Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-12-13 16:01 330d motor

laszlo0918 írta: Sziasztok srácok.A kollégám vett egy 2004-es 320d-t ment neki kb egy hétig utána kigyulladt neki a motor hiba jelző.Kitörölték neki a hibát nem tudja mi volt az másnap vissza dobta megint. használta így még egy napot és este a kocsi megadta magát. Szabálytalanul járt neki a motor és lefulladt.Elvitte szerelőhöz és azóta se tud vele mit kezdeni nem ért hozzá tuti- találgat mindent turbó,porlasztó.Szóval a kocsi beindul dob egy feketét és leáll.Ha valakinek lenne valami ötlete várom.Előre is kösz


üzemanyag nyomást kellene mérni, nekem hirtelen ez ugrott be, mint meghalt AC pumpa.

YELLOW Elküldve: 2013-12-13 15:32 Társalgó

lalada írta:
YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Utána néztem ETK-ban nem találtam konkrétan lábtérvilágítást, de jó sok Diverse leuchten van, amin lehidaltam az a motorraumleuchte..... egyet be kell szereznem.


tudja valaki, hogy ez a motortérvilágítás esetleg E90/91-be is rakható? érdekelne nagyon..


olyan sűrűn kell nyitogatni a motorteret?

ja..esténként szoktam benne motort cserélni



el is hiszem, hisz dízel

YELLOW Elküldve: 2013-12-13 12:48 Társalgó

lalada írta:

Idézet: Utána néztem ETK-ban nem találtam konkrétan lábtérvilágítást, de jó sok Diverse leuchten van, amin lehidaltam az a motorraumleuchte..... egyet be kell szereznem.


tudja valaki, hogy ez a motortérvilágítás esetleg E90/91-be is rakható? érdekelne nagyon..




olyan sűrűn kell nyitogatni a motorteret?

YELLOW Elküldve: 2013-12-13 12:44 Sportüles

bobiszolo írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
bobiszolo írta: Sziasztok!

Olyan kerdesem lenne, hogy az 1998-as e46 sedan-ba be lehet-e rakni az e46 coupe sport uleseit?


ha nem zavar, hogy coupe ülés van benne, és előre lehet hajtani a támlát.... neg lesz kallantyú rajta fent.


Nekem kifejezetten hsaznomra váltak a coupe ülőkék.
Sokszor kisegített már, amikor jó nagy cuccokat pakoltam a kocsiba.


Nagyon tetszenek a combtamaszos ulesek. Es van egy jobbkormanyos coupe, aminek ugyan olyan szurke bor belseje van, mint az enyemnek. Csak gondoltam jobb elotte megkerdezni, nehogy ne passzoljon.


igen én is így vagyok ezzel, már néha azt érzem, kínomban, hogy én is coupe-t akarok venni bele, de meg tudok tántorodni komolyna kimegyek kintre oszt ott valami bontóban kukázok egyet, mármint sedant

YELLOW Elküldve: 2013-12-13 07:01 hûtõ

ArkyCsaba írta: Sziasztok,szükségem lenne egy kis segítségre. 2000es évjáratú 318im van,termosztátot kell cseréljek.Meg is rendeltem alvázszám alapján az újat,meg is jött,de itt a bökkenő,nem olyan mint ami most benne van.Ilyet rendeltem:
de nekem meg ilyen van benne:
még a cső hossza(inkább rövidsége) nem is lenne gond,de az új termosztáton van csatlakozó az érzékelőnek a régin meg nincs.Van-e valakinek valami ötlete?



alvázszám alapján és nem jó? nem addo meg az utolsó 7 karaktert? lehetnem is ennek az autónak a alvázszáma ez. nem paráztatni akarlak, de volt már ilyen.

YELLOW Elküldve: 2013-12-13 06:54 Mi lehet a baj?

maddog írta: már sok tippet adtatok ti is mi okozhatja eddig egysem jött be sajnos. gyorsan hideg inditásnál csak teker de semmi kb 6-7próba kell hogy valami történjen talán beis indul addigra..már egy 100as ráment mostmár SZAKSZERVÍZBE mondták hogy cseréljük le a hidrotőkéket hátha. A HIDROTŐKE okozhat ilyen hidegen nehezen indul gondot? Gyorsan segítsetek légyszi


ha be lenne állva, és nem nyit ki a szelep, de biztosnem az. szerintem ez jó nagy baromság volt, oda ne vidd többet
és tételesen mik is lettek cserélve? (bár az iménti kijelentésük után kétlem, hogy valóban cseréltek valamit, inkább csak kiszámláztak cuccokat)

YELLOW Elküldve: 2013-12-13 06:52 Társalgó

lábtérvilágításnak meg van a helye, nincs mindegyikben... amúgy ezen gondolkodtam egy hete pont, hogy hogyan kelelne megoldani. szerintem fekete vakdugó van a helyén, mintha azt láttam volna valamikor. nem tom a kábelezése ott van-e...

YELLOW Elküldve: 2013-12-13 06:46 Sportüles

bobiszolo írta: Sziasztok!

Olyan kerdesem lenne, hogy az 1998-as e46 sedan-ba be lehet-e rakni az e46 coupe sport uleseit?


ha nem zavar, hogy coupe ülés van benne, és előre lehet hajtani a támlát.... neg lesz kallantyú rajta fent.

YELLOW Elküldve: 2013-12-12 17:14 Mi lehet a baj?

Sans írta: Sziasztok!

A napokban vásároltam egy '96 os 316 Compact BMW-t,sajnos észrevettem egy hibát, de egyszerűen nem tudom mitől csinálhatja, kérlek segítsetek: 1-esbe az autó nagyon rángat alacsony fordulaton, a kuplungot csúsztatni kell, hogy nagyjából normálisan eltudjak vele indulni. A többi sebességfokozatban nem tapasztalom az említett hibát.(hibakód nincs)
Mivel láttam, hogy többet is szenvedtek vagy szenvednek ezzel a hibával, gondolom típushiba, de a végeredményt sehol sem találtam, hogy mi okozza?!

Üdv,
Sans



hát normális esetben így kell elindulni csúsztatva, nem ráengedni a kuplungot
esetleg a diffizatzó gumibakot érdemes megnézni. szerintem más gondod nincs. vagy finomabban kell enegdni a kuplungot... érzéssel, de alapjératom akarj már elindulni vele, mégis csak 102lovacska volt benne valamikor, azért kell erő megmozdítani a kasztnit.

YELLOW Elküldve: 2013-12-12 13:29 Társalgó

Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta:
Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?


Szia!

Közvetlen megállás után lehet buborékos olaj a pálcán, az nem baj, sötét fekete színe legyen.
Szoktál utána önteni olajat? Ha igen akkor figyelj rá, hogy mindig ugyanolyan kerüljön bele.
Azonos alapú olajoknál nem jellemző a felhabzás, általában szintetikus és ásványi olaj keveredésekor szokott előfordulni.

A szagot nem kuplung, vagy váltóolaj okozza? Esetleg kardántengely középső csapágya.

Üdv.:Neo


Nekem inkább fehér habos, és honnan tudnám kideríteni hogy a szag honnan jön, mi okozza?


Szia!
Ha fehéres szürke az olajad akkor hűtővíz került a olajrendszerbe valahonnan, ami nagyon nem jó!
Meglehet, hogy ennek az elégése is okozhatja a szagot, vagy befolyik valahol a kuplungházba és a kuplungod égeti a hűtővizet.
A szag forrását ki kell szagolni, mese nincs. Járasd egy helyben, ha előjön a szag akkor motor, kuplung esetleg váltóolaj, nézd meg nem-e folyik rá a kipufogóra valahol.
Ha nem jön elő a szag akkor hajtás részen, fékeknél kell keresni.

Szerk.: Nézd meg a hűtővíz szintedet, illetve egy olajcserét kellene csinálni, mert lehet az is ha csak szimplán össze lett keverve két különböző olaj, azért habzik, és lehet, hogy az ég büdösen.
Sajnos sok változós az egyenlet, egyesével kell kizárni mindent amíg meg nem lesz hiba.

Üdv.:Neo




viszont ha mostanság, csak így indítgatva van, akkor simán lehet habos, ha nem tud kipárologni a víz az olajból (nem hűtővíz). azt kell megnézni, hogy hosszabb út útán másnap milyen.
nem mellesleg ez a téma kb pont annyira szezonális, mint az akkumulátor hibák, vagy a termosztát gondok. mindig télen, a hideg beköszöntével jönnek elő. télen nagyon úgy látni mintha fehér füst lenne, de csak az a kipuff melege pára formájában, mikor kikerül. parsze írja, hogy bemelegedve nem látni. dízelnél hidegen, normális. főleg abban a formában, hogy indítasz, semmi pár másodperc után meg jön a fehér füst. ami akár kipufban maradt kondenzvíz is lehet.

YELLOW Elküldve: 2013-12-12 07:29 Elsõ lámpák

Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nemrég vettem egy E46 318ci-t, gyári xenonos. Az első fényszórók elég alacsonyra világítanak, lehet őket állítani?


1: nézzétek meg azt, hogy menet közben járó motornál valaki nézi a lámpát, aztán vagy ketten üljenek be hátra, esetleg a csomagtartó peremére (kinyitva). ha mozog, akkor szabályoz.
2: azért mondom ezt, mert vannak országok, ha jól emlékszem, ahol más a beállított értékek, azaz alapból lentebb világít. az alap beállítást manuálisan kell elvégezni a lámpatesten a belső részén, ezt műszakiztató helyen meg tudják csinálni. vagy épp lámpát cseréltek, és sok esetben gyárilag alacsonyra vannak állítva, így beszerelésnél nem vajítasz el senkit, ha meg nem látsz úgyis elviszed beszinteztetni. az automata állítás, csak minimálisan állít, a súlypontoktól, terhelés következtében bekövetkező szint különbségek függvényében.

YELLOW Elküldve: 2013-12-12 07:20 Társalgó

veszkoo85 írta:
Kiskunlacháza a volt szovijet reptér ott lehet csapatni


az a baj ezekkel a szoci repterekkel, amiken gyorsulgatnak is, hogy egy két helyen elég érdekes az illesztés, az ha oldal irányban csúszol neki, meg tudja rántani ám a futóművet.

pl van egy nagy kavicsos parkoló, ha leesne egy jó adag hó, egy úthengerrel át kell rajta menni. esetleg vizet permetezni utána rá, hogy ráfagyjon, ott már jó lenne csapatni, hiába kavics az alja.

ehune ni: kavicsos parkoló

szerk: mondjuk a rendőrség ott van vele szemben a másik oldalon

YELLOW Elküldve: 2013-12-11 17:12 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

csbalu írta:
Én egy állandó kamerás rendszerben gondolkozom aminek semmi féle kezelőszerve nincsen hanem egy adott tárhelyre vesz folyamatosan. ezt a tárhelyet pedig úgy érem el hogy mondjuk laptoppal Wifin rákapcsolódok és megnyitom mint egy mappát. a kamerát pedig a tükör fölé tenném, az eszközt pedig egy rejtett helyre, nagynavinál pedig úgy hogy a navin lehessen visszanézni


nem rossz gondolat én is agyaltam, bár én oly keveset megyek, mondjuk vannak kamerák, amin csak egy AV kábel megy, mondjuk a veséhez beépíteni, vagy ugye a tükör mögé.
mondjuk max ha úgy megyek, akkor tapadóssal kirakom üvegre ütésálló tokban.

YELLOW Elküldve: 2013-12-11 17:08 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

nickname írta:
huuuuuuuu de franko látjuk a nagy YELLOW t a saját produkciójában

Ráadásul úgy van elhelyezve a kamera hogy egy balesetben értékelhetetlen legyen



hát ennek nem is az a lényege, attól függ ki mire használja, de új helyet nem nyitok neki. ha be fogom tenni mondjuk baleset megelőzési célra, akkor az megy előre, az ütésálló tokban.
most olyan helyet keresek, ahol csúszkálást lehet majd normálisan látni. ez nem az a pozíció az biztos, és mint írtam a tartó csak egy nagy hekkelés.

és nem magam mutatom be, hanem az E46 belsőt, de mindegy

YELLOW Elküldve: 2013-12-11 15:20 Társalgó

csbalu írta:
YELLOW írta:


Ez Hatalmas!!!

Egyetlen egy bajom van, hogy mióta egyszer egy parkolóban nekicsúsztam egy patkának(jég volt a hó alatt) és kitörött egy darab a felnimből, mindig óvakodva csapatok. Jó lenne egy olyan hely ahol szabadon nyugodt szívvel lehet gyakorolni.
Mátyásföldön van a repülőtér, de ott sem lehet tudni hogy hol van vége a betonnak és hol kezdődik a kátyús földes hepehupás rész.

Ötletek pesten az alábbi témára? Akár még egy talit is szervezhetnénk ha leesik a nagy hó!
Mondjuk azt megtanultam már hogy a körbe állunk kocsikkal és középen csapatjuk nagyon szar ügy, jópár autót láttam már összetörve

MINDENKI BÜNTETLENÜL "ÉGETHETNÉ LE" A GUMIKAT


hát igen... nekem is ez a vágyam, mert így a rend őreivel kell dacolni...
mondjuk az utcai pont emiatt jobb, mert van kihívás, oda kell figyelni meddig engeded az autót, nem csak bele a vakvilágba pörgeted... nyílván el kell kezdeni, és nagyobb tempóhoz mindenképp jó a nagy placc. én majd néha belógok a buszpályaudvarra sokszor tök üres nincs se busz, se ember.