Bitu79 írta:
Hátha segít:Nekem is 316-osom van.Ez a moci 3000-es fordulattól kezd el húzni igazán.Az alatt lepkefing ereje van.Pörgetni kell,ha dinamikusan akarsz menni vele.Nekem akkor volt ilyen,amikor a légtömegmérő csatiját lehúzta a szerelő,és nem dugta vissza. :/
Ez a kocsi 1-2-esben pont h. nem megy.Suzuki Swift szint kb itt.Tapasztalatom szerint 100 felett kezd megjönni az "ereje".
10 literes fogyit nekem sosem sikerült csinálnom vele.Sztem légtömegmérő baja van.Mikor le volt húzva a csatija,nem jelzett hibát.Sztem ott lesz a baj.Esetleg válts benzinkutat,hátha bejön.
szerintem meg nem. most N42/N46 motorokról beszélünk, azokról a 316i-kről, amik 1.8-asok?
az igaz, hogy az 1-es hamar kiforogja, de 2-esben elég durván megy. legalábbis az enyém. én pont azt érzem, hogy nagyobb tempónál kezd elfogyni. olyan 120-ig eléggé van ereje. bár tapasztalktam már azt, aikor 180-nél 5-ben odalépek, akkor is tapasztalok gyorsulást. viszont itt 150km/h felett, egy nagyobb motorral mondjuk egy 6 hengeres 150 lovassal szemben már kevés, de 150-ig elég jól tartható. én nem panaszkodom. teljesen korrektnek tartom az erejét. fogyasztás meg nagyon jól játszható vele. ha ügyesen vezetel, sok motorfék, kevesebb intenzív gyorsítás, nagyon jó értékeket lehet prdukálni vele. ezek az én tapasztalataim. km-ben nem olyan túl sok, 40ezer km+ évben viszont már lassan 8,5 éve.
az erőtlenség lehet sok mindentől. ha nagyon meleg van, kevesebb a levegő oxigén tartalma. az égéshez pedig az kell. mi légtömeget mérünk, nem oxigént. kevesebb oxigén gyérebb égés, kevesebb kraft. párás idő sem igazán jó. néha én is érzem lomhának az enyém, de főleg hasonló időkben. nem durván, de érzem.