Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-06-02 21:22 Motorolaj

toki24 írta: Jó akkor ahogy látom csak marad az 5-30as olaj Amugy miért nem jó bele a 10-40es csak kérdezem?!.A szerelőm mobil 1-et mondta vagy a molly-t ennyi de azt mondta ő is hogy 5-30at bele.

15-40es az menynivel lenne másabb mint az 5-30as??

jlaci74 köszi!ha esetleg ugy adódik élek a lehetőséggel. Most csak kiakarok probálni másik olajat ennyi.


a másik olaj kipróbálása ne abból álljon, hogy olyan olajat teszel bele, ami nem belevaló.
leírták 5w-30. legyen BMW minősítése és kész. ha meg az előző olajjal nincs semmi bajod, akkor nem kell váltogatni. hisz miért? csodatévő olaj meg nincs. vannak jók, amik jók a motornak, nem okoz galibát, meg vannak a rosszak, amik okozhatnak, azok nagyrésze is inkább hosszabb távon.

YELLOW Elküldve: 2014-06-02 19:01 Szürö kerdes

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: QWP márkáról ki mit tud?
én mintha csomagoló cégnek nézném. fater verdájába került ilyen levegő- és olajszűrő. QWP hologramm-os matricával volt lezárva, Mahle és MANN cikkszámai fel vannak tüntetve egy matricán, hogy ezekből, annak felel meg gondolom. minőséginek néz ki.


és erről mit tudsz Laci?


senki?


Inkább hanyagold, legalábbis nem egyen értékű minőség a fent említett két márkával...


én nem akarom beletenni, csak apámnak ilyet rendelt a szerelő. csak mondom nekem a hologramos "zárjegy" miatt tűnt érdekesnek.

YELLOW Elküldve: 2014-06-02 18:57 Szürö kerdes

YELLOW írta:
YELLOW írta: QWP márkáról ki mit tud?
én mintha csomagoló cégnek nézném. fater verdájába került ilyen levegő- és olajszűrő. QWP hologramm-os matricával volt lezárva, Mahle és MANN cikkszámai fel vannak tüntetve egy matricán, hogy ezekből, annak felel meg gondolom. minőséginek néz ki.


és erről mit tudsz Laci?


senki?

YELLOW Elküldve: 2014-06-02 14:57 kormánymû

LegoHead írta: Üdv!

Szerencsére semmi bajom a futóművel, szinte minden új
Viszont a kormányzás kicsit zavaró. Olyan , mint egy gokart, rendkivül közvetlen, de Nekem kissé ideges. Semmi középtartománya nincs, ezért autópályán kicsit fárasztó hosszabb utakon, hogy olyan, mint egy számítógépes játék, a legkisebb kormánymozdulatra moccan az autó.
Másnak is ilyen?


pont ez a jó, hogy közvetlen a kormányzás. pedig ha jól emlékszem FL-ben 2,9 fordulatos a kormány, az FL előttiben meg 2,7 tehát a régi még közvetlenebb.
pedig van középtartomány amúgy, én egy ujjal szoktam tartani alul, ha úgy van.
egenyes úton, ami nem lejt semerre, simán ráfékezek úgy határozottan, hogy nem fogom a kormányt, olyan szépen megy egyenesen tovább, hogy öröm nézni. nyílván, aki odáig van az automata váltóért, a nagy bőrpuffokért, annak zavaró a kormányzás, azt el tudom hinni.

YELLOW Elküldve: 2014-06-02 12:01 Klíma

enyediszili írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.


Az a baj hogy az autó újra lett festve és nincs meg az a kis adat tábla


igen ezt sejtettem, csak direkt nem írtam. de egy klímás fogja tudni, elvileg kell lennie egy nagy katalógusnak amiben benne vannak ezek. valami ETK-ban vagy nem tudom biztos a BMW-nek is megvan, ha nem felejtem el otthon megnézem az Autodata programban, hátha benne van.


mivel R12 már nincs, így marad az R134a




Nagyon köszi életeket mentettél


ezzel nem hiszem, d emondom ezt bármelyik klímás tudta volna, aki ért hozzá. házilag amúgy sem érdemes bajlódni vele, sőt nem is ajánlott!

YELLOW Elküldve: 2014-06-02 11:56 Klíma

YELLOW írta:
enyediszili írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.


Az a baj hogy az autó újra lett festve és nincs meg az a kis adat tábla


igen ezt sejtettem, csak direkt nem írtam. de egy klímás fogja tudni, elvileg kell lennie egy nagy katalógusnak amiben benne vannak ezek. valami ETK-ban vagy nem tudom biztos a BMW-nek is megvan, ha nem felejtem el otthon megnézem az Autodata programban, hátha benne van.


mivel R12 már nincs, így marad az R134a


YELLOW Elküldve: 2014-06-02 11:13 Társalgó

Coyote írta:
YELLOW írta:
Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.


Azt kifejtenéd, hogy "karban van tartva"? Mert a rendszeres olajcsere minőségi olajjal a legtöbb, amit tehetek ezügyben, vagy van valami más is? A nyomaték rászabadítása meg muszáj, pont ezt szeretem a dízelben. Toljon, mint a mozdony, ha már úgyis úgy kormol

Azt olvastam, hogy a 2007-2009 163 lovasokban volt, de 2011-től a 177 lovasokban újra megjelent. De lehet, hogy rosszul emlékszem a lóerő-sávokra, mert a végén volt valami száznyolcvanvalahány lovas is, illetev a 163 lovas még az M47-es blokk volt... asszem.


igen az oké, hogy Te így tartod karban, de nem mindenki, és hazsnált autónál kitudja. sokan 30-ezrenként cserélnek, és kitudja milyen olaj megy bele. amúgy igen annyi, amit írtál, semmi több.
na igen én is hallottam sok mindent ezért nem tudni már. d emost az én féle blokkomra is mondják ezt a láncugrást, mégis van, ami már 400ezret elment minden gond nélkül. ezért mondom, hogy hazsnálatra és karbantartási hiányosságokra vezethető vissza a dolog inkább. egy atomstabil motort is tönkre tudnak rakni, csak oda kell adni az araboknak, vagy oroszoknak.

YELLOW Elküldve: 2014-06-02 10:01 Társalgó

Coyote írta: A hétvégén horrort láttam. Egymás mellett két félholt Bömbi a szerelőnél. Egyik az E46, M47 motorral, beszippantott egy pillangószelepet. Mosolyogva nyugtáztam, hogy ó, én azokat már kiszedettem.
Mellette viszont ott állt egy E90, N47 motorral, még rosszabb helyzetben: elszállt a vezérlés, a komplett motorcserét fontolgatták. Utánaolvastam ennek a dolognak, és már elkezdtem barátkozni a gondolattal, hogy benzines BMW-t kell vennem következőnek...

Tud valaki valami preventív lehetőséget a vezérműlánc-szakadásra? Ahogy láttam, a fogaskerekek is hiányosak voltak, de nem tudom, hogy azok törtek-e le először, vagy az már a következménye volt a szakadásnak?

M47-nél meg lehet előzni a bajt, kiszedve a szelepeket. De N47-nél segít az, ha vezérműláncot cserélek vásárlás után? Egyáltalán mennyibe kerül ez a csere?



az N47-nél nem mindegyik változatnál jellemző ez. korábban volt téma, hogy bizonyos lóerősöknél előfordul. én akor is azt mondom, ha karban van tartva, és nem állandó jelleggel van az összes nyomaték rászabadítva az autóra, akkor nem fordul elő.
nekem amúgy mindig a 163 lovas körüli ugrik be, hogy az volt ilyen, de az is rémlik, hogy talán pont ezek nem olyanok a 174 vagy menniy lovas meg igen. majd biztos ír erről valaki.

YELLOW Elküldve: 2014-06-02 09:56 Társalgó

Pocses írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta: úristen most mi lesz... komolytalan kislány, és szart sem érek én sem és a verdám se...

kollarkitti20 írta: Szia ! Meg szeretném kérdezni hogy mennyi az ára az autónak ? Mert én pont ugyanilyent szeretnék vásárolni. Várom a válaszod. Üdvözlettel : Kitti


kicsit túl sok a szmájli ahhoz, hogy komolyan vegyem a kérdésed, nem mellesleg nem is értem a kérdésed. hol láttad, hogy eladó?

kollarkitti20 írta: úristen hogy te mekkora egy bunkó fasz ember vagy, gratulálok hogy kimásoltad a képemhez az üzenet a verdad meg szart se ér dugd fel magadnak nyomorék DD



Nem értelek Yellow végre egy Nő megszólít Téged.Te meg így reagálsz rá hát szép...pedig csak megdicsérte a kocsidat és megkérdezte mennyiért mennek az ilyenek.


Enyhe szövegértési problémái vannak és még egyéb problémák is....


így van... őszinte leszek, azt nem is olvastam, hogy azt írta, ilyet szeretne. így azt hittem konkrétan az enyém után édeklődne.
szóval ezennel elnézést kérek tőle, ha olvassa!


Szia Yellow!

Szerintem nincs miért magyarázkodnod, összetévesztette az oldalt valami egészen más oldallal!
Kb annyi idős vagy még annyi sem lehet mint a lányom. Ez az oldal abszolút nem arról szól, hogy pózolni kell extra mély dekoltázzsal azt akár így fogni pasit.
Ne legyen lelkiismeret furdalásod, mert nincs miért...

Üdv.: Pocses


sajnos tényleg nem olvastam a második mondatot. de, bár azt nem raktam ki, a kettő levél között volt egy, amikor azt írta, hogy ő azt hitte eladó. tehát annyira nem értettem én félre, meg az első mondat is arra utal. csak ha én valamiről komolyan érdeklődnék, akkor nem rakok minden mondatom végére nevetős szmájlit. az nem a komolyság jele.
csak ugye nálam is beindult az összeesküvés dolog, aztán még jöttek azzal, biztos én csináltam ezt a felhasználót... na mindegy részben sajnálom, amiért nem olvastam végig, úgy gondolom ez nem szégyen beismerni.

YELLOW Elküldve: 2014-06-02 09:50 Klíma

enyediszili írta:
YELLOW írta:
enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.


Az a baj hogy az autó újra lett festve és nincs meg az a kis adat tábla


igen ezt sejtettem, csak direkt nem írtam. de egy klímás fogja tudni, elvileg kell lennie egy nagy katalógusnak amiben benne vannak ezek. valami ETK-ban vagy nem tudom biztos a BMW-nek is megvan, ha nem felejtem el otthon megnézem az Autodata programban, hátha benne van.

YELLOW Elküldve: 2014-06-01 22:44 Klíma

enyediszili írta: Sziasztok!
Lenne egy kérdésem hogy az autómnak(BMW E36 325I sedan 1991 évjárat) a klímájába milyen gáz és mennyit kell beletölteni?
Válaszokat előre is köszönöm!


ezt egy klímás tudja. amúgy a mocitetőn, vagy valahol kell lennie egy adattáblának, ahova a mennyisége is fel van jelölve.

YELLOW Elküldve: 2014-06-01 22:16 Ékszíj tárcsa

elgeri írta: Sziasztok

Lenne egy általános kérdésem a szakavatott kollégáktól:
Vezérmű"szíj" (vagy ha jól tudom, lánc) illetve ékszíj csere mikor esedékes?
És nem ide tartozik, de egy benzinszűrő csere?

Gondolom ez nagyon használatfüggő lehet, de mégis, gőzöm sincs, hogy 60-80-180e km.
Egy 2008-as 116i-rőll beszélünk, elvileg 84e km-el.


vez.mű láncot elvileg nem kell cserélni. bár 300-400ezernél már olykor megnyúlnak, ha úgy van használva az autó. bár ez is inkább nagyobb nyomatékkal rendelkező autókra jellemző, vagy ha el van hanyagolva a karban tartás olajcsere stb.
szíjat 60-100ezrenként vagy 6-10 év, de célszerű ellenőrzini minden olajcserénél. ebből csak Contitech-et.
benzinszűrőt ez is változó sok mindentől függ. benyások vagyunk, így 40-60ezrenként simán lehet szerintem. ha esetleg etanolosabb üzemanyaggal mész, akkor sűrűbben, mert az eléggé megdolgozza. dízelesek általában minden 2. olajcserénél szokták.

YELLOW Elküldve: 2014-06-01 21:07 Társalgó

bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta: úristen most mi lesz... komolytalan kislány, és szart sem érek én sem és a verdám se...

kollarkitti20 írta: Szia ! Meg szeretném kérdezni hogy mennyi az ára az autónak ? Mert én pont ugyanilyent szeretnék vásárolni. Várom a válaszod. Üdvözlettel : Kitti


kicsit túl sok a szmájli ahhoz, hogy komolyan vegyem a kérdésed, nem mellesleg nem is értem a kérdésed. hol láttad, hogy eladó?

kollarkitti20 írta: úristen hogy te mekkora egy bunkó fasz ember vagy, gratulálok hogy kimásoltad a képemhez az üzenet a verdad meg szart se ér dugd fel magadnak nyomorék DD



Nem értelek Yellow végre egy Nő megszólít Téged.Te meg így reagálsz rá hát szép...pedig csak megdicsérte a kocsidat és megkérdezte mennyiért mennek az ilyenek.


Enyhe szövegértési problémái vannak és még egyéb problémák is....


így van... őszinte leszek, azt nem is olvastam, hogy azt írta, ilyet szeretne. így azt hittem konkrétan az enyém után édeklődne.
szóval ezennel elnézést kérek tőle, ha olvassa!

YELLOW Elküldve: 2014-06-01 17:39 Alufelni méretek

Xanyi írta: Csinálok majd képet.
Amúgy télire kellene a 17-es. MAK München


télre meg felesleges ilyen széles felni, meg ilyen széles gumi is. én télre 205/55 R16-ot tennék max.

YELLOW Elküldve: 2014-06-01 17:14 Alufelni méretek

Xanyi írta:
YELLOW írta:
Xanyi írta: Sziasztok!

E87-re (BMW 120d 2006) jó lehet a egy 8x17-as alufelni ET45-el?

Köszi!


igen.



Köszi!

És 225/45R17-es gumival nem fog beleérni sehol? Hátul ránézésre bőven van hely, de most a gyári felni elől 7,5x18-as ET49-el, ráadásul csak 205-ös gumival, de már ez is elég jól kiáll.

Vagy feltehető a 8" széles felnire a 205-ös gumi?


jaja feltehető. bár a 225-nek is el kellene férnie. de most a 18-as felnit 17-esre akarod cserélni? egy képet dobhatnál róla, hogy áll most az autó alatt a kerék...