Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 20:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

captainsun írta:
YELLOW írta:
captainsun írta:
YELLOW írta:
captainsun írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-8340216

Sziasztok! Erről az autóról kérném a véleményeteket, hogy lehet, hogy csak 1596ccm?
A teljesítmény elég lenne, mert rövid távokat megyek és nem vagyok egy hajtós típus.
Köszi


mert volt belőle 1.6-os. csak az 102 lovas, még az E36-ból lehet ismerős. viszont a képek alapján, ez az 1.9-es motor. szóval vagy a hirdetést elírták, vagy mókolva van a forgalmi. ha valós az alvázszám, az alapján meg lehet mondani, hogy valóban gyárilah miylen motorral jött ki. de külföldről behozott autóknál, amikor honosítanak, elég sok hibát vétenek a "szent" cél érdekében.

szerk.: viszont ebben az évjáratban már nem kellett volna annak a motornak lenni, szóval biztos 1.9-es. viszont ebben az időben 4db volt még a gyári kulcs. amikor 3db lett, akkor pont a szürke, szervíz kulcs került ki a listából. szóval egy kis fekete tárcakulcs hibádzik. az első lökös elég furán áll.


Köszi!
Megnéztem a használtautó.hu-n, mintha hirdetést adtam volna fel, nem ad más lehetőséget, mint ezt a köbcentit. Lehet, hogy ez a gáz, vagy félreértésre okot adó momentum.
Elvileg Győrben a Leier-nél vették, tehát magyar.
A kulcsokat nem értem, az én (ma eladott 2002/4 320D touringomnak négy kulcsa volt/van), hogy ennél miért ez a három, rejtély.
A motor is le van fényképezve, abból nem lehet semmit következtetni?
Köszi, hogy felhívtad a figyelmem a lökhárítóra, az én szemem átsiklott rajta...
Azért szerintem megnézem az autót.
Szerinted, illetve szerintetek? Nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre, véleményetekre!
Köszönöm!


hülyeség, mert láttam, már aminél 1.9-es volt megadva. esetleg az évjárat miatt kavar be, mert ekkor volt N40-es motor is már, ami valóban 1.6-os. de ez nem az motor.
egy kulcs mindenképp hiányzik. nem mondom, hogy probléma, könnyen el tud kallódni is. mindenképp nézd meg, mert úgy az igazi.


Tájékoztatásul:
Megvettem az autót. Szép és jó, egy (jómódú család, főként a lányuk, egy fiatal) hölgy használta, ami azért látszik is rajta. A tűsarok majdnem teljesen kiszúrta a gumiszőnyeget és vannak parkolásnyomok (felületi sérülés) is rajta. Minden klappolt, úgyhogy nagy örömmel elhoztam. Én is a páromnak vettem, tehát női autó marad, de azért megcsinálom tökéletesre. Mindig garázsban állt és nem volt törve, első tulaj, magyar, "szeretett, megbecsült" autó, mi kell még?
Az autó 1596ccm, 85kw. A vásárlás után kisvárosban a benzinkúton és a parkolóban is megszólítottak, azt mondták hogy jó vétel, ismete mindenki. A szervizkönyv is megvolt, de szerintem ott hagytam a nagy ügyintézésben, mert nem találom. Viszont még ott elintéztem a biztosítást és az okmányirodát is 10 perc alatt. A kisvárosok előnyei.
Tényleg nem olyan erőgép, de a páromnak elég lesz (meg nekem is).
Köszönöm az előzetes hozzászólásokat!


ha ez az, amit linkeltél, akkor nem 85kW-os. és nem is 1.6-os. a motortér alapján M43-as motor, ami 1.9-es és 105 lovas.
ha meg az amit írsz, hogy 85kW és 1.6, akor N40-es motor, de akkor meg a motorkép nem az volt. érted? alvázszám utolsó 7 karakterét megadod, megmondodm konkrétan milyen motorral jött ki gyárilag.

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 20:32 M3 vásárlás

ha az M3-ról beszélünk, akkor mindig az áhitatos dízellel jössz. akkor miről si beszélünk?
vegyél akkor 35d-t, aztán majd folytatjuk pár hónap múlva a többi topic-ban. úgyis jobban megy, kevesebbet fogyaszt, olcsóbb is, nem kell hitel. akkor? és a témát le is lehet zárni.

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 18:48 M3 vásárlás

hil írta:
mgerihun írta:

Gyári 335D-t persze, hogy veri 335i Viszont 2 nap és lejár kereskedő ajánlata a kocsimra, utána tuti kevesebbet ad érte......jó lenne tudni, hogy egy végig márkaszervízelt M3-as motor élettartalma mennyi, mert ha 180-200e km-nél kuka, akkor nem egy jó vétel használtban. Pénz nekem sincs sok, 335D még megy autommal + kp, de M3 már hitel. De nem az anyagi része zavar, hanem az ár/érték és az a 20%.
A sebesség azért is számít mert van egy-két petrol head a cégnél és minden reggel munka után megy a verseny, hajnalban nincsenek utakon. Csakhogy itt a felhozatal S5, S4, Seat Cupra, valami Jaguár fos, EVOVII, boss új 235I-je stb. Nem hülye módjára persze, 3 sávos gyorsforgalmin, lámpától, lámpáig, bekötő utak nélkül 0 forgalommal. Másnap pedig mehet a vérszívás
Kell a kocsi normal használatra, gyorsulásra, pályára. Magyarán uttcai verseny auto. 2 üléses nem jó, sedan-t nem akarok.

Szia!
Ne haragudj, de ne vegyél Bimmert, azok nagyon szar autók, nem felelnek meg a Te versenyzési céljaidra, örökké utálni fogod a márkát! Ez csak jó tanács, a döntés Nálad van.

Ne legyen harag ezért, mégegyszer bocs: hil



szerintem ezen írások után azért ne vegyen BMW-t, mert csak rontani fog a BMW-sek megítélésén. utcai verseny. még szerencse, hogy ezt a baromságot nem itthon akarod művelni. szóval a főnököt akarod lenyomni, előtte akarsz villogni. bocs, ha tévedek, de ez jön le az írásodból. amire már korábban is gondoltam, hisz az érveidnek ez a magyarázata. megsúgom, ha jobb autódvan mint a főnöknek, azzal csak rosszul jössz ki. tapasztalat. pedig az enyém, 8 éve is molyfing volt egy M3-hoz képest.

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 16:34 manuális váltó

takytomy1 írta:
YELLOW írta:
takytomy1 írta:
YELLOW írta:
Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.


Sziasztok!Nekem 2002.08.09.-én készült fl. 150 lovas motorral,és 5 sebességes váltó van rajta.Akkor ez azt jelenti,hogy az enyémen se a gyári váltó van???
Választ előre is Köszönöm!!!


a tiédben előfordulhat. akkor még voltak 5-ös váltók. bár biztos ez a gyártási dátum, és nem az üzembehelyezési?
2004-esben már nem volt 5 sebességes, de 2003-ban sem. 2002-es év a kakukktijás. hogy pontosan meddig volt 5-ös váltóval, szerintem 2001.09-től 2002.03-ig gyanítanám.


Vin decoderben néztem meg szerintem ez az(Produktionsdatum: 09.08.2002
Werk: Regensburg)Akkor ezt kideríteni,hogy 5-ös vagy 6-os váltó volt rajta gyárilag lehetetlen,vagy van valami okosság rá?


ide ha beírod, akkor ott írja gyáriilag miylen váltóval jött ki
http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html

szerk.: jajj még sem írja, csak azt hogy manuál. nem tom valahol valamelyik írta az tutti

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 16:05 manuális váltó

takytomy1 írta:
YELLOW írta:
Rob320D írta: Sziasztok! 2004 es 110 kw-os E46 320D-m van, 5 sebességes kézi váltós, egy barátom bontós és nagyon olcsón tudna nekem szerezni teljesen ugyan ehhez a típushoz 6 sebességes kézi váltót. Az lenne a kérdésem, hogy azt be tudom-e szerelni az én kocsimba, és ha igen ez milyen további átalakításokkal járna, esetleg mit kell még a váltó mellé szereznem, hogy biztosan minden gond nélkül és rendeltetés szerűen tudjam használni az autómat a 6 sebességes kézi váltóval? Előre is köszönöm a segítséget!


az évszám nem stimmel így. 2002 éveleji környéki max az utolsó, amiben 5-ös váltó volt és facelift-es 150 lovas. szóval vagy az évjárat nem jó, vagy már nem az eredeti váltó van fent.
diffi, kardán biztos más kell hozzá.


Sziasztok!Nekem 2002.08.09.-én készült fl. 150 lovas motorral,és 5 sebességes váltó van rajta.Akkor ez azt jelenti,hogy az enyémen se a gyári váltó van???
Választ előre is Köszönöm!!!


a tiédben előfordulhat. akkor még voltak 5-ös váltók. bár biztos ez a gyártási dátum, és nem az üzembehelyezési?
2004-esben már nem volt 5 sebességes, de 2003-ban sem. 2002-es év a kakukktijás. hogy pontosan meddig volt 5-ös váltóval, szerintem 2001.09-től 2002.03-ig gyanítanám.

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 16:01 M3 vásárlás

mgerihun írta:
YELLOW írta:
mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!


Igaz, soros, hathengeres, nem olvasom vissza néha, és csak gépelek, sooory De azért értitek a gondom? M3 vagy 335D. És most ne azért M3 mert M-es BMW, hanem tényleges indoklást. Azt még senki nem adott. :


részemről nem tudok neked elfogadható indokot adni. és szerintem nem sok embernek van itt ezek közül bármelyik.
ráadásul amilyen indokkal neked kell, hogy egy pályanapon mondjuk jobb legyél mint bárki... szóval nem igazán értelek. azt mondod, főleg főóton használnád. akkor dízel. de több a gond velük. egy M3 meg akkor is többet mutat.
aki meg pályanapra jár, az nem azért megy, hogy lenyomjon egy lancer-t vagy akármit, hanem saját magához képest tudjon menni jobbat és jobbat. és nem si feltétlen erről szól, hanem a sebesség korlát nélküli ereszd el a hajamról. nem az számít, hogy valami 1-2 tizeddel jobban gyorsul.
szóval ahogy látom nem vagyok egyedül azzal, aki nem igazán érti a gondolkozásod, vagy a megfontolásod az üggyel kapcsolatban. nekem M3. miért? mert M párti vagyok. mert imádom a V8 hangját, és az E92 kifejezetten jól sikerült kinézetre is. a dízel miért nem? mert traktor, nekem munkagépes. több a hibalehetőség, az adott motor ráadásul kerülendő is a tapasztalatok alapján. és ha volna annyi pénzem, az azt jelentené, hogy több is van, és akkor minek üljek be egy dízelbe, amikor egy M3-at is tudnék tankolni. nem is értem nagy luxus autókba mit keres dízelmotor. de ez én vagyok, az én véleményem.

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 15:06 M3 vásárlás

mgerihun írta: Itt egy példa, ami miatt még nincs a seggem alatt M3. A V6-os biturbos remapped 335D iszonyatosan erős, 400 lóerő és 700+nm azért nem vicc, 900HP-s GT-R eknek van hasonló nyomatéka. Hangja sem rossz, alapjáraton hallatszik csak, hogy Diesel és széthajtva is megáll 13-14liternél, normálon 7,5 liter. Kérdés, hogy pályán mit tud M3 ellen. A nagy nyomaték segít kanyarokból kijönni, és ugyan úgy ott van I Drive alatta.

https://www.youtube.com/watch?v=OHWe07iKx3g


most már másodszor emlegetsz V6-ot BMW esetében. hogy míííííí?
nincs V6! az sor6!

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 13:29 Ajtónyítási Gondok!

siposattila írta:
manuálisan megy minden!a vevőt hol találom,ill a GM-ET!Ugy történt mezártam irányitóval eggy órára rá akartam nyitni irányitóval de nemment csak kulcsal.kicseréltem az ellemrket elv tanitottam,de semmi!


GM a kesztyűtartó mögött van. azzal így úgysem tudsz semmit csinálni. meg le kell hozzá bomntani a kesztyűtartót. a vevő valamelyik C oszlop takaró mögött van, már most az oldalra nem emlékszem, de talán jobb oldalon. vezetékelési szempontból is úgy lenne logikus. én nem gondolnám, hogy ezekkel lenne a gond. másold már be melyik tanítási módszert próbáltad!

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 12:35 Sluszkulcs zár de nem nyit

semmi

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 12:34 Ajtónyítási Gondok!

siposattila írta:
YELLOW írta:
siposattila írta:
YELLOW írta:
siposattila írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
siposattila írta: Sziasztok.a távirányitóm nemnyitja az autó ajtajait,és nemis zárja be!!Eggy napról a másikra!Az elemek jók!!!a led világi!!!Aki tud segitsen!!!!!


Hali

e46od van? mert akkor milyen led világit ha nyomkodod a kulcsot?!


az első száriásokban régi kulcsos van, nem a rombusz. azon van LED.


szia. a háromgombos távirányitóm van (nem rombusz)azon a kis led világit mikor megnyomom a gombot!!ujj elem van benne!!de nem nyit és nem zár!!1999 320i


be kell tanítani, ha kivetted az elemet belőle. méármint ha cseréltél. keress rá az E46 kulcs betanítás szóra és megtalálod, hogy kell. (jobb fent kereső és kommentekben kell keresni)


azt próbáltuk már,de semmi siker


pedig működnie kell, én ilyne kulcsot tanítottam már be, aszerint. már ha egy tanításról beszélünk. amit sokszor leírtam már itt.


nemlehet biztositék hiba véletlenül?ha igen hol találom meg?


akkor lehet biztosíték hiba, ha nem megy a centrál. azaz amikor a kulcsot elfordítva sem nyílik egyszerre, vagy záródik.
ha csak a távirányító nem emgy, akkor vagy a vevő nem jó a kocsiban, vagy a tanítást rontod el. esetleg rossz a GM. de akkor ha elemcsere előtt jó volt, akkor csak a tanás baja van.

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 12:08 320d Motor

Fort írta:
Köszönöm a gyors választ.Az olajat nem eszi az autó,nem hangosabb tőle a motor.Itthon az új olaj,ha bármi változás lenne lecserélem azonnal,de maximum 15.000-nél.Akkor kiderül hogy a következő csere is 15-nél vagy már 10.000-nél legyen.80%-ban főúton járok napi 100km-t,a légszűrő kivettem,tiszta.Tankolni csak kúton tankolok és negyed tank alá nem nagyon megy a mutató,így bízom benne hogy az üzemanyagszűrővel sem lesz gond ha 30.000-nél cserélem.

A másik dolog a klíma szíja lenne.Ebben a hidegebb párás időben kicsit nyekergett.A fórum olvasgatása után az ajánlott Contitech-et rendeltem,de a régit levettem mert idegesített a hangja.Ha 1-2 napot így járok vele, baj lehet belőle? Szokott ennek a feszítő görgője is nyekeregni vagy általában a szíj használódik el?Szíj levétele után megpörgettem,de úgy nem hallottam rendellenes hangot.

Harmadik dolog (Jó hogy ma eszembe jut minden hülyeség ) a porlasztó üzemanyagcsövek a motor tetején (vagy mi ennek a pontos neve) lennének.Kartergáz szűrő cseréjénél láttam hogy nagyon rossz állapotban vannak és ahogy megmozgattam az egyiket,el is repedt.A helyi autós boltban résolajcsőként árult vászonos gumicsövet kaptam csak.Ideiglenesen erre cseréltem ki mind a 4-et,de sürgősen lecserélném normális résolaj csövekre.Hol tudok ilyet rendelni és milyen minőséget,fajtát válasszak?



lehet csak akkor van a görgőnek hangja, ha feszül rajta a szíj. de szíj nélkül ne menjél, mert se vízpumpa, se szervod nem lesz. habár várjáá csak neked lehet van külön egy másik szíj is. akkor viszont nem gáz, ha az csak a klímára megy..

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 12:04 Ajtónyítási Gondok!

siposattila írta:
YELLOW írta:
siposattila írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
siposattila írta: Sziasztok.a távirányitóm nemnyitja az autó ajtajait,és nemis zárja be!!Eggy napról a másikra!Az elemek jók!!!a led világi!!!Aki tud segitsen!!!!!


Hali

e46od van? mert akkor milyen led világit ha nyomkodod a kulcsot?!


az első száriásokban régi kulcsos van, nem a rombusz. azon van LED.


szia. a háromgombos távirányitóm van (nem rombusz)azon a kis led világit mikor megnyomom a gombot!!ujj elem van benne!!de nem nyit és nem zár!!1999 320i


be kell tanítani, ha kivetted az elemet belőle. méármint ha cseréltél. keress rá az E46 kulcs betanítás szóra és megtalálod, hogy kell. (jobb fent kereső és kommentekben kell keresni)


azt próbáltuk már,de semmi siker


pedig működnie kell, én ilyne kulcsot tanítottam már be, aszerint. már ha egy tanításról beszélünk. amit sokszor leírtam már itt.

YELLOW Elküldve: 2015-01-21 11:25 Ajtónyítási Gondok!

siposattila írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
siposattila írta: Sziasztok.a távirányitóm nemnyitja az autó ajtajait,és nemis zárja be!!Eggy napról a másikra!Az elemek jók!!!a led világi!!!Aki tud segitsen!!!!!


Hali

e46od van? mert akkor milyen led világit ha nyomkodod a kulcsot?!


az első száriásokban régi kulcsos van, nem a rombusz. azon van LED.


szia. a háromgombos távirányitóm van (nem rombusz)azon a kis led világit mikor megnyomom a gombot!!ujj elem van benne!!de nem nyit és nem zár!!1999 320i


be kell tanítani, ha kivetted az elemet belőle. méármint ha cseréltél. keress rá az E46 kulcs betanítás szóra és megtalálod, hogy kell. (jobb fent kereső és kommentekben kell keresni)

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 18:43 lámpa

Rorybreaker írta:
YELLOW írta:
Rorybreaker írta: Sziasztok!

az autómon lehet, hogy cserélnék első lámpabúrát.
Azt honnan tudom, hogy faceliftes kell e, vagy nem?

miből lehet azt megállapítani? 2005-ös az autó.

Köszi!


ajjajj
a tiéd facelift-es, legyen elég ennyi.


Köszi, pontosan elég ennyi
2 napja van BMW-m, semmi előképzettség, szóval értem az ajjaj-t


nem az, csak neked lesz még itt jó sok, vagyis inkább nagyon sok kérdésed. ezzel semmi baj nincs. de javaslom olvasgass a fórumon, szinte minden kérdésedre lesz válasz.

YELLOW Elküldve: 2015-01-20 18:41 Üzemanyag minõsítés és átverések!

nickname írta:
YELLOW írta: talán legyen itt, bár fogyasztáshoz is mehetne

Fogyasztásmérés: prémium vs. normál gázolaj vs. étolaj


Nem a fogyasztás a lényeg a prémium üzemanyagnál.


nem azért írtam. hanem, hogy a cikkben azt mérték főként. de talán ez jobb topic volt neki.