
YELLOW Elküldve: 2013-04-11 19:24 Motorolaj
nickname írta:YELLOW írta:jlaci74 írta:kecsurobi írta:Bero írta: Sziasztok! Milyen olajat ajánlotok az én kocsimba? 5w40-el nem lövök mellé gondolom,engem márka érdekelne! Köszi!
5w30 gyári bmw olajat.írj jlaci74 nek olcson adja.
Van 5W40 gyári is ...
én akkor sem tenném bele a "BMW" olajatasszem ez a véleményem sosem fog változni, csak ha kapok hihető választ, hogy valóban milyen olaj van benne
Szerinted milyen olaj lenne benne ??? Attól hogy BMW-d van még nem vagy okosabb mint a gyár, vagy a mérnökök.
Őrülünk hogy te ilyen penge okos ember vagy, de legalább az újakat ne traktáld a hülyeségeddel.
YELLOW Elküldve: 2013-04-11 19:10 Motorolaj
jlaci74 írta:kecsurobi írta:Bero írta: Sziasztok! Milyen olajat ajánlotok az én kocsimba? 5w40-el nem lövök mellé gondolom,engem márka érdekelne! Köszi!
5w30 gyári bmw olajat.írj jlaci74 nek olcson adja.
Van 5W40 gyári is ...
YELLOW Elküldve: 2013-04-11 17:00 Gumi
jlaci74 írta:YELLOW írta:csatis1 írta:YELLOW írta:csatis1 írta: Találtam olyan gumit, amelyik elméletileg kimondottan ültetett autókhoz készült.
Viszont ez a tipus kishazánkban nemigen kapható.
Tudtok valami alternatívát esetleg? Már ha tényleg igaz és van ilyen?
Köszi
és ez miért is különleges és ültetett autókhoz való? én nem látom benne, ami megkülönböztetné...
max olyan gumi ami nagy kerékdőléshez való, van tartása. de olyanok vannak itthon is.
És az melyik lenne itthon amelyik nagy kerékdőléshez való?
bármelyik aminek erősített olalfala van. azt én arra fel írtam, hogy ezt tudom elképzelni. mert ültetett autókhoz... ez érdekes vón. mennyire ültetett? vagy mi? pont ezt kérdezem mitől különleges? mert én max oldaltartásban tudom, de azt egy RFT is tudja.
Kicsit okoskodok megint ..
Nem összekeverendő az RF (reinforced - megerősített) és az RTF ( defekttűrő ) gumiabroncs, a kettő nem ugyan az.
Az RFT gumik komfortja elég "szegényes" , ha nem feltétlenül indokolt ne erőltessétek...
YELLOW Elküldve: 2013-04-11 15:59 Gumi
csatis1 írta:YELLOW írta:csatis1 írta: Találtam olyan gumit, amelyik elméletileg kimondottan ültetett autókhoz készült.
Viszont ez a tipus kishazánkban nemigen kapható.
Tudtok valami alternatívát esetleg? Már ha tényleg igaz és van ilyen?
Köszi
és ez miért is különleges és ültetett autókhoz való? én nem látom benne, ami megkülönböztetné...
max olyan gumi ami nagy kerékdőléshez való, van tartása. de olyanok vannak itthon is.
És az melyik lenne itthon amelyik nagy kerékdőléshez való?
YELLOW Elküldve: 2013-04-11 15:54 Gumi
csatis1 írta: Találtam olyan gumit, amelyik elméletileg kimondottan ültetett autókhoz készült.
Viszont ez a tipus kishazánkban nemigen kapható.
Tudtok valami alternatívát esetleg? Már ha tényleg igaz és van ilyen?
Köszi
YELLOW Elküldve: 2013-04-11 14:43 Hûtõvíz
xlzx írta: Hali!
Amióta kicseréltük a termosztátomat,Dávid barátommal, azóta lassabban melegszik az autó. Mitől lehet? Eléri rendesen az üzemihőfokot 88-94 fok között ingadozik,de furcsállom hogy ehhez 7-8-9km megtétele szükséges. Hozzáteszem, hogy ilyenkor nem nyomom, 2ezres fordulat alatt váltok.
YELLOW Elküldve: 2013-04-11 12:44 Vicces :)
anubisz írta: A leírás alapján három lány ült az autóban, szóval nem mi pocskondiázunk a női vezetőkről alkotott sztereotípiákban. A lányok annyira sikeresen értek haza, hogy kétszer is belehajtottak a házba.
YouTube videó
YELLOW Elküldve: 2013-04-10 22:24 Társalgó
hil írta: Sziasztok!
"Új vagyok itt a fórumon" és érdeklődök, hogy ma nekem is bejelzett a fékbetét kopásjelző. Diaggal meg tudom azt nézni, hogy az első vagy a hátsó jelzett?? Mellesleg az első betétekkel (ATE), 124000Km-t sikerült mennem vegyes városi / országúti forgalomban. Szerintetek ez jó, vagy vagy elfékeztem a betéteket? Szombaton nekiállok, tárcsákat is cserélek (Jurid, 1 éve vettem) és követem Dávid tettét: a nyereg festéshez megvettem ma a KÉK Hammeritot. Nem beszéltünk össze, de nekem is az a szín tetszik ott. A piros az Brembós inkább tartózkodnék attól....
bye:hil
YELLOW Elküldve: 2013-04-10 21:44 I. BIMMER KLUB MISKOLC BMW Találkozó (2013.06. 29-30.)
YELLOW Elküldve: 2013-04-10 20:56 Motorolaj
kecsurobi írta:
na jól van ugy látom nem tudtok normálisan válaszolni
YELLOW Elküldve: 2013-04-10 20:52 Valaki segítsen
Arniboom írta: Segítségeteket kérném! E36 318tds 1998 évjáratú gépjárműről van szó!
2005-öt óta van nálam az autó!
Hibák:
1. Az autó lényegesen lomha lett, 140-a vége! 1es 2es sebességfokozatban is alig húz!Kiment az erő a kocsiból. Amikor lepadlózom nagyon lomha lesz, de ha fokozatosan óvatosan nyomom a gázt akkor gyorsul,de mégsem az igazi, 3500 fordulatszám fölé is alig akar menni!
Mi lehet a baja? Légtömegmérőre, adagolóra gondolok de ki tudja mi lehet a hibája, meg a fogyasztása is minimálisan megnőtt!
2.Tankjával van valami baj, ha negyed alá megy a tank nem mindig indul be, menet közben akár le is áll a motor, nem akarja felszívni az üzemanyagot( a tank két részből áll?)
Kérlek segítsetek mert hülye vagyok hozzá!!!!!!!!!!!!!!
YELLOW Elküldve: 2013-04-10 20:48 Motorolaj
jlaci74 írta:kecsurobi írta:kecsurobi írta:nickname írta:kecsurobi írta: 280ezer kilométeres kocsiba
5W30 MOBIL 1 ESP FORMULA vagy
0W40 MOBIL 1 NEW LIFE érdemesebb belerakni?
Gyári 5w-30 miért nem jó ?
nekem jó
csak nem volt még benne olyan ,vagyis amikor vetem 5w40es volt benne de lehet kiprobálom 5w30ast és ha jó a motór akkor nem fogja enni az olajat ugy se.
5W30 BMW ORIGINAL QUALITY LONGLIFE 04 eböl nincsen csak literes kiszerelés?
Van 208 l-es hordó is ...