Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-05-18 13:37 BMW kulcsok

mormota26 írta: Hali, én keresgettem itt a fórumon, de hasonló problémát nem találtam, ezért kérnék egy kis segítséget aki nagyon benne van ebbe a témába . a lényeg: 98 fl előtti autóm van amihez még nem a rombusz kulcs van hanem a régebbi fajta. nos meghülyült a komfort elektronikám (kulccsal sem lehetett kinyitni az ajtókat, csak a vezető oldalit, ami nem is probléma mert sikerült megoldani egy cserével ( 2002 es fl es jobb kormányos komfort elektronikára , ami már rombuszkulcsos volt.) nos én tegnap voltam ( Debrecenben ) kulcsmásolónál , és azt mondta h bmw- vel már nem foglalkoznak, de vagy tudja ajánlani a BMW szervizet, vagy próbáljam meg feltanítani ezt a kulcsot ( mert lehet tanítani ) ahoz az elektronikához. 1. nem tudom h a régebbi e 46 os kulcsot ugyanúgy kell e tanítani mint a rombusz kulcsot, ha igen akkor jó, ha nem akkor hogyan ? 2. gyanítom h lesz egy olyan probléma h " ezt a buta régi kulcsot fel lehet e tanítani egy okosabb újabb elektronikához, ami végülis már rombusz kulccsal ment. lehet vagy nem lehet ?


Válaszotokat előre is köszi! ( lehet h uncsi már ez a kulcsos téma, de ez szerintem kicsit másabb mint a többi )


fel lehet tanítani, és ugyanúgy kell. amúgy nem kellett volna kicserélni a modult, csak a reléket, valószínű azok szartak be rajta. ha tanítás után sem nyílik, és az elem is jó a kulcsban, akkor lehet még a zárszerkezetben lévő Hall szenzor hibás, ami FL előttinél jellemző, a relé hiba meg inkább FL-es autóknál.
viszont ha csak be lett dobva az új GM, azért ott lenne mit állítani.
írtad debrecent, nem tudom hova való vagy, de nyíregyházára érdemes volna elugranod, ha nem adja, és Nagy Mikit megkeresni, az oldalon bmw320d4 néven találod meg.

YELLOW Elküldve: 2014-05-18 07:19 Ki tapasztalt ilyet?

jgbobo írta:
YELLOW írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi


csak gyújtással nekem is van olyan kattogás. de csak egy darabig. mondjuk nekem dobja is hibának azt a cuccot. hogy ebfolyásol-e valamit? mióta nálam van olyan, 7 éve, de semmit nem vettem észre. viszont sípolni nem szokott menet közben.


Oh, köszi. Igazából a sípolást azóta hallom, hogy véletlen nekimentem kb 2-5 km/h közötti sebességgel parkoláskor egy kis fa tároló tákolmánynak. Utána vettem észre, de lehet, hogy előtte is volt csak nem voltam rá figyelmes. A furcsa, hogy indítás után is van amúgy sípolás egy ideig meg kattogás, de egyszer csak megunja és abbahagyja. Véleményed szerint akkor no problem?


az enyém ilyen, semmi hibakód nincs, jó a fogyasztásom, jól megy. mint a leírásban is látszik, kicsit csalóka a hang, sok verődik össze vissza, ettől olyan púlzáló

YouTube videó

ennek viszont nagyon hasonlatos a tiédhez a hangja, hátha segít a leírás, vagy a link a leírásban.

YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2014-05-18 07:11 Ki tapasztalt ilyet?

jurca írta: Sziasztok,
320d 2002 sedanom van,akar hidegen akar ha bemelegszik 3000forduat felett kormolni kezd,padlozom elozes kozben akkor eleg kellemetlen,a motor frissen szervizelt,olajat nem eszik,megkapta az osszes filtert,castrol olaj,a fust fekete mindig,nem kek,nem feher,olaj sem hianyzitt,valoszinu h nem eszi.mi otletetek van mi lehet a hiba?en gondolok turbo,duzniket kellene tisztitani,vagy esetleg bosch pumpa?azt nem igazan szeretnem....:\ Elore koszonom a segitseget.


ha sok a városi alacsony fordulatos tempó, akkor normális, hogy hirtelen gyorsításnál kormol. ezért kell néha a dízeleket is meghajtani, mert az EGR-nél képes megtapadni, vagy bárhol.

YELLOW Elküldve: 2014-05-17 13:51 Ki tapasztalt ilyet?

hil írta:
jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi

Szia!
Az a fűtés kapcsoló
hil



én úgy tudom az a másodlagos keringető

YELLOW Elküldve: 2014-05-17 13:36 Ki tapasztalt ilyet?

jgbobo írta: Sziasztok!

Egy kis problémával fordulnék hozzátok. Bízom benne valaki tudja, hogy mi történik az autómban. BMW E46 316i az gépsas N40-es motorkódos. Van a motor mellett egy kis Bosch termosztát, ha minden igaz legalábbis az. Amiben van egy mágnes kapcsoló. Ez a kapcsoló hangos sípoló hangot ad és kattog. A kattogás egyértelmű, hogy abból adódik, hogy próbálkozik a mágnes a behúzással. Kérdésem az lenne, hogy ez normális-e? Feltételezem nem az. A másik kérdésem, ha nem az akkor mi ennek a kapcsoló nem normális működésének az eredménye?

Itt lenne egy videó, hogy hallható és látható legyen:
Videó (ezt jómagam készítettem)

Segítségeteket előre is köszönöm.

Üdv. Gabi


csak gyújtással nekem is van olyan kattogás. de csak egy darabig. mondjuk nekem dobja is hibának azt a cuccot. hogy ebfolyásol-e valamit? mióta nálam van olyan, 7 éve, de semmit nem vettem észre. viszont sípolni nem szokott menet közben.

YELLOW Elküldve: 2014-05-17 12:42 Alufelni méretek

Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Ez a felni szerintetek jó E46-ra?

http://racing-bazar.hu/%28gy%C...teli_gumik

Köszi.



kevés az adat, de szerintem jó, olyan E87 (1-es) BMW felninek nézem.

szerk.: ja most nézem oda is van írva, hogy 1-es és 3-as felni , szóval jó

YELLOW Elküldve: 2014-05-17 07:57 Valaki segítsen

mokussska írta: Sziasztok!
arra lennék kiváncsi valakinél fordult-e már elő hasonló jelenség.
M43B16 a motor, 220.000 km-el. minden sebességi fokozatban teljesen azonosan 2500-as fordulaton egy pillanatra zúgó hangot ad,amit sem a fordulatszám alatt,sem felette nem hallat.csakis 2500-on... amióta ezt észrevettem 4 napja, és 8-900 km óta, azóta kb 6-7milliméter olajfogyás mutatkozik a nívón. az olajban 9000 km van, és egészen idáig, a felzúgó hang kezdetéig, az égvilágon semmi olajfogyást sem produkált.(BMW super power 5W-40 olaj) a felzúgás erőssége a sebességfokozatokat növelve egyre hangosabb,alapjáraton pörgetve alig észrevehető. az olajsapkán találtam egy kevés szürkés színű tajtékot...a hűtővíz szintjében nem látok változást


több helyre ne írd már be!

YELLOW Elküldve: 2014-05-17 07:54 Autóvásárlás

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
Totyasrac írta:
kempelen írta:
Általában azok az emberek félnek az automatától nagyrészben, akiknek soha nem volt, kisebb részben pedig akik már megégették magukat vele.


Ezzel maximálisan egyetértek. Aki kijár szerpentinezni (Dobogókő, Mecsek stb.) attól én is bármikor elfogadom a "kéziváltó a vezetési élmény alapja" dolgot. De sem autópályán nem jobb a kézi (úgysem gangolsz), sem városban (sőt, ott pont kellemetlenebb).
Fenntartási költségben csak akkor olcsóbb a kézi, ha az nem romlik el, az automata meg igen (tudtommal egy váltó le/fel magában van vagy 30-40e Ft, és akkor még nem vettünk kuplungot, kettőstömegűt, meg nem kellett megbontani a váltót - előző OFF-omon 90e Ft volt csak egy csapágy cseréje meg a váltó szét-össze, leszerelés és felrakás nélkül!).
Ezzel szemben áll az automata ~300e Ft-os javítása, de ha az megtörténik, onnéttól 0km-es a mechanikája, olajcserékkel ~4-500e km-en át nemigen lesz baja, épeszű használat mellett.


Tegyük gyorsan hozzá, hogy bizonyos motorverziókat - és hát pont azokat, ahol a vezetési élmény lakik!!! - már nem is árulják kézi váltóval. És a trend az, hogy egyre jobban kopik ki a kéziváltó, hamarosan már csak az 1,2-es gépekben kapsz manuált, komolyabb motorerőhöz automata lesz az alap. 3d, 35d, 40d, 50d csak automata van.
Ha meg megátalkodott váltáshívő valaki, akkor a jobb automaták bizony tudnak kézi üzemmódban működni, de a kuplungolás kimarad. Én most szokom az új 8 fokozatú automatát, eddig olyan 500e km körül vezethettem szummában manuált, szóval nem egyszerű a kérdés, de amit eddig láttam, az tetszik. Szinte észrevehetetlen a váltás, csak a fordulatszámmérő mutatja, hogy emelkedik vagy visszaesik a pörgés. Hogy aztán mi lesz 200e km-nél, azt majd meglátjuk.



valamikor megnézném a géped


Hát, minden munkanap járok a városodban ...



a számod még a régi? mert az meg van. lehet majd megcsörgetlek egyszer, aztán vagy ráérsz vagy nem.


Vagy 10 éve nem változott, szinte biztosan az van meg. Vasárnap de. tartunk egy kis füstölős bulit a cégnél, akkor is ott leszek.



én most hétfőig éjszakás vagyok.... sajnos

YELLOW Elküldve: 2014-05-16 22:37 Valaki segítsen

gronholm írta: A másik kérdésem az lenne ,hogy láttam a te motorod felépítése szinte ugyanaz. Reggel mikor indítok alulról olyan kifujó hang jön, mintha lyukas lenne a kipufogó és 30-40mp mulva semmi. Ahogy az automata "szivató" veszi vissza a fordulatot egyszer csak megszűnik. Elcsendesül. Ez a szekunder levegő hangja lenne vagy ez normális hang hideg motornál?


jaja szerintem a szekunderé, lehet van az enyémnél is, bár nem emlékszem nem figyelem. az tény, hogy csendesebb hidegen a motor, még szivatóval is. de valóban, szomszéd is mondta, hogy olyan sziszegős hangja van olyan jó.

YELLOW Elküldve: 2014-05-16 21:59 Valaki segítsen

gronholm írta:
YELLOW írta:
gronholm írta: Sziasztok,

Egy nem mindennapi problémával fordulok mindenkihez. Egy benzines 318ci-ről van szó. N46B20A motorkód 143LE. Ha tudomásom nem csal "hasonló" mint az N42 motorkód csak frissebb azt hiszem. A problámám a következő:

1. Alapjáraton érezhető az utastérben hogy néha egyenetlen az alapjárat
2. 1500-2000 között szinte nincs erő. De abszolut. Fogyasztásmérő persze kiakad.
3. Társaihoz képest sokat eszik a "tatás" vezetéshez mellett (10.8 - 11 liter)

A sztori a következővel kezdődött:

A felsoroltak mellett pályán vezetve kidobta a sárga lámpát. Hibakód P0420 (Catalyst Efficiency (Bank1) below threshold. Szerelő megállapította hogy lánc baja van és ez befolyásolja a lambda szenzort és a katalizátor megfelelő műkodését.. Furcsa volt hogy ezt mondta mert "csupán" 158 ezer van benne. De hát mindegy ha cserélni kell cseréljük. Hozzátette, hogy valószínűleg ettől megjavul a problémám. Kicseréltük a motor tényleg csendesebb lett szóval laza volt a lánc. De más semmi nem javult.

Később nem hagyott nyugodni a dolog. Elvittem máshova hátha mást mondanak. Rákötötték gépre, tesztelgették próbakörön miközben hibát próbáltak olvasni. Az eredmény befecskendező injektor 1es és 4es henger. Nem dolgoznak jól vagy koszosak ezért a gyengeség, nagy fogyasztás...stb. OK. Vegyünk 2 ujjat bele és megjavul. Vettem is és az első indításnál ereztem semmi nem változott. Hoztam haza a szervizből és fogyasztás nem javul erőtlenséget érzem még mindig azon a bizonyos tartományban. Magamnak kitakarítottam a légtömegmérőt, kicseréltem a benzin szűrőt is de semmi. Én valahol a katalizátor és lambda szonda körül gyanokodok mert az a régi hibakód gyanús nekem hogy miért jött elő. Olyat is hallottam, hogy ha nem állandó a hibakód attól még rossz lehet de nem dobja ki és nem mutatja. Ha valakinek van ötlete szívesen várom.

Köszi, Norbi


na tisztán látszik, hogy a szerelőd olyan dolgot cseréltetett le, aminek semmi köze nem volt a hibához, csak mert sokan írják, hogy ennek a motornak láncugrás, nyúlás problémái szoktak lenni.
mivel a hengerek úgy vannak párban, hogy 1-4 és 2-3, ezért attól, hogy azt a hibát dobta, hogy 1 és 4-es hengerben van gond, az oké, de miért pont az injektor? azt tudni kell hengerpáronként van egy-egy lambda is, ami igencsak beleszól a keverék képzésbe. tehát nagy valószínűséggel azzal lesz gond, azért jelez rossz értéket, mert rosszul mér.
a képen alul ott az a kettő hengerpáronként a leömlő végén.



Köszönöm ez egy igen hasznos válasz volt a számomra. Ezt idáig egyik sem mondta nekem csak a zöldségeket beszélik. Ennek utána nézek mindenféleképpen. Ez is egy lambda szonda lenne? Mert mikor aláfeküdtem láttam egyet a katalizator elött és a másikat a kat. után. Szóval 4 van ebben a szerkezetben??



így van. ami a kat. előtt és után van, az igazából csak azért van, hogy figyeli a kat. állapotát. ha az előtte és utána lévő értékei megegyeznek, akkor a kat, már full xar, nyílván hamarabb fog hibát dobni.
a feleső kettő végzi a keverékképzést tulajdonképpen. ő mondja meg milyen az égés hatásfoka, kevesebb anyag kell-e a robbanáshoz, vagy több az is lehet csak a csatlakozáson kell kontaktot javítani. egy normális szerelő ezt nyílván tudja.

YELLOW Elküldve: 2014-05-16 21:45 Valaki segítsen

gronholm írta: Sziasztok,

Egy nem mindennapi problémával fordulok mindenkihez. Egy benzines 318ci-ről van szó. N46B20A motorkód 143LE. Ha tudomásom nem csal "hasonló" mint az N42 motorkód csak frissebb azt hiszem. A problámám a következő:

1. Alapjáraton érezhető az utastérben hogy néha egyenetlen az alapjárat
2. 1500-2000 között szinte nincs erő. De abszolut. Fogyasztásmérő persze kiakad.
3. Társaihoz képest sokat eszik a "tatás" vezetéshez mellett (10.8 - 11 liter)

A sztori a következővel kezdődött:

A felsoroltak mellett pályán vezetve kidobta a sárga lámpát. Hibakód P0420 (Catalyst Efficiency (Bank1) below threshold. Szerelő megállapította hogy lánc baja van és ez befolyásolja a lambda szenzort és a katalizátor megfelelő műkodését.. Furcsa volt hogy ezt mondta mert "csupán" 158 ezer van benne. De hát mindegy ha cserélni kell cseréljük. Hozzátette, hogy valószínűleg ettől megjavul a problémám. Kicseréltük a motor tényleg csendesebb lett szóval laza volt a lánc. De más semmi nem javult.

Később nem hagyott nyugodni a dolog. Elvittem máshova hátha mást mondanak. Rákötötték gépre, tesztelgették próbakörön miközben hibát próbáltak olvasni. Az eredmény befecskendező injektor 1es és 4es henger. Nem dolgoznak jól vagy koszosak ezért a gyengeség, nagy fogyasztás...stb. OK. Vegyünk 2 ujjat bele és megjavul. Vettem is és az első indításnál ereztem semmi nem változott. Hoztam haza a szervizből és fogyasztás nem javul erőtlenséget érzem még mindig azon a bizonyos tartományban. Magamnak kitakarítottam a légtömegmérőt, kicseréltem a benzin szűrőt is de semmi. Én valahol a katalizátor és lambda szonda körül gyanokodok mert az a régi hibakód gyanús nekem hogy miért jött elő. Olyat is hallottam, hogy ha nem állandó a hibakód attól még rossz lehet de nem dobja ki és nem mutatja. Ha valakinek van ötlete szívesen várom.

Köszi, Norbi


na tisztán látszik, hogy a szerelőd olyan dolgot cseréltetett le, aminek semmi köze nem volt a hibához, csak mert sokan írják, hogy ennek a motornak láncugrás, nyúlás problémái szoktak lenni.
mivel a hengerek úgy vannak párban, hogy 1-4 és 2-3, ezért attól, hogy azt a hibát dobta, hogy 1 és 4-es hengerben van gond, az oké, de miért pont az injektor? azt tudni kell hengerpáronként van egy-egy lambda is, ami igencsak beleszól a keverék képzésbe. tehát nagy valószínűséggel azzal lesz gond, azért jelez rossz értéket, mert rosszul mér.
a képen alul ott az a kettő hengerpáronként a leömlő végén.

YELLOW Elküldve: 2014-05-16 21:25 Autóvásárlás

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
Totyasrac írta:
kempelen írta:
Általában azok az emberek félnek az automatától nagyrészben, akiknek soha nem volt, kisebb részben pedig akik már megégették magukat vele.


Ezzel maximálisan egyetértek. Aki kijár szerpentinezni (Dobogókő, Mecsek stb.) attól én is bármikor elfogadom a "kéziváltó a vezetési élmény alapja" dolgot. De sem autópályán nem jobb a kézi (úgysem gangolsz), sem városban (sőt, ott pont kellemetlenebb).
Fenntartási költségben csak akkor olcsóbb a kézi, ha az nem romlik el, az automata meg igen (tudtommal egy váltó le/fel magában van vagy 30-40e Ft, és akkor még nem vettünk kuplungot, kettőstömegűt, meg nem kellett megbontani a váltót - előző OFF-omon 90e Ft volt csak egy csapágy cseréje meg a váltó szét-össze, leszerelés és felrakás nélkül!).
Ezzel szemben áll az automata ~300e Ft-os javítása, de ha az megtörténik, onnéttól 0km-es a mechanikája, olajcserékkel ~4-500e km-en át nemigen lesz baja, épeszű használat mellett.


Tegyük gyorsan hozzá, hogy bizonyos motorverziókat - és hát pont azokat, ahol a vezetési élmény lakik!!! - már nem is árulják kézi váltóval. És a trend az, hogy egyre jobban kopik ki a kéziváltó, hamarosan már csak az 1,2-es gépekben kapsz manuált, komolyabb motorerőhöz automata lesz az alap. 3d, 35d, 40d, 50d csak automata van.
Ha meg megátalkodott váltáshívő valaki, akkor a jobb automaták bizony tudnak kézi üzemmódban működni, de a kuplungolás kimarad. Én most szokom az új 8 fokozatú automatát, eddig olyan 500e km körül vezethettem szummában manuált, szóval nem egyszerű a kérdés, de amit eddig láttam, az tetszik. Szinte észrevehetetlen a váltás, csak a fordulatszámmérő mutatja, hogy emelkedik vagy visszaesik a pörgés. Hogy aztán mi lesz 200e km-nél, azt majd meglátjuk.



valamikor megnézném a géped


Hát, minden munkanap járok a városodban ...



a számod még a régi? mert az meg van. lehet majd megcsörgetlek egyszer, aztán vagy ráérsz vagy nem.

YELLOW Elküldve: 2014-05-16 17:04 Autóvásárlás

BarG írta:
Totyasrac írta:
kempelen írta:
Általában azok az emberek félnek az automatától nagyrészben, akiknek soha nem volt, kisebb részben pedig akik már megégették magukat vele.


Ezzel maximálisan egyetértek. Aki kijár szerpentinezni (Dobogókő, Mecsek stb.) attól én is bármikor elfogadom a "kéziváltó a vezetési élmény alapja" dolgot. De sem autópályán nem jobb a kézi (úgysem gangolsz), sem városban (sőt, ott pont kellemetlenebb).
Fenntartási költségben csak akkor olcsóbb a kézi, ha az nem romlik el, az automata meg igen (tudtommal egy váltó le/fel magában van vagy 30-40e Ft, és akkor még nem vettünk kuplungot, kettőstömegűt, meg nem kellett megbontani a váltót - előző OFF-omon 90e Ft volt csak egy csapágy cseréje meg a váltó szét-össze, leszerelés és felrakás nélkül!).
Ezzel szemben áll az automata ~300e Ft-os javítása, de ha az megtörténik, onnéttól 0km-es a mechanikája, olajcserékkel ~4-500e km-en át nemigen lesz baja, épeszű használat mellett.


Tegyük gyorsan hozzá, hogy bizonyos motorverziókat - és hát pont azokat, ahol a vezetési élmény lakik!!! - már nem is árulják kézi váltóval. És a trend az, hogy egyre jobban kopik ki a kéziváltó, hamarosan már csak az 1,2-es gépekben kapsz manuált, komolyabb motorerőhöz automata lesz az alap. 3d, 35d, 40d, 50d csak automata van.
Ha meg megátalkodott váltáshívő valaki, akkor a jobb automaták bizony tudnak kézi üzemmódban működni, de a kuplungolás kimarad. Én most szokom az új 8 fokozatú automatát, eddig olyan 500e km körül vezethettem szummában manuált, szóval nem egyszerű a kérdés, de amit eddig láttam, az tetszik. Szinte észrevehetetlen a váltás, csak a fordulatszámmérő mutatja, hogy emelkedik vagy visszaesik a pörgés. Hogy aztán mi lesz 200e km-nél, azt majd meglátjuk.



valamikor megnézném a géped

YELLOW Elküldve: 2014-05-16 14:45 Sportlégszûrõ

Pocses írta:
dgabori írta: Sziasztok, a 2002-es 318i-mbe szeretnék direkt légszűrőt tenni, de nem akarok nagyon gagyit. Néztem a k&n-t abból az E-2232 típus jó az enyémbe, de az 35k körül van bárhol nézem. Tud valaki valamit ami olcsóbb, jó minőségű és illik is az enyémbe? Néztem van néhány ilyen univerzális, az tényleg belemegy?

Köszi előre is!


Szia!

Igaza van Yellow kollégánknak, de ha gondolod nekem van egy eladó, még az Astrámba használtam, a szívóhangja jó volt, de semmi többet nem nyújt.

http://olx.hu/hirdetes/opel-ta...d96a7c962e

Üdv.: Pocses


ha nagyobb szívóhangot akar, akkor a nagy karikás gumibaxást ki kell venni és kész is. az enyém is úgy van, papírszűrővel. és szerencsére jut be kinti levegő is, nem a motortéri csak.

YELLOW Elküldve: 2014-05-16 14:08 Sportlégszûrõ

dgabori írta: Sziasztok, a 2002-es 318i-mbe szeretnék direkt légszűrőt tenni, de nem akarok nagyon gagyit. Néztem a k&n-t abból az E-2232 típus jó az enyémbe, de az 35k körül van bárhol nézem. Tud valaki valamit ami olcsóbb, jó minőségű és illik is az enyémbe? Néztem van néhány ilyen univerzális, az tényleg belemegy?

Köszi előre is!


felesleges...