Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 22:18 bc gomb és ablakemelõ gomb

onex írta: Sziasztok!

Most lettem egy E46-os boldog tulajdonosa. Nekem az indexkaron nincs ilyen bc gomb. Kérdésem az lenne, hogy ha vennék ilyen bc-s kart, akkor működne vagy kell esetleg kell még hozzá valami?


fel kell kódolni még

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 21:14 Vicces :)

YELLOW írta:
hanzi320 írta:
Zoli90 írta:
rece65 írta:
Zoli90 írta: nem tudom ez volt e már itt... először csak nevettem, de lassan kezd felidegesíteni... gondoltam ezt meg kell osszam veletek


http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/

És vannak akik elhiszik és majd koppannak amikor vissza akarják kapni a pénzüket és már nem él a cég...


igen. vannak. nagy az isten állatkertje...


Már a csapból is ez folyik Ekkora ökörséget rég hallottam! Az ilyen embereket kéne lecsukni mások félrevezetéséért





http://www.vezess.hu/magazin/f...ver/50749/

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 21:10 elektromos ablakemelõ_

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Szóval a kérdésem az lenne, hogy Szekszárd-Budapest vonalon foglalkozik-e valaki ezzel, ugyanis többször megszívtam már vele - többek között ma is -, hogy lehúzva maradt az ablak, vagy ami még viccesebb, hogy a zsebemben nyomódott a nyitás gomb és az összes ablakot lehúzta/kinyitotta, amit csak órákkal később vettem észre.


jah az más. egy gombnymásra nem húzza fel, csak ha nyomva tartod. bár van aki állítja megoldható, nekem nem sikerült.
tehát akkor kulcson hosszan nyomva a nyitás/zárás gombot úgy mozog az ablak. én erre gondoltam. akkor más nem állítható.


Az baj. Jó lett volna pedig, mert ez így elég tré.


szerintem nem olyan nagy baj. gondold el, ablak le,kiszállsz, msz az autótól nyomod a gombot 1x, ablak elindul fel, közben valaki benyúl, becsípődésgátló érzékel, ablak vissza lemegy. már rámolható a gép.
viszont hogy nyomva kell tartanod, nem tudsz olyan messzire menni és közben úgyis figyelned kell. viszont arra jó, hogy nyáron megállsz egy kávézónál leengedett ablakkal, jön egy nyári zápor, de a teraszról kényelmesen fel tudod huzatni az ablakot, nem kell odamenned, nem ázik be.

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 20:55 elektromos ablakemelõ_

Medvedisznoman írta: Szóval a kérdésem az lenne, hogy Szekszárd-Budapest vonalon foglalkozik-e valaki ezzel, ugyanis többször megszívtam már vele - többek között ma is -, hogy lehúzva maradt az ablak, vagy ami még viccesebb, hogy a zsebemben nyomódott a nyitás gomb és az összes ablakot lehúzta/kinyitotta, amit csak órákkal később vettem észre.


jah az más. egy gombnymásra nem húzza fel, csak ha nyomva tartod. bár van aki állítja megoldható, nekem nem sikerült.
tehát akkor kulcson hosszan nyomva a nyitás/zárás gombot úgy mozog az ablak. én erre gondoltam. akkor más nem állítható.

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 20:49 Motorolaj

köhöm...





tudom tudom, vagy az olaj beszállító ugyanaz és más cimke kerül rá, vagy ugyanaz a doboz beszállító



YELLOW Elküldve: 2014-03-27 16:53 elektromos ablakemelõ_

Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Be lehet tanítani műszer nélkül az ablakot, hogy zárásra felhúzódjon? Köszi a segítséget előre is!


nem


Hanem?



mit hanem?
kérdezted "műszer" nélkül betanítható-e. írtam, hogy nem! tehát ebből következik, hogy "műszerrel" tanítható be. kapíse?


Én kérek elnézést! Inkább nem kérdezek többet.


Egyébként jogos, valóban ez volt a kérdés...



én csak próbálok normális lenni, hogy tőszavakban válaszolok, nem 20km szöveget írni, mert az sem jó. hiába mondom, azért írok mindent körül annyira, hogy mindenki megércse (direkt). jó volt a kérdés egyszerű a válasz. ha bővebben érdekel úgy kell felrakni a kérdést. sokszor ez a baj, és ebből elsznek szöveg piramisok, hogy valaki kérdez valamit. megkapja a választ, aztáne szébe jut azt is meg akarja kérdezni, vagy az előzőhöz lenne még valami, holott egy kommentbe is betehetné, csak nem gondolja végig mit akar kérdezni, csak rögtön de mán jelleg. ez most nem enked szól, szóval ne vedd magadra. csak nem csodálkozom már azon, hogy az embereket milyen könnyű megvezetni, mert fogalmazás, szövegértés nulla. én meg már annyira egyértelmáen akarom néha, hogy én magam is belezavarodok.

én gondoltam, hogy mire lennél még kíváncsi mit várnál még, direkt nem írtam le. talán ezzel lehet majd motíválni a következő kérdésednél

szóval kérdezzél nyugodtan, csak előtte jól gondold meg

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 16:34 elektromos ablakemelõ_

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Be lehet tanítani műszer nélkül az ablakot, hogy zárásra felhúzódjon? Köszi a segítséget előre is!


nem


Hanem?



mit hanem?
kérdezted "műszer" nélkül betanítható-e. írtam, hogy nem! tehát ebből következik, hogy "műszerrel" tanítható be. kapíse?

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 15:39 elektromos ablakemelõ_

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Be lehet tanítani műszer nélkül az ablakot, hogy zárásra felhúzódjon? Köszi a segítséget előre is!


nem

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 10:08 Autóvásárlás

Pocses írta:
YELLOW írta: Kell-e félni az E46-os 3-as BMW-től?


Én is hozzászóltam anno a cikkhez.


és még nekem mondják, hogy mindenhova belepofázok
nem is írok más BMW-s fórumra sem, max korábban 1-2 kommentet.
tudod ki regisztrálna azért, hogy kommentezzek egy ilyen cikket... ami sokkal jobban megírható is lett volna, csak érdekesség képpen raktam be amúgy, hátha valami újonc olvasná.

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 09:44 Autóvásárlás

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 09:43 Autóvásárlás

laleeboy írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...



Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE


én aztán nagy összeesküvés gyártó vagyok, de eszembe sem jutott, pedig valóban milyen igaz...
mondjuk akkor jöhet számításba error, ha a maffiján kívüli tolvaj jön elő.
a saját, egyedi riasztó ér a legtöbbet. aki ért hozzá olyan dolgokat meg tud csinálni (nem akarom részletezni), de semmi látszatja nincs, csak épp működik, és használ. sőt egy átlagos nem at elektronikában jártas ember, számára is vannak olyan egyszerű dolgok, amikre nem is gondolna. és szinte filléres dolgok. de akár nagyon komoly rendszerek is összehozhatók, olyan dolgokkal, amikre nem számít egy tolvaj, sőt nem is tud mit csinálni, vagy nagyon sok időbe telik neki. és itt ez számít az idő. úgy gondolom, a profiknak, van egy idő, mondjuk 3 perc, ha annyi idő alatt nem tudják elvinni, akkor ott hagyják, mert nagy a rizikó. de szépen fokozatosan is lehet védekezni, hogy még csak bejutni se tudjon az autóba.


Ha el akarják lopni akkor el is viszik, az ilyen utólagos dolgokkal max egy kicsi borsot törsz a tolvaj orra alá

Ha ki van nézve a kocsid akkor így is úgy is elviszik.

Amit tehetsz az egyedi elektronikán kívül az a váltózár és az UV gravírozás

A váltózárral annyi meló van hogy esetleg eltérítheti a "rosszalkodót" és nem lehet a motortérből megkerülni mint pl az elölhajtós bowdenes váltós kocsiknál

Az UV gravírozással meg be lehet azonosítani az alkatrészeket ha találnak egy bontótelepet a yardok


személyesen szivesen elbeszélgetek akárkivel (na jó nem), de leírva nem fogok kiadni dolgokat, mert bárki olvashatja itt a fórumot, bárki lehet egy név mögött. az egyedi dolgokban nagyon sok minden elképzelhető, pl váltózár is, amit mondjuk nem is látni. ezek aiket általában tud az ember, mind látható dolgok. se számos olyan elem beépíthető, aminek nincs látszatja, és csak a tulaj, na és persze aki megépíti a rendszert tudja, hogy adott egység hol van, hogy működik, hogyan deaktiválható. nem hagyományos dolgokban kell gondolkozni. és nem fogják elvinni az autót, max ha menet közben eltérítenek és kirángatnak belőle, de persze ezekre is van megoldás, hogy utána kapufa és inkább elszalad a tolvaj, legyen az akármennyire profi. annyiféle dolgot meg lehet csinálni, hogy leírni is sok volna...

YELLOW Elküldve: 2014-03-27 07:44 Autóvásárlás

ZoleeSRB írta:
compact írta:
leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...



Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE


én aztán nagy összeesküvés gyártó vagyok, de eszembe sem jutott, pedig valóban milyen igaz...
mondjuk akkor jöhet számításba error, ha a maffiján kívüli tolvaj jön elő.
a saját, egyedi riasztó ér a legtöbbet. aki ért hozzá olyan dolgokat meg tud csinálni (nem akarom részletezni), de semmi látszatja nincs, csak épp működik, és használ. sőt egy átlagos nem at elektronikában jártas ember, számára is vannak olyan egyszerű dolgok, amikre nem is gondolna. és szinte filléres dolgok. de akár nagyon komoly rendszerek is összehozhatók, olyan dolgokkal, amikre nem számít egy tolvaj, sőt nem is tud mit csinálni, vagy nagyon sok időbe telik neki. és itt ez számít az idő. úgy gondolom, a profiknak, van egy idő, mondjuk 3 perc, ha annyi idő alatt nem tudják elvinni, akkor ott hagyják, mert nagy a rizikó. de szépen fokozatosan is lehet védekezni, hogy még csak bejutni se tudjon az autóba.

YELLOW Elküldve: 2014-03-25 21:42 Motorolaj

hanzi320 írta:
YELLOW írta:
compact írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Holnap olajcserére vinném a vasat, 11 éves 20d. 5w 40 et vegyek bele?

köszönöm


nem a kortól függ, bár tény számít, de a könyvében benne van. tudni kéne a valós km futást. ha még tél előtt is cserélsz olajat, akkor nyárra mehet a 5w-30, télre a 0w-30.

jegyzem meg lábjegyzetként, hogy a jelenlegi favorit olajam, az Eneos eléggé bedrágult. rákaptak nagyon.


Addig nincs gond amíg a pancsolására nem kapnak rá.



igen én is ettől kezdek parázni...
szerencsére a hivatalos forgalmazó közel van hozzánk.


Sziasztok.
Az a baj, h az új törvények szerint(olaj jövedéki termék lett), nem nagyon tudunk majd venni.Nem fog működni, h bemegyünk egy alkatrészboltba és megvesszük magunknak a motorolajat. És nagyon gy néz ki, h csak szervizekben lehet majd olajat cserélni.


ez hülység, ezt tudnák már akkor a nagy web shop-os olajboltok... meg mivel kényszerít rá, hogy ne magamnak cseréljem ki? ebbúl már tényleg lázadás lesz, főleg régi autósok körében. én is lecserélem magamnak, akkor nehogy már egy zsigát szervízbe vigyenek...

YELLOW Elküldve: 2014-03-25 21:08 Motorolaj

compact írta:
YELLOW írta:
batigol09 írta: Sziasztok!

Holnap olajcserére vinném a vasat, 11 éves 20d. 5w 40 et vegyek bele?

köszönöm


nem a kortól függ, bár tény számít, de a könyvében benne van. tudni kéne a valós km futást. ha még tél előtt is cserélsz olajat, akkor nyárra mehet a 5w-30, télre a 0w-30.

jegyzem meg lábjegyzetként, hogy a jelenlegi favorit olajam, az Eneos eléggé bedrágult. rákaptak nagyon.


Addig nincs gond amíg a pancsolására nem kapnak rá.



igen én is ettől kezdek parázni...
szerencsére a hivatalos forgalmazó közel van hozzánk.

YELLOW Elküldve: 2014-03-25 21:03 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

gzu11 írta: Szasztok!
Kérdésem az lenne, hogy egy Replika Styling 132-es szettre, melynek adatai elől-hátul 8,5X18-as ET48-al, hátul, egy E46 Facelift Coupéra szerintetek kell-e nyomtávszélesítő, és ha valaki netalán tudja a választ, szerinte milyen széles?
Választ előre is köszönöm!


először legyen meg rá a gumi, aztán fel kell rakni és az alapján csinálni. Arni is kész agybajos, mert mm-ként szarakodott vele úgyis csak úgy látod ha fent van, és ugye a gumi szélessége azonos méretben márkától függően is eltérhet. szóval próba.