Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2014-01-04 13:18 Mi lehet a baj?

Neo954 írta:
dzsoki írta:
dzsoki írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dzsoki írta:
Bero írta:
dzsoki írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
most vettem egy e46 316i 1.9 bmw-t. 99-es évjárat.
süt főz megvan minden ami kell... eddig!!!
tegnap este nem tudtam távval kinyitni a kocsit!
indul, megy, nincs semmi motorikus baj...de nem működik a központi zár, az elektromos ablakok 4db, a beltér világítás és az ablaktörlő sem. minden elszállt egyszerre. pfffff
minden bizti jó a kesztűtartóban és ötletem sincs!
látott már valaki ilyet???!
segítsetek kérlek!!! szétvág az ideg!!!!!!
köszönöm



Nem akarok hülyeséget írni,de szerintem a ground modullal lett valami. Én úgy tudom az irányítja ezeket a dolgokat! Kesztyűtartóban a biztosítéktáblánál van ez a modul,szerintem ott is nézz körül!



köszönöm a tippet!
az gondolom az a dobozka ami a tábla mögé van bepattintva...
csatik rajta de bele nem látok sajnos.
tökönszúrom magam ha elszállt.
köszönöm mégegyszer a gyors választ!



szerintem meg csináld meg ezt, ha csak egy távos kulcsod van, akkor elég csak a felét megcsinálni.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


Azt elfelejtetted, hogy minden ajtó csukva van!
Előfordulhat, hogy a kulcsot nem ismeri fel a vas, és ezért nem megy a GM funkciói?

Üdv.:Neo


OK!
rajta vagyok!
majd jelentkezem az eredménnyel kapcsolatban!
bár az ablaktörlő nem értem hogy esik a képbe de mit veszíthetek??
na majd megírom mi lett!





hát csöcs!
nem segített a bajomon!
többszöri próba után sem akarja a jót!!




Esetleg a reléket mozgasd meg, vagy vedd ki őket, és csiszold meg kicsit a lábaikat, meg contactspray. Hátha csak ilyen baja van, ha nem akkor meg keress valakit akinek van GrundModul-ja és próbáljátok ki egy másik modullal.
Üdv.:Neo



a relék be vannak forrasztva, csak úgy nem tudja kivenni, még kiforrasztani is vigyázva kell, ráadásul le van lakkozva.
az ablaktörlőt én nem értem nem olvastam olyat sehol...
a GM a kesztyűtartó mögött van, ahhoz azt le kell szerelni, és még utána sem egyszerű kivenni.
ha csak a távirányítójával nem működik a nyitás zárás, akkor biztos, hogy nem jól van betanítva, vagy nem veszi a jelet, illetve nem adja. ha nem ad jelet, akkor nyomogatásra a belső világításnak sem szabad működni, és az ablak mozgatása sem történik meg hosszan nyomva tartásra.
mivel ez egy FL előtti modell, így a kulcsban elem van. lehet le van merülve. előbb ezt kellene cserélni, aztán a leírt módon betanítani a kulcsot. de mondom ez csak akkor, ha gombnyomásra sem az ablak, sem a belsőtér világítás nem reagál.

YELLOW Elküldve: 2014-01-04 11:42 Mi lehet a baj?

dzsoki írta:
Bero írta:
dzsoki írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
most vettem egy e46 316i 1.9 bmw-t. 99-es évjárat.
süt főz megvan minden ami kell... eddig!!!
tegnap este nem tudtam távval kinyitni a kocsit!
indul, megy, nincs semmi motorikus baj...de nem működik a központi zár, az elektromos ablakok 4db, a beltér világítás és az ablaktörlő sem. minden elszállt egyszerre. pfffff
minden bizti jó a kesztűtartóban és ötletem sincs!
látott már valaki ilyet???!
segítsetek kérlek!!! szétvág az ideg!!!!!!
köszönöm



Nem akarok hülyeséget írni,de szerintem a ground modullal lett valami. Én úgy tudom az irányítja ezeket a dolgokat! Kesztyűtartóban a biztosítéktáblánál van ez a modul,szerintem ott is nézz körül!



köszönöm a tippet!
az gondolom az a dobozka ami a tábla mögé van bepattintva...
csatik rajta de bele nem látok sajnos.
tökönszúrom magam ha elszállt.
köszönöm mégegyszer a gyors választ!



szerintem meg csináld meg ezt, ha csak egy távos kulcsod van, akkor elég csak a felét megcsinálni.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

YELLOW Elküldve: 2014-01-03 17:37 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Tano írta:
gerencsert írta: Sziasztok márkatársak!

Látom az én kérdésem volt az utolsó ebben a fórumban, de ismét kérdeznék Még mindig e46 325i Touring-om van (2002). Amit előzőleg vettem hozzá felniket, kiderült, hogy mégsem lennének jók alá 8Jx18 ET35 Alutec alufelnik voltak, de rossz volt az agyátmérőjük, ezért visszavittem a srácnak.
Most újból keresgélnem kell, és találtam is egyet ami tetszik, de kérdéses, hogy elfér-e még alatta? 8.5Jx18 ET48 lenne 225/40 R18-as gumikkal! Ez így szerintetek még elfér?

Üdvözlettel: Tamás


Igen, elfér.


azt mondod nem volt jó az agy átmérő. BMW-re árulta? ha igen, akkor annyi, hogy E39-re való, amihhez 4db tehermentesítő gyűrű kellett volna, amit kb 2ezerből megesztergálnak, savállóból kicsit drágább. viszont az ET35 meg nem stimmel E39-nek. akkor viszont lehet hogy fosvágen transporterre való volt, az alutec is árulkodhat, mert szeretik hazsnálni hozzá. ugye a transporter lyukosztása egyezik a BMW-vel. nem mindegyik, de valamelyik igen. hmm...
a másikra kérdésre megkaptad a választ.

YELLOW Elküldve: 2014-01-03 17:33 Társalgó

Bero írta: Húha,kezdem magam sz.rul érezni Agymosás? Ne csináld már Yellow Tudtommal Te szoktál ilyen szennycsatornákat nézni (éjjel nappal budapest stb) más topicba írtál róla. Megnyugtatlak,még mindig szoktam nézni az Enigmákat Ja,és ne vedd sértésnek Te sem! Amúgy ennél az alkatrésznél azért voltam dilemmába,mert nekem nem így néz ki a kép alapján! Nekem harmónika szerű cső is van a 6-os alkatrész után... Megnéztem pár gyári képet és nem hasonlít rá az én levegő beömlő csövem. Mondjuk az én kocsimnál ezen meg sem lepődöm sok utólagos átalakításon van túl az autó (az előző tulaj miatt) Még nem mindegyiket tudtam rendbe szedni,lehet nekem az eladás előtt valami sz.r sport vagy direktszűrő volt a kocsimban és eladáskor megpróbálták visszarakni a gyárit. Láttátok volna a biztosítéktáblám... Na,az gyönyörű volt Visszatérve,legközelebb 3x jobban átnézem a dolgokat és nem kérdezek Azért köszi a segítséget,srácok!


tudod, hogy segítünk

YELLOW Elküldve: 2014-01-03 15:27 Futómû és hibái

BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Na megint itt vagyok.
Már vagy 3 éve küzdök stabilitási problémákkal. Mindig olyan érzésem van, hogy nem eléggé stabil az autó. Tavaly előtt eljutottam odáig, hogy a teljes hátsó futóművet kiszedettem és az összes szilentet, gl szemet, minden gumi vackot kiceréltettem. Tavaly felújíttattam az összes lengéscsillapítót, elől is cserélődtek a lengőkarok, szilentek. Minden beavatkozásnál úgy éreztem, hogy most aztán megjavult, aztán eltelt pár hét és bizony ha volt is javulás, az eredeti állapot nem állt helyre. Legutóbb a lengéscsillapító felújítást gondoltam félresikerültnek, de ma megmérettem őket és bizony elől 74 hátul 70%-osak voltak és 1% eltérés volt csak a két oldal között. Mivel olyan helyen voltam, ahol vizsgáztatnak is, rángatópadon is végigcsinálták azt, amit lehet, főleg a panaszkodásom hallatán. Persze semmi hibát nem találtak, azt mondta a vizsgáló, hogy ez olyan stabil, mint a beton, tökéletes.
Ennek hatására azon kezdtem agyalni, hogy mi van a gumikkal? Elől Dunlop WS 3d, 3 évesek, hátul zsírúj Conti TS830P. Ezek elvileg prémium gumik, a Conti újan sokkal puhább, mint a 3 éves Dunlop, lehet, hogy az első és a hátsó tengelyen lévő gumik nem egyforma elasztikussága okozza ezt az egész mizériát? Vagy 3 éve van az, hogy az addig együtt vásárolt gumik helyett párosával cserélgettem őket és mivel hátul jobban kopik, mindig oda ment az új, a puhább. A gond egyébként a nyárival is megvolt - abból 4 egykorú új ment fel márciusban - , de akkor csináltattam a lengéscsillapító felújítást (amik tényleg halálukon is voltak) és az úgy tűnt, hogy eltüntette a hibát. Aztán most a télivel megint előjött a rossz érzés. A bajság nem annyira tolakodó, sebesség és forszírozottság kell, hogy előjöjjön. Ha csak nyugisan járkálok dolgozni, meg haza, akkor nincs semmi, hetekig nem szembesülök. Talán holnap (ma?) gumisnál felcseréltetem az első-hátsó gumikat, mi fog történni.
Nagy trükk ez az E46 futómű, visszaolvastam vagy 80(!) oldalt, láttam sokak küzdelmét a stabilitásért. Vagy csak a stabilitás érzetéért?


először is, priviben, vagy bánom is én de adj már egy címet, elérhetőséget, hogy ki és hol újította fel a gátlókat? és neked mennyibe fájt?
amúgy nekem is állandóan olyan rossz érzetem van, pedig műszakin is normálisan rángatva semmit nem vesznek észre több helyen sem. igaz nekem az első, főleg a jobb első gátló mérrés szerint már határ alatt van ilyan 38%. persze ha téli szett lenne rajta, még szerintem simán benne lenne, meg ha nem kemény rugók lennének alatta. bár nem limbálózik ha lenyomod, sziszeg ahogy kell.
már írtam korábban, hogy a gyári H Astra-t stabilabbnak érzem. aztán elkezdtem rajta fizikázni. és az van, hogy míg a Astrával kanyarban ahogy billen a kasztni, ugye az ülés és vele együtt én is ugyanúgy billenek. az én mozgásom, az autó kasztniával egyforma. míg a BMW befekszik a kanyarban, alig billen a kasztni, addig az én testem ugyanazon centripetáris erő miatt jobban billen, mert engem nincs ami megtartson. egy recaro-ban biztos olyan érzetem lenne, mint az Astrában. én speciel erre a következtetésre jutottam.
olyan ez, hogy ha fékezek én úgy érzem mintha alig fogna, mert tulajdonképpen tartom magam a kormánnyal lábammal, de anyóson utazó meg szinte efszt fejelget előre derékból. meg cseszeget minek fékezek ennyire. pedig aztán hímesen bánok a fékkel. szerintem az a gond, hogy az autót megszoktad, nagyobb tempókban mész, amit a tested jobban érzékel.

ha iylen mászkálódás van még estelg a kormányművet nem ártana megnézetned, bár lehet nézték már.


A lengéscsillapító felújítást Gödöllőn csináltattam, itt:

http://www.raj-lengéscsillapító.hu/

Egy nagyobb fajta családi ház pincéjében vannak a műhelyek, eléggé kisiparinak tűnik, de eddig jó az eredmény. Én a 4 db-ért 88-at fizettem, ami sok mondjuk a Monroe-k árához képest, de a gyárihoz képest meg nem sok. Augusztusban csináltattam, elég nagy javulás volt, az első telókat gyakorlatilag újra kellett építeni, mert már a szár krómozása is be volt maródva.

Na ma felcseréltettem az első és a hátsó kerekeket. Gyakorlatilag egy tök más autóba ültem vissza! A legelső métereken is meg lehetett érezni, hogy a kormány mozdítására kisebbet reagál az autó, ehhez képest az előző verzió teljesen hisztisen viselkedett. Persze még alig mentem vele pár km-t, csak az M30 Miskolc kerülőn kergettem meg egy kicsit. Az első impressziók szerint egy picivel nagyobb kormánymozdulatra kanyarodik ugyanannyit, de azt az ívet jól tartja, nem kell korrigálgatni. Na majd hosszú távon kiderül, hogy maradnak-e a csak jó tapasztalások, vagy felmerül-e néhány nagatívum. Vagy majd a következő gazdájánál!
Nem tetszik, hogy két prémium gumi között ekkora különbség van, hogy első és hátsó tengelyen cserélve durván másképp viselkedik az autó, ha hátul van az új gumi, ami puhább, a feneke elkezd járkálni. Hóban meg jobb lenne, ha az újabb, puhább gumi lenne a hajtott, amin még ugye a minta is nagyobb.
Másik gondolatsor: mi van, ha elkezdjük az autó elejét vagy hátulját keményíteni, feszesíteni? Ha felborítjuk az egyensúlyt, pont az ellenkezőjét kaphatjuk, a nem keményített rész elkezd mászkálni a másikhoz viszonyítva és instabilabb lesz a jármű. Szóval lehet, hogy egyszerre kellene a kettőt csinálni, egyenlő mértékben?

Szerk: a linket hiába másoltam be 3X, egyszerűen nem megy, hogy aktív legyen. Próbáljátok meg simán bekopizni a böngészőbe a teljes címet, akkor jó lesz.



húúú az elég drága, általában 35ezer körül újítanak/4db.
nekem egyformán kemény a rugó.
prémium gumik igen mások, mint írtam nekem uyganaz a márka, egy pár magyar, egy pár francia gyártású, és a francia a jobb. hiába beszélünk itt minüségi előírásokról, valószínű magyarisztánban minnél olcsóbban kihozni, ezlrt határon táncolni, még benne van a megfelelősségbe, de a legolcsóbban legyártva. számtalan példát tudnék erre mondani. ugye a újvárosi kormot pedig kintre is szállítják. már amúgy a bridgestone-t is gyártják itt. olyan leszónk mint kína, szaré, hugyé dolgoztatnak, hulladék minőségben. ezért jönnek már ide... a gyártók.

YELLOW Elküldve: 2014-01-03 12:59 Társalgó

anubisz írta:
Bero írta: A dobozt ugyan még mindig nem sikerült kideríteni,hogy mi lehet. Viszont nekem a doboz előtti részen ahol jön a levegő,nekem ott van ilyen harmónika szerű műanyag cső ahol jön a levegő. itt kerestem: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20 Itt nem mutatja pontosan,de igazából ez a harmónika valamin megy keresztül a levegő a szűrőig. Ez a cső nekem elrepedt és kiszeretném cserélni,de rendelni akartam autósboltban és nem találták ők sem meg és én se neten a cikkszámot,de még a nevét sem! Valaki tudna segíteni nekem? Köszönöm!


Amúgy nem értem miért nem találtad meg a kocsidhoz, mert itt is itt van.
http://bmwfans.info/parts-cata...cartridge/
Mert be kéne írni az alvázszámot,aztán elmenteni az oldalt,akkor mindig rá tudnál keresni a kocsidhoz való alkatrészekre.


szerintem Bero minden nap agymosáson vesz részt, fogadjunk nézi a szenny csatornákat, pedig korábban, nagy Enigmás volt biztos a chamtrail hatással van rá

YELLOW Elküldve: 2014-01-03 11:52 Mi lehet a baj?

GabeszE46 írta:
YELLOW írta:
GabeszE46 írta: Sziasztok!

Nyáron vásároltam egy e46 318CI-t. Voltak vele kisebb gondok, termosztát, vízpumpa de ezeken már túl vagyok. Viszont van egy hibája mi nagyon zavaró és nem tudok vele mit kezdeni. A tünet a következő: néhány indítás után (szaladgálás városban bolt stb) megmakacsolja magát, és nem hajlandó beindulni! Hallom hogy teker, de nem röffen be. Pedig reggel még hidegben is elsőre indul mindig. Szóval otthagyom úgy egy jó órára és ha visszamegyek akkor megint indul elsőre! Nem tudom mi baja lehet, én immobiliser-re gonodlok hogy talán elveszi az üzemanyagot. Van hogy 4-5 leállítás után is indul még, van viszont hogy megyek 40km-t és utána már nem indul be egy fél óra állás után. Majd egy bő óra pihenő és ismét minden oké.

Kérnék segítséget, valakinek volt-e már ilyen problémája? Mi a megoldás?


ha üzemi a motorhőfok, akkor sosem indul? mármint ha mész vele vagy 40 km-t megállsz, majd indítanál újra, akkor sosem indul? mert ha igen én személy szerint a gyertyákat nézném meg. rossz gyertya esetén van az, hogy amíg megy az autó oké, de melegen nem indul be. nekem hírtelen ez ugrott be.



Indul melegen is, szóval nem kell megvárni amíg teljesen lehül a motor bár a kb 1.5 óra alatt biztos visszahül kicsit. Olyan érzésem van mintha valami letiltana...


én ezt értem, hogy nem kell megvárni. ezért mondom a gyertyát, hogy üzemi motornál, ha leállítasz, akkor kb 10-20 percig nem tudod újra indítani. 30 perc után már lehet lehetőség. annyi elég neki. gyertyát én akkor zárnám ki, ha üzem meleg utáni leállítás után közvetlenül indítasz és beindul. ha be tud indulni, akkor nem gyertya lesz a baj. ezért írtam. de lehet kontakt hiba simán, melegen tágul, hidegen, vagy ha visszább hül... akkor meg.

YELLOW Elküldve: 2014-01-03 11:27 Mi lehet a baj?

GabeszE46 írta: Sziasztok!

Nyáron vásároltam egy e46 318CI-t. Voltak vele kisebb gondok, termosztát, vízpumpa de ezeken már túl vagyok. Viszont van egy hibája mi nagyon zavaró és nem tudok vele mit kezdeni. A tünet a következő: néhány indítás után (szaladgálás városban bolt stb) megmakacsolja magát, és nem hajlandó beindulni! Hallom hogy teker, de nem röffen be. Pedig reggel még hidegben is elsőre indul mindig. Szóval otthagyom úgy egy jó órára és ha visszamegyek akkor megint indul elsőre! Nem tudom mi baja lehet, én immobiliser-re gonodlok hogy talán elveszi az üzemanyagot. Van hogy 4-5 leállítás után is indul még, van viszont hogy megyek 40km-t és utána már nem indul be egy fél óra állás után. Majd egy bő óra pihenő és ismét minden oké.

Kérnék segítséget, valakinek volt-e már ilyen problémája? Mi a megoldás?


ha üzemi a motorhőfok, akkor sosem indul? mármint ha mész vele vagy 40 km-t megállsz, majd indítanál újra, akkor sosem indul? mert ha igen én személy szerint a gyertyákat nézném meg. rossz gyertya esetén van az, hogy amíg megy az autó oké, de melegen nem indul be. nekem hírtelen ez ugrott be.

YELLOW Elküldve: 2014-01-03 11:01 Társalgó

Bero írta: A dobozt ugyan még mindig nem sikerült kideríteni,hogy mi lehet. Viszont nekem a doboz előtti részen ahol jön a levegő,nekem ott van ilyen harmónika szerű műanyag cső ahol jön a levegő. itt kerestem: http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=20 Itt nem mutatja pontosan,de igazából ez a harmónika valamin megy keresztül a levegő a szűrőig. Ez a cső nekem elrepedt és kiszeretném cserélni,de rendelni akartam autósboltban és nem találták ők sem meg és én se neten a cikkszámot,de még a nevét sem! Valaki tudna segíteni nekem? Köszönöm!


szerintem nézz más oldalon, a nevét nem mondjuk, de hasonló mint ez, ott a bontósoknak biztos lesz.

YELLOW Elküldve: 2014-01-03 07:53 Futómû és hibái

BarG írta: Na megint itt vagyok.
Már vagy 3 éve küzdök stabilitási problémákkal. Mindig olyan érzésem van, hogy nem eléggé stabil az autó. Tavaly előtt eljutottam odáig, hogy a teljes hátsó futóművet kiszedettem és az összes szilentet, gl szemet, minden gumi vackot kiceréltettem. Tavaly felújíttattam az összes lengéscsillapítót, elől is cserélődtek a lengőkarok, szilentek. Minden beavatkozásnál úgy éreztem, hogy most aztán megjavult, aztán eltelt pár hét és bizony ha volt is javulás, az eredeti állapot nem állt helyre. Legutóbb a lengéscsillapító felújítást gondoltam félresikerültnek, de ma megmérettem őket és bizony elől 74 hátul 70%-osak voltak és 1% eltérés volt csak a két oldal között. Mivel olyan helyen voltam, ahol vizsgáztatnak is, rángatópadon is végigcsinálták azt, amit lehet, főleg a panaszkodásom hallatán. Persze semmi hibát nem találtak, azt mondta a vizsgáló, hogy ez olyan stabil, mint a beton, tökéletes.
Ennek hatására azon kezdtem agyalni, hogy mi van a gumikkal? Elől Dunlop WS 3d, 3 évesek, hátul zsírúj Conti TS830P. Ezek elvileg prémium gumik, a Conti újan sokkal puhább, mint a 3 éves Dunlop, lehet, hogy az első és a hátsó tengelyen lévő gumik nem egyforma elasztikussága okozza ezt az egész mizériát? Vagy 3 éve van az, hogy az addig együtt vásárolt gumik helyett párosával cserélgettem őket és mivel hátul jobban kopik, mindig oda ment az új, a puhább. A gond egyébként a nyárival is megvolt - abból 4 egykorú új ment fel márciusban - , de akkor csináltattam a lengéscsillapító felújítást (amik tényleg halálukon is voltak) és az úgy tűnt, hogy eltüntette a hibát. Aztán most a télivel megint előjött a rossz érzés. A bajság nem annyira tolakodó, sebesség és forszírozottság kell, hogy előjöjjön. Ha csak nyugisan járkálok dolgozni, meg haza, akkor nincs semmi, hetekig nem szembesülök. Talán holnap (ma?) gumisnál felcseréltetem az első-hátsó gumikat, mi fog történni.
Nagy trükk ez az E46 futómű, visszaolvastam vagy 80(!) oldalt, láttam sokak küzdelmét a stabilitásért. Vagy csak a stabilitás érzetéért?


először is, priviben, vagy bánom is én de adj már egy címet, elérhetőséget, hogy ki és hol újította fel a gátlókat? és neked mennyibe fájt?
amúgy nekem is állandóan olyan rossz érzetem van, pedig műszakin is normálisan rángatva semmit nem vesznek észre több helyen sem. igaz nekem az első, főleg a jobb első gátló mérrés szerint már határ alatt van ilyan 38%. persze ha téli szett lenne rajta, még szerintem simán benne lenne, meg ha nem kemény rugók lennének alatta. bár nem limbálózik ha lenyomod, sziszeg ahogy kell.
már írtam korábban, hogy a gyári H Astra-t stabilabbnak érzem. aztán elkezdtem rajta fizikázni. és az van, hogy míg a Astrával kanyarban ahogy billen a kasztni, ugye az ülés és vele együtt én is ugyanúgy billenek. az én mozgásom, az autó kasztniával egyforma. míg a BMW befekszik a kanyarban, alig billen a kasztni, addig az én testem ugyanazon centripetáris erő miatt jobban billen, mert engem nincs ami megtartson. egy recaro-ban biztos olyan érzetem lenne, mint az Astrában. én speciel erre a következtetésre jutottam.
olyan ez, hogy ha fékezek én úgy érzem mintha alig fogna, mert tulajdonképpen tartom magam a kormánnyal lábammal, de anyóson utazó meg szinte efszt fejelget előre derékból. meg cseszeget minek fékezek ennyire. pedig aztán hímesen bánok a fékkel. szerintem az a gond, hogy az autót megszoktad, nagyobb tempókban mész, amit a tested jobban érzékel.

ha iylen mászkálódás van még estelg a kormányművet nem ártana megnézetned, bár lehet nézték már.

YELLOW Elküldve: 2014-01-02 21:31 Gumi

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Sziasztok!
8 col széles,17 es felnin hogy áll a 245/40-es gumi?Nem kevés a 8 col hozzá?Befér ez hátra a 20 d-be 35-ös ET-vel?Eibach-3cm van az autó alatt!Köszi!!


így fog állni pont, éppen elfér a gyári ívnél, ha meg van pakolva is, vagy van még kép a galériámban.



Uhh köszi,neked is Eibach-od van?Amúgy jobb hátul a 245-ös mint a 25-ös?Érzel különbséget?


nekem nincs ejbakkom. -35mm van.
jobban tapad az tény, bár ha nem jó a vízelvezetése a guminak, akkor a szélesebb könnyebben megúszik. meg 225-tel már nagyon bent lenne, akkor mehetne kisebb ET is. amúgy én speciel mást nem veszek észre, hogy jobban fogyasztana vagy ilyesmi. nekem míg nem volt autóm, sőt, amikor 2003-ban jogsit csináltattam, akkor is épp azt beszéltük egy sráccal, hogy nekem iylen gumi páros kombó kell.


Akkor köszi a tanácsokat,tapasztalatokat!


még annyi, hogy 8,5 széles felnin biztos jobban mutatna, bár szerintem ez még elfogadható. én annyira nem vagyok oda a feszített gumikért, mindennapos használatra (még nekem is ) szerintem alkalmatlan ezekre az utakra. nekem így pont egyenes az oldalfala a guminak, nm dől egyik irányba sem.

YELLOW Elküldve: 2014-01-02 21:03 Gumi

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Sziasztok!
8 col széles,17 es felnin hogy áll a 245/40-es gumi?Nem kevés a 8 col hozzá?Befér ez hátra a 20 d-be 35-ös ET-vel?Eibach-3cm van az autó alatt!Köszi!!


így fog állni pont, éppen elfér a gyári ívnél, ha meg van pakolva is, vagy van még kép a galériámban.






Uhh köszi,neked is Eibach-od van?Amúgy jobb hátul a 245-ös mint a 25-ös?Érzel különbséget?


nekem nincs ejbakkom. -35mm van.
jobban tapad az tény, bár ha nem jó a vízelvezetése a guminak, akkor a szélesebb könnyebben megúszik. meg 225-tel már nagyon bent lenne, akkor mehetne kisebb ET is. amúgy én speciel mást nem veszek észre, hogy jobban fogyasztana vagy ilyesmi. nekem míg nem volt autóm, sőt, amikor 2003-ban jogsit csináltattam, akkor is épp azt beszéltük egy sráccal, hogy nekem iylen gumi páros kombó kell.

YELLOW Elküldve: 2014-01-02 20:51 Gumi

ember84 írta: Sziasztok!
8 col széles,17 es felnin hogy áll a 245/40-es gumi?Nem kevés a 8 col hozzá?Befér ez hátra a 20 d-be 35-ös ET-vel?Eibach-3cm van az autó alatt!Köszi!!


így fog állni pont, éppen elfér a gyári ívnél, ha meg van pakolva is, vagy van még kép a galériámban.




YELLOW Elküldve: 2014-01-02 17:32 Társalgó

Bero írta: Sziasztok! Jobb topicot nem találtam,így gondoltam ide írok. Megszeretném kérdezni,hogy a légszűrő doboza melletti kis doboz milyen célt szolgál? Nem megy bele vezeték,nincs benne semmi csak egy kis doboz. M43 a motorom és a légszűrő előtt van ez a kis doboz közvetlen mellette. Belemegy a levegő,de nem tudom mi célt szolgál! Valaki megtudná mondani? Kíváncsi vagyok mi lehet Köszönöm előre is!


melyikre gondolsz? valahol van valahol nincs. jó lenen a tiédről egy kép. és pontosan melyik.

YELLOW Elküldve: 2014-01-02 15:40 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"

anubisz írta:
hancurozo írta:
andree írta:
YELLOW írta:
pot írta: Akkor most mit csináljak emeljem meg mind a két oldalt szedjem ki és rakjam vissza??????????????,,,,,


szerintem emeld meg, lazítsd ki a csavarokat, engedd le, majd húzd meg őket.


Szia, és arra nem gondoltál hogy már nem a stabpálca a leggyengébb láncszem? Mondjuk van más is aminek a hibája a csere után jobban kijön?
Szerintem nézesd át a futóművet.


Nincs jelentősége, hogy megemelve, vagy leengedve rakod össze. A pálcában gömbcsukló van, ami elforog ha kell.
Igen kijöhet más hibája. Kanyarban a stabilizátor dolga, hogy az autó kevésbé billenjen. Nézd át (nézesd át) az egész futóművedet.


Főleg, hogy a márkaszervizben is emelve húzzák meg. Majd szóljatok, ha láttok egy szerelőt a leengedett kocsi alá kúszva húzogatni hozzáférhetetlen kutyacsontot. Meg más egyebet alul.


haver nem pont Te írtad, hogy az volt a baj hátul? hogy megemelve meghúzták? lehet keverlek, de valaki határozottan ezt írta. és, hogy leengedett autónál kell meghúzni.