Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2019-11-05 19:18 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?

YELLOW Elküldve: 2019-11-05 13:03 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.

YELLOW Elküldve: 2019-11-05 12:09 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.

YELLOW Elküldve: 2019-11-05 11:12 Mi lehet a baj?

Arpad írta: Sziasztok!

Az alábbi jelenségre lettem figyelmes:
Autópálya, mutató szerinti 140 km/h elérése után 1-2 perccel felvillan a hűtővíz hibajelző lámpa. Ha visszalassítok 130-ra, eltűnik, de ha ismét felgyorsítok 140-re, ismét kivillan. Hazafelé tesztelgettem, 130-132-135-138-nál semmi. Nincs nyoma sem víznek, sem olajnak, sem a motortérben, sem a kocsi alatt. A vízszint megfelelő.
E46, 316i.

Van ötletetek mi okozhatja? Esetleg túl tömény fagyálló miatt lehet?


hát a túl tömény fagyálló nem jó. -35°C bővel elég.
én arra tippelnék, hogy valahol a rendszerben esetleg dugulás van. ugye nagyobb sebességnél, nagyobb a fordulat, így több folyadékot szállít a vízpumpa. viszont vissza a kiegyenlítőbe nem érkezik annyi, amennyit kivesz onnan. esetleg próbáld meg, hogy 140-nél mondjuk forog 3600-at, akkor nézd meg alacsonyabb fokozatban, mondjuk (4) negyedikben ugyanannál a fordulatnál is produkálja-e. ha igen, akkor gyanítom ez lesz vele.

YELLOW Elküldve: 2019-11-05 11:04 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
southboy írta:
YELLOW írta:
southboy írta: Sziasztok.
Próbáltam visszafele olvasgatni a fórumon hátha találkozok a hibával de nem találtam . Így hozzátok fordulok hátha ti tudtok problémámra megoldást .
2001 e46 kombim van . Nem működik a távirányítom nem zár nem reagál semmire próbáltam másik kulccsal is. Tanítottam de semmi nem világít a lámpa se ha nyomom a gombot . Maga a központi zár működik belső záró gomb megnyomásával mindent zár ha a kulcsot belehelyezem akkor is zár. Kocsi aksija ok. Távirányító aksit egyiket ki cseréltem rá is mértem az is ok.
Hibát nem írt ki a hibakód olvasó.

Segítségeteket előre is köszönőm.


akkor a vevő nem jó, ami kombi esetén a hátsó szárnyban van, az erősítője, meg a tetőkárpit alatt hátul. de ott a rádióé is, ha jól emlékszem. ez lehet a gond akkor.


Köszönőm. Megnézem holnap. Azt lehet cserélni vagy azt is programozni kell mármint a vevőre gondoltam ?


azt nem kell. az csak egy antenna. maga a grundmodul programozódik. de ha az antenna nem veszi a kulcs jelét, akkor nem tud tanulni semmit. ezért nem reagál semmire. és mivel a pótkulcs sem jó, így kizárható, hogy a kulcs a problémás, csak a vevő lehet.


Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.

YELLOW Elküldve: 2019-11-04 20:39 Lámpabúra polírozás

hil írta: Sziasztok,
meglehetősen matt volt a fényszóróm, el is kezdtem még nyáron polírozni. Abba is hagytam, mert rájöttem, ha nincs rajta UV védő bevonat, akkor többet ártok vele, mint használok, mert hamar be fog mattulni újra. Aztán elkezdtem keresni UV védő lakkot, de vegyesek voltak az érzelemk. Aztán a napokban láttam egy hirdetést ezzel kapcsolatban:

http://csillogofenyszorok.hu/?...sAyKIs81pE

Mára beszéltük meg, felpolírozta az ember, rágőzölte a bevonatot és egy csodát láttam. Korábban előző Bömösömnek is be volt mattulva a szeme, de azon már az anyagában is voltak repedések, vettem új, gyári búrát rá. Na ez a kitérő csupán ezért volt, hogy viszonyításként elmondhassam, hogy a mostani lányegesen szebb lett az űj, gyári búránál. A mutatvány mindössze 50 percet vett igénybe. csak ajánlani tudom mindenkinek, mert a házi polír olcsóbb ugyan, de az UV bevonat nélkül hasztalan hosszú távon.
Bye: hil


őszinte leszek mint szoktam. kár, hogy az oldalon vannak olyan képek, ahol az előtte kép, egy már bemattított burát mutat, nem az eredeti rossz állapotot. illetve ahogy a fénycsóva képét mutatja, ott láthatóan photoshop-polt kép van. látszik, hogy fényerővel kontraszttal, telítettséggel játszottak. valószínű azért, mert amúgy nem olyan nagy a különbség. ez számomra azért negatív, mert ilyen kamu dolgokkal akarják eladni magukat. egyébként én meg sokat tudok, akik nem fújták le semmivel a lámpákat és több éve nem mattult vissza. vannak, akik meg évente egy sima polírral rámennek és kész. ha valakinek nem folyamatosan nap alatt áll az autó, akkor nem lesz gond. én inkább jellemzően mindig farral állok a napnak, ha már rákényszerülök.

YELLOW Elküldve: 2019-11-02 18:56 km óra

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok,
még mindig itt tartok: van már 3db óracsoportom és eredmény nincs. Most vettem egy azonos évjáratú autóból való óracsoportot (mert a sajátját cserélni kéne), már a pötty sem zavarna, csak a DSC-t nem lehet működésre bírni, állandóan világít a kikapcsolt állapotot jelző fény és persze nem is működik az. Mi lenne a megoldás? Sokan írták máshol, hogy csak simán be lehet tenni a másik óracsoportot és működni fog, de ez nem így van.
Bye: hil


próbáltad már, hogy az eredetiből lemented az fsw_psw-t majd az újba feltöltöd?

Szia Y,
igen, próbáltam, bele is döglött az óracsoport, a mutatók kiakadtak és többé nem kommunikált semmilyen diag progival, így kuka lett az addig még működő óracsoport.
By: hil


uhh... de az FL előtti óracsoport volt nem?

YELLOW Elküldve: 2019-11-02 10:09 Differenciálmû

gancza írta:
Sziasztok ! Nemrég vettem egy e91 es 2006 os 320i kombit a problémám hogy motorféknél erős surlódó hang halható gázadásra teljesen megszűnik ha kinyomom a kupplungot szintén elhallgat. Valakinek ötlete? Köszi szépen.


kitalálom. fekete? ismertem egy ilyet, de azon volt difi javítva. legalábbis olajat és csapágyat cseréltek benne. de a motorfékes búgás, buszos, sokat érint. lehet kardánkereszt hagja.

YELLOW Elküldve: 2019-11-01 22:36 km óra

hil írta: Sziasztok,
még mindig itt tartok: van már 3db óracsoportom és eredmény nincs. Most vettem egy azonos évjáratú autóból való óracsoportot (mert a sajátját cserélni kéne), már a pötty sem zavarna, csak a DSC-t nem lehet működésre bírni, állandóan világít a kikapcsolt állapotot jelző fény és persze nem is működik az. Mi lenne a megoldás? Sokan írták máshol, hogy csak simán be lehet tenni a másik óracsoportot és működni fog, de ez nem így van.
Bye: hil


próbáltad már, hogy az eredetiből lemented az fsw_psw-t majd az újba feltöltöd?

YELLOW Elküldve: 2019-10-30 08:30 Hütövetillátor

katonaza írta:
YELLOW írta:
katonaza írta:
YELLOW írta:
katonaza írta: BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?


most nem tudom pontosan, de biztos sok az a 97°C?
a termosztátok biztos jók? sokszor az új sem jó, vagy nem pontosan nyit. nekem ez gyanús.


Dízelnél nekem nagyon soknak tűnik.
Nem gyári termosztát ment bele.
Lehet hiba volt. Rendelek gyárit aztán meglátjuk ha nincs más ötlet.
Köszönöm.


nekem valami ilyesmi rémlik, hogy a dízel, de lehet a 20d, hogy 88 és 95°C között megye, de lehet 97 pont a tető.
ami még gyanús lehet, hogy a hűtő előtt nincs zsalu? lehet későn nyit ki, vagy nem nyit ki.



Jól gondolod: a zsalut soha nem tudtam rajtakapni, hogy nyitva legyen.
Ezért gondoskodtam róla, hogy (hétvége óta) mindig nyitva legyen..
- Mint halottnak a csók.

Se a ventit nem indítja el, se a zsalut nem nyitja fel, tehát látszólag a motor jól érzi magát.
- Csak én nem tudom ezt normálisnak elfogadni egy olyan dízel motortól, aminek az elődjével (M57N) mentem majd félmillió km-t, miközben tényleges 90°C körül volt a hűtőfolyadék.

Ezért keresnék gyári adatot, valami dokumentációban csak leírták:
- mi a normál üzemi hőmérséklet tartomány,
- hol kell indulni a ventinek,
- mikor kell nyitnia a zsalunak.


szerintem az nem probléma, hogy esetleg magasabb. a víz ugyanúgy kezd el forrni, mint a benzinesnél, tehát ez bőven belefér, hisz a benzinesek mennek olyan 97-108 között. 108-nél kapcsol a venti. a dízel eleve kevesebb hőt termel, ezért is alacsonyabb picivel az üzemi. de problémát szerintem nem okoz. hiszen a motornak az a rossz, ha üzemi alatt van, mert akkor több anyagot ad, vagy ha túl meleg, de az 115 fok felett van. elvileg a ventinek is van előtét ellenállása, mármint ennek a ventinek is, de nem tudom hol. bár már most lehet Fiat-tal keverem.

YELLOW Elküldve: 2019-10-29 22:01 Hütövetillátor

katonaza írta:
YELLOW írta:
katonaza írta: BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?


most nem tudom pontosan, de biztos sok az a 97°C?
a termosztátok biztos jók? sokszor az új sem jó, vagy nem pontosan nyit. nekem ez gyanús.


Dízelnél nekem nagyon soknak tűnik.
Nem gyári termosztát ment bele.
Lehet hiba volt. Rendelek gyárit aztán meglátjuk ha nincs más ötlet.
Köszönöm.


nekem valami ilyesmi rémlik, hogy a dízel, de lehet a 20d, hogy 88 és 95°C között megye, de lehet 97 pont a tető.
ami még gyanús lehet, hogy a hűtő előtt nincs zsalu? lehet későn nyit ki, vagy nem nyit ki.

YELLOW Elküldve: 2019-10-29 16:12 Hütövetillátor

katonaza írta: BMW E60 530D LCI (235Le)

A hűtővíz túl forró (97°C), miközben a ventilátor (600W) ki van kapcsolva.
- INPA szoftverből azonban (Motor / Aktiváció / Ventilátor) bekapcsolható a ventilátor és ekkor jól működik és lemegy a hőfok 90°C-ra.

Körülmények:
- Mindkét termosztát új.
- Vízpumpa új.
- Hűtőfolyadék új (lehet hogy túl tömény).
- A radiátor kívülről megtisztítva.
- A légtelenítés rendben, a tágulási tartályban buborék mentes a vízsugár.
- Nincs tárolt hibaüzenet (INPA, Carly for BMW).

Autópályás haladáskor csak úgy vihető le a hűtőfolyadék hőmérséklete 90°C-ra, ha az utastéri hőmérséklet és ventilátor maximálisra állított. Tartósan így elviselhetetlen az utastéri hőmérséklet.

Esetleg valakinek ötlet, javaslat?


most nem tudom pontosan, de biztos sok az a 97°C?
a termosztátok biztos jók? sokszor az új sem jó, vagy nem pontosan nyit. nekem ez gyanús.

YELLOW Elküldve: 2019-10-25 17:03 Tempomat - utólag?

akela írta:
YELLOW írta:
akela írta: Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükégem.
N46B20A ez a motorkódom, A kocsi 2005-ös. A neten nem találok lírást,hogy faceliftes kocsinál a tempomat vezérlójét,a kék kábelt hova kell kötni a computerben?
Köszi előre is.


DME/DDE 40PIN-es csatijának a 27-s pontjára. motortérben van bal oldalon a fékrásegítős doboz előtt. bekötése ugyanaz, mint az N42-nek.
https://www.car-auto-repair.co...fit-guide/

De,nekem nincs már 40-tűs csatlakozóm.
Két 26 pin,és a másik csatlakozóban egy 44,és 26 tűs


akkor az X60002-es csatlakozó 37-es. valószínű ez a 44PIN-es lesz.

YELLOW Elküldve: 2019-10-25 16:51 Féklámpa

infidel írta: Sziasztok
Valaki tudna segíteni?
Féklámba szarakodott először egyik oldalt nem világított majd állandóan világított. Ezzel együtt belső világítás játszott velem, menetközbe kivilágít és hasonló. A kormányról nem tudok semmit működtetni. Ablaktörlők nem mennek. Szervó nem működik. Fékpedál mögötti kapcsoló kicserélve. Féklámpa jol működik viszont az összes többi probléma megmaradt. Mi lehet a gond még? Ja és a rádió kapcsol ki állandóan.


vidd el szakszervizbe, mert itt nagy bajok lehetnek. én azt mondanám valami feszültség probléma van a rendszerben. lehet csak egy testkábel, de bármi lehet. ezt így megmondani nehéz és lehetetlen.

YELLOW Elküldve: 2019-10-24 22:27 Tempomat - utólag?

akela írta: Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükégem.
N46B20A ez a motorkódom, A kocsi 2005-ös. A neten nem találok lírást,hogy faceliftes kocsinál a tempomat vezérlójét,a kék kábelt hova kell kötni a computerben?
Köszi előre is.


DME/DDE 40PIN-es csatijának a 27-s pontjára. motortérben van bal oldalon a fékrásegítős doboz előtt. bekötése ugyanaz, mint az N42-nek.
https://www.car-auto-repair.co...fit-guide/