Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 20:58 Társalgó

anubisz írta: Ma vettem észre egy csodálatos dolgot.Ugye 2 spriccni pumpám van, vagyis volt. a lámpamosóról leszedtem a sarut és ledugóztam a 2 csövet, nem cserélek minden hónapba lámpamosó szerkezetet tizen, huszon ezrekért, mert kb addig bírták, és utána fosták a vizet, ha kell, ha nem.
Ma nézem, a pumpa elpárolgott e helyéről szépen praktikusan le van dugózva a tartálynál, a tömlő ott fityeg azt jóban.
Valameik szervizbe észrevették, hogy le van dugózva, lenyúlták a pumpát,gondolom majd kiköt egy másik bömcsibe fél áron. Pofám leszakad.
Természetesen ez miatt nem fogok kuka mellett aludni, na de látom már ha szervizbe megyek fotóznom kell a motorteret, utána meg meózni, mi van meg, és mi nincs, hátha egyszer egy 16 os motort találok benne.
Remélem aki használja annak benzint fog spriccelni a lámpára,valaki meg kidobja előtte a csikket.


akkor érted már, hova lett a jó difid?
lehet engem baszogatni, hogy bizalmatlan vagyok, de láthatod...

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 20:56 Futómû és hibái

anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: 120 ig semmi, gyönyörűen suhan, 130 és 150 között durva lesz a morajlás, főleg ha lelépek a gázról, akkor nagyon szól,és van hátul elektromos rolóm, azt is rázza, kicsit rezonál a kaszni is, de a váltógomb nem, gyorsításkor,lassításkor sem.
Most akkor lehet van egy láthatatlan hupli a gumimon, vagy deformálódott, mert látszani semmi nem látszik rajta.
Most szereltessem le a 2 elsőt, és cseréljem meg őket, hogy azokkal is szól e? mert elől semmi hang, rezonancia.
Basszus.


a difi kopása (kúpkerék, tányérkerék), vagy ezeknek a csapágyai?


Szia. Rég láttalak Gond csak az, hogy soha nem csinálta, 200 nál se, 240 nél sem, és 140 nél sem, ki lett cserélve a difi szilent, 2 hátsó leng, csillap, lengőkar szilent, jöttem haza, már morajlott. Gondolom, csak nem hervadt el a difim a szervizben állástól.
Bár van itt ilyen optimista ember, aki azt mondja majd, biztos kivették a difimet, és beraktak egy rosszat helyette . Fingom sincs mi lehet. Lehet hogy ott bontva lett valami anomália keletkezett a rendszerbe, a visszaszereléskor.


most ez olyan, hogy normális szervíznek gondolt helyen is elkezdték a lengőkarról lekalapálni a szilentet. ha szólok is én vagyok a paraszt meg így is az leszek. az ideg kerülgetett, hogy közben mi verődik szét. kirudja nálad is hogy zajlottak a dolgok. azt mondom alá kell menni átnézni. lehet egy csavart nem húztak vissza vagy a difitartó szilent behelyeáskor nem állt be rendesen a diffi. erre tudok gondolni, meg bármi megeshet, ahogyan írod is. egy kerékcserét nézz meg azért, pl a télit rakasd fel, nem-e szálszakadt lett az egyik gumi, valami érdekes módon, nem részletezem mitől.
meg kell kukkantani a diffit, kardánt, féltengelyeket érdekes verések nem láthatóak-e rajta, kalapácsnyom stb.

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 19:31 Üzemanyag fogyasztás

hancurozo írta:
YELLOW írta: Tiszaújváros -> Tiszafüred -> Poroszló -> Tiszafüred -> Debrecen -> Nyíregyháza -> Tiszaújváros útvonal, Debrecenben volt városi kavirnyászás is, Nyíregyen csak kevesebb, plussz tegnap, tegnap előtt itthon.

egy kattanásig tankoltam induláskor, fele tanknál 470km-t mentem addig, és valóban fél tanknál jártam, hallottam a szürcsögést asszem elég jó ez a fogyi, lehet ma visszatankolom kattanásig, de rég jött ki ilyen jó érték, igaz nem is nagyon menek ilyen távokat.


mi történt? ez legalább 2 évi kilométer kiszabatod!
(ne vedd komolyan)


dehogy veszem
én is meg vagyok csodálkozva, végre hazsnálom is a gépet csak kár oylkor olyan szar utak vannak.

szerk.: a durva az, hogy nagyon sok helyre elmehetnék, mert itt helyben marha sokat elkocsikázok tulajdonképpen tök feleslegesen. már most egyre többet sétájgatunk, bringázok, így több hosszútáv lesz ezek után...

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 11:29 Ütközés/ütődés gátló

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
Atesz írta: AVE mindenkinek!

Lehet, hogy volt már kérdés, de mivel nem találtam meg, ezért megkérdezem. Naszóval, az a helyzet, hogy a lököseimen és ajtókon a fekete ütődésvédő fekete csíkoknak (bocsánat én így ismerem, szívesen várom a helyes megnevezést) a színét kiszívta a nap. A kérdés az lenne, hogy van-e valami egyszerű mód amivel visszaadhatom a szép fekete színét?

Türelmetlenül várom minden kedves ŐS BMW-s és egyszerű felhasználó tanácsát!

Előre is tengermély tisztelettel: Atesz


Szia!

Tudnám ajánlani a dinitrol termékeit. Viszonylag sok helyen kapható és nagyon jó minőségű termék.

A te esetedben a dinitrol 8020 (fekete vagy matt fekete) ami megfelel a lökhárító díszcsík lefényezéséhez. Kimondottan erre való.





ez alá semmi alapozó nem kell?


Csak meg kell tisztítani a felületet és zsírtalanítani mondjuk hígítóval.

Aztán mehet rá a műanyag elemre.

Nem fényezett elemre való, hanem normál 'kopasz' műanyagra. Viszonylag hamar szárad és sokáig tart.

Kifejezetten nap által kiszívott, fakó műanyag elemekre készült.



ilyen csak feketében van? mert belül a díszleceket is plastizni akartam, de ugye most is ilyen gumiszerű szar van rajta, oszt műszakin a csávó is jól belekarcolt a murvaanyját neki. aztán lehet ilyennel kénelefújni. jó a plasti, de valóban drága, bár nekem egy doboz elég a belső elemekre, csak attól félek, lehet az is aszsony körömmel belekapaszkodik, akkor csúnya lesz. mondom vesémen semmi hiba nem látszódik mióta rajta van, de ez olcsóbbnak tűnik. lehet ráguglizok miket dob róla.

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 11:10 Elsõ lengõkar hátsó szilent

b_imi írta:
Tehát a mérnöki munka, a gyári hangolás nem biztos, hogy mindig a legoptimálisabb, mert valljuk be őszintén, azért a szervizeknek is meg kell élni valamiből...



optimális az, pont erre optimális. direkt gyártanak így. hiába van itt a KIA 7 éves garanciával, ha a 7 év alatt oda kell vinned szervízbe a gari miatt, anniy idő alatt annyit legombolnak rólad, hogy ha valamit gariban kell cserélni, nem fogja őket földhöz vágni. addig viszont van munka. olyan 2000-es években kezdődött el, amikor oylan tervezőmérnököket kezdtek el alkalmazni, aki hajlandó volt úgy megtervezni valamit, hogy az a garit kibírja, majd tönkremenjen. mindegy mi, de valami. kondik, ellenállások. régen 20 évet kibírtak, most? jobb esetben 4 év. nem csak a kínai gyártás miatt, bár közre játszik. külföldinek nem számít, ha 2 évente LCD TV-t cserél, még javítatni sem fog, kitermeli az árát 2 év alatt bőven. a gyártók ezt jól tudják. a balkáni országok, mint lassan mi is, meg javíttatjuk, mert tudás nincs hozzá, újat nem tudunk venni. ki van ez találva.

már írtam ismerősnek FL előtti E46-ban a powerflex volt. gyári 15-ös kerék gyári gumimérettel, gyári futóművel, az szétpergett 2 év alatt, mármint a szilent. remélem ez többet bír és boldog leszek.

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 10:14 Üzemanyag fogyasztás

Tiszaújváros -> Tiszafüred -> Poroszló -> Tiszafüred -> Debrecen -> Nyíregyháza -> Tiszaújváros útvonal, Debrecenben volt városi kavirnyászás is, Nyíregyen csak kevesebb, plussz tegnap, tegnap előtt itthon.

egy kattanásig tankoltam induláskor, fele tanknál 470km-t mentem addig, és valóban fél tanknál jártam, hallottam a szürcsögést asszem elég jó ez a fogyi, lehet ma visszatankolom kattanásig, de rég jött ki ilyen jó érték, igaz nem is nagyon menek ilyen távokat.

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 09:42 Ütközés/ütődés gátló

kempelen írta:
Atesz írta: AVE mindenkinek!

Lehet, hogy volt már kérdés, de mivel nem találtam meg, ezért megkérdezem. Naszóval, az a helyzet, hogy a lököseimen és ajtókon a fekete ütődésvédő fekete csíkoknak (bocsánat én így ismerem, szívesen várom a helyes megnevezést) a színét kiszívta a nap. A kérdés az lenne, hogy van-e valami egyszerű mód amivel visszaadhatom a szép fekete színét?

Türelmetlenül várom minden kedves ŐS BMW-s és egyszerű felhasználó tanácsát!

Előre is tengermély tisztelettel: Atesz


Szia!

Tudnám ajánlani a dinitrol termékeit. Viszonylag sok helyen kapható és nagyon jó minőségű termék.

A te esetedben a dinitrol 8020 (fekete vagy matt fekete) ami megfelel a lökhárító díszcsík lefényezéséhez. Kimondottan erre való.





ez alá semmi alapozó nem kell?

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 09:41 full takaritas

hát én ilyen aktívhabos mosást kamionmosóban szoktam csinálni 1000 ft, sterimó, aktívhab, sterimó, majd sima víz, igény esetén lehúzás szilikoncsíkkal, de csak az üveget szoktam kérni. mondjuk itt nem mindig van hely, ha sok a kamion, lásd minap. másik kamionmosóban autót is mosnak 1650ft külső mosás, aktívhabos, viaszos izé, falc törlés, full törlés, küszöb ilyesmi törlés, belső takarítás nincs, de nem is érdekel. mivel itt sem tudtak bevállalni, elvittem egy kézi mosóban 600Ft-ból lemostam, igaz nem hazsnáltam aktív habot, mert csak amkefés fej adta, azzal nem akartam rámenni, de a sterimó is adott olószert, plussz lágyvízes öblítés, elég jó lett ahhoz képest.
az a baj, ha magamnak mospm mindig minimum 2 órámba kerül, és nem értem miért....

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 09:16 Ütközés/ütődés gátló

norbeee írta:
YELLOW írta:
Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta: AVE mindenkinek!

Lehet, hogy volt már kérdés, de mivel nem találtam meg, ezért megkérdezem. Naszóval, az a helyzet, hogy a lököseimen és ajtókon a fekete ütődésvédő fekete csíkoknak (bocsánat én így ismerem, szívesen várom a helyes megnevezést) a színét kiszívta a nap. A kérdés az lenne, hogy van-e valami egyszerű mód amivel visszaadhatom a szép fekete színét?

Türelmetlenül várom minden kedves ŐS BMW-s és egyszerű felhasználó tanácsát!

Előre is tengermély tisztelettel: Atesz


ezt számtalan más helyen is megkérdezhetted volna.

de pl. Plasti Dip-pel lefújni (itt is van topic-ja csak hazsnálni kell a keresőt), vagy alapozva, színre fújni.


Nagyon köszönöm a válaszod! Hálám örökké üldözzön!


szívesen, de inkább neee


Én pont tegnap csináltam ilyet, Obi-ban vettem rally matt fekete spray-t (1600Ft/400ml), olyan lett mint az új. Csak ne felejtsd el alaposan megtisztítani előtte. Sajnos ha már elment a színe akkor vagy folyamatosan kenegeted valami csodaszerrel vagy lefested. A plasti dip is jó, csak drágább és nem annyira strapabíró pl a lökhárítók elején ha rászárad a bogár akkor az a sterimóval a plasti dippel együtt jön majd le. Nekem ez a tapasztalatom.


hát nekem a vesém plasti dip-es lassan 4 éve, de lehet van is annyi, és kutya baja, pedig sokszor kamion mosóban mosatom az autót ipari sterimoval. nem hártyát kell belőle fújni, hanem elég réteget. jah a B oszlopom is azzal van fújva.... valóban drága, amcsiban 2ezer ft körül van, pedig ott a fizu is 4-5x annyi...

YELLOW Elküldve: 2013-07-20 09:13 Elsõ lengõkar hátsó szilent

igen 1,1 km-t kell tekernem a melóba, hamar megvan, ezért a garázst lusta vagyok kinyitni.
amúgy írtam én nem érzem keményebbnek egyáltalán. szerintem ez nem oszt nem szoroz. műszakis csávó is azt mondta sokkal keményebb lesz, stb. én nm érzem úgy. eltűnt egy fémes hang, ami akkor volt mikor a jobbos szilentem full ki volt szakadva, ezek nem voltak, hang mégis volt. ez megszűnt, olyan, mintha új autóban ülnék. lehet én veszem túl gyorsan a kanyarokat, de nekem így is, ültetve kemény rugóval is dől a kasztni egy picit, legalábbis belülről úgy érzem, kívülről meg nem szotam nézni
én is szeretem a yári dolgokat, de minek költsek dupla anniyt egy BMW logóért, mikor sok esetben fele annyiba kerül a gyári beszállító általi termék logo nélkül, vagy esetleg valami jobb.

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 21:46 Ütközés/ütődés gátló

Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta: AVE mindenkinek!

Lehet, hogy volt már kérdés, de mivel nem találtam meg, ezért megkérdezem. Naszóval, az a helyzet, hogy a lököseimen és ajtókon a fekete ütődésvédő fekete csíkoknak (bocsánat én így ismerem, szívesen várom a helyes megnevezést) a színét kiszívta a nap. A kérdés az lenne, hogy van-e valami egyszerű mód amivel visszaadhatom a szép fekete színét?

Türelmetlenül várom minden kedves ŐS BMW-s és egyszerű felhasználó tanácsát!

Előre is tengermély tisztelettel: Atesz


ezt számtalan más helyen is megkérdezhetted volna.

de pl. Plasti Dip-pel lefújni (itt is van topic-ja csak hazsnálni kell a keresőt), vagy alapozva, színre fújni.


Nagyon köszönöm a válaszod! Hálám örökké üldözzön!


szívesen, de inkább neee

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 19:54 Futómû és hibái

szotakdavid írta: Nekem is olyan van fent hátul amiről nem mondod meg a forgásirányt Megnézheted Yellow



há mutassad már akkor a képet, vagy linkeld be a gumi nevét vagy valamit, így honnan tudjam?

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 19:46 Ütközés/ütődés gátló

Atesz írta: AVE mindenkinek!

Lehet, hogy volt már kérdés, de mivel nem találtam meg, ezért megkérdezem. Naszóval, az a helyzet, hogy a lököseimen és ajtókon a fekete ütődésvédő fekete csíkoknak (bocsánat én így ismerem, szívesen várom a helyes megnevezést) a színét kiszívta a nap. A kérdés az lenne, hogy van-e valami egyszerű mód amivel visszaadhatom a szép fekete színét?

Türelmetlenül várom minden kedves ŐS BMW-s és egyszerű felhasználó tanácsát!

Előre is tengermély tisztelettel: Atesz


ezt számtalan más helyen is megkérdezhetted volna.

de pl. Plasti Dip-pel lefújni (itt is van topic-ja csak hazsnálni kell a keresőt), vagy alapozva, színre fújni.

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 15:15 Futómû és hibái

anubisz írta: Tényleg már a sírás jön rám, ez vicc. Nem hibáztatom őket,mit lehet itt elbaszni. kinyomják a régit, be az új és kész, de valami nem áll jól az tuti, nehogy már difis legyen a kocsim a szarvízbe állástól. Előtte 200 nál se hallottam semmit csak a szelet.


lehet paranoid lesz amit írok, d ehát én írom
tudok én olyat, hogy bevitték a gépet, aztán utána valahogy sorra előjöttek korábban nem lévő hibák. csak kicsit kellett közrejátszani, kicsit kilazítani csavart, aztán szegény laikus siet vissza. én ezért leszek ott az autó mellett, ahol nem lehetek, oda többet nem megyek. ennyi. az sem érdekel, ha több órát kell ott állnom, akár segítek is amit tudok.

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 15:11 Futómû és hibái

valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál

De ugy is meg tudja cserélni ha csak a hátsót vette le!


nem hiszem, hogy unisex gumik lennének rajta, mint egy kisautón tutto forgásirány specifikus, csak nem cserélték tán fel...


Tudnék én mutatni olyan gumit amelyiknek nem birnád megmondani a forgásirányát!


na mutass megmondom tutti