Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 18:08 DSC

baleez írta: Sziasztok,
2004-es 320d, fél éve használom, néhányszor kikapcsolt a DSC menet közben, de leállítás-újraindítás után rendben volt. Pár napja viszont állandóan kikapcsol, sőt, most már ha ráadom a gyujtást is jelzi a lámpa hogy nincs DSC. Tud valaki segíteni diagban illetve javításban? (Pesten elsősorban).


biztosítékok jók? vagy a kapcsoló kontaktos. mondjuk a kapcsolót diaggal lehet ellenőrizni, de akár otthon is, ha kiszereled és van multiméter. illetve lehet valamelyik ABS jeladód csatlakozója kontaktos.

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 18:05 Valaki segítsen

Pagan írta: Üdv mindenkinek!
Kérlek segítsetek!
Egy benzines E91-em van,a jelenség a fűtés használatakor jelentkezik. Kb 5 perccel indulás után erősen égett műanyagszag lesz a kocsiban,ez kb 1 percig van aztán megszűnik.
Egyéb rendellenességet nem tapasztaltam,fűtés,ventilátor,klíma működik...
Először arra gondoltam,csak bekoszolódott vagy valami belekerült és majd ... de nem lett jobb...
Ha van ötlet vagy valami konkrét infó,hogy mi okozza és mi a megoldás azt előre is köszönöm !


hogy mi okozhatja passz, de nem jó jel. félnék, hogy kigyullad egyszer az autó

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 16:06 Ennyit a szervízekrõl!!!

b_imi írta:
hancurozo írta:
Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.


Lehet ilyenre gondolt, csak már rászáradt


ne má... most megint előjött, hogy mennyire jó lenne egy zsír új E46

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 16:05 Ennyit a szervízekrõl!!!

azért azt hozzá tenném, hogy van olyan szervíz, ahol leszívják az olajat a motorból. legalábbis ezt hallottam. pl nívón keresztül is. hogy ez mér jobb, mert szerintem nem, több trutyi maradhat az alján.

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 15:49 Ennyit a szervízekrõl!!!

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
xlzx írta:
MattM325 írta:

Ne értsd félre, nem megkérdőjeleztem azt amit leírtál, csupán az olajcserét, illetve le nem cserélését vontad kétségbe, erre írtam, hogy igenis ezt teszik, amit mások már bizonyítottak is.


Én a Fiatról tudok így nyilatkozni... barátosnénak van egy kis 500as épp 50ezer km van benne... 45ezernél volt a 3. kötelező szervíz.

Pont bent volt egy ismerősünk, aki szerelő, mondta, hogy ő majd megcsinálja a verdát. Nagy nyugodtan elmentünk vásárolni, amikor csörgött a telefon. "Nem voltatok még szervízben az autóval?" Hát dehogynem, már 2x is.. Ja az jó mert a leeresztő csavaron még ott az alvázvédő és ehhez még biztos nem nyúlt hozzá senki...

Röviden ennyit a márkaszervízekről


Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.


olasz autó... kitudja
nyomta végig a gép, oszt ment a karterre is...
valami szar van, az opelünkon is volt, ilyen sárgás gelyva, az egész alján...


Üregvédelem, festés után szerelik össze a kocsikat. Az Olaszokat is. Van a baráti körömben Olasz autó (fél évestől 16 évesig. nekem is volt több olasz autóm)
Opelnél is megelőzi az összeszerelést a festés. Igen az alján van, de nem a motoron.


én arra gondoltam, hogy jutott az olajleeresztőre, ez volt az extra az autóra. az nem a motor, csak az alja


szerk.: azért azt hozzá tenném, hogy van olyan szervíz, ahol leszívják az olajat a motorból. legalábbis ezt hallottam. pl nívón keresztül is. hogy ez mér jobb, mert szerintem nem, több trutyi maradhat az alján.

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 15:41 Ennyit a szervízekrõl!!!

hancurozo írta:
xlzx írta:
MattM325 írta:

Ne értsd félre, nem megkérdőjeleztem azt amit leírtál, csupán az olajcserét, illetve le nem cserélését vontad kétségbe, erre írtam, hogy igenis ezt teszik, amit mások már bizonyítottak is.


Én a Fiatról tudok így nyilatkozni... barátosnénak van egy kis 500as épp 50ezer km van benne... 45ezernél volt a 3. kötelező szervíz.

Pont bent volt egy ismerősünk, aki szerelő, mondta, hogy ő majd megcsinálja a verdát. Nagy nyugodtan elmentünk vásárolni, amikor csörgött a telefon. "Nem voltatok még szervízben az autóval?" Hát dehogynem, már 2x is.. Ja az jó mert a leeresztő csavaron még ott az alvázvédő és ehhez még biztos nem nyúlt hozzá senki...

Röviden ennyit a márkaszervízekről


Alvázvédő? Új autón? A motor is alvázvédős lett? Kicsit meredek nekem ez a történet.


olasz autó... kitudja
nyomta végig a gép, oszt ment a karterre is...
valami szar van, az opelünkon is volt, ilyen sárgás gelyva, az egész alján...

YELLOW Elküldve: 2013-12-25 10:25 Autóvásárlás

Pocses írta:
Luki írta: Ha van egy alvázszámom.Akkor megtudhatom, hogy mi az előélete az autónak és milyen felszereltségek vannak benne?


Ha előéletet nem is de aktuális állapotot a szerelőm is +mond de csak helyben ha elviszed hozzá. 3 papírt szokott kérni ezért.


3 papírt?
forgalmit, jogsit, személyit?

YELLOW Elküldve: 2013-12-24 17:33 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-12-24 11:26 Műszerfal kijelzés

Pocses írta:
YELLOW írta:
nickname írta:


oké de még mindig nem vagyunk közelebb ezt vágom, de én totál úgy emlékszem, hogy a fény szenzor a másik oldalon van

de a belsőtér világítás bekapcsolását csak figyeli valami. leírom még 20-jára is. hogy gyújtás levételkor nappal, amikor napsütés is van, akkor nem kapcsol be a belsőtér világítás, míg este, vagy rossz fényviyzonykor felkapcsol. ajtók még zárva vannak!!!
értelem szerűen a lámpamodulon lévő szenzornak kellene figyelnie ezt, mert ugye a belső tér fényességét kell nézi, hogy az alapján kapcsoljon vagy sem. de a másik szál, hogy az ajtókat a GM vezérli, ergő nyitás zárásnál (távos kulcs) is a GM kapcsolja be a belső világítást (ha zárva van és újra rányomok a zárásra akkor is felkapcsol a világítás), és mivel az esőszenzor is GM vezérelt, vagyis ő szedi be a jelét, így meg akkor az a logikus, ha a esőszenzor melleti fényszenzor érzékeli ezt.
igazából qrvára mindegy, csak jó lenne tudni. érdekesség képpen.


Igen végül is tök mind111 lenne, de cseszi az ember buciját. Nekem pl. nem kapcsolja fel ha rányomok +ban a bezárásra miután már zárva. De hazakísérő fény van az enyémen is. Gondolom kulcs programozás kérdése, de nem zavar.


a hazakísérő fény az más. az akkor van, amikor nincs benne a kulcs sem, magad felé villantasz a refivel, és égve marad a beállított percig, vagyis mádospercig, ha jól emlékszem 75sec a legkisebb idő. az a hazakísérő fény elvileg.
mondjuk én nem néztem még, ez plussz rányomás, hol van beállítva, de jó, mert a garázsba nem kell kapcsolni pilácsot, csak rányomok újra és elég a közlekedésre ez a fény, ami a belső térből gyün.

YELLOW Elküldve: 2013-12-24 11:10 Műszerfal kijelzés

nickname írta:


oké de még mindig nem vagyunk közelebb ezt vágom, de én totál úgy emlékszem, hogy a fény szenzor a másik oldalon van

de a belsőtér világítás bekapcsolását csak figyeli valami. leírom még 20-jára is. hogy gyújtás levételkor nappal, amikor napsütés is van, akkor nem kapcsol be a belsőtér világítás, míg este, vagy rossz fényviyzonykor felkapcsol. ajtók még zárva vannak!!!
értelem szerűen a lámpamodulon lévő szenzornak kellene figyelnie ezt, mert ugye a belső tér fényességét kell nézi, hogy az alapján kapcsoljon vagy sem. de a másik szál, hogy az ajtókat a GM vezérli, ergő nyitás zárásnál (távos kulcs) is a GM kapcsolja be a belső világítást (ha zárva van és újra rányomok a zárásra akkor is felkapcsol a világítás), és mivel az esőszenzor is GM vezérelt, vagyis ő szedi be a jelét, így meg akkor az a logikus, ha a esőszenzor melleti fényszenzor érzékeli ezt.
igazából qrvára mindegy, csak jó lenne tudni. érdekesség képpen.

YELLOW Elküldve: 2013-12-23 22:18 Műszerfal kijelzés

Pocses írta:
jons írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
Automata lámpakacsolónak a szenzora és az esőszenzor egybe van.

azt vágom, hogy mellette van az a kis kerek. itt a kérdés az, hogy a belsőtér világítást mi kapcsolja? mert nem mindig kapcsol fel. ugyanez a szenzor, vagy az ami a lámpamodulon van, ami a műszerfalfényerőt is állíccsa? (nagyon napos időben néha az enyém sem kapcsol fel, igaz nem figyelem mindig, lehet néha világít)


Amellett nincs kerék. Az a visszapillantónál van, amiről Dávid beszél.

A belső világítást az ajtók nyitása és/vagy a belső világítás kapcsoló kapcsolja. Nincs köze hozzá, hogy nappal van-e. Ha nem kapcsolódik fel mikor kinyitod az ajtót az ajtó érzékelő probléma...


Ez eddig okés is!
De amikor nappal leállítom a vasat akkor nem, csak este vagy szürkületben kapcsol fel a belső világítás bent ülök leállít 0 állásban a kulcs. Az ajtót ha nyitom mindig felkapcsol.
Akkor ez nem érzékelő probléma de legalább nem is elektromos hiba.
De majd a szerelőmtől rákérdezek, mérnökúr tudja majd...


jah igen. leállítás után, ahogy Pocses írta. tényleg ajtó nyitásra mindig kapcsol a belső világítás. de leállításnál csak sötétben kapcsol a belső, úgy, hogy semmit nem nyitottam ki. akkor ezt mi kapcsolja, mi érzékeli? hát nekem az esőérzékelő egy kb 2x3cm-es táglalap, a mellett jobbra 8szemből nézve balra) van egy kerek alakú szenzor, szerintem ez lenne az automata lámpa kapcsoló.

YELLOW Elküldve: 2013-12-23 21:04 Társalgó

hancurozo írta:
feco7939 írta: Megtörtént egy francia bíróságon:

Egy 70 kmh max. sebességű útszakaszon 250 kmh sebességgel radarba futó autós védőbeszéde a bíróságon :

Tisztelt bíróság valóban láttam egy fehér alapú kör alakú táblát amiben a 70-es szám volt de nem volt semmilyen mértékegység mellette. Ahogy önök is tudjak az 1837. július 4-i törvény kötelezi Franciaországot is a metrikus mértékegység használatára. Továbbá az 1961. május 3-i 65501 számú törvény kimondja hogy a hosszúság mértékegysége a méter és az idő mértékegysége a másodperc. Én el sem tudom képzelni hogy a Belügyminisztérium nem tartja tiszteletben a Köztársaság törvényeit.

Tehát logikus hogy ha nincs odaírva a mértékegység akkor a sebesség alapértelmezés szerint msec-ban értendő. A 70 msec maximális sebesség megfelel 252 kmh-nak. A rendőrök azt mondtak hogy 250 kmh sebességgel autóztam. Nem is vonom kétségbe a rend őreinek pontosságát. Tehát 2 kmh sebességgel a sebességkorlát alatt voltam. Így tisztelettel kérem a bíróságot hogy adjak vissza a jogosítványomat amit egy sajnálatos tévedés folytan vettek el a rend éber őrei.

A magyar KRESZ-ben (11975 KPM-BM rendelet) sincs mértékegység csak az hogy "sebesség" ami így logikusan msec-et jelent!
Másik baki a KRESZ-ben a biztonsági öv amire csak annyi előírás van hogy be kell csatolni de az nincs ott hogy az ember előtt vagy mögötte kell becsatolni!

Read more: http://lopom.hu/#ixzz2oK3mClhL


A mértékegység valós, de a kresz leírja a táblák jelentését. A biztonsági övet pedig ne próbáld beadni a rendőrnek.: A KRESZ 48§ (4) A külön jogszabályban meghatározott M1, M2, M3, N1, N2, N3 kategóriájú gépkocsiban, amelynek meghatározott üléseit biztonsági övvel kell felszerelni, továbbá olyan jármûben, amelynek üléseit biztonsági övvel szerelték fel, az ülésen utazó személynek a biztonsági öv becsatolásával kell magát rögzíteni.


hányszor fog még ez előjönni?
szép csavaros, de szerintem nem igaz, csak jól meg van írva. eleve az autón is km/h jelölés van, vagy mérföld. nyilván a táblák ugyanúgy ehhez vonatkoznak, mivel levele nem követelmény, hogy matek zseni legyen akárki, hogy a méter/sec-et átváltsák az autóban lévő órájukra, hogy az mennyinek felelne meg.
aki meg nem akar övet csatolni, az közlekedjen tolatva

YELLOW Elküldve: 2013-12-23 14:49 Műszerfal kijelzés

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hát a belső világítást szerintem a GM-en keresztül megy, és ugyanaz nézi, mint az automata világításkapcsolót, mármint az a szenzor. az meg az esőérzékelő mellett van, ha minden igaz.
vagy ugyanez vigyeli, a lámpakalpcsolón. ezt pontosan nem tudom.


Automata lámpakacsolónak a szenzora és az esőszenzor egybe van.


azt vágom, hogy mellette van az a kis kerek. itt a kérdés az, hogy a belsőtér világítást mi kapcsolja? mert nem mindig kapcsol fel. ugyanez a szenzor, vagy az ami a lámpamodulon van, ami a műszerfalfényerőt is állíccsa? (nagyon napos időben néha az enyém sem kapcsol fel, igaz nem figyelem mindig, lehet néha világít)

YELLOW Elküldve: 2013-12-23 13:43 Ennyit a szervízekrõl!!!

dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.

YELLOW Elküldve: 2013-12-23 13:31 Ennyit a szervízekrõl!!!

dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van