Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-09-27 09:45 Tötés probléma

toblerone írta:
YELLOW írta:
toblerone írta:
anubisz írta:
toblerone írta: Sziasztok!
318d-2008 evvegi kiadasu autorol van szo.
A problema ahonnan elindultunk:kapcsol magatol ki majd be a radio,elpirosodik a nagykijelzo majd BMW jel es ujraindul,majd par masodpercig nem reagal semmifele parancsra.A muszerfalon semmi hibakod.
Kimerettem az aksit,toltest.Az aksi rendben,a toltes a szaki szerint magass:14.8-14.9V
Leszereletek a generatort,a feszultseg szabalyzora gyanakodtak.Probapadon a toltes normalis 14.3-14.4V Visszaszerelve csak a magasabbik erteket adja.
Leellenoriztek a testszalakat.
Mennyi kell legyen a normalis toltes ?-megjegyzem start-stop funkcios.(ha egyaltalan ez szamit)
Ha valakinek otlete van,hogy mi okozhatja a radio eme mukodeset,ossza meg velem.
Elore is koszonom.


Ott nem kap elég feszt abban a pillanatban, nálam is ezt csinálta egy darabig,amíg meg nem állt a kocsi, ki be kapcsolt a rádió,stb igaz is lett, mert a testkábel lazult fel, pedig csak erős mozgatásra mozdult, de az is elég volt. Mivel ti ellenőriztétek akkor az nem lehet, de valami miatt nem kap áramot az adott pillanatban, vagy nem eleget. Nehéz lesz megtalálni, mivel nem folyamatos a hiba.
Lehet ezt szakszervizben kellene megnézetned.


Koszi az infot.Tudsz mondania az idealis toltes ertekerol valamit?
Egyaltalan okozhatja a toltest ezt a hibat?
Egyesek szerint normalis a 15 v koruli toltesertek,masok szerint sok.


általában 14,6V-nak kell lenni kb. azt nem tudom, a sok elektronikával ellátott autóknál van-e különbség. amúgyis az Amper számít, ami ugye változik a fordulatszámmal. nyíilván ha az alapjrat magasabb, akkor több amper fog menni az akksihoz, persze addig amíg kell, a szabályzónak ezt kell irányítani, mikor mennyit engedjen.
amúgy menetközben is elmegy a rádió, vagy indítás közben?


Mostanig csak menet kozben tapasztaltam,hogy elmegy a radio,inditas kozben nem.
Miutan magatol visszakapcsol mintha lefagyna,nem reagal semmi parancsra(hangositas stb.)
A tegnap reggel kb.3 km alatt 2x kapcsolt ki-be,delutan amiutan teszteltek( generator le volt szerelve,aku ki volt kotve) mukodott normalisan.



nem tudom, de akár lehetne szoftveres baja is a rádiónak, értem miért gondolsz az akksira, vagy generátorra, mert ha nincs fent, akkor jó. de ha ezekkel lenen a gond, akkor a műszarfel is elmenne, vagy épp a gyújtás.

YELLOW Elküldve: 2013-09-27 09:08 Motorolaj

anubisz írta: Komolyra véve a szót, mindegy milyen olaj, ha megvan a minősítése. Eltérés már csak max az adalékanyagokban,és azok minőségében lehet.
Lényeg, hogy ne valami pacsmag legyen beletöltve mint a cikkben, valami semmilyen minősítetlen olaj, vagy visszaszűrt fos. Ha a paprikát képesek voltak színezékkel keverni, meg ólommal, meg ki tudja mivel, talán még téglaporral is, szarnak rá az olajra. Beletesznek bármit.Műanyagost meg tényleg gyerekjáték hamisítani.Kevés befektetést igényel.Olaj mindig kell, jó üzlet, biztos,hogy pacsmagolják. Ha már a kolbászba is minden szart beledarálnak.
Már ezért is hiteltelen az a elmegittős videó,( a 400 fokon kívül ) mert lehet azok közül is hamis volt egy pár olaj, nem csoda, hogy szurok lett belőle. Biztos nem 10 olajgyártóhoz ment be és kért mintát a házi videóhoz.


na de itt jön az, amit hancurozo akart szerintem feszegetni, aminek akkor van értelme, ha a kiválasztott olajnak, mondjuk nincs BMW minősítése. attól még lehet belevaló olaj, cak ilyenkor kell nézni a viszkozitást, az API, és ACEA besorolást, hogy az stimmeljen a gépkönyvben előírttal. de mivel a legtöbb felhazsnáló nincs ezzel tisztában én pl éppen ezért nem térek ki rá, vegyen olyat, amire betűvel rá vagyon írva, hogy BMW LL-.. és akkor nem kell foglalkozni max a viszkozitással, a többi úgyis stimmelni fog. jelzem itt az E46 és felette lévő társaira gondolok, nem régiekre.
jobb laj meg rakható bele, gond akkor van, hogy a túl jó olajat, a rosszabb illesztések miatt jobban fogja enni.

YELLOW Elküldve: 2013-09-27 08:03 Tötés probléma

toblerone írta:
anubisz írta:
toblerone írta: Sziasztok!
318d-2008 evvegi kiadasu autorol van szo.
A problema ahonnan elindultunk:kapcsol magatol ki majd be a radio,elpirosodik a nagykijelzo majd BMW jel es ujraindul,majd par masodpercig nem reagal semmifele parancsra.A muszerfalon semmi hibakod.
Kimerettem az aksit,toltest.Az aksi rendben,a toltes a szaki szerint magass:14.8-14.9V
Leszereletek a generatort,a feszultseg szabalyzora gyanakodtak.Probapadon a toltes normalis 14.3-14.4V Visszaszerelve csak a magasabbik erteket adja.
Leellenoriztek a testszalakat.
Mennyi kell legyen a normalis toltes ?-megjegyzem start-stop funkcios.(ha egyaltalan ez szamit)
Ha valakinek otlete van,hogy mi okozhatja a radio eme mukodeset,ossza meg velem.
Elore is koszonom.


Ott nem kap elég feszt abban a pillanatban, nálam is ezt csinálta egy darabig,amíg meg nem állt a kocsi, ki be kapcsolt a rádió,stb igaz is lett, mert a testkábel lazult fel, pedig csak erős mozgatásra mozdult, de az is elég volt. Mivel ti ellenőriztétek akkor az nem lehet, de valami miatt nem kap áramot az adott pillanatban, vagy nem eleget. Nehéz lesz megtalálni, mivel nem folyamatos a hiba.
Lehet ezt szakszervizben kellene megnézetned.


Koszi az infot.Tudsz mondania az idealis toltes ertekerol valamit?
Egyaltalan okozhatja a toltest ezt a hibat?
Egyesek szerint normalis a 15 v koruli toltesertek,masok szerint sok.


általában 14,6V-nak kell lenni kb. azt nem tudom, a sok elektronikával ellátott autóknál van-e különbség. amúgyis az Amper számít, ami ugye változik a fordulatszámmal. nyíilván ha az alapjrat magasabb, akkor több amper fog menni az akksihoz, persze addig amíg kell, a szabályzónak ezt kell irányítani, mikor mennyit engedjen.
amúgy menetközben is elmegy a rádió, vagy indítás közben?

YELLOW Elküldve: 2013-09-27 07:50 Motorolaj

anubisz írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
ZoleeSRB írta:
szotakdavid írta:
ZoleeSRB írta:
Ebben igazad van az nem szerb fos,hanem orosz...


Holland licence alapján Ukrajnában gyártják.Egy cég forgalmazza Magyarországon az a Forex mindenki tőlük veszi.


Akkor a haverom rosszul tudja,ő mondta h orosz,Forex-ban dolgozik.


Én úgy tudom Ukrajnában gyártják,Gampe Tibivel olvastuk a dobozról ha jól emlékszem,de holnap megnézem.


anno sokat beszéltünk a xadoról (vagy ez nem a pornofanatics? ), na ez szar volt

szóval azért ez is milyen: orosz olaj, holland licensz alapján ukrajnában gyártva, de azért veszik mert fém doboz és biztos az van benne. nem, nem kételkedem, mert kiveséztük múltkor. meg ugye sok másik olajnál van így, csak éppen lehet pont ezért nem biztos, mint ahogy azoknál sem. Fuchs, talán egy helyen gyártják, belga vagy nem is tudom milyen, na abban biztos az van, gondolom.
amúgy igaz a műanyag flaskásakat a legegyszerűbb hamisítani, főled, ami cimkés, még csak nem is szitázott műanyag, kupakot tonnaszámra lehet venni, aztán rányomni. mintha sosem lett volna kibontva, mert "átfejtés" is divat. néha már én is azt gondolom magamról, túl mágiázom ezt, túl misztifikálom a dolgot...

a gyártási licensz-ről meg annyit, hogy pl más területen, pl gumigyártás, vagy festékipari termékek, tőlönk viszik sok helyre a kormot, vagy anno a műgyantát, mert mint alapanyag mi gyártottuk olyan minőségben ami jó volt. ez nem jelenti az, hogy kinti, vagy máshonnan származó anyagból ne készült volna termék. vagy egy minőségirányítási rendszer, amibe valszeg sok minden belefér, de minden termék lesz egyforma, csak közel vagy picit távolabb azonos. ugye a legrosszabb az olaj esetében, amikor más gyár terméke van a dobozban, mint amit a matrica mutat.


Szeretem a ruszki olajat, ott -60 ba is mennek a kocsik
iPodot se veszek mert Kínába gyártják. Inkább csak lakásból telefonálok.
mag Nike cipőt, meg Adidast, meg a fél világ összes termékét.
Gondolom azért 5900 egy liter,mert belehugyoztak.



azért azt ne felejtsük el, hogy sokan az árral kóperálnak... ha ravasz akarnék lenni én is ezt tenném. full noname termékek (nem olaj) drágán adnak, vagy nem rég kitalált márkát. és sok esetben szar anyagból vannak, de kihazsnálják a vásárló piac azon szegmensét, akiknél az a menő minél drágább holmiban jár. ez közgazdász, vagy ilyesmivel foglalkozó jobban el tudná magyarázni ezt. ha már felhoztad én adidas cipőt veszek, nekem sosem volt még vele bajom, igaz futócipőm egyszer volt, amúgy az utcai fajtákat veszem. a talpkopáson kívül semmi baja, dehát én télen is inkább ezt hordom. na mind1.

szóval egy fémdoboz előállítása is drágább mint egy műanyagé, ergó ez az ár növeli a terméket. -60 fok. nem gondolod, ahol ilyen hideg van, ott indítás előtt annak egyéb alkatrészek, amik mondjuk előmelegítik a blokkot? ha egyszer van egy viszkozitása, ahhoz tartozik egy érték, akkor csak mert "orosz" olaj nem fog -60 fokban folyni
én először, akkor még nem voltam annyira benne az olajtémában sem 5w-50 Aral olajat vettem, ilyen unix, meg több más helyen 5600-5900/l volt az ára. mégis találtam egy helyet, ahonnan azóta is veszem az olajakat, már pontosan nem emlékszem, de talán 3200 volt a literje több biztos nem, vagy lehet 3500... semmi bajom nem volt vele, de akkor azt hittem majd nagy tuningratyi leszek, oszt kell majd a fain olaj. a castrol olajakat is mindig itt kaptam legolcsóbban. volt néha vele problémám, amit gond nélkül orvosolnak. írásuk alapján közvetlen a gyártól szerzik, "ezért ilyen olcsók". mondjuk a számomra kicsit favorit Eneos most náluk elég "drága", mert máshol láttam olcsóbban is, pl olyanoknál, akik magyarországon már évek óta egyedüliként forgalmazták.
aki feletávnál cserél olajat, mindegy miylet vesz. én is csak azért veszek jobbat, hogy megnyugodjon a lelkem. kicsit próbálok bennük hinni. biztos van azért különbség, de odáig úgysem jutok el, hogy azt az előnyét kihazsnáljam.

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 22:24 Motorolaj

szotakdavid írta:
ZoleeSRB írta:
szotakdavid írta:
ZoleeSRB írta:
Ebben igazad van az nem szerb fos,hanem orosz...


Holland licence alapján Ukrajnában gyártják.Egy cég forgalmazza Magyarországon az a Forex mindenki tőlük veszi.


Akkor a haverom rosszul tudja,ő mondta h orosz,Forex-ban dolgozik.


Én úgy tudom Ukrajnában gyártják,Gampe Tibivel olvastuk a dobozról ha jól emlékszem,de holnap megnézem.


anno sokat beszéltünk a xadoról (vagy ez nem a pornofanatics? ), na ez szar volt

szóval azért ez is milyen: orosz olaj, holland licensz alapján ukrajnában gyártva, de azért veszik mert fém doboz és biztos az van benne. nem, nem kételkedem, mert kiveséztük múltkor. meg ugye sok másik olajnál van így, csak éppen lehet pont ezért nem biztos, mint ahogy azoknál sem. Fuchs, talán egy helyen gyártják, belga vagy nem is tudom milyen, na abban biztos az van, gondolom.
amúgy igaz a műanyag flaskásakat a legegyszerűbb hamisítani, főled, ami cimkés, még csak nem is szitázott műanyag, kupakot tonnaszámra lehet venni, aztán rányomni. mintha sosem lett volna kibontva, mert "átfejtés" is divat. néha már én is azt gondolom magamról, túl mágiázom ezt, túl misztifikálom a dolgot...

a gyártási licensz-ről meg annyit, hogy pl más területen, pl gumigyártás, vagy festékipari termékek, tőlönk viszik sok helyre a kormot, vagy anno a műgyantát, mert mint alapanyag mi gyártottuk olyan minőségben ami jó volt. ez nem jelenti az, hogy kinti, vagy máshonnan származó anyagból ne készült volna termék. vagy egy minőségirányítási rendszer, amibe valszeg sok minden belefér, de minden termék lesz egyforma, csak közel vagy picit távolabb azonos. ugye a legrosszabb az olaj esetében, amikor más gyár terméke van a dobozban, mint amit a matrica mutat.

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 20:05 Motorolaj

hancurozo írta:
jokerface írta:
hancurozo írta:
Miért nem tanuljátok meg végre, hogy a viszkozitási arányszámon kívül a teljesítményszintet is nézni kell az olajon.
De hallgasson mindenki az "önjelölt olajszakértőkre, autószerelőkre".


A teljesítményszint miben nyilvánul meg?




elég száraz olvasmány (de sokkal jobban leírja, mint ahogy én el tudnám magyarázni) http://www.dp-automotive.hu/dpa_motorolaj_4.html


elolvastam, ennyire részletesen nem is érdekelt, de csak ez a részletes volt kicsit új, a számítás meg levezetés.
ezért is írtam ha az BMW ajánlás ott van baj nem lehet.

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 19:35 Motorolaj

Pocses írta:
anubisz írta:
Pocses írta: Én ezt az olajat fogom tavasszal olajcserekor beletölteni:

http://filterabc.hu/spd/BMW-5W...04-1-Liter


Amúgy tényleg nem tudom ugyan ilyen olaj mitől 8000 egy liter a Márkaszervizben.


Hát ja! Pedig a szervizek 200 L hordóban rendelik jóval olcsóbban, mert ugye minél többet rendelsz egyszerre, annál olcsóbban kapod. A márkaszervizek lehúznak és csak az olajat cserélik ki. Anyósom Opel Corsa autójában még központi zár sincs, még kulcsosan sem, nemhogy távos, mégis a munkalapján fel volt tüntetve 2 ezerért egy elemcsere a kulcsban!


pedig ha a szűrő nincs kivéve, majd egy liter van még benne, mondjuk az én esetemben.

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 19:34 Motorolaj

anubisz írta:
Pocses írta: Én ezt az olajat fogom tavasszal olajcserekor beletölteni:

http://filterabc.hu/spd/BMW-5W...04-1-Liter


Amúgy tényleg nem tudom ugyan ilyen olaj mitől 8000 egy liter a Márkaszervizben.


én most láttam egy másik oldalon, alkatrészestől, hogy 2400/L "Megbízható forrásból!" - ebből mindenki vonja le a következtetést. ezekszerint ebből is van olyan, ami hamis, legyen az akármilyen dobozban. gondolom a kereskedő is tud erről, ezért hangsúlyozta ki.

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 19:10 Olajcsere

Danibattya írta: Sziasztok,
Azt szeretném kérdezni tőletek hogy szerintetek milyen olajat vegyek az autómba?
2000 évj 320d 218 ezer kilométer!
0w 40et raktam bele, esetleg lehet hogy váltanom kéne?
Köszönöm
Dani


másik topic.
amúgy mennyire eszi az olajat? ha nem nagyon akkor mehet bele, 0w-s de elég a 30-as is (0w-30), ha eszi akkor 5w-30. legyen BMW minősítése, és akkor talán nem hatolok sneki lelkébe, hogy mégis milyen márkát.

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 19:08 Motorolaj

hancurozo írta:
Miért nem tanuljátok meg végre, hogy a viszkozitási arányszámon kívül a teljesítményszintet is nézni kell az olajon.
De hallgasson mindenki az "önjelölt olajszakértőkre, autószerelőkre".


nagyon nem lőhet mellé, ha rajta van a BMW ajánlás, akkor jó lesz. a másik, hogy ha E46 szintet nézünk, azokba jó majdnem mind, nincs már SJ-től rosszabb olaj, sőt szerintem már ezek sincsennek, SL, SM, SN benyásoknál. az API meg úgyis jó, amin BMW ajánlás van, úgyis mindet ajánlják dízel és benzineshez is. amelyik autóban van részecskeszűrő, ott kell jobban figyelni. ott meg a C3 a lényeg.

szerk.: nem API, hanem ACEA na, sorry

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 19:03 Tempomat - utólag?

gdobos02 írta: Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem a tempomattal kapcsolatban. A probléma konkrétan hogy nem működik.

3küllős multikormányom van. Bekapcsol a tempomat a visszajelző lámpa világít, de sem a sebességtartásra, sem pedig a gázadásra/csökkentésre nem reagál. Nem hiszem, hogy a gombokkal lenne probléma, de nem vagyok nagy elektronikai szakember így nem is nagyon szeretnék találgatni, inkább megkérdezem, hátha valaki már találkozott hasonló problémával.
A válaszokat előre is köszi!
Gábor


nekem azt mondtam egyszer egy szakember, hogy ha rosszalkodik a tempomat, akkor az akksit le kell kötni, és elvileg megjavul.

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 11:52 Társalgó

anubisz írta: Így teszi tönkre az életed egy 100ft anyacsavar. Vagy szerviz, ami megint egy pár ezer, és sok izgalom, vagy veszek egy ilyen készletet, ami szintén egy 12 ropi, nem merem levágni az anyát, mert a Dremellel odaférek,de ha megugrik a kezembe szétvágja a menetet, végem is. Inkább neki se állok célszerszám nélkül. Utána majd ki Veterázom amit vettem, mert úgyse nagyon fogom használni.Eddig még sosem volt ilyen gondom.
De akkor se fogom valami hülyének a zsebét tömni pénzel, mert én sosem nyúltam ahhoz a csavarhoz, valamék sztárszerelő szétgyilkolta valahol.


amúgy hegesztővel odaférni? rátekersz egy másik anyát, két helyen összehúzod, aztán a felsőben aminek jó a lapja letekered.

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 11:39 Társalgó

dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta:
anubisz írta: beugrottam egy Ford márkaszervizbe, mondom van egy elnyírt csavar,le kéne kapni, Nó hegesztés,Nó köszörülés. Aláment egy mikulás, hát nemtom garantálni, hogy nem sérül a menet, mondom, ja, gondolod én nem tudtam volna otthon levágni? Azért jöttem ide, hogy te ezt megtedd több ezerért? Úgy nézett arra a csíra csavarra, mintha egy Ferrári elektronikát kellett volna újraprogramozni.
Hát ezt nem tudjuk így elvállalni. Igaz, hogy 9ezer a neten egy hibás anyacsavar kihajtó készlet, látom ezek még nem láttak olyat.
Viccparódia az egész, így szerelnek ezek Magyarosan. Egy csavar padlóra tesz egy Márkaszervizt.
Benéztem egy másik szervizbe, kiszálltam, megláttam milyen figurák vannak ott, visszaültem, és gyorsan elhajtottam.
Inkább veszek 10 ezerért egy készletet, mint egy ilyen gyökérnek adjak 5 ezret a zsebébe, és ott üljek mellette mit olvaszt nekem szét ott.
Arról nem is beszélve, hogy Markászérvíz, ( Ford ) és megy ül a kocsiba, minden üléstakaró nélkül, melós ruhába, hátha van a seggén egy zsírfolt, én meg majd beleülök.
Már akkor elszállt az agyam. Mi a lófa...z van már ebben az Országban, visszafejlődünk a kőkorba? Valaki odamegy egy vajbőrrel ez a paraszt meg beleül szerelő ruhába?


szia,
kollegámnak felolvastam a történeted röviden, ez nem lehet rá megoldás ?
Vagy már mondták csak én nem figyeltem ?
Törtcsavar kiszedő, belefúrsz és ez beleszorul.
Bocs ha már ajálották és lemaradtam volna róla ...



neki az anya van elbaxva, azt akarja leszedni mert elfordul rajta a kulcs


abba is bele lehet fúrni, nem ?


a menetes rész átlóg az anyán, az anya meg el van nyalva. nem tudom hova szeretnél belefúrni. hely sincs elég neki.

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 11:36 Társalgó

dbtibi írta:
anubisz írta: beugrottam egy Ford márkaszervizbe, mondom van egy elnyírt csavar,le kéne kapni, Nó hegesztés,Nó köszörülés. Aláment egy mikulás, hát nemtom garantálni, hogy nem sérül a menet, mondom, ja, gondolod én nem tudtam volna otthon levágni? Azért jöttem ide, hogy te ezt megtedd több ezerért? Úgy nézett arra a csíra csavarra, mintha egy Ferrári elektronikát kellett volna újraprogramozni.
Hát ezt nem tudjuk így elvállalni. Igaz, hogy 9ezer a neten egy hibás anyacsavar kihajtó készlet, látom ezek még nem láttak olyat.
Viccparódia az egész, így szerelnek ezek Magyarosan. Egy csavar padlóra tesz egy Márkaszervizt.
Benéztem egy másik szervizbe, kiszálltam, megláttam milyen figurák vannak ott, visszaültem, és gyorsan elhajtottam.
Inkább veszek 10 ezerért egy készletet, mint egy ilyen gyökérnek adjak 5 ezret a zsebébe, és ott üljek mellette mit olvaszt nekem szét ott.
Arról nem is beszélve, hogy Markászérvíz, ( Ford ) és megy ül a kocsiba, minden üléstakaró nélkül, melós ruhába, hátha van a seggén egy zsírfolt, én meg majd beleülök.
Már akkor elszállt az agyam. Mi a lófa...z van már ebben az Országban, visszafejlődünk a kőkorba? Valaki odamegy egy vajbőrrel ez a paraszt meg beleül szerelő ruhába?


szia,
kollegámnak felolvastam a történeted röviden, ez nem lehet rá megoldás ?
Vagy már mondták csak én nem figyeltem ?
Törtcsavar kiszedő, belefúrsz és ez beleszorul.
Bocs ha már ajálották és lemaradtam volna róla ...



neki az anya van elbaxva, azt akarja leszedni mert elfordul rajta a kulcs

YELLOW Elküldve: 2013-09-26 11:35 Professional CD mindig az elejéről játssza a zenéket, van erre megoldás?

silver_e46 írta:
Amúgy nem értem, hogy az e46 után az e90-es cd player miért nem jegyzi meg, hogy hol hagytam abba a lejátszást...


elvileg ennek beállítás kérdése kell, hogy legyen. jobb hifiken magán a hifin van iylen lehetőség, de diaggal tutti be lehet. én nem csináltam, de egyszer volt ez itt is téma, vagy 5 éve legalább E46 esetében. Miki (bmw320d4) biztos meg tudja mondani, lehet-e ezt állítani, mert furcsa volna ha nem...