Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-03-10 19:10 Fékjavítás

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

Köszi. Igen azt tudom, a tartályt figyelni kell. A youtubon mindenféle pumpás,meg speckó gépekkel látom ahogy csinálják.


annyi a lényeg a legtávolabbi ponttól kell kezdeni a légtelenítést. jobb hátul, bal hátul, jobb elől, bal elől a sorrend.

YELLOW Elküldve: 2014-03-10 18:37 Motorolaj

dbpeti írta:
Az e46-nál már 25ezer volt a csereperiódus? Nekem csak e39 és e36 tapasztalataim vannak, és azokban 15ezer. Mondjuk elég érdekes, hogy lényegében ugyanazokra a motorokra (hisz korai e46-okba beletették ugyanazt a mocit mint az e36-ba, apró változtatásokkal) más csereperiódust ad meg a gyár. Mindenesetre szerintem már a 15ezer is határeset
Mindegy, továbbra is tartom, hogy ne aggódj egyelőre Tibi


egyszerű a magyarázat. a hivatalos: ennyit fejlődött az olaj. mondják ezt ők.

YELLOW Elküldve: 2014-03-10 18:36 Fékjavítás

anubisz írta: Meg tudom én csinálni a fékolaj cserét? vagy van ennek buktatója? Úgy gondolom, kiszívom ami a tartályba van, rátöltök más színűt,aztán addig pumpálom minden fékpofánál amíg meg nem jelenik az a szín,ami az új.
Ennyi az egész,vagy rosszul gondolom? Valaki csinált már ilyet?


igen ennyi, csak arra kell figyelni, hogy közben a tarályból ne fogyjon ki, mert levegőt kap, akkor macerás lesz

YELLOW Elküldve: 2014-03-10 11:54 Autóvásárlás

leroyclub írta: Face liftes E46-ban mennyire mókolás a sima lámpát xenonra cserélni? Mosóval együtt. Simán belehet tenni vagy azért nem egyszerű és inkább tákolás?
Alapból xenonosat szeretnék de most van egy ami tetszik de xenon nélküli


az nem annyiból áll. kell lámpamodul ami xenon-oshoz való, szenzor, a magasságállításhoz, lámpamosó, kódolás. szóval nem annyi az egész, hogy lámpát cserélsz. bár megoldható, de a rendőr nem fogja díjjazni.

YELLOW Elküldve: 2014-03-10 11:47 Differenciálmû

gyurigyuri írta:
MattM325 írta:
gyurigyuri írta:
MattM325 írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?


Nem volt E46 -ban EDS. 75w90.

ui. Valószínűleg megvezettek.



Hát mivel nekem nem volt ezelőtt egyáltalán Bömösöm, elhiszm hogy nem volt... úgyhogy lehet hogy megvezettek...
De akkor sajnálom a többi leendő vásárlót is, mert ezek itt mind EDS-sel vannak hirdetve.

http://www.hasznaltauto.hu/tal...O55O/page1



Ami viszont érdekes, hogy a CASTROL kenőanyag listájában is úgy szerepel, hogy :
1,0liter SAF-XO normál differenciálmű esetén
1,2liter SAF-XJ önzáró differenciálmű esetén

És ez E46 sedan 2001-2004 évjáratra 320d (150LE EUR3) motorra van szűrve

Nekem azt mondták mikor vettem, hogy nem sperr difi van benne, hanem Elektromos differenciál záras diffi...

Az igazság viszont odaát van, és sajna nem is értek igazán hozzá...


Akkor sorban:

- A hasznaltauto.hu-n van egy olyan lehetőség, hogy csak pipálgatni kell, ezt a magyarok nagyon kedvelik és ész nélkül mindent bejelölnek, hogy extrásabbnak tűnjön a fapad is.

- A Castrol olajajánlójára ne alapozz, el szeretné adni a termékeit, olyat is feldob ami nem bele való, de nem lesz baj ha netán beleöntöd, pl. a saf-xj.

-EDS-t csak az újabbik nagyobb motoros BMW-kbe tettek, E46-ban soha, az M3-ban is sima sperr volt.

Most már biztos: átkúrtak, de ne foglalkozz vele, sokat nem veszítettél, ha sperr, akkor valami LSD.



Látod! Ezért kérdezlek titeket, mert sokkal nagyobb a tudásotok minden téren BMW ügyben.
Hát ha átkúrtak akkor így jártam.
Sebaj. Amúgy nagyon szuper a vasparipa...és egész tűrhetően opcionált...
Télen biztos jól jött volna, de ez van....
Megy bele a SAF-XO.

Köszi a segítséget.


egyébként midnentől függetlenül, sokan a sperr-be való olajat tezsik bele, azaz az XJ-t. sokat nem számít milyen van benne. az XJ talán pont jobban bírja, ezért is szeretik beletenni, még a szaga is teljesen más.

YELLOW Elküldve: 2014-03-10 11:12 BMW-s cuccok, kis mütyûrök, izék

nem unod még?

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 19:00 525D Automata váltó

gratulálok
nyissunk már minden motortípushoz, és karosszáriaváltozathoz is, sőt a színekre is mehetne, máris 3 változós a téma.
ezüst touring 320i automata
fekete touring 320i automata
fekete sedan 320i automata
stb, csak néhány tipp. ki számolja ki mennyi különböző topic nyitható így? és tulajdonképpen egy is elég volna, mint automata váltó, ami persze már van.

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 14:21 Könyöktámasz

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: http://www.plastidip.hu/
Ez a folyékony gumi nem tudom milyen lehet ha ráfújják a karistolódott felületre.
Vagy le kell kaparni az egészet és úgy ráfújni vagy pedig csak simán ráfújjuk a karistolódott felületre és "kitömíti" az apró hibákat és olyan lesz mint az új?

Valaki csinálta már ilyennel a közép konzolját?

Utánanéztem de az 5500 ft. spay ára elég húzós..
http://www.trinexus.hu/kereso?...kete+311+g
Itthon lehet vhol barátibb áron venni?


most volt akciójuk, vagy 2 hónapig, ha 4-et vettél, asszem 17900, vagy hogy volt az ára a 4 db-nak. igaz ebben az a gáz, hogy egyszerre négyet kell megvenni. nekem még vane gy origin feketém, még a legelején vettem, akkor olyan 3690.- körül. bár azt nem tudom nem ment-e tönkre, elvileg nem kellene.
de amőgy elég jó cucc. nekem a vese is azzal van fújva, már vagy 4,5 éve, aztán semmi baja, pedig megy a gőzberetva is rá, vagy épp szivacs. nincs kifakuulva, kikeményedve. bár UV álló és én ha tehetem mindig árnyékba, vagy garázsban állok, lehet azért tart eddig. de szerintem si túlzóan drága lett. szlovákban meg lehet venni olyen 3800.- körül, ha vanismerős általa célszerű.

Az a baj hogy messze vagy mert átvenném ami megmaradt ha nem kell,de a postával már uanott lennék mint ha megveszem a linkelt helyről...(már ha elakarod adni)



jah nem akarom eladni... csak az ára miatt említettem, hogy anno onnan indult az ára.
amcsiban sokkal olcsóbb, és még a fizetés is több nem véletlen fújkálnak kint simán az udvaron autókat, saját maguknak. ha nem jó simán vezsik az újat.

Vhol láttam hogy a szlovákoknál olcsóbb de ott is sok lehet a posta.
Ha lennénk páran akik vennénk akkor összeállhatnánk úgy már megérheti szlovákból rendelni..(4-6 db talán)
Sztem nekem 1 doboz sokáig elég mert egyenlőre csak a középkonzolra kellene..(bár ki tudja mire tenném még rá később)



most a középkonzol alatt nem tudom mire gondolsz. a váltókeretre, vagy a középboxra, aminél a könyöklő van, meg a kézifék? mert ide simán kell egy doboz. mivel eléggé olyan hely ez, ahova, akaratlanul is odverhetsz bármit, érdemes 5 rétegben fújni. úgy már elég tartós lesz.
én is toboroztam embereket az itthoni akciós dologra (egyébként a hivatalos oldlaon még mindig ott az akció, pedig elvileg már lejárt), de nem nagyon volt jelentkező.

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 13:43 Könyöktámasz

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: http://www.plastidip.hu/
Ez a folyékony gumi nem tudom milyen lehet ha ráfújják a karistolódott felületre.
Vagy le kell kaparni az egészet és úgy ráfújni vagy pedig csak simán ráfújjuk a karistolódott felületre és "kitömíti" az apró hibákat és olyan lesz mint az új?

Valaki csinálta már ilyennel a közép konzolját?

Utánanéztem de az 5500 ft. spay ára elég húzós..
http://www.trinexus.hu/kereso?...kete+311+g
Itthon lehet vhol barátibb áron venni?


most volt akciójuk, vagy 2 hónapig, ha 4-et vettél, asszem 17900, vagy hogy volt az ára a 4 db-nak. igaz ebben az a gáz, hogy egyszerre négyet kell megvenni. nekem még vane gy origin feketém, még a legelején vettem, akkor olyan 3690.- körül. bár azt nem tudom nem ment-e tönkre, elvileg nem kellene.
de amőgy elég jó cucc. nekem a vese is azzal van fújva, már vagy 4,5 éve, aztán semmi baja, pedig megy a gőzberetva is rá, vagy épp szivacs. nincs kifakuulva, kikeményedve. bár UV álló és én ha tehetem mindig árnyékba, vagy garázsban állok, lehet azért tart eddig. de szerintem si túlzóan drága lett. szlovákban meg lehet venni olyen 3800.- körül, ha vanismerős általa célszerű.

Az a baj hogy messze vagy mert átvenném ami megmaradt ha nem kell,de a postával már uanott lennék mint ha megveszem a linkelt helyről...(már ha elakarod adni)



jah nem akarom eladni... csak az ára miatt említettem, hogy anno onnan indult az ára.
amcsiban sokkal olcsóbb, és még a fizetés is több nem véletlen fújkálnak kint simán az udvaron autókat, saját maguknak. ha nem jó simán vezsik az újat.

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 13:26 Könyöktámasz

rece65 írta: http://www.plastidip.hu/
Ez a folyékony gumi nem tudom milyen lehet ha ráfújják a karistolódott felületre.
Vagy le kell kaparni az egészet és úgy ráfújni vagy pedig csak simán ráfújjuk a karistolódott felületre és "kitömíti" az apró hibákat és olyan lesz mint az új?

Valaki csinálta már ilyennel a közép konzolját?

Utánanéztem de az 5500 ft. spay ára elég húzós..
http://www.trinexus.hu/kereso?...kete+311+g
Itthon lehet vhol barátibb áron venni?


most volt akciójuk, vagy 2 hónapig, ha 4-et vettél, asszem 17900, vagy hogy volt az ára a 4 db-nak. igaz ebben az a gáz, hogy egyszerre négyet kell megvenni. nekem még vane gy origin feketém, még a legelején vettem, akkor olyan 3690.- körül. bár azt nem tudom nem ment-e tönkre, elvileg nem kellene.
de amőgy elég jó cucc. nekem a vese is azzal van fújva, már vagy 4,5 éve, aztán semmi baja, pedig megy a gőzberetva is rá, vagy épp szivacs. nincs kifakuulva, kikeményedve. bár UV álló és én ha tehetem mindig árnyékba, vagy garázsban állok, lehet azért tart eddig. de szerintem si túlzóan drága lett. szlovákban meg lehet venni olyen 3800.- körül, ha vanismerős általa célszerű.

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 13:22 Lámpamosó

nickname írta:
"Egyéb esetben egy átoknak tartom a tisztító rendszert "nyáron mikor felspriccel mindent a tiszta autóra"



ettől már csak az jobb, amikor előtted, vagy melletted lévő autó elkezdi spriccelni, persze a kocsi mögé megy az egész, azaz rám. tiszta autónál valóban az ideg öli meg az embert...
én amúgy nem is rétem, nyáron melegben mi értelme van, vagy épp miért nem tud adig várni az illető, amíg nincs autó a közelében.

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 12:51 Könyöktámasz

rece65 írta:
baki113 írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
nickname írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! A könyöklő alatti részem,ez az úgy nevezett középkonzolom,ez nagyon megkopott. Málik össze vissza és elég csúnya! Tudtok rá valami megoldást? Van esetleg a gyárival megegyező festék ami ugyanolyanná tudná tenni mint a gyári? Ez ilyen fura,gumis réteg és nem tudom mit lehetne vele kezdeni. Köszönöm!


Plasti Dip


Igen,erre gondoltam én is,de gyári színben vagy hasonló világos szürkében nem találtam (még) Köszi,Yellow!


van a Plasti-nak több fajta színe is, de vane gy másik hasonló termék, a neve nem jut az eszembe, talán lehet itthon nem is kapható, abból talán lenen hasonló. de a plastinak van ilyen Camo kollekciója, amik talán közel állnának színben.


Köszi,megnézem! Esetleg,ha eszedbe jut a másiknak a neve,ne hagyd magadba


Kb 12.000 Ft egy új gyári, nem jobban megéri mint szarakodni a festéssel ?


12.000FT ? 32.000Ft-ért láttam használtan! Tudsz linkelni? Vagy Te hol láttad? 12.000Ft-ért azonnal megvenném! Enyém könyöktámaszos,és a bőrnek semmi baja,csak a konzolt szeretném cserélni! Köszi!


aztán az is elkezd málni. veszel egy flakon Dip-et, olyan 4500Ft körül, szlovákból rendelve, még olcsóbb, ha van, aki behozza ingyen akkor 3700 körül van. egy flakonból jó vastagon le lehet fújni, ami tartósabb lesz, mint a gyári. UV álló, jó hőálló, nem baj ha kint áll a napon. ha veszel bontottan, az is valamilyen idős már, és az idő vasfoga is ezi ezeket, elérnek. melleslegmindenhol ezek kopnak, szóval jót kifogni szerintem nehéz.


Ez igaz,de én ilyen hülye gyári párti vagyok A dip-ből ha lenne ugyanolyan színű/árnyalatú mint a gyári akkor nem gondolkodnék,de nem sok színválaszték van! Nickname! Hol láttál gyárit újat 12000Ft-ért? Köszi


Én egyszerűen lesikáltam azt a gumis réteget, sokkal szebb lett és nem karcolódott össze.


Mivel sikáltad le mert én is próbáltam sikár kefével és mosószerrel de nem jött le.
Lehet nem eléggé dörzsöltem de ahol meg jött lefele az meg csúnya volt.
Vagy ha az egészről de dörzsölted akkor már szép egyöntetű enélkül a gumis anyag nélkül?
Nekem is bontott van de nem teszik a felülete mert össze van karistolódva..

Csinálnál róla képet hogy milyen lett a lesúrol után?
Erről a Plasti Dip-ről hol olvashatok bővebben magyarul?



sikár kefe? jóhogynem sukár
mosogató szivacs, meleg víz, elvileg ennyi is elég. csak alatat ugye fekete műanyag, ami valamenynire azért fényesebb lesz, mint a gumi. az meg olyan ódivatú. ez a gumibevonat is azért van rajta, hogy matt legyen, ne mély fekete.
Plasti Dip? hát keress rá itt az oldalon a fórumok között, aztán lesz ott hivatalos link, de a google a barátod.

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 11:21 Nagyobb sebességnél rezonálás

veszkoo85 írta:
YELLOW írta:
veszkoo85 írta:
oxigen írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
oxigen írta:
anubisz írta: No akkor meglátogatok én is egy váltóst,amíg nem késő, nézze meg, hátha érez majd valami hibát, mert olajat is cserélni kéne,mert szerintem sose volt, nálam biztos nem.


Olajat 60-80ezrenkent, az sokat segit. Plusz ilyenkor legalabb kiprobalja a valtos. Egyebkent egy dizel automatat nem szabad hasonlitani a benzinessel, mas a nyomatek, mas az igenybevetel. A benzinesek tartosabbak sokkal.

A valtos emberem atcsuszott holnapra, szoval holnap fog kiderulni, hogy igazabol hogy is megy, amikor nem vonszolja magat

Valaki emlitette a gaz+fek kombinaciot "teszteles" gyanant. Ezt azert ne fogadjatok meg, mert ket fele keppen lehet kinyirni egy automata valtot. Az egyik, hogy meg R-bol ugy rakod D-be, hogy meg gurul hatra az auto (D-bol R-be), vagy pedig a "kick-off", amikor fek+gaz egyszerre, ilyenkor ugyanis a lock-up nem tud osszezarni, viszont teljes erovel es nyomatekkal kopik a turbina.



Pont ez a lényeg, hogy jó e még ,az nem jelenti azt, hogy ki kell nyírni, de ha automatást vesz az ember, így szokták ellenőrizni, nem e kula a wandler. Aki meg menet közbe kapcsol hátramenetet,az meg is érdemli.


ezt a módszert, szakember írta. nem folyamatosan próbálja az ember csak egyszer.




Nem is tudtam Yellow hogy automata váltós az autód....nem is igazán értem ezeket a dolgokat,hogy akinek nincs tapasztalata vagy maga is részese ennek a dolognak az mi a fasznak ossza az itinert,mert egyszer réges régen hallott vagy olvasott valamit valahol.
ha valamihez nem értek akkor ne szóljak már bele ez nem telefon...hát ezért tartunk ott ahol most tartunk mert mindig azok az emberek mondanak ötletet vagy tippet akinek tapasztalata semmi az adott dologban.és ha valaki megnyit egy új témát ami már van azt le kell oltani a segítség helyett gratula....

ja amúgy jövőhéten megyek váltoshoz kontrollra 5 mátyás az ára ennek.40 mátyás az olajcsere+a szürő meg ilyesmi.majd beszámolok a diagnozisról.


de most ebben mi volt a beleszólás? mi köze ennek ahhoz, hogy iylen váltóm van?
miért Te tudod, hogy lehet kiszűrni, ha egy automatának baja van? mert ezt nem írtad. én csupán megemlítettem, hogy az a tesztelős részt egy szakember írta, autóvásárlóknak, mivel pont én linkeltem be azt a cikket, amiben erről szó van. gondolom, ha ez a etszt ártana a váltónak a TC, sem adta volna hozzá a nevét. illetve más helyen is olvastam. de nyílván neked a kötekedés volt a lényeg ismét...


Kedves Yellow egyáltalán nem a kötekedés volt a célom,jó hogy nem vagyunk egyformák te szereted leírni mindenhová a véleményedet tök mindegy hogy milyen típusú az autó benzin,diesel,automata,kézi kismotoros vagy nagy.Olyan vagy mint a centrum vitamin A-Z-ig minden megtalálható benne.te is mindenhez hozzászólsz ha van tapasztalat ha nincs.
ja amúgy automata váltós a kombinóm és nem tudom kiszűrni hogy jó teszi e a dolgát a váltó vagy sem kilométer 328ezer...még a hiper szuper váltosok sem.Barátom megrőgzött Mercis az autója egy E-280cdi 2006-os évjárat ez a 7g-tronicos váltó 60-70 ezer kilométer van benne,olajcsere a váltoba valami pappasos szerelő intézte annyira sikerült kevesebb olajjal töltötték fel olaj megéget turbina csere meg ilyenek.Pest megyébe Dányon van egy idősebb ember aki automatákat csinál és 350ezerért rakták rendbe a váltót.azota hibátlan ja és 1év garancia..Ha valakinek kell van számom hozzá.


de nézd már miylen kommentemre lökted ezt a szösszenetet. ez háborít (mondjuk túlzás) fel, hogy annyit, hogy ezt egy szakember írta, ezt a tesztelős módszert, erre "betámadsz", hogy okoskodok, amihez nem értek. nem okoskodni akartam jelen esetben, nem is nagyon folytam bele, is csal alapjaiban ismerem az automatát, amiket össze szedtem infókat (hisz senki sem autószerelőként születik, aki tudja az sem, tehát mindneki tanulta tapasztalta valahonnan). hallok én elég dolgot, hogy abból esetleg következtetést tudjak levonni, lehet olykor hibásan. biztos vamnnak sokan, akik taapsztaltak hasonlót, csak épp nem értenek hozzá, így sosem írják le a saját tapasztalataikat. most csak tételezzük fel, hogy tudok valamit pontosan mondjuuk egy automata váltóról, akkor nem írhatom le, mert nekem manuális váltós autóm van? azért ne írjam le, mert emiatt betámadhatnak, annak ellenére, hogy jó a diagnózis? szerintem az ember ott segítsen ahol tud, ha valami nem kerek, majd elsz aki kijavítsa, de azt normálisan tegye. így tud tanulni egymástól az ember. nem úgy ha csak ülünk mint a kuka.
ha elmész mondjuk autót nézni, vagy rosszalkodik valami, d emondjuk maradjunk a vételnél, szerinted levétel nélkül, hogy állípatja meg valaki miylen állapotban van az adott váltó? mindenre van egyszerűbb megoldás, ami nem fog semmit gallyra vágni, hisz nem 20 pecig kínzod a wandler-t, hanem vagy 5 másodpercig. és amit az ember maga is meg tud csinálni, azért minek menjen szervízbe? jó persze a tök nem hozzáértő, semmi műszaki érzékkel nem megáldott ember az menjen.

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 10:51 Nagyobb sebességnél rezonálás

jrtom írta: A TC-ról annyit, hogy volt egy cikk ahol leírták, hogy az autómata kocsikban is van kettőstömegű lendkerék. Még én írtam nekik, hogy hülyeséget neírjanak már. Aztán még majdnem nekik állt feljebb.


igen nekem is van ilyen példám, de azt a cikket nem total car-os ürge írta, de ők jelentették meg.

YELLOW Elküldve: 2014-03-09 09:45 Nem indul. please help me!

Paco írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
Sziasztok!

Megint megállt, most az outlet-be Biatorbágyon !
A jelenség: beindult, döccent néhányat, de leállt - hiába nyomtam a gázpedált. Ezt még néhányszor megtette, aztán nem kísérleteztem. Hibát nem ír!

Múlt héten hoztam el a szerelőtől, ahol vezérműlánc csere volt, mert meg volt nyúlva és átugrott. Azóta semmi gond, hangja is szebb lett, jobban húzott, de most meg nem indul.

Valaki van a közelben, esetleg egy olvasóval, vagy egy jó (olcsó) traier-es számot tudtok???

Esetleg valami ötlet? Délkörül megyünk ki érte! Hátha...!

Köszi!


azóta sem indul be? jelenség alapján gyújtótrafóra gondolnék. talán lehet írtam korábban is. próbáld újra beindítani. hátha még beindulna.


Nem tudom, nem sokára megyünk ki érte - ott lett hagyva Biatorbágyon.
Gyújtótekercs? Valahogy tudok csekkolni rajta?
Valami amit megtudok ott nézni - tegnap már sötét is volt, meg az ideg is szétbaszott, nem próbálkoztam. Szerelő azt mondta, hogy dugja rá hiba kiolvasót! Honnan....!?
Azért is írtam, hátha van valakinek arrafelé!
Megnézem, hogy van-e benzin nyomás, meg nem tudom...! Valami?
Ütögetve volt már a tank !
Ha nem megy akkor trailer-el el kell vitetnem a szerelőhöz!

Köszi a gyors választ.



nekem ugyanez volt, anno 2x csinálta, oylan 1000km-es közökkel, harmadikra emgadta magát végleg, igaz menet közben a gyújtótrafó. elvileg ha beindulna, akkor lenen hibaüzenet, meg check engine lámpa. igazából 3 hengerrel be kéne neki indulni, de lehet többhalt meg, nem csak egy trafó. igazából csekkolni nagyon nem tudsz mit, ha a burkolatot leszednéd (ha szemben állsz a jobb odalról) a motorról, de ahhoz kb a pollenszűrő tartóját is le kell venni, akkor fel lehetne cserélgetni a trafókat, hátha legalább beindulna. lehet ha pont az egyes hengeré hal meg, akkor nem indul be az autó. nekem a 3-asban volt, vagy a 2-esben már nem is tudom, de még beindult csak majd szét rázta az autót. előtte meg ugynaaz volt, mint neked indításnál.