Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 21:12 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta:
compact írta:
Bulll85 írta: ezen agyalok,eleget emelne-e a kocsin:s próbált ilyesmit valaki ?
http://aprod.hu/hirdetes/rugo-...DTdVR.html


Utóljára zsigulinál láttam ilyet!
Lehet vele emelni az autót, viszont iszonyatosan terheli a rugót és az autó viselkedése is teljesen más lesz vele!
Sztem ilyen mértékű kókányolás egy BMW-nél azért elég durva dolog!
Gyári vagy ültető rugód van, vagy mi a fő probléma, hogy ilyenben gondolkodsz?



pl aréna plázába se tudok behajtani(ott sok a fekvőrendőr ),annyira le van ültetve ,így vettem a kocsit.Piros színű rugók vannak alatta,többet nem tudok róla:s de legalább 1,5 cm -el magasítani szeretnék,mig nem verem le az alját....


pedig olyan 40-et ül max, annak el kéne mennie, persze ezt az egy képed alapján mondom, amin közben észrevettem, hogy a vezető oldali ajtóval sem oks valami... szerintem keress egy 30-as ültető szettet.
inkább a bal első sárvédő a gáz,bontós darab,és nem pont olyan a szín.....belvárosba sok ez az ültetés nekem mindenképp,de kocsi jól fekszi az utat



hát igen ott tűnik fel. azért az úttartás nem mindig lesz jó ha csak ültetsz. múltkor vitt haver g asztrával, nagy kanyar én imádom, mondom nem kéne lassabban? virsli gyári gumik, vagy 185 szélesek, oszt olyan tempóval vette be, hogy csak néztem. pedig szerintem az enyém is jól fogja. ha túl nagy az ültetés, és a gátló nincs hozzáigazítva, akkor pattogós lehet, vagy épp nem várt rakciók lehetnek. erről korábban valaki linkelt be egy jó kis írást valahova.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 21:02 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Bulll85 írta:
compact írta:
Bulll85 írta: ezen agyalok,eleget emelne-e a kocsin:s próbált ilyesmit valaki ?
http://aprod.hu/hirdetes/rugo-...DTdVR.html


Utóljára zsigulinál láttam ilyet!
Lehet vele emelni az autót, viszont iszonyatosan terheli a rugót és az autó viselkedése is teljesen más lesz vele!
Sztem ilyen mértékű kókányolás egy BMW-nél azért elég durva dolog!
Gyári vagy ültető rugód van, vagy mi a fő probléma, hogy ilyenben gondolkodsz?



pl aréna plázába se tudok behajtani(ott sok a fekvőrendőr ),annyira le van ültetve ,így vettem a kocsit.Piros színű rugók vannak alatta,többet nem tudok róla:s de legalább 1,5 cm -el magasítani szeretnék,mig nem verem le az alját....


pedig olyan 40-et ül max, annak el kéne mennie, persze ezt az egy képed alapján mondom, amin közben észrevettem, hogy a vezető oldali ajtóval sem oks valami... szerintem keress egy 30-as ültető szettet.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 20:50 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Bulll85 írta: ezen agyalok,eleget emelne-e a kocsin:s próbált ilyesmit valaki ?
http://aprod.hu/hirdetes/rugo-...DTdVR.html


szerintem ez hülyeség. én nem tenném be, ez bóvli, igazából inkébb rugóutat csökkent jobban.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 20:48 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Bulll85 írta:


áhh ezt el sem hiszem, nincs komment... nincs hibád?
látom valami gumibak kép lenne, de így nem fog menni, kép link kell. a kép URL címe.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 18:20 kettõstömegü lendkerék

HCsabi írta:
YELLOW írta:
HCsabi írta: Sziasztok!
Szerintetek megéri használt kettős tömegű lendkereket venni?
Vagy inkább ne foglalkozzak vele,hanem újat.
Mert KASZA Mesternél most van jó áron.


szerintem ne vegyél, hisz lehet benen bármi km. egy újjal nem fürödsz be és sokáig jó lesz. ha 1- évre tervezel, akkor jó lehet a használt...


OK!
Köszi!
Én is Így gondoltam!


néztem amúgy a képen ami van az elég szép, túl szép állapotú, de az csak egy szett. ha olyan az ami neked is kell, talán lehet megéri, de vannak itt olyanok, akik újat is tudnak 80ezer körül, igaz duplája, de az biztos új.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 17:19 kettõstömegü lendkerék

HCsabi írta: Sziasztok!
Szerintetek megéri használt kettős tömegű lendkereket venni?
Vagy inkább ne foglalkozzak vele,hanem újat.
Mert KASZA Mesternél most van jó áron.


szerintem ne vegyél, hisz lehet benen bármi km. egy újjal nem fürödsz be és sokáig jó lesz. ha 1- évre tervezel, akkor jó lehet a használt...

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 17:16 ablakmosó folyadékok

dbtibi írta: Sziasztok !
A kérdésem a következő lenne, valahogy le lehet engedni az ablakmosó tartályból a folyadékot alul vagy ki kell szívni belőle ??
Nem voltam hozzászokva ekkora tartályhoz az előző autómnál, olyan boldogan töltöttem tele 3hónapja, mondom ez bőőőven elég lesz Most pedig hogy jön a hideg, szeretném feltölteni téli ablakmosóval, a tartály pedig jelenleg - a nyárival persze - még 3/4ig van ...

Ui.: az ablakmosó fúvókákba nekem is mennek vezetékek gondolom ezáltal fűthetőek ... remélem


ki kell nyomatni bajuszkapcsolóval max ablaktörlőt kihajtod, diaggal simán lehet csak a spricnit működtetni, vagyis a motorját
én nyáron is télit használok, így nincs ilyen gondom. jah meg nekem sokáig kitart, de ha kell akkor hazsnálom bőven.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 17:13 Bugok

haka írta: Sziasztok,

Az oldal jobb felső részében, a felhasználónév melletti kiskép nekem nem jön be, 404-et mond rá.
Ha másik képet választok profil képnek, akkor sem javul meg.

Ezt keresi: http://static.bmwfanatics.hu/u..._45x45.jpg


hát igen régi probléma ez... egyszer még régen sikerült, akkor lekicsinyítettem a képet, úgy jó lett, de elvileg javítva lett, hogy nagy képre is beállítja, de gyakorlatban nem adja

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 12:44 Autóvásárlás

Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 12:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
2 hónapja vettem egy INPA kábelt és párszor már segítséget kértem,de még mindig nem jó!
A baj az,hogy nem érzékeli az autót,volt egyszer,hogy állítgattam COM portot és akkor az akkumulátort érzékelte,de a gyújtást nem.
De nemrég próbáltam most az akksit se érzékelte,elvittük megnézetni a 7-es és 8-as össze van forrasztva.
Mi lehet a gond?
(A kábel a galériámban van.)


én annyit csináltam, hogy a 7-es 8-ast összeforrasztottam. nekem az INPA nem jelzi se a gyújtást sem az akksit, magyarán üres kör látható. mégis működik. persze van modul amibe nem tudok benézni, de a nagy része működik... nem tudom mi lehet neked. komolyan. én ráadásul itteni tanácsra, VAG-COM KKL kábelt vettem, ami ugye alapból vw-hez való, meg ufgye általános OBD-s autókhoz, ezért kellett nekem összeforrasztani. épp azért nem vettem direkt "INPA" kábelt mert akkor drágább volt, vagy 3x annyi, mint ez, igaz én 6ezerértvettem itthonról, ami szintén nem olcsó, de nem tudtam akkor kivel ebay-ezni, meg a srác marha rendes volt.
szóval így "INPA" kábelként sem BMW-hez volt összeállítva, tehát egy átverés. én erre gondolok, vagy másféle protokollokat használ... nem tudom. mindenképp COM1-re kell állítani az biztos. amikor az edibias-t teszed fel, akkor ott is ezt kell beállítani neki.


Hát igen,erre gondoltam én is,hogy átvágtak,és ez 10eFt volt. akkor már inkább vettem volna olyat mint a tied,az még többet is tud.
Amúgy az Ediabas telepítésnél nekem nem kér portot,csak amikor a kábel driver-ét teszem fel akkor a vezérlőpultba átállítom.
Van a drivernek egy beállítási "menüje" ott kérdezi,hogy 100kb/s vagy 500kb/s,K-can,vagy D-can legyen,akármelyikre rá megyek gondolkozik egy kicsit majd azt írja,hogy az autó nem csatlakozik. (the car is not connected)
Ezt sem értem,hisz rá van dugva.
A kábelen van egy led,ami nekünk még nem világított,az ember azt mondta,hogy akkor világít amikor adatátvitel van.
Próbáltam így is nézni adatokat,de nem engedi csak behozza a lehetőségeket,de nem mér semmit.


nekem a kábelem ha rádugom a csatira, kulcs be sincs téve, nekem rögtön világít... igaz csak gyújtással kommunikál az INPA. ha leveszed a gyújtást egy rdarabig vagy 2 percig még tud dolgozni, de utána dobja a kapcsolatot.
én rádugom az autóra, aztán laptop-ra (laptop már megy), majd gyújtás, aztán program indítása.


Szerintem már így is próbáltam,ez a Driver telepítés,beállítás neked ismerős? Szerintem ott lehet a bibi.


már nem emlékszem rá sajnos, de elvileg elindítottam, oszt kész. azt amit adtak, a cd-n hozzá.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 12:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta: Sziasztok!
2 hónapja vettem egy INPA kábelt és párszor már segítséget kértem,de még mindig nem jó!
A baj az,hogy nem érzékeli az autót,volt egyszer,hogy állítgattam COM portot és akkor az akkumulátort érzékelte,de a gyújtást nem.
De nemrég próbáltam most az akksit se érzékelte,elvittük megnézetni a 7-es és 8-as össze van forrasztva.
Mi lehet a gond?
(A kábel a galériámban van.)


én annyit csináltam, hogy a 7-es 8-ast összeforrasztottam. nekem az INPA nem jelzi se a gyújtást sem az akksit, magyarán üres kör látható. mégis működik. persze van modul amibe nem tudok benézni, de a nagy része működik... nem tudom mi lehet neked. komolyan. én ráadásul itteni tanácsra, VAG-COM KKL kábelt vettem, ami ugye alapból vw-hez való, meg ufgye általános OBD-s autókhoz, ezért kellett nekem összeforrasztani. épp azért nem vettem direkt "INPA" kábelt mert akkor drágább volt, vagy 3x annyi, mint ez, igaz én 6ezerértvettem itthonról, ami szintén nem olcsó, de nem tudtam akkor kivel ebay-ezni, meg a srác marha rendes volt.
szóval így "INPA" kábelként sem BMW-hez volt összeállítva, tehát egy átverés. én erre gondolok, vagy másféle protokollokat használ... nem tudom. mindenképp COM1-re kell állítani az biztos. amikor az edibias-t teszed fel, akkor ott is ezt kell beállítani neki.


Hát igen,erre gondoltam én is,hogy átvágtak,és ez 10eFt volt. akkor már inkább vettem volna olyat mint a tied,az még többet is tud.
Amúgy az Ediabas telepítésnél nekem nem kér portot,csak amikor a kábel driver-ét teszem fel akkor a vezérlőpultba átállítom.
Van a drivernek egy beállítási "menüje" ott kérdezi,hogy 100kb/s vagy 500kb/s,K-can,vagy D-can legyen,akármelyikre rá megyek gondolkozik egy kicsit majd azt írja,hogy az autó nem csatlakozik. (the car is not connected)
Ezt sem értem,hisz rá van dugva.
A kábelen van egy led,ami nekünk még nem világított,az ember azt mondta,hogy akkor világít amikor adatátvitel van.
Próbáltam így is nézni adatokat,de nem engedi csak behozza a lehetőségeket,de nem mér semmit.


nekem a kábelem ha rádugom a csatira, kulcs be sincs téve, nekem rögtön világít... igaz csak gyújtással kommunikál az INPA. ha leveszed a gyújtást egy rdarabig vagy 2 percig még tud dolgozni, de utána dobja a kapcsolatot.
én rádugom az autóra, aztán laptop-ra (laptop már megy), majd gyújtás, aztán program indítása.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 12:21 Autóvásárlás

Markkkk írta: Sziasztok!

Ok, köszönöm pont ilyen válaszra vártam.)

Árban azt néztem, hogy olyan 1,2 - 1,3 körül érdemes nézelődni. 800tól vannak 1,8-ig gondolom a közepétől már vannak jók.

Oké figyelek a motorkódra.

Dízelest azért nem néztem, mert annak drágább a fenntartása és több a hiba lehetőség ennyi idős korára.. Vagy rosszul gondolom?
(km kontra fenntartás miatt..)

Köszönöm


az 1.8td-t valószínű nem oylanok vették, akik gyílkolnák. compact-ot tipikusan azok vettek itthon új autóként, akinek volt pénz és az aszsony bótba járt vele. dízelt meg azért választottak, mert valahogy a nők jobban vezetik a dízelt, meg akkoriban jóval olcsóbb volt az üzemanyag is hozzá. (aztán ugye a nőknek jött az E87 1-es) pont tegnap voltam tankolni, a dízel vagy 30ft-tal drágább mint a benzin. sokan befürödtek én azt mondom. egy kis benyással is lehet takarékosan járni. külföldön könnyebb kifogni egy jó dízelt mint itthon, de ott is csak magánszemélytől. én természetesen benzines párti vagyok, de ha már dízel, akkor vagy nagyon nagy dízel, vagy ez a kicsi 1.8-as.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 12:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

zoli900 írta: Sziasztok!
2 hónapja vettem egy INPA kábelt és párszor már segítséget kértem,de még mindig nem jó!
A baj az,hogy nem érzékeli az autót,volt egyszer,hogy állítgattam COM portot és akkor az akkumulátort érzékelte,de a gyújtást nem.
De nemrég próbáltam most az akksit se érzékelte,elvittük megnézetni a 7-es és 8-as össze van forrasztva.
Mi lehet a gond?
(A kábel a galériámban van.)


én annyit csináltam, hogy a 7-es 8-ast összeforrasztottam. nekem az INPA nem jelzi se a gyújtást sem az akksit, magyarán üres kör látható. mégis működik. persze van modul amibe nem tudok benézni, de a nagy része működik... nem tudom mi lehet neked. komolyan. én ráadásul itteni tanácsra, VAG-COM KKL kábelt vettem, ami ugye alapból vw-hez való, meg ufgye általános OBD-s autókhoz, ezért kellett nekem összeforrasztani. épp azért nem vettem direkt "INPA" kábelt mert akkor drágább volt, vagy 3x annyi, mint ez, igaz én 6ezerértvettem itthonról, ami szintén nem olcsó, de nem tudtam akkor kivel ebay-ezni, meg a srác marha rendes volt.
szóval így "INPA" kábelként sem BMW-hez volt összeállítva, tehát egy átverés. én erre gondolok, vagy másféle protokollokat használ... nem tudom. mindenképp COM1-re kell állítani az biztos. amikor az edibias-t teszed fel, akkor ott is ezt kell beállítani neki.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 12:03 Autóvásárlás

compact írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Sziasztok!

Először is: lehet, hogy kiveséztétek már a témát, akkor kérlek linkeljétek be a választ.

A kérdés pedig: Első bmw lesz, keresgélés, szempontok alapján 316 compact 2001 utáni verzió benzines, mert nem megyek annyit, hogy dízel kelljen (vagy? 15.000 km max).

Nézegetem a használtauto.hu-n szépek vannak már 1 millától is..

Eddig főleg japán autóm volt, valamire kell figyelni külön?

Ezek realtiv kevesett futott darabok általában "anyu autók", nincsenek annyira széthajtva legalábbis így első blikkre. Persze elviszem szervizbe mielőtt belecsapok, de mivel nem ismerem a márkát van olyan dolog aminél seggel jöjjek ki az eladótól?

Ennél értelmesebben nem tudtam megfogalmazni, pliz help.


Szép napot,

M.

u.i.: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7213834 ezmienez?

vagyez?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7037405


egy jó tanács. ha mindneképp ilyen típus kell, akkor ne az 1596cm3-es változatot vedd, hanem ami 1.8-as. az 1.6-osok N40B16 motorkódúak, ez a tornyon is elolvasható, vagy a forgalmiban a motorszám vége. Ezekkel a blokkokkal sok gond van. a Compact alapból olcsóbb, mint bármely más karosszéria változat, hisz kisebb, nem is olyan szép, ergó ebből egy olcsóbb is lehet jó, csak nem a fent említett motorral. N42B18-ast nézz, ez is 316ti néven megy. ezek általában kinti autók lesznek, mivel idehaza nem jött az 1.8-asokból, csak a kakás 1.6-ból.
másra mire figyelj? mindenre, mint bármi más autónál. az évi 15ezer hozzám képest mindenképp több, és ha számít a fogyasztás, egy 318td Compact-tal lehet megpróbálkoznék, persze ha elfogadod a dízelséget. állítólag ez a kis dízel elég strapabíró, mivel mivel minden alkatrésze majdnem ugynaaz mint a nagytestvérének a 20d-nek, ergó jobban bírja. ha azt nézed teljesítményben ott van, mint a 1.8 benzin, nyomatékban ugye jóval több.
én ezt javaslom.

szerk.: most átböngésztem gyorsan a 18td kínálatot, nem sok van, de azokban szerintem mindegyikben dupla km van, mint amit írnak. benyásokkal lényegesen kevesebbet mennek. ettől függetlenül lehet a dízel sem rossz választás, csak jót kell kifogni.


Ha jó td-t akar akkor a 900e ft-os benzineshez még tegyen hozzá min 300-at szerintem!
Nem írtad azt a fontos dolgot, hogy mi a plafon a vételárban?



egyértelmű, de árakról nem nagyon írok inkább, mert a hazai áraktól már rosszul vagyok mondjuk ahhoz képest a compact-ok ára nem csökkent annyira mint a többié, anno mikor én 6,5 éve nézegettem, akkor 1-1,5 millával olcsóbbak voltak, mint mondjuk a sedan. ahhoz képest nem sokat csökkentek az áraik. a km meg ment beléjük. szóval jobban tartották az árukat mint a sedan, vagy kombi.

YELLOW Elküldve: 2013-09-29 11:50 Autóvásárlás

Markkkk írta: Sziasztok!

Először is: lehet, hogy kiveséztétek már a témát, akkor kérlek linkeljétek be a választ.

A kérdés pedig: Első bmw lesz, keresgélés, szempontok alapján 316 compact 2001 utáni verzió benzines, mert nem megyek annyit, hogy dízel kelljen (vagy? 15.000 km max).

Nézegetem a használtauto.hu-n szépek vannak már 1 millától is..

Eddig főleg japán autóm volt, valamire kell figyelni külön?

Ezek realtiv kevesett futott darabok általában "anyu autók", nincsenek annyira széthajtva legalábbis így első blikkre. Persze elviszem szervizbe mielőtt belecsapok, de mivel nem ismerem a márkát van olyan dolog aminél seggel jöjjek ki az eladótól?

Ennél értelmesebben nem tudtam megfogalmazni, pliz help.


Szép napot,

M.

u.i.: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ct-7213834 ezmienez?

vagyez?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7037405


egy jó tanács. ha mindneképp ilyen típus kell, akkor ne az 1596cm3-es változatot vedd, hanem ami 1.8-as. az 1.6-osok N40B16 motorkódúak, ez a tornyon is elolvasható, vagy a forgalmiban a motorszám vége. Ezekkel a blokkokkal sok gond van. a Compact alapból olcsóbb, mint bármely más karosszéria változat, hisz kisebb, nem is olyan szép, ergó ebből egy olcsóbb is lehet jó, csak nem a fent említett motorral. N42B18-ast nézz, ez is 316ti néven megy. ezek általában kinti autók lesznek, mivel idehaza nem jött az 1.8-asokból, csak a kakás 1.6-ból.
másra mire figyelj? mindenre, mint bármi más autónál. az évi 15ezer hozzám képest mindenképp több, és ha számít a fogyasztás, egy 318td Compact-tal lehet megpróbálkoznék, persze ha elfogadod a dízelséget. állítólag ez a kis dízel elég strapabíró, mivel mivel minden alkatrésze majdnem ugynaaz mint a nagytestvérének a 20d-nek, ergó jobban bírja. ha azt nézed teljesítményben ott van, mint a 1.8 benzin, nyomatékban ugye jóval több.
én ezt javaslom.

szerk.: most átböngésztem gyorsan a 18td kínálatot, nem sok van, de azokban szerintem mindegyikben dupla km van, mint amit írnak. benyásokkal lényegesen kevesebbet mennek. ettől függetlenül lehet a dízel sem rossz választás, csak jót kell kifogni.