Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-12-09 08:04 Autóvásárlás

van benne egy rész, ami az automata váltók teszteléséről szól, talán hasznos lehet valakinek, hogy is ellenőrizze, megvétel előtt, vagy akár sajátja ként is

http://www.vezess.hu/hasznalt_..._bmw_5_e39

YELLOW Elküldve: 2013-12-08 19:35 20d gázadásra megtorpanás

zoli900 írta: Sziasztok!
Ma diagoltam az autót,nagyon rosszul megy,megtorpan mintha nem is lenne benne turbó csak egy haldokló szívó...
Eddig csak egy olyat írt ki,hogy Start of Injection actuator controller,most már egy olyat is beír,hogy Boost control-pozitive control deviation/boost pressure to low.
Mi lehet a gond?

Üdv


hát nekem valami az üzemanyaggal, a második pedig turbo vákuum-os szabályzója lenne szerintem, alacsony a turbo nyomás.

YELLOW Elküldve: 2013-12-08 13:24 Mi lehet a baj?

Hede írta:
Nem volt. De az olajnak elég sötét színe van. Lehet az lesz a ludas.


hát akkor az megégett... pirosnak kellene lennie. amint tudod cseréld le, és akkor megúsztad ennyivel...

szerk.: mármint én a szervo olajról beszélek, ha a motorolajad sötét annak nincs köze hozzá

YELLOW Elküldve: 2013-12-08 09:08 Szervószivattyú

maestro006 írta: Tisztelt márkatársak!

Egy apróbb hibajelenség ütötte fel a fejét a szervóban. Egyik nap egy bal kanyar közben elszállt a szervóm teljesen. elvittem szerelőhöz kiderült, hogy a szervószivattyú adta meg magát, ezt ki is cserélte egy felújított gyárira, azóta a következő a jelenség: ha hosszabb időre nem indítom be a kocsit(1 nap) indításkor olyan mintha abszolút nem is lenne szervó, ha viszont adok neki egy kis gázt azonnal működik. olajszint megfelelő, folyást nem látok az autó alatt.. mitől lehet ez? valakinek volt már hasonló ?

a válaszokat köszi!


valószínű nem 100-as a szivattyú, nem állít elő elég nyomást alacsony fordulaton.

YELLOW Elküldve: 2013-12-07 22:19 Mi lehet a baj?

Hede írta: A szint oké. A probléma hirtelen jelentkezett. Köszi a választ!


mikor jelentkezett a hiba, előtte valamikor nem volt sokáig full kitekerve a kormány, közben meg alapjáraton ment a motor? mert az könnyne hazavághatja jobb esetben az olajat, vagy a szervo-t magát.

YELLOW Elküldve: 2013-12-07 18:57 Mi lehet a baj?

Hede írta: Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a most vásárolt 320 si-nél az jelentkezett, hogy alacsony sebességnél elfordítva a kormányt nehezen jár (mintha nem lenne szervó). Plusz van hangja is a kormány fordításakor.. Ilyenkor mi lehet a gond? Szervószivattyú, vagy kormánymű gondra tippelek, de én nem értek hozzá. Tud valaki valami okosságot?
Előre is köszi!


előbb a szervo olajtartály szintet kellene megnézni. lehet kevés az olaj benne.

YELLOW Elküldve: 2013-12-06 05:28 Társalgó

csak jól megmondom már én is. aki ismer az tudja, hogy vannak ám összeesküvés elméleteim. tehát mindig gyanús valami. most is. persze nem úgy. igaz annyira nem követem nyomon, mert pont nem érdekel, az a ribi.
de itt semmi köze a dolognak ahhoz, hogy épp BMW-vel, ment, mehetett volna akármivel. az is tény, hogy inkább pont menekíteni akarják. ez a rogán is.... kitudjamiylen pénzeket ajánlottak már azoknak akik mellette állnak. magyar embert a legkönnyebb pénzzel megvenni, és az van rezesoboának. szóval szerintem felesleges olyan összeesküvést gyártani, hogy mert bmw, mert gazdag. mrmint az tény, hogy példát akarunk statuálni, de gyanítom, megint szépen megy a kenőpénz, aztán még majd kártérítést kell fizetni neki az államnak, azaz nekünk. na majd akkor sajnáljátok.

YELLOW Elküldve: 2013-12-05 20:08 Autóvásárlás

toki24 írta: Én is állapotra mentem, csak ugyebár kiváncsi lennék a valós km-re. Voltam anno Mikinél de nem mondott semmi furcsaságot a koscival kapcsolatban ami olyan lenne, mert ugye a 212.e km elég kevésnek tűnik a 12 év-hez )))

CCFL-t én most vettem igaz nekem nem projisom van hanem halogén.


ha nem kérdezed nem is fogja mondani.
mondom neki, anno, hogy kapcsolja már be a zárásra villogtatást. ok. persze úgy gondoltam, hogy nyitás-zárásra. hazamegyek, zárom villan, nyitom nem villan. írok neki, vagy teló, már nem tom, elkezdi: csak zárást mondtam. végülis igaz.
elmondja, megcsinálja, csak kérdezni és mondani kell.

YELLOW Elküldve: 2013-12-05 19:50 Autóvásárlás

gzu11 írta: E46-nál három helyen méri a rendszer a futásteljesítményt: BC, bal első lámpa, kulcs.

Profi diagnosztikával mind a 3 átírható!
Hivatalos BMW szervizekben sem tudják kiolvasni, ha profi módon volt megtekerve...

Ezért nem km állásra, hanem állapotra kell használt autót venni...


szerintem több helyen tárolja. az egy dolog, hogy általános eszközökkel talán ezekben olvasható a legkönnyebben. nekem úgy rémlik 6 helyen tárolja, mintha régen ezt mondta volna valaki, ne kérdezd melyik a másik 3, mert nem tudom.
lámpamodul tárolja az tutti, a kulcsban is van, de az mintha a műszerfalból szedné, ami azért nem igaz, mert nekem a kulcsban annyi van, mint a lámpamodulban, azaz +3km a műszerfalhoz képest, jah műszerfal esetében az óracsoportra gondolok. szerintem az EWS is tárolja, legalábbis logikusnak kéne legyen.

YELLOW Elküldve: 2013-12-04 21:09 Autóvásárlás

nickname írta:
Darius írta: Valaki magyarázza meg nekem hogy egy 2003as kombi e46 20d-nél hogy lehet az hogy az első szélvédő kéder gumija szétvan repedezve meg darabok hiányoznak belőle?Meg az ajtónál levő gumi is kivan szakadva.Olasz autóról beszélünk,185.000ezer km végig vezetett szervizkönyv valós előélet. Kiváncsi lennék hogy ez mitől van...?



Valoszinüleg folyamatosan napon volt.



végülis jah, csúnya dolog ez az UV

YELLOW Elküldve: 2013-12-04 20:38 Mi lehet a baj?

ArkyCsaba írta: Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)


vagy levegős, vagy termosztát. bár egy idő után fel kéne neki melegedni, csak nagyon lassan, ha rossz a termosztát akkor is...

YELLOW Elküldve: 2013-12-04 19:50 Autóvásárlás

Darius írta: Valaki magyarázza meg nekem hogy egy 2003as kombi e46 20d-nél hogy lehet az hogy az első szélvédő kéder gumija szétvan repedezve meg darabok hiányoznak belőle?Meg az ajtónál levő gumi is kivan szakadva.Olasz autóról beszélünk,185.000ezer km végig vezetett szervizkönyv valós előélet. Kiváncsi lennék hogy ez mitől van...?



1. az a valós mégsem valós
2. volt cserélve a szélvédő, és szerelés közben sérült
3. az ajtónál akár bele is akadhatott valami, amitől kiszakadt

YELLOW Elküldve: 2013-12-04 15:37 Mi lehet a baj?

dfle írta:

Köszönöm!
Még egy utolsó és befejezem...
Ha megoldódik a probléma, utána hogyan lehet kiszárítani a kárpitot, vagy kiszárad magától???


ha van nedves porszívótok, akkor azzal kiszívni amenniyre csak lehet. aztán ha mész vele akkor fűtés fel, lábtérre fújja az egészet, aztán csak kiszárad idővel.... nyáron egyszerűbb volna

YELLOW Elküldve: 2013-12-04 14:48 Mi lehet a baj?

dfle írta:
YELLOW írta:
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


érdemes alá menni, és alulról nézni a lábtér részt. vannak ott gumidugók, lehet kieset aze gyik, vagy ilyesmi. cagy a szélvédő mentén ázik be.


A dugók megvannak, de ha a szélvédő mentén ázik be, akkor nem kéne vizes legyen a kárpit lefele is a lábtérnél??? És olyankor mi a megoldás???


azért írtam ezt, mert azt írtad oldalt nem vizes. de már most nem tudom, mert nem fogalmaztál egyértelműen. ha fentről nem vizes, akkor nem ázik a szélvédőnél, ha a dugók megvannak, akkor ott sem. akkor az marad amit dbtibi írt, de azt azért nem írtam, mert azt írtad, hogy oldalról nem vizes...

YELLOW Elküldve: 2013-12-04 14:35 Mi lehet a baj?

dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!


érdemes alá menni, és alulról nézni a lábtér részt. vannak ott gumidugók, lehet kieset aze gyik, vagy ilyesmi. cagy a szélvédő mentén ázik be.