Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-03-04 10:24 Ajtónyítási Gondok!

kundof1 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
kundof1 írta: nekem olyan gondolom van, h bezárom a kocsit és aztán ki akarom nyitni, de nemnyitja a központit :S vmiért, kinyitom kulcsal, visszazárom még akkor se nyitja, sokszor kell nyomkodni, h kinyissa! de néha meg nem csinálja, akkor emg nyitja egyből! elem jó benne
Am vkinek volt már ilyen problémája?


Ilyen esetben jellemzően a grundmodul szokott rosszalkodni. A forrasztások vagy a relék kontaktosak benne.


ez normális jelenség... ha nem így lenne, nem is BMW-d volna
majd ahogy bejön a kánikula, egyre rosszabb lesz.


Akkor most megnyugodtam, h másnak is csinálja ezeket a jelenségeket Am ki lehet ezt cserélni vagy vmit csinálni neki? Rittik h akkor csinálja mikor sokan vannak és néznek, és ez meg nem nyilik :@


én mindig azt mondtam iylenkor, ez olyan qrva biztonságos feltörhetetlen autó, hogy a saját gazdáját sem engedi be
amit írt Tano, az lesz a gondod.

YELLOW Elküldve: 2014-03-04 09:09 Kopog az eleje!!

sve21 írta:
YELLOW írta:
sve21 írta: Hello Mindenki!Egy olyan problémám lenne hogy kb 1 hónapja újítottam fel az E46 320d-m futóművét (lengőkar.lengőkar hátsó szilent ,stabilizátor pálcák,stabilizátor szilent) és most ha lassan megyek vele megint kopog vmi mi lehet a baj?A beszerelt alkatrészeket megint végignéztük és minden rendben van egyik gombfej sem lóg,a csavarokat újra áthúztuk de semmi változás vkinek esetleg vmi ötlete?Köszi a segítséget előre is!


sok minden kopoghat még... kormánymű, lengéscsillapító. így nehéz ezt behatárolni...


Kormányművet néztük ha nem jár az autó kicsit kopog de miután elindítom és megjön a nyomás a kormányműbe elhallgat a kopogás.Lehet el kellene vinnem nyúzópadra akkor valahova vagy mit javasolsz?


az a baj, nem tudom milyen a kopogás, mennyire hangos, milyen magas, vagy mélyebb, merről jön, stb. de egy normális hozzáértő futóműves meg fogja mondani, a többi csak találgatás. hallatlanban, látatlanban senki nem fog biztosat mondani.

YELLOW Elküldve: 2014-03-04 08:58 Kopog az eleje!!

sve21 írta: Hello Mindenki!Egy olyan problémám lenne hogy kb 1 hónapja újítottam fel az E46 320d-m futóművét (lengőkar.lengőkar hátsó szilent ,stabilizátor pálcák,stabilizátor szilent) és most ha lassan megyek vele megint kopog vmi mi lehet a baj?A beszerelt alkatrészeket megint végignéztük és minden rendben van egyik gombfej sem lóg,a csavarokat újra áthúztuk de semmi változás vkinek esetleg vmi ötlete?Köszi a segítséget előre is!


sok minden kopoghat még... kormánymű, lengéscsillapító. így nehéz ezt behatárolni...

YELLOW Elküldve: 2014-03-04 07:49 Ajtónyítási Gondok!

Tano írta:
kundof1 írta: nekem olyan gondolom van, h bezárom a kocsit és aztán ki akarom nyitni, de nemnyitja a központit :S vmiért, kinyitom kulcsal, visszazárom még akkor se nyitja, sokszor kell nyomkodni, h kinyissa! de néha meg nem csinálja, akkor emg nyitja egyből! elem jó benne
Am vkinek volt már ilyen problémája?


Ilyen esetben jellemzően a grundmodul szokott rosszalkodni. A forrasztások vagy a relék kontaktosak benne.


ez normális jelenség... ha nem így lenne, nem is BMW-d volna
majd ahogy bejön a kánikula, egyre rosszabb lesz.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 21:53 alufelni

ans777 írta: Üdv!

Egy így hirdetett felni: "6x16-os 5x120-as et 37-es gyári 1-es bmw alufelni"
jó lenne nekem az E46omra?

Köszönöm!


jó, de szerintem túl keskeny, erre kb 185 széles gumi való... mer a töbi ballonos lenne, mondjuk 1-eseken volt ballonos gumi.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 21:27 Mi lehet a baj?

csonti írta:
YELLOW írta:
csonti írta: Sziasztok!
3 héttel ezelőtt elindultam teli tankkal Münchenbe (e36 316i). A cél előtt 30km-el az autópályán éreztem hogy nem nagyon reagál a gázra, nem huz. lejöttem a pályárol, megálltam és az alapjárat nagyon ingadozott, dadogott majd leállt. ujraindítás sikerült egyből de az alapjárat nem állt be, gázadásra nem nagyon ment a fordulat 1000-1500 fölé majd leállt megint. sipolo hangot hallottam a benzin pumpa felöl...aztán megint beinditottam és kb 100m után ugyancsak ledadogott, rángatott, nem vette a gázt es egy méter sem tudtam menni vele! a tankban volt még kb 5-6liter (a piros led még nem világított)! másnap beindítottam mentem kb 2-3km-ert és utána ugyan ez. a motor mindíg beindult csak ugrált az alapjárat, ha nyomtam a gázt nem pörgött ki majd dadogva leállt! tankoltam bele 15 litert és utána működött, a pumpának semmi hangja nem volt, vette a gázt meg minden aztán megint teli tank és haza is hozott. majd itthon mikor az üzemanyag szint elérte ugyan ezt a szintet (5-6 liter a led nem világit) a probléma megint előjött! 10 liter megint bele és utána minden jo! az én hülyeségem hogy gyakran megyek kevés benzinnel ami nem tesz jot de eddig ha kisütötte a szememet a piros led akkor is ment az autó!!
mitől lehet ez? előre is köszönöm!


haldoklik a pumpa. tudod még húzni, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de meg fog halózni. az üzemanyag mennyisége még rásegít neki egy picit, de ahogy elfogy már enm bírja a pumpa nyomni, amennyi kell.


De akkor is kéne rosszalkodnia ha lenne benne rendesen benzin, nem? Vagy majd idővel fogom észlelni mikor már nagyon meghalt? Az előző ugy sipolt mint a barom de nem mutatott ilyen problémát. Csak ugye abnormális volt ezért kicseréltem.
Mondtak ilyen szellőztető prooblémát is! Hogy lehet az tömődött el. Vagy az pont teli tanknál van?


amit én tudok. ez a gond, akkor szokott előjönni leginkább, amikor valaki motortuning-ot alkalmaz. nagyobb turbo, injektor, porlasztó, stb, minden, ami teljesítmény növekedéssel jár. sokan elfeledkeznek a benzinpumpáról. annak van egy szállítási mennyisége. aztán ha nem tudja után termelni az anyagot a motornak, akkor bacva vagyon az egész. leginkább akkor tudatosul a tulajban, amikor egyre gyakrabban, de feltűnik neki, hogy keves az anyag akkor dadod, nem megy, stb. az üzemanyag sokat segít a pumpának, ráadásul hűti is, ha kopott akkor meg ha melegszik, akkár meg is szorulhat, ugynez van. persze elsőkörben ezt szűrő is okozhatja, bár az nem függne a szinttől, mert mindig rosszalkodna.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 18:07 olajszűrőcsere

blueman írta: Használt valaki már DENCKERMANN AG márkájú olajszűrőt?
Zsu oldalán 5 csillagos a termék, kérdésemre, hogy ez mit jelent, a vevők illetve az ő értékelésük alapján kapta ezt az osztályzatot.
2000 forinttal olcsóbb mint a MAHLE, KNECHT, illetve 3500 forinttal olcsóbb mint az itt igen népszerű Mann filter.
Én a jövőben szigorúan fogom 10 ezer kilométerenként cserélni az olajszűrőt, úgy okoskodom, hogy így akár ez a lengyel termék is megfelelő lehet. vélemény?
Levegőszűrőt szintén cserélném 10 ezer kilométerenként, ott ugyanez a kérdés, 2000 forintot foghatok rajta.
Üzemanyagszűrő dilemmám is van.
Cseréljem 30 ezer kilométerenként, és tegyek bele mindig drága, n1 minőségű szűrőt KNECHT, vagy MAHLE, vagy cseréljem 10 ezer kilométerenként az olcsóbb DENCKERMANN típusú szűrővel.

Na, ki mit javasol...
Sűrűbb de kevésbé márkás, vagy ritkább de márkást preferáljam.

Én leszek a fórum fillér...


ha az olajszűrőt ennyivel olcsóbban evszed, akkor az ingyen van. szerintem a dízelbe sem kell más szűrő, miont a benyásba, de én a Mahle, Knecht-et 2500-ért vettem.
nem az unix, meg a hasonló árakat kell nézni, mert korébban a levegőszűrő aze nyémhez náluk is 3500 körül volt, aztán hírtelen egy évre rá 6500 lett
szóval lehet minőségi cuccot venni, csak a jó alkatrész forrást kell megtalálni.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 18:03 Mi lehet a baj?

csonti írta: Sziasztok!
3 héttel ezelőtt elindultam teli tankkal Münchenbe (e36 316i). A cél előtt 30km-el az autópályán éreztem hogy nem nagyon reagál a gázra, nem huz. lejöttem a pályárol, megálltam és az alapjárat nagyon ingadozott, dadogott majd leállt. ujraindítás sikerült egyből de az alapjárat nem állt be, gázadásra nem nagyon ment a fordulat 1000-1500 fölé majd leállt megint. sipolo hangot hallottam a benzin pumpa felöl...aztán megint beinditottam és kb 100m után ugyancsak ledadogott, rángatott, nem vette a gázt es egy méter sem tudtam menni vele! a tankban volt még kb 5-6liter (a piros led még nem világított)! másnap beindítottam mentem kb 2-3km-ert és utána ugyan ez. a motor mindíg beindult csak ugrált az alapjárat, ha nyomtam a gázt nem pörgött ki majd dadogva leállt! tankoltam bele 15 litert és utána működött, a pumpának semmi hangja nem volt, vette a gázt meg minden aztán megint teli tank és haza is hozott. majd itthon mikor az üzemanyag szint elérte ugyan ezt a szintet (5-6 liter a led nem világit) a probléma megint előjött! 10 liter megint bele és utána minden jo! az én hülyeségem hogy gyakran megyek kevés benzinnel ami nem tesz jot de eddig ha kisütötte a szememet a piros led akkor is ment az autó!!
mitől lehet ez? előre is köszönöm!


haldoklik a pumpa. tudod még húzni, ha negyed alá nem nagyon engeded a szintet. de meg fog halózni. az üzemanyag mennyisége még rásegít neki egy picit, de ahogy elfogy már enm bírja a pumpa nyomni, amennyi kell.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 14:49 Autóvásárlás

vargadre írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
vargadre írta: Az lenti hozzászólásokhoz azért egy linket küldenék, hogy ilyenre gondoltam. Az más kérdés, hogy 1 hónap múlva de lehet 2 nap múlva se lesz se híre, se hamva ennek az autónak. Azért 4000 euró körül már elég sok szépet látok a 318i-ből, remélem meg is fogom a megfelelőt belőle

http://suchen.mobile.de/auto-i...UR_OR_FIVE



1 Fapados
2 Ajtó alja rozsdásodik (1 elem fényezése + a mellette lévő elemek hozzá ködölése, hogy ne legyen árnyalatban eltérés)
3 harmadik tulajdonos !!


fapad, fapad....
egy korában lévő más márkához képest elég sok oylan dolog van, amit megirigyelhetnének az ellenfelek.
attól függ kinek mire van szüksége. ami kell az pont benne van. digit klíma, multi kormány, DSC. kit érdekel a xenon (főleg városi ahzsnálatban), vagy a fűthető ülés, vagy hogy hátul van-e elektromos ablak, főleg ha nem ülsz ott, vagy sosem senki (talán jobb szellőztetni úgy, de lényegtelen) nem tudom milyen xtra kellene még, amitől nem lenne fapad, aminek tébyleg van konkrét értelme?
az enyém is az, de nem is nagyon kéne bele más, max kinézet miatt egy kijelzős fejegység. de nem látom értelmét az elektromos ülésmozgatásnak, a belső kristálylámpákat (olvasó)... biztos lenne még mit felsorolni. ez csak az én véleményem, de minél több benen a hóbelebanc, annál több xarral lehet gond, és ezt olvashatjuk is itt. kit érdekel az össze vissza fordulós tükör. viszont egy sötétedős már jobb dolog, azt talán hiányolom, bár amennyit vezetek este, kibírom. utólag filléres dolgok beszerezni, mint egy kihangosítót is, ha már annyira fontos emberek vagyunk, de én inkább félre állok. vagy ha van utas felveszi ő.


Igen a lényegét megfogtad,azok vannak benne amit én szeretném, hogy benne legyenek. A bőrülés még talán elférne de mást nem nagyon tudok hozzátenni, hogy mit szeretnék.


én a bőrért sem vagyok oda, inkább esetleg egy tetőablak, bár az sem feltétel, vagy annyira nagy cucc. jó nem azt mondom , ha véletlen egy nagyon jó állapotú bőr ülés szettet ha találnék jó áron, akkor lehet beletenném, de nyáron nem tudom mi lenne velem, ha kint állna valamiért egy jó meleg napon, beülni nem lehetne. még a szöveten is érezni.
na mindegy, a lényeg a Te igényeidnek feleljen meg, a kasztni számít igazán. inkább legyen megbízható, mint túl extrázott.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 14:30 Autóvásárlás

nickname írta:
vargadre írta: Az lenti hozzászólásokhoz azért egy linket küldenék, hogy ilyenre gondoltam. Az más kérdés, hogy 1 hónap múlva de lehet 2 nap múlva se lesz se híre, se hamva ennek az autónak. Azért 4000 euró körül már elég sok szépet látok a 318i-ből, remélem meg is fogom a megfelelőt belőle

http://suchen.mobile.de/auto-i...UR_OR_FIVE



1 Fapados
2 Ajtó alja rozsdásodik (1 elem fényezése + a mellette lévő elemek hozzá ködölése, hogy ne legyen árnyalatban eltérés)
3 harmadik tulajdonos !!


fapad, fapad....
egy korában lévő más márkához képest elég sok oylan dolog van, amit megirigyelhetnének az ellenfelek.
attól függ kinek mire van szüksége. ami kell az pont benne van. digit klíma, multi kormány, DSC. kit érdekel a xenon (főleg városi ahzsnálatban), vagy a fűthető ülés, vagy hogy hátul van-e elektromos ablak, főleg ha nem ülsz ott, vagy sosem senki (talán jobb szellőztetni úgy, de lényegtelen) nem tudom milyen xtra kellene még, amitől nem lenne fapad, aminek tébyleg van konkrét értelme?
az enyém is az, de nem is nagyon kéne bele más, max kinézet miatt egy kijelzős fejegység. de nem látom értelmét az elektromos ülésmozgatásnak, a belső kristálylámpákat (olvasó)... biztos lenne még mit felsorolni. ez csak az én véleményem, de minél több benen a hóbelebanc, annál több xarral lehet gond, és ezt olvashatjuk is itt. kit érdekel az össze vissza fordulós tükör. viszont egy sötétedős már jobb dolog, azt talán hiányolom, bár amennyit vezetek este, kibírom. utólag filléres dolgok beszerezni, mint egy kihangosítót is, ha már annyira fontos emberek vagyunk, de én inkább félre állok. vagy ha van utas felveszi ő.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 14:05 Autóvásárlás

vargadre írta:
YELLOW írta:
vargadre írta:
Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


ha ez alatt a 320i-t érted, akkor az 2.2-es, attól meg inkább a nagyobb 2.5 sokkal jobb. és a 2.2 fog enni is.


A 318i 143 pacis motorra gondolok.


az nem 6 hengeres. azt hittem azért mondod a motorhangot, mert 6 hengerest akarsz...

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 13:54 Autóvásárlás

vargadre írta:
Igen a 2.0 literes motorban gondolkodok már csak a hang és a teljesítmény miatt is Németben elég sok 318-as van 150 km körüli futásteljesítménnyel. Elég elgondolkodtató, hogy mennyire valósak ezek, van szervizkönyv is nem egyhez de azért azt is tudjuk, hogy nem túl ördöngös feladat ezeket meghamisítani...


ha ez alatt a 320i-t érted, akkor az 2.2-es, attól meg inkább a nagyobb 2.5 sokkal jobb. és a 2.2 fog enni is.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 13:46 Autóvásárlás

vargadre írta:
Mennyire dinamikus egyébként a 318i és mennyivel jobb a 316i-nél? Gondolom már megtapostad picit te is neki. Kaszni mennyire bírja? Illetőleg mennyire lehet észrevenni a km futást rajtuk? Pl egy 200.000 felett futott Bmw-n elég szembetűnő már az utastéren is a futás teljesítmény?



dinamikusabb, az újabb motorok mindenképp.
200ezer környékén nem olyan szembe tűnő, bár ha városban használták, akkor meg látszik.
tehát van aki játszat ezezél is, hogy vissza van tekerve 500ezerről 180-ra, oszt aszondják azé kopott mer városban használták. aztán meg is nyugszol a km felől.
németből nem igen fogsz 200ezer alattit hozni.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 13:34 Autóvásárlás

vargadre írta:
Pocses írta:
vargadre írta: Üdvözlök Mindenkit!

Meglepő módon én is azért írok mert szeretnék vásárolni egy BMW-t! Két típus merült fel bennem a 318i és a 320d sedan mind a kettőből csak a faceliftes, manuális váltós jöhet szóba. Arról szeretnék érdeklődni, hogy mik azok a dolgok amikre oda kell figyelni vásárláskor, miből-mire lehet következtetni. (értsd: kaszni, motortér, utastér illetőleg a menetközbeni tulajdonságok-hangok). Érdekelne még a 318i fogyasztása (a 320D-ről ilyen infó nem kell azzal teli vannak a topic-ok ) A kocsit egyébként évi 15.000 km futásteljesítményre vásárolnám és hát elég sokat forognék vele pár km-et mert közel van a melóhelyem és kisvárosban is lakok de lennének benne hosszabb távok is. A 320d nagyon tetszik mert melóban van diesel és benzines autóm is kb 1,5x kevesebbet eszik a diesel és jobb a menettulajdonsága is viszont pl egy turbó, szívósorcsere fél idegösszeomlást idézne elő A kocsit nagy valószínűséggel Németországból vásárolnám Münchentől max. pár 100 km-re.

Minden választ szívesen fogadok, szóval ne kíméljetek! Segítségeteket előre is köszönöm!



Jól mondja Yellow márkatárs, rövid távon pár km-re inkább a benyás. Bratyómnak 318i van a 143 LE-s télen városban 9 L/100 országúton 6fél, vegyesre úgy kb 7.5L / 100km a fogyasztása, és nem kicsi a lába arany tesómnak.

Ja még valami, nekem dettó a fogyasztásom az övével, igaz a jó öreg NYÓCszelepes 105 lovassal.


Köszönöm a válaszod! N42-es motor van benne ha jól olvasom akkor. Volt neki baja a vezérléssel vagy esetleg bármi mással? Sajnos azt olvastam, hogy szíja arrébb tud ugrani esetlegesen elszakadni... :S



szíja?
nincsen mán itt szíj... lánc van, az tud megugrani, de inkább N40 (1.6), és az N46-nál sokkal jellemzőbb volt. de ha N42-nél is megugrana, akkor van láncátugrás gátló cucc. ha normálisan cserélsz olajat jó minőségben, és a feszítő patron mindig tudja normálisan feszíteni a láncot, akkor nem fordul elő.

YELLOW Elküldve: 2014-03-03 13:31 Motorolaj

blueman írta: A héten esedékes az első olajcserém, előző tulaj Eneos 5W-30-at öntött bele.
Itt többen írtátok, hogy Eneosból az 5W-40-el töltitek fel a gépet, kérdésem maradjak a jelenleg 30-asnál, vagy váltsák a 40-esre?

Illetve van-e valakinek tapasztalata a MEGUIN LOW EMISSION 5W-40-el?
Tudom, hogy nem full szintetikus, de a BMW ll-04-es minősítést megkapta... és olcsó.

Ha valaki tud olcsó Eneos olaj forrást, ne habozzon.(PM)


teljesen jó az Eneos 5w-30 a dízelbe. sőt nem tom a km mennyi lehet valójában, de akár 0w-30 is mehetne bele, de ha jól tudom az csak Sustinában van, ami meg jóval drágább az Eneos palettáján. 5w-40 inkább benzineseknek lehet jobb.