Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-09-22 09:23 Társalgó

Bulll85 írta:
itthon töltögettem az elemet,usb kábellel amit szétvágtam......és ha betanítom akkor működik rendesen.Veszek 1 rendes kulcs házat,láttam 3500ft,meg elemcsere,ha úgy is rosszalkodni fog jöhet a relé...


húúú, de akkor se felejtsd el betanítani a kulcsot...

YELLOW Elküldve: 2013-09-22 09:13 Társalgó

Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: kulcsom nem nyitja az ajtót,most fordult elő másodjára ..meguntam :s szétszedtem,és nem sima elem van benne,hanem akkumulátoros és ragasztva is van,vagy forrasztva :S,,,,kicserélhetem e sima gomb elemre? nem tudom,itt milyen a gyári megoldás.......


ilyenkor célszerű megnézni, ha be van tanítva az autó, hogy zárásra, nyitásra hosszan nyomva mozgassa az ablakot, hogy mozgatja-e. ha igen, akkor az elemnek kutya baja. ha nem mozgatja, akkor elem. vagy épp nyításra, zárásra a belső világítás működik-e? ha igen akkor a jelet megkapja az autó. Először a sokszor emlegetett kulcstanítást próbálnám meg:

E46 kulcs betanítás: ha egy kulcsod vane setleg, akkor csak az első felét csinálod meg

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

mivel azt írod, hogy ritkán fordul elő, inkább azt mondanám a GM-ben a relé fog hamarosan megpusztulni. de mivel FL előtti modelled van, így maga a zárszerekezetre is nagy esély van, hogy hibás. FL-esekben relé, FL előttiekben inkább a zárszerkezet a ludas.


uhhh látom nagyon profi vagy már,relét hol találom?nem hinném,hogy a zár a rossz mert ilyenkor az ablak sem cselekszik...:S de még nem volt elem csere:s nem volt időm rá.viszont abs jeladó csere kész,és a kézifékem is végre hibátlan


ajtónyitási gondok topic-bansok minden le van írva, képek, videók is, igaz sokat kell keresni benne. amúgy a GM (grundmodul) a kesztyűtartó mögött van, ahhoz le kell venni a kesztyűtartót, meg mögötte az egész fehér rekeszt, amit ügyesen kell, ez is le van írva az adott topicban. a rekeszben lesz egy fehér doboz, ababn mege elektronika, 3 nagy csati megy rá, azokat is okosban kell levenni. a panelen lesznek a relék. de ha neked nem megy a lámpa sem, akkor valószínű nem kapja meg a nyitás jelet.
előbb mindneképp taníts rá a kulcsra! ha nem javul, akkor elemcsere, és újra tanítás.

nekem rossz volt a relé, de a belső világítás mégis ment, tehát a jelet megkapta az autó, csak épp a relé nem húzott be, mert össze volt égve, így a motor sem ment.

Nálam semmilyen jel nincs ilyenkor,tehát akkor csak az elemmel lehet a gond...mivel nem gyári a kulcs,ez a kulcs meg nem tölti az elemet:S


próbáld már betanítani, vagy nem si úgy néz ki a kulcs mint amiylennek kéne lennie? tök mindegy ha elemet cserélsz azt tanítani kell.

YELLOW Elküldve: 2013-09-22 09:04 Társalgó

Bulll85 írta:
YELLOW írta:
Bulll85 írta: kulcsom nem nyitja az ajtót,most fordult elő másodjára ..meguntam :s szétszedtem,és nem sima elem van benne,hanem akkumulátoros és ragasztva is van,vagy forrasztva :S,,,,kicserélhetem e sima gomb elemre? nem tudom,itt milyen a gyári megoldás.......


ilyenkor célszerű megnézni, ha be van tanítva az autó, hogy zárásra, nyitásra hosszan nyomva mozgassa az ablakot, hogy mozgatja-e. ha igen, akkor az elemnek kutya baja. ha nem mozgatja, akkor elem. vagy épp nyításra, zárásra a belső világítás működik-e? ha igen akkor a jelet megkapja az autó. Először a sokszor emlegetett kulcstanítást próbálnám meg:

E46 kulcs betanítás: ha egy kulcsod vane setleg, akkor csak az első felét csinálod meg

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

mivel azt írod, hogy ritkán fordul elő, inkább azt mondanám a GM-ben a relé fog hamarosan megpusztulni. de mivel FL előtti modelled van, így maga a zárszerekezetre is nagy esély van, hogy hibás. FL-esekben relé, FL előttiekben inkább a zárszerkezet a ludas.


uhhh látom nagyon profi vagy már,relét hol találom?nem hinném,hogy a zár a rossz mert ilyenkor az ablak sem cselekszik...:S de még nem volt elem csere:s nem volt időm rá.viszont abs jeladó csere kész,és a kézifékem is végre hibátlan


ajtónyitási gondok topic-bansok minden le van írva, képek, videók is, igaz sokat kell keresni benne. amúgy a GM (grundmodul) a kesztyűtartó mögött van, ahhoz le kell venni a kesztyűtartót, meg mögötte az egész fehér rekeszt, amit ügyesen kell, ez is le van írva az adott topicban. a rekeszben lesz egy fehér doboz, ababn mege elektronika, 3 nagy csati megy rá, azokat is okosban kell levenni. a panelen lesznek a relék. de ha neked nem megy a lámpa sem, akkor valószínű nem kapja meg a nyitás jelet.
előbb mindneképp taníts rá a kulcsra! ha nem javul, akkor elemcsere, és újra tanítás.

nekem rossz volt a relé, de a belső világítás mégis ment, tehát a jelet megkapta az autó, csak épp a relé nem húzott be, mert össze volt égve, így a motor sem ment.

YELLOW Elküldve: 2013-09-22 08:49 Fûtés - Klíma

kari87 írta: Sziasztok!!! Nekem egy "98-as E39 520im van. A következő a problémám,ha bekapcsolom a fűtés ventilátort kb 3-4 percet müködik utána meg áll.Az elején müködött ugy ,hogy levetem gyujtásról utána meg viszaraktam de már az sem segit. Gondoltam a panel rossz ami kijelzi a hőfokot meg ahol állítani kell vettem hozzá egyet aminek ugyan az volt a szériaszáma azzal birt10 percet fogalmam sincs mi lehet lassan jön a tél ráadául külföldön vagyok. Előre is köszi!!!!


venti fordulatot tudod változtatni, amíg megy? követi a változást?

YELLOW Elküldve: 2013-09-22 07:46 Társalgó

feco7939 írta: Na BMW-s társak!
Ha valakinek igazi, jó házipálesz kell, akár cimkézve, palackozva, BMW-s emblémával, vagy saját fotó emblémával, szóljon............akár 20 éves pálesz is!
Alma-körte, Barack, Szilva, Törköly.........


üzemanyagod nincs olcsón?
amúgy ajándéknak biztos szupi. kár, hogy nem iszom...

YELLOW Elküldve: 2013-09-22 07:43 Autóvásárlás

feco7939 írta:
Csak a tanulság végett, le fogom írni a saját tapasztalatomat:
Első BMW-nk amit 1 hónapja vettünk, Ausztriából hozták be (egy kimondottan BMW-kre specializálódott illető aki 23 éve hoz be BMW-ket), 2002-es E46 318D, 42 000 km-el!!!! (tényleg annyi van benne!!!! a hitetlenek kedvéért, egy 77 éves emberé volt, első tulaja volt az autónak).......nagyritkán tényleg lehet még az "öreg" autók közt találni majdnem gyári autót (igaz, ritka mint a fehér holló)


nem akarlak megbántani, sőt megint tudom mit fogok kapni, de az az első vezetőülés nem 42ezer km-es, hanem 420ezer legalább... hihetsz amit akarsz. vagy annyira öreg bácsika lehetett, hogy minden ksizállás, beszállás alkalmával órákat töltött az ülés szélén. ott a combtámasz inkább lefelé áll. tény, hoyga küső, és minden falc, műanyag küszöb csak úgy csillog, mint amire 2 liter szilikont locsoltak. vannak, akik hisznek a mesékben. komolyan, esküszöm, nem sértésnek szánom, sőt ne legyen igazam. én átmennék rajta egy rétegvizsgálóval, amit előtte kalibrálok, a megfelelő kalibrálólapokkal, meg diaggal. A külsős képek valóban lenyűgözőek, meggyőző, de gondolod 42ezer km-es autóra nem csaptak volna le rögtön? főleg egy dízel BMW-re. sőt ha haszon is van rajta, gondolhatod kint milyen áron vették? saját magának is behozná, hisz, nagyon sok km lenne még benne hosszútávon.


azért sok sikert hozzá, és jó utakat! de ha valami olyan lesz, remélem azért megírod azt is

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 17:06 Autóvásárlás

hard74 írta: Igen ez a baj,hogy túl szép.A fiam egyből szerelmes lett.(Kár,hogy még el kellene adni az off gépet,mert addig nincs meg a keret.Yellow,te talán ismered is a puntomat,tiszaújból jött full airbrush-al)Jól gondolom,hogy ez nem gyári szín?


hát iylen predator, meg abarth air van rajta? hátul dupla ovál vég? mert akkor igen, szinte szomszédom jelenleg a srác, de még ültem is benne, menet közben is.

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 16:44 Autóvásárlás

hard74 írta: Hello All!
Új vagyok köztetek,egyenlőre off autóval.Viszont ez remélem mihamarabb elmúlik.Véleményetek róla?
http://www.hasznaltauto.hu/aut..._l-7165712


szépnek tűnik, bár lehet túlságosan ültetett, meg kár, hogy a beliről nincs kép.

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 16:24 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 15:28 Android az e46-ba

kyle16 írta: saját tervezésű de ez látszik is XD na mind1 a lényeg látszik szerintem!
kép

piros: tartó vas
zöld: csavarok
kék: tablet
a tab nyilván nincs hozzá csavarozva


fantasztikus egy igazi művész vagy. hát majdnem erre gondoltam. azt hittem valami okosság is lesz benne, amitől mondjuk be tud fordulni a rekeszbe.

pl ami van neked rekesz, anank a két oldalára feltenni egy-egy sínt, mint a klaviatúra tartóknál, csak piciben iylen silócsapágyas téma, meg ilyen tartót mint a képen. felfogatni a kihúzódó sínre. aztán ha nem kell le vagy felfordítod a tartóval a tab-ot, aztán btolod a rekeszbe. mondjuk ez valószínű csak úgy menne ha a váltó páros fokozatban van, a hely miatt.


vagy műanyag U profilú "lecet" szerelsz fel két oldalra, bele egy műanyag lap, ami csúszik benne, színre borítani, pl Plasti Dip-pel, és a műanyag lapra felrakni a tartót okosan.

vagy ugye vanank ezek a flexi tartók, annak a tapadókorongos részét leszedni, belülre a rekeszbe beleeszkábálni, aztán könnyen mozdítható.

persze ezek csak javaslatok.

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 14:47 Műszerfal kijelzés

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Tényleg a kormányzárral lehet valami gond neki, mint utólag kiderült, a hibajelzés akkor jelent meg neki először, amikor az elektromos kormányzár nyitásakor kis mértékben meglökte lábbal a kormányt beüléskor véletlen. Sérülhetett valami retesz?

bmw320d4 írta:
feco7939 írta:
bmw320d4 írta:
feco7939 írta: Sziasztok!
Havernak E90 318D-je van, a műszerfalon piros jelzést mutat a kormány szervó, egyszer volt műszerrel kitörölve és kb. 1 hónap múlva újra elő jött a hibajelzés. Az elektromos kormányzár kinyit és semmi hiba nem észlelhető. Mi lehet a hiba?
Köszi!


Az nem a szervó, hanem a kormányzár hibája. Majd eljön az idő, amikor nem fogja tudni beindítani a kocsit.

Megoldás a kormányoszlopcsere.

Ja, azért nem jött vissza 1 hónapig a hiba, mert csak akkor jelez ha megtelik a számláló (ha jól emlékszem 30 vagy 50 hiba kell hozzá)


Csak kormányoszlop cserével oldható meg a hiba????? Mi mehetett ott neki tönkre?



A kormányzár.




őőőőőőő... botsánat, csak egy javaslat, ami nem tudom jó ötlet-e, de eszembe jutott valami. az egyik, hogy nagyon sok elektromos kormányzárral gond van. haveréknak 2006-os passat (könny zacskó szemes lámpás ) kormányzár probléma volt, azt mondták cserélni kell olyan 300-400ezer Ft körül az egész hóbelebancot. akkot kutakodtam nekik, és volt egy cég pest környékén, ahol cirka 80-100ezer Ft volt egy IC csere, vagy újraprogramozás. ennyit kellett cserélni, vagy ott hagyni a régit. és megjavult azóta eltelt vagy 3 év és köszöni jól van. nem tudom, hány helyre ment, mindenhol cserélni akarták az egész szerkezetet. nem tudom BMW-nél hogy van, talán bmw320d4 leírja, ha olvassa, hogy megoldható-e itt is az mint a passat-nál. azért esetleg keress rá, hogy BMW E90 kormánzár hiba, hátha találni róla valami leírást, esetleg külföldi oldalon is.


110-120 e körül van egy új oszlop.


nah jó, de annyi egy oszlop, és esetleg itt is megoldható egy micro újraprogramozása, akkor az nyílván kevesebb lenne pénzbe. erre a részére gondoltam, hogy vajon itt is emgoldható-e. én is meg voltam hűlve a passat kapcsán milyne árak vannak, már majdnem vette volna meg, szinte utolsó pillanatban találtam neki azt a helyet. (előtte szétbontottuk ott alul az autónak, megnézni, nem-e valami kontakt hiba, de maga a zár jó mélyen volt, és ott volt egy külön kis elektronika, anynira szét sem szedtük, hogy odaférjünk, de hát mindegy hiba meg lett oldva.


Nem az elektronikával van baj, hanem a zárral.

Tudom, szerinted lehet wd40-el javítani, vagy esztergáltatni, vagy mittudomén. Az a lényeg, hogy ne kelljen cserélni oszlopot, és hogy mindig variálj.


csak kérdeztem vazze. ha rögtön írod, és nem tőmondatokban, hogy nem elektronika kínja van, akkor...
a WD-40-et meg ki nem állhatom.

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 14:31 Android az e46-ba

kyle16 írta:
YELLOW írta:
kyle16 írta: hellóóó!! azt hiszem megvan a megfelelő (számomra eddig úgy néz ki) megoldás az android rendszer beépítésére kezdem ott hogy hála istennek tegnap kiderült amit eddig is sejtettem, hogy viszi az auxot a fejegységem a kábel csbalu kollégától van, jó cucc! na már most tudom hogy viszi az auxot tehát teló,tablet stb mehet rá!
vettem egy ilyet pluszba. ez a nem tudom név szerint de középső rekesz ként volt hirdetve. 2000 ft volt! azért vettem hogy ne a mostanit fúrjam szét szóval rá csavarozni 2 tartó vasat ami egészen kinyúlik a rekesz ajtajáig onnantól fel fele van hajlítva a vas (tahát egy L alakú vasat képzeljetek el) , erre rá van rögzítve egy fém lap aminek van 2 kis "karma" felül és 2 alul ami fogja a tabot de oldalt be lehet csúsztatni. ha tablet váltás van és gond van a mérettel akkor csak a fém lapot kell cserélni. igaz bele fog lógni a klíma panelba de én egyáltalán nem nyomok klímát mert nem bírom a fűtés erejéig meg majd kihúzom a tabot valószínű így fogom megcsinálni. tabletra rá az aux és a rádió hangszóróin megy kifele minden (sztem bluetooth is de nem vagyok benne biztos TUDOM TUDOM NEM GYÁRI ÉS EGYESEKNEK GAGYI, de nekem jó lesz így egyenlőre.
a kiszemelt tab már meg is lesz a jövőhéten és ez sokkal jobb bármelyik gyári navinál!! asszem ennyi lett volna


ha megfogadsze gy tanácsot, mivel mostanában több munkatárssal is ezen pörgünk, szerintem ne ezt vedd meg, mármint tab-ot. Nem tudom mennyiért fogod venni, de az ilyen kínai márkákat, ugyanezekkel a hardverekkel jóval olcsóbban beszerezhetők. Egyáltalán nem gagyik. munkatársam 17-ért vett 2magosat, de el akarja adni, mert 22 körül van 4 magos díleksztrémen. nekem a kínai telefon is ZTE blade 3,5 éves, tegnap néztem 29%-on az akksi és 6nap 20 órája ment a öltés óta, 25 napja nem volt kikapcsolva. kicsit húzni akartam a prociját, de nem szerette, emiatt indítottam csak újra. szóval az iylen kínai tab-ok simán kenterbe vernek egy samsung-ot is, akár harmad annyiért.


volt egy tabom amit kaptam azt eladtam és a régi poineer fejegységemet is eladtam és így megtoldom 10e-rel aztán van egy ilyen asus gyártmágyú nexus tabom. garival használtan pár hetesen 45 e. sztem annyiért nem sok. egyébként küldhetsz linket a kínai tabokról mert kiv vagyok
a rögzítéssel kapcsba vélemények?


hát én pontosan nem tudom elképzelni a tartót, bár részben igen. figyelj kínai tab-ok tekintetében olyna márkák vannak, megjegyezni nem lehet.

http://dx.com/s/quad%2bcore%2b...t=PriceL2H

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 14:05 Android az e46-ba

kyle16 írta: hellóóó!! azt hiszem megvan a megfelelő (számomra eddig úgy néz ki) megoldás az android rendszer beépítésére kezdem ott hogy hála istennek tegnap kiderült amit eddig is sejtettem, hogy viszi az auxot a fejegységem a kábel csbalu kollégától van, jó cucc! na már most tudom hogy viszi az auxot tehát teló,tablet stb mehet rá!
vettem egy ilyet pluszba. ez a nem tudom név szerint de középső rekesz ként volt hirdetve. 2000 ft volt! azért vettem hogy ne a mostanit fúrjam szét szóval rá csavarozni 2 tartó vasat ami egészen kinyúlik a rekesz ajtajáig onnantól fel fele van hajlítva a vas (tahát egy L alakú vasat képzeljetek el) , erre rá van rögzítve egy fém lap aminek van 2 kis "karma" felül és 2 alul ami fogja a tabot de oldalt be lehet csúsztatni. ha tablet váltás van és gond van a mérettel akkor csak a fém lapot kell cserélni. igaz bele fog lógni a klíma panelba de én egyáltalán nem nyomok klímát mert nem bírom a fűtés erejéig meg majd kihúzom a tabot valószínű így fogom megcsinálni. tabletra rá az aux és a rádió hangszóróin megy kifele minden (sztem bluetooth is de nem vagyok benne biztos TUDOM TUDOM NEM GYÁRI ÉS EGYESEKNEK GAGYI, de nekem jó lesz így egyenlőre.
a kiszemelt tab már meg is lesz a jövőhéten és ez sokkal jobb bármelyik gyári navinál!! asszem ennyi lett volna


ha megfogadsze gy tanácsot, mivel mostanában több munkatárssal is ezen pörgünk, szerintem ne ezt vedd meg, mármint tab-ot. Nem tudom mennyiért fogod venni, de az ilyen kínai márkákat, ugyanezekkel a hardverekkel jóval olcsóbban beszerezhetők. Egyáltalán nem gagyik. munkatársam 17-ért vett 2magosat, de el akarja adni, mert 22 körül van 4 magos díleksztrémen. nekem a kínai telefon is ZTE blade 3,5 éves, tegnap néztem 29%-on az akksi és 6nap 20 órája ment a öltés óta, 25 napja nem volt kikapcsolva. kicsit húzni akartam a prociját, de nem szerette, emiatt indítottam csak újra. szóval az iylen kínai tab-ok simán kenterbe vernek egy samsung-ot is, akár harmad annyiért.

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 13:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

[quote="haka"]
jons írta:
attig írta: Sziasztok!

Erről vélemények? Esetleg látta valaki?


Érdemes mindet megnézni ami megtetszik
Amúgy mennyire domináns a szöveg mi? Mármint amikor nincs ilyen szöveg a hirdetésben, akkor negatívak általában a reakciók, most meg pozitívak
Nekem is tetszik amúgy, más kérdés, hogy én nehezen viselem a enzinesek fogyasztását lelkileg


hát nem tudom egy motorgenerálnál kinek a szíve hasadna meg jobban ráadásul az a motor M43 nem igazán szeret tönkre menni, oylan értelemben, ami drága alkatrész lenne.
amúgy az autóvásárlás topic-ba raktam ugyaniylen áron egymásik hirdetést.
itt van ni, igaz 1.6 mármint csak 105 lovas, videjó is van, báűr a 76ezer km egyenlőre igenkérdőjeles, egy 14 éves autóban (kivéve ha az én autóm lenne ), ráadásul vezető ülés támlájánál az odlaltartásos résznél varrás, mintha ki lenen kopv. vagy sokat ki/be szálltak, akkor viszont valószínű városban futotta. nagyon ki van vixolva, de mégis meggyőző a videóval plusszban.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...io-7207374

YELLOW Elküldve: 2013-09-21 13:27 Műszerfal kijelzés

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Tényleg a kormányzárral lehet valami gond neki, mint utólag kiderült, a hibajelzés akkor jelent meg neki először, amikor az elektromos kormányzár nyitásakor kis mértékben meglökte lábbal a kormányt beüléskor véletlen. Sérülhetett valami retesz?

bmw320d4 írta:
feco7939 írta:
bmw320d4 írta:
feco7939 írta: Sziasztok!
Havernak E90 318D-je van, a műszerfalon piros jelzést mutat a kormány szervó, egyszer volt műszerrel kitörölve és kb. 1 hónap múlva újra elő jött a hibajelzés. Az elektromos kormányzár kinyit és semmi hiba nem észlelhető. Mi lehet a hiba?
Köszi!


Az nem a szervó, hanem a kormányzár hibája. Majd eljön az idő, amikor nem fogja tudni beindítani a kocsit.

Megoldás a kormányoszlopcsere.

Ja, azért nem jött vissza 1 hónapig a hiba, mert csak akkor jelez ha megtelik a számláló (ha jól emlékszem 30 vagy 50 hiba kell hozzá)


Csak kormányoszlop cserével oldható meg a hiba????? Mi mehetett ott neki tönkre?



A kormányzár.




őőőőőőő... botsánat, csak egy javaslat, ami nem tudom jó ötlet-e, de eszembe jutott valami. az egyik, hogy nagyon sok elektromos kormányzárral gond van. haveréknak 2006-os passat (könny zacskó szemes lámpás ) kormányzár probléma volt, azt mondták cserélni kell olyan 300-400ezer Ft körül az egész hóbelebancot. akkot kutakodtam nekik, és volt egy cég pest környékén, ahol cirka 80-100ezer Ft volt egy IC csere, vagy újraprogramozás. ennyit kellett cserélni, vagy ott hagyni a régit. és megjavult azóta eltelt vagy 3 év és köszöni jól van. nem tudom, hány helyre ment, mindenhol cserélni akarták az egész szerkezetet. nem tudom BMW-nél hogy van, talán bmw320d4 leírja, ha olvassa, hogy megoldható-e itt is az mint a passat-nál. azért esetleg keress rá, hogy BMW E90 kormánzár hiba, hátha találni róla valami leírást, esetleg külföldi oldalon is.


110-120 e körül van egy új oszlop.


nah jó, de annyi egy oszlop, és esetleg itt is megoldható egy micro újraprogramozása, akkor az nyílván kevesebb lenne pénzbe. erre a részére gondoltam, hogy vajon itt is emgoldható-e. én is meg voltam hűlve a passat kapcsán milyne árak vannak, már majdnem vette volna meg, szinte utolsó pillanatban találtam neki azt a helyet. (előtte szétbontottuk ott alul az autónak, megnézni, nem-e valami kontakt hiba, de maga a zár jó mélyen volt, és ott volt egy külön kis elektronika, anynira szét sem szedtük, hogy odaférjünk, de hát mindegy hiba meg lett oldva.