Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 22:24 I. BIMMER KLUB MISKOLC BMW Találkozó (2013.06. 29-30.)

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 20:26 Elsõ lámpák

jons írta:
fulopjozsef92 írta:
Válaszotokat előre is köszönöm.


Ne vegyél ilyen lámpát. 12k egy ledes szett az ebayen. 1-2 óra alatt kényelmesen beszerelhető és kész is vagy.


és ebbe állítómotor sem rakható... minősége gondolom egyértelmű az árából következtetve...

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 20:24 Klíma

jons írta:
YELLOW írta:
de a tiéd az rossz? vagy akkor nem hiba ez a hang? alapjáraton mikor mondjuk tisztítottam a klímát, akkor semmi furcsát nem hallani, de gázadásra alacsony fordulaton van. (amit írtam)
végülis ritkán használom, ha elmegy még így (már ha rossz), akkor majd veszek egy másik kompresszort. vagy akár lehet a görgője is?


Ne kombináljuk túl.
Olyan hangot ad az enyém is, mint amit te is írtál. Mágneskuplung és a csapágya okozza bajságot. 3 éve ilyen hangja van, tökéletesen működik és amíg meg nem áll örökre, addig nálam ilyen hangja is lesz.



okés értem, akkor hagyom én is, ha egyéb galibát nem okoz...

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 20:23 Extra gyors találkozó!

Vecsés MCF Burger King BMW mini tali 2 ??? (vagy a közelben)
2013.06.24. 17óra körül

valaki? (aki jönne jelezze itt, vagy privátban, vagy FB-n, csak tudjam kell-e bodyguard )

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 20:07 Motorolaj

Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta: Van egy probléma a kocsival, amit semmilyen hiba visszajelző, semmi nem jelez, huzamosabb tempomat használat után (sokat járok pályán) mikor kikapcsolom, olyan mintha a kocsi nem akarna húzni. Például lelassítok, visszaváltok 5.-be, aztán mikor újra gyorsítani szeretnék, megáll pl 120-nál a km óra akárhogy nyomom a gázpedált. Aztán lelassítok visszakapcsolok 4.-be elkezd pörögni, dob egy koromfröccsöt és mintha semmi baja nem lenne ugyanúgy megy tovább. Ez lehet az olaj baja? Gondolom én nem elég finom, ilyesmi?


nem hiszem. néha rakoncátlankodhat a tempomat. egy akksi levétel, majd vissza segíthet rajta. de mivel neked turbós és dízeles, a hibák nagy tárháza okozhat ilyet. már ha hiba egyáltalán.


Na fasza. Azért köszönöm. Nagyon sokat segítettél! Melyik a legjobb diag program? A DIS, INPA vagy a NCS?


mindegyik jó, de mindegyik más-más területen. az egyik inkább hibaolvasásra, cuccok lelelenőrzésére, a másik meg programozásra.

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 20:06 Klíma

jons írta:
YELLOW írta:
jons írta:
YELLOW írta: lehet csapágy, vagy épp valami kuplungrészének a hibája esetleg.

Így van. Ott úgy egybe minden.

most akkor mi van?
akkor azt jelenti, ha hangja van most az enyémnek, akkor ott szar lesz ezek közül valami?


Nekem 3 éve hangja van...



de a tiéd az rossz? vagy akkor nem hiba ez a hang? alapjáraton mikor mondjuk tisztítottam a klímát, akkor semmi furcsát nem hallani, de gázadásra alacsony fordulaton van. (amit írtam)
végülis ritkán használom, ha elmegy még így (már ha rossz), akkor majd veszek egy másik kompresszort. vagy akár lehet a görgője is?

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 20:03 Motorolaj

Atesz írta: Van egy probléma a kocsival, amit semmilyen hiba visszajelző, semmi nem jelez, huzamosabb tempomat használat után (sokat járok pályán) mikor kikapcsolom, olyan mintha a kocsi nem akarna húzni. Például lelassítok, visszaváltok 5.-be, aztán mikor újra gyorsítani szeretnék, megáll pl 120-nál a km óra akárhogy nyomom a gázpedált. Aztán lelassítok visszakapcsolok 4.-be elkezd pörögni, dob egy koromfröccsöt és mintha semmi baja nem lenne ugyanúgy megy tovább. Ez lehet az olaj baja? Gondolom én nem elég finom, ilyesmi?


nem hiszem. néha rakoncátlankodhat a tempomat. egy akksi levétel, majd vissza segíthet rajta. de mivel neked turbós és dízeles, a hibák nagy tárháza okozhat ilyet. már ha hiba egyáltalán.

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 20:00 Klíma

jons írta:
YELLOW írta: lehet csapágy, vagy épp valami kuplungrészének a hibája esetleg.


Így van. Ott úgy egybe minden.


most akkor mi van?

akkor azht jelenti, ha hangja van most az enyémnek, akkor ott szar lesz ezek közül valami?

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 17:44 Motorolaj

Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok.

Lenne egy kérdésem. Olajcsere és szűrőcserék előtt állok. Szerintetek melyik a legideálisabb? Olajból a gyári BMW 5W-30-ast tettem bele tavaly, szűrők pedig összes Knecht márkájú. Van ennél jobb olaj, illetve szűrő a kocsi számára? E46 320d 150HP a típus. Várom a véleményeket, illetve tapasztalatokat!

Peace mindenkinek!


szűrőkben teljesen jó a Knecht, vagy Mahle, végülis ugyanaz. olajból meg csak vita szokott lenni, ha neked eddig jó volt, akkor vedd bele ugyanazt. nyárra jó az 5w-30, de télre én 0w-30-at tennék bele, ha nem sok a km, és nem eszi az olajat.


Akkor a szűrők maradnak, meg az olaj is. Hát a km az 210.000, de nem igazán eszi az olajat. És mi a tapasztalat az internetes áruházakkal?Gondolok én az olajborze.hu-ra?Mennyire megbízhatóak?


én máshonnan rendelek. nekem sokszor van gondom de eddig bármi volt megoldódott, engesztelés képen bort kaptam (antialkesz vagyok), amúgy gond nincs vele. 2 oldallal volt dolgom, mindkettővel volt gond, de megoldották. én a formula3000-ről rendelek, ők úgy reklámozzák magukat, hogy csak eredeti termék, közvetlen a gyártótól. bár voltak már kétségeim ezzel kapcsolatban, azt becseréltettem igaz fater autójába való olajjal volt gond. vagy épp rendelési mizéria, megjöttek a visszaigazoló e-mail-ek, mindegyik, igaz nem sorban aztán várok itthon olaj meg sehol... végülis minden meglett.


Szabad megkérdeznem te milyen olajat használsz?


én 10ezer +/-2ezer km-ként cserélek, nekem ez 2 év
először 5w-50 Aral Megatronic-ot raktam bele, ez iylen még tuningbuzis korszakom volt, sportos olajat akartam (castrol edge sport kizárt volt). aztán 2 x Castrol Professional Powerflow 0w-30 BMW LL-04-es olaj ment bele, a második még most is benne van, kb 1-2 hónapig. mivel ebben a formában ez az olaj már nem létezik, így többet Castrolt nem teszek bele, nem írom le miért párszor már megtettem. megvan a következő olaj, ami Aral SuperTronic 0w-40 BMW LL-04 specifikációval is. Az Aral is BP csoport tag, akár a Castrol, de ezt csak németben gyártják, ezért döntöttem e mellett. valószínű legközelebb az Eneos olaj fog jönni. Nagyon sok jó tapasztalat van róla, pl V8-as bömci blokk, castrolt ette (10w-40) az eneos 5w-30, vagy 5w-40-et meg nem. csendesebb a motor. van neki spéci olaja, igaz drágább jóval Sustina névre hallgat. ez kb olyan lehet mint az általam hazsnált castrol-lok. még Mobil 1-nek van néhány olaja, amit beletennék egy BMW-be. itt mindneki tudja, hogy BMW dobozos olajat meg sosem tennék bele, számomra (bár már megírták, hogy castrol) nem tisztázott az eredete, túl sokan árulják ahhoz képest. ezért is írtam, ha neked bevállt, akkor használd, nem foglak lebeszélni róla, meg senkit most már.

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 16:13 Motorolaj

Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok.

Lenne egy kérdésem. Olajcsere és szűrőcserék előtt állok. Szerintetek melyik a legideálisabb? Olajból a gyári BMW 5W-30-ast tettem bele tavaly, szűrők pedig összes Knecht márkájú. Van ennél jobb olaj, illetve szűrő a kocsi számára? E46 320d 150HP a típus. Várom a véleményeket, illetve tapasztalatokat!

Peace mindenkinek!


szűrőkben teljesen jó a Knecht, vagy Mahle, végülis ugyanaz. olajból meg csak vita szokott lenni, ha neked eddig jó volt, akkor vedd bele ugyanazt. nyárra jó az 5w-30, de télre én 0w-30-at tennék bele, ha nem sok a km, és nem eszi az olajat.


Akkor a szűrők maradnak, meg az olaj is. Hát a km az 210.000, de nem igazán eszi az olajat. És mi a tapasztalat az internetes áruházakkal?Gondolok én az olajborze.hu-ra?Mennyire megbízhatóak?


én máshonnan rendelek. nekem sokszor van gondom de eddig bármi volt megoldódott, engesztelés képen bort kaptam (antialkesz vagyok), amúgy gond nincs vele. 2 oldallal volt dolgom, mindkettővel volt gond, de megoldották. én a formula3000-ről rendelek, ők úgy reklámozzák magukat, hogy csak eredeti termék, közvetlen a gyártótól. bár voltak már kétségeim ezzel kapcsolatban, azt becseréltettem igaz fater autójába való olajjal volt gond. vagy épp rendelési mizéria, megjöttek a visszaigazoló e-mail-ek, mindegyik, igaz nem sorban aztán várok itthon olaj meg sehol... végülis minden meglett.

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 15:51 Motorolaj

Atesz írta: Sziasztok.

Lenne egy kérdésem. Olajcsere és szűrőcserék előtt állok. Szerintetek melyik a legideálisabb? Olajból a gyári BMW 5W-30-ast tettem bele tavaly, szűrők pedig összes Knecht márkájú. Van ennél jobb olaj, illetve szűrő a kocsi számára? E46 320d 150HP a típus. Várom a véleményeket, illetve tapasztalatokat!

Peace mindenkinek!


szűrőkben teljesen jó a Knecht, vagy Mahle, végülis ugyanaz. olajból meg csak vita szokott lenni, ha neked eddig jó volt, akkor vedd bele ugyanazt. nyárra jó az 5w-30, de télre én 0w-30-at tennék bele, ha nem sok a km, és nem eszi az olajat.

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 14:27 Klíma

Pocses írta:
YELLOW írta:
Padre323i írta:
YELLOW írta: hali!

olyan dolog érdekelne engem, hogy:
kinek milyen hangos a klímakompresszor? furcsa lehet a kérdés, de én nagyon ritkán használom, tavaly kezdtem el jobban, csak minap jutott eszembe a kérdés.
nekem ha megy a klíma, és pl gyorsulok alacsony fordulatról, akkor full kompresszoros hangja van, de mintha kompresszor mint motorfeltöltő lenne ott illetve kinek menniyre fogja vissza az autót? itt főleg benyások véleménye érdekelne, dízelnél a nagy nyomTék miatt nem anniyra észrevehető.
amiatt érdekelne, hogy a több állás miatt acsapágya, vagy akármilye, nincs-e ki véletlenül... hűtésével nincs gond, lehet ez is normális csak nekem szokatlan

kössz!


1500-as fordulatig nekem is van egy búgó hang bekapcsolt klímával.Olyasmi mint a viszkó hangja.1500-1600-nál viszont mintha elvágnák,teljesen eltűnik a hang.Remélem nem csapágyas....



ja ilyesmi...


Mindenképp megváltozik a hangja az autónak, én azon csodálkoztam, hogy alig észrevehetően, és fordulaton már semmit nem hallani. Az előző autóm (G Astra), jóval hangosabb volt bekapcsolt klímával mint anélkül, pláne ha nyomtam neki egy kövéret akkor szinte vinnyogó üvöltő hangot adott, és nagyon visszafogta. Ellenben a "kis" 1.9-es nél ez sokkal kevésbé érezhető a nyomaték és a ccm különbség miatt. De azért ugye a sor4-esektől ne várjon az ember csodát, én nem bánom a kisebb teljesítményt klímahasználata közben, amúgy sem hajtok nincs pénzem bírságra "kormányetetésre" meg BMW-vel 90/100-as tempóval is leírhatatlan élmény autózni.


ma voltam vagy 250km-t a h astrával, de anank nincs hangja belül. kívülről hallani, hogy megy, mintha menne a venti, sőt lehet a klímahűtő előtt megy is, nem tudom, d ebelül semmi hangja nincs. én inkább hosszabb melegebb utakon hazsnálom a Bömciben, pl minap debrecenbe menet-jövet az volt. mondjuk nekem tetszik a hang csak nem tudom gáz-e. lehet csapágy, vagy épp valéami kuplungrészének a hibája esetleg, nem tudom. fogyasztásom nem emelkedik meg annyira, viszont ha gyorsulok érezhetően gyengébb. bár a afteré is most 60-ről nem bírt menni, még 3. ba is vissza kellett rakni, a kombáknt alig bírtam megelőzni

YELLOW Elküldve: 2013-06-23 07:41 Klíma

Padre323i írta:
YELLOW írta: hali!

olyan dolog érdekelne engem, hogy:
kinek milyen hangos a klímakompresszor? furcsa lehet a kérdés, de én nagyon ritkán használom, tavaly kezdtem el jobban, csak minap jutott eszembe a kérdés.
nekem ha megy a klíma, és pl gyorsulok alacsony fordulatról, akkor full kompresszoros hangja van, de mintha kompresszor mint motorfeltöltő lenne ott illetve kinek menniyre fogja vissza az autót? itt főleg benyások véleménye érdekelne, dízelnél a nagy nyomTék miatt nem anniyra észrevehető.
amiatt érdekelne, hogy a több állás miatt acsapágya, vagy akármilye, nincs-e ki véletlenül... hűtésével nincs gond, lehet ez is normális csak nekem szokatlan

kössz!


1500-as fordulatig nekem is van egy búgó hang bekapcsolt klímával.Olyasmi mint a viszkó hangja.1500-1600-nál viszont mintha elvágnák,teljesen eltűnik a hang.Remélem nem csapágyas....



ja ilyesmi...

YELLOW Elküldve: 2013-06-22 21:50 Klíma

hali!

olyan dolog érdekelne engem, hogy:
kinek milyen hangos a klímakompresszor? furcsa lehet a kérdés, de én nagyon ritkán használom, tavaly kezdtem el jobban, csak minap jutott eszembe a kérdés.
nekem ha megy a klíma, és pl gyorsulok alacsony fordulatról, akkor full kompresszoros hangja van, de mintha kompresszor mint motorfeltöltő lenne ott illetve kinek menniyre fogja vissza az autót? itt főleg benyások véleménye érdekelne, dízelnél a nagy nyomTék miatt nem anniyra észrevehető.
amiatt érdekelne, hogy a több állás miatt acsapágya, vagy akármilye, nincs-e ki véletlenül... hűtésével nincs gond, lehet ez is normális csak nekem szokatlan

kössz!

YELLOW Elküldve: 2013-06-22 21:40 Mi lehet a baj?

Tom_Sawyer írta:
Padre323i írta:
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Automata váltós autómat vontatni kellett, és azóta nem méri a sebességet, és a kipörgésgátló, kézifék és az ABS visszajelző lámpa világít a műszerfalon. Ja, és a kilométert sem méri egyáltalán (ezzel együtt a fogyasztást sem). Szerintetek hol keressem a hibát? Volt valakinek hasonló tapasztalata?


Jobbik esetben egy ABS jeladó,rosszabban az ABS tömb.Ezek szoktak ilyen galibát okozni,ha tömb mondta be az unalmast akkor elvileg a váltó vészprogramban működik csak,tehát csak 3. fokozat van.Diagot neki.

Ha jól tudom,az automatát 50km/h-val 50km-t lehet vontatni.Ennyit bír el kenés nélkül,utána károsodik.




Csak kb. 1 km-t vontattuk. Amúgy rendesen megy. A furcsa, hogy a szerelő azt mondja, hogy a fékrendszerrel nem tud kapcsolatba lépni a hibaolvasóval.


biztik rendben vannak? amik a fékkel és ABS, DSC-vel kapcsolatban vannak?