Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-03-18 21:53 Lámpamosó

nickname írta: Lámpa mosót milyen módszerrel lehetne nyitott állásba helyezni ?

Igazítani szeretnék a fúvóka dőlés szögén mert, mert a folyadék fele mindig a géptetőn landol


szerintem belülről kitudod nyomni. ha minden igaz alapesetben a folyadék nyomása nyomja ki.

YELLOW Elküldve: 2013-03-18 13:57 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

nickname írta:
YELLOW írta:
sanko írta: Sziasztok! e46 320D-re felmegy a 225/45R17 8COLL ET34?


igen


Fel de a kerékcsapágyak nem nagyon fogják szeretni.


hát ez még nem az a méret, ami gondot jelentene. ET 15-20 már igen, de az meg úgysem férne el...

YELLOW Elküldve: 2013-03-18 13:02 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

sanko írta: Sziasztok! e46 320D-re felmegy a 225/45R17 8COLL ET34?


igen

YELLOW Elküldve: 2013-03-18 08:58 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2013-03-18 08:44 angel eye

audiw12a8 írta:
ok.köszi akkor simán bekötöm a helyzetjelző helyére.


én inkább egy külön rendszerre kötném. marad a helyzetjelző benne. a karika külön kapcsolható. így nappal is hazsnálhatod anélkül, hogy bármely lámpa világítana. nincs hiba visszajelzés. az utastérbe könnyű bevezetni. szerintem.

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 19:11 Autóvásárlás

Padre323i írta:
m_attila írta:

Egyik sem 1 vanosos !!!!!!
2000.9 ho ig van m52 (323i)utána csak a 325i (m54)
És elég sok mindenben különböznek!


Én úgy tudom hogy 23i-ből csak 1 vanosos van.28i-ből van 1 és dupla vanos,a 25i csak m54 dupla vanos.

Szerk:ha jól látom van 23i-ből is dupla vanos...




igen M54 csak dupla Vanos

viszont M52-nek van a TU változata, ami a régi M52-es blokk, de már az új M54 hengerfej, vezérlés. tulajdonképpen ha úgy vesszük ez tesztelésvolt az M54 blokk számára.

M54 már volt 2000-ben, de M52TU még volt 2001-ben. szóval szerintem a jó isten sem mondja meg. igen a sima Vanos-szal tévedtem sorry.

szerk.: jah az sima M52-esnél lehet megcsinálni a dolgot, amit írtam. az meg nem ment E46-ba. párdon.

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 14:59 Autóvásárlás

m_attila írta:
YELLOW írta:
select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.


m52 az egyik és m 54 a másik , köbcentire egyeznek ...


2001-ben még volt M52-es. annyi, hogy M54-est nem tettek 23i-be már, vagyis ez a típusjelzés megszünt az új blokkal. szóval ha mindkettő 1 Vanos-os, akkor ugyanaz.

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 12:07 E46 M futómû

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok.
Akitol akaartam venni a rugokat,azt beszelte,vegyem a hozzavalo csillapitokat,mert ha azenyemmel teszem,csak 1centitfog ulni,stb. Sztem meg azt a rugo hatarozza meg,nem a csillapito,kulonben bontott csillapito,az milyen dolog?Lehet jo lenne a szeria csillapitoimmal,vagy veszek ahhoz uj m-tech-eset.Nem tudom.


leírtam visszább. ha van keret, akkor úgy veszed. de ha nem akarsz költeni, akkor marad a régi gátló.
a lényeg annyi, hogy van a gátló lényegtelen olajos vagy gázos. a mozgási út nagyobb részén csillapít, a végén bekeményít, hogy ne koppanjon, ehhez persze a rugó is közre játszik. ha megfelelő gátlót veszel, akkor annál ez az út rövidebb és keményebbre van hangolva. ha a gyári gátlót hazsnálod, akkor értelem szerűen megül az autó, viszint a benne lévő szelepek jobban terhelve vannak, ugye folyamatosan van rajtuk nyomás, legalábbis nagyobb mint eddig. mivel össze van ülve, így az az út, amin csillapított most megrövidül, kisebb lesz a játéktere. ugye a gátló magában nem tartó szerepet játszik, azt a rugók végzik.


Akkor menjen a hozza valo gatlo.valaki tudja hol a legjobb bszerezni,es mi a cikkszma,vagy ilyesmi.mennyiert tudok gatlokhoz jutni?kosszz yellow


de figyelj az M-tech olyan sokat nem ültet. ha M-tech rugót raksz és a gyári gátlónak nincs baja, akkor felesleges kidobni. viszont ha 5-6 centit akarsz ültetni, akkor célszerű.
idén én is cserélek még műszaki előtt, én pl olyat fogok keresni, ami 6 hengereshez való M-tech. keményebb, rövidebb elvileg. de nekem a jobb első nagyon határon mozog ezért inkább cserélem.

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 11:45 Autóvásárlás

select írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem!
Melyik a megbízhatóbb motor? 2000-es 323i, vagy a 2001-es 325i ?
Mindenképp facelift előtti e46-ot szeretnék, nagyon megszerettem ezt a formát.

Köszönöm!!!


ugyanaz mind a két motor. még köbcentire is. ha eszed van, akkor a kisebbet evszed, szerzel hozzá, egy 25i szívócsonkot, meg a progiját és máris 25i-d van, de csak 23i után fizeted a dolgokat.

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 11:42 E46 M futómû

ember84 írta: Szevasztok.
Akitol akaartam venni a rugokat,azt beszelte,vegyem a hozzavalo csillapitokat,mert ha azenyemmel teszem,csak 1centitfog ulni,stb. Sztem meg azt a rugo hatarozza meg,nem a csillapito,kulonben bontott csillapito,az milyen dolog?Lehet jo lenne a szeria csillapitoimmal,vagy veszek ahhoz uj m-tech-eset.Nem tudom.


leírtam visszább. ha van keret, akkor úgy veszed. de ha nem akarsz költeni, akkor marad a régi gátló.
a lényeg annyi, hogy van a gátló lényegtelen olajos vagy gázos. a mozgási út nagyobb részén csillapít, a végén bekeményít, hogy ne koppanjon, ehhez persze a rugó is közre játszik. ha megfelelő gátlót veszel, akkor annál ez az út rövidebb és keményebbre van hangolva. ha a gyári gátlót hazsnálod, akkor értelem szerűen megül az autó, viszint a benne lévő szelepek jobban terhelve vannak, ugye folyamatosan van rajtuk nyomás, legalábbis nagyobb mint eddig. mivel össze van ülve, így az az út, amin csillapított most megrövidül, kisebb lesz a játéktere. ugye a gátló magában nem tartó szerepet játszik, azt a rugók végzik.

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 09:38 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hát van 2 éves, 4 éves is megmaradva pedig lehet a kuplung munkahengernek an már hangja, mikor nyomom a kuplungot. de csak melegben csinálja, mínusz sok fokban vagy 5 fok alatt semmi hangja. de ilyen már rég. Miki aszonta az övé is csinálja. de jó lenne abban is átcserélni.


Nem tudom,én nem tenném bele a 2 éves a 4 évest főleg nem.Nem tudom mennyiért vetted a folyadékot de szerintem ennyit megérdemel a kocsid.Nekem is van egy hangja felengedett kuplungnál egy magas cicergő,ha benyomom elkussol,de ezt se mindig csinálja.


nekem nem úgy. amikor nyomom be a pedált, akkor hallani, az útja utolsó pár centijén, igazából ott már full szét van kapcsolva a kuplung. csak én úgy gyanakszom, hogy a munkahengernek a hangja. oké ott nincs olyan meleg, de az is el tud vizesedni gondolom.

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 09:11 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: valaki meg tudja mondani, hogy konkrétan mennyi fékfolyadék kell az autómba?
az olaj ajánlók 1 litert írnak, de mindig marad ki, majdnem a fele. lehet célszerű lenne a kuplung munkahengerből is kicsapatni? meg tudják ezt vajon úgy csinálni, hogy később ne essen be a kuplung?


én is nagyon köszönöm a választ...
hát akkor megy bele, ami itthon van, nem érdekel jó e DSC-be vagy sem DOT4 oszt leszarom.


Én is Dot4-t raktam bele azt írják hozzá


azt én vágom. csak állítólag DSC-hez ATE SL.6 való, de mindig marad, majdnem a fele. most lehet nem csinálja meg normálisan a szereló, sajnos egyszerre nem tudok alul is lenne meg nyomkodni a féket. de van egy bontatlan sima ATE Super DOT4. most vajon egy befolyáslja-e a DSC működését vagy sem. igazából nem tudom a korábban felbontott folyadékok lezárva elállnak-e...


Szerintem azért marad meg a fele mert a kuplungban nem cserélitek le,Tibával beszéltem pont a múlt héten erről h anno Ők lecserélték és szopós volt.Mikor bontottad fel a folyadékot?


hát van 2 éves, 4 éves is megmaradva pedig lehet a kuplung munkahengernek an már hangja, mikor nyomom a kuplungot. de csak melegben csinálja, mínusz sok fokban vagy 5 fok alatt semmi hangja. de ilyen már rég. Miki aszonta az övé is csinálja. de jó lenne abban is átcserélni.

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 08:58 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: valaki meg tudja mondani, hogy konkrétan mennyi fékfolyadék kell az autómba?
az olaj ajánlók 1 litert írnak, de mindig marad ki, majdnem a fele. lehet célszerű lenne a kuplung munkahengerből is kicsapatni? meg tudják ezt vajon úgy csinálni, hogy később ne essen be a kuplung?


én is nagyon köszönöm a választ...
hát akkor megy bele, ami itthon van, nem érdekel jó e DSC-be vagy sem DOT4 oszt leszarom.


Én is Dot4-t raktam bele azt írják hozzá


azt én vágom. csak állítólag DSC-hez ATE SL.6 való, de mindig marad, majdnem a fele. most lehet nem csinálja meg normálisan a szereló, sajnos egyszerre nem tudok alul is lenne meg nyomkodni a féket. de van egy bontatlan sima ATE Super DOT4. most vajon egy befolyáslja-e a DSC működését vagy sem. igazából nem tudom a korábban felbontott folyadékok lezárva elállnak-e...

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 08:48 Társalgó

Talpra Viktor, hí a haza!
A sok autós menne haza!
Akkor kellünk, ha szavazunk?
Azt leszarod, hogy megfagyunk?
A magyarok istenére
... Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok többé
Nem leszünk!
Áltattak ők mostanáig,
Becsaptak a honatyáink,
Kik szabadon loptak-csaltak,
Míg mi élünk, nem nyughatnak!
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!
Sehonnai sok miniszter
Azt hiszi, hogy különb ember,
Kiknek fontosabb a kényelme,
Mint az emberek élete.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!
Börtönünk a hó és a fagy,
A kormány meg sorsunkra hagy,
De hogyha kell, összefogunk!
A halálból is feltámadunk!
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!
Az emberség ismét erény lett,
De amit ti tesztek, merénylet,
Hogy "segítséget" nyújtsatok,
SMS-t küldtök, aljasok?
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!
Akik előtt fejet hajtok
Azok a magyar polgárok
Kik áldott megmentői lettek
A fagyban-hóban rekedteknek.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!!!

YELLOW Elküldve: 2013-03-17 08:40 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta: valaki meg tudja mondani, hogy konkrétan mennyi fékfolyadék kell az autómba?
az olaj ajánlók 1 litert írnak, de mindig marad ki, majdnem a fele. lehet célszerű lenne a kuplung munkahengerből is kicsapatni? meg tudják ezt vajon úgy csinálni, hogy később ne essen be a kuplung?


én is nagyon köszönöm a választ...
hát akkor megy bele, ami itthon van, nem érdekel jó e DSC-be vagy sem DOT4 oszt leszarom.