Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-12-30 11:08 Társalgó

az elején majdnem csalódtam, de aztán...


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-12-30 09:55 Társalgó

anubisz írta:
anubisz írta: Schumacher állapota kritikus balesete után

http://sport.hir24.hu/sportolo...rhazba/#a3

http://www.vezess.hu/forma1/el.../49104/#a3



Sajnos haldoklik,nincs semmi jó hír. Lehet meghal,ilyen geci egy év végét. Annyi geci ember van a világba,mégis.....


ne is idegelj ezzel
kicsit kivagyok. ez a baj a sportolókkal, hogy nem bírják abba hagyni. találnak mást. pont pár napja olvastam, hogy a motorvesenyt akarja kipróbálni, hülye lenne kihagyni egy ilyen lehetőséget. komolyan mondom akkor elfogott már egy rossz érzés. azért a sport motorozás sokkal veszélyesebb mint a forma 1.

YELLOW Elküldve: 2013-12-29 17:30 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

Dzsini írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki hasonló jelenséggel?
e36-osom van. 0-24 órában berreg valami, mintha egy ventilátor menne, ha van rajta gyújtás, ha nincs. Mondanom se kell milyen jótékony hatással van ez az akkumulátorra. Van ötletetek, hogy mit lehetne kezdeni vele?
Előre is köszi a segítséget!


akkor ezek szerint digit klímás. abban van egy kis venti. annak 15 perc után meg kellene állnia. ajtó nyitásra meg indul. tehát tutti, hogy megy neked? mármint ültél bent egyedül 30 percet, hogy semmihez nem nyúltál és berreget akkor is?

YELLOW Elküldve: 2013-12-29 15:24 Fóliázás

toki24 írta: Sziasztok!

Olvasgattam már ezt a topikot de nem nagyon olvastam hasonló kérdésről amit felszeertnék tenni.

Ugye hátsó szélvédő tele fütöszálakkal, nos belülröl rakják fel gondolom én, ,kérdés,hogy nem fog látszani a fütöszálra rásimuló fólia? láttam egy ismerösnek elég gány volt... ott el is ment a kedvem tőle. köszi.

Illetve egy touringot kb mennyiért fóliáznak le B-től hátra teljesen?sac\perkb.


nekem semmi nem látszik, mármint totál rá van simulva. és működik az antenna.

YELLOW Elküldve: 2013-12-29 13:58 320d Motor

toki24 írta: Hy!

Mikor beülök a kocsiba kulcs sincs benne meg semmihez se nyulok, figyelmes lettem arra, hogy búg valami elöször azt hittem hogy a fejegység de közbe meg a klimavezérlő egység bug, ez szokványos?köszi.


igen, amint nyitod az ajtót beindul a vezérlőben lévő kis venti.

YELLOW Elküldve: 2013-12-29 12:16 Gyári riasztó (FAQ)

sbalazs22 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Ha valaki egyszer gyári riasztót szeretne beszerelni utólag,tudok pár tanáccsal szolgálni.

Üdv Dávid


Köszönöm a lehetőséget!




Szia Dávid

Akkor egy kérdés E46 2002 320d riasztója működik de az irányjelzők nem villognak nyitásra és zárásra.Bátyámnak az E39 520d ugyanez a gond.Mi lehet a probléma?



igaz nem Dávid
fel kell kódolni a GM-et. DIS vagy NCS Expert-tel. ott kell beállítani, hogy nyitás zárás-ra villogjon, illetve külön kell, hogy amikor riaszt, akkor villogjon-e, illetve mi villogjon.

YELLOW Elküldve: 2013-12-29 09:12 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-12-28 17:06 légzsak_

sbalazs22 írta:
YELLOW írta:
gerencsert írta: Sziasztok! Nekem is a jobb első ülésnél volt hasonló problémám. Ülésfoglaltság érzékelő hibát írt ki a gép állandóan. Ki lett törölve, de pár másodperc múlva újra visszadobta, mint állandó hiba Nem nagyon szerettem volna, ha valamelyik autó villamossági szakember 1-2e Ft-ért összeforrasztgat nekem ott az ülés alatt mindenféle ellenállást, ezért keresgetni kezdtem. Találtam is megoldást rá nagyon gyorsan! Egyik barátommal megrendeltettem, 3 napon belül meg is érkezett, és 3.550.-Ft volt összesen a költségem! Lehúztam a gyári csatlakozót, ezt a kis "okosságot" bedugtam a helyére, gyújtás ráad, és láss csodát nem is volt már hibajelzésem. Még töröltetnem sem kellett a hibát, hanem automatikusan eltűnt Erről a kis szerkezetről lenne szó:
http://www.ebay.com/itm/BMW-Pa...232788754d
Remélem tudtam segíteni Boldog Új Évet Kívánok minden fórumtársnak


egy kérdés, ugye Te nem a kiszel tünci egyik udvarlója vagy? már csak név alapján kérdezem.

amúgy ha neked így jó, hát jó, de két szál vezeték és 3 kis alkatrész, kb 300Ft értékben kellett volna csak, amit max 1x1cm-es kis kockába kiönteni, oszt csók. vagy diaggal kikapcsolni a figyelést, oszt megen csók.
ugyanazt érted volna el vele.



Nagyon igaz ha jól emlékszem 2db 100ohm-os ellenállás és egy db dióda és kész.


1N4001 es diófa kell, de láttam már 1 elelnállásos verziót is. amúgy SMD alkatrészekből 5mm x 5mm az egész max nekem lett volna alkatrész is, de minek kínlódjak vele, diag van, kikapcs, oszt csoki. na jó a csatit elrántottam róla, más miatt úgysem kell.

YELLOW Elküldve: 2013-12-28 14:35 légzsak_

gerencsert írta: Sziasztok! Nekem is a jobb első ülésnél volt hasonló problémám. Ülésfoglaltság érzékelő hibát írt ki a gép állandóan. Ki lett törölve, de pár másodperc múlva újra visszadobta, mint állandó hiba Nem nagyon szerettem volna, ha valamelyik autó villamossági szakember 1-2e Ft-ért összeforrasztgat nekem ott az ülés alatt mindenféle ellenállást, ezért keresgetni kezdtem. Találtam is megoldást rá nagyon gyorsan! Egyik barátommal megrendeltettem, 3 napon belül meg is érkezett, és 3.550.-Ft volt összesen a költségem! Lehúztam a gyári csatlakozót, ezt a kis "okosságot" bedugtam a helyére, gyújtás ráad, és láss csodát nem is volt már hibajelzésem. Még töröltetnem sem kellett a hibát, hanem automatikusan eltűnt Erről a kis szerkezetről lenne szó:
http://www.ebay.com/itm/BMW-Pa...232788754d
Remélem tudtam segíteni Boldog Új Évet Kívánok minden fórumtársnak


egy kérdés, ugye Te nem a kiszel tünci egyik udvarlója vagy? már csak név alapján kérdezem.

amúgy ha neked így jó, hát jó, de két szál vezeték és 3 kis alkatrész, kb 300Ft értékben kellett volna csak, amit max 1x1cm-es kis kockába kiönteni, oszt csók. vagy diaggal kikapcsolni a figyelést, oszt megen csók.
ugyanazt érted volna el vele.

YELLOW Elküldve: 2013-12-28 12:03 alufelni

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupera valyon rámegy csont nélkül 8x17" ET20 (E39 - M5) felni 225/45 gumival, vagy nagyon kilóg már?


szerintem kilóg, és tehermentesítő gyűrű is kell plusszban.
szerintem nem nézne ki jól,mert olyan ahtása lenne, mint valami off-road gépnek. de próbáljátok fel, az a biztos.


Csak készülök a tavaszra, nincs a közelemben ilyen felni. Gondoltam egyszerűbb megkérdezni, mint csalódni. Semmiképpen nem szeretnék olyat ami csak átalakítás árán megy fel az autóra, szívtam már ezzel eleget. Egy tehermentesítő azért még belefér


Yellow, a tiéd egész véletlenül nem ugyanilyen paraméterekkel rendelkezik? Csak mer én is a styling 66-ot néztem, igaz hülyeséget írtam, mert az nem M5 felni, de a lényegen nem változtat.


az enyém lehet 66 már nem is tudom de M5 M-tech felnije. teház az M-tech kitt-hez járt. annyi, hogy az enyém nem gyári. tehát nekem ET40-es és a középfurat is 3-ashoz való. ami érdekes, hogy a gyári festése, meg alapozésa, ugyanolyan, mint a gyárié. egész jó replica. bár amúgy nem tudom miylen, mert az autóval vettem, szóval passz, ki vette rá. valaki előttem, valszeg svájcban került rá.


Ja értem. Így akkor az ET20 tényleg nem biztos hogy jó lenne, bár ezt is ki kéne egyszer próbálni. Na majd egyszer... Köszi



8,5 széles ET13 sacc/kb, gumi tán 205 vagy 225. nem sokkal jobb az ET 20




YELLOW Elküldve: 2013-12-28 11:41 alufelni

Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
E46 coupera valyon rámegy csont nélkül 8x17" ET20 (E39 - M5) felni 225/45 gumival, vagy nagyon kilóg már?


szerintem kilóg, és tehermentesítő gyűrű is kell plusszban.
szerintem nem nézne ki jól,mert olyan ahtása lenne, mint valami off-road gépnek. de próbáljátok fel, az a biztos.


Csak készülök a tavaszra, nincs a közelemben ilyen felni. Gondoltam egyszerűbb megkérdezni, mint csalódni. Semmiképpen nem szeretnék olyat ami csak átalakítás árán megy fel az autóra, szívtam már ezzel eleget. Egy tehermentesítő azért még belefér


Yellow, a tiéd egész véletlenül nem ugyanilyen paraméterekkel rendelkezik? Csak mer én is a styling 66-ot néztem, igaz hülyeséget írtam, mert az nem M5 felni, de a lényegen nem változtat.


az enyém lehet 66 már nem is tudom de M5 M-tech felnije. teház az M-tech kitt-hez járt. annyi, hogy az enyém nem gyári. tehát nekem ET40-es és a középfurat is 3-ashoz való. ami érdekes, hogy a gyári festése, meg alapozésa, ugyanolyan, mint a gyárié. egész jó replica. bár amúgy nem tudom miylen, mert az autóval vettem, szóval passz, ki vette rá. valaki előttem, valszeg svájcban került rá.

YELLOW Elküldve: 2013-12-28 11:25 alufelni

davech írta: Köszi a hozzászólásokat. Nyárinak Dunlop gumik vannak, nagyon meg vagyok elégedve vele, halk és nagyon jó a tapadás. Falkent néztem a 18asra erősített kivitelt. Az jó választás lenne?


hát nekem vegyesek az érzelmeim a falken-nel. annak is több típusa van. a kínai gumiktól biztos jobb. ha meg az a fe,nid ami az avatarod, én nem cserélném le.

YELLOW Elküldve: 2013-12-28 08:55 alufelni

jakuzaa írta:
YELLOW írta:
davech írta: Hi! Agyalok hogy váltok 17"-ról 18"-ra. Ki is néztem a felnit, gumiból is találtan jó áron. Most elégedett vagyok a 17 kerékkel, komfortilag jó rossz utakon. Nem tudom hibát követnék-e el ha nagyobb méretre váltanék. Szerintetek 18" még belefér a komfort zónába?


itt nincs oylan nagy különbség komfortban. inkább a gumi ár az ami jóval több lehet.


Hello..
Nekem is 18-as a nyári felnim. Nem mondom,hogy a 15-ös télivel nem konfortosabb járni,de én meg vagyok elégedve a konforttal.Pedig nekem -4et meg is van ültetve. Sz.tem nyugodtan cseréld le


nekem szinte könnyű tekeri a kormányt a télivel, igaz 3 és 5cm szélesség különbség van a gumikban a 15 és 18 coll között azért van különbség, épp ezért írtam, hogy 17 és 18 között nem igen fogja észre venni. én pl úgy vagyok vele, ha addig ki nem találnak valami még nagyobb baromságot, hogy amikor gumi csere eljő, akkor lehet lecserélem a felnit 18-ra. de most van egy olyan 17-es felnim, amivel különösebb gondom nincs, ráadáaul ritkán látni 3-ason, valamilyen szinten egyedi. na meg tetszik is. akkor feleslegesen minek váltsak 18-ra? hogy nagyobb szám legyen az adatok mellett? annyit nem ér. én ezt javaslom neki is. ráadásul a 18-ast drágább gumizni is, ha valami normális márkát akar rá. nem biztos, hogy annyival többet ér. persze nem lebeszélni akarom, úgyis neki kell eldönteni. na meg ugye 18-ra eleve peresebb gumi megy, még nagyobb a sérülés veszély ezeken a drága jó magyar utakon.

YELLOW Elküldve: 2013-12-27 20:22 Motortartó gumibak

anubisz írta:
ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta:
ute107 írta:
ember84 írta: De jo lenne,ha lenne youtube-n 20d motortarto csererol video.azon gondolkozok hol emeljem a motort,az olajtekno nem jo valasztasnak tunik


Nagyon cumi meló. Én is inkább elvittem szervízbe. 6e Ft-ért megcsinálták.



Inkább a megemelése körülményes,nem?

Hátha elreped valami,és mindjárt 200 ezer lesz a rezsi


Inkább viszem a szerelőhöz


Jobban jársz, a nagy emelgetésbe ( motor ) megfeszül, megpattan valami, mindjárt súlyos nullák lesz a vége. Kérdőre se vonhatsz senkit. Ott meg felül rá kapcsolnak és megemelik 10 centire gond nélkül.


ha megfelelő a felfekvó felület, akkor simán meg lehet emelni alulról.
de írtam már másik helyre, hogy átrágva a dolgot talán úgy a legjobb, hogy a blokk oldalán keresni kell jó pontot és kemény fával kitámasztani. de akár felülről megtartva is jó, ha ven benyúlós motorkiemelő. aztán a blokkról lecsavarozni a tartó karokat. aztán felülről a bakokat. így a motor tulajdonképpen nem mozog fel/le.

YELLOW Elküldve: 2013-12-27 20:13 vizpumpa

ember84 írta:
YELLOW írta:
Tano írta:
ember84 írta: Ki tudja megmondani,mi az a kisegítő vízpumpa??Auxiliary water pump.Folyamatosan benne van ez a hiba IKHA-ba Köszi,ha valaki tudjaÉPs nem titkolja


Ez a fűtéshez segít a vízkeringetésben. Itt a 7-es elemről van szó. Szemben állva jobb oldalt találod a motortérben.


nekem is dobja hibának, de nem veszem észre, vagyis enm tom milyen lenne ha jó lenne. egyik 20d-s (150lovas) kollégánál láttam, hogy nem járt a motor, előtte mentünk. aztán olyanokat rántott ez az egység, mintha még keringetett volna valamit, vagyis inkább pumpált. nem tom így kell-e neki működni, de inkább ne menjen ha ilyet csinál


Kössz a válaszod,de miért nem vettél,drága?Mert én kínáncsiságból kipróbálom,milyen lessz,ha jó.Persze ha nem horribilis összeg.


azé nem cseréltem, meg nem is igen fogom, max ha marha olcsón szerzek, mert amúgy semmi negatívat nem tapasztalok. ha nincs benyomva a fűtés, akkor 4-6km alatt üzemi a blokk, ha nyitva van a fűtés, akkor max 10km. meg ha eleve nyitott fűtéssel indulok, akkor 1-2km után már érezni hogy meleget fúj. addig meg csak kibírom tán.