Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-06-17 21:47 bmw diagnosztika

KGR írta:
Nekem is lezár leállítás után...


lehet függ attól is, hogy mely kontinensre, régióba gyártották. de ez csak elmélkedés, nem tudom.

szerk.: mondjuk nekem dobja az AUC szenzort hibásnak, lehet azért zár le. bár leállított motornál úgysem működne ez a funkció, hogy automatán szagra bezár belső levegő keringetésre, mármint pozícióra.

YELLOW Elküldve: 2015-06-17 21:40 Elektromos ablak tanítás ????

batigol09 írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta:
Hello!

köszönöm a tippeket, semmit nem tudtam elérni, azaz egyet igen! 2 napot állt a kocsi garázsban és láss csodát megjavult... eltünt a hibaüzenet működik az ablak. A garázst azért írtam mert kb 16 fokon állt a kint 36 al szemben. Lehet a meleg vmi zavart okozott? Vagy hü..e vagyok??


a meleg azt a zavart okozta, hogy a GM (grundmodul) ablakmozgató reléire kihatott. bár ablak esetében ritka, de ajtó zárásnál/nyitásnál jön általában elő, ha meleg van és szar a relé, akkor nem megy.


köszi, kiváncsi vagyok mikor jön elő majd... Szóval BMW-t csak téli kocsinak, hóban hátsókerékkel, mindent értek ...


YELLOW Elküldve: 2015-06-17 21:31 bmw diagnosztika

Bitu79 írta: Kész a kocsi.Az volt,amit irtam előrébb.Le volt tiltva a belső levegő keringetés megjegyzése gyárilag ugye...

Yellownak irom:
A csappantyúk ugyanúgy kinyitnak,ha leveszem a gyújtást.
Ez a por dolog meg baromság.Szerelő is megmondta.
Ha elinditom a kocsit,és bekapcsolom a klímapanelt,akkor visszamegy minden arra a beállításra,amire állítottam előtte,ha megy a klímapanel.
Ha nem kapcsolom be a klímapanelt,a csappantyúk nyitott állapotban vannak,és maradnak mindig!
Másképp nem is tud működni.
Azt írtad tavaly,hogy nálad becsukódik motorleállítás után.
Ami tuti nem így van...

Megnéztem ráadásul már tavaly egy bontott fűtésboxot,innét vettem amúgy egy tagtól.
A csappantyúkat rosszul nem lehet visszaszerelni,csak egyféleképpen.
Szóval olyan sincs,hogy forditva lenne összeszerelve.
Amúgy nem írok többet erről,csak bosszant,hogy végig hülyeségeket írtál...,valószínű meg sem nézted.
Fordítva nem tud működni egyszerűen,ez a lényeg.
Ezek a csappantyúk pedig mindig nyitott állapotban vannak,ha kikapcsolod a klímapanelt,vagy leállítod az autót!
Amúgy meg tényleg nem cseszegetésből írtam.Csak felbosszantott,mert sokat vitáztunk anno erről,szinte csak veled,és Anubisszal(aki ugye meg sem nézte)
Anubisz a mai napig nem nézte meg sztem ....már rég elfelejtette.
A lényeg h. most örülök,mert végre azzal a beállítással indul,ahogy hagytam...,nem állandóan friss levegő-vel.
Na sziasztok,és jó fórumozást mindenkinek.



de megnéztem, és zárva van. hamarosan ki fogom szedni a motort, majd meglátod, de ha akarod megpróbálok videót csinálni róla. nem szoktam hazudni. és nem port írtam, hanem pl füstöt. ami úgy be tud menni az utastérbe. ha zárva van, akkor nem.
de láthattad, többen is írták, nem csak Anubisz, hogy zárva van nekik.
faternak H Astrában is lezár, igaz kb 5 perccel leállítás után.

YELLOW Elküldve: 2015-06-17 17:31 Elektromos ablak tanítás ????

batigol09 írta:
Hello!

köszönöm a tippeket, semmit nem tudtam elérni, azaz egyet igen! 2 napot állt a kocsi garázsban és láss csodát megjavult... eltünt a hibaüzenet működik az ablak. A garázst azért írtam mert kb 16 fokon állt a kint 36 al szemben. Lehet a meleg vmi zavart okozott? Vagy hü..e vagyok??


a meleg azt a zavart okozta, hogy a GM (grundmodul) ablakmozgató reléire kihatott. bár ablak esetében ritka, de ajtó zárásnál/nyitásnál jön általában elő, ha meleg van és szar a relé, akkor nem megy.

YELLOW Elküldve: 2015-06-16 22:52 Klíma gondok

dzsoki írta: Sziasztok!
Kérdésem lenne klímaügyben!
Az a gondom hogy nem túl acélos a klímám.
Ha igazán meleg van lehúzom 16 fokra de úgy is kell nem kis idő hogy elérjem a kellő hűvöset.
Vigyem el egy töltésre vagy szokjam meg hogy ez ilyen?
Mennyire fagyos ezeknek a klímája?
Köszönöm!


nekem a rostélynál mérve leghidegebb állapotban 1,5°C-ot nyom. valami olyasmi rémlik, hogy 8 fok körülig jó, általában 4-5 fok szokott lenni.

YELLOW Elküldve: 2015-06-16 10:17 Mi lehet a baj?

viktor írta:
Rorybreaker írta:
Mattthias86 írta: Sziasztok! Egy egyes bmw vasarlasan hezitalok. Nagyon belezugtam, motorikusan, valto ugyileg esztetikailag nagyon rendben van az auto. Viszont mikor elvittuk egy probakorre, folyamatosan sugo hangot adott ki... klimara gyanakodtunk, de azt kikapcsolva ugyanugy csinalta. Csapagyas lehet?vagy valami komolyabb?


Ha rossz helyre irtam akkor bocsanat.



Nem akarom hergelni az indulatokat, de felejtsd el az egyes BMW-t. Sőt mindegyiket felejtsd el, hacsak nem újan veszed. Vegyél egy rendes autót


Rorybreaker! Gondolom, kurvára értesz hozzá...


hagyd! szándékosan csinálja. nem kell tudomást venni róla.

YELLOW Elküldve: 2015-06-16 09:08 Klíma automatika hiba

bata0305 írta: Sziasztok,

A minap jött elő ez a probléma,

A hideg levegőt csak a műszerfalon lévő befúvókon tolja, a szélvédőre illetve lábra csak meleg levegőt fúj, klimával és klíma nélkül is

A 28, 62,63 biztosítékokat megnéztem azok jók, gondolom a fűtéscsap ragadt be.

Érdemesebb venni egyet, vagy megpróbáljam kitakarítani? ( digit klima )

köszi a válaszokat



a középső két befúvó rostély közötti tekerő milyen állásban van?

YELLOW Elküldve: 2015-06-13 21:44 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?


sajna meg kell kaparni ott, ahol felfekszik a tehermentesítőre. szinterezésnél ez fura, féynezésnél nagyobb esély lehetne rá. célszerű lett volna kimaszkolni, aztán véknyan lefújni ott.


Én sem értem, viszont elég keménynek tűnik ez a bevonat (nem volt még szinterezett felnim). Mivel tudom megkaparni? Csiszolópapírral le tudok belőle venni otthon kézzel, vagy inkább vigyem szakemberhez?


nem kell szakember. csiszolópapír simán megteszi. nem kell mélyen, csak a felfekvési ponttól kb 1cm mélyen elég. mondjuk egy ujj percnyire, ujjal végig húzod. persze többször. közben oda lehet próbálni.

YELLOW Elküldve: 2015-06-13 21:05 Alufelnit Szinterezni, vagy fényezni?

kzste írta: Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?


sajna meg kell kaparni ott, ahol felfekszik a tehermentesítőre. szinterezésnél ez fura, féynezésnél nagyobb esély lehetne rá. célszerű lett volna kimaszkolni, aztán véknyan lefújni ott.

YELLOW Elküldve: 2015-06-13 19:55 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
kecsurobi írta: Üdv
nekem ha hidegre rakom a levegőt akkor a làbamra és a szélvédőre meleget fúj de szembe hideget mi lehet a baj?


Szia!

Én is tapasztaltam ilyet, de ugye hidegebb időben, mert most folyamatosan automatán üzemel a klíma 22-23 fokra belőve. Mikor mondjuk kint van 15-fok aut. beállítod pl. 23-ra ekkor ha a középső fúvókát átállítod hideg vagyis kék-re, ettől még az ótómata fűteni fog a többi befúvón keresztül mert el akarja érni mindenképpen a beállított jelenesetben a 23-fokot. A legegyszerűbb és legkényelmesebb mindig az auto funkcióval használni a panelt.
Magam részéről ez tetszett a legjobban, főleg az előző manuális klímás off verda után. Azt egyszerűen nem tudtuk beállítani, hogy mindenkinek jó legyen...

Üdv.: Pocses


azért is nyom hideget, mert a melegtől bekómáznál. ha télen a tekerőt elviszed a piros állásból kékbe, akkor ugyanez a jelenség, a hideg levegőt ott keveri a melegbe. így felfrissülsz.

YELLOW Elküldve: 2015-06-13 18:46 világításmodul programozása

Pitykoo írta:
lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyat nem lehet programozni, hogy ha nem kapcsolom rá a tompítottat akkor mondjuk 80km/h-ás sebességnél adjon valami hangjelzést?!

Ill. ezt hogy lehet felprogramozni, mit keressek hogy csak pöccintésre villanjon párat az index??!
Előre is köszi!


ALSZ a vezerlö röviditese,es ezt kell keresni illetve ätirni:

CYCL_TI_BLK
dreimal <--- ez alapbol einmal


Köszi!
Ez az index beállítása?!


igen. a másik nem állítható, amit kérdeztél.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 21:18 Ciripelõ hang (Titkos menü)

zsotya88 írta: Huhh kicsit közelebb kerültem az igazsághoz,de még értetlenkednék egy kicsit,főleg így fordító után

1. Jármű info: 364380 km 1
2. Combi test: 00000 2
3. Szerviz intervallum: 4663 km 3
4. Pillanatnyi fogyasztás: 31189 km 4
5. Átlagos fogyasztás: 200 km 5
6. Üzemanyag: 93 km 6

Szóval akkor a világot felfedező gyerek kérdései :

1. az első konkrétan mi?
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben?
5. szintén ez a kérdésem
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené?

Bocsánat a sok túlbonyolított dologért de szeretném megérteni


a km-t ne vedd oda. azt mindig mutatja. szóval az 1-es nem a km, ne kezdj kombinálni, az az óracsoportra vonatkozó adat és az autóra. elvileg azon belül lehetne még lépkedni.

1. az első konkrétan mi? leírtam fentebb
3. gondolom az olajcsere esedékeségét írja igen
4. ez milyen pill. fogyasztás és miért km-ben? 31,189 l/100km mondjuk ezt jó pontosnak tartom, 3 tizedesig számol
5. szintén ez a kérdésem 20,0 l/100km
6. ez pedig a még megtehető km-ek számát jelentené? igen

az sem mindegy hol írja, el van mászva a helyi érték avagy sem. az E39-es titkos menü leírás (googli rákeresel) sokat segít az értelmezésben. jasonló mint az E36, csak másképp vannak a menüpontok és bővebb.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 20:52 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: 3-at,vagy 5-öt villano iränyjelzö modul ha valaki nem tudja a LSZ-t programozni es nagyon vägyik a tippblink funkciora.


ennyiért bárki beállítja, aki tud programozni LSZ-t
egyébként faternak az OFF autója így van beállítva és nem használja sose. anno sokat vezettem, használtam.
viszont nekem Bömcikén, hogy addig klattyog, amig úgy tartom. nekem így sokkal jobban bevállt. és még 90°-os kanyart is tudok vele csapni, hogy közben úgy tartom. tudom egyszerűbb volna ha bebillenteném rendes állásba, de nekem annyira bejön így. szóval nekem nem kellenne 3 villanás pöccintésre téma.



Persze akär 2 sörert is be lehet ällittatni,amennyiben a LSZ tudja ezt a funkciot. Ha nem tudja akkor jön a keresgeles a bontokban,vagy uj alkatresz 200€-ert. Ez inkäbb azoknak jo,akiknek nem lehet programozni a tippblink funkciot. Mint pl nekem nem lehet,nincs ilyen lehetöseg. (regi a LSZ-em)


az meg hogy? neked 2004-es az autó. az enyém 2002 és tudja. pedig gyári LSZ van benne.


Van vilägitäs automatika a tiedben+2 ködlämpa+MF fenyerö+lämpamagassäg ällito?


aha. akkor azért.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 20:52 Ciripelõ hang (Titkos menü)

lantika írta:
zsotya88 írta: Sziasztok!

Nem tudom,hogy ez a legjobb topic,de nem találtam olyat ahová igazán illene. Itt a titkos menü volt a támpontom Szóval E36-nál (tudom tudom most majd megkapom ) a titkos menüt előhívva (nullázó tüske + gyújtáskapcsoló 1. pozíció) az előjövő adatok illetve sorszámok mit takarnak? Sehol sem találtam a neten olyan listát ahol össze lenne szedve,hogy melyik mit takar 1-6-ig írja nekem és nem tudom melyik mit jelent Nyilván tekert az óra,kétségem nem sok volt de szeretném tudni,hogy melyik menüpont mit takar

Tisztelettel: zsotya88


"1. Fahrzeug Infos (FGSTNR: Fahrgestellnummer, K No: Tacho-Kennzahl, BMWTNR: BMW-Teilenummer, CI: ?, DI: ?, BI: ?, DAT: Datum der Herstellung, HW: Hardwareversion, SW: Softwareversion, ZYL: Anzahl der Zylinder, M: ?, S: ?, CAN: CAN-Bus-Version, AEND: Änderungsnummer)
2. Combi Test (sehr eindrucksvoll)
3. Service Intervall Info (SI-L: ?, SI-Tage: Tage seit letztem Service-Intervall Reset)
4. Momentaner Verbrauch (VBR: Liter pro 100km, VBR: Liter pro Stunde)
5. Durchschnittlicher Verbrauch (RW-VBR: Liter pro 100km, RW: Reichweite)
6. Tankinhalt (TNK: linker Tankgeber/rechter Tankgeber/gesamt, TNKANZ: gesamter Tankinhalt)
7. Temperaturen (KTMP: Motortemperatur, N: Motordrehzahl, ATMP: Außentemperatur)
8. Momentane Geschwindigkeit
9. Aktuelle Bordspannung in Volt
10. Land /Sprache (0=Deutschland, 1=UK, 2=USA, 3=Italien, 4=Spanien, 5=Japan, 6=Frankreich, 7=Canada, 8=Australien)
11. ?
12. Ankunftszeit (VANK: Durchschnittsgeschwindigkeit, mit der die Ankunftszeit errechnet wird, ANK: Ankunftszeit)
13. Gong Test
14. Diag Information
15. I/O Ports
16. Öltemperatur
17. ?
18. ?
19. Entsperrung der Tests 03 - 18
20. Korrektur-Faktor Benzinverbrauch (ACHTUNG, nicht verstellen)
21. Reset"

Ha magyarul is szeretned.


ebben nem találsz arról infót, hogy esetleg mennyi a valós km. ha az órát árírják, akkor hiába is néznéd. viszont ha esetleg nincs átírva az alvázszám, akkor gyanús lehet ha nem stimmel, hogy cserés volt az óra. bár E46 esetében ilyen esetben jelez egy kis pont, hogy error van.

YELLOW Elküldve: 2015-06-12 20:48 világításmodul programozása

lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta: 3-at,vagy 5-öt villano iränyjelzö modul ha valaki nem tudja a LSZ-t programozni es nagyon vägyik a tippblink funkciora.


ennyiért bárki beállítja, aki tud programozni LSZ-t
egyébként faternak az OFF autója így van beállítva és nem használja sose. anno sokat vezettem, használtam.
viszont nekem Bömcikén, hogy addig klattyog, amig úgy tartom. nekem így sokkal jobban bevállt. és még 90°-os kanyart is tudok vele csapni, hogy közben úgy tartom. tudom egyszerűbb volna ha bebillenteném rendes állásba, de nekem annyira bejön így. szóval nekem nem kellenne 3 villanás pöccintésre téma.



Persze akär 2 sörert is be lehet ällittatni,amennyiben a LSZ tudja ezt a funkciot. Ha nem tudja akkor jön a keresgeles a bontokban,vagy uj alkatresz 200€-ert. Ez inkäbb azoknak jo,akiknek nem lehet programozni a tippblink funkciot. Mint pl nekem nem lehet,nincs ilyen lehetöseg. (regi a LSZ-em)


az meg hogy? neked 2004-es az autó. az enyém 2002 és tudja. pedig gyári LSZ van benne.