Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-02-13 11:37 Mi lehet a baj?

erni írta:
YELLOW írta:
erni írta:

Sziasztok. Több hozzászólást elovastam,de ilyet hibát nem találtam. Olyan gondom van, hogy a kocsi(320d e46 136le) néha nem húz. Olyan, hogy pl. elindulok, hiba nincs tökéletesen húz, beállok 90-100 köröli tempora 1-2 percig, gyorsítanék és nem reagál, nincs erö, visszarakom 3ba, a motor felmegy 3500-ig kis idö múlva újra visszatér az erö és megint megy egy darabig. A gép termosztát és vákum hibát írt. Termosztát'és vákumcsövek cserélve, hibát márr nem ír ki. De a jelenség nem szünt meg. Plusz üzemanyagszürö cserélve. Ha valaki találkozott már ilyen hibával segítségét megkösszöném.


a termosztát egy mechanikus alkatrész, amit úgy tudom nem felügyel az autó elektronika. esetleg a hőfökjeladó lehet valamilyen mértékben rossz, és abból követlkezően generál egy hibát, mondjuk nem megy fel a vízhőfok, sokáig, ergo termosztát mindig nyitva van, de én nem hallottam még róla, hogy ezt valakinek is kiírta volna. szerintem ennek nincs köze a jelenségnek. viszont a turbót vákuummal vezérlik, lehet maga az állító rész le lehet tapadva, aztán alacsonyabb fordulatnál kevés neki a vákuum, nem bírja megmozdítani. ha csövetcseréltél, akkor nem szökik el, nincs eldugulva. bár azt megint nem tudom, hogy ezt hogy figyelné a diag. ha mégis, az érdekelne engem is kiváncsiságből.
ezeket a hibákat mondta valaki, vagy láttad saját szemmel?


Nem vagyok egy müszaki zseni. A hibákat a szerelö mondta, lehet nem szo szerint ezeket írta ki. A termosztátot eleve cserélni kellett mert nem ment fel a vízhöfok. Erre a vákum hibára valami olyasmit írt hogy feltöltönyomás szabályzás, nem tudom pontosan. Akkor a turbo állító része lehet letapadva?


tehát akkor volt valami hibakód, és látta műszeren, hgy a vízhőfok nem jó, abból következtetett, így már értem.
a turbónál igen, én arra gyanakodnék.

YELLOW Elküldve: 2014-02-13 11:19 Mi lehet a baj?

erni írta:

Sziasztok. Több hozzászólást elovastam,de ilyet hibát nem találtam. Olyan gondom van, hogy a kocsi(320d e46 136le) néha nem húz. Olyan, hogy pl. elindulok, hiba nincs tökéletesen húz, beállok 90-100 köröli tempora 1-2 percig, gyorsítanék és nem reagál, nincs erö, visszarakom 3ba, a motor felmegy 3500-ig kis idö múlva újra visszatér az erö és megint megy egy darabig. A gép termosztát és vákum hibát írt. Termosztát'és vákumcsövek cserélve, hibát márr nem ír ki. De a jelenség nem szünt meg. Plusz üzemanyagszürö cserélve. Ha valaki találkozott már ilyen hibával segítségét megkösszöném.


a termosztát egy mechanikus alkatrész, amit úgy tudom nem felügyel az autó elektronika. esetleg a hőfökjeladó lehet valamilyen mértékben rossz, és abból követlkezően generál egy hibát, mondjuk nem megy fel a vízhőfok, sokáig, ergo termosztát mindig nyitva van, de én nem hallottam még róla, hogy ezt valakinek is kiírta volna. szerintem ennek nincs köze a jelenségnek. viszont a turbót vákuummal vezérlik, lehet maga az állító rész le lehet tapadva, aztán alacsonyabb fordulatnál kevés neki a vákuum, nem bírja megmozdítani. ha csövetcseréltél, akkor nem szökik el, nincs eldugulva. bár azt megint nem tudom, hogy ezt hogy figyelné a diag. ha mégis, az érdekelne engem is kiváncsiságből.
ezeket a hibákat mondta valaki, vagy láttad saját szemmel?

YELLOW Elküldve: 2014-02-13 11:10 E46hoz face el. keresek vesét nem tud vki valahonan?!

Bero írta:
sve21 írta: Sziatok!Sikeresen elütöttem egy kisebb "sas"madarat a Sassal és hála isten csak a balos vesém törött darabokra egy ien kellen nekem valahonan!Kösz a segítséget


Ezért tényleg muszáj volt nyitni egy új topicot.... Hívd fel: Kasza Imre: 0670-5799225


még jó, hogy nem az a topic neve, hogy: sas gyilkos lettem, vesetranszplantációra van szükségem

YELLOW Elküldve: 2014-02-13 07:00 Heeelp...!

szicsu írta: Segítséget szeretnék kérni!A sárga olajlámpa elkezd világítani,és egy pár másodperc után elalszik???Az olajszint rendben...


valószínű szenzor csere lesz belőle, csak Hella-t érdemes venni.

YELLOW Elküldve: 2014-02-12 17:34 alufelni

maestro006 írta:
kyle16 írta:
ZoleeSRB írta:
kyle16 írta: sziasztok. e46 320D re felnit szeretnék vásárolni tavaszra. kérdésem az hogy milyen méretű felnit érdemes venni ezekre jó kis magyar utakra ( békés megye, itt a legszarabbak az utak azt hiszem ). nem akarom állandóan állítani a futóművet és a gumishoz vinni a kocsit stb stb... szóval én olyan 17-18 ra gondoltam de lehet már a 18 is sok.

üdv


akkor vegyél 16-ost...


köszi az értelmes magyarázatot


hello
nekem 18 as felnin vannak a nyári gumik és háát eléggé érezni ha rossz az út, vagy ha mélyedés van az úton (pl.: busznyom )akkor bele-bele kap. szóval a komfort oda van ha 18 ast veszel viszont a látvány.. a téli felnim 16 os, az a gyári. ha komfortot akarsz akkor 16 osat ajánlom sokkal 'puhábban' fut az autó plusz a lengéscsillapítók is ki tudják rugózni magukat normálisan


a felni átmérőnek a hosszanti nyomvájú húzáshos nem sok köze van. viszont a felni szélessége, ET-je, a gumi szélessége nagyban befolyásolja.

YELLOW Elküldve: 2014-02-12 13:03 Autóvásárlás

79eszoli írta: Sziasztok!
A hétvégén készülök Budapestre utazni megnézni néhány autót,természetesen vásárlás céljából.Szóval a kérésem az lenne,hogy mondjátok el a véleményeteket a belinkelt gépekről!
Valamint mit javasoltok,mit nézzek meg jobban egy ilyen típusnál?
Ja,és ha valaki tudna adni valami támpontot bontott karosszériaelemek árával-esetleg cégnévvel- kapcsolatban,azt megköszönném!!Ugyanis az egyik célpont bal hátsó sárvédőjén van egy horpadás.
Előre is köszönöm!
Üdv
1.http://www.hasznaltauto.hu/aut...as-7603014

2.http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7629118

3.http://www.hasznaltauto.hu/aut...im-7617824
4.http://www.hasznaltauto.hu/aut...36-7607988


nekem az első a legszimpatikusabb. már magyar legalább, nem kell kínlódni vele, sőt nem néz ki rosszul. másodikban csak az ülés jönne be, de a hátsók elég érdekesek, mint amiben disznót szállítottak. képek alapján, meg összevetve én az elsőre szavaznék.

YELLOW Elküldve: 2014-02-12 12:58 Kulcs hiány!

Totyasrac írta: Sziasztok!

Kicsit utánaolvastam a témának itt a fórumon (minthogy egy kulccsal vettem az autót és szeretném letiltatni a korábbiakat meg tartalékot csináltatni). Felhívtam márkaszervizeket, 60-70e Ft a rombusz E46 kulcs és a programozás; nem barátok

Naszóval arra gondoltam, hogy ha keresek alternatív megoldást (kulcs elektronikával féláron eBay-ről vagy máshonnét + feltanítás az itt leírtak alapján), akkor van-e valami maszek szerviz, akiben meg lehet bízni és a korábbi kulcsokat letiltja, valamint magának nem tárolja el későbbi felhasználásra az immo/távirányító információit? Ha igen, kit érdemes keresnem?

Köszi a válaszokat előre is!

P.s.: Ha rosszul értelmeztem az itt olvasottakat, nyugodtan mondjátok el, ha valami máshogyan működik, nekem így jött le a dolog


én most konkrétan nem is tudom kit ajánljak, mondjuk neked pest környékén, majd más megteszi.
a tiltás annyiból áll, hogy az EWS-ben a hiányzó kulcsok adatait kinullázzák, amik nálad vannak, azokat meg beírják. az autó a régi kulccsal nyitható ugyanúgy, csak beindítani lesz nehezebb, ha valaki ebből a célból tartotta magánál. hameg nyitható az autó, akkor vontatható is, tehát ez nem megnyugvás amúgy. egyébként furcsa, hogy így bedrágultak, mert korábban 40-45ezer volt egy gyári kulcs és ebben a felprogramozás is benne volt ha jól emlékszem, ahogy írták. de amúgy 15-20ezer körül csinálnak ilyen maszek kulcsosok, elvileg ők is tudnak EWS-t programozni, de ebben is majd segítenek, csináltattak már többen így kulcsot.

YELLOW Elküldve: 2014-02-12 06:56 Társalgó

iSTi93 írta: Sziasztok, nemszokasom kerdezgetni ilyet, mert midnenkinek más az izlése de az van, hogy kivancsi vagyok ki mit mond ... Kinéztem két Bömöst az egyik e90 2006 330i a másik 2007 130i ... ti mit mondok ?? kössz


ha van keret, meg amúgyis a E90 mindenképp szerintem.

YELLOW Elküldve: 2014-02-12 06:54 alufelni

rece65 írta: Ti az alufelniket mivel tisztítjátok,tartjátok karban hogy a legjobban nézzenek ki?
Nekem is van téli-nyári felnim és pl most a nyárit érdemes leápolni valamivel amíg felteszem?Vagy elég akkor hogy ne porosodjon fölöslegesen a szép tiszta felni?
Ilyenkor a télit elég lemosni vagy kell rá konzerváló?
Tudom hogy vannak különböző alufelni tisztítok ezért is kérdem hogy melyikre mit ajánlotok?

Üdv!


én hallottam sósavat, de azt csak gyári fényezésű alun érdemes. a hígítást nem tudom, de szépen leszedi a fékport. elég sok embertől hallottam, mondjuk lehet nem merném kipróbálni. bár vannak alufelni tisztítók, amik azért marják a bőröd ha rá megy, szóval, kitudja abban is mi van. ápolásra vannak ilyen nanotechnológiás cuccok, bár nem olcsó, de elég tartós, vízlepergetős, nem tapad meg rajta szinte semmi, ami igen, azt simán csapvízzel le lehet öblíteni.

YELLOW Elküldve: 2014-02-11 06:39 kerékcsapágy

Pocses írta: Bal hátsó kerékcsapágyam cserére szorul. Szerelőm SKF, illetve FAG márkát ajánlott. Esetleg tapasztalata valakinek...?

Üdv.: Pocses

SKF-re esett a választás.



mindkettő jó.
bár sok más márka, "gagyibbak" is azon a soron készülnek, csak a beütő szerszám más. én ezt hallottam egy olyan embertől, aki ilyen helyen dolgozik. sajnos konkrét márkákra nem emlékszek, mármint a gagyibbakból.

YELLOW Elküldve: 2014-02-10 13:21 xenon próbléma.

Puli írta:
davech írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Urak,

1 hónapja cseréltem az izzóimat.
Ilyet vettem: http://tuningbolt.hu/termeklei...1/TERMEK/x

Elhalványult a fénye! Amikor megkaptam beszereltem őket és jól is működtek. Egészen néhány nappal ezelőttig, amikor is azt vettem észre,hogy este alig látok vele! Tegnap pedig esett az eső is, és konkrétan nem láttam semmit! Reflekotorral tudtam haza menni,ha pedig jöttek szembe,akkor ködlámpát kellett kapcsolnom,hogy lássak valamit. örülhettek nekem a szembejövők!
Mi lehet a gond?
Természetesen írtam nekik,mivel garanciás! De azért fura? Nem találkoztam még ilyennel...


ilyen nevesincs sz@rtól mit vártál? párszor le lett már írva, hgy semmit nem érnek. tudom én, hogy drága egy minőségi xenon izzó, de sokan a halogént lecserélik, aztán, amikor izzót kell bele venni, akkor meg...
szóval szerintem vegyél Philips-et vagy valami ismertebb márkát.
vagy az is lehet, hogy ez a hűdeszuper izzód megégette a foncsort.



Gondoltam,hogy Te leszel az első,aki ezt fogja ideírni...
Ez előtt a bimmer-en vettem Osram-ot! Az jó volt 3 évig! De mivel garival adták ezt és nem drága gondoltam egy próbát megér...


hát, de nincs igazam?


Akkor én vagyok a második. Vegyél normális izzót, ezek max trafótesztelésre valók.


Én is kipróbáltam a 4000ft-os izzót. Éjszak mintha gyertyafénnyel világítottam volna.. Gyűrtem is a kukába. Rászántam a pénzt és vettem Philips izzót, brutális a különbség, nagyon elégedett vagyok vele. Ha látni akarsz márkás izzót kell rakni, olcsó kínait meg felejteni...


Még nem derült ki,hogy mi a baj! De tettem egy kísérletet,hogy cseréljék ki nekem gyárira, úgy hogy ráfizetek...
Azt szeretnék,ha elküldeném és, akkor beméretik,hogy tudja-e a Xenon izzó fényereje 1700-3200 lumen között van ezt lehet mérni,fényszóró állító készülékkel...
de nem akarok bele menni több hetes postázgatásba...


tudod ezt elküldöd, úgyis azt mondják nincs semmi baja, mert bemérték és jó... oszt ki is fizettetik veled a postát, meg mindent. ezért kell üzletben venni, ahova személyesen be tudod vinni. szerintem, azt kell mondjam ezt nyeld be, rakd el tartalékba ha kiégne útközben az új, akkor legalább be lehet tenni. aztán vegyél újat. az ilyen küldözgetős garanciás dolgokban nem hiszek, főleg ilyen értéknél, kár vele szarakodni.

YELLOW Elküldve: 2014-02-10 10:07 xenon próbléma.

Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta: Urak,

1 hónapja cseréltem az izzóimat.
Ilyet vettem: http://tuningbolt.hu/termeklei...1/TERMEK/x

Elhalványult a fénye! Amikor megkaptam beszereltem őket és jól is működtek. Egészen néhány nappal ezelőttig, amikor is azt vettem észre,hogy este alig látok vele! Tegnap pedig esett az eső is, és konkrétan nem láttam semmit! Reflekotorral tudtam haza menni,ha pedig jöttek szembe,akkor ködlámpát kellett kapcsolnom,hogy lássak valamit. örülhettek nekem a szembejövők!
Mi lehet a gond?
Természetesen írtam nekik,mivel garanciás! De azért fura? Nem találkoztam még ilyennel...


ilyen nevesincs sz@rtól mit vártál? párszor le lett már írva, hgy semmit nem érnek. tudom én, hogy drága egy minőségi xenon izzó, de sokan a halogént lecserélik, aztán, amikor izzót kell bele venni, akkor meg...
szóval szerintem vegyél Philips-et vagy valami ismertebb márkát.
vagy az is lehet, hogy ez a hűdeszuper izzód megégette a foncsort.



Gondoltam,hogy Te leszel az első,aki ezt fogja ideírni...
Ez előtt a bimmer-en vettem Osram-ot! Az jó volt 3 évig! De mivel garival adták ezt és nem drága gondoltam egy próbát megér...


hát, de nincs igazam?

YELLOW Elküldve: 2014-02-10 09:53 xenon próbléma.

Puli írta: Urak,

1 hónapja cseréltem az izzóimat.
Ilyet vettem: http://tuningbolt.hu/termeklei...1/TERMEK/x

Elhalványult a fénye! Amikor megkaptam beszereltem őket és jól is működtek. Egészen néhány nappal ezelőttig, amikor is azt vettem észre,hogy este alig látok vele! Tegnap pedig esett az eső is, és konkrétan nem láttam semmit! Reflekotorral tudtam haza menni,ha pedig jöttek szembe,akkor ködlámpát kellett kapcsolnom,hogy lássak valamit. örülhettek nekem a szembejövők!
Mi lehet a gond?
Természetesen írtam nekik,mivel garanciás! De azért fura? Nem találkoztam még ilyennel...


ilyen nevesincs sz@rtól mit vártál? párszor le lett már írva, hgy semmit nem érnek. tudom én, hogy drága egy minőségi xenon izzó, de sokan a halogént lecserélik, aztán, amikor izzót kell bele venni, akkor meg...
szóval szerintem vegyél Philips-et vagy valami ismertebb márkát.
vagy az is lehet, hogy ez a hűdeszuper izzód megégette a foncsort.

YELLOW Elküldve: 2014-02-09 14:12 Féktárcsa és fékbetét

director72 írta:
AteszE46 írta:
director72 írta:
YELLOW írta:
director72 írta: Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.



a féktest munkahengere van berágódva, berohadva, azért szorul meg. van javító KIT hozzá. a guminyomás azért jelez be, mert a meleg hatására megnő a nyomás a kerékben. bár azt hittem csak alacsony nyomásra jelez. amelyik oldalon meleg a felni ott ragad be.


Köszönöm a gyors választ.
a javitó kitt vajon mit tartalmaz? Mert a csiszoláson pucolgatáson már rég túl vagyok de a hiba visszatérő!!!


Szia!

Én most estem át egy ilyen műveleten. Minden gépi mosás után beállt a jobb hátsó fékem.
A szett tartalma 1db gumi gyűrű, 1db porvédő a munkahengerre, meg pár műanyag kupak.
Az ára 2 283.-Ft/db a Bárdinál. Nem nagy munka kicserélni, ha tudod mit-hogy kell


Akkor köszönöm az értékes infókat,megvan a hétfői programom,remélem nem rontom el jobbam!


mást nem keress hozzá egy bontott féktestet, amit felújítasz és azt teszed be.

YELLOW Elküldve: 2014-02-09 12:47 Féktárcsa és fékbetét

director72 írta: Sziasztok.

Új vagyok itt,és lehet ,hogy már volt ilyen téma de én nem találtam.
A segítségetek szeretném kérni,az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban:
2004-es e53 BMW-n random beragadó fékek,hol első hol hátsó. Már próbálkoztunk tisztítással csiszolással de mindíg visszatér a hiba, ami úgy néz ki,hogy egyszercsak elkezd rázni szitálni a kormány mintha a szokásosnál is sokkal rosszabb úton mennék.amikor megállok és megnézem a kerekeken húst lehetne sütni! Ja és a ilyenkor müszerfalon pirosan világít a guminyomás ellenörző lámpa
Előre is köszömöm.



a féktest munkahengere van berágódva, berohadva, azért szorul meg. van javító KIT hozzá. a guminyomás azért jelez be, mert a meleg hatására megnő a nyomás a kerékben. bár azt hittem csak alacsony nyomásra jelez. amelyik oldalon meleg a felni ott ragad be.