Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 09:03 320d Motor

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Tegnap ahogy cseréltem a kereket hátul.. észrevettem egy kábelt oda kötve szerintem tuti menne valahová de mégse mert csak oda van kötegelözve és kész.



sokat nem látni ebből a kis képből, nem is értem mér ez a topic, de gyanítom, hogy a jobb hátsó kerék, és a fékkopásjelző az. nekem is fel van kötegelve, mert az új pofa berakásnál szépen elcseszték, engem meg nem zavar


Sorry, nemtudtam hiogy ilyen kicsi képet csinál belőle

Akkor ezzel is okosabb lettem fékkopásjelző és igen a jobb hátsó tárcsa látszana a képen



az a baj nem jól linkelted be a képet. mert két parancs közé raktad be. ha a kép direkt linkje van meg, akkor az IMG-s parancs közé kell betenni az URL-es nem kell. vagy az URL akkor jó, ha nem akarod, hogy a fórumba megjelenjen a kép.

így kinagyítva látszik, hogy a fékkopáűs jelzó, jól ki van a madzagja...




Te egy úr vagy

De kérdésem hogy hova kell ez dugni? nzegettem nem nagyon láttam a helyét..


ahogy van a féknyereg a belső oldalán kell, a belső fékpofába. ahhoz célszerű szétszedni, annyit meg nem ér. Meg eleve kitudja milyen betéted van, meg lehet a szenzorról letört a fülből. ha mososd az autót úgyis látod miylen állapotú a fékbetét, egyik napról a másikra meg nem fogy el.

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 08:00 320d Motor

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Tegnap ahogy cseréltem a kereket hátul.. észrevettem egy kábelt oda kötve szerintem tuti menne valahová de mégse mert csak oda van kötegelözve és kész.



sokat nem látni ebből a kis képből, nem is értem mér ez a topic, de gyanítom, hogy a jobb hátsó kerék, és a fékkopásjelző az. nekem is fel van kötegelve, mert az új pofa berakásnál szépen elcseszték, engem meg nem zavar


Sorry, nemtudtam hiogy ilyen kicsi képet csinál belőle

Akkor ezzel is okosabb lettem fékkopásjelző és igen a jobb hátsó tárcsa látszana a képen



az a baj nem jól linkelted be a képet. mert két parancs közé raktad be. ha a kép direkt linkje van meg, akkor az IMG-s parancs közé kell betenni az URL-es nem kell. vagy az URL akkor jó, ha nem akarod, hogy a fórumba megjelenjen a kép.

így kinagyítva látszik, hogy a fékkopáűs jelzó, jól ki van a madzagja...


YELLOW Elküldve: 2013-11-04 07:41 320d Motor

toki24 írta: Sziasztok!

Tegnap ahogy cseréltem a kereket hátul.. észrevettem egy kábelt oda kötve szerintem tuti menne valahová de mégse mert csak oda van kötegelözve és kész.



sokat nem látni ebből a kis képből, nem is értem mér ez a topic, de gyanítom, hogy a jobb hátsó kerék, és a fékkopásjelző az. nekem is fel van kötegelve, mert az új pofa berakásnál szépen elcseszték, engem meg nem zavar

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 07:39 Gumi

toki24 írta: Köszönöm a megosztott tapasztalatokat. én is inkább egy használt hankook vagy bármi mellé szavaznék mint a linglong pl

DE Yellow !

245\40r18 elfér sima ügy tegnap fellöktem a papucsokat kicsit



mondtam, hogy elfér

de a 245/40 R18 nem váltómérete a 225/40 R18 nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

amúgy most nem azért, de újban linglong gumit akartál venni, most azt írod, hogy inkább hazsnált hancock ennyire nincs keret? inkább gyújtögess úgyis tavasszal kell majd gumi. jó a hancock, de ha ahsználtat akarsz, akkor már valami michelin, vagy dunlop. nekem mondhatni az első az volt, hogy vetetm vadiój gumi garnitúrát, nem érdekelt mennyibe került. azért egy BMW-re nem rakok fel akármit. én is először csak kettőt vettem 2-3 hónap múlva a másik kettőt. a régieket meg simán eladtam, egy srác opellal örömmel jött érte jó a használt gumi, de valóban az a fajta, ami keveset futott, és nem a napon állt a műhely mögött, az UV nagy ellensége ennek.

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 07:30 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
A szerelő mondta neki, hogy ami blokk van az övében, azt rakták először E 90 318 ba is.



jah! mindig az a qrva szerelő. persze, hogy raktak E90-be N46-os motort, mivel 2004-ben már volt E90. de jelen esetben egy 2009-es autóról van szó abban meg 1000%, hogy nem volt már N46. E46 már kifutó széria volt 2004-ben is. ez olyan, hogy érthetőbb legyen, hogy E36-ban lévő motor az első E46-okba, viszont E46-os motor nem volt E36-ban.

YELLOW Elküldve: 2013-11-04 07:26 Ennyit a szervízekrõl!!!

jlaci74 írta:

Nem adom a lovat senki alá, azt írtam , hogy " utána néznék a részleteknek... "
A műszaki része a Te asztalod, de pl. ha NOX -ot cseréltek akkor miért van a számlán lambdaszonda, vagy egy szinte új autón miért kell ezeket cserélni... Nekem ezek nem oké dolgok, legalább is addig nem amíg nem magyarázzák el/meg.
A szerviz is hibás a megfelelő tájékoztatás elmaradása miatt ( pl. miért otthon derül ki hogy 150km-t beletettek az autóba ) és az ügyfél is hibás, hogy nem ott tette fel a kérdéseit ...



félre olvastál valamit. a kérdezőnek azt mondták lambda szonda, de a számlán NOX (nem az együttes) szenzor szerepel. és ezt nem érti. na most ez olyan, hogy kiírja lambda szonda hiba, aztán közben légtömegmérőt kell cserélni. a sok beszédben, meg meg lett a kavar.

YELLOW Elküldve: 2013-11-03 21:17 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.


De jó a technika, ezt a blokkot már rakták az E90 318-ba is.


E46-ban N46 motorkódos volt a legújabb szerintem, ebbe nem raktak N45-öt (mármint E46-ba). az E90-be meg N45 van már. mondjuk lehet van, 100%-ra nem tudom, de N42, N46-ba tudomásom szerint 4db lambda van.

YELLOW Elküldve: 2013-11-03 20:56 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
bmw320d4 írta:
Pocses írta:
Igazából nem kell. Majd Te hajtod, és ha visszajön a hibajel az max 300 km-en belül jelentkezni fog. ( nálam is ez volt a feladat ) Barátom vasában is a szonda dobta a hibát amiatt, hogy 2 menettel kevésbé volt behajtva mint kellett volna. Be lett állítva a helyére, azóta nem dobta a hibát és nem kellett cserélni semmit.


És a barátodnak milyen kocsija van?


egair itt van az oldalon. 2004.04-havi E 46 1995 ccm 143LE. Már nyaggatom tegye fel a friss képeit amiket közösen fotóztunk...
De képeim között láthatod a verdáját...




És az Ő kocsijában van nox szenzor?


Azt nem tudom.


Akkor honnan tudod, hogy azt cseréltek neki, és hogy nem tartozik hozzá a 100km-es betanítás?


Nem tudom, de korrekt a szerelőnk mert egyikünknek sem volt gondja azzal amit javított eddig.


neki nincs benne az a szenzor szerintem, csak az új típusokban.

YELLOW Elküldve: 2013-11-03 20:16 Ennyit a szervízekrõl!!!

Pocses írta:
compact írta:
Grifi írta: Hellò BMW-sek!
Szükségem lenne egy ki segitségre, tanácsra.
A kocsimban 18. 000 km van. A motor hibajelző folyamatos jelzése miatt elvittem szakszervizbe az autòt.
Két nap után és 150.000Ft után visszaadták a kocsit.
A számla szerint LAMDASZONDÀT cseréltek, bár az elvégzett munka pedig nitrogénoxid-érzékelő cseréről szòl. Mivel laikus vagyok a szereléshez ez akár még rendben is lehet. Bár ahogy utána néztem a LAMDASZONDA élettartama kb. 150.000km körül van. A rossz alkatrészt nem adták vissza, ahogy illett volna.
De a legérdekesebb, hogy valami ködös magyarázatot adtak, hogy be kellett tanitani az alkatrész, no de 150 km-en keresztül?
Van valamilyen szerviz tevékenység ami indokolja, hogy 150 km-t hajtsa a szerelő az autòt?
Volt már valakinek ilyen esete? Kérlek adjatok tanácsot.


Üdv!

A rossz alkatrészt nem illik vissza adni csak akkor ha az ügyfél azt külön kéri!
Illeszteni kell és próba út sem árt a helyes működés ellenőrzése miatt, ez a te esetedben 150km volt, gondolom sok idejük volt vagy a te autóddal intézték a napi teendőket próbaút címen.
Problémáznod felesleges, mert sajnos semmit nem érsz el vele, ha a hibatünetek megszűntek amiért elvitted az autót akkor örülj neki, ha az általad leírtak zavarnak akkor legközelebb ne oda vidd az autót!




Ezt nem osztom. Jobb helyeken ki van készítve a cserélt helyett a régi alkatrész. Barátom hibáján kívül hibás lett a verda, az autómentő költségét és az alkatrész + javítást is a szerelőnk állta!


nah de ez is olyan, hogy egy laikusnak kitehetnek akármilyen alkatrészt, más autóból is, oszt aszondják ez lett kicserélve. sajnos nem teheti meg mindenki, hogy az autó mellett álljon, vagy eleve meg sem engedik.
ez olyan, hogy apámnak azt írta a gép, hogy lambda szonda hiba, szegénykeverék vagy mi. egy szervízben (hivatalos) lazán kicseréltették volna a szondát (idézőjelben csere), oszt amúgy csak a csatit kellett átmozgatni.

YELLOW Elküldve: 2013-11-03 15:23 Segítsetek!

asztalosistvan írta: Sziasztok. Egy kis segitseget szeretnek kerni. Van egy 2008-as E90-es 320-as BMW-m. Egy ideje kezdett figurazni az Idrive; igy csinal :

YouTube videó
Tovabba, rogton futottam service-be, tegyuk teszterre. A kovetkezo error kodot adta ki elsokent a teszter : D904. Utana neztem az interneten a dolognak. A K-Can komunikacio meg van szakadva, azt akarja jelenteni (K-Can wiring fault error vagy K-Can Communication Error). Egyesek azt irtak, a PDC (parkszenzor modul) vizet kaphatott, masok meg hogy a Parrot CarKit csinalja az eszet. Lellenoriztettem, kikottettem, tovabbra is a problema egyre gyakoribb.
A kovetkezo jelenseget csinalja az auto : ahogy beteszem a kulcsot, kellene induljon a kijelzo. Sajnos mehetek tobb km-t is, ujabban be se nagyon indul, valamint HA beindul, nincs hang. Megnyomom a DVD-n a bekapcsolo gombot, elalszik a kijelzo, valamint fuggoleges vonalkak jelennek meg es elhalvanyul/meghal a kijelzo.
Masik szervizbe is eljutottam, itt a kovetkezo hibakat talalta a szakember :
[IMG]http://imageshack.us/a/img15/2073/df5r.jpg[/IMG]
[IMG]http://imageshack.us/a/img834/8597/65ea.jpg[/IMG]
Mit szoltok, mi a teendo? Sajnos, barhova viszem az autot, senki segiteni nem tud, senkinek halvany goze sincs mi lehet a baj. Egyes velemenyek szerint vigyem BMW kirendeltseghez es firmware-eztessem ujbol az egeszet (rizikos es nem biztos a siker - egyesek szerint csak a MASK egyseget - DVD egyseg - meg jobban tonkreteszem vele), masok szerint meg csereljem ki a MASK egyseget (DVD egyseg) es hatha javul valamit a helyzet.
Segitsegeteket kerem, akar itt a forumon, akar az email-ben (email cimem publikus) : Valaki talalkozott ilyen problemaval, esetleg hallott rola? En a youtube-ra feltett video tulajdonosanak is irtam uzenetet, de nem valaszolt. NAGYON halas lennek ha valaki segiteni tudna, barmilyen infoval
Elore is koszonom!


jó, hogy nyílvános az e-mail címed, de azt is beállíthattad volna az adatlapodon honnan vagy, merre laksz, legalább egy várost. én a helyedben bmw320d4 user-rel venném fel a kapcsolatot, Nyíregyháza. mivel nem tudom honnan vagy így nem tudok közelebbit ajánlani, sőt nem is nagyon ajánlanék mást.

YELLOW Elküldve: 2013-11-03 14:49 Autóvásárlás

Sparta írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Sparta írta: Mik a tapasztalatok , vélemények az e46 320d-ről?
En a facelift előttibe gondolkozok, eddig benzinesbe de most mondták hogy inkább a 32d-be gondolkozzak.
Valaki vélemény?
Előre is köszi...


ott van Kasza, menj el hozzá kérdezd meg miből kell többet bontani, melyik motorhoz viszik a több bontott alkatrészt megkapod a választ.


Ne hergeld a dízeles márkatársainkat. Bár nekem is az a véleményem, ha zsebbe kell nyúlni, az olajkályhásoknak mélyebb zsebre van szükségük.
Csak nehogy "kapjak a fejemre" ezért...


Én is így tudom hogy persze kevesebbet eszik , de ha beszarik valami akkor az drága.
egy ismerősömnek volt 320dje azt mondta semmi gondja nem volt vele.. ezért a kérdés



az tény kevesebb gond lehet egy FL előtti 20d-vel, de azokban a km is jóval több lehet. ha mindenképp választanom kellene, én a régit venném. de ez az én megalapozatlan véleményem

YELLOW Elküldve: 2013-11-03 14:37 Autóvásárlás

Sparta írta: Mik a tapasztalatok , vélemények az e46 320d-ről?
En a facelift előttibe gondolkozok, eddig benzinesbe de most mondták hogy inkább a 32d-be gondolkozzak.
Valaki vélemény?
Előre is köszi...


ott van Kasza, menj el hozzá kérdezd meg miből kell többet bontani, melyik motorhoz viszik a több bontott alkatrészt megkapod a választ.

YELLOW Elküldve: 2013-11-03 11:34 E46 Óra

ricsi2117 írta: Sziasztok!

Két problám is van! Nem mér a kilométeróra, nem méri az átlagfogyasztást, meg a kocsi futott kilométer teljesíményét, a napi számlálót. Gondolom ez a kilométerórával szibiózisban vannak. Hátul a műszeregységben a csatlakozók be vannak kötve. Biztosíték hibára gyanakszom. Nemrég vettem az autót, ismerkedem a tipussal. A másik meg hogyan lehet az órát beállítani?

Köszönöm ha valaki tud hasznos tudnivalót mondani!!!


ABS jeladó hiba. és jah előtte nézd meg a biztiket, nincs olyan sok, szóval át lehet nézni az összeset.
ABS jeladóból valamelyik hátsó az, ami küldi a jelet az órának.

YELLOW Elküldve: 2013-11-03 10:32 Gumi

compact írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
toki24 írta: Na mindegy körbe 225\40 r18lesz... néztem ujba már van 16500ért ilyen kinai linglong stb..

Valakinek van tapasztalata vele? csak azért mert egy ilyen használtva is ennyi dbja max 1-2 ezerrel olcsóbb.. akkor már csak az ujabb nem?!

Meg hogy ezek hátsó kerekesek... vajon hova jobb rakni a jobb gumikat, előre vagy hátra?:


Kínai gumi felejtős! Akkor inkább használtat márkásban. Mindig a hátsókerekekre tesszük a jobb állapotú gumikat, mert azok csak gurulnak "utánad" nem tudod őket kormányozni. Azok a szép M-es kerekek megérdemelnek jó minőségű gumikat, a biztonságról nem is beszélve. Tartja a mondás:
"Akinek van pénze majomra annak legyen pénze banánra is".


jelen esetben nem gurulnak azok a hátsók, hanem hajtanak. téli esetén valóban jobb hátra tenni, hogy el is tudjál indulni. de nyári dumi esetén normál hazsnálat esetében elől nagyobb szerepe van a jobb guminak, mint írtam visszább, ott van nagyobb fékhatás, ott kell jobban tapadnia, illetve normális esetben az első kerékkel kormányzol.
példa: nekem elől magyar, hátul francia gyártású gumi van, igaz hátul szélesebb, bár most nem az az oka, de esőben jobban betapad a hátsó, így volt olyan, mikor hiába kormányoztam tollta az orrát, mert az első nem tapadt be. nos ugyanez igaz, kopott gumi esetén is. hátul a jobb betapad, az elejét meg nem tudod irányítani.
igazából az a legjobb, ha egyforma lenne elől hátul. ja nekem pl a magyar elől van és jobban is kopik, pedig a hátsónak kellene. pedig ugynaza a márka, típus.


Nekem mind a 4 gumi egyforma, kérlek olvass utána hova tegyük a jobb minőségű gummákat. ( hajtástól független ) De nekem teljesen mindegy nekem mindig egyforma minőségű a gumim minden autón és nemcsak tengelyenként egyforma.


nekem az a mondás van meg, hogy mindig a hajtott kerékre.
mellesleg sok évig kadetton, csak elől volt téli, hátul nyári. sosem volt gond vele... persze ez nem jó, de apám másképp gondolta


Hát ja, a jó öregek mindig okosak. Lehet én is öregszem azért okoskodok.
Bár ugye sok tesztet fórumot olvasgat az ember, abból is, és persze legjobban a saját tapasztalatából tanulhat.
Na nekem most jön az első tél hátsóhajtással, ez még csak csak, de a nejemnek is!


Sok konfliktusba keveredtem már ezzel a hova tegyük a jobb meg a téli gumit mizéria miatt ha csak 2 jó vagy téli gumink van!
Elmondom itt is, hogy akárki akármit mond és tapasztalt vagy van egy kis józan esze akkor előre mennek a jobb és téli gumik főleg első kerekesnél.
Első kerekesnél az első kerék hajt, kormányoz és fékez komolyabban! /ennek ellenére van aki hátra rakná a jobb gumit úgy hogy a hátsó kerék max csak stabilizálja az autót komolyabb kanyarban, amúgy észre sem lehet venni még hóban sem hogy nyári van hátul.
Hátsó kerekesnél ugyan ez a helyzet, csak annyi hogy hátul hajt. Ha téli kerékről van szó akkor mind a 4 kerékre kell nincs mese.
De ha mégis csak kettő van akkor én még mindíg inkább az elindulásképtelenséget választanám ahelyett, hogy nem tudok vagy megállni, vagy befordulni egy kanyarba.
Állításom nem csak szavakkal dobálózás, hanem ki is próbáltam a fent említett konfliktusok miatt a nézetemmel ellentétes és sokak által helyesnek ítélt megoldást is és kudarcot vallott.
Tehát első és hátsó kerekesnél is ha csak 2 jó vagy téli gumi van akkor a kormányzott első kerekekre kellene rakni.
BMW-nél amúgy stabilitásban segít a dsc, ha hátul van szarabb gumi, de megállítani és befordítani a kanyarban az sem tud ha szar a gumi elől!



végre valaki hasonlóan látja, mint én.

YELLOW Elküldve: 2013-11-03 08:48 Gumi

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
toki24 írta: Na mindegy körbe 225\40 r18lesz... néztem ujba már van 16500ért ilyen kinai linglong stb..

Valakinek van tapasztalata vele? csak azért mert egy ilyen használtva is ennyi dbja max 1-2 ezerrel olcsóbb.. akkor már csak az ujabb nem?!

Meg hogy ezek hátsó kerekesek... vajon hova jobb rakni a jobb gumikat, előre vagy hátra?:


Kínai gumi felejtős! Akkor inkább használtat márkásban. Mindig a hátsókerekekre tesszük a jobb állapotú gumikat, mert azok csak gurulnak "utánad" nem tudod őket kormányozni. Azok a szép M-es kerekek megérdemelnek jó minőségű gumikat, a biztonságról nem is beszélve. Tartja a mondás:
"Akinek van pénze majomra annak legyen pénze banánra is".


jelen esetben nem gurulnak azok a hátsók, hanem hajtanak. téli esetén valóban jobb hátra tenni, hogy el is tudjál indulni. de nyári dumi esetén normál hazsnálat esetében elől nagyobb szerepe van a jobb guminak, mint írtam visszább, ott van nagyobb fékhatás, ott kell jobban tapadnia, illetve normális esetben az első kerékkel kormányzol.
példa: nekem elől magyar, hátul francia gyártású gumi van, igaz hátul szélesebb, bár most nem az az oka, de esőben jobban betapad a hátsó, így volt olyan, mikor hiába kormányoztam tollta az orrát, mert az első nem tapadt be. nos ugyanez igaz, kopott gumi esetén is. hátul a jobb betapad, az elejét meg nem tudod irányítani.
igazából az a legjobb, ha egyforma lenne elől hátul. ja nekem pl a magyar elől van és jobban is kopik, pedig a hátsónak kellene. pedig ugynaza a márka, típus.


Nekem mind a 4 gumi egyforma, kérlek olvass utána hova tegyük a jobb minőségű gummákat. ( hajtástól független ) De nekem teljesen mindegy nekem mindig egyforma minőségű a gumim minden autón és nemcsak tengelyenként egyforma.


nekem az a mondás van meg, hogy mindig a hajtott kerékre.
mellesleg sok évig kadetton, csak elől volt téli, hátul nyári. sosem volt gond vele... persze ez nem jó, de apám másképp gondolta