről, amik 1.8-asok?
az igaz, hogy az 1-es hamar kiforogja, de 2-esben elég durván megy. legalábbis az enyém. én pont azt érzem, hogy nagyobb tempónál kezd elfogyni. olyan 120-ig eléggé van ereje. bár tapasztalktam már azt, aikor 180-nél 5-ben odalépek, akkor is tapasztalok gyorsulást. viszont itt 150km/h felett, egy nagyobb motorral mondjuk egy 6 hengeres 150 lovassal szemben már kevés, de 150-ig elég jól tartható. én nem panaszkodom. teljesen korrektnek tartom az erejét. fogyasztás meg nagyon jól játszható vele. ha ügyesen vezetel, sok motorfék, kevesebb intenzív gyorsítás, nagyon jó értékeket lehet prdukálni vele. ezek az én tapasztalataim. km-ben nem olyan túl sok, 40ezer km+ évben viszont már lassan 8,5 éve.
az erőtlenség lehet sok mindentől. ha nagyon meleg van, kevesebb a levegő oxigén tartalma. az égéshez pedig az kell. mi légtömeget mérünk, nem oxigént. kevesebb oxigén gyérebb égés, kevesebb kraft. párás idő sem igazán jó. néha én is érzem lomhának az enyém, de főleg hasonló időkben. nem durván, de érzem.

YELLOW Elküldve: 2015-06-22 08:39 immos kulcs - légzsák - abs -asc probléma

Sparta írta: Sziaszto!
Mi a különbség a kék csatlakozós, és a szürke csatlakozós abs jeladó között??


a kék ha jól tudom, akkor DSC-s verzióhoz való.

YELLOW Elküldve: 2015-06-22 08:37 bmw diagnosztika

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?


A klimapanelem mindig be van kapcsolva,de maga a klima nincs. Ha AUC ki van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor bezärodik. Räteszem gyujtäsra akkor kinyilik. Ha AUC be van kapcsolva es leveszem gyujtäsrol,akkor ertelem szerüen bezär,vagy zärva marad. Utobbi esetben gyujtäskor minden keppen kinyit,mert az AUC egyes forumokon 40,mäshol 90 mäsodperc adatgyüjtesi idö utän müködik elöször.


állandóan az AUC szenzorral jössz hagyjuk már. ne legyen bekapcsolva az automata belsőkeringetés. mármint a gombjával ne. menjen úgy, hogy akintit szívja, fújja mindenhova. semmi ne legyen AUTO állásban (ne írja a kijelzőn). aztán vedd le a venti fokozatot annyira, amíg ki nem kapcsol a vezérlő. magyarán nem ég rajta semmi, nem mutat semmit. aztán vedd el a gyújtást teljesen. na ekkor nézd meg, hogy áll az a vacak odabent.

YELLOW Elküldve: 2015-06-21 16:10 bmw diagnosztika

lantika írta: "ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening"

Mind a kettö nekem AKTIV-ra van ällitva.


és akkor neked kinyílik gyújtás levételkor minden esetben? lekapcsolt klímapanelnál is?

YELLOW Elküldve: 2015-06-21 13:47 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Akkor inkább felteszem a nagy kérdést egy uj hsz.-ben:
Pécs környékén ki tud CAR KEY MEMORY-t állítani nekem?
Hivatalos szervíz 10 000 ft-ot kér el.Egyszer voltam,és le is tejeltem.Most jó a belső keringetés memória funkció.De ezt is magamnak kellett kinyomoznom,hogy mit is kell átállítani...Másodjára viszont nem szeretnék ennyit kiadni újra.Valaki esetleg tudna nekem segíteni baráti áron annak örülnék.Kis utazás nem gond.



ez előtt volt egy kommentem. hova lett? miért? nem is volt benne semmi olyan.


Lehet,hogy azért törölték,mert hüleségeket írtunk.
De arra a klappen oeffnen-re gyanakxom én is.



nem-nem. annyi volt, hogy írtam, hogy név szerint nem említenék meg senkit, mert lehet kihagynék valakit és nem akartam emiatt sértődést, és lehet amúgy sokkal többen tudnak diagozni, mint én azt tudom. aztán írtam, hogy ha mész valamerre írd le mikor merre jársz, mert úgy könnyebb. igazából azért, mert tudok olyat, aki nincs itt fent az oldalon, de nem a közeledben lakik, hanem Veszprémben. de ha enm jársz arra, akkor feleslegesen ajánlgatok bárkit. ha meg pont arra mész, és írod, akkor meg tudom ajánlani. vagy bárki akár saját magát ha olvassa. de általában ha itt végig olvasod ebben a topik-ban, vagy az OBD-s topic-ban, akkor látszik ki tud mit csinálni, soknál van lakhely megjelenítve, az alapján lehet kombinálni ki milyen közel lehet, vagy útba eshet-e. na mind1.

YELLOW Elküldve: 2015-06-21 07:05 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Akkor inkább felteszem a nagy kérdést egy uj hsz.-ben:
Pécs környékén ki tud CAR KEY MEMORY-t állítani nekem?
Hivatalos szervíz 10 000 ft-ot kér el.Egyszer voltam,és le is tejeltem.Most jó a belső keringetés memória funkció.De ezt is magamnak kellett kinyomoznom,hogy mit is kell átállítani...Másodjára viszont nem szeretnék ennyit kiadni újra.Valaki esetleg tudna nekem segíteni baráti áron annak örülnék.Kis utazás nem gond.



ez előtt volt egy kommentem. hova lett? miért? nem is volt benne semmi olyan.

YELLOW Elküldve: 2015-06-20 17:27 bmw diagnosztika

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Yellow megnéztem ma egy 316-ost(2002-est),annál kotta ugyanúgy műkxik,mint nálad.
Egyedül akkor marad zárva neki a csappantyú gyujtás levétel után,ha belső keringetésen volt előtte,és ugy kapcsolta ki a szellőztetés panelt,és vette le aztán a gyujtást.
Ezen kivül megnéztem egy compact-ot is.
Annál ha minden igaz,akkor nyitva maradt mint nálam :/
De nemtom,hogy a tulaj ugy csinálta e,ahogy mondtam neki...
De majd megkérek még valakit,csak h. tutira menjek.


lécci a komment írás után ne vágj már be annyi ENTER-t, mart aki figyelmetlen és válaszol neked, bele fog írni a tiédbe és szétcsúszik az egész, vagy 7db ENTER-t töröltem vissza most is

akkor csak nem úgy működik mint az enyém. nekem akkor is zárva marad gyújtás levétel után, ha nem volt belső keringetésen, csak lekapcsoltam a panelt.

ezeket kellene megnézni:
BELUEFTUNGSKLAPPE_OEFF_1 (ez meg szellőzés nyitás, ha úgy veszem, ez is lehet amiatt) -Ventilation Flap opening
KLAPPEN_OEFFNEN_1 (zárólapok nyitása. főleg ez, ha aktív, akokr ki fogja nyitni szerintem mindig.) - Flaps Opening


Ezeket néztem én is amugy a neten,csak mégsem küldtem el hozzászólásba,hanem töröltem őket


én nem a neten néztem... igaz nem néztem még meg mi van az autómba, pedig gyanítom legutóbb is a CKM-et babráltam, és lehet a laptop-on pont le van mentve, csak a laptop az autóba, én meg fent 2 emelet magasan, és minnyá meló. szóval lustaság.


Szoval ezek nálad nem aktívak.Gyanakxom én is ezekre amúgy,hogy nálam lehet be vannak kapcsolva.Ezek kulcsfüggő beállítások sztem.SZóval vihetem az összes kulcsom is,ha kódoltatni kell,de remélem nem számol fel a szervíz kulcsonként 10 000 ft-ot...Elég nekem ha össz. egy 10-est kérnek el.


szerintem ha mész nyaralni esetleg és oylan útvonalon mész, hogy valaki pont útba esne, egy próbát megérne, valakihez odapofátlankodni, ha ő is benne van. bár akor az már nem pofátlankodás