Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 22:41 Klíma gondok

kzste írta:
Totyasrac írta:
kzste írta:
Szia!

A klíma csak a hópihével kapcsol be. Automatán csak a levegőt keringeti. Viszont ha a klímát bekapcsolod a hópihével és automatára állítod akkor szerintem hiába állítod a hőfokot, csak lassabban tekeri befelé a hideget ha magasabbat állítasz be. Szerintem tekerd lejjebb a rostélyokat akkor kevesebb hideg jut be.


Szia!

No, erre nem gondoltam - akkor tehát mikor hagyja abba a fagyasztást? Mármint abbahagyja-e? Ha eléri a kívánt hőmérsékletet, elvileg nem kéne már eszementen fagyasztani
Ezért is próbáltam felvinni a beállított hőmérsékletet, de elsőre nem volt eredménye.

Szóval akkor mondjuk beállítom 25 fokra, automatára tesze hópihével, majd visszaveszem a ventilátort és/vagy lezárom a rostélyokat részben, és örülök? Letesztelem pénteken Balatonra menet

Köszi

(Ja, Mondeo-m is volt korábban, ott alapból ment a klíma, ha nem akartam, akkor kellett egy "be/ki" szekvenciát csinálni az A/C gombbal, ha ki akartam kapcsoltatni vele hogy csak fújja a levegőt de a kompresszor ne menjen - utálom a klímát, ugye - itt meg pont fordítva van )


Nem vagyok benne biztos hogy valóban így működik e, de én így használom, ezeket vettem észre. Mondjuk mindig 16 fokra veszem, hogy mielőbb lehűljön belül, így még nem vártam meg míg teljesen lefagyaszt és kikapcsol automatán.


16 fokra nagy melegben nagyon lassan hűlne le. ha maxon megy akkor is, de akkor fogyazst a legtöbbet. a kinti hőfokhoz képest, 4-6 fokkal célszerűbb hidegebbet beállítani. ez a legoptimálisabb a klímána, autónak, és az embernek is.

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 22:39 Klíma gondok

Totyasrac írta:
YELLOW írta:
ha nincs automatán, akkor mindegy mit állítasz be, a leghidegebbet fújja. automata üzemmódban pedig a beállított hőfokot. ha mondjuk az autóban van 30 fok, mert napon állt. de kinti levegő 25 fok, de 28-ra állítod, akkor lehet be sem kapcsol, hosz 2 fokot hűteni, a kinti levegővel is le tudja. felesleges mennie a klímának.
ha mondjuk bent 25 fok van, és 28-at állítasz be automatába, akkor sem fog menni, hanem elkezd meleg levegot bekeverni, akkor is, ha kint 20 fok van, mert akkor rányít a fűtésből.

szerk.: valahova nem rég írtam le a működést.... vagy 2-3 hete


NEM fúj hideget, a kinti levegőt tolja be, hiába van kint 30 bent meg 40 fok, automatán beállítva 28-ra mondjuk. Ha benyomom az A/C-t, akkor meg akkor is hűt, ha szerintem már nem kéne, de lehet hogy csak azért, mert már lefagyott a karom amire nyomta, de szerinte még melegebb van bent mint a beállított hőmérséklet?


akkor nem jó a vezérlőpanel.

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 22:38 Klíma gondok

ha benyomod az automata módot, akkor a hőfok és a befúvás intenzitása lokációja is autómatikusan történik.
ha eközben, megnyomod a befúvás intenzitását, az átvált manuálba, a többi marad automatán. ha a befúvás lokáció (szélvédő, test, láb) nyomod be, akkor az lesz manuál.

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 22:26 Klíma gondok

Totyasrac írta: Sziasztok!

Nem szeretem a klímát, így csak országúton/autópályán használom (amikor túl nagy lenne a szélzaj), viszont arra lettem figyelmes, hogy automatán akárhány fokra is állítom, nem megy a klíma. Ha benyomom a hópihe-gombot, akkor meg úgy érzem, megfagyok (ha 28 fokra állítom, akkor is). Így kénytelen voltam 5 percenként ki/be nyomogatni a klíma gombját, de azért ez nem teljesen üzemszerű...
Mit csinálok rosszul?


ha nincs automatán, akkor mindegy mit állítasz be, a leghidegebbet fújja. automata üzemmódban pedig a beállított hőfokot. ha mondjuk az autóban van 30 fok, mert napon állt. de kinti levegő 25 fok, de 28-ra állítod, akkor lehet be sem kapcsol, hosz 2 fokot hűteni, a kinti levegővel is le tudja. felesleges mennie a klímának.
ha mondjuk bent 25 fok van, és 28-at állítasz be automatába, akkor sem fog menni, hanem elkezd meleg levegot bekeverni, akkor is, ha kint 20 fok van, mert akkor rányít a fűtésből.

szerk.: valahova nem rég írtam le a működést.... vagy 2-3 hete

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 22:02 Klíma gondok

andree írta: Sziasztok,
Mi lehet a gond szerintetek, már ha gond egyáltalán?

A hét végén arra lettem figyelmes hogy a klíma automata módban mikor bekapcsol valamilyen plusz hang jön a motor hangja mellett. Ez mind 140-nél hallható, tehát nem városi üzemben. A klíma nem volt csúcsra járatva, kint kb 30 fok a klíma pedig 24-en. egyértelműen a klíma mert csak akkor jön a hang mikor bekapcsol. Mit terhelhet ilyenkor? Esetleg ékszíjtárcsa?

Köszi,

Üdv!


van hangja a klímának. attól függ milyen a hang. mert lehet a kompresszor is csapágyas.

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 22:00 320d Motor

Lion82 írta: Sziasztok!

A segítségeteket kérném.Van egy e46 320d-m 2002.01. évjárat.A forgalmiban a motorkódhoz az van írva 204D4, viszont ilyen motorkódú alkatrészeket sehol nem találok.
Tudnátok segíteni vajon mi lehet a motorkód?
Előre is köszi.


M47N204D4

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 16:53 Kipufogo füst!

elgeri írta:
YELLOW írta:
hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.


Ennek mi a haszna benzineseknél?
Hogy úgymond "ne fáradjon el" a motor?

Mi van azokkal, akik évente 2-3x mennek autópályán, akkor is csak belföldön... szívás?!


jó ha nem lustul el az autó. most nem az autópálya a lényeg. mehetsz sima úton is, csak 90-nél fogod oszt 3.-ban mész egy darabig. a lényeg a magasabb fordulat, hogy átégjen a rendszer tisztuljon.

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 16:47 Elektromos ablak hátul is

Bero írta:
Sparta írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Sziasztok!
nekem a kocsiba csak elöl van elektromos ablak. Ha szeretnék hátulra is ez mennyi macerával jár? megéri vagy hagyjam a francba?


az sem olcsó. erer szokták azt mondani, hogy előbb fel kell mérni az igényeket és olyna autót venni. utólag több pénz, és idő, meg szenvedés.
kell 2 szerkezet, két hátsó ajtókárpit, ami elektromos és nincs lik a tekerőnek, High-os grundmodul, behúzni a vezetékeket. de visszább le lett írva szerintem, nem rég volt téma. én nem kínlódnék vele az biztos. elől legyen oszt kész



mondasz valamit ezzel a fel kell mérni dumálval.
nekem nincs, de nézem e lehetőségeket, hogy mi mibe állna. persze a lényeg az első a hátsó nem tudom mennyire könnyítené meg az életem...


Yellow jól mondja,de kell még 2 becsípődésgátló,kapcsolók hátra,elől kicserélni a váltó körüli konzolt,abba is kapcsolók. Nem olcsó,bontottat is vehetsz de mostanában kb 50-60 rugóból jön ki a dolog...


aza helyzet, hogy most már mindegy. amikor én vettem, ugye 2006 őszétől kezdtem nézegetni. akkor ezek 3-4 éves autók voltak. akkor sajnos egy nagyobb motor már 1,5 milla plussz volt. ugyanezzel a motorral, egy full M-pack, sok extrával, szintén 1,5-2 milla plussz, főleg a coupe meg még több. ha meg a motor is nagyobb, akkor meg... így azt vettem meg amit először megláttam és megtetszett. nincsennek nagy igényeim. biztos jó dolgok, de tudok hátsó el. ablak nélkül, tetőablak, xenon lámpa, bőrülés, fűthető ülés nélkül élni. nem érzem hiányát, max néha. de nekem anno nem ért annyival többet.
most már egyszerű szinte mindegyik egy árban van, mindegy miylen motor vagy felszereltség. a jól felszerelt gépek sokat mentek, le vannak lakva, azért olcsóbbak, a kevésbbé felszerelt meg azért nem drága. ha most vennék iylen típust, mindenképp kintről, vagy okosan itthonról, de jól felszereltet.

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 16:12 Elektromos ablak hátul is

Sparta írta: Sziasztok!
nekem a kocsiba csak elöl van elektromos ablak. Ha szeretnék hátulra is ez mennyi macerával jár? megéri vagy hagyjam a francba?


az sem olcsó. erer szokták azt mondani, hogy előbb fel kell mérni az igényeket és olyna autót venni. utólag több pénz, és idő, meg szenvedés.
kell 2 szerkezet, két hátsó ajtókárpit, ami elektromos és nincs lik a tekerőnek, High-os grundmodul, behúzni a vezetékeket. de visszább le lett írva szerintem, nem rég volt téma. én nem kínlódnék vele az biztos. elől legyen oszt kész

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 15:43 Kipufogo füst!

hophop írta: sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.
bmw 320d 2004/11
Amikor gyorsítok egy kicsit miért jön ki egy fekete füstfelhő?
ha csak szolidan nyomom akkor nincs semmi.
Előre is KÖSZÖNÖM a segítségeteket!!!


ha sokat jársz kis fordulaton, városban, akkor "betapad" a rendszerben. aztán ha nyomsz egy kövéret szépen kijön a korom. ez normális, de nem célszerű, mindig alacsony fordulaton járni vele. néha meg kell hajtani, főleg hosszabb távokon. pl mész autópályán, akkor 130-nál nem 6.-ban mész, hanem 5.-ben mondjuk egy 10 km-t. esetéleg 4.-ben, hagy pörögjön 3000 környékén. aztán kinyomja magából. ezt benyásoknál is lehet csinálni, igaz nem a korom miatt. nyílván ott magasabb fordulatról beszélünk.

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 15:26 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének

hil írta:
YELLOW írta:
janicroft írta: "úgy baxta ki az ajtót, hogy ahogy neki vágódott mellette álló F astrának, az bele is mozdult keményen." - A kérdés hogy mi történt utána... Gondolom nem hagyott ott egy cetlit hogy figyelj már te hülye, itt voltam, nekibaxtam, sorry, keress meg ezen a számon, kifizetem a károdat. Ez egyszerűen belénk van kódolva, legalábbis sok magyar emberebe bele van. Találtam már én is az autómat (amit direkt frekventált helyen hagytam, bevásárlóközpont bejáratától kb 30 méterre) úgy hogy végig volt karistolva az oldala az elejétől a végéig, a mellettem parkoló úgy állt ki hogy közben végigszántotta az egészet. Se cetli, se semmi, mehetek a pékhez panaszra... Borzasztó hozzáállása van az embereknek, szomorú vagyok ilyenkor, én el nem tudom ezt képzelni hogy lehet ilyen valaki.


hoyg hagyott volna... egy üszkös C revíziós volt, de simán bement a boltba. mint aki észre sem vette. úgy van vele úgysem áll neki senki, mert kiírtja az egész családot akkor.
tettem én már fel képet is páromék mögötti parkolóról, hogy egy terepjárós, hogy szokott parkolni. fentről láttam, és hallottam, még néztem is, hogy ott akar kiszállni? és ráadásul az ő oldala volt, hogy azt ne érezze így. már amikor rámnyitotta az ajtót, szaladtam is le papucsban, mindenben a negyedikről. már akkor próbált arrébb állni, holott másfél hely volt melelttem, mert érdekes az a parkoló, tehát bőven volt hely ahova állhatott volna. és még mikor számonkérem, leáll félegmézni a nő, én meg kurváztam meg minden, de az ideg felment bennem. ismét szerencsém volt, semmi baja nem lett. de az övének tele rányitással az ajtó éle, felnik agyon padkázottak. de az ura sem jobb. ott kiabáltam vele, hogy nem kell elmenni, de szart mindenre. mondnaom sem kell egy vonóval benne is volt.
de anno esti autós témákra is jártam nagyáruház parkoló. szépen beálltam direkt nem a tömegbe. erre jön egy suzukis (a helyi kemény) beáll hallom 20 méterről koppan. a hátsó ajtót rányitotta a sárvédőre. szerencsére csak csak az ő festéke maradt rajta. a srác aki rámnyitotta, beismnerte és bocsánatot kért, tők jófej volt, mondta ha valami van kifizeti. a sofőr meg leállt pattogni, ne mondjam én már meg neki, hogy kell parkolni. mondom haver rajta állsz a fehér elválasztó vonalon. tényleg ügyes vagy. jelzem leszakd, odadrótozott lökös, egy kotvány szar. aztán még ott gyorsulgatott vagy 50 métere egyenesen. ettől volt nagyon kemény biztos. lehet én ahogy kiakadok az iyleneken, az lehet durva, és valóban akár ez sem tehet jót a BMW-sek megítélésének, az emberi szarokbele, nemtörődömség, felelősség vállalás hiánya kiakaszt. én korábban is megálltam a zebránál, nem úgy mint sok másik paraszt. akár nagy emberek, akiknek példát kellene mutatni. nem simerik a kreszt, hogy ha én megálltam, akkor mellettem, vagy a szemből jövőnek is meg kell állni. több eset volt, ha nem dudálok rá a gyalogosra, akkor a mellettem lévő autó úgy elcsapja, mint a huzat. mindenhol van pozitív kivétel, de sokkal több a negítv barom, típustól, közlekedési eszköztől függetlenül. lehet egyszer megírom a memoáromat ezekből

Sziasztok!
Véleményem szerint a lehető legrosszabb párosítás a nő vezető + terepjáró. Az autóból méretei miatt szinte nem is lát ki, nagyon nem érzi az autója méretét, nagy gyakorlata nincs a vezetésben, mert csak a gyereket viszi oviba, isibe, aztán esetleg hülye is, viszont nagy pofája van és csúnya szája. Ha én hoznám a törvényeket, akkor a terepjárókat bitang módon megadóztatnám, mert sok helyet foglalnak a parkolókban (lásd a fentiek miatt), jobban terheli az utakat a súlyuk miatt, jobban terheli a környezetet (erős motorok nagy fogyasztással állandó 4 kerék hajtás)aztán városban mi a fasznak kell is az. Más egy erdész, vidéki körorvos, stb, de azok általában nem luxus terepjárókat vesznek.
Ha van pénze majomra, akkor tuti van banánra is, tehát nagyon ki tudná fizetni az emelt extra adót is, csak, hogy tudjon rongyrázni
hil



ennek pont azért van, mert nem tud vezetni, gondolom így annyira nem fáj az autónak. azóta lecserélték egy még nagyobbra. egy kis LandRover freelander volt, most egy Kia valami Sorento vagy mi.

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 12:04 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének

janicroft írta: "úgy baxta ki az ajtót, hogy ahogy neki vágódott mellette álló F astrának, az bele is mozdult keményen." - A kérdés hogy mi történt utána... Gondolom nem hagyott ott egy cetlit hogy figyelj már te hülye, itt voltam, nekibaxtam, sorry, keress meg ezen a számon, kifizetem a károdat. Ez egyszerűen belénk van kódolva, legalábbis sok magyar emberebe bele van. Találtam már én is az autómat (amit direkt frekventált helyen hagytam, bevásárlóközpont bejáratától kb 30 méterre) úgy hogy végig volt karistolva az oldala az elejétől a végéig, a mellettem parkoló úgy állt ki hogy közben végigszántotta az egészet. Se cetli, se semmi, mehetek a pékhez panaszra... Borzasztó hozzáállása van az embereknek, szomorú vagyok ilyenkor, én el nem tudom ezt képzelni hogy lehet ilyen valaki.


hoyg hagyott volna... egy üszkös C revíziós volt, de simán bement a boltba. mint aki észre sem vette. úgy van vele úgysem áll neki senki, mert kiírtja az egész családot akkor.
tettem én már fel képet is páromék mögötti parkolóról, hogy egy terepjárós, hogy szokott parkolni. fentről láttam, és hallottam, még néztem is, hogy ott akar kiszállni? és ráadásul az ő oldala volt, hogy azt ne érezze így. már amikor rámnyitotta az ajtót, szaladtam is le papucsban, mindenben a negyedikről. már akkor próbált arrébb állni, holott másfél hely volt melelttem, mert érdekes az a parkoló, tehát bőven volt hely ahova állhatott volna. és még mikor számonkérem, leáll félegmézni a nő, én meg kurváztam meg minden, de az ideg felment bennem. ismét szerencsém volt, semmi baja nem lett. de az övének tele rányitással az ajtó éle, felnik agyon padkázottak. de az ura sem jobb. ott kiabáltam vele, hogy nem kell elmenni, de szart mindenre. mondnaom sem kell egy vonóval benne is volt.
de anno esti autós témákra is jártam nagyáruház parkoló. szépen beálltam direkt nem a tömegbe. erre jön egy suzukis (a helyi kemény) beáll hallom 20 méterről koppan. a hátsó ajtót rányitotta a sárvédőre. szerencsére csak csak az ő festéke maradt rajta. a srác aki rámnyitotta, beismnerte és bocsánatot kért, tők jófej volt, mondta ha valami van kifizeti. a sofőr meg leállt pattogni, ne mondjam én már meg neki, hogy kell parkolni. mondom haver rajta állsz a fehér elválasztó vonalon. tényleg ügyes vagy. jelzem leszakd, odadrótozott lökös, egy kotvány szar. aztán még ott gyorsulgatott vagy 50 métere egyenesen. ettől volt nagyon kemény biztos. lehet én ahogy kiakadok az iyleneken, az lehet durva, és valóban akár ez sem tehet jót a BMW-sek megítélésének, az emberi szarokbele, nemtörődömség, felelősség vállalás hiánya kiakaszt. én korábban is megálltam a zebránál, nem úgy mint sok másik paraszt. akár nagy emberek, akiknek példát kellene mutatni. nem simerik a kreszt, hogy ha én megálltam, akkor mellettem, vagy a szemből jövőnek is meg kell állni. több eset volt, ha nem dudálok rá a gyalogosra, akkor a mellettem lévő autó úgy elcsapja, mint a huzat. mindenhol van pozitív kivétel, de sokkal több a negítv barom, típustól, közlekedési eszköztől függetlenül. lehet egyszer megírom a memoáromat ezekből

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 11:27 Az ilyenek se tesznek jót a BMW-sek megítélésének

laleeboy írta:
Akkor elmesélem hogyan jártam

1 Megyek a gyerekért a bölcsibe kb 30 autós parkoló 1 ford áll a szélén, beállok középre nem lógok ki a vonalon , pont a kijelölt hely közepére álltam úgy hogy 6-8 üres hely maradt mindkét oldalon.
Mire kijövök a gyerekkel mellém áll egy szuzuki kb úgy hogy az egyik kereke az én parkolócellámban (tehát vagy 30 cm-re a kocsitól) de addigra a parkoló már ÜRES volt még az a ford is elment.


én már írtam hasonlót tesco parkolóban tele üres hellyel. és úgy állt mellém egy dévú tikós nő, hogy nem tudom, hogy szállt ki az autóból. és pont álltam ki, mikor jött meg, és egy nagy dagadt nő volt. nem értem, hogy nem lett baja az autómnak. ráadásul üres hely közelebb is volt a parkolóban, én minden szempontból pont középre álltam ha az egész parkolót nézzük. kb 10 autó volt összesen az egész parkolóba. én sajnos eleresztettem magam a keresztgyerekek előtt, de jól szórakoztak rajta. komolyan nem értem az embereket. hogy nincsennek tekintettel más tulajdonára. nem érdekel, ha szarik a sajátjára, mert valóban, csak az erős jóindulat tartja össze. tipikus skodás eset, mikor pont szemből láttam mindent, úgy baxta ki az ajtót, hogy ahogy neki vágódott mellette álló F astrának, az bele is mozdult keményen.

YELLOW Elküldve: 2014-07-02 11:21 Futómû és hibái

horat írta: Sziasztok!

Szerintetek okozhatja a kormánymű valamilyen hibája, hogy a rossz utakról sok visszajelzés - főleg csavargatás, elhúzás - jön vissza a kormányra? A futóműben minden szilent és gömbfej új, nem lóg semmi, mégis a rossz utakon borzalmasan rángatja a kormányt az út, a nyomvályúk is húzzák ide-oda, pedig a kerék csak 15ös, gyári ET, gyári szélesség.

Az utolsó ötletem most, hogy a kormánymű nem az igazi, bár hangja nincs és nem is lóg.
Mi lehet ez még?
köszi


akár okozhatja, de hát ilyenek az útjaink. ha rossz a kormánymű, azt egy normális futóműves, meg tudja mondani. ha jó úton nincs vele baj, kanyarban sem, akkor nem valószínű, hogy szar lenne.

YELLOW Elküldve: 2014-07-01 19:06 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

Sparta írta:
gfeco írta:
Sparta írta: Nekem olyan problémám van, hogy ha a befuvók között melegre állítom a kapcsolót (3 piros pont) akkor csak gyengén szivárog be a meleg levegő hiába állítom az erősségét.ű
De ha hidegre állítom akkor minden ok.
Itt is a "süni" lehet a hibás??


Szerintem nem süni.Annak más tünetei vannak.
Vagy nem megy a venti vagy szabályozatlanul megy.Lábra és ablakra sem fúj?Szét kéne szedni és megnézni nincs e valami mechanikus gond a terelőlapátoknàl é a levegőcsatornáknál.



máshol érdeklődtem ott is ezt mondták, meg hogy valószínüleg a bowden lehet elakadva vagy ilyesmi, próbáltam kiszedni a szellőzőt de nem jártam sikerrel


pont akartam is írni, hogy ne tekerd ki, csak 1 vagy 2 jelzésig pirosba, hogy úgy mit csinál.
macerás kiszedni, ha nem akarsz öxebaxni mindent. egy rossz hitelkártya, vagy lapos műanyag, ami rugalmas is, kell alá és felé nyúlkálni. én cseréltem már, mert véletlen megrepesztettem a sarkák a keretnek. az a baj már nem emlékszem, de talán vidik vannak fent, az alját kell először kiszedni, aztán be tud billenni, vagy a tetejét. sajna nem emlékszem.