Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-03-19 19:59 Grundmodul, központizár vezérlő

VeloNorbert írta: Sziasztok. e46 bmw 320d 2001-es évjáratú bmw-m van. Az a problémám hogy van amikor a központi zár nem nyit. zárni zár mindig de van hogy akárhogy nyomom a gombot nem nyit az elektronika. a világítás felvillan. volt már többször hogy bezártam magam próbáltam kinyitni belülről a kulccsal(gomb) de akkor is csak felvillant a világítás. ezen felül ha belül ülök és bezárom akkor sem nyitja ki az ajtókat a benti gombbal ami van a vészvillogó mellett, csak néha. Ha nem nyitja az elektronika akkor ha kulccsal próbálkozok csak a vezető ülés felöli oldalt nyitja ki, néha mind a 4-et.


grundmodul relé csere. szinte 100%.

YELLOW Elküldve: 2015-03-19 19:52 Motortartó gumibak

breekachu írta:
kundof1 írta: Megnézetettem szerelővel a bal oldali motor tartom nagyon kivan, hétfőn ki lesz cserélve, madj irok h milyen lett ! Csak Lemfördent kap.

Ha elmúlik tőle, én is veszek bele. Októberi febi bakjaim vannak. Akkor ezek ennyire szarok?



a febi elvileg egy csomagolócég, mint a meyle. nem minden termék rossz ugye, csak nem mindig tudni, hogy amit csomagol, azt melyik cég gyártja nekik.
ugye van egy bérgyártó cég, ami több márkának is gyárthat. lehet ugyanaz a termék is, csak más márkának (mint megrendelő) van kiszállítva. itt lehet olyan is, hogy a termékek minőségre tök egyformák, esetleg pl egy beütő szerszámot cserélnek ki, vagy öntőforma, vagy más a cikkszám, d a termék fizikálisan ugyanaz. avgy esetleg a nem elsőosztályú termékek, pl sorjás termék, amiben nem éri meg kínlódni, azt egy kisebb cég olcsóbban átveszi és saját márkásként árulja. azt nem tudom, hogy a motortartóbak miylen, de pl a febi csomagol bilstein termékeket is.

YELLOW Elküldve: 2015-03-19 19:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

dfle írta: Sziasztok!
Lehet, hogy már írt valaki az előzményekben a problémámról, de egyszerűen nincs időm mostanában, így nem tudom visszakeresni....
Érdeklődni szeretnék, hogy milyen információkat lehet tudni a 2003-2005 közötti 318-asok 143 LE-s 1995cm3 motorokról? Hallottam már rosszat is, nem tudom mi a helyzet velük. Nekem egy 1999-es 318-asom volt , amit most adtam el és egy ilyenben gondolkodnék... Valahol két különböző motorkódot is olvastam ...
Előre is köszönöm az információkat!


N42B20 és N46B20. szinte ugyanaz a két motor, elvileg az euro besorolás más, az N46 az újabb. más különbségről nem nagyon tudok.személy szerint N46 esetében több motorikus hibáról tudok. valvetronic hiba jellemző, sok olajat ezsik (bár én nem tapasztaltam N42B1. szerintem elég az ereje, és lehet vele takarékosan is járni. nem olyan finom a járása. trafók a gyáriak tönkre szoktak menni. láncnyúlást ugrást szokták még emlegetni. a többi meg a szokásos E46 bajok.a régi M43 mindenképp jobb választás volt.

YELLOW Elküldve: 2015-03-19 19:26 Grundmodul, központizár vezérlő

Sparta írta:
Köszönöm mindenkinek a segítséget, szétszedtem a kulcsot, wd40el áttörölgettem, és láss csodát, működik...


akkor csak némi kontakt hiba volt. valószínű a gomb érintkezői kicsit oxidosak lettek. bár én a WD-40-nel továbbra is csak óvatosan bánnék.

YELLOW Elküldve: 2015-03-19 05:33 Grundmodul, központizár vezérlő

Sparta írta:
YELLOW írta:
Baci írta:
Sparta írta: Sziasztok!
Vajon mi lehet a probléma?
A távirányító csak nyitja az ajtót de zárni
Már nem hajlandó.
Valaki a grundmodult mondta.
Valami ötlet?

Szia!
Szerintem nézesd meg a a kulcsot,lehet hogy rossz a zárás gomb microkapcsolója.
Ha van másik kulcsod és azon se megy,akkor más lesz a gond.
Fordított esetben ha csak zár de nem nyit a gyenge akksi is lehet a gond.
Üdv:Szabi


kiderül. ha nem tudja betanítani, akkor biztos nem jó a gomb. ha tanítás után, nem csinál magától nyitás/zárást, akokr nem tanult semmit, tehát a gomb nem adja.



Előre is köszönöm.
Próbáltam tanítani, nem csinált utána nyitás-zarast.
Akkor valószínűleg a záró gomb lehet szar? Esetkeg a kulcsban az elem?
A grundmodukt kizarhatjuk?


szerintem a gomb lesz. hisz nyitni nyit. az elemnek, akksinak sincs köze hozzá, mert akkor nyitni sem nyitna. mivel nem is tud betanulni.... elég egyértelmű. és mivel nyit, ezért a GM sem rossz. ha a relék lennének rosszak, akkor inkább nyitni nem szokott.

YELLOW Elküldve: 2015-03-18 21:16 Grundmodul, központizár vezérlő

Baci írta:
Sparta írta: Sziasztok!
Vajon mi lehet a probléma?
A távirányító csak nyitja az ajtót de zárni
Már nem hajlandó.
Valaki a grundmodult mondta.
Valami ötlet?

Szia!
Szerintem nézesd meg a a kulcsot,lehet hogy rossz a zárás gomb microkapcsolója.
Ha van másik kulcsod és azon se megy,akkor más lesz a gond.
Fordított esetben ha csak zár de nem nyit a gyenge akksi is lehet a gond.
Üdv:Szabi


kiderül. ha nem tudja betanítani, akkor biztos nem jó a gomb. ha tanítás után, nem csinál magától nyitás/zárást, akokr nem tanult semmit, tehát a gomb nem adja.

YELLOW Elküldve: 2015-03-18 20:39 Grundmodul, központizár vezérlő

Sparta írta: Sziasztok!
Vajon mi lehet a probléma?
A távirányító csak nyitja az ajtót de zárni
Már nem hajlandó.
Valaki a grundmodult mondta.
Valami ötlet?


próbáltad újra tanítani a kulcsot?

YELLOW Elküldve: 2015-03-18 20:09 váltó

elgeri írta: Sziasztok!

Tudna valaki segíteni (ellenörizni), hogy PONTOSAN milyen és mennyi váltóolaj kell az én manuális kocsimhoz?

Itt találtam egy cikkszámot, de nem tudom, hogy mennyire specifikus:
http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=05

A mennyiséget meg csak a Castrol kalkulátorából szedtem: 1.5-1.6 liter.


az MT5-be kell 1,1 liter, akkor a Te MT6-ososdba, simán kellhet a 1,5 liter. nem tudom itt a realoem-en miért ír 1 litert.

YELLOW Elküldve: 2015-03-16 21:40 Rohadás

daidka írta: Sziasztok Szakik!
A hetvegi kerekcsere alatt feltunt, hogy valami nem stimmel az emelo bakokkal a kuszobnel, leszedtem a muanyag elemet es a kovetkezo elszomorito latvany fogadott:




Erdeklodnek, hogy van e valami otletetek a javitas mikentjerol ha egyaltalan lehetseges...

Koszi elore is!
Daidka


de durva...

YELLOW Elküldve: 2015-03-16 19:14 Beázás!!!

no, beázás szakértők figyelem
hol ázik be az E46, ha a kesztyűtartó ajtó felé eső felfogató csavarjánál csöpög be a víz?
ez nem az ajtós vízzáró szivacs.
ha a sárvédő ablak találkozásánál lévő "lefolyó" lenne eldugulva, az műanyag, vagy maga a kasztni? dróttal lehet piszkálni, ha netán dugulás lenne benne? vagy bontani kell a sárvédő elemet?

YELLOW Elküldve: 2015-03-16 19:10 riasztó gond

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
attól függ honnan nézed. inkább a tűzfal előtt van, ha úgy jobban érted. ott keresd jobb oldalon, mint ahol a bal oldalon a fékfolyadék tartály van, csak ez jobb oldal. menet irány szerinti jobb oldalt, nem úgy ha szembe állsz az autóval. huhh

szerk.: neked ott lesz, ahol ennek az akksija van








ha a képet nézed, ne a karikázást nézd, azt csak úgy találtam

YELLOW Elküldve: 2015-03-16 19:09 Motorolaj

flips írta: Üdv.

Adott egy E46 Coupe N42B20 motorral.(198 000 km van benne)Most került hozzám és már én sem tudom milyen olajat töltsek bele.Rengeteg külföldi fórumot elolvastam,hogy mit ajánlott belerakni de mindenhol mást mondtak.Természetesen csak BMW által jóváhagyott olajat töltenék az autóba.Kivéve Castrolt amit nem szívesen raknék bele mert elég sok rosszat hallottam róla,hogy hamisítják,meg újrahasznosított olaj ,stb...
Ami között gondolkozok idáig Fuchs Titan GT1,Motul Xcess,Liqui Moly TOP TEC 4100
Olyanokat mondtak külföldi fórumokon hogy az 5W40 az nem jó a Valvetronic rendszernek mert állítólag vastag csak 0W30 vagy 5W30.(10w olaj semmiképpen)
Viszont a Motul oldalán az áll ,hogy az 5W40 ugyanúgy jó a Valvetronic rendszernek:
https://www.motul.com/system/p...ess_5W-40_(GB).pdf?1420818184
Meg más oldalakon is ajánlják az 5 W 40et ,hogy használják és jó.
Szóval idáig 5W 30 vagy 5W 40 amiken gondolkozom a fentebbi márkákból.

Segítségeteket,tapasztalataitokat megköszönöm!


ez hülyeség. a valvetronic-nak sok köze nincs a olaj sűrűségéhez. a Vanos-nak már inkább, de hogy 0w-30 vagy5w-40 az mindegy. nekem volt már benne 5w-50 is, és többször 0w-30, aztán 0w-40, és idén 5w-40 fog bele menni. nem nagyon tűnt fel semmi változás.

YELLOW Elküldve: 2015-03-16 11:59 Motorolaj

elgeri írta:
YELLOW írta:
elgeri írta:
jrtom írta:
bmw325ci írta: Sziasztok,

A kérdésem az lenne 325ci 2003-as hoz milyen motorolajat kellene vennem? A motorkód S5. A segítségeteket előre is köszönöm !
bmw325ci


Elég fura motorkód . Legyen inkább M54. Amúgy 5w30 valami jobb fajtából.


Mi a baj a 0w30-akkal?
Mintha a 0-ás jobb lenne a sok hidegindításra, de mi lehet a hátárnya, azt nem szokták annyira mondani.


hátrány? drágább. mondjuk én speciel, az adott 6hengeres motorokba 40-es melegoldali olajat tennék.


De épphogy csak (+10%), így azt hittem ennél bonyolultabb a képlet


most én is 5w-re fogok váltani. miért? leírtam már. egyenlőre feleslegesnek tartom a 0w-t. tudom korábban azt írtam és most is így gondolom, hogy amíg lehet olyat kapjon, hogy minél hamarabb legyen meg a kenés. de nézve az itthoni téli időjárást, amilyen hőfokok vannak, a 0w és az 5w kb azonos métékben sűrűsödik meg, dehát a 0w-val sem lesz meg hamarabb a kenés. nem az árról van szó, bár most 8500 körül vettem 4 liter olajat, míg korábban, 11-13ezret is kiadtam érte a 0w-sekre. tehán nálam nem az ár miatt. lehet a következő megint 0w-s lesz, de most ezt az olajat ki akarom próbálni, ha már olyna sokat beszéltem róla, és másoknak is zömében bevált.

YELLOW Elküldve: 2015-03-16 11:15 Motorolaj

elgeri írta:
jrtom írta:
bmw325ci írta: Sziasztok,

A kérdésem az lenne 325ci 2003-as hoz milyen motorolajat kellene vennem? A motorkód S5. A segítségeteket előre is köszönöm !
bmw325ci


Elég fura motorkód . Legyen inkább M54. Amúgy 5w30 valami jobb fajtából.


Mi a baj a 0w30-akkal?
Mintha a 0-ás jobb lenne a sok hidegindításra, de mi lehet a hátárnya, azt nem szokták annyira mondani.


hátrány? drágább. mondjuk én speciel, az adott 6hengeres motorokba 40-es melegoldali olajat tennék.

YELLOW Elküldve: 2015-03-15 19:53 riasztó gond

flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta:
Köszi a válaszokat, akkor nekem nincs riasztó benne.


ha gyári riasztó, akkor leginkább a piros bohócorr a belső tükörnél lehet árulkodó, illetve az utastérben a tetőkárpit közepén lévő dobozka.
viszont ha esetleg nem utólagos riasztó van benne, akkor lehet máshova rakták a szirénát.
de gondolom, csak nem voltál benne biztos, hogy gyárilag van-e benne.


Gondoltam hogy nincs benne, de most már biztos vagyok. Csak azért lenne jó, mert legalább jelezne ha nyiton-zárom az autót.


az megoldható riasztó nélkül is. igaz hangszóró kell hosszá.