Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-04-11 19:25 Társalgó

ateszka86 írta: sziasztok. Kiváncsi vagyok a véleményetekre. új projektbe szeretnék lassan belekezdeni...szerintetek melyik lökös állna jobban az enyémnek?



vagy



köszönöm a segítséget


egy értelmű, hogy az első M3-as picsa

YELLOW Elküldve: 2013-04-11 19:24 Motorolaj

nickname írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:
kecsurobi írta:
Bero írta: Sziasztok! Milyen olajat ajánlotok az én kocsimba? 5w40-el nem lövök mellé gondolom,engem márka érdekelne! Köszi!


5w30 gyári bmw olajat.írj jlaci74 nek olcson adja.


Van 5W40 gyári is ...


én akkor sem tenném bele a "BMW" olajat asszem ez a véleményem sosem fog változni, csak ha kapok hihető választ, hogy valóban milyen olaj van benne


Szerinted milyen olaj lenne benne ??? Attól hogy BMW-d van még nem vagy okosabb mint a gyár, vagy a mérnökök.

Őrülünk hogy te ilyen penge okos ember vagy, de legalább az újakat ne traktáld a hülyeségeddel.



azé mert te el akarod hinni, amit beadtak...
mé BMW olaj van benne? NEM! a BMW nem gyárt olajat. bárkitől kérdezem senki nem tudja mely cég terméke van benne. te akkor is megvennéd, ha a hunoil terméket töltenék bele. mert neked csak a doboz számít, meg ami rá van írva.
lehet én túl gyanakvó vagyok, és paranoiás, de sokan meg túl hiszékenyek. és ezt ki is hazsnálják minden területen. először minden jó, aztán meg van a vásárlókör, akkor egyre lejjebb adják, míg valóban olyan szinten lesz, amikor tényleg nem marad már senki. legyen ez kaja, valami szolgáltatás.
lásd internet is elején minden jó, aztán egyre többször marad ki, lassul be, nincs fejlesztés. egy darabig tűri az ember, aztán vált.

YELLOW Elküldve: 2013-04-11 19:10 Motorolaj

jlaci74 írta:
kecsurobi írta:
Bero írta: Sziasztok! Milyen olajat ajánlotok az én kocsimba? 5w40-el nem lövök mellé gondolom,engem márka érdekelne! Köszi!


5w30 gyári bmw olajat.írj jlaci74 nek olcson adja.


Van 5W40 gyári is ...


én akkor sem tenném bele a "BMW" olajat asszem ez a véleményem sosem fog változni, csak ha kapok hihető választ, hogy valóban milyen olaj van benne

YELLOW Elküldve: 2013-04-11 19:03 Gumi

csatis1 írta:
Yellow, ne velem kötözködj, én kérdeztem, mivel nem tudom és gyanús!


déhogy kötöcködöm csak nekem ez nem volt világos...

ennél értem, amúgy vicces a gyári új mélység 5,5mm

YELLOW Elküldve: 2013-04-11 17:00 Gumi

jlaci74 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Találtam olyan gumit, amelyik elméletileg kimondottan ültetett autókhoz készült.
Viszont ez a tipus kishazánkban nemigen kapható.
Tudtok valami alternatívát esetleg? Már ha tényleg igaz és van ilyen?
Köszi


és ez miért is különleges és ültetett autókhoz való? én nem látom benne, ami megkülönböztetné...
max olyan gumi ami nagy kerékdőléshez való, van tartása. de olyanok vannak itthon is.


És az melyik lenne itthon amelyik nagy kerékdőléshez való?


bármelyik aminek erősített olalfala van. azt én arra fel írtam, hogy ezt tudom elképzelni. mert ültetett autókhoz... ez érdekes vón. mennyire ültetett? vagy mi? pont ezt kérdezem mitől különleges? mert én max oldaltartásban tudom, de azt egy RFT is tudja.


Kicsit okoskodok megint ..
Nem összekeverendő az RF (reinforced - megerősített) és az RTF ( defekttűrő ) gumiabroncs, a kettő nem ugyan az.
Az RFT gumik komfortja elég "szegényes" , ha nem feltétlenül indokolt ne erőltessétek...


nyílván... de nem is ez a lényeg. hanem hogy a linkelt ebay-es számomra NONAME gumi mitől különleges, hogy ültetett autókhoz való. miylen tulajdonsága jogosítja fel erre?

YELLOW Elküldve: 2013-04-11 15:59 Gumi

csatis1 írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta: Találtam olyan gumit, amelyik elméletileg kimondottan ültetett autókhoz készült.
Viszont ez a tipus kishazánkban nemigen kapható.
Tudtok valami alternatívát esetleg? Már ha tényleg igaz és van ilyen?
Köszi


és ez miért is különleges és ültetett autókhoz való? én nem látom benne, ami megkülönböztetné...
max olyan gumi ami nagy kerékdőléshez való, van tartása. de olyanok vannak itthon is.


És az melyik lenne itthon amelyik nagy kerékdőléshez való?


bármelyik aminek erősített olalfala van. azt én arra fel írtam, hogy ezt tudom elképzelni. mert ültetett autókhoz... ez érdekes vón. mennyire ültetett? vagy mi? pont ezt kérdezem mitől különleges? mert én max oldaltartásban tudom, de azt egy RFT is tudja.

YELLOW Elküldve: 2013-04-11 15:54 Gumi

csatis1 írta: Találtam olyan gumit, amelyik elméletileg kimondottan ültetett autókhoz készült.
Viszont ez a tipus kishazánkban nemigen kapható.
Tudtok valami alternatívát esetleg? Már ha tényleg igaz és van ilyen?
Köszi


és ez miért is különleges és ültetett autókhoz való? én nem látom benne, ami megkülönböztetné...
max olyan gumi ami nagy kerékdőléshez való, van tartása. de olyanok vannak itthon is.

YELLOW Elküldve: 2013-04-11 14:43 Hûtõvíz

xlzx írta: Hali!

Amióta kicseréltük a termosztátomat,Dávid barátommal, azóta lassabban melegszik az autó. Mitől lehet? Eléri rendesen az üzemihőfokot 88-94 fok között ingadozik,de furcsállom hogy ehhez 7-8-9km megtétele szükséges. Hozzáteszem, hogy ilyenkor nem nyomom, 2ezres fordulat alatt váltok.


nem maradt levegős a rendszer?

YELLOW Elküldve: 2013-04-11 12:44 Vicces :)

anubisz írta: A leírás alapján három lány ült az autóban, szóval nem mi pocskondiázunk a női vezetőkről alkotott sztereotípiákban. A lányok annyira sikeresen értek haza, hogy kétszer is belehajtottak a házba.


YouTube videó



én azt hallottam, hogy valami műszaki hiba, ami miatt volt is visszahívás a típusból... persze nem a lányok védelmébe mondom...

YELLOW Elküldve: 2013-04-10 22:24 Társalgó

hil írta: Sziasztok!
"Új vagyok itt a fórumon " és érdeklődök, hogy ma nekem is bejelzett a fékbetét kopásjelző. Diaggal meg tudom azt nézni, hogy az első vagy a hátsó jelzett?? Mellesleg az első betétekkel (ATE), 124000Km-t sikerült mennem vegyes városi / országúti forgalomban. Szerintetek ez jó, vagy vagy elfékeztem a betéteket? Szombaton nekiállok, tárcsákat is cserélek (Jurid, 1 éve vettem) és követem Dávid tettét: a nyereg festéshez megvettem ma a KÉK Hammeritot. Nem beszéltünk össze, de nekem is az a szín tetszik ott. A piros az Brembós inkább tartózkodnék attól....

bye:hil


YELLOW Elküldve: 2013-04-10 21:44 I. BIMMER KLUB MISKOLC BMW Találkozó (2013.06. 29-30.)

Aki biztos tudja, hogy jön, az regisztráljon (megadott link-en megtalál mindent). De a BMW-sekkel elnézőbbek lesznek, nem lesz olyan BMW-s akit ne engednének be. Regisztráció azért kell, hogy tudják mennyi autóra számítsanak. A BMW találkozó elkülönítve lesz, más programok is lesznek külön, de akit érdekel a másik progi át lehet menni.

YELLOW Elküldve: 2013-04-10 20:56 Motorolaj

kecsurobi írta:
na jól van ugy látom nem tudtok normálisan válaszolni


sokat dilemmázol... de megértelek, mi is szoktunk. nem mondtad, hogy állsz az olajfogyasztással. feltételezem nincs. ergó mindegy milyet teszel bele, aminek van BMW LL-01, LL-04 minősítése, azt nyugodtan tedd bele. a nagyon gagyi olajakat azét kerüld el.
ha sokat mész az autóval, akkor nyáron mehet bele az 5w-s, télen a 0w-s, ha pont úgy jönnek ki a cserék.

YELLOW Elküldve: 2013-04-10 20:52 Valaki segítsen

Arniboom írta: Segítségeteket kérném! E36 318tds 1998 évjáratú gépjárműről van szó!
2005-öt óta van nálam az autó!
Hibák:
1. Az autó lényegesen lomha lett, 140-a vége! 1es 2es sebességfokozatban is alig húz!Kiment az erő a kocsiból. Amikor lepadlózom nagyon lomha lesz, de ha fokozatosan óvatosan nyomom a gázt akkor gyorsul,de mégsem az igazi, 3500 fordulatszám fölé is alig akar menni!
Mi lehet a baja? Légtömegmérőre, adagolóra gondolok de ki tudja mi lehet a hibája, meg a fogyasztása is minimálisan megnőtt!

2.Tankjával van valami baj, ha negyed alá megy a tank nem mindig indul be, menet közben akár le is áll a motor, nem akarja felszívni az üzemanyagot( a tank két részből áll?)

Kérlek segítsetek mert hülye vagyok hozzá!!!!!!!!!!!!!!


első körben üzemanyagszűrő, aztán pumpa. tipikus jele, ha nem indul be, a pumpa nem képes elég nyomáson nyomni. valószínű ezért nem is megy.

YELLOW Elküldve: 2013-04-10 20:48 Motorolaj

jlaci74 írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
nickname írta:
kecsurobi írta: 280ezer kilométeres kocsiba
5W30 MOBIL 1 ESP FORMULA vagy
0W40 MOBIL 1 NEW LIFE érdemesebb belerakni?


Gyári 5w-30 miért nem jó ?


nekem jó
csak nem volt még benne olyan ,vagyis amikor vetem 5w40es volt benne de lehet kiprobálom 5w30ast és ha jó a motór akkor nem fogja enni az olajat ugy se.


5W30 BMW ORIGINAL QUALITY LONGLIFE 04 eböl nincsen csak literes kiszerelés?



Van 208 l-es hordó is ...



ha km-ként megeszik fél litert, akkor szükség lesz rá

YELLOW Elküldve: 2013-04-10 20:14 Motorolaj

kecsurobi írta: 280ezer kilométeres kocsiba
5W30 MOBIL 1 ESP FORMULA vagy
0W40 MOBIL 1 NEW LIFE érdemesebb belerakni?


eszi az olajat?
ha tél előtt megint cserélsz, akkor nyárra mehet a 5w-30.
télen meg a 0w-s. de csak ha nem nagyon eszi.