Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-12-04 11:39 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
anubisz írta: szerintem ezekbe nem lehet valami brutális vegyszer, max az a adalék amit amúgy is az olajba raknak, esetleg töményebben, mart ha tönkre vágná a motort, nem igen lehetne eladni, legalábbis a reményeim szerint.

Tudom sok mindent le lehet írni, de ezt írják, gondolom valaki csak ellenőrizte.

Nem tartalmaz savat, acetont vagy
egyéb agresszív oldószert.


Ne foglalkozz vele, nem lesz gond. Ezek majdnem 100%-ban kerozint tartalmaznak, az a 3dl, amit beleöntesz a majd 7l olajhoz és leengeded, szinte teljesen eltűnik a blokkból. Ha biztosra akarsz menni vegyél valami olcsó olajat és a végén öblítsd át. Csak megjegyzem, nincs olyan autó, ami nem "eszik" olajat, amire ezt mondják, azt szépen kiszintezi az üzemanyag, így akár az is tönkre vághatja a motort.



kerozint? mi ez sugárhajtású?
én eddig amiket láttam, kb mindre az volt írva, hogy ~95%-ban petróleumot, petróleum származékot tartalmaz.


Hát pedig igaza van, mivel a kerozin egy petróleum származék, nem valami csoda anyag, talán úgy mondanám a benzin, és a petróleum között. Majdnem hogy gázolaj.


nem azt mondtam, hogy nincs igaza, csak amiket én eddig láttam, azokon soha nem volt írva az a szó, hogy kerozin.

YELLOW Elküldve: 2013-12-04 09:52 Mi lehet a baj?

PBazsi írta:
anubisz írta: előtte meg méress kompressziót, mégis milyen a motor tömítettsége, ez a minimum,!!! ez eszedbe jutott már? lehet az egyik hengerbe törött egy lehúzó, aztán az zabálja meg, szerintem ennyit nem szik a szimering, 10 ezer alatt 10 liter olaj!!!


Köszi a hozzászólást, kompressziómérés még nem volt, most kezdem még csak beleásni magam, h. kiderítsem mekkora a baj ("hová tűnt démonhill" ill. az olaj). Kompressziót hol mérnek amúgy?


a hengerekben... gyertya ki, mérő be

YELLOW Elküldve: 2013-12-04 08:26 Mi lehet a baj?

MattM325 írta:
anubisz írta: szerintem ezekbe nem lehet valami brutális vegyszer, max az a adalék amit amúgy is az olajba raknak, esetleg töményebben, mart ha tönkre vágná a motort, nem igen lehetne eladni, legalábbis a reményeim szerint.

Tudom sok mindent le lehet írni, de ezt írják, gondolom valaki csak ellenőrizte.

Nem tartalmaz savat, acetont vagy
egyéb agresszív oldószert.


Ne foglalkozz vele, nem lesz gond. Ezek majdnem 100%-ban kerozint tartalmaznak, az a 3dl, amit beleöntesz a majd 7l olajhoz és leengeded, szinte teljesen eltűnik a blokkból. Ha biztosra akarsz menni vegyél valami olcsó olajat és a végén öblítsd át. Csak megjegyzem, nincs olyan autó, ami nem "eszik" olajat, amire ezt mondják, azt szépen kiszintezi az üzemanyag, így akár az is tönkre vághatja a motort.



kerozint? mi ez sugárhajtású?
én eddig amiket láttam, kb mindre az volt írva, hogy ~95%-ban petróleumot, petróleum származékot tartalmaz.

YELLOW Elküldve: 2013-12-03 17:59 Kopog az eleje!!

vidarene1991 írta:
compact írta:
vidarene1991 írta:
compact írta:
vidarene1991 írta: Hali!jobb keréknél zörög valami elég hangosan,de csak ha élesen kanyarodok balra!olyan gyorsan csörgö vibráló hang!
tipp valaki???


Féktárcsa mögött a porvédő lemez?



látod azt még nem néztem!
de az hogy érhet bele?az egybe tér a kerékkel nem ?


Igen, de jártam már úgy, hogy vhogy beesett egy kavics a lemez és a féktárcsa közé és az is csak kanyarodáskor súrlódott!
Húztam picit a lemezén és akkor esett ki a kavics.


szerintem nekem nem az lesz a gond :/ mert ez olyan elég rázós hang :/ de viszont ha valameik csap lenne tönkre,akkor rázna az auto is kanyarba nem ???


rázós hang? ezt hogy érted? ráz a kormány? vagy oylan hangja van mint a filmekben, amikor valakit megráz az áram?

YELLOW Elküldve: 2013-12-03 17:54 Mi lehet a baj?

anubisz írta:
YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


már ha valóban lecserélték az olajat vagy ritka szar olajat tettek bele. előtte nem fogyott? vagy sosem nézted előtte? ha előtte is fogyott volna, akkor csak bejelzett volna a szenzor, szóval vagy szar olaj ment bele, vagy nem lett lecserélve.


Vagy nem 130 van benne, hanem 430.

Enyémbe van vagy 400 atom kemények voltak a szimeringek, de mégse evett 3 liternél többet 20,25 ezer alatt. Pedig 15 felett már fos az olaj, és én sokszor mentem vele 200,240 el, meg 160 felett sokszor, akkor viszont kajálta, de nem emlékszem, hogy egy intervall alatt 3 liternél többet raktam volna utána.


most meghatagszol, lexarom, de képes vagy egy olajjal 20-25ezret elmenni? oké töltesz utána, de inkább a felénél lecserélnéd.

YELLOW Elküldve: 2013-12-03 17:44 Mi lehet a baj?

PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


már ha valóban lecserélték az olajat vagy ritka szar olajat tettek bele. előtte nem fogyott? vagy sosem nézted előtte? ha előtte is fogyott volna, akkor csak bejelzett volna a szenzor, szóval vagy szar olaj ment bele, vagy nem lett lecserélve.

YELLOW Elküldve: 2013-12-03 14:26 Társalgó

kemény iylen idősen, de kis ratyi kinézete van


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-12-03 13:02 lefújo szelep dizelre

[quote="Milan"]
Luki írta: Sziasztok... Most vettem életem első bmw-ét 2 napja nagyon nagy álmom volt régóta ugyan úgy ahogyan a lefújószelep.. Kecskeméti vagyok tudtok nekem segíteni? Hol tudom megvenni, kitudja beszerelni, mennyibe kerülhet stb...??? Várom a válaszotok előre is köszönöm... Új BMW FANATIKUS


Nem egyszerű, én azt mondom ne vágj bele.
Inkább a kipufogóról szedegesd le a sok fojtást, és max. egy átmenő dobot tegyél fel, klassz huhogós hangja lesz.

YouTube videó

az a nyikorgás az elején valami nagyon jó
legalább BF Goodrich gumi van elől az tutti

YELLOW Elküldve: 2013-12-03 12:40 lefújo szelep dizelre

compact írta:
Luki írta:
compact írta:
Luki írta: Sziasztok... Most vettem életem első bmw-ét 2 napja nagyon nagy álmom volt régóta ugyan úgy ahogyan a lefújószelep.. Kecskeméti vagyok tudtok nekem segíteni? Hol tudom megvenni, kitudja beszerelni, mennyibe kerülhet stb...??? Várom a válaszotok előre is köszönöm... Új BMW FANATIKUS


Gondolom azzal tisztában vagy, hogy a dízel motor légfelesleggel dolgozik így a lefúvószeleppel többet ártasz, mint használsz!
A fülednek lehet, hogy tetszeni fog de azon kívül dízelnél csak hátránya van.



Főképpen dízelbe szokták...


Komolyan?
Akkor te vmi más bolygón élhetsz!
Remélem nem csak ezért vettél dízel autót!



vájjá, ettől van jobb is. ismerősnek off típusban úgy van, hogy nem is akkor fúj le, amikor kéne. hanem be van neki állítva vagy mit magyarázott. tehát már hidegen kis fordulaton is lefúj, nagyon meg nem. magyarán menőzni jó, mert nem kell neki nyomni a gázt padlón, de mégis lefúj.

YELLOW Elküldve: 2013-12-03 12:17 Mi lehet a baj?

Darius írta: Hi!Barátom E39 520d-je alábbi problémát produkálja.Hidegen nehezen indul többet teker az öninditó,ha beindul szépen jár,más hibajelenséget nem csinál.Volt gépen nem irt ki semmilyen hibát,izzitógyertyák jók,2-3 fokos az előgyujtás.Igazábol az érdekelné a haveromat hogy az adagolón lehet e esetleg állítani vagy a befecskendezésen hogy könnyebben induljon?


szerintem nem olyan nagy probléma ez. bár nem tudom menniyvel teker többet. esetleg hidegen próbálja meg, hogy a gyújtást (többször izzít) többször ráadja mielőtt indít. ha úgy könnyebben indul, akkor az izzítók kezdenek haldoklani. amúgy hidegben normális jelenség, hogy esetleg többet teker. ha angyon hideg van, akkor viszont üzemanyag minőségi dologra is lehet gondolni. ha meg túl nehezen forgat az önindító, akkor az olaj besűrűsödött, rossz viszkozitás, vagy nem minőségi olaj esetén lehet.

YELLOW Elküldve: 2013-12-03 11:21 Mi lehet a baj?

ember84 írta: Controll of exhaust re circulation. Mit jelent ez a hiba


kipufogógáz visszavezetés szabályozás. valószínű EGR szelep szabályozás.

YELLOW Elküldve: 2013-12-03 09:56 Fóliázás

csbalu írta: Így készül az alufelni, ha nem tudtátok volna


YouTube videó




ezek után el tudom képzelni a szufukli felniket milyenek csinálhatják

YELLOW Elküldve: 2013-12-02 21:26 Valaki segítsen

Bero írta: Hali! Egy gyors kérdés. A tetőkárpitot ki lehet venni az első szélvédő vagy a hátsó ablak kivétele nélkül? Köszönöm!


hát fura volna ha nem lehetne anélkül

YELLOW Elküldve: 2013-12-02 11:45 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

szalontaivirag írta:
YELLOW írta:
szalontaivirag írta:
dbtibi írta:
si3rrabravo írta:
szalontaivirag írta:
Fogni egy deszkát, átütni rajta 100as szögeket, amiket szépen ki lehet élezni tűhegyesre. Ezt az egész cuccot belevarrni egy kárpit színéhez nagyon hasonló kispárnába, meg kell tölteni béléssel, hogy legyen tartása, és miután kiszállsz a párnát hanyagul odadobod a vezető oldali ülésre. Ha még horgászok által használt horgokat is raksz bele az a legjobb. Mert azt csak orvos szedi ki


Csak egyszer kell elfelejtkezni róla..


Jah az fájni fog, főként ha nem szólsz másnak pl. ha szerelőhöz viszed, vagy családból valakinek kölcsönadod


Vannak még jó ötleteim most éppen azon gondolkodom, hogy ülésbe beleszerelni egy súlyérzékelőt, aksira rákötni és ha beleül valaki, akkor elkezd bömbölni valami szirénázó zene és egy stroboszkóp villogni. Az ülésből látható helyen egy színes kábel futna a csomagtartó felé, amit ha elvágnak akkor bekapcsolna egy másik stroboszkóp is csak a móka kedvéért


közben meg szól a dzsingül belsz
vagy lezárnának az ajtók, lenne bent egy pulzusszám érzékelő, és ha növekedne, akkor az ülésből kijönne két kar, ami halálra csikizné a tolvajt, mellette Mr. Bean magyarhangjával felolvasná egy hang a jogait.
nagyon kreatív vagy. egyedül találod ki ezeket vagy van aki segít neked?
nem gondoltál még rá, hogy szabadalmaztatsz valamit ezekből a jó ötletekből? még lehet Te lennél a 21. századi Tesla.


Látom nem mindenki vevő a humoromra


mint ahogy az enyémre sem

YELLOW Elküldve: 2013-12-02 11:23 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

szalontaivirag írta:
dbtibi írta:
si3rrabravo írta:
szalontaivirag írta:
Fogni egy deszkát, átütni rajta 100as szögeket, amiket szépen ki lehet élezni tűhegyesre. Ezt az egész cuccot belevarrni egy kárpit színéhez nagyon hasonló kispárnába, meg kell tölteni béléssel, hogy legyen tartása, és miután kiszállsz a párnát hanyagul odadobod a vezető oldali ülésre. Ha még horgászok által használt horgokat is raksz bele az a legjobb. Mert azt csak orvos szedi ki


Csak egyszer kell elfelejtkezni róla..


Jah az fájni fog, főként ha nem szólsz másnak pl. ha szerelőhöz viszed, vagy családból valakinek kölcsönadod


Vannak még jó ötleteim most éppen azon gondolkodom, hogy ülésbe beleszerelni egy súlyérzékelőt, aksira rákötni és ha beleül valaki, akkor elkezd bömbölni valami szirénázó zene és egy stroboszkóp villogni. Az ülésből látható helyen egy színes kábel futna a csomagtartó felé, amit ha elvágnak akkor bekapcsolna egy másik stroboszkóp is csak a móka kedvéért


közben meg szól a dzsingül belsz
vagy lezárnának az ajtók, lenne bent egy pulzusszám érzékelő, és ha növekedne, akkor az ülésből kijönne két kar, ami halálra csikizné a tolvajt, mellette Mr. Bean magyarhangjával felolvasná egy hang a jogait.
nagyon kreatív vagy. egyedül találod ki ezeket vagy van aki segít neked?
nem gondoltál még rá, hogy szabadalmaztatsz valamit ezekből a jó ötletekből? még lehet Te lennél a 21. századi Tesla.