Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-07-03 18:43 Autóvásárlás

Magnus írta: Szia. Eloszor is magamat ismetelnem: en semmikepp nem vennek 320Ci-t. Nekem volt, 2002es, 170 lovas meg facelift elotti. 170 lo jol hangzik de nem egy eget rengeto erzes. nekem kifejezetten lomhanak tunt. egy helyzet volt ahol meglepodtem, az pedig 180 folott palyan. ott azt hittem elfogy de nem szepen ment 230 ig onnan is( relative)

en mindenkepp MIN 325ot vennek es CSAK coupet. A cabrionak leirtak a hatranyait. en ugy gondolom h egy BMWben legyen kuss plusz ugye egy esetleges borulasnal sem mindegy mi van a fejed felett, hiaba a bukokeret, attol meg foldes lesz a fejed
Facelift vs pre facelift: nekem a faceliftes sokkal jobban tetszik( foleg az MSport, az SE haromszog beomlos lokose sztem pl rondabb mint a prefacelifteseke). Azon kivul van egy fontos szempont: a faceliftes fiatalabb, es mondjuk az nem mind1 h egy auto akkor gurul ki a szalonbol amikor a masik mar 2 eve az uton van ( tudom, tudom, fugg attol hogy hasznaljak, de sarkitva ez is egy szempont)
Ha teheted MSport(M-Paket) keress, futomu, kinezet es ulesek(nekem ez az ulesesdi a dilim) mind mind nagysagrendekkel jobb mint az SE modellekben...



zuziq írta: Sziasztok!

Hamarosan szeretnék venni egy E46 coupet vagy cabriot, viszont lenne egy pár kérdésem helyre kéne rakni egy pár dolgot a fejemben. Akkor kezdeném is...
2.2 vagy 2.5 benzin lesz. 2. faceliftes vagy facelift elötti.
A ráncfelvarráson kívül van különbség? Van esetleg valami amiért érdemesebb valamelyik mellett voksolni?
Azt hallottam és olvastam hogy sok fogyasztásbeli különbség nincs viszont nem mind1 hogy mekkora motor mozgatja azt a 1.4 tonnát... ez így van?
Coupe vs cabrio... számít ez télen? Van a cabrionak valami hátulütője?
Van esetleg valami jellegzetes dolog amire oda kell figyelni E46nál?

Minden hsz.t szívesen fogadok, jöhetnek az offok is nem 1 évre veszem jó lenne ha nem baszarintanám el.

Kösz mindenkinek, Zsolt




kiegészítés. a cabrio vászontetejét irigyek úgyis ki fogják hasgatni. hard top, ha nem adnak hozzá, legalább 250ezer. szóval szerintem is coupe, a cabrio csajoknak jó felvágni, ha iylen szándékod van és egy kicsit pofásabb vagy mint kvázimódó, akkor nyert ügyed van egy cabrio-val az sem baj ha nem áll fel a cerka, de pózolni tudnak fészbukkon mellette a csajok.
FL, nem FL. mindenképp FL. sok minden változott azért, amit kívülről nem látni. azért a futóműben is sok változás lett. FL előttit az szokott általában venni, akinek az tetszik valamiért, erre én még nem jöttem rá, vagy mert épp FL-esre nincs pénze.

őőő szerintem mindegy milyen motorral veszed, de talán a 25i a legjobb választás.

YELLOW Elküldve: 2013-07-03 05:32 FELHÍVÁS!! RENDSZÁMTÁBLA KERET!

ute107 írta: Nekem 1 van biztos. A másiknak utána kell néznem. Max asszonyom lesz mérges rátok, mert az ő Twingóján van!


twingón????

YELLOW Elküldve: 2013-07-02 17:06 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

FecaBMW írta: sziasztok ez lenne a kérdésem 2db 8 coll széles et 35, 2db 9 coll széles et 40 17 es E46 alatt elfér ? köszönöm előre is


az első ok, a hátsó szerintem ki fog lógni a felni. illetve attól függ a 9coll-ra milyen széles gumit akarsz rakni. ha kemény a futómű, talán nem koppan a sárvédő ívben. amúgy lehet visítva elfér. ha teheted prószáld fel.

szerk.: ahogy nézem dízeled, van. talán elfér. készpénznek ne vedd, hátha jön még valaki és kijavít, vagy megerősít.

YELLOW Elküldve: 2013-07-02 12:17 Társalgó

dbtibi írta:
YELLOW írta:

mondjuk jó lenne kép a felniközépről is, mert elvileg ott is van egy perem, amibe bele kéne akadjon a fül. jó lenne tudni mennyire van elcsúszva ahhoz képest. valószínű a ful nem megy át azona peremen, azért nem akad meg.


Jelenleg a kocsin van a felni , de szerintem átmegy rajta, csak nem akad meg ahogy kellene.


ahhoz nem kell levenni a felnit, csak a kupakot ki belőle. ha túl megy és nem akad meg, akkor valóban csak a hajlítás marad meg, melegítésre. bár nekem ezek az ócó anyagok inkább olyanok, amik melegedésre keményednek, de lehet tévedek a benyomás mindig olyan.
vagy a fülek akasztós részére ragasztasz pluszban valamit, gyufaszálat fektetve, stb, valamit, ami megakad.

YELLOW Elküldve: 2013-07-02 12:08 Társalgó

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Tegnap töltöttem fel képeket a megérkezett felniközepekről - azt a részt most ugorjuk át ha kérhetem, hogy : miért nem rendeltem eredetit, háháhá most jól megszívta ...
A problémám a következő, a felniközép illeszkedik a helyére viszont a fülek nem feszítik eléggé így ki lehet könnyen szedni a felniből némelyik ki is esik (bár ezt nem igazán értem, mert egyezik a méretük, a felnik közül pedig egyik sem sérült).
Mivel tudnám megnövelni tartósan a fülek végét, hogy feszüljön a lyukban, és ne tudjon kiesni a felniből a kupak ?

Gondoltam már szig.szalagra, de ott a ragasztó elenged a nagy melegben.
Valakinek más ötlete, gondolom nem én vagyok az első aki így jár ?!

Minden ötlet jól jöhet ...



Próbáld + nagyon finoman megmelegíteni, de vigyázz meg ne égesd! Hajlíts rajta, majd ha kihűlt már próbálhatod is a helyére.


szerintem kétkomponensű ragasztóval, vagy szélvédő ragasztóval bele kell ragasztani, oszt kész. nem kell azt kiszedegetni. max ha minden felrakásnál centíroztatod. én nekem mióta lée lett fényezve, vagy 4 éve, azóta sosem volt a felnikupak kivéve, sosem volt centírozva, de nem is kell, mert nem ráz.


Hát én azért max 2 szezon után át szoktam nézetni, mert akkor már lehet, hogy esedékes egy centír, igaz nem észrevehetően de a gépen kiderül ha rázkódik.
Így én nem ragasztottam be soha.


mondjuk jó lenne kép a felniközépről is, mert elvileg ott is van egy perem, amibe bele kéne akadjon a fül. jó lenne tudni mennyire van elcsúszva ahhoz képest. valószínű a ful nem megy át azona peremen, azért nem akad meg.

YELLOW Elküldve: 2013-07-02 11:54 Társalgó

Pocses írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Tegnap töltöttem fel képeket a megérkezett felniközepekről - azt a részt most ugorjuk át ha kérhetem, hogy : miért nem rendeltem eredetit, háháhá most jól megszívta ...
A problémám a következő, a felniközép illeszkedik a helyére viszont a fülek nem feszítik eléggé így ki lehet könnyen szedni a felniből némelyik ki is esik (bár ezt nem igazán értem, mert egyezik a méretük, a felnik közül pedig egyik sem sérült).
Mivel tudnám megnövelni tartósan a fülek végét, hogy feszüljön a lyukban, és ne tudjon kiesni a felniből a kupak ?

Gondoltam már szig.szalagra, de ott a ragasztó elenged a nagy melegben.
Valakinek más ötlete, gondolom nem én vagyok az első aki így jár ?!

Minden ötlet jól jöhet ...



Próbáld + nagyon finoman megmelegíteni, de vigyázz meg ne égesd! Hajlíts rajta, majd ha kihűlt már próbálhatod is a helyére.


szerintem kétkomponensű ragasztóval, vagy szélvédő ragasztóval bele kell ragasztani, oszt kész. nem kell azt kiszedegetni. max ha minden felrakásnál centíroztatod. én nekem mióta lée lett fényezve, vagy 4 éve, azóta sosem volt a felnikupak kivéve, sosem volt centírozva, de nem is kell, mert nem ráz.

YELLOW Elküldve: 2013-07-01 22:01 Elsõ lengõkar hátsó szilent

b_imi írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Ezen ne stresszelj kolléga.
Megkapod a poliuretán szilenteket házzal együtt és ha kicserélted elküldöd a régit...
Ennyi.
Kisdobos ott segít ahol tud ...


gyáriba szeretném betenni, bár lehet a Te megoldásod is jó, legalább tutti pontos lesz. még préssel megpróbálom azért. hamarosan jelentkezem tényleg

köszi a felajánlást amúgy!


Én nem értem vagy te ?
Ugyan olyan gyári házba lesz mint a tied, csak másikban.




értem, csak nekem a gyáriba 62ezer km van és azért az alu.... nem mindegy mit kapott mennyi km-en keresztül. ugye lehet amibe teszed az ment 100ezret is, vagy többet. meg le akarom festeni az alutestet


Ezt komolyan gondolod Yellow???


"kalapáccsal nem jön ki" azt is szereti az alu


nem az alut ütöttem és nem is csak úgy simán, fára lett feltámasztva

YELLOW Elküldve: 2013-07-01 22:01 Elsõ lengõkar hátsó szilent

jrtom írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Ezen ne stresszelj kolléga.
Megkapod a poliuretán szilenteket házzal együtt és ha kicserélted elküldöd a régit...
Ennyi.
Kisdobos ott segít ahol tud ...


gyáriba szeretném betenni, bár lehet a Te megoldásod is jó, legalább tutti pontos lesz. még préssel megpróbálom azért. hamarosan jelentkezem tényleg

köszi a felajánlást amúgy!


Én nem értem vagy te ?
Ugyan olyan gyári házba lesz mint a tied, csak másikban.




értem, csak nekem a gyáriba 62ezer km van és azért az alu.... nem mindegy mit kapott mennyi km-en keresztül. ugye lehet amibe teszed az ment 100ezret is, vagy többet. meg le akarom festeni az alutestet


Ezt komolyan gondolod Yellow???


komolyan beteg vagyok mi?

YELLOW Elküldve: 2013-07-01 21:54 Elsõ lengõkar hátsó szilent

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Ezen ne stresszelj kolléga.
Megkapod a poliuretán szilenteket házzal együtt és ha kicserélted elküldöd a régit...
Ennyi.
Kisdobos ott segít ahol tud ...


gyáriba szeretném betenni, bár lehet a Te megoldásod is jó, legalább tutti pontos lesz. még préssel megpróbálom azért. hamarosan jelentkezem tényleg

köszi a felajánlást amúgy!


Én nem értem vagy te ?
Ugyan olyan gyári házba lesz mint a tied, csak másikban.




értem, csak nekem a gyáriba 62ezer km van és azért az alu.... nem mindegy mit kapott mennyi km-en keresztül. ugye lehet amibe teszed az ment 100ezret is, vagy többet. meg le akarom festeni az alutestet

YELLOW Elküldve: 2013-07-01 21:28 Elsõ lengõkar hátsó szilent

jlaci74 írta:
YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?



Ezen ne stresszelj kolléga.
Megkapod a poliuretán szilenteket házzal együtt és ha kicserélted elküldöd a régit...
Ennyi.
Kisdobos ott segít ahol tud ...


gyáriba szeretném betenni, bár lehet a Te megoldásod is jó, legalább tutti pontos lesz. még préssel megpróbálom azért. hamarosan jelentkezem tényleg

köszi a felajánlást amúgy!

YELLOW Elküldve: 2013-07-01 20:20 Mi lehet a baj?

Kele01 írta:

Kipróbáltam a tesztet és az üzemanyag mutató meg sem mozdul.Szerintetek lehet javítani a km órában a mutatót vagy cserélni kell az órát?Ha kiveszem belőle és elviszem megnézetni addig lehet használni az autót?
A segítséget köszönöm


én nem hazsnálnám. rover-nél hallottam már, hogy elment az egész ECU miatta. fosvágenek tán be sem indulnak nélküle. E46-nál nem tudom, de tutti nem jó neki, mivel műszerfal beazonosítás történik. de műszeregység nem nagyon megy tönkre. lehet csak a mutató van kicsit lecsúszva. mindenesetre én nélküle nem indítanám be. de hátha más tud konkrétumot.

YELLOW Elküldve: 2013-07-01 20:16 Elsõ lengõkar hátsó szilent

nekem anno, a jobb első ki votl szakadva full, sokat nem vettem észre, csak udvarra beállva még a földön kopogott. most inkább fékezésnél furesz, de már mikor ki lett cserélve utána műszakin (150km) elteltével mondták, rossz. mondom most lett cserélve. azóta ott és még egy másik helyen is voltam műszakin nem szólt senki, hogy rossz lenne.
ám 2 hónapja fékolaj cserénél megnézettem azt mondták rossz kopogott is. csak úgy nézték meg, hogy autó áll, első kerékbe belekapaszkodott és rángatta ki/be. és hallani lehetett, hogy kopog.

mivel lejár a műszakim, pont ma voltam egyik állomáson, hogy megnéze az úr, hogy valami lehet-e gond, mert sajna addigra nem tudom a szilentet kicserélni. igazából kivetni valót nem látott, de ráállított a padra, és megmozgatta a futóművet. megerősítette, hogy a szilent cserés. szerencsére sem talpas, sem mást nem látot rossznak, pedig emiatt is aggódtam, de eddig sosem jelezték azokat. szóval jövőhét hétfőn megyek műszakira, és utána ki lesz cserélve, amint eljutok nyíregyre, azaz júli 15 környékén.

köszönöm a felajánlást a hazsnált szilenttel kapcsolatban, de szerintm ki fogom tudni préseltetni belőle.

amúgy kicsit valóban inbolygósnak érzem, de nem vészes. szerencsére a gátlókra is azt mondta simán jó.

YELLOW Elküldve: 2013-07-01 13:06 Elsõ lengõkar hátsó szilent

a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?

YELLOW Elküldve: 2013-07-01 10:16 Motor-váltó

dreamlake írta: Üdv Urak!

Légtömegmérő csatiját lehúzom akkor jó az autó , ha visszadugom akkor vagy nem indul vagy befullad gázadásra.Teljesen meghalt a légtömegmérő vagy más hiba is lehet?A fogyasztás 10,8 városban /320 benzin/ és nem megy úgy mint egy 150 HP autó.
Köszönöm a választ!



ez kb 98%, hogy légtömegmérő.

YELLOW Elküldve: 2013-06-30 22:05 Ápolás, tisztítás

Holden írta: Köszi mindenkinek az ajánlásokat

Jelentkezem az eredménnyel:
A folt bár teljesen nem tűnt el, de már annyira halvány lett, hogy nem zavaró. Elkértem ismerős gépét, hozzá Vanish szőnyeg és kárpittisztítót adtam (pont le volt akciózva 700 Ft-ra a helyi Sparban). A gép spriccelő fejei közül egyik sem vált be, egyik sem fért be a hajlatokba, kisebb helyekre. Így a Vanishes vizet szivaccsal vittem fel a kárpitra (a foltnál jól átdörzsölve) majd kiszívtam jó alaposan a gép csövével (fejet nem használtam). Az a szar, hogy az egész kárpit "elemet" be kell nedvesíteni majd kiszívni, hogy ne maradjon semmi foltosodás.
Jövő hét végi szokásos takarításnál majd jól átporszívózom még egyszer a tisztított helyeken.


mivel viláhos a kárpito célszerű az egészet tisztítani, különben világosabb lesz haol tisztítod, mint ahol nem. a gépi spriccelő fej szart sem ér, ezért használtam ablaktisztítós spiccnis flakont.