Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-05-23 15:20 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Bitu79 írta:
Rorybreaker-nek:

Tök jó,hogy eladtad a selejt kocsid valakinek(patika állapotúnak hirdetve)
...olvasgattam a hsz-eidet kicsit

Erről a sok szívásról nem a márka tehet,hanem te magad ember.
Nem csesztetésből írtam ezeket.


valószínű ezért akarja töröltetni a kommentjeit, hogy az új tulaj, ha ide tévedne, ne lásson belőle semmit. eddig ezt nem akartam feszegetni. illetve amit írtam visszább, hogy a márkát szapulja, természetesen vannak hibák, amiket lehet típushibának nevezni, vagy amik tipikusan az idő múlásával megmennek. de melyik márkánál nincs? szerintem át lett vágva, de ő maga sem vitte el átvizsgáltatni emgvétel előtt. de mivel olcsó volt, ezért kellett, mert erre futotta, aztán a további gondozás meg csak drága volt. már megkaptam, de nem vájkálok más tárcájában. csupán így gondoltam és gondolom. de lehet nem ez az igazság. az sem kizárt, hogy leáll trollkodni, hogy törölve legyen, gondolom ez a nagy márkafikázás is. ha nem érdekelné tovább az oldal, akkor egyszerűen csak nem ír többet és kész. elfelejti és kész. minden esetre a kép összeáll.

YELLOW Elküldve: 2015-05-23 12:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
Soha többé BMW
Maximum zsír új..

Burogattam be a pénzt az ablakon mint az állat és mindig volt valami gondja. Minden reggel úgy mentem le a garázsba, hogy na ma mi fog történni, milyen hiba lesz, mit kell cserélni. Soha többé. Drága a normális alkatrész, akkora prémiumságot pedig nem érzek már egy E46-ban. Ha jobban belegondolunk, 1 vicc az egész, Az éndzsöl ájszos, meg M-es emblémás/csíkos kis suhancoknak biztos vérben forognak a szemei e sorok láttán, de ha nekik ez jó, legyenek boldogok, ámen. Én nem hobbit akartam, hanem egy használati tárgyat. Ez nem működik. Nyugodtan akarok aludni. Szarok a márkahűségre, meg ilyen fos dolgokra... nem életszerű. Ennyi. És mióta elvitték, olyan nyugodt vagyok a kis Golf V-el, hogy az csak na Elég nevetségesnek tartom, hogy ezek a szarok 4000km-ként megesznek 1 liter olajat úgy, hogy vigyázva volt rá és folyamatosan márkaszervízben szervizelt. ÉS van akinek többet! Gyújtanám fel a gecibe. Akkor még nem beszéltem az első futóműről, ami egy parádé. De még sok elszomorító dolgot tudnék felsorolni, de nem fogok. Akinek ez a hobbija, hajrá, nekem nem kell.


azért, mert kifogtál egy olyat, amire ráémondták, hogy folyamatosan szervizelt, vagy mert éppen azt mutatta a szervízfüzet, aztán valójában szart sem csináltak vele, vagy épp a belit kitaposták, az nem a BMW, mint márka hibája.
ahelyett, hogy azt írnád le, hogy hülye voltál és nem voltál körültekintő, megfontolt, és beleugrottál egy romba, ehelyett a márkát szidod egy fanatik oldalon.
nyugodtan alszol? meddig? amíg akinek eladtad meg nem keres, hogy hibával adtad el? utána nem leszel majd nyugodt
ha most vennék autót, sőt ha 2 évvel ezelőtt, én nem hiszem, hogy vennék már E46-ot. pont amiatt, mert kevés a jó, becsült darab. 2007-ben még fiatal volt a paletta. könnyebb volt jót kifogni. de a sok trágya olcsó, így sok suhanc számára elérhető lett. elég baj ez. pénze nincs rá, a futómű lóg, aztán csodálkozunk, meg szidjuk a médiát, hogy mindig kiemelik egy balesetnél, ha BMW volt az, mert repülnek le az útról. mint szoktam írni, egy drágán hírdetett E46-ra sincs garancia, hogy esetleg a magasább árral akarnakmegtéveszteni, de azért ami olcsó, az általában olyan is. az, hogy te vigyázol rá, egy dolog, ha előtted 10 évig leszarták. én 4,5 évesen vettem mégis meglátszik, hogy előtte nem úgy vigyáztak rá, mint most én. nem vészes, de én látom, és érzem. magamat ismerve, ahogy te is möondod, csak új autó. és akkor 20 évig nem másikat venni. valószínű soha nem lenne problémám vele, max típushibák. olyan pedig minden autónál van.


Ez egy nettó baromság, arról senki nem tehet hogy rád sóztak egy szart, meg egy kontár szerelőhöz került.



ez a baromság, mi az, hogy nem tehet?
ha szart sóztak akárkire, akkor tehet róla az eladó, és a vevő ugyanúgy. a kontár szerelőnél meg a szerelő a felelős. nehogy már sneki ne legyen felelős semmiért. az más dolog, hogy semmire nem mész vele. mert a BMW sem ismeri el a típushibákat, vagyis nem nagyon. a felelősség mértéke már más. ha nem viszem el átvizsgálni megvétel előtt, akkor én vállalom érte a legnagyobb felelősséget ha szart veszek.


Hagyd már ezt a szarságot, hogy mindenki felelős csak az autó tulajdonosa nem.

el kellene vinni vásárlás előtt egy szakszerű állapot felmérésre, csak mindenki fillérbaszó módon sajnálja rá a 15-25 ezer forint körüli összeget. Vagy visz magával egy kontár szerelőt aki minden szarsággal bekábítja.

Vásárlásnál minden pancser okádja magából a fórumokon összeszedett baromságokat, közben azt sem tudják hogy milyen hiba miért van, vagy mire vezethető vissza.



szerinted én mit írtam le? talán ha elolvasod normálisan, nem csak átfutod, akkor kb ez is benne volt. amivel pont arra céloztam, ami egy másik kollégával fordult el, hogy majd fél év után nyávog a vevő, közben nem vitte el állapotfelmérésre.
ugyanarról beszélünk, csak ha végre képes lennél letenni arról, hogy ha meglátod az írásom, akkor rögtön ne szaroznál, akkor talán kicsit látnál is benne valamit.
szóval kérlek még1x olvasd el azt amit írtam, amire nettó baromság volt a válaszod.
ha pedig nem nekem szántad, akkor nem az én kommentemre kell válaszolni, vagy megnevezni azt, akinek írod. mert ha Rorybreaker-nek írtad, úgy oké.

YELLOW Elküldve: 2015-05-23 09:50 Autóvásárlás

Coyote írta:
Most adtam el az E46-ot, de nyugodt vagyok, mert teljesen normális srác vitte el.


hova adtad el? most látok felénk egy hasonló autót mint a tiéd volt, csak azért kérdem.

YELLOW Elküldve: 2015-05-22 21:58 Társalgó

komi2978 írta: Helló,mindenkinek probléma bmv e46 320d SOS...kilométer óra és a pillanatnyi fogyasztás mérőm nem müködik,,,próba másik óra egységnél is ugyan ez a jelenség....elöre is köszi


bal hátsó ABS jeladó. nem sima kell, hanem direkt balos. ez adja a km órának a jelet.

YELLOW Elküldve: 2015-05-22 17:59 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

elgeri írta:
Bitu79 írta:
elgeri írta: Tegnap sajnos nem a legjobb helyre írtam, így megismétlem itt is, hisz ez a helye:

Sziasztok

Manuális (6fokozatú) váltó és hátsó differenciálmű olajcsere előtt állok.
Ezt a két olajat gondolnám megfelelőnek:
http://www.realoem.com/bmw/enU...3222339221
http://www.realoem.com/bmw/enU...3117695240

Azt viszont sehol sem találom, hogy milyen mennyiségekre lenne szükségem.
A váltóról valahol talán olvastam (csak nem épp erről), hogy 1-2 liter között kell (tehát, ha veszek 2 litert, az okés). De a diffiről gőzöm sincs.

Ebben tud valaki segíteni? Köszönöm!

Ja és még annyi, hogy ezen a két olajon kívül vajon kell bármi más kellékanyag hozzá?
A váltban olajszűrő nincs, azt már leinformáltam, de pl. csavarok, azok tömítéseit ilyenkor kell cserélni, vagy semmi ilyen plusz dolog nincs?



Bocs,nem csesztetésből írom.Minek kicserélni a diffi és váltóolajat? Sztem felesleges teljesen :/

Ez csak az olajgyártóknak jó.Váltóba és difibe nem kap olyan "terhelést" az olaj,ami indokolná acseréjét.Maximum nagyon magas km futásnál cserélném le ezekben az olajat.(250 000 km felett)




A váltóba mindenképp utána kellene önteni, mert hiányzik belőle valamennyi (a hiány oka már megoldódott régebben). És akkor gondoltam már legyen teljes csere itt is, meg a diffiben is.
Bár most egy kicsit bajban vagyok az olajak beszerzésével, mert ahonnan szoktam gyári alkatrész szerezni az olajokkal nem foglalkozik



próbáld meg hivatalos helyen, elvileg mérnek ki olajat. a kérdés valójában tényleg a gyárit adják-e.

YELLOW Elküldve: 2015-05-22 12:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Pocses írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
Soha többé BMW
Maximum zsír új..

Burogattam be a pénzt az ablakon mint az állat és mindig volt valami gondja. Minden reggel úgy mentem le a garázsba, hogy na ma mi fog történni, milyen hiba lesz, mit kell cserélni. Soha többé. Drága a normális alkatrész, akkora prémiumságot pedig nem érzek már egy E46-ban. Ha jobban belegondolunk, 1 vicc az egész, Az éndzsöl ájszos, meg M-es emblémás/csíkos kis suhancoknak biztos vérben forognak a szemei e sorok láttán, de ha nekik ez jó, legyenek boldogok, ámen. Én nem hobbit akartam, hanem egy használati tárgyat. Ez nem működik. Nyugodtan akarok aludni. Szarok a márkahűségre, meg ilyen fos dolgokra... nem életszerű. Ennyi. És mióta elvitték, olyan nyugodt vagyok a kis Golf V-el, hogy az csak na Elég nevetségesnek tartom, hogy ezek a szarok 4000km-ként megesznek 1 liter olajat úgy, hogy vigyázva volt rá és folyamatosan márkaszervízben szervizelt. ÉS van akinek többet! Gyújtanám fel a gecibe. Akkor még nem beszéltem az első futóműről, ami egy parádé. De még sok elszomorító dolgot tudnék felsorolni, de nem fogok. Akinek ez a hobbija, hajrá, nekem nem kell.


azért, mert kifogtál egy olyat, amire ráémondták, hogy folyamatosan szervizelt, vagy mert éppen azt mutatta a szervízfüzet, aztán valójában szart sem csináltak vele, vagy épp a belit kitaposták, az nem a BMW, mint márka hibája.
ahelyett, hogy azt írnád le, hogy hülye voltál és nem voltál körültekintő, megfontolt, és beleugrottál egy romba, ehelyett a márkát szidod egy fanatik oldalon.
nyugodtan alszol? meddig? amíg akinek eladtad meg nem keres, hogy hibával adtad el? utána nem leszel majd nyugodt
ha most vennék autót, sőt ha 2 évvel ezelőtt, én nem hiszem, hogy vennék már E46-ot. pont amiatt, mert kevés a jó, becsült darab. 2007-ben még fiatal volt a paletta. könnyebb volt jót kifogni. de a sok trágya olcsó, így sok suhanc számára elérhető lett. elég baj ez. pénze nincs rá, a futómű lóg, aztán csodálkozunk, meg szidjuk a médiát, hogy mindig kiemelik egy balesetnél, ha BMW volt az, mert repülnek le az útról. mint szoktam írni, egy drágán hírdetett E46-ra sincs garancia, hogy esetleg a magasább árral akarnakmegtéveszteni, de azért ami olcsó, az általában olyan is. az, hogy te vigyázol rá, egy dolog, ha előtted 10 évig leszarták. én 4,5 évesen vettem mégis meglátszik, hogy előtte nem úgy vigyáztak rá, mint most én. nem vészes, de én látom, és érzem. magamat ismerve, ahogy te is möondod, csak új autó. és akkor 20 évig nem másikat venni. valószínű soha nem lenne problémám vele, max típushibák. olyan pedig minden autónál van.


Azért az új autó is "macskazsák". Én vettem 2őt is egymás után off márka részletre, pont ezért, hogy ne legyen gondom, csak a kulcsot kelljen elfordítanom. Nevetséges... Ráadásul nem egy 0a forintos 10 éves futamidős verda, hanem volt 1.6 miska kp indulóra. De a 2ő verdát mire letörlesztettem addigra szépen kifizettem pl. egy leamortizált E46 felújítását mondjuk. 9 év alatt csak cascora fizettem majd 700ezret, a semmire ugye. Ezért nem bánom, hogy egy 6 évvel idősebb, de olyan autóban ülök amit szeretek is.


látom az utolsó pár mondat elkerülte a figyelmed. új autóval a legkevesebb a rizikó, viszont nagyobb az értékvesztése. itt attól függ ki menniy időre szándákozik autót venni. én ha új autót vennék, én hosszú időre vennék. én csak a saját dolgomról beszélek. akinek meg van pénze, az 2-3 év csere periódusokat tekintve is megveszi az újat, neki nem számít az értékvesztés. ha én használok egy autót új kora óta, a rizikó max a típushibákból adódhat. persze ehhez ott kell lenni a kötelező szevízeknél, és nem a legolcsóbb szarokból kell dolgozni.

YELLOW Elküldve: 2015-05-22 11:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

csbalu írta:
Toyota Carina E! Ez az ilyen emberek autója Vagy egy régi corolla


végülis azokat csak kasztnizni kell

YELLOW Elküldve: 2015-05-22 11:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta:
Soha többé BMW
Maximum zsír új..

Burogattam be a pénzt az ablakon mint az állat és mindig volt valami gondja. Minden reggel úgy mentem le a garázsba, hogy na ma mi fog történni, milyen hiba lesz, mit kell cserélni. Soha többé. Drága a normális alkatrész, akkora prémiumságot pedig nem érzek már egy E46-ban. Ha jobban belegondolunk, 1 vicc az egész, Az éndzsöl ájszos, meg M-es emblémás/csíkos kis suhancoknak biztos vérben forognak a szemei e sorok láttán, de ha nekik ez jó, legyenek boldogok, ámen. Én nem hobbit akartam, hanem egy használati tárgyat. Ez nem működik. Nyugodtan akarok aludni. Szarok a márkahűségre, meg ilyen fos dolgokra... nem életszerű. Ennyi. És mióta elvitték, olyan nyugodt vagyok a kis Golf V-el, hogy az csak na Elég nevetségesnek tartom, hogy ezek a szarok 4000km-ként megesznek 1 liter olajat úgy, hogy vigyázva volt rá és folyamatosan márkaszervízben szervizelt. ÉS van akinek többet! Gyújtanám fel a gecibe. Akkor még nem beszéltem az első futóműről, ami egy parádé. De még sok elszomorító dolgot tudnék felsorolni, de nem fogok. Akinek ez a hobbija, hajrá, nekem nem kell.


azért, mert kifogtál egy olyat, amire ráémondták, hogy folyamatosan szervizelt, vagy mert éppen azt mutatta a szervízfüzet, aztán valójában szart sem csináltak vele, vagy épp a belit kitaposták, az nem a BMW, mint márka hibája.
ahelyett, hogy azt írnád le, hogy hülye voltál és nem voltál körültekintő, megfontolt, és beleugrottál egy romba, ehelyett a márkát szidod egy fanatik oldalon.
nyugodtan alszol? meddig? amíg akinek eladtad meg nem keres, hogy hibával adtad el? utána nem leszel majd nyugodt
ha most vennék autót, sőt ha 2 évvel ezelőtt, én nem hiszem, hogy vennék már E46-ot. pont amiatt, mert kevés a jó, becsült darab. 2007-ben még fiatal volt a paletta. könnyebb volt jót kifogni. de a sok trágya olcsó, így sok suhanc számára elérhető lett. elég baj ez. pénze nincs rá, a futómű lóg, aztán csodálkozunk, meg szidjuk a médiát, hogy mindig kiemelik egy balesetnél, ha BMW volt az, mert repülnek le az útról. mint szoktam írni, egy drágán hírdetett E46-ra sincs garancia, hogy esetleg a magasább árral akarnakmegtéveszteni, de azért ami olcsó, az általában olyan is. az, hogy te vigyázol rá, egy dolog, ha előtted 10 évig leszarták. én 4,5 évesen vettem mégis meglátszik, hogy előtte nem úgy vigyáztak rá, mint most én. nem vészes, de én látom, és érzem. magamat ismerve, ahogy te is möondod, csak új autó. és akkor 20 évig nem másikat venni. valószínű soha nem lenne problémám vele, max típushibák. olyan pedig minden autónál van.


Ez egy nettó baromság, arról senki nem tehet hogy rád sóztak egy szart, meg egy kontár szerelőhöz került.



ez a baromság, mi az, hogy nem tehet?
ha szart sóztak akárkire, akkor tehet róla az eladó, és a vevő ugyanúgy. a kontár szerelőnél meg a szerelő a felelős. nehogy már sneki ne legyen felelős semmiért. az más dolog, hogy semmire nem mész vele. mert a BMW sem ismeri el a típushibákat, vagyis nem nagyon. a felelősség mértéke már más. ha nem viszem el átvizsgálni megvétel előtt, akkor én vállalom érte a legnagyobb felelősséget ha szart veszek.

YELLOW Elküldve: 2015-05-22 09:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Rorybreaker írta:
Soha többé BMW
Maximum zsír új..

Burogattam be a pénzt az ablakon mint az állat és mindig volt valami gondja. Minden reggel úgy mentem le a garázsba, hogy na ma mi fog történni, milyen hiba lesz, mit kell cserélni. Soha többé. Drága a normális alkatrész, akkora prémiumságot pedig nem érzek már egy E46-ban. Ha jobban belegondolunk, 1 vicc az egész, Az éndzsöl ájszos, meg M-es emblémás/csíkos kis suhancoknak biztos vérben forognak a szemei e sorok láttán, de ha nekik ez jó, legyenek boldogok, ámen. Én nem hobbit akartam, hanem egy használati tárgyat. Ez nem működik. Nyugodtan akarok aludni. Szarok a márkahűségre, meg ilyen fos dolgokra... nem életszerű. Ennyi. És mióta elvitték, olyan nyugodt vagyok a kis Golf V-el, hogy az csak na Elég nevetségesnek tartom, hogy ezek a szarok 4000km-ként megesznek 1 liter olajat úgy, hogy vigyázva volt rá és folyamatosan márkaszervízben szervizelt. ÉS van akinek többet! Gyújtanám fel a gecibe. Akkor még nem beszéltem az első futóműről, ami egy parádé. De még sok elszomorító dolgot tudnék felsorolni, de nem fogok. Akinek ez a hobbija, hajrá, nekem nem kell.


azért, mert kifogtál egy olyat, amire ráémondták, hogy folyamatosan szervizelt, vagy mert éppen azt mutatta a szervízfüzet, aztán valójában szart sem csináltak vele, vagy épp a belit kitaposták, az nem a BMW, mint márka hibája.
ahelyett, hogy azt írnád le, hogy hülye voltál és nem voltál körültekintő, megfontolt, és beleugrottál egy romba, ehelyett a márkát szidod egy fanatik oldalon.
nyugodtan alszol? meddig? amíg akinek eladtad meg nem keres, hogy hibával adtad el? utána nem leszel majd nyugodt
ha most vennék autót, sőt ha 2 évvel ezelőtt, én nem hiszem, hogy vennék már E46-ot. pont amiatt, mert kevés a jó, becsült darab. 2007-ben még fiatal volt a paletta. könnyebb volt jót kifogni. de a sok trágya olcsó, így sok suhanc számára elérhető lett. elég baj ez. pénze nincs rá, a futómű lóg, aztán csodálkozunk, meg szidjuk a médiát, hogy mindig kiemelik egy balesetnél, ha BMW volt az, mert repülnek le az útról. mint szoktam írni, egy drágán hírdetett E46-ra sincs garancia, hogy esetleg a magasább árral akarnakmegtéveszteni, de azért ami olcsó, az általában olyan is. az, hogy te vigyázol rá, egy dolog, ha előtted 10 évig leszarták. én 4,5 évesen vettem mégis meglátszik, hogy előtte nem úgy vigyáztak rá, mint most én. nem vészes, de én látom, és érzem. magamat ismerve, ahogy te is möondod, csak új autó. és akkor 20 évig nem másikat venni. valószínű soha nem lenne problémám vele, max típushibák. olyan pedig minden autónál van.

YELLOW Elküldve: 2015-05-22 08:01 alufelni

banditosz001 írta: Végülis meglett a felni!!
Ő lett az: http://www.jofogas.hu/bacs_kis...283927.htm

Szerintem egyszerűen szépséges
Ma hoztam el, holnap kerül fel a kocsira..nagyon kíváncsi vagyok rá.
8J széles R17es és ET39-es valamint két felnin alapból van egy pár centis nyomtávszélesítő.
225/45-ös gumikkal van.
Kell nekem ehhez valami extra(tehermentesítő vagy akármi) hogy felrakhassam?(e36on volt eddig)
Jah bocs egy hülye kérdésem is lesz :a "szélesebbet hova érdemes a touringon tenni?


szélesebbet? nem szélesebbe gyik sem. vagy a nyomtáv miatt mondod, hogy kintebb ér?
szerintem hátsó kerekes autón hátulra kell. de ez a pár centis, mégis mennyi? mert nem mindegy ha ha 2 centis az olyan, mintha ET19 lenne. még 225-tel talán elfér hátul.
előre nem tennék kisebb ET-s megoldást pedig jobban elfér. inkább kapd le a nyomtávot. ha E36-ről van, akkor nem kell tehermentesítő. ET alapján nem nem nagy 5-ös 7-es típus felnije, szóval nem lesz gond.

YELLOW Elküldve: 2015-05-19 19:38 alufelni

mormota26 írta:
Sziasztok kérdésem az lenne hogy tudja vki ennek a felninek mi a neve ?


styling 40-re hasonlít a legjobban (Z3 felnije), de amit linkeltél az valami replica lehet, és csak a közepe BMW valószínű.
ilyen az eredeti:


YELLOW Elküldve: 2015-05-18 11:13 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

elgeri írta: Tegnap sajnos nem a legjobb helyre írtam, így megismétlem itt is, hisz ez a helye:

Sziasztok

Manuális (6fokozatú) váltó és hátsó differenciálmű olajcsere előtt állok.
Ezt a két olajat gondolnám megfelelőnek:
http://www.realoem.com/bmw/enU...3222339221
http://www.realoem.com/bmw/enU...3117695240

Azt viszont sehol sem találom, hogy milyen mennyiségekre lenne szükségem.
A váltóról valahol talán olvastam (csak nem épp erről), hogy 1-2 liter között kell (tehát, ha veszek 2 litert, az okés). De a diffiről gőzöm sincs.

Ebben tud valaki segíteni? Köszönöm!

Ja és még annyi, hogy ezen a két olajon kívül vajon kell bármi más kellékanyag hozzá?
A váltban olajszűrő nincs, azt már leinformáltam, de pl. csavarok, azok tömítéseit ilyenkor kell cserélni, vagy semmi ilyen plusz dolog nincs?



diffibe olyan 0,9 liter kell. a váltóba több mint 1 liter, nekem 1,6 liter rémlik. 5-ösbe kell 1,1 liter. szóval két litert mindenképp venni kell. betöltő nyílásig kell tölteni.
más nem igazán kell. váltóban kúpus menet van így oda nem kell tömítés. de szerintem a diffihez sem.

YELLOW Elküldve: 2015-05-16 13:31 alufelni

banditosz001 írta: Sziasztok!
Felnivásárlás előtt állok, és jelenleg két alternatíva lenne:
1. http://www.jofogas.hu/fejer/bm...717838.htm

ez nagyon teszik csak nem tudom... érdekes a dolog mert a tulaj állítja hogy e46 alá való meg hogy gyári, és a képek alapján tényleg jól néz ki, de utánanéztem és elvileg ez a felni csak 5-ösre készült és csak 18-as méretben. Ebben lenne jó ha valaki tényleg meg tudná mondani hogy tévedtem-e.

2.
http://www.jofogas.hu/hajdu_bi...htm?last=1

Ez tudom hogy jó lenne rá, csak hezitálok mert hát nem tudom hogy nézne ki a kocsi alatt...a képek amiket találtam(elég kevés volt) nrm voltak túl meggyőzőek..

Illetve van még egy 3. opció is:
http://www.jofogas.hu/szabolcs...214162.htm

de ez meg nem tudom hogy beférne-e normálisan alá meg hogy hogy bírná az itteni utakat ezzel a kerékkel,bár szép lenne nagyon

Véleményekre lennék kíváncsi!
Köszi!



1: nem néztem utána, mire való, de az M vagy M-pack nem látszik rajta, innentől kezdve kamugép az egész, valószínű a többiben sem mond igazat, mármint, hogy gyári 3-asra való, stb.

2: nekem nem tetszik, de eredeti BMW a hátoldali írás alapján, ezt elég sok típusra gyártották, 3-5-7 még lehet másra is

3: csodálatos hirdetés, a szöveg mindent visz. nekem kiábrándító, valahogy nem akarnék vásárolni tőle... ez E65, 7-es gyári felnije. tehát ez vagy replika, vagy totál nem lesz jó a tiédre. szerintem nem szép, 7-es alá elmegy

úgy látom ár alapján nézel felnit inkább, inkább az a fontos mint a kinézet. nekem így jön, bocs ha tévedek. persze lehet ennyire más az izlésünk.

YELLOW Elküldve: 2015-05-16 07:01 Ajtónyítási Gondok!

lantika írta:
rbordos írta:
YELLOW írta:
rbordos írta:
YELLOW írta:
lehet még gomb problémád is. vagy az adója nem jó, vagy a vevője. ezért lenne jó egy pótkulcs.


Kettő kulcsom van egyikkel sem csinál semmit sajnos. A kocsiba van vevő antenna valami ami esetleg nincs bekötve van ilyen benne?


ez lesz a baj akkor. ha egyik kulcs sem megy. eleve a GM-re 3 csatlakozónak kell menni.


Na ez az, mi megy a harmadik pici csatira? akkor ezek szerint hiányzik egy kábelköteg a kocsiból gondolkodtam megnézem a bal oldalt hátha ott hagyták mert ugye megfordították a kormányt. de a központi záram meg mükszik rendesen kulccsal akkor nem értem mert ugye a GM a központi zár vezérlő és azt vezérli rendesen kulccsal. A riasztóra gondoltam még mert az is van benne legalább is látszólag a tükrön piros bigyó a tetőkárpiton meg az a rácsos doboz csak a riasztó maga hol lehet a kocsiba na azt nem tudom. de felidegel darabokra szedem ülés ki kárpit ki és megnézem mit csináltak sza..ul.


Szerintem meg nem minden esetben megy 3 csati a GM5-be. Amikor betettem a hätso ablakemelöket,akkor külön felhivtäk a figyelmemet,hogy elkepzelhetö,hogy csak 2 csatim van. Felszereltsegfüggö. Szerencsem volt,mert a touringnak a hätso ablaktörlö miatt kell a 3 csati. Angol, nemet nyelvü leiräs a Pinekröl GM5-nel.
X254 csatinak csak a riasztohoz,hätso ablakemelöhöz,es a touring hätso ablaktörlö/moso rendszerehez van köze.


hmm... érdekes.
nekem 3 csati megy rá és:
- sedan
- nincs hátul el. ablak.
- nincs tetőablak sem
- nincs gyári riasztóm sem
akkor ez most, hogy van? egyik sem volt benne gyárilag.
viszont van benne esőérzékelő, aminek lehet még köze.
-----
pont kérdezni akartam, hogy nem átépített autóról van szó? csak munkában nem akartam már írni, de választ is kaptam, anélkül, hogy kérdeztem volna. szerintem itt lesz a kutya elásva.

YELLOW Elküldve: 2015-05-15 17:33 Ajtónyítási Gondok!

rbordos írta:
YELLOW írta:
lehet még gomb problémád is. vagy az adója nem jó, vagy a vevője. ezért lenne jó egy pótkulcs.


Kettő kulcsom van egyikkel sem csinál semmit sajnos. A kocsiba van vevő antenna valami ami esetleg nincs bekötve van ilyen benne?


ez lesz a baj akkor. ha egyik kulcs sem megy. eleve a GM-re 3 csatlakozónak kell menni.