hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem... 
Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.
persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.
Szia Yellow!
Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat. 
Szemy
Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.
akkor valaki homályosítson fel, mert nem tudom megérteni sajnos az álláspontotokat.
Mindig a jobb gumit rakjuk hátulra (függetlenül attól, hogy hol hajt az autó), mivel a kormányon fogod érezni a tapadást. Ellenkező esetben a kormányon úgy éreznéd, hogy tapadnak a gumik, a valóságban viszont a hátulja már "önálló életet él".
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.