Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-02-21 15:33 Heeelp...!

csaki91 írta:
YELLOW írta:
csaki91 írta:
YELLOW írta:
csaki91 írta: sziasztok
nekem egy 2004es 320d-m van és azt vettem észre hogy a kocsi inditása után valamivel sárgán kigyullad az olajlámpa de kb 15-20mp után elalszik
a kocsi teljesítményével sincs semmi baj
nem tudom hogy ez az olajlápma mennyire gáz mert ugye "csak" sárgán és csak pár másodpercig világít. esetleg van valakinek ötlete?
olaj természetesen van benne
elősze is köszi


oké, hogy van benne olaj, de mennyi? mert ha 20 perc állás után megnézed a nívót, és min-on van, akkor tutti bejelez indítás után., d emég lehet akkor is, ha a felétől lentebb van. vagy maga az olajszenzor rossz, bár ez leginkább FL előtti modelleknél igaz, de attól lehet nálad is rossz. csere, csak Hella márkára.


annyi olaj van benne hogy pont látom a max feliratot
akkor olajszenzor ezek szerint...a rossz olajszenzor az autót teljesítményét nem befolyásolja ugye?


nem. viszont ha valamikor véletlen elfolyik belőle az olaj, azt fogod hinni, hogy csak a szenzor, lemész vele 100km-t és annyi a motornak. 10-15ezres tételről van szó, szerintem nem éri meg kockáztatni.


persze én sem ugy gondoltam hogy ugy hagyom csak arra voltam kiváncsi hogy ezt azonnal ki kell cserélni vagy azért ráér
de ha már itt tartunk a motor inditása előtt a motor elektronika is világít, de inditás után eltűnik
ez egy régebbi hiba amit elmentett a számitógép?
most vettem meg a kocsit azért vagyok még ilyen tudatlan :/


annak világítani kell, indulás után elalszik. most pontosan nem tudom, de FL előtti modelleknél nem világít gyújtásnál. viszont ha most vetted, és nem tudod van-e eltárolva valami hiba, akkor jól gondolom, hogy megvétel előtt nem nézetted át az autót. ebben az esetben keress fel valakit, aki rá tud nézni, van-e eltárolt hiba, vagy esetélleg korábban mivel volt gond.

YELLOW Elküldve: 2013-02-21 15:21 Heeelp...!

csaki91 írta:
YELLOW írta:
csaki91 írta: sziasztok
nekem egy 2004es 320d-m van és azt vettem észre hogy a kocsi inditása után valamivel sárgán kigyullad az olajlámpa de kb 15-20mp után elalszik
a kocsi teljesítményével sincs semmi baj
nem tudom hogy ez az olajlápma mennyire gáz mert ugye "csak" sárgán és csak pár másodpercig világít. esetleg van valakinek ötlete?
olaj természetesen van benne
elősze is köszi


oké, hogy van benne olaj, de mennyi? mert ha 20 perc állás után megnézed a nívót, és min-on van, akkor tutti bejelez indítás után., d emég lehet akkor is, ha a felétől lentebb van. vagy maga az olajszenzor rossz, bár ez leginkább FL előtti modelleknél igaz, de attól lehet nálad is rossz. csere, csak Hella márkára.


annyi olaj van benne hogy pont látom a max feliratot
akkor olajszenzor ezek szerint...a rossz olajszenzor az autót teljesítményét nem befolyásolja ugye?


nem. viszont ha valamikor véletlen elfolyik belőle az olaj, azt fogod hinni, hogy csak a szenzor, lemész vele 100km-t és annyi a motornak. 10-15ezres tételről van szó, szerintem nem éri meg kockáztatni.

YELLOW Elküldve: 2013-02-21 15:20 Futómû és hibái

gabipapi írta:
negativ0001 írta:
gabipapi írta: ÜDV. KÉT HETE VETTEM EGY 316-OST.A SEGÍTSÉGETEKET SZERETNÉM KÉRNI.NYOMVÁJUS VIZES ÚTON AZ AUTÓ HÁTULJA KÜLÖN ÉLETET ÉL.AKNÁRA ÁLLTUNK,RÁNGATÁS STB,DE SEMMI LÁTHATÓ HIBA.FRISS KPM MŰSZAKIS.AZ AUTÓVAL ILYENKOR 60-NÁL GYORSABBAN NEM LEHET MENNI ,SZÁRAZ ÚTON SEMMI.SEGÍTSÉGETEKET ELŐRE MEGKÖSZÖNÖM.


Kopott a hatso gumi???
Amikor emelovel felemelitek, akkor a gumiszilenteket meg kell jol feszegetni egy szerelovassal, akkor jobban latod, hogy hol van gubanc..



ÜDV .A LENGÉS CSILLAPÍTÓKAT CSAK HAGYOMÁNYOSAN RÁNEHEZKEDÉSSEL NÉZTÜK ,JÓK.GUMIK NEM KOPOTTAK,BÁR EZ EGYIK HÁTSÓ GUMI FORDÍTVA VAN FELSZERELVE FORGÁSIRÁNNYAL ELLENTÉTESEN.NEM TUDOM EZ,HOGY SIKERÜLT. HOLNAP AKNÁRA ÁLLOK ÉS MEGEMELVE MEGVIZSGÁLJUK.


de légyszi a CAPS LOCK-ra ne könyökölj már rá, mert így oylan mintha kiabálnál velünk...

YELLOW Elküldve: 2013-02-21 15:04 Heeelp...!

csaki91 írta: sziasztok
nekem egy 2004es 320d-m van és azt vettem észre hogy a kocsi inditása után valamivel sárgán kigyullad az olajlámpa de kb 15-20mp után elalszik
a kocsi teljesítményével sincs semmi baj
nem tudom hogy ez az olajlápma mennyire gáz mert ugye "csak" sárgán és csak pár másodpercig világít. esetleg van valakinek ötlete?
olaj természetesen van benne
elősze is köszi


oké, hogy van benne olaj, de mennyi? mert ha 20 perc állás után megnézed a nívót, és min-on van, akkor tutti bejelez indítás után., d emég lehet akkor is, ha a felétől lentebb van. vagy maga az olajszenzor rossz, bár ez leginkább FL előtti modelleknél igaz, de attól lehet nálad is rossz. csere, csak Hella márkára.

YELLOW Elküldve: 2013-02-21 11:08 M-es felnik e46-on

Mau írta: Üdv Társak

Pár napja szerváltam m6 replika 18" felniket, gumik mérete 245/40 R18. defekttűrők. A kérdésem az lenne,hogy befér e46 ra ??? Jó állapotúak, így nem szívesen cserélgetném le ....

Köszi előre is


tudni kéne annak az M6 replika felninek mi az ET-je. előre mindenképp széles, túlzottan. van egy érzésem, hogy E39-ről jött, akkor sok jóval nem kecsegtetlek.

YELLOW Elküldve: 2013-02-21 11:06 Társalgó

ember84 írta: Ha valakinek van eladó diag kábele,szóljon!!Megveszem!Inpához kell!


leírtam, hogy milyet vegyél. keresel a neten, meghackkeled oszt cső. vagy vegyél 25-ért INPA nevű kábelt. szerinted akinek van, és működik, az miért adná el?

YELLOW Elküldve: 2013-02-21 09:23 Társalgó

mostanában olvasom, a bontós embereknél, hogy "nem vízkáros autóból". vót valami özönvíz angliában, vagy máshol?

YELLOW Elküldve: 2013-02-21 08:21 Társalgó

anubisz írta: http://www.vezess.hu/hirek/750...ualisdoboz
BMW visszahívások.


persze a kiszakadó futómű, a leszakadó szívótorok szelepek, stb, azok nem balesetveszélyesek...

YELLOW Elküldve: 2013-02-20 20:37 Index relé

senna írta:
jrtom írta:
senna írta:
YELLOW írta:
senna írta: Üdv. Most vettem egy E46 2001-es autót és az indexe néha gyorsan villog aztán normálisan. Olyan mintha ki lenne égve egy izzó! Mi lehet a baja?


van benne angyalszem, vagy valami LED-es cucc?


Sima lámpa van benne! Idegesítő nagyon,mi lehet vajon a baja?


Ha nincsenek megégve az érintkezők a foglalatban és minden frankó akor Licht Modulos lesz.

Azt érdemes venni bontottan? Mennyibe kerül bontottan? Vagy mi a megoldás?


esetleg a hátsó lámpa csatiknál nézz körül, nincs-e kiszakadva valami madzag, vagy nem sérült-e a csati.

YELLOW Elküldve: 2013-02-20 20:08 Index relé

senna írta: Üdv. Most vettem egy E46 2001-es autót és az indexe néha gyorsan villog aztán normálisan. Olyan mintha ki lenne égve egy izzó! Mi lehet a baja?


van benne angyalszem, vagy valami LED-es cucc?

YELLOW Elküldve: 2013-02-20 17:10 Üzemanyag fogyasztás

xlzx írta:
YELLOW írta:

ezt nem értem... pont azt írod, le, hogy össze van karburálva. nem ezt írtam? ha a gyújtás, levegő minden össze van lőve, akkor alacsonyabb oktánnal is ugyanazt tudja egy motor.



már hogy tudná ugyanazt a teljesítményt??? nem érted? KOMPRESSZIÓ!


mi a kompresszió? rendes üzem közben az, ami a robbanás után bekövetkező nyomás, ami ugye a dugóra hat. mitől lesz robbanás? üz.anyag +levegő megfelelő keverékéből és a szikra, ai akkor robbantja be az elegyet, amikor a legoptimálisabban össze van sűrítve. nem vagyok motorgyártó, de ha egy rosszabb oktánú üzemanyaghoz hozzá van lőve a megfelelő levegő, és a gyújtási időzítés lőve, akkor a ugyanúgy fog robbanni. azt nem mondom, hogy eltérés nem lehet, de ez a teljesítményben max 10% körül lehet. ami most szerintem elhanyagolható.
a tévedés jogát fenntartom

YELLOW Elküldve: 2013-02-20 16:29 Üzemanyag fogyasztás

xlzx írta:
YELLOW írta:
amúgy egy régebbi karbis autót, de akár újat, akár 81-es üzemanyaghoz is be lehet állítani, azzal is ugyanúgy elmegy és nem fogyaszt többet. az egész azon múlik, hogy a gyújtást, és a levegőt mennyire tudják jól beállítani.


annyira ezzel nem értek egyet. az oktánszám összefüggésben van a kompresszióval is. régen is volt kompresszió bőven. pl a repülő motorokban használnak 81es oktánszámot, a nyomás kiegyenlítés miatt, meg az alacsony kompresszió miatt(általában 6hengeres boxer motorok, kis repülőknél) szóval a kis repülőknél a repülő benzin a maga 110es oktánszámával kamu... az megint más kérdés hogy a motoromnál 15ös kompresszió mellett dadog 95össel,csak az omv 100asával tudok közlekedni mert arra van bekarburálva, ill versenyen versenyüzemanyaggal megyünk aminek 120as oktánja van


ezt nem értem... pont azt írod, le, hogy össze van karburálva. nem ezt írtam? ha a gyújtás, levegő minden össze van lőve, akkor alacsonyabb oktánnal is ugyanazt tudja egy motor.

YELLOW Elküldve: 2013-02-20 16:27 Társalgó

batigol09 írta: Sziasztok!

Legyünk büszkék megint kicsiny lelkes ge**a országunkra...

Röviden: III. ker. parkolás, félig járda- félig úttest. Parkolok, vészvillogó, nem hazudok 4-5 percre hagytam ott a kocsit. Mire visszaérek, már a lopós autó a kocsi mellett a 4 kerék már beakasztva! Remek... Mondom, h már itt vagyok el ne vigyék! Erre ők:
- 2 lehetőségem van: Elviszik a kocsit majd a Pók utcában kiválthatom 30 ezerért! vagy a helyszíni bírság 11.000! Természetesen ideges voltam, de őket nem kűldtem el a búsba, de mondom, hogy nincs nálam készpénz, csak kártya, adjanak csekket befizetem. Olyan nincs, hogy csekk csak "cash" vagy viszik! Mondtam akkor elemgyek egy bankautómatához, pár perc séta... Erre: Menjek de addigra ők már nem lesznek itt! Mondom akkor kísérjen el vki (3an voltak)! Erre: Ők nem azért vannak, h várjanak meg kísérgessenek! Agyam elborúl természetesen, kocsit már emelik eközben!!! Mondom terminál vagy ilyesmi? Áááá dehogy, készpénz! Már hívtam a rendőrséget hátha.... erre a JóISTEN megszánt gondolom és megjelenik egy ismerősöm h mi a baj??? Mondom azonnal adj pénzt mert viszik! Erre a lopósok...: Már mindegy nekik vinni kell az autót, mert traileren van, már nem oszt nem szoroz, nincs helyszini bírság!!! Fenyegetőzések mondanom sem kell stb stb újból rendőrség... majd mielőtt kihívtam volna őket (a diszpécsernek meséltem a történetet) mondtam, h itt vagyok a kocsinál a pénzzel és ennek ellenére viszik az autómat stb... vmiért az egyik meggondolta magát és mondta, h fizzessem ki és akkor leemelik a kocsit..így történt.

Nem mozgássérült helyre álltam, nem álltam el parkolót, forgalmas helyet, sztem naponta 10 ilyet megcsinálnak mert lesben állnak. És nekem csak az fáj, hogy semmi humánus megoldásra nem törekednek, h elvárják az embertől, h legyen nála készpénz, amikor ma már "mindent" kártyával intéz az ember vagy a neten...már a taxikban is ott a terminál!!!!!!!! gondolom ez a kiskapu, h a parasztnál nem biztos, h lesz készpénz, azt meg nem várják meg h felvegyen... és tuti bünti! Csak ennyit szeretem volna megosztani...


attól függ a járdát mennyire álltad el. ha elfér egy ikerbabakocsis anyuka, akkor nem szólhatnak. vagy ha volt kint várakozni, megállni tilos tábla, akkor kiteheted a vészvillogót nem fogja őket meghatni, mert ezek már tudják, hogy nem azért van kint, mint amire való a vészvillogó. mondjuk Te sem az eredeti cél miatt hazsnáltad, hanem azért, hogy betudj ugrani boltba, akárhova. mert így volt, nem műszaki hibád. szóval szerintem a felháborodás nem teljesen jogos, mert mint laikus gondolja azt, hogy műszaki hiba, ergó jobb ha elviszik.
bár nem vagyok nagy pestre járós, tudom szar a parkolás, de én inkább távolabb állok bárhol, csak az autó biztos helyen legyen.
bankártyás fizetésre csak annyit, hogy engem pl idegesít, amikor az emberek 5-8száz Ft-okat is azzal fizetnek, mikor sok bank a hazsnálatért többet von le. szerinteme gy embernél legalább 20-30ezer legyen, mert előfordulhat központi terminál leállás is, és akkor mi lesz?
ne haragudj véleményem miatt.

YELLOW Elküldve: 2013-02-20 09:24 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta: Ja es amit irsz Yello, hogy a gyujtast kell jol allitani stb, ezt az autoink mar tudjak, amelyekbe be van szerelve a kopogas szenzor. Az ECU mindig a kopogas hataran tartja a gyujtast es igy ki tudja hasznalni a maximumot a benzinbol....


igen csak pl az enyémben papír szerint 91 és 99 között tudja. de ezeket lehet még állítani. igaz ahhoz bele kell mászni a programba. mondjuk nekem nincs szükség rá, mert többségében 95 megy bele

YELLOW Elküldve: 2013-02-20 08:46 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta: Az enyem 7.8L/100Km fogyasztott 1350km utan. Kinti homerseklet -15 es +3 kozott volt. Hegyvideki vezetes, sok hideguzem.
A honap vegen megyek Ausztriaba (Erdelybol) es akkor meglatom, hogy mennyit fogyaszt autopalya es lapos videki korulmenyek kozott, de addig is minden olajat kicserlek. A valtoban es a difiben full szintetikus Xado "mazo" GL5-ost teszek AMC Maximum Transmission adalekkal, a feltengelyeknel a zsirt kicserelem mind a 4nel szintem Xado zsirra, es a motorban is.
Mar alig varom....., majd jelentkezem.

Amugy kinek mi a tapasztalata, hogy 99-100as benzinnel fogyaszt kevesebbet, vagy 95el?


nekem V-Power Racing-gel (100-as) kevesebbet fogyaszt, ha ugyanúgy szerényen megyek, mint a 95-össel. Szebb a hangja is a motornak. Mondjuk én nem tisztán szoktam, hanem keverve 2/3-1/3 arányban. viszont ha nyomom én érzem, hogy jobban megy, persze egyértelmű ilyenkor többet is fogyaszt. ugye ahhoz, hogy menjen, ahhoz több anyag is kell. a 95 V-Power viszont xar, mert többet eszik és nem megy jobban.
Mivel autópályán mész, én már csak tisztító kúraként is nyomnék bele 100-ast.
amúgy alapesetben 95 sima és kész.
amúgy egy régebbi karbis autót, de akár újat, akár 81-es üzemanyaghoz is be lehet állítani, azzal is ugyanúgy elmegy és nem fogyaszt többet. az egész azon múlik, hogy a gyújtást, és a levegőt mennyire tudják jól beállítani. sok országban 89-estől nincs jobb üzemanyag.
az itthoni kutakon ha leállnál megmérni a 95-ös lehet nincs csak 93-as...