Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-06-12 18:46 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:

ebben a motorban 1.6 nem volt... ami 1.6-os volt és hasonlított rá, az N40 (csak 1.6) motorkód, amiben nincs valvetronic és főleg abban volt láncugrás, legalábbis erre panaszkodnak, panaszkodtak régen többen is. ugye ez az a amotor, amit a keleti szegény régióknak csináltak, hogy 1-1,5 misivel olcsóbban vehessenek BMW-t. az N42, N46-ban (1.8 és 2.0) benne van a Valvetronic, köbcentitől függetlenül. Az N45, ami az E90-ekbe is került, abbl van 1.6 és 2.0 ezek csak dupla Vanos-osak, nincs valvetronic. az N43 meg közvetlen befecskendezéses benzines, se vanos, se valvetronic, ebből is volt 1.6 és 2.0


Szia!
Szerintem az N40 i8s Valvetronicos volt, de biztos nem vagyok benne. Abból, amit leírtál, hogy csak az N42 és N46 motorokban volt Valvetronic, amit a BMW talált ki, de minden estre ő szabadalmaztatott, csak ebben a két motorban volt és csak 4 éven át gyártották, talán az is lejön, hogy belátták, nem probléma mentes motorok. Neked talán soha nem fog előjönni a vázolt probléma, lehet hogy másnál sem, de akivel megtörténik, az bizonyára el fog gondolkodni. Az újabb motorok (e60/e90) alu motorblokkról nincs túl jó véleményem. Ezt bizonyította az USA piacra gyártott M3 (e36)amiben sorra szakadnak ki a csavarok. De a BMW spórolt kb 20 kilót.

hil

ui: szeretnék továbbra is fl 318-at e46-ot venni, de a sok rossz hallatán (mert csak azt hallottam)nem merek belevágni ebbe. Viszont a BMW-ről sem tudom elhinni, hogy 4 éven át gyártott egy szart. Az e90 szóba sem jöhet egyelőre, mert amiből még a hűtő hőmérőt is kisajnálták, az nekem nem jön be, a formája úgyszintén sajnos. Lehet, hogy nekem kell még felnőnöm az e90-hez. Ahol az e46-ot vélem felfedezni, az tetszik benne, de pl a franciás hátsó lámpa, hát az a szememben szörnyű....



N40 nem volt valvetronic-os, ez 100%
én meg csak azt tudom mondani, azért ugrik a lánc mert oka van hozzá. szar kenőanyag, nincs elég olajnyomás, sarasodik, nem cserélik időben, nincs kenés, nagyobb a kopás.
sajnos, ha nem bízol ebben a motorban, akkor neked nem elsz FL-es.

YELLOW Elküldve: 2013-06-12 18:41 BMW embléma

zoliika írta:
szelepsapkak írta: Sziasztok!

BMW lopásgátlós szelepsapka készlet, ingyenes országos kiszállítással. Könnyű megrendelés, a szállítást (ha van készleten) rövid határidővel vállalom.

Minden érdeklődőt szívesen várok a honlapon. Igazi jó ötlet ajándékba BMW tulajdonosoknak, vagy saját autóra optikai tuningnak. Minden BMW fannak kötelező darab!

www.szelepsapka.hu


Kösz vettem Én is ilyet ,használtam 2 hétig!Ki is dobtam!Szép ez addig, ameddig nem akarod letakarítani a felnid!


rejtett szelep, oszt csók, soha nem kell már más...

YELLOW Elküldve: 2013-06-12 08:28 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:

ha jól rémlik 2001 környékén az év motorja lett az 1.8-as, ami a 316ti compact-ban debütált. ismétlem az új V10-es is iylenek, de még a V8 is szerintem.


Szia!
Az írás szerint a TI-ben 2000-ben kezdték alkalmazni. A Valvetronic rendszer BMW szabadalom, valóban, korát megelőző újítás, de a tartósságra nem tértek ki. Mint írtam, túl precíz alkatrészgyártás társul hozzá, hogy megfelelően működhessen, ami a használat során további baj forrása, mert ugye azért kopik. Azt, hogy melyik motorokban alkalmazták még, nem tudom, de az 1,6-ban és az 1,8-ban tuti igen, a 2.0-ben a RealOm-et nézve nem.

hil



ebben a motorban 1.6 nem volt... ami 1.6-os volt és hasonlított rá, az N40 (csak 1.6) motorkód, amiben nincs valvetronic és főleg abban volt láncugrás, legalábbis erre panaszkodnak, panaszkodtak régen többen is. ugye ez az a amotor, amit a keleti szegény régióknak csináltak, hogy 1-1,5 misivel olcsóbban vehessenek BMW-t. az N42, N46-ban (1.8 és 2.0) benne van a Valvetronic, köbcentitől függetlenül. Az N45, ami az E90-ekbe is került, abbl van 1.6 és 2.0 ezek csak dupla Vanos-osak, nincs valvetronic. az N43 meg közvetlen befecskendezéses benzines, se vanos, se valvetronic, ebből is volt 1.6 és 2.0

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 22:28 Mi lehet a baj?

Bero írta: Sziasztok! Egyik barátom most szeretne venni egy E36-os 316I Bmw-t. Annyi baja van,hogy ha 1.esbe teszi a váltót akkor kilöki a helyéről és tartani kell. A többi fokozat az rendben van! Így tudtok esetleg mondani valamit,hogy mi lehet a hiba? Váltócsere vagy valami kisebb? Köszi a válaszokat!!!


valószínű az a rugó lesz, ami ott tarja fokozatban. leszerelni igen le kell hozzá...

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 22:27 Társalgó

hil írta:
Sziasztok!
Én szívesen vennék Fl 318i-t, de nagyon-nagyon lebeszéltek róla. Másik oldalról viszont képtelen vagyok elhinni és megérteni, hogy a BMW (vagy akármilyen más gyártó)4 éven keresztül gyártson sorozatban egy elcseszett motort. Az N46 is hasonló betegséggel kűzd. Jó lenne tudni, hogy vajon hány darab (legalább nagyságrendileg) ilyen motorral szerelt autót adtak el. Képtelen vagyok elhinni, hogy ilyen szar ez a motor sorozat. Viszont amit legutolsónak belinkeltem BME értekést, abban nagyon pontos gyártási tűréseket említenek. Mindezt mozgó alkatrészeken. És a természetes kopás itt hol van bekalkulálva, vagy csere rövid idő után??? Írhatnának már a személyes tapasztalatokról az érintett márkatársak....

hil



ha jól rémlik 2001 környékén az év motorja lett az 1.8-as, ami a 316ti compact-ban debütált. ismétlem az új V10-es is iylenek, de még a V8 is szerintem.

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 22:09 Társalgó

hil írta:
YELLOW írta:
részben az, de van egy fém is, itt is van az oldalon hirdetések között, ha fent van még. tudomásom szerint N42-ben benne van gyárilag, N40-ben nincs, mondjuk abból több mindent kispóroltak...

Sziasztok!
A két megmutatott hengerfej N42b20 volt, 120K Km körüli és volt benne átugrás gátló. Nem szar olajjal használták és nem is 30K-ként cserélték. Értem én, hogy az olajnyomás feszíti, de mi van akkor, ha lejtőn állsz meg, sebességben hagyva és a kézifék mint tudjuk a BMW-nek nem erőssége. Az a nyarancssárga nem átugrás gátló, az a láncvezető és mindben benne van. A lánc hosszú, nagy a nyúlása és egy jobb bicajon komolyabb lánc van. Az itt hirdetett lánc átugrás gátló kissé drágáért van, mert a Teile ára emlékeim szerint 5600 pénz, de sokat nem ér mert csak a lánc tetejét koptatja, szerkezetileg gyenge, azt a lánc fel tudja nyomni. De benne volt ez is a sérült motorban.


nekem volt már olyan, hogy gurultam rükiben vagyis tolattam, majd 1-es és indulás mikozben még gurultam. menetközben az én kézim is elég kaka, ám álló helyzetben ha behúzom jól megfogja az autót még nagy meredeken is. érdekes.
lehet egyszer az enyém is beáll, de volt már oylan esemény,a mit írtak korábbam, hogy arra megugorhat a lánc. eddig nem tette. hirtelen visszaváltásokat is csináltam, már, meg amikor írták a kuplung állítást, hogy kuling kinyom, 3000-es fordulaton, vagy 5000 között, majd hirtelen láb leróla, hogy rántson akkor elvileg állít, feszít magán. mégsem ugrott meg.

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 22:04 Heeelp...!

InsectKiller írta: Hali emberek!
Hallott-e már valaki olyat, hogy kormányérzékelő szenzor?!?!
Meg hogy az hol a fütyfürütybe van???


kormány szög érzékelő. és a kormánykerék alatt van a tengelyen, az átvezető alatt, körül.

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 21:44 Társalgó

valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!


pontosan... azért mert valaki szar olajat hazsnál, aminek elmegy a nyomása, vagy épp képes kivárni a 20-25ezres csereperiódust, egy kitudja miylen olajjal is, az meg is érdemli.


Ezért lehetne egy olajnyomástól független spanolót beépíteni.Vagy valami okosságot kitalálni rá mert ez igy........mert látom rajta van az átugrásgátló ha aza narancs szinű az?! Igy az sem sok vigasz!


részben az, de van egy fém is, itt is van az oldalon hirdetések között, ha fent van még. tudomásom szerint N42-ben benne van gyárilag, N40-ben nincs, mondjuk abból több mindent kispóroltak...

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 21:37 Ablaktörlõ

senna írta: Könyörgöm valaki segítsen! Megint esett az eső és pár törlés után megint nem működött az első ablaktörlőm! Aztán mikor elált ujra működött! Mi a baja? Hülyét kapok már,nem merek menni vele esőben,tiszta parám van mikor esik


van benne esőszenzor? ki kéne kapcsolni, hogy normál ablaktörlőként menjen.

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 21:36 Társalgó

valter320d írta:
YELLOW írta: valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....


hát ez igy egy kicsit gáz,DE mivel ilyenkor nincs olajnyomás igy a láncfeszítő nem is dolgozik,ugorhat a lánc így ha át is ugrik akkor valami olajnyomás probléma vagy láncfeszítő gebasz! ennek nem lenn szabad igy kiugrani!


pontosan... azért mert valaki szar olajat hazsnál, aminek elmegy a nyomása, vagy épp képes kivárni a 20-25ezres csereperiódust, egy kitudja miylen olajjal is, az meg is érdemli.

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 21:13 Társalgó

valami oka van, hogy átugrik...
illetve kivi lennék mennyi km volt azokban a motorokban. feszítő patronokat cseréltek-e bennük.
az új motorok is ilyenek, akkor mind szar?
akkor ezekszerint BMW motorból egyiket sem érdemes venni, mert egyik sem bolondbiztos....

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 14:05 Centrálzár vezérlő, grundmodul

sbalazs22 írta: Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni.A problémám a következő, az e46-osomnak a irányjelző villogása megszűnt létezni centrál zárásra és nyitásra.Azt tudom,hogy a centrált a GM vezérli ki de az irányjelzőket is ez vezérli?Mi lehet a probléma?
Segítségeteket előre is köszönöm.


igen nyitás/zárásra ugyanúgy a GM-től kapja a jelet. csak úgy magától nem nagyon szokott az megszűnni. ha amúgy jó az irányjelző, mármint villognak, akkor rá kell menni diaggal és megnézni újra ennek a beállítását. ilyen max GM csere-kor fordul elő. ha indexrelé, vagy bizti lenne, akkor amúgysem működne az irányjelző.

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 09:10 kormány

Tano írta:
kabec írta: most legalább értitek, miért nem egyértelmű számomra sem. tökre ugyanúgy néz ki... méretben vagy valamiben különböznek ezek? vagy e39ből ki e46ba be vagy akár fordítva?


Berakhatod minden további nélkül de arra figyelj, hogy dupla indítós légzsákos legyen, mert neked már az van.


állítólag mindegy hány indítód, mindegyik beköthető mindenhová, legalábbis anno ezt mondtátok, mert én nem így tudtam. a lényeg az E39-ben lévő, ami úgy néz ki mint az E46-é az mindenképp dupla indítós, tehát jó lesz. illetve az ilyen körégzsákok is általában mind duplásak voltak már. de ezelet mégis berakták az FL előtti egy indítós modellekbe.

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 09:07 Autóvásárlás

csatis1 írta:
YELLOW írta:
pati2337 írta: Üdv Mindenkinek!

Ausztriában lakom, és szemet vetettem erre a szépségre:

http://www.willhaben.at/iad/ge...44054&

Az üléssel ne foglalkozzatok, ha kell úgy is kicserélem. Arra lennék kíváncsi, hogy motorikusan mennyire megbízható az 528-as? Mik a gyenge pontjai? Mire figyeljek oda vásárláskor?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv.: Attila


a szakadástól eltekintve is simán több a km benne.
206eterrel árulja, de az olajcsere ott van 220ezernél feltüntetve.
arról nem is beszélve, hogy 10w-40-es olaj, igaz 96-os... de ehhez mérten drága is...
át nekem enniy a vélemény, amúgy kívülről szépnek tűnik.


Bár német tudásom homályos, de nekem úgy tűnik, hogy az olajcsere 204.454-nél volt, és a következő olajcsere esedékessége 220.000km-nél lesz, de legkésőbb 2014. áprilisban.



igazad van, már mikor kilőttem a gépet és lefeküdtem én is rájöttem sorry, fáradt voltam

YELLOW Elküldve: 2013-06-11 09:05 Centrálzár vezérlő, grundmodul

ateszka86 írta:
ahhoz, hogy a centrál mennyen valóban elég egy kulcstanítás, de a GM nem csak ennyiből áll. mondjuk ez felszereltség függő.


de abban még milyen funkciók vannak benne? central, elektromos ablakok és még? kaphatnék egy kis felvilágosítást? köszi [/quote]

pontosan én sem tudom mindet, de ugye esőérzékelő is benne van... hát NCS expert-tel kiolvasva az FSW_PSW fájlt kiderül miket tud...