Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 15:06 Futómû és hibái

valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál

De ugy is meg tudja cserélni ha csak a hátsót vette le!


nem hiszem, hogy unisex gumik lennének rajta, mint egy kisautón tutto forgásirány specifikus, csak nem cserélték tán fel...

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 15:05 Futómû és hibái

anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Nem értem. Tököm már tele van. Elviszem a kocsit, nem búg,ki lett cserélve a 2 hátsó leng csill, meg a difi szilent,meg a lengőkar szilentek, meg a torony csapágy, szóval elbaszni nagyon nem lehet, erre másnap hozom haza 130 tól felfelé úgy búg a a hátulja hogy majd meghasad a dobhártyám, mintha atom difis lenne a kocsi.
Minél gyorsabban megyek annál hangosabban, mikor leveszem a lábam a gázról akkor is éktelenül, de csak 130 felett. Előtte sose csinálta,gumikat is ki centríroztattam.
Mit csináljak gyújtsam már fel?
És akkor hiába a próba kör, Pesten hol mész a városba 130 felett? addig meg atom csendes,meg mit tud csinálni fele, szétszedik és megint összerakják? Basszus fogalmam sincs. Ilyen szopást már.
Trafipax büntetésem biztos nem lesz, mert nem merek már 130 felett menni.
Mi a francot csináljak.Valami nem áll rendesen hátul?


Lehet hülyeség de,mind a 4 kerék le volt véve a kocsiról?
Nem lettek összecserélgetve a kerekek?


Gondoltam rá én is, de csak hátul lett szerelve.Még ott voltam mikor neki kezdtek 2 hátsó kerék levételével. Rögzítő fékpofák, 2 h.leng.csill,difi silent, meg lengőkar szilent lett cserélve, meg a torony csapágy. Inkább hagytam volna úgy, ha kotyogott is de legalább nem szólt.Most fasza lett, de költsek arra, hogy megoldjam a zúgást, utána majd csak jön valami más.
Azt mondták nem kell állíttatni a futóművön, ezen cserék miatt, előtte lett 2 hete.
Lehet mégis elment valami a szilentek cseréjénél? nem kicsit, nagyon búg, beszélni alig lehet 160 nál


mindig ez van, én is kicseréltettem ezt a nyomorult szilentet, erre beragad a kézi, meg találnak iylen olyan hibát, holott eddig tulajdonbképpen nem osztott, nem szorzott a dolgon, most sem veszem észre, de iylen, valamihez hozzányúlsz, aztán....

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 13:34 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
drherczeg írta:
YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...


Én szoktam neki adni néha benzint is. Igaz legutóbb februárban mentem vele 3-400 km-t csak benzinen, de én viszonylag vegyesben használom. Nem árt az a kenésnek se. De köszi a tippet, szerintem még sűrűbben adok neki benzint. Abból egyébként mindig kivétel nélkül legalább 98-asat tankolok.



van még 98-as? ezer éve nem láttam olyat, én kb saccra 100-asból és 95-ből vegyítem ki.


Agip kúton kapsz 98-ast. A 100-as nál figyelmesen olvasd el az apróbetűs részt, 98-as oktánszámú a benya. Shell kúton olvastuk barátommal mikor a motorokba tankoltunk.
"Vegyítem ki" ezen jót röhögtem......


hát én agip-on sem láttam. meg ilyen apró betűs részt sem. amikor 20 liter V-Power racing-et és 10 liter natúr 95-öst tankolok, nekem szó szerint megtáltosodik az autó, a hangja is totál más lesz, ráadásul normál támpóban jobb a fogyasztás. ha az 98-as lenne, akkor vegyítve a 95-össel, nem érezném ilyennek. szerintem.


A mostani műszakvezetőm neje, 8 évig benyakúton dolgozott ótópályán! Mol cég bennfentese vigyorogva mesélte, csakis a színezék más, az extra benyáknál!!! De az is nagyon drága, aranyárban mérik szinte. Semmi nem változik, ez olyan mint a direkt légszűrő: "cicológia".


a MOL kúton lehet én ezért nem tankolok ott, bár a sima anyag mindenhol MOL-os. de a V-Power racing kintről jön, pont ezért drágább is, meg az árváltozások sem úgy vonatkoznak rá. ezt meg Shell-es benfentes mondta.
igaz kb fél éve nem tankoltam 100-as VPR-et, de a sima 95 V-power rosszabb mint natúr 95, legalábbis nekem, nem megy jobban, de legalább többet fogyaszt belőle. én ezt tapasztaltam. lehet én járok rossz kutakon, de az elmúlt pár napban voltam nyíregyen, debrecenben, tiszafüreden, de p8-ast nem láttam sehol, agip kúton tankolok az elmúlt 1,5 évben 85%-ban, mert tudom oda is a MOL-os 95-ös megy, és van városi kedvezményem kártyára.

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 13:20 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
YELLOW írta:
drherczeg írta:
YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...


Én szoktam neki adni néha benzint is. Igaz legutóbb februárban mentem vele 3-400 km-t csak benzinen, de én viszonylag vegyesben használom. Nem árt az a kenésnek se. De köszi a tippet, szerintem még sűrűbben adok neki benzint. Abból egyébként mindig kivétel nélkül legalább 98-asat tankolok.



van még 98-as? ezer éve nem láttam olyat, én kb saccra 100-asból és 95-ből vegyítem ki.


Agip kúton kapsz 98-ast. A 100-as nál figyelmesen olvasd el az apróbetűs részt, 98-as oktánszámú a benya. Shell kúton olvastuk barátommal mikor a motorokba tankoltunk.
"Vegyítem ki" ezen jót röhögtem......


hát én agip-on sem láttam. meg ilyen apró betűs részt sem. amikor 20 liter V-Power racing-et és 10 liter natúr 95-öst tankolok, nekem szó szerint megtáltosodik az autó, a hangja is totál más lesz, ráadásul normál támpóban jobb a fogyasztás. ha az 98-as lenne, akkor vegyítve a 95-össel, nem érezném ilyennek. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 12:20 Motortartó gumibak

kicsit off, de itt írtam róla.
megnéztem nem nyomódott el semmi kábal, legalábbis nem láttam, nem értem miért ragadt be a kézifék. tegnapelőtt kocsit mostam, de csak iylen gyors kézi mosóban, és utána mentem is vele. tegnap, mikor szorult, akkor behúztam full, és gázzal mozdítgattam az autót előre hátra kiengedtem, majd megszűnt a befékezés. csak azóta ahsználni sem mertem a kézit. ettől függetlenül nem tom hol emelhették meg az autót....

motortartó bak: hát nekem ilyet mozdul gázra 7:30 környékén a hangokat valamiért túl hangosak nem iylen rossz a helyzet még a léptem is tól hangos, meg a térd roppanásom.


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2013-07-19 08:50 Motortartó gumibak

norbeee írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van


Ja boccccsss . Az enyémben 280 van és még gyári bakok vannak, ráadásul diesel. Mondjuk 6 hengeres . Tuti az a baja a tiednek?


őszinte legyek? nem vagyok benne biztos, ott monndták csak, de kurvára nem hiszem már el. ondhatni mérges vagyok. hogy miért? ma lassulásnál nyikorgó hangot hallottam, valószínű a kézifék, amit a kezdtem hazsnálni. addig addig agyaltam, hogy valószínű azzal lett elbaszva, hogy a csápos nem fért be az autó alá, és egy kis krokodillal emelték meg, sajnos nem tudom hol, mert a másik oldalon álltam az autónak, el si hajtottak onnan. gyanítom, hogy az emelővel elnyomtak valamit. nem vagyok otthon, de holnap megnézem. nem tudom pontosan hol megy a kézifék bowden, de a hátsó emelési pont körül emelték a krokesszal is.

hogy miért bak? mert ezt mondták, mert valami olajfolyás szerű dolog volt ott, d eugyanezt mondták az olajszenzorra is, valóban volt ott olaj, de se szenzor bajom ne volt sose alul, sem olajfogyásom nincs. nem kizárt valami más folyt oda, lehet magára a botortartó bakra is. nem tudom pontosan, hogy lehetne eldönteni rossz-e.
jelen esetben kurva mérges vagyok és bánom, hogy nem egyedül miki foglalkozott a géppel.
arról nem is beszélve, hogy a szilentet is előszür elkezdték lekalapálni majd utána csapágylehúzóval. kapásból lehetett volna azzal. csalódottságom határtalan jelen esetben. főleg ha kiderül sikeresen elnyomtak valamit az emelővel.
amúgy sokan 100ezer km körüli élettartamot mondanak a bakra.


Nekem 160 ezernél volt cserélve a bak, igaz ez dízel. Akkor nekem mindenhol azt mondták hogy 80-100 ezer km.-ként is cserélni kell akár... Csere után olyan lett mint az álom, alig valami rezonancia.
YELLOW! nekem van szerelőm, csak bmw-el foglalkozó, korrekt áron korrekt határidővel dolgozó. 2002 óta csak ő tesz vesz bármit az autóimon és még sok más bmw-n Miskolcon. Másnak nem is engedném hogy hozzányúljon az autóhoz. Sose volt vele gondom, sose akart lehúzni, sőt a pillangószelepeimet (320D) egy nagyobb beavatkozás közben unalmában ingyen dugózta le. Ha érdekel segíthetek, akár csak egy diagnosztika vagy átnézés erejéig is akár.


a diagot megoldom, de priviben küldhetsz egy elérhetőséget, címmel telefonszámmal. én is szívesen vittem (igaz sokszor nem voltam) Mikihez, de sajnos nekem marhára nem volt meggyőző az új felállás. főleg ha valóban elnyomtak ott nekem valami bowdent... 11órakkor kiderül.

azt nem tudom, ha valaki mozgatná felülről a blokkot és én nézném lentről a bakot, akkor észre lehetne venni vajon, hogy szar? nekem nincs lentebb egyik oldalon sem a blokk az tutti, igazából nekem a bólintása sem vészes, csak ott mondták valami trutyi miatt, hogy rossz a bak.

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 22:19 Mi lehet a baj?

drherczeg írta:
YELLOW írta: egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...


Én szoktam neki adni néha benzint is. Igaz legutóbb februárban mentem vele 3-400 km-t csak benzinen, de én viszonylag vegyesben használom. Nem árt az a kenésnek se. De köszi a tippet, szerintem még sűrűbben adok neki benzint. Abból egyébként mindig kivétel nélkül legalább 98-asat tankolok.



van még 98-as? ezer éve nem láttam olyat, én kb saccra 100-asból és 95-ből vegyítem ki.

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 22:18 Lengéscsillapitó

virigabi írta: Sziasztok!
E46-ba rendelnék hátsó lengéscsillapítót.
Bilsteint akartam, de elfogyott, azt írták, hogy Sachs Supertouring lenne helyette.
Szerintetek megrendelhetem ezt, vagy keressek inkább máshol Bilsteint. Kb egy árban van a kettő.
Előre is köszi a válaszokat


én mindenképp Sachs párti vagyok

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 22:06 Mi lehet a baj?

egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 22:02 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

tbadzs írta:
gampetibor írta:
tbadzs írta:
YELLOW írta:
kbalint írta: Köszi a választ !
225-ös gumit gondoltam rá tenni ha nem lesz túl vékonyka....
225/40 amin most agyalok.


hát izlések is pofonok, valaki preferálja én 8,5-re 245 és 255 széleset tennék, mert nekem úgy tetszik. a tiéd terpeszkedni fog egy pöppet. de hazsnálható. és legalább nem ér bele sehova.


Hello, nem pont ET kérdés, de a fenti témához kapcsolódik, a 8 széles felnin hogy áll a 205-ös gumi? Terpeszt az olyan rendesen? vagy éppen hogy csak egy kicsit? Hirdetésben láttam ezt a kombinációt, semmi extrát nem mutatott! Esetleg volt valakinek már ilyen?



Nekem 215 van a 8"-on és még semmi extra, még a peremvédő is teszi a dolgát. 205 sem lesz gond. 8" ra 225 a méret 8,5"ra 255 nekem a 8,5" on 225 van ami 30 al keskenyebb és simán jó még az sem terpeszt túlzottan. Neked a 225 és a205 között csak 20 van az is sima ügy!


Akkor ezt át kell gondolnom, mert én gusztustalanul terpesztőset akarok! 9 coll?



tegyé 165-ös gumit szerintem ocsmány hétköznapra, kiállítási autón ok, de rühellem a hurka gumit, vagy ami úgy hat.... főleg egy BMW típusú autón...

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 21:58 Motortartó gumibak

jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van


Ja boccccsss . Az enyémben 280 van és még gyári bakok vannak, ráadásul diesel. Mondjuk 6 hengeres . Tuti az a baja a tiednek?


őszinte legyek? nem vagyok benne biztos, ott monndták csak, de kurvára nem hiszem már el. ondhatni mérges vagyok. hogy miért? ma lassulásnál nyikorgó hangot hallottam, valószínű a kézifék, amit a kezdtem hazsnálni. addig addig agyaltam, hogy valószínű azzal lett elbaszva, hogy a csápos nem fért be az autó alá, és egy kis krokodillal emelték meg, sajnos nem tudom hol, mert a másik oldalon álltam az autónak, el si hajtottak onnan. gyanítom, hogy az emelővel elnyomtak valamit. nem vagyok otthon, de holnap megnézem. nem tudom pontosan hol megy a kézifék bowden, de a hátsó emelési pont körül emelték a krokesszal is.

hogy miért bak? mert ezt mondták, mert valami olajfolyás szerű dolog volt ott, d eugyanezt mondták az olajszenzorra is, valóban volt ott olaj, de se szenzor bajom ne volt sose alul, sem olajfogyásom nincs. nem kizárt valami más folyt oda, lehet magára a botortartó bakra is. nem tudom pontosan, hogy lehetne eldönteni rossz-e.
jelen esetben kurva mérges vagyok és bánom, hogy nem egyedül miki foglalkozott a géppel.
arról nem is beszélve, hogy a szilentet is előszür elkezdték lekalapálni majd utána csapágylehúzóval. kapásból lehetett volna azzal. csalódottságom határtalan jelen esetben. főleg ha kiderül sikeresen elnyomtak valamit az emelővel.
amúgy sokan 100ezer km körüli élettartamot mondanak a bakra.

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 19:59 Motortartó gumibak

jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...


Yellow, mit csinálsz te az autóddal, hogy szét ment a motortartó? Benzinesnél elég ritkán szokott főleg nem 100 ezernél! Van egy ismerőnek olyan mint a tied és van benne 350 ezer, semmi baja.


hát nah, az enyémbe akkor 500ezer van

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 19:47 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

kbalint írta: Köszi a választ !
225-ös gumit gondoltam rá tenni ha nem lesz túl vékonyka....
225/40 amin most agyalok.


hát izlések is pofonok, valaki preferálja én 8,5-re 245 és 255 széleset tennék, mert nekem úgy tetszik. a tiéd terpeszkedni fog egy pöppet. de hazsnálható. és legalább nem ér bele sehova.

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 19:45 BMW kulcsok

baleez írta:
YELLOW írta:
baleez írta: Sziasztok,
2004-es E46-osom van, az egyik kulcs távírányítója nem működik, se nem zár, se nem nyit.
Indítani tudja az autót. Próbáltam hogy ezzel a kulccsal használom az autót, hogy töltse az akksit, de nem változott a helyzet... Próbáljam esetleg tanítani a kulcsot? Vagy mit lehetne vele csinálni?


igen tanítani kéne

BMW E46 kulcs tanítás, vagy kulcsbetanítás címszavakra rá tudsz keresni a fórum hozzászólások között


kipróbáltam a tanítást. azt a módszert próbáltam hogy ajtó-ablak zárva (váltó előtti gombbal), kulcs be, 1-es helyzetig (tehát csak a km számláló kapcsol be, nem gyújtás), 5x 0-1-es helyzet a kulccsal, aztán ki, kulcson a nyitó gomb nyomva tart, majd 3x megnyom a záró gombot. Ezt a folyamatot próbáltam kb 50x. Ebből néhány alkalommal valami sikerült, mert a folyamatban a nyitó gomb megnyomásakor a kulcs nyitotta a központi zárat. Viszont zárni egyszer sem sikerült. Aztán megpróbáltam a működő kulccsal, ott egyszer sikerült azt elérnem hogy nem volt hajlandó működni, de aztán valahogy mégiscsak vissza sikerült állítani... Lehet hogy valamit rosszul csinálok? Ezt a videót is néztem, itt 3 módszert is említ a tanításra, bár csak a 3-ik amit még nem próbáltam. Ott nyitott ajtókkal kell kezdeni, de amúgy ugyanaz a folyamat. Egy másik videóban (bár ez egy X5-ös lehet) pedig úgy volt, hogy gyujtásig kapcsolta, de közben nyomta a kinyitó gombot.


mondtam, hogy itt keress rá, ennyire érthetetlen volt?
így csináld!!!!!!!!!!!!!

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

YELLOW Elküldve: 2013-07-18 16:14 Motortartó gumibak

jlaci74 írta:
YELLOW írta:

ahol néztem webáruház ott nem hozott jobbosat Lemförderből...
én csak azt nézem az a menetes szár van legalább 2,5cm jól meg kell hozzá emelni a blokkot ahogy nézem ráadásul mindkét oldalon van az má 5cm. tutti nem fog engedni valami...


Rossz helyen nézed vagy rosszul nézed,
gyári progi, N42 motor, gyári szám, majd forgat amire kell...


tudom hogy nem hozza ott, nem vagyok enniyre hülye még csak elírás sem lehet, mert a cikkszám is ugyanaz a helyen. max ráírok.

szerk.: elvileg úgy volt, hogy Mikiék is dobnak egy ajánlatot, de hát...