Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 17:24 320d Motor

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR


Az első 318d is VP44. nem tudom mikor volt ott váltás CR-re (2003 01-től hozza mind a két motort.(http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15))
http://realoem.com/bmw/partgrp...&fg=15



jah igaz, sorry

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 17:12 320d Motor

Darius írta: Sziasztok!Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok,hogy mi a különbség a 204D1 motorkódú E46 116 lovas 318d és a 136 lovas verzió között?Csak elektronikusan van visszafojtva,vagy más dolog is kisebb a 318d-ben?Ugye ezek még VP44el vannak szerelve nem common railesek.


136 lovas 20d VP44, 18d CR

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 16:27 Kõfelverõdés - kis sérülések a kasznin

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
tutajos írta: Nekem az 530 d-m lett most fóliázva nem rég, igaz, hogy színnel, de így meg se mondanád,hogy fólia, ha nem lenne karbon is benne a kavicsom meg meg sem látszanak rajta. A kővédőt még nem próbáltam de van karácsonyi akciója a cégnek
A link neve


Rohadná meg, ülj fel a tutajodra, és evezz el a pics...ba!!!!!!!!


de jó lenne ha most lenne törlési jogom


Jön ezzel a kamu dumával, normális ember beírja. Sziasztok, fóliázást vállalunk kedvezményes áron, akit érdekel, Telefonszám, Link, és mindjárt normális a dolog, erre jön ez a kam mese, 10 helyen. Mindjárt ír egy szervizértékelést is magáról


ez amiatt van, mert sok fórumon topic-okban tilos a reklám, hirdetés. aztán gondolom így azt hiszi ez jó, és hülyék vannak mindenhol.


Már el is tűnt,főleg ki fóliáz E46 ot, kevés ami nem volt,itt,ott fényezve már, hol így,hol úgy, arra meg kockázatos feltenni, nem is vállalnak rá garanciát normális helyen. 300 ezerért kicsit drága, hogy esetleg 6 hónap után leváljon a szar fényezés miatt.


de amúgy miylen gazdag család lehet ha aza pját karácsonyra ezzel lepi meg, meg a nőjét is.

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 16:18 Kõfelverõdés - kis sérülések a kasznin

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
tutajos írta: Nekem az 530 d-m lett most fóliázva nem rég, igaz, hogy színnel, de így meg se mondanád,hogy fólia, ha nem lenne karbon is benne a kavicsom meg meg sem látszanak rajta. A kővédőt még nem próbáltam de van karácsonyi akciója a cégnek
A link neve


Rohadná meg, ülj fel a tutajodra, és evezz el a pics...ba!!!!!!!!


de jó lenne ha most lenne törlési jogom


Jön ezzel a kamu dumával, normális ember beírja. Sziasztok, fóliázást vállalunk kedvezményes áron, akit érdekel, Telefonszám, Link, és mindjárt normális a dolog, erre jön ez a kam mese, 10 helyen. Mindjárt ír egy szervizértékelést is magáról


ez amiatt van, mert sok fórumon topic-okban tilos a reklám, hirdetés. aztán gondolom így azt hiszi ez jó, és hülyék vannak mindenhol.

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 16:04 Kõfelverõdés - kis sérülések a kasznin

anubisz írta:
tutajos írta: Nekem az 530 d-m lett most fóliázva nem rég, igaz, hogy színnel, de így meg se mondanád,hogy fólia, ha nem lenne karbon is benne a kavicsom meg meg sem látszanak rajta. A kővédőt még nem próbáltam de van karácsonyi akciója a cégnek
A link neve


Rohadná meg, ülj fel a tutajodra, és evezz el a pics...ba!!!!!!!!


de jó lenne ha most lenne törlési jogom

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 14:44 Teligumiszett

Pocses írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/


Köszönöm a bimmeres nép nevében!
Yellow kartárs lusta rákeresni, pedig a "Qoogle" csodákra képes.


nem szeretném ismételni magam, tisztában vagyok ennek fizikájával. vagyis nem akarom megváltani a világot, de nem teljesen értek egyet a linken lévő dolgokkal.
azt pedig leírtam, hogy engem nem zavar, hova tör az autó fara, majd megoldom. vagy nem, de az majd az én hibám
aki nem képes a sebességet időjárási viszonyoknak megválasztani, az ne vezessen. én megtudom.
a linkes téma meg akkor jön elő, ha a két tengely közötti gumik tekintetében túl nagy a kopási különbség. 1-2mm nem befolyásolja azt amit leírnak.

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 14:17 Teligumiszett

hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.


akkor valaki homályosítson fel, mert nem tudom megérteni sajnos az álláspontotokat.


Mindig a jobb gumit rakjuk hátulra (függetlenül attól, hogy hol hajt az autó), mivel a kormányon fogod érezni a tapadást. Ellenkező esetben a kormányon úgy éreznéd, hogy tapadnak a gumik, a valóságban viszont a hátulja már "önálló életet él".


a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 13:34 Teligumiszett

Pocses írta:
Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.


akkor valaki homályosítson fel, mert nem tudom megérteni sajnos az álláspontotokat.

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 12:51 Business rádió kérdés

culkin írta: hello! csak, hogy egyértelművé váljon számomra
a business kazettás és cd-s fejegységek esetében is ami mode gombos, arra lehet kötni cd-tárat? vagy mit tud ez a mode gomb? vagy aux kimenteles?
amúgy nekem kazettás business fejegységem van a kocsiban, de MODE gombos! akkor erre tudok köttetni aux kimenetelt és mehet a telóról a zene?
segítsetek! KÖSZÖNÖM!


nem valószínű, mert évjárat függő, ahogy visszább le is van írva. bár én inkább SW függőnek mondanám, ha nem volt cserélve a fejed, akkor tutti nem tud AUX-ot, attól függetlenül, hogy Mode gombos. viszont CD tárat tud kezelni. ezért van rajta a Mode gomb.
amúgy 2003-tól már tudnak AUX-ot a fejek, de ez sem garancia rá.

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 12:03 Műszerfal kijelzés

lecso_ írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.


egyértelmű, hogy értette, az olajcsere jelző sávra, mivel felé ki van írva, hogy oilservice, és az a sárga részben van, azaz a csere intervallum közepén jár.


Köszi, hogy segítesz nekem, de akkor Neki válaszolj a kérdésére amit 12 órája feltett, ne engem pesztrálj!!! Köszönöm.


Igen, az olajszervíz, az az olajszervíz amúgy azóta már nincs sárgában (piros előtti utolsó jelölő), reggel azzal indítottam a napot, hogy nulláztam. Ez a második E36-osom, így azt már ismerem.


nulláztad? és olajat nem is cseréltél? remélem cseréltél azért. amúgy köze nincs hozzá, hogy elmegy a kép, meg karácsonyfa van a műszerfalon. vagy kontakt hiba, vagy egyéb, mintha olvastam volna már iylet E36-ról is, (az E87-esek beázni szoktak) de nem emlékszem mi volt. lehet valami napkitörés okozta

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 11:59 Teligumiszett

minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 10:41 Teligumiszett

Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...

YELLOW Elküldve: 2013-11-27 09:09 Műszerfal kijelzés

Pocses írta:
lecso_ írta: Sziasztok!

Ma vásárolt '96-os, E36 316i BMW-men olyat tapasztaltam menet közben, hogy a műszerfal összes mutatója alapállásba feküdt, és minden visszajelző lámpa felvillant pár másodpercre. Az autó ment tovább, világítás is maradt. Csak a műszerfalon tapasztaltam a hibát. A nagyjából 50 km-es út első felében megcsinálta háromszor, majd a második kb 25-30 km-ben egyszer sem. Akitől vettem a ház előtt parkolt vele, és az aksiról levette a sarukat. Elképzelhető, hogy az aksi alacsony töltése miatt csinálta? Ahogy töltött úgy pedig abbamaradt. Az olajszervíz is sárgában van, ennek nem tudom van e köze hozzá. Vagy simán csak érintkezési probléma van... Valakinek van ötlete?


"Az olajszerviz is sárgában van" ez mit takar? A szervizintervallumot látod alul azt jelzi, vagy az olajos kanna világít sárgán? Mert akkor utána kellene töltened az olajnak, mivel fele szint alá csökkent.


egyértelmű, hogy értette, az olajcsere jelző sávra, mivel felé ki van írva, hogy oilservice, és az a sárga részben van, azaz a csere intervallum közepén jár.

YELLOW Elküldve: 2013-11-26 22:39 Üzemanyag minõsítés és átverések!

kalmaristi írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta: azért nem írom a fogyasztáshoz, mert valószínű más az eset.
az elmúlt 1-1,5 évben Agip kúton tankolgattam, mert városi kártyával van kedvezmény, és mivel az opelunknál nem okozott gondot az anyag, ezért álltam rá. korábban mindig shell-nél tankoltam. a legutóbb 52 liter-t tankoltam a shell-nél, mert volt 10Ft/l kedvezményes kuponom, meg mondom hátha mégis csak jobb lesz. jelzem ez akkor volt, mikor hosszú ideje a legolcsóbb volt az üzemanyag, azóta megitn drágult. a lényeg, hogy szemmel láthatóan a mutató nagy mértékben csökkent. 200 km-t mentem és majdnem a felénél van, holott majdnem tele ment a tank. vezetési stílusban nincs változás. igaz most hírtelen úgy csökkent lentebb, hogy bementem melóhelyre, aztán megint keveset mentem, lehet csak elkalkulálta magát, de a mutatónak csak a szint alapján kéne működnie.
egyenlőre azt mondom, soha többet shell sem. korábban, akkor tapasztaltam ezt, amikor 95 V-power-t tankoltam.


Ez olyan mint a Castrol. Sokan erre verik, de egy fos. 10L helyett 12L volt az átlagfogyasztásom.


A gyári olaj és CASTROL olyan szar mégse lehet

Üzemanyagból meg csak AZ OMW re esküszöm abból is MAXX MOTION, még nem csalódtam benne.




már egy ideje én is agyaltam, hogy kipróbálom az OMW-t, de mondom kérdeztem a maszek Agip kúton több eladótól is, MOL-os anyagot visznek hozzájuk is. hétvégén 15Ft mínusz/liter, meg most már csak 3-4 Ft-tal olcsóbb mint itt helyben a shell, mol, de tényleg nem volt gondom azzal az anyaggal, amit én magam sem gondoltam volna. de most a shell-lel szerintem megjártam vagy nem tudom. asszem egy darabig megint nem fogok ezt tankolni.


A MAXX MOTION "pestre" 100% hogy a bécsi finomítóból hozzák közvetlen. Még az átfejtés is zárt rendszerbe történik. Persze 40-50 forinttal drágább is.

Agip-nál tankoltam én is sokáig,de egyszer a Shell-nél tankoltam tele és az istennek se akart kifogyni a benya! Azóta oda járok igaz mostanába kevesebbet tankolok akkor is inkább a prémiumot teszem bele!! A molt meg elvből kerülöm



nekem korábban sosem volt bajom a Shell-lel, csak a 95 V-power-rel mint írtam. csupán azá váltottam, mert már túl drága lett az anyag és faternál totál bevált az Agip. de most a natúr Shell-lel szívok, ami amúgy Mol. ami érdekes, hogy a Shell-nél sincs már 100-as V-Power racing, 98-as állítólag már az is. ha olcsóbb lesz kipróbálom, anno a 100-as racing keverve 95-tel nekem bevállt nagyon.

YELLOW Elküldve: 2013-11-26 18:49 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb