Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-04-01 05:17 alufelni

Suso27 írta:
YELLOW írta:
elgeri írta: Sziasztok

Eszembe jutott egy általános kérdés:
Kiszokás centírozni, súlyozni az alufelnit is. Viszont ha jól sejtem igazából egy alufelni nem tud kicsit eldeformálódni, mint a vas, csak komoly károkkal törni, repedni... Ergo nem kell egy év múlva újból, csak az általános centírózás miatt, gumisnál cserélni a téli / nyári szettet. Vagy mégis?!


valószínű én leszek a kivétel, de több éve nem cenríroztattam a felniket, se a télit (ezt kb 7 éve), se a nyárit (ezt olyan 4-5 éve). nálam ennek az az oka, hogy túl sokat nem is megyek vele. és mivel nem ráznak leszedés előtt, és felrakás után sem, ezért én feleslegesnek tartottam magamnak. fater kb ugyananniyt megy az autóval mint én. ő a télit felrakatat gépre, ugyanannyi súlyt kért, egy bolhaf@sznyival arrébb egy helyen. pedig ő aztán nem kíméli a kereket, ha arról van szó
ha ragasztott súlyok vannak, jobb otthon leszedni és szépen megtakarítani, mert sok gumis, csak letépi, a ragazstó alját ott hagyja, vagy simán össze vissza felragasztja. tapasztalatom, hogy sokan nem is értik a gépet, valaki elsőre jó helyre rakja a súlyt. pedig nem egy űrhajó. szóval lehet éppen nekem is kéne valamelyik felnire, mondjuk 5g vagy le róla, de azért nem kockáztatom meg, hogy lehet nem hozzáértő fogja centrírozni. nem ráz úgysem. kész.
egyébként azt mondom, ha olyan utakon jársz, talán érdemes. ahol marad a felni, és cserélik a gumit, ott pedig kötelező! sajnos láttam már ahol ezt nem tették meg na ezért vagyok én bizalmatlan. sok helyen olyan emberek dolgoznak pozíciókban, amikhez halvány fingjuk sincs.

szerk.: pl pont ma voltam cseréltetni. ott több srác dolgozik. egy srác tudja hogy kell kereken meghúzni a csavarokat. keresztbe. a többi sorba megy. idegesít is, hogy télen és most sem a képben lévő srácot kaptam. ráadásul a tárcsa mögötti lemezre 2x is ráejtette a felnit. oszt aszondja nem ejtette rá, hanem ráesett a sajét súlyával. de megnyugtatott csessze meg. éppen nem lett baja, de hogy leszarják, nem figyelnek... csak legyen annyi felesleges pénzem, hogy tudjak magamnak csápost venni és gumis gépet.


En külön szoltam h ovatosan lazitsa meg a csavarokat mert laposabb a csavar feje mint az atlag , nehogy leforduljon rola az erökulcs mert akkor meg csak szopunk majd , Valasz : hat minden nap ezt csinalom es puff lefordult .... (mi lett volna ha nem minden nap ezt csinalja) vihettem lefuratni a felnit , aztan mikor visszamentem h akkor mehet fel a teli , meg a kezembe akarta adni legkulcsot h csinaljam inkabb en az a biztos ennyit akartam csak hozzafüzni a jo gumisokhoz , ja meg meg annyit h megprobaltak volna lefurni odaguggolt egy masik es neki allt , mondtam neki most takarodj el onnan mert a szadba teszem , hat ütvefürva furt az agyoniskolazottja akkor vhogy nem nevettem




YELLOW Elküldve: 2015-03-31 18:49 Felni csere

szicsu írta:
notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!

A hétvégén tettem fel a nyári kerekeket, eddig még nem voltak az autón, nemrég vettem őket, felnit+gumit együtt. Cserét követően az első néhány méter után félreálltam megnézni, hogy nincs-e leeresztve valamelyik abroncs, annyira durván nehézkesnek tűntek az első kerekek, mintha malomkövek lennének fent (mondjuk erősen nyomvályús is volt az az útszakasz). A felnik ugyanúgy styling 44-ek (17''), mint a téli kerekek voltak és a gumiméret is ugyanaz: 225/45 R17. Lehetséges, hogy ennyire eltérően viselkedjenek a téli (Michelin Alpin A4) és nyári gumijaim (Bridgestone Potenza) ugyanazon méret ellenére? Még az jutott eszembe, hogy a nyáriak lehet, hogy defekttűrők (nem vagyok biztos benne), nem tudom, ez számíthat-e...


kérdés a téli mennyire régi, és miylen a minta. mert a nyári vadi új, még új gumi jobban tapadhat, mint a téli. így az út jobban viszi. de durvának nem kellene lennie.
nekem furcsa, hogy a felni paraméterek ugyanazok, gumiméret ugyanaz, nem szabadna így nagy különbségnek lennie. nekem most a téli 195 után a nyári 225-tel (más felni, nagyobb méret) azért küzdeni kell, érezhető a különbség.


Hát, a télit anno újonnan vettem, ez volt a második szezonja, míg a nyáriakat használtan vettem és bár alig kopottak, nem hinném, hogy jobban tapadnának, mint a téliek. A korábbi, jóval kopottabb nyárijaim is küzdősebbek voltak, mint a téli, valahogy a téliek a nagynak számító méret ellenére is totál kezelhetőek, de ez most durva. Ha ilyen, hát ilyen, hozzászokom, ezzel nincs baj, csak annyira nagy a váltás, hogy parázok, hátha a felnikkel van valami (bár a gumisok most centírozták), vagy a gumisok elcsesztek valamit... Ennek amúgy van valami káros hatása a futóműre vagy csak a vezetési élmény változik meg?


a centrírozásnak ehhez nincs köze. attól rázna, ha nem lenne jó. őszintén mondom, nem tudok rá okosat mondani, így a leírtak alapján. ha tutti ugyanolyan a felni ET-je is, és véletlen nem replica az egyik szett, akkor tényleg nem tudok rá kézzel fogható magyarázatot adni. a merevebb gumifal sem ebben mutatkozik meg, inkább jobban üt, ha gödörbe mész. egy nagyon picit talán a guminyomásra tudok még következtetni, hogy alacsonyabb. viszont arra is érdemes figyelni, hogy bár számügyilag azonos a két gumi szélessége, fizikálisan lehet mégis szélesebb a Bridgestone. (ez magával a guminyomással is változhat) vagy a maga a profil van úgy kialakítva, hogy szélesebb.
nekem anno a 225-ös Fulda szemre is sokkal szélesebb volt, mint a BFGoodrich 225. a BFG-t lemértem még a gumisnál mondom ez gyártási hibás, de meg volt a 225, a 245 BFG-m volt olyan széles mint a Fulda 225.
mérni lehet úgyis, ha tiszta a gumi, és a friss por meglátszik a futófelületen, akkor azt is le lehet mérni, ugyanúgy a télinél is, még lehet látszik rajta.


Hm, ez jó ötlet, köszi, otthon lemérem! Most, hogy így mondod, mintha feltűnt volna, hogy kevésbé "áll ki" a felni pereme, mint korábban, úgyhogy simán lehet, hogy szélesebbek ezek az abroncsok...

Nekem a 205/55-16-os Bridgeston-ok futófelülete 15mm-el szélesebb mint az u.i.méretű Michelin...


csak megerősíteni tudom, fater autóján a Turanza 205/55 R16 simán van olyan széles mint a 225-ösöm. először feltűnt nagyon, aztán elkezdtem a mintával magyarázni, a hosszanti barázdák miatt, míg aze nyém íves V minta hosszanti nélkül. ugye ez inkább összehúzza, keskenyíti a gumit látszatra. amolyan optikai csalódás. mag a Turanza még szélesebbnek tűnik a minta miatt.

YELLOW Elküldve: 2015-03-30 20:39 Autóvásárlás

hil írta:
YELLOW írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

Mire érdemes odafigyelni 318i megnézésekkor?
2003as még N42es vagy N 46 os motorral szerelt.
Ha jól tudom N42es.Megbízható jó motorok azok is vagy csak a későbbiek?
Lásd:http://www.hasznaltauto.hu/aut...og-8820760
Vélemény?
Szívesen veszem a hasznos ötleteket.




ez még N42 lesz. d eolvasgass vissza, sokszor le lett már írva. most tényleg nincs energiám ismételni.
link: képek alapján nem egy full extrás, viszont szépnek tűnik kívül/belül. meg van mind a 4db gyári kulcs. viszont (tudom a piac, meg a többi is ennyiért megy) én nem adnám oda ennyiért, csak ha nagyon sürgős lenne és égető. iylen lehet másik autó vásárlás, általában ezt mondják, ha nem igaz, akkor is. vagy ha valami olyan baja van, ami húzós kiadás lenne. mivel 200ezer környéki a km, így valószínű lehet a vezérléssel van valami, vagy cserás lesz. pedig nem drága annyira. persze ez csak tipp. mivel írja, hogy csere ár, ezért valószínű nincs kiszemelt, kicsit olyan mintha szabadulni akar tőle, szinte bármit adhatsz helyette. képek alapján megnézném mindenképp, de valami sántikát érzek.


Szia Y!
Én úgy látom, ez egy autókereskedés hirdetése. Ha cserélni akarsz, akkor sok helyen alapból más az eladó autó ára. Vagyis: a Tiédet áron alul veszik be, a kiszemeltet pedig felárral adják el
hil



közben eszembe jutott, meg az is talán láttam már ezt a hirdetést, de lusta voltam javítani, szerkeszteni

YELLOW Elküldve: 2015-03-30 20:24 Autóvásárlás

Whole01 írta: Sziasztok!

Mire érdemes odafigyelni 318i megnézésekkor?
2003as még N42es vagy N 46 os motorral szerelt.
Ha jól tudom N42es.Megbízható jó motorok azok is vagy csak a későbbiek?
Lásd:http://www.hasznaltauto.hu/aut...og-8820760
Vélemény?
Szívesen veszem a hasznos ötleteket.




ez még N42 lesz. d eolvasgass vissza, sokszor le lett már írva. most tényleg nincs energiám ismételni.
link: képek alapján nem egy full extrás, viszont szépnek tűnik kívül/belül. meg van mind a 4db gyári kulcs. viszont (tudom a piac, meg a többi is ennyiért megy) én nem adnám oda ennyiért, csak ha nagyon sürgős lenne és égető. iylen lehet másik autó vásárlás, általában ezt mondják, ha nem igaz, akkor is. vagy ha valami olyan baja van, ami húzós kiadás lenne. mivel 200ezer környéki a km, így valószínű lehet a vezérléssel van valami, vagy cserás lesz. pedig nem drága annyira. persze ez csak tipp. mivel írja, hogy csere ár, ezért valószínű nincs kiszemelt, kicsit olyan mintha szabadulni akar tőle, szinte bármit adhatsz helyette. képek alapján megnézném mindenképp, de valami sántikát érzek.

YELLOW Elküldve: 2015-03-30 11:46 Felni csere

notoriusbg írta:
YELLOW írta:
notoriusbg írta: Sziasztok!

A hétvégén tettem fel a nyári kerekeket, eddig még nem voltak az autón, nemrég vettem őket, felnit+gumit együtt. Cserét követően az első néhány méter után félreálltam megnézni, hogy nincs-e leeresztve valamelyik abroncs, annyira durván nehézkesnek tűntek az első kerekek, mintha malomkövek lennének fent (mondjuk erősen nyomvályús is volt az az útszakasz). A felnik ugyanúgy styling 44-ek (17''), mint a téli kerekek voltak és a gumiméret is ugyanaz: 225/45 R17. Lehetséges, hogy ennyire eltérően viselkedjenek a téli (Michelin Alpin A4) és nyári gumijaim (Bridgestone Potenza) ugyanazon méret ellenére? Még az jutott eszembe, hogy a nyáriak lehet, hogy defekttűrők (nem vagyok biztos benne), nem tudom, ez számíthat-e...


kérdés a téli mennyire régi, és miylen a minta. mert a nyári vadi új, még új gumi jobban tapadhat, mint a téli. így az út jobban viszi. de durvának nem kellene lennie.
nekem furcsa, hogy a felni paraméterek ugyanazok, gumiméret ugyanaz, nem szabadna így nagy különbségnek lennie. nekem most a téli 195 után a nyári 225-tel (más felni, nagyobb méret) azért küzdeni kell, érezhető a különbség.


Hát, a télit anno újonnan vettem, ez volt a második szezonja, míg a nyáriakat használtan vettem és bár alig kopottak, nem hinném, hogy jobban tapadnának, mint a téliek. A korábbi, jóval kopottabb nyárijaim is küzdősebbek voltak, mint a téli, valahogy a téliek a nagynak számító méret ellenére is totál kezelhetőek, de ez most durva. Ha ilyen, hát ilyen, hozzászokom, ezzel nincs baj, csak annyira nagy a váltás, hogy parázok, hátha a felnikkel van valami (bár a gumisok most centírozták), vagy a gumisok elcsesztek valamit... Ennek amúgy van valami káros hatása a futóműre vagy csak a vezetési élmény változik meg?


a centrírozásnak ehhez nincs köze. attól rázna, ha nem lenne jó. őszintén mondom, nem tudok rá okosat mondani, így a leírtak alapján. ha tutti ugyanolyan a felni ET-je is, és véletlen nem replica az egyik szett, akkor tényleg nem tudok rá kézzel fogható magyarázatot adni. a merevebb gumifal sem ebben mutatkozik meg, inkább jobban üt, ha gödörbe mész. egy nagyon picit talán a guminyomásra tudok még következtetni, hogy alacsonyabb. viszont arra is érdemes figyelni, hogy bár számügyilag azonos a két gumi szélessége, fizikálisan lehet mégis szélesebb a Bridgestone. (ez magával a guminyomással is változhat) vagy a maga a profil van úgy kialakítva, hogy szélesebb.
nekem anno a 225-ös Fulda szemre is sokkal szélesebb volt, mint a BFGoodrich 225. a BFG-t lemértem még a gumisnál mondom ez gyártási hibás, de meg volt a 225, a 245 BFG-m volt olyan széles mint a Fulda 225.
mérni lehet úgyis, ha tiszta a gumi, és a friss por meglátszik a futófelületen, akkor azt is le lehet mérni, ugyanúgy a télinél is, még lehet látszik rajta.

YELLOW Elküldve: 2015-03-30 11:25 Felni csere

notoriusbg írta: Sziasztok!

A hétvégén tettem fel a nyári kerekeket, eddig még nem voltak az autón, nemrég vettem őket, felnit+gumit együtt. Cserét követően az első néhány méter után félreálltam megnézni, hogy nincs-e leeresztve valamelyik abroncs, annyira durván nehézkesnek tűntek az első kerekek, mintha malomkövek lennének fent (mondjuk erősen nyomvályús is volt az az útszakasz). A felnik ugyanúgy styling 44-ek (17''), mint a téli kerekek voltak és a gumiméret is ugyanaz: 225/45 R17. Lehetséges, hogy ennyire eltérően viselkedjenek a téli (Michelin Alpin A4) és nyári gumijaim (Bridgestone Potenza) ugyanazon méret ellenére? Még az jutott eszembe, hogy a nyáriak lehet, hogy defekttűrők (nem vagyok biztos benne), nem tudom, ez számíthat-e...


kérdés a téli mennyire régi, és miylen a minta. mert a nyári vadi új, még új gumi jobban tapadhat, mint a téli. így az út jobban viszi. de durvának nem kellene lennie.
nekem furcsa, hogy a felni paraméterek ugyanazok, gumiméret ugyanaz, nem szabadna így nagy különbségnek lennie. nekem most a téli 195 után a nyári 225-tel (más felni, nagyobb méret) azért küzdeni kell, érezhető a különbség.

YELLOW Elküldve: 2015-03-29 19:42 Motorolaj

agabor90 írta:
YELLOW írta:
agabor90 írta: Sziasztok!
Milyen motorolajat ajánlanátok M54B25 motorba?
9 éves, 228 ezer km van benne, most vettem az autót szóval nem tudom előzőleg milyen olaj került bele.

Köszönöm a segítséget!


5w-40 BMW LL-04 ajánlásos


Értem, nekem pár közeli ismerősöm javasolta a Xado olajat a revitalizáló tulajdonsága miatt. Erről van valakinek tapasztalata? BMW LL-04 minősítésű.


van, aki lefossa a bokáját tőle, de van, aki roppant csalódott. lehet kommentekben keresni, ha rányomsz a xado szóra. volt már téma.

YELLOW Elküldve: 2015-03-27 17:36 Autóvásárlás

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Superpippo írta:
hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi!


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil



Teljesen egyetértek! Nekem sem jön át az E60 és E90 bele.Na meg az, hogy még egy nyomorult vizhőfokmérő sincs bennük nagyon puritán.Az E39,E46 belseje az sokkal minőségibb szerintem.Na meg a vezető felé fordul ahogy kell.


Nekem sem jön be az E90 belseje, (pedig kívülről szép formájú) a műszerfal sem szép (szinte minden simára, szögletesre gyalulva, semmi ív), a középkonzol sem szép, és még arra sem voltak képesek, hogy a vezetőoldali ajtóra tegyenek egy ugyanolyan behúzókart mint a többi ajtóra, így olyan puritán a vezetőoldali behúzó, hogy csak a könyöklőbe van vágva egy nyílás..............mint anno a Wartburgokban



de jó, hogy más is ilyen kényes a részletekre... az ajtúbehúzó engem is zavar nagyon. vagy ugye, amikor a vezető oldalán nincs majrévas végülis jogos, de olyan nyomoréknak tűnik az autó, mint amin amputáltak valamit


Hát vagyunk páran szerintem igényesek az apró részletekre is (előző más típusú autóinknál is) ............ a következő 3-asnál (F30) már a belső sokkal igényesebb, szebb ......... és visszarakták a vezetőoldali behúzókart is ........... de szerintem a motorháztetőt nagyon elkúrták, hogy el van vágva keresztben és nem ér el a veséig, vagy nincs még a vese is egyben vele ........... meg, hogy a vesének oldalra van egy kis nyúlványa és egyből odáig ér a lámpa, na az is elég gagyi



hát nekem az F30 bejövős. a műszerfalba bele tudnék kötni, ami nem tetszik, de az ösze új BMW ilyen, nem tok vele mit kezdeni de szerintem ha áltok 20 év múlva , akkor F30 lesz. úgy döntöttem E90 kimarad, bár biztosra nem mondom

YELLOW Elküldve: 2015-03-27 16:54 Motorolaj

agabor90 írta: Sziasztok!
Milyen motorolajat ajánlanátok M54B25 motorba?
9 éves, 228 ezer km van benne, most vettem az autót szóval nem tudom előzőleg milyen olaj került bele.

Köszönöm a segítséget!


5w-40 BMW LL-04 ajánlásos

YELLOW Elküldve: 2015-03-27 15:48 Autóvásárlás

feco7939 írta:
Superpippo írta:
hil írta:
hetykepityke írta: Sziasztok!

Ezzel az E90-el találkozott már valaki esetleg?
Nagyon messze van és mielőtt nekiindulnák, megkérdezem itt!

Köszi!


Sziasztok!
Nézegettem ezeket a képeket, meg életben is e60 e90 autókat és tudom, bennem a hiba, de nekem ez a műszarfal kialakítás nagyon nem jön be erősen Zsiguli feelingje van. Nem is értem a BMW-t mi késztette a szép régi irányvonal: a középkonzol vezető felé fordításának megszüntetésére....
Mint írtam, tuti bennem a hiba, de valahogy én nem tudom megszeretni ezt
hil



Teljesen egyetértek! Nekem sem jön át az E60 és E90 bele.Na meg az, hogy még egy nyomorult vizhőfokmérő sincs bennük nagyon puritán.Az E39,E46 belseje az sokkal minőségibb szerintem.Na meg a vezető felé fordul ahogy kell.


Nekem sem jön be az E90 belseje, (pedig kívülről szép formájú) a műszerfal sem szép (szinte minden simára, szögletesre gyalulva, semmi ív), a középkonzol sem szép, és még arra sem voltak képesek, hogy a vezetőoldali ajtóra tegyenek egy ugyanolyan behúzókart mint a többi ajtóra, így olyan puritán a vezetőoldali behúzó, hogy csak a könyöklőbe van vágva egy nyílás..............mint anno a Wartburgokban



de jó, hogy más is ilyen kényes a részletekre... az ajtúbehúzó engem is zavar nagyon. vagy ugye, amikor a vezető oldalán nincs majrévas végülis jogos, de olyan nyomoréknak tűnik az autó, mint amin amputáltak valamit

YELLOW Elküldve: 2015-03-27 14:04 Fékolaj

tuzko62 írta: Sziasztok!

Kérdésem a következő:
Már megvettem az 1L-es ATE SL DOT4-es fékfolyadékot. Visszaolvasva láttam itt sokan az SL.6-ost javasolják. Jó amit vettem vagy cseréljem ki? Gyáriba a simát SL-t irja több lap is.... Előre is köszönöm a válaszokat.
Az autó: 2004-es 318Ci faceliftes coupe N46B20A motorral DSC


szerintem simán belerakhatod. én is beletettem a ATE Super-t is, ha már tévesen megvettem, kidobni nem fogom, átvenni senki nem vette. nem érzek különbséget az SL.6 és e között. annyi lehet, hogy ha sokat van dolgoztatva a DSC, szerintem jobban terhelhető. itt nem a hőterhelésre gondolok, hanem a DSC-ben történő munkájáról. átlagos felhasználás esetén szerintem mindegy, a DOT stimmeljen az előírásra.

YELLOW Elküldve: 2015-03-27 14:00 manuális váltó

laleeboy írta:
bani írta:
tőlem ez 160km...


YELLOW írta:
csak nem mindenki közelében van ilyen lehetőség...


Nem azt mondtam hogy ide kell hozni hanem hogy valószínűleg van ilyen lehetőség máshol is



én sem azt írtam, hogy te ezt írtad de én pl a környékemen, nem nagyon tudok egy ilyen helyet sem. és ez előfordul sok helyen. az hogy elvétve akad egy kettő, az annak jó, aki a közelében lakik.

YELLOW Elküldve: 2015-03-26 17:20 E46 dynavin clone fejegység

csbalu írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
Ma rendeltem meg a következő csodaszerkezetet

http://www.ebay.com/itm/321601...EBIDX%3AIT

Csak szeretnék véleményt kérni azoktól akiknek már van ilyen vagy ehhez hasonló fejegységük.
Nem számítok tőle gyári hangzásra meg semmi ilyesmire, leginkább a bluetooth meg a navigáció meg a kártyáról/usb-ről való zenehallgatás miatt vettem. És a videók meg az olvasott vélemények alapján azokban annyira nem is rossz.
Szóval ha tudtok mondani valami okosságot előre a beszereléshez vagy h mire számítsak akkor azt megköszönném.
Pl. érdekelne hogy a rádió antennájához vajon kell-e valamilyen átalakító vagy sem?


Ennyiért van most az EONON-nál akcióban a fullos androidos.


link? ennyit már lehet szánnék rá, ha androidos.

YELLOW Elküldve: 2015-03-26 16:01 Megvegyem? Vegyek ilyet?

dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta:
Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.


Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???


lehet csak megelőzte a bajt. valaki előre gondolkozik, cselekszik, amíg nagyobb baj nem lesz.


Nem tudom, vannak még ilyen becsületes emberek????
Amúgy most válaszolt, azt írta, hogy ezt cserélni kel ám néha, ő ezért cserélte ki, nem volt különösebb baja... na de vajon igaz ez? Ha átugrott volna a lánc, akkor tönkreteszi a motort nem? Más mit tud okozni, nem volt ilyen problémám hála Istennek, ezért nem tudom...


én úgy tudom ez a motor nem hajlít szelepet ha megugrik a lánc. ami problémát tud csinálni, hogy mondjuk a feszítő eltörik, vagy lehet más is. sajnos, hogy igaz-e amit állít azt nem lehet tudni. vagy igen vagy nem.

YELLOW Elküldve: 2015-03-26 15:00 Megvegyem? Vegyek ilyet?

dfle írta:
Rorybreaker írta:
dfle írta: Sziasztok!
Kinéztem egy 318i 143 Le-st, felvettem a kapcsolatot vele, németországi, levelezünk, csak az zavar, hogy most cserélték ki a vezérműlácot az elmondása szerint.Nem tudom, hogy miért kellett kicserélni, véleményeteket - tanácsotokat szeretném kérni...
Nézegetem a 316i-ket is, csak nem tudom, mennyire elég az a 116 lóerő...
Köszönöm előre is a tanácsokat.


Nekem 316i van 116LE, normális közlekedésre nekem megfelel, de kinek mi a normális közlekedés. Nekem pl. most volt vezérléscsere 180e (valós) km-nél. Egész egyszerűen túl laza volt a lánc, jobb a békesség.
De a gyár N46B18-nál 180e km-nél elő is írja a cserét.


Megkérdezhetem, hogy mennyibe került a csere?
Igazán az zavar, hogy a srác már régóta árulja, vagyis több hete nézegetem ezt az autót, csak most írtam rá három napja és akkor írta, hogy pont cserélik a láncot... Na de ha valaki árulja az autót, közben miért cserél vezérlést ha amúgy is eladja???
Ha gond volt vele, akkor a motort is tönkre teszi nem??? Vagy mi lehetett az ok, hogy kicserélte???


lehet csak megelőzte a bajt. valaki előre gondolkozik, cselekszik, amíg nagyobb baj nem lesz.