YELLOW Elküldve: 2013-12-09 08:04 Autóvásárlás
http://www.vezess.hu/hasznalt_..._bmw_5_e39
YELLOW Elküldve: 2013-12-09 08:04 Autóvásárlás
YELLOW Elküldve: 2013-12-08 19:35 20d gázadásra megtorpanás
zoli900 írta: Sziasztok!
Ma diagoltam az autót,nagyon rosszul megy,megtorpan mintha nem is lenne benne turbó csak egy haldokló szívó...
Eddig csak egy olyat írt ki,hogy Start of Injection actuator controller,most már egy olyat is beír,hogy Boost control-pozitive control deviation/boost pressure to low.
Mi lehet a gond?
Üdv
YELLOW Elküldve: 2013-12-08 13:24 Mi lehet a baj?
Hede írta:
Nem volt. De az olajnak elég sötét színe van. Lehet az lesz a ludas.
YELLOW Elküldve: 2013-12-08 09:08 Szervószivattyú
maestro006 írta: Tisztelt márkatársak!
Egy apróbb hibajelenség ütötte fel a fejét a szervóban. Egyik nap egy bal kanyar közben elszállt a szervóm teljesen. elvittem szerelőhöz kiderült, hogy a szervószivattyú adta meg magát, ezt ki is cserélte egy felújított gyárira, azóta a következő a jelenség: ha hosszabb időre nem indítom be a kocsit(1 nap) indításkor olyan mintha abszolút nem is lenne szervó, ha viszont adok neki egy kis gázt azonnal működik. olajszint megfelelő, folyást nem látok az autó alatt.. mitől lehet ez? valakinek volt már hasonló ?
a válaszokat köszi!
YELLOW Elküldve: 2013-12-07 22:19 Mi lehet a baj?
Hede írta: A szint oké. A probléma hirtelen jelentkezett. Köszi a választ!
YELLOW Elküldve: 2013-12-07 18:57 Mi lehet a baj?
Hede írta: Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy a most vásárolt 320 si-nél az jelentkezett, hogy alacsony sebességnél elfordítva a kormányt nehezen jár (mintha nem lenne szervó). Plusz van hangja is a kormány fordításakor.. Ilyenkor mi lehet a gond? Szervószivattyú, vagy kormánymű gondra tippelek, de én nem értek hozzá. Tud valaki valami okosságot?
Előre is köszi!
YELLOW Elküldve: 2013-12-06 05:28 Társalgó
YELLOW Elküldve: 2013-12-05 20:08 Autóvásárlás
toki24 írta: Én is állapotra mentem, csak ugyebár kiváncsi lennék a valós km-re. Voltam anno Mikinél de nem mondott semmi furcsaságot a koscival kapcsolatban ami olyan lenne, mert ugye a 212.e km elég kevésnek tűnik a 12 év-hez)))
CCFL-t én most vettem igaz nekem nem projisom van hanem halogén.
YELLOW Elküldve: 2013-12-05 19:50 Autóvásárlás
gzu11 írta: E46-nál három helyen méri a rendszer a futásteljesítményt: BC, bal első lámpa, kulcs.
Profi diagnosztikával mind a 3 átírható!
Hivatalos BMW szervizekben sem tudják kiolvasni, ha profi módon volt megtekerve...
Ezért nem km állásra, hanem állapotra kell használt autót venni...
YELLOW Elküldve: 2013-12-04 21:09 Autóvásárlás
nickname írta:Darius írta: Valaki magyarázza meg nekem hogy egy 2003as kombi e46 20d-nél hogy lehet az hogy az első szélvédő kéder gumija szétvan repedezve meg darabok hiányoznak belőle?Meg az ajtónál levő gumi is kivan szakadva.Olasz autóról beszélünk,185.000ezer km végig vezetett szervizkönyv valós előélet. Kiváncsi lennék hogy ez mitől van...?
Valoszinüleg folyamatosan napon volt.
YELLOW Elküldve: 2013-12-04 20:38 Mi lehet a baj?
ArkyCsaba írta: Sziasztok,Olyan problémám van,hogy a vizhők jelzőm nem emelkedik fel normális tartományba,lent marad a kék jelzésben és a fütésem is eléggé silány.A nyáron volt cserélve a hűtön az egyik tömités és az egyik cső mert engedte a vizet.Előtte nem volt ilyen baja,most,hogy nem megy el a viz igy nem melegszik.Termosztátot érdemes kicserélni?Valakinek valami ötlet? (E46 318i, 2000es évjárat)
YELLOW Elküldve: 2013-12-04 19:50 Autóvásárlás
Darius írta: Valaki magyarázza meg nekem hogy egy 2003as kombi e46 20d-nél hogy lehet az hogy az első szélvédő kéder gumija szétvan repedezve meg darabok hiányoznak belőle?Meg az ajtónál levő gumi is kivan szakadva.Olasz autóról beszélünk,185.000ezer km végig vezetett szervizkönyv valós előélet. Kiváncsi lennék hogy ez mitől van...?
YELLOW Elküldve: 2013-12-04 15:37 Mi lehet a baj?
dfle írta:
Köszönöm!
Még egy utolsó és befejezem...
Ha megoldódik a probléma, utána hogyan lehet kiszárítani a kárpitot, vagy kiszárad magától???
YELLOW Elküldve: 2013-12-04 14:48 Mi lehet a baj?
dfle írta:YELLOW írta:dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!
érdemes alá menni, és alulról nézni a lábtér részt. vannak ott gumidugók, lehet kieset aze gyik, vagy ilyesmi. cagy a szélvédő mentén ázik be.
A dugók megvannak, de ha a szélvédő mentén ázik be, akkor nem kéne vizes legyen a kárpit lefele is a lábtérnél??? És olyankor mi a megoldás???
YELLOW Elküldve: 2013-12-04 14:35 Mi lehet a baj?
dfle írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy teljesen vizes a két első ülés előtt lévő lábtérnél a kárpit, de csak lent, oldalt száraz, így nem tudom, hogy honnan kerül oda víz. Az autóban nincsen fagyálló szag, ezért abban bízok, hogy nem a hűtővíz folyik be, de akkor hol ázhat be az autó? Egyáltalán beázhat valahol??? Ha valakinek van tapasztalata, vagy ötlete, kérem segítsen.
Köszönöm előre is!