Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-04-26 16:21 M57TUD25 motor csere

Stubiflex írta: Sziasztok,

azt szeretném megtudni, hogy M57TUD25 motor cseréje után szükség van-e az ECU-ban tárolt adaptációs értékek törlésére, ahoz, hogy az ECU a cseremotrot "megtanulja"?

Köszönöm a választ előre is.

Stubiflex.


most nem azért de ezt a kérdést is feltehetted volna számos más helyen...
én meg még fűzöm Robinson-t, hogy emelje meg 50 kommentre a topic nyitási limitet, de úgy látszik az is kevés lenne

amúgy ha már motort cserélsz, nem célszerű tiszta lappal indulni? szerintem igen. sőt az ECU-ban újratenni a progit.

YELLOW Elküldve: 2014-04-26 11:24 BMW kulcsok

tamas32 írta:
YELLOW írta:
tamas32 írta:
YELLOW írta:
tamas32 írta: Sziasztok !
Betanítottam a kulcsot ahogyan írtátok , de nekem nem nyitja ki az autót, lezárni lezárja meg a csomagtartót is fel nyitja csak ép az autót nem nyitja ki . Mi lehet a baj ? Rosszul tanítottam volna ?


nem. ha rossz lenne a tanítás, akkor semmire nem reagálna.
én azt mondom, hogy a GM-ben a relé ment tönkre. nálam is így kezdődött, hogy zárt, mindig, nyitni nem akart, főleg melegebb időben. aztán mindenféle kombó lett.

Megtudnád nekem mondani pontosan hol találom meg ?



kesztyűtartó mögött, le kell bontani, aztán "polcrendszer" fehér doboz, és azon belül van.
de googliba beírva, vagy ide a fórumra is találni sok infót, had ne írjuk már le újra mindent.


Rendben ! Köszönöm !


esetleg ha sikerül kivenned, és megkocoktatni a relékek, lehet utána egy darabig jó lesz.

YELLOW Elküldve: 2014-04-26 11:22 Segítség, tanácstalan vagyok.

sooszoli írta: Szaisztók skacok,csajok!Nagy lében vagyok..Észre vettem h a vezető oldalon mostanában és már rájöttem,h autómosásnál vagy esőzésnél áll a víz a taposómnál elég rendesen valahol beszivárog...Ezt kellene orvosolnom csak tehetetlen vagyok mert nem tudom honnan jut be oda be a víz legutoljára ránéztem autómosás után és a pedálok mögött a függőleges lemeznél ahol kárpit van ott rendesen jött a víz.Kérlek ha van meglátásotok segítsetek ...mert maholnap azt veszem észre h szétrohad a verda.....Előre is köszönöm


ha elől olyan, akkor a szélvédőnél enged. vagy valagol ahol amkasztni mögött vannak a vízelvezető csatornák, ott lehet valahol gixxer. de amit esetleg látni lehet, ami gyanus, az a szélvédő alja, ahol van egy műanyag végig az ablaktörlő lapátok alatt. vagy a gumitömítés körbe, hogy nincs-e szétmálva, törve, ahol befolyhat a víz. ha a szélvédő ragasztása engedte el, azt lehet észre sem veszed így szemre. illetve a lemezek mögötti dolgot sem biztos, hogy észreveszed. az A oszlop mellett is van vízelnyelő, talán nyitott mocitetőnél jobban látszik. ha mondjuk el van dugulva és nem tud lefolyni, talán van oylan rés, ahol befolyhat a víz. így látatlanban a pontos helyét megmodani neme gyszerű.

YELLOW Elküldve: 2014-04-26 11:15 BMW kulcsok

tamas32 írta:
YELLOW írta:
tamas32 írta: Sziasztok !
Betanítottam a kulcsot ahogyan írtátok , de nekem nem nyitja ki az autót, lezárni lezárja meg a csomagtartót is fel nyitja csak ép az autót nem nyitja ki . Mi lehet a baj ? Rosszul tanítottam volna ?


nem. ha rossz lenne a tanítás, akkor semmire nem reagálna.
én azt mondom, hogy a GM-ben a relé ment tönkre. nálam is így kezdődött, hogy zárt, mindig, nyitni nem akart, főleg melegebb időben. aztán mindenféle kombó lett.

Megtudnád nekem mondani pontosan hol találom meg ?



kesztyűtartó mögött, le kell bontani, aztán "polcrendszer" fehér doboz, és azon belül van.
de googliba beírva, vagy ide a fórumra is találni sok infót, had ne írjuk már le újra mindent.

YELLOW Elküldve: 2014-04-26 08:10 BMW kulcsok

tamas32 írta: Sziasztok !
Betanítottam a kulcsot ahogyan írtátok , de nekem nem nyitja ki az autót, lezárni lezárja meg a csomagtartót is fel nyitja csak ép az autót nem nyitja ki . Mi lehet a baj ? Rosszul tanítottam volna ?


nem. ha rossz lenne a tanítás, akkor semmire nem reagálna.
én azt mondom, hogy a GM-ben a relé ment tönkre. nálam is így kezdődött, hogy zárt, mindig, nyitni nem akart, főleg melegebb időben. aztán mindenféle kombó lett.

YELLOW Elküldve: 2014-04-25 14:36 riasztó?

krisztian770 írta: Sziasztok vettem egy riasztó szettet a BMW 316-i típusú autómba. Nem tudja valaki hol van a helye? Gyárilag hova szokták tenni?


mondjuk meg azt is, hogy kell hatástalanítani?

YELLOW Elküldve: 2014-04-25 07:02 izzók / izzókészlet

Pitykoo írta:
YELLOW írta:

amelyik oldalon világít, azon az oldalon van baj, ha hátul jobb, akkor hétul jobb. hogy melyik izzó, azt ellenőrizni kell. egyébként típushiba a csatlakozókban lévő vezeték kiszakadás. tehát ajánlom, hogy a csatlakozót nézd meg, óvatosan húzgáld meg a vezetékeket, nincs-e valamelyik kilazulva magában a csatiban, és kereshetsz égés nyomokat is.


Hali!
Ma megnéztem mi lehet a gond a hátsó lámpával és hát látványos.....
A csatlakozóba a vastag barna madzag körül elég szépen meg van égve és mozog benne a saru a csatiba. Ha összedugom akkor is....
Mit tudok, vagy mit kell vele csinálni, hogy jó legyen?!
Próbáltam összenyomni de nem segített rajta...



nekem ugyanez volt. el is kezdtem leírni, de aztán töröltem, mondom nem fárasztalak le, ha mégsem ez volna.
szóval én azt csináltam... na majdnem leírtam, de mikor rákerestem a képre, hogy ,megmutassam hova kötöttem, akkor pont feldobott egy cuccot. szóval én ugyanígy csináltam, mint a linken, csak épp magamtól. jó nem nagy ördöngősség, de látszik, hogy külföldön is szívnak vele.
szóval a link: http://forum.e46fanatics.com/s...p?t=533309

szerk.: mondjuk nekem az volt a jó, hogy pont volt megfelelő méretű sarum ugyanolyan vastag barna kábelem (egy berhelt mosógépből), így a csatin át tudtam fűzni a vezetéket, ahol kiégett.

YELLOW Elküldve: 2014-04-24 17:28 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ArkyCsaba írta:
YELLOW írta:
ArkyCsaba írta: sziasztok.kérdésem a következő: elfér-e egy 18x8,5 col széles ET48-as felni 225/40-es gumival,ha 40 mm-t ültetve van a kocsim?Előre is köszi


igen


akkor elméletileg nem fog beleérni sehol ugye?


nem

szerk.: ha a gumi normál 225 széles, akkor nem lesz gond. mert láttuk, már, hogy azonos méretű gumik szélessége mégis más.

YELLOW Elküldve: 2014-04-24 17:13 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

ArkyCsaba írta: sziasztok.kérdésem a következő: elfér-e egy 18x8,5 col széles ET48-as felni 225/40-es gumival,ha 40 mm-t ültetve van a kocsim?Előre is köszi


igen

YELLOW Elküldve: 2014-04-24 15:04 Autóvásárlás

Szabi46 írta:
Superpippo írta:
Bero írta:
Szabi46 írta:
Szabi46 írta:
Bero írta:
AteszE46 írta:
Szabi46 írta: Sziasztok!
E36 328
E36 323

Ezeket az autókat személyesen ismeri valaki, esetleg itt van a tulaj?
Mert abszolút semmi nincs most a piacon ami nekem tetszene, ez a 2 szín viszont tetszik nekem. Ülésfűtés, vonóhorog nagy előny. Továbbá bőr/félbőr ülések. Utána számoltunk pár autónak németből, de 1.5 alatt nem nagyon állnék meg ilyen felszereltséggel és állapottal.


Szia!

Az első alvázszám alapján 316i...


De gáz,tényleg 316I az alvázszám alapján... és meg sem említi. Amúgy szerintem drágák ezek az autók.


Valóban 316i volt, nem is néztem a VIN számot
A másodikat viszont facebookon oltották, hogy vonóhorog minek meg fuj, meg a kormány és sport ülés se passzol, mert nem buszkormány való ilyen sport ülésekhez, meg hogy a tető ki lett fúrva, mert utólagos antenna ficeg hátul...

A kék 323i-tulajjal beszéltem, állítása szerint rozsdamentes, és E46 ülések vannak elől, azért olyan fura az összkép.

Esetleg ez a 328i, ezen viszont a hardy tárcsa cserés, 1 éve lett cserélve, viszont gyenge minőség lett rá, és megint kopog terhelésnél állítólag.





m-pocket? Nee Gyenge minőséget tett rá? Gondolom akkor mindenből olcsót/gagyit tett rá,eltudom képzelni a többi része milyen lehet.


Hello!Egyetértek Beroval.Gyenge minőség..Olaj meg Tescos volt benne ennyi erővel. Szerintem találsz ennél sokkal jobbat is!


Akkor eddig a kék 323i a nyerő, telefonbeszélgetésre hivatkozva
VIN alapján is passzol: AP56721


ez: http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7809865

YELLOW Elküldve: 2014-04-24 14:28 Féktárcsa és fékbetét

copygrandee írta: Én pont a gyárival jártam így!
Nem azért kell cserélnem mert elkopott, hanem mert hullámos, pedig nem vagyok egy versenyző típus...


biztos, hogy a tárcsa hullámos? megemelve, pörgetve a kereket beleér, megszorul?
nekem is ATE van, nekem is rázott, én is azt hittem biztos szar, aztán kiderült a az első lengőkar szilentje volt rossz.

YELLOW Elküldve: 2014-04-24 07:10 Segítség!!!

Totyasrac írta: Na hali, akkor az első probléma a kocsival (remélem az utolsó is )
Előzmények: múlt pénteken olaj-, gyertyák, szűrők cseréje. Azóta ~400km-t mentem vele, minden szép, gyönyörű hang, szépen megy stb.

Ma hazajöttem melóból fél5 körül, most este 9-kor indulnék tovább (közben garázsban állt): nem indult a kocsi - illetve indult, csak épp nem az összes henger...

Feljöttem a BT-s OBD-olvasóért, az azt mondta, hogy "u0304 - software incompatibility with Gear Shift Control Module".

Ráguglizva ez inkább (másoknál is hasonló tünetekkel) p0304, ami a 4-es henger gyújtás-problémája...

Kérdés: melyik a 4-es henger, a külső vagy a belső? Aztán lekaptam a burkolatot, a gyertyákhoz menő kábelek a helyükön, kihúztam/bedugtam őket, semmi változás, 3 hengerrel megy a kocsi (a garázsban, így nem indultam el vele).

Lehet, hogy valamelyik új gyertya beszart? Vagy lehet lánc-átugrás is? Csak feltűnt volna ha ugrik a lánc... Hogyan kéne ezt detektálni? Mármint hogy mi a túró a baja?

Köszi a tippeket előre is!


sorba kell lehúzni a trafókról a csatit. lehúzod az egyiket, figyelsz, ha változik a járás rosszabb lesz, akkor jó az a trafó. aztán visszadugod mész a következőre. amelyiknél nem változik semmi, ott van a gond. próbaképen, ha meg vannak a régi gyertyák be lehet tenni annak a helyére, vagy akár az ööszeset vissza cserélheted, de egyyzerűbb azt, ahol nincs változás. h a régivel jó, akkor a gyertya volt szar. ha ugynaolyan, akkor a trafó. egyébként én 85%-ban trafót mondok. ha itt laknál oda adnék próbára trafót. azt érdemes még figyelni, hogy amikor jár, akkor a csekkendzsin, majrélámpa villog-e időközönként? mert akkor a befecskendezés is jó.
szerintem nem ugrott a láncod. nem látok rá esélyt, még ha oylan motorod is van, ami sokak szerint hajlamos rá.
esetleg azt érdemes megnézni, hogy ha minden igaz mindig a vezérlés felől számoljuk a hengereket. tehát a 4. henger, az a belső, az első pedig az ató eleje felé lévő. szóval cseréld meg a két trafót 1-est a négyessel, vagy bármelyik másikkal, de egyszerűbb a két szélsőt. aztán ha azt írja be, hogy 1-es henger kimaradás, akkor a trafó a kaka.

YELLOW Elküldve: 2014-04-24 06:58 Társalgó

hil írta:
zugrol írta: Sziasztok!

Egy BMW e46 compact vásárlás előtt állok, az lenne a kérdésem, hogy mi az amire vásárláskor feltétlenül figyeljek, vannak esetleg típushibák, vagy összességében mi az, amit ezeken a bömösökön. Én ezt néztem ki magamnak:http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7674794.
Vélemény? A srác (Márton) Szigetszentmiklósi, kifejezetten ezt a típus hozza be külföldről, mikor nála voltam, akkor is 4 db ilyesmi állt az udvarban.

Előre is köszi!


Szia!
Nem tudom, de a hirdetésben az áll, hogy a BMW legmegbízhatóbb motorja van benne. Ez valószínűleg az N42 utódja lehet az N46B18. Én is ilyen motorral szerelt autót akartam venni,(na jó nem ilyet, hanem b20-ast) utánajártam kissé és erről a motorról egy emberként mindenki lebeszélt!!!
Lehet, hogy annyi ember "hazudott" volna nekem???
hil



én nem beszéltelek le bár ezek szerint ha nem is érdekelt a véleményem, akkor miért kérdezted annyiszor? az N46B20-ról valóban több rosszat hallani. az orosz, meg balkáni videókat felejtsük el. majd csinálok tökfőzeléktől hányós videókat, és javaslom majd senki ne egyen, mert ez lesz a vége. alapozva ezt arra, mert nekem nem vált be, nem ízlett.

YELLOW Elküldve: 2014-04-23 11:18 Elektromos ablak tanítás ????

Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Az utóbbi egy hétben olyat produkál az autóm: hogy mikor kiszállok vagy beszállok az autóba, leengedi az összes ablakot, még a napfénytetőt is nyitja... ha megnyomom a középkonzolon az közp.zár gombot,akkor megállnak és kézzel nyomom vissza őket.. Elég idegesítő! Múltkor pl. siettem valahova, kiszálltam a kocsiból lezártam a kulccsal, de nem néztem oda, amikor mentem vissza látom,hogy az összes ablak nyitva (kocsi zárva)...
...szerencsére nem tűnt el semmi...
Semmilyen javítás nem volt az autón mostanában!

Mi lehet a baj???


biztos a GM-mel lett valami, hisz az vezérli ezeket. diag mutat-e valamit, és szerezni egy csere darabot, max egy próba erejéig.


Diag.-on még nem volt, megpróbálom,de félek,hogy semmit nem ír majd ki. A modul cikkszámát próbálom realOEM-ben megtalálni, de nem sikerül...


azt úgy nem tudod megnézni... mert hiába írod be az alvászszámot, ezt nem tudja külön a rendszer neked melyik van benne. azt csak kibontással tudod megnézni. de ha van napfénytető, akkor van hátsó ablak elektromos is, tehát High-os GM kell. ha van esőérzékelőd akkor esetléeg célszerű azt is figyelembe venni. mert ugye az a Low-osban is benne lehet. ráadásul pont az a gáz, hogy a GM-et mindenképp ki kell bontani, ha jól emlékszem a matrica pont úgy van rajta, hogy beszerelve nem látni.


Óóó.. értem! Van hátsó elektr.ablak és esőszenzor is... Hol kell keresnem, merre van ez a modul beépítve?


kesztyűtartó mögött, tehát le kell szerelni.

YELLOW Elküldve: 2014-04-23 10:12 Elektromos ablak tanítás ????

Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Az utóbbi egy hétben olyat produkál az autóm: hogy mikor kiszállok vagy beszállok az autóba, leengedi az összes ablakot, még a napfénytetőt is nyitja... ha megnyomom a középkonzolon az közp.zár gombot,akkor megállnak és kézzel nyomom vissza őket.. Elég idegesítő! Múltkor pl. siettem valahova, kiszálltam a kocsiból lezártam a kulccsal, de nem néztem oda, amikor mentem vissza látom,hogy az összes ablak nyitva (kocsi zárva)...
...szerencsére nem tűnt el semmi...
Semmilyen javítás nem volt az autón mostanában!

Mi lehet a baj???


biztos a GM-mel lett valami, hisz az vezérli ezeket. diag mutat-e valamit, és szerezni egy csere darabot, max egy próba erejéig.


Diag.-on még nem volt, megpróbálom,de félek,hogy semmit nem ír majd ki. A modul cikkszámát próbálom realOEM-ben megtalálni, de nem sikerül...


azt úgy nem tudod megnézni... mert hiába írod be az alvászszámot, ezt nem tudja külön a rendszer neked melyik van benne. azt csak kibontással tudod megnézni. de ha van napfénytető, akkor van hátsó ablak elektromos is, tehát High-os GM kell. ha van esőérzékelőd akkor esetléeg célszerű azt is figyelembe venni. mert ugye az a Low-osban is benne lehet. ráadásul pont az a gáz, hogy a GM-et mindenképp ki kell bontani, ha jól emlékszem a matrica pont úgy van rajta, hogy beszerelve nem látni.