YELLOW Elküldve: 2014-01-10 16:12 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
andris91118 írta: Heló, nekem is lenne 1 kis kérdésem. Ugye rá megy, és nem lesz probléma az E46-osomon 7,5" széles ET35 16"-os felni 225/50 16 gumival?!
nyugodtan felteheted.
YELLOW Elküldve: 2014-01-10 16:12 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
andris91118 írta: Heló, nekem is lenne 1 kis kérdésem. Ugye rá megy, és nem lesz probléma az E46-osomon 7,5" széles ET35 16"-os felni 225/50 16 gumival?!
YELLOW Elküldve: 2014-01-10 16:11 SES lámpa, dadogó motor
xanner5 írta: VAn valkinek még ilyen problémály hogy 1000-2000 fordulatszámig dadog a motor "rángat" és utánna jól huz..?Mert akkor megmondom a problémát nekem ma csinálták meg!
Sok hülyeséget nézve énis kicseréltettem labda szonda stb és semmi köze hozzá!
e46 320i ről volt szó ..Ja és hidegen még el nem érte a kék szintet a viz addig nem csinálta csak mikor melegebb lett
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 22:39 Szívócsonk-pillangószelep
laszlo0918 írta:YELLOW írta:SP_323i írta:
OK!
Az üvegtisztító kefe nekem is a fejemben van
Én EGR tisztítóra gondoltam meg gőzborotvára.
A brigéciolban csalódram legutóbb. Régebben jobb volt az a cucc...
brigécből van két féle legalább, egy vizes alapú, meg benzines alapú asszem. jó a vizes is, csak inkább áztatni célszerű. sokáig.
Nekem benzines alapú volt áztattam is szerintem eleget utána forró vizes borotva de bizony a a hajlatokban maradt rendesen a szutyokból.
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 22:21 Autóvásárlás
nickname írta:gzu11 írta:nickname írta:gzu11 írta:Darius írta:ZoleeSRB írta:Szemy írta:lalada írta:Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.
nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.
Persze, hogy nem lehetetlen!Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.
Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.
Szemy
A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).
Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...
Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...
Ja ha új gumival meg fékbetéttel árulod azt meg nem akarják megfizetni.![]()
![]()
![]()
Persze, hogy nem...
Én mikor vettem, az eladó, előző nap cserélt benne stabilizátor rudat (őszintén bevallotta)...
Nem fizettem neki többet, sőt még akkor is alkudni akartam...
Stabilizátor rúd 1 pár kb 8 ezer forint. 1 garnitúra gumi 100-200 ezer közt mozog átlagban.
Azt tudom hogy a magyar tényleg pofátlanul alkudozik, ezért is nem foglalkozok már autó kereskedelemmel, mert egy idö után nem bírtam a sok istenbarmát.
Kb két hete adtam el az SLK mercimet, megállapodtam egy sráccal telefonon, hogy bajáról jön fel és nem akar szart venni. "mondtam neki hogy az egyik lámpán van egy kőfelverődés, amire azt mondta nem gond látta a képen az nem befolyásolja a megállapodott vételárat" Mondtam neki bevisszük a szervizbe ha gond van az autóval én fizetem az állapot felmérést, és az útiköltségét.
2 nap múlva jött, bevittük a KÁRPÁT utca MERCEDES -be átnézték az autót nem találtak semmi hibát, mondtam neki hogy akkor írjuk meg a papírokat fizet és mindenki megy a dolgára.
Ekkor elkezdi hogy ö 150.000 forinttal kevesebbet ad az autóért mert a lámpa csere ennyibe kerül. Na ekkor elpattant az agyam kifizettem az állapotfelmérést beültem az autóba és egy szó nélkül otthagytam az embert. 15 perc múlva hív telefonon hogy akkor mégis megadná azt az összeget, megköszöntem neki hogy feljött és leraktam a telefont. Persze másnap egy szlovák srác az eredetileg hirdetett áron szó nélkül elvitte.
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 22:18 Szívócsonk-pillangószelep
SP_323i írta:
OK!
Az üvegtisztító kefe nekem is a fejemben van
Én EGR tisztítóra gondoltam meg gőzborotvára.
A brigéciolban csalódram legutóbb. Régebben jobb volt az a cucc...
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 22:17 Autóvásárlás
gzu11 írta: Mr. Sárga már csak ilyen, de ne sértődjünk már meg egymásra!
Mindenkinek van egy meglátása, amit itt megosztunk egymással...
Én is 121ekm-rel vettem majd 10 évesen a kocsim, lefikázta azt is, hogy így az ülés, meg kamu km, stb stb.
De nem haragszok rá, neki ez a meglátása és kész...
Nekem amit a szalonban mondtak róla, az állapotfelméréskor, meg amit a szerelőim nyilatkoztak róla az első nálam töltött szervizeléskor, az a mérvadó és lényegében ennyi...
Szabad országban élünk, mindenkinek joga van a véleménye kinyílvánításához, de ezen nem kell felkapni a vizet...
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 21:41 Autóvásárlás
Darius írta:YELLOW írta:hancurozo írta:Darius írta:hancurozo írta:
Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.
Te kifogtad en nem nalam cserelni kellett...Ettol fuggetlenul makulatlan volt az autom.Felesleges masszirozni a semmit....mert amiket irsz(tok) fikcio.
A te km. állásod is lehet fikció. Ráadásul az, hogy egy autó drága, nem garancia arra, hogy jó is. Régi trükk 2 hasonló autó egymás mellett. Az egyik lehetőleg valami alap szín (pl. ezüst) a másik valami kevésbé elterjedt vagy feltűnő (grafit, fekete stb.) Az ezüst marad normál állapotban a piaci árnál picit olcsóbban, a másik felpolírozva áttörölgetett motortérrel, piaci ár környékén (picit fölé kalkulálva). A kiglancoltnál tekert óra, szervizkönyv stb. A vevő nézi az olcsót, de kinézetre akkora a különbség a 2 autó között, hogy elviszi a drágábbat.
Sokan nem az olcsó kategóriát keresik, hanem a drágábbat, mert az biztos, hogy jobb.
én nem azért mondom, hogy megbántsam, de ez van a számom, és kimondom, ne haragudjon meg érte: de most neki ha jó ebben a tudatban hinni, és így nyugodt, akkor legyen. lehet úgy van, ahogy mondja, lehet, hogy nem. nem azért mondom amit, hogy vitázás legyen vagy bármi, csak így gondolom. én is voltam így régebben, hogy jobb volt hinni valamiben, mert nem voltam stresszes, csak nekem számtalanszor beigazolódott az elelnkezője, így azóta én úgy vagyok, mindig a legrosszabbra gondolok, így nem érhet meglepetés, csak pozitív, ha tévedek.
Majd ha személyesen megismersz akkor alkoss véleményt rólam és az autovásárlási szokásaimról,hozzáteszem eddig 6 db BMW-m volt mindegyik megbízható forrásból.Én nem vagyok semmilyen hiszemben,mert tisztaban vagyok az igazsaggal ellentetben bárkivel...Az hogy rosszindulatuan tenyek ismerete nelkul okoskodsz mas autojarol az a te bizonyitvanyod.Azert irtam le hogy 137 nel volt kettostomegu csere hogy elmondjam ilyen is elofordul.De latom felesleges itt barmihez is hozzaszolni mert itt az őszinte embert is meghazudtoljak...vicc
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 21:25 Autóvásárlás
gzu11 írta: Nekem Faterom dolgozott szalonban (VW hivatalos márkaképviselet).
Vett egy VW Passatot, újonnan, 4 hónapot várt rá, 0 km-rel.
Eltelt három év, semmi gáz, majd egy előzésnél egy kamionos fickó bealudt és ráhúzta a kormányt...
Hála az égnek, anyagi káron kívül nem lett semmi gáz, DE!!!
Itt ott fényezni kellett, majd kiderült, hogy az első lökhárítójának NEM fekete a gyári színe, mint ugye az autó színe, hanem SÖTÉTKÉK!!!
Még a kollégái is csak néztek, mint hal a szatyorban...
És ez nem fikció!!!
Kedvenc részem Becsületesnepper megmondásából, ennyit a szervízkönyv vezetéséről:
"Szervizkönyves Punto 1.2
Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább.
A vezérműszíj idő előtt lecserélve a haver által, nehogy baj legyen, és így lett a 90 ezret futott autó harmincezret futott, szervizkönyves álom. Nyilván a fenti példa kirívó eset, de az elkövető magánszemély. Ismerik a bölcseletet, elhangzott már sokszor a belsőségen, „hozzáértők” által: autót csak magánszemélytől veszünk, mert a szemét nepper becsap."
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 21:20 Autóvásárlás
hancurozo írta:Darius írta:hancurozo írta:
Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.
Te kifogtad en nem nalam cserelni kellett...Ettol fuggetlenul makulatlan volt az autom.Felesleges masszirozni a semmit....mert amiket irsz(tok) fikcio.
A te km. állásod is lehet fikció. Ráadásul az, hogy egy autó drága, nem garancia arra, hogy jó is. Régi trükk 2 hasonló autó egymás mellett. Az egyik lehetőleg valami alap szín (pl. ezüst) a másik valami kevésbé elterjedt vagy feltűnő (grafit, fekete stb.) Az ezüst marad normál állapotban a piaci árnál picit olcsóbban, a másik felpolírozva áttörölgetett motortérrel, piaci ár környékén (picit fölé kalkulálva). A kiglancoltnál tekert óra, szervizkönyv stb. A vevő nézi az olcsót, de kinézetre akkora a különbség a 2 autó között, hogy elviszi a drágábbat.
Sokan nem az olcsó kategóriát keresik, hanem a drágábbat, mert az biztos, hogy jobb.
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 20:41 Mi lehet a baj?
hancurozo írta:toki24 írta: köszönöm a segítséget illetve a magyarázatot.. hátha a 100km-es uton fog valamit csinláni ...![]()
Ha feltöltött, valószínű, hogy tanítani kell. (nem biztos, de nekem a kulcsban lévő akku csere után kellett)
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 20:39 Autóvásárlás
hancurozo írta:Darius írta:YELLOW írta:Darius írta:YELLOW írta:Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).
azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt
Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.
mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.
Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?
Pedig 300e-nél gyári a lendkerék. A féket is 250e környékén cseréltem. (ezek lehetnek használatfüggők) A márkakereskedés nem garancia semmire. (új 0km-es átfestett autók/pirosról ezüstre/, 20e km-es bemutató szalonautó /amiről az első balesetnél derült ki, hogy már volt totálkáros és a motorblokk is hegesztve volt/)(az első északi szomszédunk terméke, a második négy 0-ás gyártmány) Ezek is szalonból vásárolt autók voltak.
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 20:21 Autóvásárlás
Darius írta:YELLOW írta:Darius írta:YELLOW írta:Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).
azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt
Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.
mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.
Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 20:07 Autóvásárlás
Darius írta:YELLOW írta:Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).
azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt
Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.
YELLOW Elküldve: 2014-01-09 20:04 Autóvásárlás
nickname írta:gzu11 írta:
Szerintem a szervízkönyv nem sokat ér, még akkor sem, ha vezetve van, állapot a biztos, amit az állapotfelmérés (de ugye az is csak megbontás nélküli) segít belőni, hogy korrekt-e vagy sem...
Csak el kell olvasni Becsületesnepper blogját a magyar autóvásárlókról/eladókról, nagyon sok mindent elárul...
Az meg, hogy egy használtautó vásárlásánál új gumikat, új fék betéteket/tárcsákat kell cserélni (esetleg szíjjas autóknál komplett vezérlést is érdemes), szerintem ezt bele kell kalkulálni alapból, hiszen ahogy a nevében is benne van "használt" autó...
Ja ha új gumival meg fékbetéttel árulod azt meg nem akarják megfizetni.![]()
![]()
![]()