Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-02-27 16:42 BMW kulcsok

rece65 írta:
Tudsz rá vkit konkrétan aki ilyennel foglakozik és megcsinálná?
Hivatalos szervízbe nem szívesen mennék,mert úgyis újat vetetnének velem...


konkrétan nem. hacsak innen elvállalja valaki.
mondhatnám, hogy megcsinálom, bár nem szedtém még szét ilyen kulcsot, röntgenezni tudok, forrasztani, alkatrészt cserélni tudok. viszont 100%-osan nem tudom mondnai, hogy a szétszedésnél tökéletes munkát végeznék, mivel még nem szedtem szét.

YELLOW Elküldve: 2014-02-27 16:04 BMW kulcsok

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: OK,holnap kipróbálom!
200 km-en megmutatja hogy tölti-e vagy nem?
Ha nem tölti akkor merre keresgéljek tovább?



a 200km után tantísd be, ahogy lentebb írtam. ha akkor sem jó, majd beszélünk utána, addig ne jártassuk a kezünket feleslegesen.

Sajnos a 200 km után sem tanul a kulcs,jöhet a második verzió!
Most jobban megnéztem a kulcsot van hibája is.
Vmikor rámehettek vmivel mert a kulcs szára kissé hátradől,nem egyenes.
Tehát fizikai problémája is lehet mint ahogy mondtad!

Mit tegyek,mert 100%-os 2. kulcs kellene ha vmi történik az 1. számúval!



nem tudom milyen körülményeid vannak, vagy van-e olyan melóhely felétek.
de én megröntgenezném a kulcsot mielőtt szétszedném. szerencsére melóhelyen van gép.
ha már szét kell bontani valami miatt, ugye látszana rajta valami, akkor mivel nagyon szépen úgysem lehet bontani a kulcsot, így vennék egy utángyártott házat, aztán abba szerelném össze. persze miután a hiba ki lett javítva.

aképen felül a sötét rész a kulcs tollának a vége. ha az feszül, akkor a kis nyáklaphoz hozzáér, ahol sérülhet. ott van a nyitó nyomógomb is, lehet annak a forrasztása is elpattant. vagy kitudja így nem tudom megmondani.


Milyen munkahelyen lehet röntgenezni?
Orvosi is jó lehet?
Ezt már nem úszom meg 20.000 alatt ha még után gyártott kulcsot is kell venni + javítás stb..


mondjuk elektronikai gyárban. X-ray-es gép jó.
mondjuk kis szikével, lehet szét lehet vágni a gyári kulcsot, talán finoman összeragasztani, de nem tudom. valaki csinálta már így. óvatos munkát igényel. akkor végülis nem kell új kulcsot venni. meg neked csak egy ház kell, aztán abba át tenni.

YELLOW Elküldve: 2014-02-27 15:27 BMW kulcsok

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: OK,holnap kipróbálom!
200 km-en megmutatja hogy tölti-e vagy nem?
Ha nem tölti akkor merre keresgéljek tovább?



a 200km után tantísd be, ahogy lentebb írtam. ha akkor sem jó, majd beszélünk utána, addig ne jártassuk a kezünket feleslegesen.

Sajnos a 200 km után sem tanul a kulcs,jöhet a második verzió!
Most jobban megnéztem a kulcsot van hibája is.
Vmikor rámehettek vmivel mert a kulcs szára kissé hátradől,nem egyenes.
Tehát fizikai problémája is lehet mint ahogy mondtad!

Mit tegyek,mert 100%-os 2. kulcs kellene ha vmi történik az 1. számúval!



nem tudom milyen körülményeid vannak, vagy van-e olyan melóhely felétek.
de én megröntgenezném a kulcsot mielőtt szétszedném. szerencsére melóhelyen van gép.
ha már szét kell bontani valami miatt, ugye látszana rajta valami, akkor mivel nagyon szépen úgysem lehet bontani a kulcsot, így vennék egy utángyártott házat, aztán abba szerelném össze. persze miután a hiba ki lett javítva.

aképen felül a sötét rész a kulcs tollának a vége. ha az feszül, akkor a kis nyáklaphoz hozzáér, ahol sérülhet. ott van a nyitó nyomógomb is, lehet annak a forrasztása is elpattant. vagy kitudja így nem tudom megmondani.

YELLOW Elküldve: 2014-02-27 09:58 lámpa

Barna94 írta: helo
abban kernek segitseget h van egy 320 bmw 1999 kiadas....
es szeretnek cserelni benne pozicio egot ledesre h feher legyen?
ez jo dontes e vagy sem?
es milyen ego kell?
koszi!


a LED nem égő, vagyis égő, mert be nem tenném.
amelyik gyárilag nem LED-es, abba én nem tennék. meg hibát fog jelezni valószínű.

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 20:46 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Jeasusman20 írta:

köszi szépen akkor marad a kulcs kiolvasás!


egy profinak az sem akadály átírni. nem is a kulcsot kell ehhez átírni.

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 20:12 BMW kulcsok

rece65 írta: OK,holnap kipróbálom!
200 km-en megmutatja hogy tölti-e vagy nem?
Ha nem tölti akkor merre keresgéljek tovább?



a 200km után tantísd be, ahogy lentebb írtam. ha akkor sem jó, majd beszélünk utána, addig ne jártassuk a kezünket feleslegesen.

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 18:47 Alufelni méretek

sindely írta:

et-ben nem vagyok biztos mert nem talaltam a belso oldalon. de viszont az benne van hogy made in germany, de attol meg a kinai szakmunkasok is bele irhattak! hat akkoe nincs mas hatra, mar kattintom is le a kumikat. ket nap mulva kiderul. remelem jo lesz a 245.: koszonom szepen a segitseget!


nem biztos, hogy ET van írva, lehet IS és utána a két szám.

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 18:46 BMW kulcsok

rece65 írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: sziasztok,
Az miért lehet hogy kocsival kapott másik központis kulcs nem nyitja az autót ?
A kulcs jó a zárba és nyitja is. A LED villan rajta amikor megnyomom a gombot, lehet hogy már csak a LED "villantására" van ereje az elemnek ?!
Kis fekete chip benne van a sarkában a kulcsnak.


az egyik az elem, vagy valaki újra tanította az egyik a kulcsot, csak tanítás közben a pótkulcsot baxott betanítani.


A pótkulcs az új elemmel sem nyitja a kocsit, betanítás folyamatát megtalálom valahol ?
ÉS (amivel nem kezdünk mondatot) a régi kulcsom akkor is fogja nyitni a kocsit ?
Nehogy azt is elcsesszem ami jó

valaki leírta ezt már ...


attól, hogy elemet cserélsz nem elsz jó, írtam, hogy tanítani kell, ha két kulcsod van, akkor így csináld, ahogy le van írva, így mind a kettő működni fog.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Nekem is ilyen gondom van,a tanítást megcsináltam már 3x is kb 1 perces eltéréssel de a 2. kulcs nem nyitja és zárja az autót!A zárás-nyitás ciklust megcsinálja az első kulcsnál de mikor a 2.-nál nyomva tartom a nyitót+3x benyomom a zárógombot,nem csinál semmit!!
A 2.ciklus nem fut le!
Kulcsal nyitja zárja és a motort is belehet vele indítani de távval nem lehet nyitni-zárni.
Mi lehet a gond?



akkor azt tanácsolom hazsnáld egy darabig a pótkulcsot, azazl közlekedj. tudjon feltöltődni. mert lehet le van merülve benne az akksi.
amikor az első kulcsnál megcsinálta a nyitás-zárás cuccot, utána a másodikat el kell kezdeni, hivatalosan azt hiszem 15sec-en belül, gondolom így csináltad. akkor marad az első rész.
ha utána sme jó, akkor lehet az akksi tartó kengyel a kulcsban elpattant és nincs kontakt, nem kap feszt. indítani azért tudod, mert a transzponder egy külön kör, nem kell neki tápfesz.

Ha az utóbbi akkor mi a megoldás?


Új kulcsot kell vennem ha a második esetben van vagy pedig javítható még a kulcs?
Talán holnap megyek 200 km-t egyszerre,az elegendő hogy feltöltse a "rossz"kulcsot?



mindenképp a pótkulccsal menj.
javítható, de macerás a szétszedés.

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 15:40 BMW kulcsok

rece65 írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: sziasztok,
Az miért lehet hogy kocsival kapott másik központis kulcs nem nyitja az autót ?
A kulcs jó a zárba és nyitja is. A LED villan rajta amikor megnyomom a gombot, lehet hogy már csak a LED "villantására" van ereje az elemnek ?!
Kis fekete chip benne van a sarkában a kulcsnak.


az egyik az elem, vagy valaki újra tanította az egyik a kulcsot, csak tanítás közben a pótkulcsot baxott betanítani.


A pótkulcs az új elemmel sem nyitja a kocsit, betanítás folyamatát megtalálom valahol ?
ÉS (amivel nem kezdünk mondatot) a régi kulcsom akkor is fogja nyitni a kocsit ?
Nehogy azt is elcsesszem ami jó

valaki leírta ezt már ...


attól, hogy elemet cserélsz nem elsz jó, írtam, hogy tanítani kell, ha két kulcsod van, akkor így csináld, ahogy le van írva, így mind a kettő működni fog.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Nekem is ilyen gondom van,a tanítást megcsináltam már 3x is kb 1 perces eltéréssel de a 2. kulcs nem nyitja és zárja az autót!A zárás-nyitás ciklust megcsinálja az első kulcsnál de mikor a 2.-nál nyomva tartom a nyitót+3x benyomom a zárógombot,nem csinál semmit!!
A 2.ciklus nem fut le!
Kulcsal nyitja zárja és a motort is belehet vele indítani de távval nem lehet nyitni-zárni.
Mi lehet a gond?



akkor azt tanácsolom hazsnáld egy darabig a pótkulcsot, azazl közlekedj. tudjon feltöltődni. mert lehet le van merülve benne az akksi.
amikor az első kulcsnál megcsinálta a nyitás-zárás cuccot, utána a másodikat el kell kezdeni, hivatalosan azt hiszem 15sec-en belül, gondolom így csináltad. akkor marad az első rész.
ha utána sme jó, akkor lehet az akksi tartó kengyel a kulcsban elpattant és nincs kontakt, nem kap feszt. indítani azért tudod, mert a transzponder egy külön kör, nem kell neki tápfesz.

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 13:31 Fûtõventillátor

anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta: Tegnap kiszedtem ezt a rohadást,baszus, mindenembe izomlázam van, főleg a vádlimba, a sok ágaskodás,oda hajlás miatt. Na ez egy állom meló, csak az ellenségeimnek. Mire kioldottam a motor tápját,azt hittem lehidalok, már a kitépés határán voltam.
Bár, most, hogy így megtanultam, már hamarabb menne. 2x néztek közbe youtubot.
Ma a kocsit is emelni kellett, hogy a behullott krovákat kibányásszam a takaró borittasból.
Remélem már nem fog nyüszögni.


Akkor ha netán lesz ezzel gondom, hozzád fordulok javítás ügyben.


Szembe állva a bal oldali csappantyú nem zár le teljesen, vagyis lezár,de nem simul rá tökéletesen,tehát ha belső keringetésre kapcsolom,ott bejut a levegő,vagy füst,vagy akármi, úgy fél centi a hézag,mintha nem nyomná tökéletesen az állító bovden rá.
Ezt aztán javítani, a bovden eltűnik egyből a semmibe a csappantyú után. Annyira poros volt, fél órát kompresszoroztam. de a youtubos videó az tökéletes volt,sokat segített,hogy kel a ventit kiszedni.


melyik az a vidi?

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 13:16 Gumiabroncs

pl ennek kiáll az oldalfalból a peremvédő, ez másképp áll a felnin is


Amúgy néztem a Falken-t, annak pedig nagyon hasonló a peremvédő/oldalfal kialakítása, mint a BFG-nek. esetleg az oldalfal szerkezet kialakítása lehet másabb, ezért másképp állhat

ez a 8"-on 225/45 BFG






ez pedig a 8"-on a 245/40 BFG


YELLOW Elküldve: 2014-02-26 13:01 BMW kulcsok

dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: sziasztok,
Az miért lehet hogy kocsival kapott másik központis kulcs nem nyitja az autót ?
A kulcs jó a zárba és nyitja is. A LED villan rajta amikor megnyomom a gombot, lehet hogy már csak a LED "villantására" van ereje az elemnek ?!
Kis fekete chip benne van a sarkában a kulcsnak.


az egyik az elem, vagy valaki újra tanította az egyik a kulcsot, csak tanítás közben a pótkulcsot baxott betanítani.


A pótkulcs az új elemmel sem nyitja a kocsit, betanítás folyamatát megtalálom valahol ?
ÉS (amivel nem kezdünk mondatot) a régi kulcsom akkor is fogja nyitni a kocsit ?
Nehogy azt is elcsesszem ami jó

valaki leírta ezt már ...


attól, hogy elemet cserélsz nem elsz jó, írtam, hogy tanítani kell, ha két kulcsod van, akkor így csináld, ahogy le van írva, így mind a kettő működni fog.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

gondolom lényegtelen melyik kulcsot teszem be a kocsiba, és melyiket nyomkodom másodjára ?!
Hmmm ?


Mielőtt még elcseszem, nem kell a második kulccsal is gyújtást ráadni ?



nem! direkt írtam, hogy így csináld. ha belerakod, akkor kezdi előlről. az a lényeg, a másik kulcsot 10 másodpercen belül azért kezd el tanítani.

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 12:02 BMW kulcsok

dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: sziasztok,
Az miért lehet hogy kocsival kapott másik központis kulcs nem nyitja az autót ?
A kulcs jó a zárba és nyitja is. A LED villan rajta amikor megnyomom a gombot, lehet hogy már csak a LED "villantására" van ereje az elemnek ?!
Kis fekete chip benne van a sarkában a kulcsnak.


az egyik az elem, vagy valaki újra tanította az egyik a kulcsot, csak tanítás közben a pótkulcsot baxott betanítani.


A pótkulcs az új elemmel sem nyitja a kocsit, betanítás folyamatát megtalálom valahol ?
ÉS (amivel nem kezdünk mondatot) a régi kulcsom akkor is fogja nyitni a kocsit ?
Nehogy azt is elcsesszem ami jó

valaki leírta ezt már ...


attól, hogy elemet cserélsz nem elsz jó, írtam, hogy tanítani kell, ha két kulcsod van, akkor így csináld, ahogy le van írva, így mind a kettő működni fog.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 11:15 Gumiabroncs

Milan írta:
A continental conti sport 3-nak brutális nagy a peremvédője, pont most szívatott meg mert én meg azt akartam hogy jobban feszüljön.
Ez 235/40 R18 10 coll széles felnin, és rohadjon meg kint van a peremen kívül a védő.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akam...0147_n.jpg


A Rial Imolám elöl 8 coll széles volt, 215/40 Pirelli volt rajta, és annak is túlnyúlt a peremvédője a felni peremén.
https://fbcdn-sphotos-d-a.akam...9571_n.jpg

Érdekes ez a Falken gumi. Lehet nekem meg azt kell vennem

Biztos 8 col széles ez a felni?
Nekem a 225/40 Bridgestone potenza állt így a 9 coloson hátul, hogy a peremvédő belül volt egy picit a peremen.



de várjál Milán. az egy dolog hogy a peremvédő széle (csúcsa) túl lóg a felni peremén, de ahogy a tiéden áll, az sem védi... mert a felni perem szélétől a peremvédő csúcsáig, vagy majdnem vagy akár 1cm is, aminek amúgy a peremre kellene fordulnia.
talán látható ezen a képen, hogy 8" a felni elől hátul, elől 225, hátul 245-ös gumi, hátul rá van fordulva, elől nem. de ami az én BFG gumimnál látszik, hogy a peremvédő széle, és a futófelület széle közti oldalfal az nem törik meg, egy síkban van. magyarán a peremvédő felett közvetlen nekem nincs visszahajlás, hanem duplavastag a peremvédőtartása, mert ott is gumi van. ha padkáznék, nem harapna ki a peremvédőből a padka, hanem simán lecsúszna a gumi. iszonyatosan vastag. lehet csinálok ma képet a leszerelt kerékről, mert leírni nagyon nehéz, hogy világos legyen mindneki számára.

YELLOW Elküldve: 2014-02-26 09:21 Gumiabroncs

ateszka86 írta:
Tano írta:
ateszka86 írta: a másik kérdésem, et35 felni volt rajta 8"széles 225\40 18 gumikkal és amikor 12 mm nyomtavot feltettem hátra a sárvédő belső pereméhez hozzáért kanyarba rossz uton,nem is kellett gyorsan mennem....szal ha most a 225 helyett 235\40 gumikat teszek fel, akkor azok csak nem fognak beleérni,nem? e46 sedan 2001


A 12 mm-es nyomtávszélesítő miatt ért bele. Így olyan, mintha annyival kissebb lenne az ET-d. A 235-tel ugyanúgy beleér, hiszen az még szélesebb gumi.


igen,de 1cm...és gondolom nem csak kifele a teljes 1cm megy ki, ha nem megoszlik és akkor talan nem érne bele


5mm lesz kifelé, de ha a 225 beleért, akkor szerinted? mondjuk itt jön az, hogy más és más a gumi. van ember, aki mm-ről mm-re nyomtávozott, hogy a legjobban éppenhogy elférjen a kerék. ha gumit kell cserélnie és nem ugyanolyat vesz, akkor szívni fog vele.
mellesleg minek a 12mm-es nyomtáv? meg amúgy a 225-nek 12mm-es nyomtávval, 8" felinek ET35 simán el kell férnie hátul.