Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-04-25 11:17 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Padre323i írta:
ute107 írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
Hány fokos normál esetben a hűtővíz?Ma volt olyan,hogy 102 volt klímával,a mutató állt középen.Mindkét termosztát új,gyári.
20d,136le.


Az sok. Max 90. Biztos, hogy alsó termosztátból megfelelőt tettél bele?
Nálam volt, hogy rosszat küldtek le és ilyen hibát okozott. Más hőfokon nyitott ki...:-S


Wallisban vettem mindkettőt.



én egyszer vittem márkaszervízbe, de amikor a rendszerből úgy választotta ki, hogy M42-es motor....
szóval mert wallis, még lehetnek hülyék


ez a 102 fok kb olyna, mintha 20i-hez való lenne. szóval simán hozhattak bele rosszat. mondjuk azt nem tudom, hogy felfogatás, fizikai kinézetben van e különbség dízel és benyás termosztát között.

YELLOW Elküldve: 2013-04-25 10:51 Hûtõvíz

Padre323i írta:
ute107 írta:
Padre323i írta: Sziasztok!
Hány fokos normál esetben a hűtővíz?Ma volt olyan,hogy 102 volt klímával,a mutató állt középen.Mindkét termosztát új,gyári.
20d,136le.


Az sok. Max 90. Biztos, hogy alsó termosztátból megfelelőt tettél bele?
Nálam volt, hogy rosszat küldtek le és ilyen hibát okozott. Más hőfokon nyitott ki...:-S


Wallisban vettem mindkettőt.



én egyszer vittem márkaszervízbe, de amikor a rendszerből úgy választotta ki, hogy M42-es motor....
szóval mert wallis, még lehetnek hülyék

YELLOW Elküldve: 2013-04-25 10:11 Társalgó

Danibattya írta: Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy megoldható e 2000 évjáratú autóhoz AUX bemenet? Láttam hogy a 2002-től lehet csatlakoztatni hozzá, esetleg van valami más vagy valami praktikus módja?
köszi
Dani


veszel bele újabb fejet, mondjuk 2004-est.

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 21:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Tano írta:
YELLOW írta: illetve azt sem értem, hogy néztem a DRL cuccot, és az nekem aktív-ra van állítva, pedig nem úgy működik. CKM leírásba azt írja, hogy 2-es állásban lehet hagyni a kapcsolót, mert gyújtás levételre és kulcs kivételre lekapcsol az összes világítás. Na nekem így működik, tehát valóban aktív. viszont így akkor ez nem az a DRL, hogy a refi világít x%-osan gyújtásra.

na majd megpróbálom. ezt az FA témát.


Többet kellene olvasnod a sok doksid között, és a guglit is a barátoddá kell hogy tegyed :
1.
2.


de ha azt mondod, hogy EWS, meg AKMB, stb alapján azonosítja csak az autót, vagy csak azért kell kiválasztani, és a CKM az külön téma, akkor mi a facért hiányos a funkciós lista?


közben itt olvastam. azt írja, ha nem jön be mondjuk az EWS, akkor nem egyezik az FA, meg vaélami, ahogy mondtad. ezért mert cserélve volt az EWS... de nálam nem volt cserélve semmi ilyen elvileg.
de már értem lassan és valszeg az FSW_PSW fájlt ha módodítom és azt feltöltöm az ECU-ba a kívánt modulba, jelen esetben a GM5-be, akkor úgyis jó lesz.

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 20:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
YELLOW írta:
nem lesz jó vége? lehet. más is neki áll. csak nem kérdez. én kérdezek. max elutazom Tano-hoz


Legyen szerencséd! Okosodj, művelődj, olvass sokat és ne rontsd el a kocsidat, bár a tiéd, azt csinálsz vele amit akarsz.


nem akarom leb@szni, de egyszerűen nem értem a CKM funkciós listából miért hiányoznak dolgok... ezt az egyet nem tudom megérteni.

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 18:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
YELLOW írta: illetve azt sem értem, hogy néztem a DRL cuccot, és az nekem aktív-ra van állítva, pedig nem úgy működik. CKM leírásba azt írja, hogy 2-es állásban lehet hagyni a kapcsolót, mert gyújtás levételre és kulcs kivételre lekapcsol az összes világítás. Na nekem így működik, tehát valóban aktív. viszont így akkor ez nem az a DRL, hogy a refi világít x%-osan gyújtásra.

na majd megpróbálom. ezt az FA témát.


Többet kellene olvasnod a sok doksid között, és a guglit is a barátoddá kell hogy tegyed :
1.
2.


de ha azt mondod, hogy EWS, meg AKMB, stb alapján azonosítja csak az autót, vagy csak azért kell kiválasztani, és a CKM az külön téma, akkor mi a facért hiányos a funkciós lista?

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 18:46 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
Tano írta:
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.


Te az a 80%-os dolog a féklégtelenítéshez kapcsolódik... biztos kell azt baszkurálni? Van arra a TIS-ben egy rutin, hogy mit miután.

Yellow ne legyen igazam, de ebből semmi jó nem fog kisülni ahogy most nekiálltál a dolognak. Továbbra is azt mondom.


szerintem ezt csinálta Miki nekem. de akkor senki nem nyomta a fékpedált. azt mondta erre, már ha ez volt az, hogy légtelenít a rendszer. voltam az autóval, semmi érdekeset nem vettem észre. fog a fék mint eddig.
nem lesz jó vége? lehet. más is neki áll. csak nem kérdez. én kérdezek. max elutazom Tano-hoz

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 14:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
YELLOW írta: pont ezaz, hogy nekem az nincs benne a listában. a képen benne van, tudom melyikről van szó. csak ha AKMB-be lépek be, akkor tutti nincs közte.
de EWS-ben miért lenne rossz az FA kód? illetve hogy tudom átírni?
közben míg válaszoltál, szerkesztettem a kommenten, van benne egy INPA kérdés is
köszi!


Az AKMB-nek ehhez semmi köze. Abból csak az elején az autót azonosítja. A CKM külön van. Nézd meg a doksit, mert a villogtatásnak több változata van, attól függően, hogy van-e riasztó vagy nincs.
Mindegy hogy miért rossz, az a lényeg, hogy most nem jó Az FA átírást megtalálod a USING NCS TO CHANGE VO.pdf nevű doksidban. Értelem szerűen új kodot nem kell hozzáadni, tehát azok a lépések kimaradnak, illetve a végén az EWS-t választod ki a visszaíráshoz.
Az INPA-s kérdés igen, azt jelenti, hogy kb 80%-ig be kell nyomni a pedált. Gáz nem lesz, de lehet az eredmény nem lesz megfelelő és ismételhetsz. Ha bekeményedett, akkor próbáld meg járó motornál benyomni, vagy leállítás után.


illetve azt sem értem, hogy néztem a DRL cuccot, és az nekem aktív-ra van állítva, pedig nem úgy működik. CKM leírásba azt írja, hogy 2-es állásban lehet hagyni a kapcsolót, mert gyújtás levételre és kulcs kivételre lekapcsol az összes világítás. Na nekem így működik, tehát valóban aktív. viszont így akkor ez nem az a DRL, hogy a refi világít x%-osan gyújtásra.

na majd megpróbálom. ezt az FA témát.

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 14:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:

Szerintem hibás a központi kód (FA) az EWS-ben. Olvasd ki másik modulból (pl AKMB vagy ALSZ) és írd vissza az EWS-be.
Most akkor neked a listád olyan mint a belinkelt képen? Ha igen, akkor ott van ami kell. Az összes funkciót meg tudod nézni a CARKEYMEMORY.pdf fájlban ami a doksijaid között megvan. Abban angolul-németül-rövidítve le van írva minden opció, megtalálod hogy mit is kell átkapcsolni a villogtatáshoz.


pont ezaz, hogy nekem az nincs benne a listában. a képen benne van, tudom melyikről van szó. csak ha AKMB-be lépek be, akkor tutti nincs közte.
de EWS-ben miért lenne rossz az FA kód? illetve hogy tudom átírni?
közben míg válaszoltál, szerkesztettem a kommenten, van benne egy INPA kérdés is
köszi!

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 12:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

No szóval akksi töltő fent, akkor sem megy az EWS, ezt dobja hibaüzinek:


itt az látható ha belépek pl AKMB-be, hogy get coded, és ott sem szerepel az EWS, gondolom itt azokat sorolja fel, amiket kódolhatok:


ez netről való kép, de ebből a CKM-es listából hiányoznak nekem, azok, amiket korábban írtam:



szerk.: de egyszerűen nem értem, ha a DWA-t tudom állítani, akkor a villogtatás miért hiányzik a listából?


INPA:

itt meg jól gondolom, hogy az F2,F3 tesztnél, azt írja, hogy 80%-ig nyomjam be a fékpedált? ha nem nyomom be, akkor lesz valami gríz? illetve ha fel van keményedve, akkor be se tudom nyomni....

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 11:08 320d Motor

Milan írta: Sajnos minden fiatal autónak van valami gyíkja, egyiknek ez, a másiknak az.
Én is sokat kérdezősködtem mielőtt megvettem volna az enyémet.
A használtautó piac meg ilyen, qrva nehéz eleve jót is kifogni, amit
rendszeresen szervizeltek megfelelő anyagokkal.
Én már másnap szétszedtem a szívósort, hogy megnézzem hogy vannak ezek a tetü
pillangószelepek. 2 picit mozdult, már rendeltem is meg a vakdugókat.
Én megértelek teljesen, volt hogy én is venni akartam már a benzint, hogy felgyújtsam
mert mindig van valami kis apróság... (20-30 ezres tétel).

DE! A többi sem jobb egy fokkal sem. Longlife szerviz meg a bárcás jó büdös@@đĐ[[$#Ł az!


A Volkswagenről/Audiról csak annyit, hogy eleve hitvány minőségű, nem is megfelelő olajat
önt a motorjaiba (legalábbis a dieselbe biztos nem). Ismerőstől hallottam, hogy
jól ki lett tömve pár zseb, hogy a mol-t tegyék bele.
Eszi ahogy kell. Van a családban 2.0 PD Auid, 25 ezer alatt az 5ezerpárszáz/liter forintos olajból megevett 6 litert.
Érdekes, amióta Shell van benne, 4 ezer alatt kb. 2 decit.
A Mercedesről nincs tapasztalat.


a mercik jók még mindig, mint régen. ami bajuk van az azoknak a plussz elektronikai dolgoknak köszönhető, amit a piac diktált, hogy bele kell tenni. megnézed régen a mercit, alig vannak benne extrák, mégis drágák voltak, de nem is mentek tönkre. most meg mindegyiknek elektronikai nyűgje van (klíma vezérlés, fedélzeti dolgok, stb). de legalább csak ennyi. a népautó konszernről meg nem is nyilatkozok inkább. inkább vennék meg egy olcsóbb skodát, mint a drágább rosszabb minőségű unokatestvéreit.

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 09:16 Autóvásárlás

keptondzsekk írta:
YELLOW írta:
BarG írta: A lehető legrosszabb tanács, hogy vegyen valaki egy öreg E46 helyett egy még öregebb E36-ot. Ha valamivel baj lesz, az biztos, hogy az E36-tal lesz. A legfiatalabbak is 15 évesek, mit is várunk tőlük? De én már kezdem kicsit másképp látni az öreg bmw-k esetét. Meg lehet nézni a bontókat, mindent lehet olcsón venni. Egy probléma van csak, az, hogy ezekkel az autókkal nem garantált, hogy minden reggel 100%-osan el tudsz menni dolgozni, meg egy spanyol utat se biztos, hogy bevállalnék tutira. De ha ezek a tulajdonságok nem létfontosságúak, akkor be lehet vállalni 10-15 éves autókat is.
De azt továbbra is veszélyesnek tartom, hogy kicsi pénzből megvesz valaki egy újkorában tízmillás gépet, aminek az alkatrész árai az újkori árral arányosak, nem a vételárral. Egy komolyabb javítás kiteheti az autó értékét is akár.


csak az 1millás E46-ra tutti rá kell költeni még 500ezret inimum, de egy 1millás E36-ra nem valószínű. csupán ennyi a különbség. azokról a bizonyos kivételeket most ne vegyük számításba, mert olyanra kicsi az esély.


Aham hát E36-ok hulladékok 10 éves autó alá nem adok. E46 ami nagyon tetszik és 1,3-ba szeretnék megállni, annyiért már valszeg lehet jót kapni. És amúgy ahogy BarG írta irreális az, hogy még most is annyiba kerülnek ezekhez az alkatrészek, mint fénykorában.


oké, hogy 10 éves autó alá nem adod.
elvárásaid vannak, pénzed nincs rá!!! ne vedd bántásnak, de inkább ne vegyél E46-ot!
ha nem hallgatsz ránk, akkor majd tanulsz magad hibájából. 1,3-ért 1.6-os 10 éves E46-ot sem kapsz, amivel nem fogsz szopni.
de Te dolgod. majd rájössz.

YELLOW Elküldve: 2013-04-24 09:13 Társalgó

djhulk írta: Sziasztok,
valaki tudna segíteni, hogy mit lehet csinálni a középső könyöktámaszommal, mert állandóan nyikorog olyan műanyagosan és eléggé idegesítő. Nem lehetne vele valamit kezdeni?

Köszönöm


hát az enyim is olyan... de csak ha rá nehezkedek

YELLOW Elküldve: 2013-04-23 22:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

na köszi az eddigieket!
holnap megnézem töltővel, belépe EWS-be. lehet pont azt írja ki, hogy alacsony a fesz... most ked rémleni...
ha esetleg valakinek eszébe jut valami, ne tartsa magában.

YELLOW Elküldve: 2013-04-23 21:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
hil írta:
Arra vigyázz, ha nem tudod mit csinálsz, akkor inkább ne tedd, ne kísérletezz a kocsidon, mert könnyen el tudod érni azt, hogy be sem fogod tudni indítani, aztán ember legyen a talpán, aki helyre rakja a dolgokat. Én úgy tudom (lehet rosszul), hogy az NCS 13V akku fesz alatt szóba sem áll veled.


Erre próbáltam célozni Yellow, amit hil is írt... Az NCS nem néz akkufeszt, csak a DIS. Ezért is lehet könnyen elrontani a dolgokat.


én másba nem is nézek bele, mert egyenlőre nem érdekel, így nem kontárkodok bele mindenbe, csak CKM érdekel most.

amúgy voltam az autóval azóta, még megy