Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 17:23 Motorolaj

MattM325 írta:
Superpippo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Azt mondta az sovány egy picit az én motoromhoz, ezért az 5W-40 amit ajánl.


nincs jelentősége... normál használat mellett mindegy, a 30-assal kevesebebt fogyasztana. ha nem versenyzel nem fog megégni az olaj...
az ECO, ződ autók 0w-20-as olajokkal mennek.


Nem versenyzek. Egyáltalán ezzel? De ha sor6 2nyócom lenne azzal sem.
Öreg vagyok már bohócnak, meg nem fizetek a sünöknek bírságot. egair barátom mondása:
E46 al 50km/h val is lehet páváskodni... na de ez sem izgat nem ezért vettem, hanem azért mert imádom a kis bimmert.


na látod, ezé lenne elég az 5w-30 is


Én is 5w-30at használok.Semmi problémám nincs vele.


Tehát nem tudta kész érvekkel alátámasztani a vastagabb olaj jelentőségét, ahogy a szerelők nagy része sem. Általánosságban 200e felett legyen 10 v. 15W, de miért?? Ne legyen olajnyomás?


az olaj nyomás nagyobb lesz, a szivattyúzhatósága lesz rosszabb, ez gyenge szivattyú esetén jelenthet gondot. azért javasol sűrűt, hogy en fogyassza az olajat

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 13:05 Üzemanyag fogyasztás

Bima írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
A chip csodákra képes.



YouTube videó



Látom nagyon humoros kedvedben vagy...


általában mindig, ezért nem kell rajtam besértődni

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 12:53 Motorolaj

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Azt mondta az sovány egy picit az én motoromhoz, ezért az 5W-40 amit ajánl.


nincs jelentősége... normál használat mellett mindegy, a 30-assal kevesebebt fogyasztana. ha nem versenyzel nem fog megégni az olaj...
az ECO, ződ autók 0w-20-as olajokkal mennek.


Nem versenyzek. Egyáltalán ezzel? De ha sor6 2nyócom lenne azzal sem.
Öreg vagyok már bohócnak, meg nem fizetek a sünöknek bírságot. egair barátom mondása:
E46 al 50km/h val is lehet páváskodni... na de ez sem izgat nem ezért vettem, hanem azért mert imádom a kis bimmert.


na látod, ezé lenne elég az 5w-30 is

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 11:45 Motorolaj

Pocses írta:
Azt mondta az sovány egy picit az én motoromhoz, ezért az 5W-40 amit ajánl.


nincs jelentősége... normál használat mellett mindegy, a 30-assal kevesebebt fogyasztana. ha nem versenyzel nem fog megégni az olaj...
az ECO, ződ autók 0w-20-as olajokkal mennek.

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 09:43 Motorolaj

csanko írta: hello!

Találtam egy szemléletes videót!
Elég érdekes

YouTube videó


vót má, ki lett vesézve

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 09:42 Üzemanyag fogyasztás

MattM325 írta:
A chip csodákra képes.



YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 09:41 Üzemanyag fogyasztás

Pocses írta: 1 a tuti:
Ha világít a szegénységjelző akkor hamarosan tankolni kell, akármilyen nyállal is múkodik a verda.


én általában fél tanknál szoktam tankolni, ritka az, amikor sárgáig megyek, leginkább akkor, amikor nagy átlagot akarok számolni. inkább telibe tartom a tankot, segítve az AC-nak. illetve télen pláne jó, ha véletlen nagy hófúvásban ott marad az ember, legalább van fűteni az autót belülről.

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 09:03 Üzemanyag fogyasztás

MattM325 írta:
Fogyasztásokról itt csak abban az esetben beszélhetünk, ha mindenki a rátankolt üzemanyag (1 kattanásig) mennyiségéből kalkulálja ki az értéket. Addig a board azt mutat, amit csak akar, főleg dízelnél.


amúgy ez az egy kattanás téma is érdekes. nem mindegyik pisztolyból egyformán jön az anyag, ez akkor jó ha ugyanannál a kútnál, ugyanannál a töltőfejnél tankol. lehetne még egy két környezeti tényezőt írni, de nem vagyunk atomfizikusok
a baj ott kezdődik, hogy sokan nem tudnak számolni sem, oké, hogy egy kattanás, meg mennyit tankolt, de azt mivel osszon mit? vagy hogy? tudom, volt már akiről nem gondoltam és el kellett magyarázni

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 08:00 Autóvásárlás

BarG írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?


igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.


És a környezetvédelem nem fontos?

Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett


Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.

A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.


Attila erről beszélek. erre akartam kilyukadni, azt hittem érthető lesz.

szerk.: amúgy nézd meg tiszaújváros milyen ipari város, itt van szennyezés. pont helyi újságtéma a bűz, amit mindneki tagad zárt hulladékégetőre fogják, pedig kvencs olaj szag, tudom, mert kellett kalibrálni pár műszert amikor ott dolgoztam, jellegzetes szaga van. no meg a koromgyár. új részleg indítás egy napig túlóráztünk a múhelyben beállított műszerekből egy nap alatt vagy 40-et szereltünk fell, másnapra a mandulám bedagadt, hogy nyelni alig tudtam, injekcióztak 2 hétig TP-n voltam, valószínű, valami származék váltott ki reakciót, le is számoltam, mert mondtam többet nem megyek ki oda terepre.

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 07:58 Autóvásárlás

hil írta:
BarG írta:

Hadd meséljek kicsit a környezetvédelemről.
Egy olyan cégnél dolgozok, ami EGYMAGÁBAN közel annyi széndioxidot bocsát ki évente, mint a Mo-on közlekedő ÖSSZES gépjármű együttvéve. A szennyező anyagokat tekintve a 70-es évek szinvonalával megy ki a CO, SOx, NOx. Ha a gépjárművek nem kibocsátanának, hanem ELNYELNÉK a szennyező anyagokat, akkor is kevesek lennének. Ez a járműgyártókat csesztetjük az EURO4,5,6,7 etc normákkal egy szép gondolat, csak semmit sem ér az összszennyezés tekintetében, mert a valódi felelősök az iparvállalatok, amik még mindig megtehetik, hogy nem csinálnak semmit.

A fentiekhez képest az, hogy ha veszek egy autót újonnan - ami esedékes - és arra kb 3-5 éven belül 1 milkát kell költeni garantáltan lepusztuló környezetvédelmi plusz kiegészítők miatt, sőt az előbbi plusz berendezés okozott még plusz 1 milka többletfogyasztást is, az több mint dühítő. Csinálják meg azt a rühes környezetvédelmi plusz felszerelést úgy, hogy kibírja a gépkocsi élettartamát, akkor senki se fog kiskapukat keresni. De amíg az autógyárak szemetet raknak rá a gépeikre, addig senki ne csodálkozzon, ha természetes törekvésként mindenki szabadulni igyekszik ezektől.


A Zöldek álláspontja: minek építenek és üzemeltetnek erőműveket, mikor a konnektorban ott a villany???
Vajon ők otthon hogyan oldják meg?



az egész olyan, hogy nekik muszáj hadakpozni, felhívni magukra a figyelmet bezsebelni a sok hülyétől a támogatást. nagyon jövedelmező ez. olyan ez mint a vidám vasárnap gyülekezet.

YELLOW Elküldve: 2013-11-22 07:57 Autóvásárlás

gzu11 írta:
Mikor vége lett (az eladó közben annyira korrekt volt, de tényleg, hogy el is ment kajálni addig, hogy nyugodtan kérdezzek a kocsiról bármit a műhelyben, így ő ne befolyásolja, vagy visszatartsa a mestereket az igazság vallásban), és megkérdeztem a szervizeseket, hogy nekik mi a véleményük!?
Azt mondták, hogy korához képest igen kifogástalan és megbecsült állapotban van!
Ha tehetnék, és ha ilyet szeretnének (Coupé), ők nem haboznának a vásárlással!



az a fránya üldözési mániám.
egy kérdés! az eladónak mondtad korábban, hogy lebveszélted az A1-gyel, hogy viszed állapotfelmérésre?
nyílván igen, mivel veled ment. tehát direkt volt rá szabad ideje. a szöveg amit bent hagytam az idézetből nem véletlen, kb az jön le, elmegyek kajéálni kérdezz nyugodtan, úgyis le van zsírozva a szerelőkkel. (gond akkor lenne, ha előjönne hirtelen valami, vagy elvinnéd debibe egy szervízve és ott más lenne az eredmény )
nem azt mondom, hogy így volt, de inkább vinnék magammal valakit, mint az eladó környezetében lévő szervízbe vigyem el az autót, főleg ha tud róla, hogy oda akarod vinni.
reméljük nem így volt, és sok élvezetet örömöt fog okozni! gratula!

ja igen, én is full M-pack mellett lennék, de amikor én vettem az autót még az első "válság" előtti időszak volt, akkor m-pack-os autók csak 2.2 felett voltak, én max 2.2 akartam volna (bár nem bánom, hogy nem az lett), de azok 1,2-2 millával drágábbak voltak. nekem annyit nem ért akkor. most már szinte mindegy nem látszik meg az árakban a különbség. igen lehet nehezebb eladni, ha csak 1-.2 dolgo van lecserélve M-esre, de pl a gyári kormány meg van légzsákkal, az gyári lökösről van kép, hogy nem azért lett lecserélve, mert törve volt, igaz azt eladtam, egy ismi elcsapott egy vadat, aztán kisegítettem, úgy voltam vele egy gyári lökös hély bontóból amúgy sem drága. minden más amit cseréltem megvan, a gyári fékbetétek, tárcsák, a lámpkat megtartanám, ha cserélném, váltógomb, fékkar, minden megvan, fel van írva mikor mit cseréltem. pl nekem az m-pack hátsó lökös nem jön be. ezé nem is vettem. nekem valahogy így jobban egybe van, majd egyszer megmutatom miért gondolom így, a vonalakkal.

YELLOW Elküldve: 2013-11-21 22:12 Autóvásárlás

m_attila írta:
És a környezetvédelem nem fontos?

Mikor kivesztek a motorból alkatrészeket mert ez sem kell meg az sem..úgy gondoljátok nyertetek..pedig nem a Világ vesztett


de fontos! csak nem ezen múlik. viszont egy autóvásárlónak többlet költséget jelent jócskán. az alkatrész kivételek főleg dízelegre igaz, ugye pillangó szelep, EGR dugózás, stb.
kb olyan ez mint a grínpísz és ami mögötte van.

YELLOW Elküldve: 2013-11-21 21:57 Autóvásárlás

m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.



Úgy érted, hogy az autókat "feleslegesen" túlbonyolítják?


igen. minél több plussz alkatrész, ami nagyobb meghibásodást eredményezhet, egy több kötelezően cserélendő alkatrész. így mindig kell alkatrász gyártás utánpótlásra. illetve nagy része mint írtam környezetvédelmi homokságok miatt van, aminek semmi értelme, de benne van, ha kiveszik belőle sem okoz semmit, viszont ha bedöglik akkor igen. iylenekre gondolok.

YELLOW Elküldve: 2013-11-21 21:45 Autóvásárlás

m_attila írta:
bmw320d4 írta:
Neo954 írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
havernak volt 25d E39-ben, hallod belül, de kívül is alig hallottam, hogy dízel. vagyis belül semmi hang. mondjuk ő automatával sokat szívott el is adta, vagyis vissza adta a banknak amíg nem volt saját autóm, előtte rokonságban sokat vezettem, főleg dízelt. nem volt nekem azokkal bajom, de árút szállítottunk. nekem valahogy nem jön be sajátnak, de háét ez olyan, valaki az ét csokit szereti valaki a tejeset. illetve az új dízelek nagyon kényesek mindenre, a régi autók, 90-es évjárat elején ezért jobbak szerintem.
az a baj az új benyásokat is elkezdték túlbonyolítani, éljen a downsizing, kis motor turbo, stb.


Ja, a TDS soha nem volt hengerfejes 2 hetente, nem kellett rá adagoló minden hónapban és az olaj sem folyt belőle patakokban, mi? Ha ingyen adnának sem kéne...



Ez egy f@szság!
Nem lesz hengerfejes önmagától egyik sem, az adagolót szakemberre kell bízni, a tömítést meg ki kell cserélni ha folyik az olaj! Ennyi!
A net tele van rémtörténetekkel a TDS-ekről, nálam még egy sem jelentkezett, igaz vigyázok is a motorra.
340ezer kilométer van benne!
Üdv.:Neo


Értem


És az n47 en sem szakad a lánc és reped a blokk

Yellow??

Mire kényesek az új dieselek?


mindenre üzemanyag, olaj. itt arra gondolok, hogy sokan még mindig azért vesznek dízelt, mert tudnak szerezni gázolajat. úgy gondolom ezeknél a porlasztóknál már enm mindegy. az átlag felhazsnáló 30ezrenként viszi szervízbe, ami szerintem megint csak nem jó, az olajcserére nézve. és az a abj mire normális emberhez kerülne, már bacva vagyon minden. én ezért gondolom így. de most nem csak a dízel, mint írtam a benyások is. túl vannak bonyolítva feleslegesen, lehet direkt, hogy többet kelljen szervízben költeni, meg az ál környezetvédelem mizéria. lehet nem kellene ebben a fórumban, de ha dízel, akkor 85-95 közötti merci, audi dízel.

YELLOW Elküldve: 2013-11-21 21:05 Autóvásárlás

BarG írta:
Az ülésen nekem a gyűrődés olyan 270e km táján kezdett megjelenni.


akkor nekem biza már annyi van benne nekem meg akkor kezdett megjelenni (igaz ennyire nem durva) miután kárpit tisztítva lett. pedig nem vizeztem agyon. mondjuk akkor sem rögtön jelent meg, hanem vagy 1 hónappal később.