Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-28 11:30 Felni csere

blasekati írta:
YELLOW írta:
blasekati írta: Sziasztok!

16 coll ET20 bemegy az e46 20d alá?


mi a felni szélessége?


7.5



elvileg el fér. 225-ös gumival, de inkább kisebbel. bár így jobban terheli a csapágyakat. illetve ha 5-ösről van, akkor tehermentesítő gyűrű is kell.

YELLOW Elküldve: 2013-01-28 11:25 Felni csere

blasekati írta: Sziasztok!

16 coll ET20 bemegy az e46 20d alá?


mi a felni szélessége?

YELLOW Elküldve: 2013-01-28 11:19 Autóvásárlás

djhulk írta: Sziasztok! Segítségre lenne szükségem tőletek szakértőktől. Hétvégén kipróbáltam egy BMW-t és eléggé beleszerettem, de nem vettem meg, gondoltam előbb írok egyet ide a fórumba.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-6153448
Erről mi a véleményetek? Amerikai modell, a fogyasztás mpg-ben van és a klíma Fahrenheites, de zsír a belseje és makulátlan, valós km-nek tűnik, szépen is megy. Érdemes ilyet venni, jó széria volt ez? Milyen költségekkel kalkuláljak, sok probléma jöhet elő? A váltója jól vált és hibátlan. A felnijei csúnyák, állítólag a só megmarta őket, de van hozzá másik garnitúra is.
Köszi a segítséget!


egy alvázszámot nem tudsz? megnézném én, hogy valóban amcsi autó-e...

YELLOW Elküldve: 2013-01-28 08:43 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2013-01-28 08:26 Társalgó

anubisz írta:
anubisz írta: Yellow, megint nyomhatod, most nálatok baszott oda a hó,


Fasza,nesze káröröm, most meg itt esik még éjjel kocsit akartam mosni, szerencse ,hogy rossz volt a mosó.


hát most erre mit mondjak? eljöttem asszonyhoz, filmezünk, eccer csak kinéz, aszondja, qrva sok hó eset. mondom ne coptass már. kinézek, oszt van vagy 5 centi. autó otthon én meg itt. persze senki nem akart hazavinni. igaz én szombaton mosattam le az autót, de a víz egy része rá is fagyott picit foltos lett. de ez egész éjszaka mondhatni szűz hó volt, mert ezek éjszaka nem takarítják. szóval ha felverte volna sem olyan angy gond. ahogy meg néztem az előre jelzést, esős, latyakos, mocskos idő lesz. asszem egy 1-2 hétig nem hozom ki az autót. azzal nem baxnám össze.
ami dühít, hogy a mosás után olyan tiszta lett az acél felni, hogy látszik csúnyán rozsdás... jövöre valami alut be kell szerezni, vagy dísztárcsát, vagy isten tudja. mer így csúnya...

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 22:19 320d Motor

ute107 írta:
Tano írta:
anubisz írta: ez mi a franc, most olvasom.
CAUTION!
Multi-viscosity engine oils should not be
Maintenance
used in the manual transmission. Use of
such an oil could shorten the service life
of the transmission.

Multi viszkozitású olaj tönkreteszi a manuális váltót? Valami ilyesmi, nem?


A több viszkozitási indexű motorolajat említi. Nem mindegy az az egy szó. De hát ki az a hülye, aki motorolajat akarna rakni a váltóba?



Honda Civic váltójába 10w40-es motorolaj kell...


annak ott egy kisebb rásegító motor, azé 160 lovas a VTi

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 22:18 Heeelp...!

anubisz írta: nekem, csak az ugrott be, hogy egyszer írtad valakinek ezt a cserét, arra már nem figyeltem menyit cseréltél.
Hát nálam 15 ezer körül van darabja, az már nem kis összeg 6x főleg ha csak hibakizárás. Ha tuti beszart az más.


mennyé aludni, mert látom nem olvasol. leírtam előbb, hogy ellenőrizze le a dolgot, ne vegyen feleslegesen. ha csak indításnál csinálja, majd újraindításnál semmi, akkor én megvárnám, amíg full bexarik. az enyémhez hozzártartozik, hogy amikor full megadta magát előtte 150km-rel volt gyertya csere. és gondoltam azt is lehet a friss gyertya hatott így a már elgyengült trafóra, ez volt a végső döfés neki. a gyáriban volt egy széria, ami nem volt jó, nem is lehet már kapni. én BERU-kat vettem. trafókba ugyanoylan kell szinte mindbe. amit én vettem, az jó a mostaniakba is, hengertől függetlenül. legalábbis ez szerepelt a milyen motorokhoz jó listában.
azt sem véletlen írtam, hogy valószínűsítem, nem cserélte az összeset. így mindig erre van nagyobb esély, hogy trafó szarik be.
na én lezártam, leírtam mindent visszább. szegény kérdező nem fogja megtalálni, amit keres.

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 21:57 Heeelp...!

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Lacza írta:

Sajnos megint "itt vagyok".
Csere és kb. 20 indítás után elaludt a check engine, aminek igen örültem, majd 150 km megtétele után a következő indításnál már megint csak 3 henger megy és újra jelez
Arra gondoltam, hogy szerzek hozzá gyertya kulcsot és kiderítem magam, hogy újra trafó gond van-e, vagy most a gyertya szórakozik. Viszont tartok kicsit tőle, hogy valami más lesz a baj, mivel már másodszor fordul elő.
Szerintetek okozhatja valami a trafók meghibásodását?


az összes trafót cserélted? mert úgy illik. általában ha egy tönkremegy, akkor nem sok idő kell, amíg a többi is megadja magát.


na, az aztán nagy szívás, főleg egy 6 hengeresnél, ha utána a hiba is megmarad.
Szerintem ezt Magyarországon nem sokan lépik meg, csak úgy. 80-100 ezer, és lehet nem is a trafó a hibás. hmm.. persze ha a fiókba, kötegelve áll a péz,akkor van benne logika, hisz úgy is tönkre megy egyszer az is.
Mondjuk nála csak 10,12 ezer darabja.


előbb húzogassa le a csatikat sorba. amelyiknék nem változik a motor járása, az szar. persze lehúzás után vissza kell dugni, aztán menni a következőre. ehhez diag sem kell, cserélgetni sem kell a trafót.
én úgy vagyok vele, hogy egyforma legyen. valószínű pont olyat nem fog kapni, max más gyártósat. ha egyet cserélt az már nem olyan mint a többi. (ugye porlasztóknál is a z egyik szar értékét próbálja korrigálni a másik)
nem valószínű, hogy az új szart be, hacsak nem bontósat tett bele.
nekem 1 volt rossz cseréltem mind a 4-et. (M.Attilától jóárusítva)


arról nem is beszélve, hogy lehet nem a trafó okozza az égéskimaradást a hengerbe.
mert volt már erre kismillió példa. gyanús, hogy nála is csak indításkor dob ilyen hibát. Ha nagyon fos lenne a trafó, menet közben is kihagyna . Nem hiszem, hogy nem érzi, jár, vagy nem jár egy henger. Én azonnal éreztem.


erre azt tudom írni, mint már írtam vala, hogy nekem is így kezdte indításnál. ezt 2-3x csinálta, aztán bexart indítás után kb 500m megtétele után.


Ez a legjobb dolog, így egyből tudod mit kell cserélni. Mindet kicserélted? én úgy emlékszem nem de lehet tévedek.


vazze olvasod egyáltalán amit írok? az előbb írtam, hogy cseréltem mindet. mivel Miki is mondta, hogy sorba tönkre fognak menni. és szeretem ha egyforma dolgok vannak benne, így mindenképp cseréltem. de ha gondolod holnap mutatok számlát dobozokat is nah de most nem rólam van szó.

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 21:51 Heeelp...!

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Lacza írta:

Sajnos megint "itt vagyok".
Csere és kb. 20 indítás után elaludt a check engine, aminek igen örültem, majd 150 km megtétele után a következő indításnál már megint csak 3 henger megy és újra jelez
Arra gondoltam, hogy szerzek hozzá gyertya kulcsot és kiderítem magam, hogy újra trafó gond van-e, vagy most a gyertya szórakozik. Viszont tartok kicsit tőle, hogy valami más lesz a baj, mivel már másodszor fordul elő.
Szerintetek okozhatja valami a trafók meghibásodását?


az összes trafót cserélted? mert úgy illik. általában ha egy tönkremegy, akkor nem sok idő kell, amíg a többi is megadja magát.


na, az aztán nagy szívás, főleg egy 6 hengeresnél, ha utána a hiba is megmarad.
Szerintem ezt Magyarországon nem sokan lépik meg, csak úgy. 80-100 ezer, és lehet nem is a trafó a hibás. hmm.. persze ha a fiókba, kötegelve áll a péz,akkor van benne logika, hisz úgy is tönkre megy egyszer az is.
Mondjuk nála csak 10,12 ezer darabja.


előbb húzogassa le a csatikat sorba. amelyiknék nem változik a motor járása, az szar. persze lehúzás után vissza kell dugni, aztán menni a következőre. ehhez diag sem kell, cserélgetni sem kell a trafót.
én úgy vagyok vele, hogy egyforma legyen. valószínű pont olyat nem fog kapni, max más gyártósat. ha egyet cserélt az már nem olyan mint a többi. (ugye porlasztóknál is a z egyik szar értékét próbálja korrigálni a másik)
nem valószínű, hogy az új szart be, hacsak nem bontósat tett bele.
nekem 1 volt rossz cseréltem mind a 4-et. (M.Attilától jóárusítva)


arról nem is beszélve, hogy lehet nem a trafó okozza az égéskimaradást a hengerbe.
mert volt már erre kismillió példa. gyanús, hogy nála is csak indításkor dob ilyen hibát. Ha nagyon fos lenne a trafó, menet közben is kihagyna . Nem hiszem, hogy nem érzi, jár, vagy nem jár egy henger. Én azonnal éreztem.


erre azt tudom írni, mint már írtam vala, hogy nekem is így kezdte indításnál. ezt 2-3x csinálta, aztán bexart indítás után kb 500m megtétele után.

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 21:41 Heeelp...!

anubisz írta:
YELLOW írta:
Lacza írta:

Sajnos megint "itt vagyok".
Csere és kb. 20 indítás után elaludt a check engine, aminek igen örültem, majd 150 km megtétele után a következő indításnál már megint csak 3 henger megy és újra jelez
Arra gondoltam, hogy szerzek hozzá gyertya kulcsot és kiderítem magam, hogy újra trafó gond van-e, vagy most a gyertya szórakozik. Viszont tartok kicsit tőle, hogy valami más lesz a baj, mivel már másodszor fordul elő.
Szerintetek okozhatja valami a trafók meghibásodását?


az összes trafót cserélted? mert úgy illik. általában ha egy tönkremegy, akkor nem sok idő kell, amíg a többi is megadja magát.


na, az aztán nagy szívás, főleg egy 6 hengeresnél, ha utána a hiba is megmarad.
Szerintem ezt Magyarországon nem sokan lépik meg, csak úgy. 80-100 ezer, és lehet nem is a trafó a hibás. hmm.. persze ha a fiókba, kötegelve áll a péz,akkor van benne logika, hisz úgy is tönkre megy egyszer az is.
Mondjuk nála csak 10,12 ezer darabja.


előbb húzogassa le a csatikat sorba. amelyiknék nem változik a motor járása, az szar. persze lehúzás után vissza kell dugni, aztán menni a következőre. ehhez diag sem kell, cserélgetni sem kell a trafót.
én úgy vagyok vele, hogy egyforma legyen. valószínű pont olyat nem fog kapni, max más gyártósat. ha egyet cserélt az már nem olyan mint a többi. (ugye porlasztóknál is a z egyik szar értékét próbálja korrigálni a másik)
nem valószínű, hogy az új szart be, hacsak nem bontósat tett bele.
nekem 1 volt rossz cseréltem mind a 4-et. (M.Attilától jóárusítva)

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 21:25 Heeelp...!

Lacza írta:

Sajnos megint "itt vagyok".
Csere és kb. 20 indítás után elaludt a check engine, aminek igen örültem, majd 150 km megtétele után a következő indításnál már megint csak 3 henger megy és újra jelez
Arra gondoltam, hogy szerzek hozzá gyertya kulcsot és kiderítem magam, hogy újra trafó gond van-e, vagy most a gyertya szórakozik. Viszont tartok kicsit tőle, hogy valami más lesz a baj, mivel már másodszor fordul elő.
Szerintetek okozhatja valami a trafók meghibásodását?


az összes trafót cserélted? mert úgy illik. általában ha egy tönkremegy, akkor nem sok idő kell, amíg a többi is megadja magát.

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 17:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ember84 írta: Na látom erre lehet nem lessz jelentkező


küldtem privát üzenetet

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 14:34 Bmw e46 fekete könyöklő

ateszka86 írta: szerintetek a két fekete bőr között van különbség vagy csak a fény és minőség miatt tünik ugy h van különbség?





a kocsim fekete full bőr


szerintem csak a fény miatt. de én megmondom őszintén akkor is egyformának látom. bör könyöklőből, vagy fekete volt, vagy szürke, vagy bézs, de ilyen árnyalatos különbségek nem nagyon. tehát a szürke és a fekete között nagy a kontraszt különbség.

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 14:29 Autós biztonsági (fedélzeti) kamera

jencispy írta: Egyre elterjedtebbek ezek az autós biztonsági kamerák,
már 10e Ft-tól lehet kapni, de a komolyabbak (GPS, stb) 50-100e Ft körül vannak.
Van-e értelme ilyet venni?
Melyiket, milyet érdemes?
Beépítése? hova tegyük?
Mire jók egyáltalán? (csak feltölteni a youtube-ra hogy röhögjenek/bosszankodjanak rajta vagy a rendőrség/bíróság is elfogadja)
Olvastam pár cikket :Smarty BX 1000 (ez komolyabb, GPS-es 50e Ft körül van)
Kíváncsiságból rendeltem egyet, a legolcsóbbat (kb9e Ft): Ebay
Kicsi, jól elrejthető, egyszerű beszerelni. Monitor, LCD fejegység stb... nélkül is működik, csak úgy körülményesebb beállítani.
Ebben nincs GPS, a felvétel egész tűrhető minőségű még éjszaka is.
Azonban rendszámot csak nagyon közelről lehet leolvasni a felvételen.
A megbízhatósági is kérdéses, az órát már egyszer elfelejtette, volt hogy hiányzott!! felvétel file (pont az utolsó, mikor leállítom a kocsit).
Vélemények?


én is agyaltam már ezen. már csak azért is, mert sok vicceset is látok útközben. na meg néha elég jól jönnek ki a lépések, amit érdemes megörökíteni.
hogy esetleges baleset akpcsán emnnyire fogadják el, azt nem tudom, de valami jelentőssége csak van. ha már az autó típusa, színe látszik, már elegendő lehet. mégha a dátum rögzítés nem is pontos, nem feltétlen baj, egy esetleges balesetnél.
én szerintem nem rossz egy ilyen.

YELLOW Elküldve: 2013-01-27 10:42 Társalgó

troooger írta: Sziasztok,
Csak kíváncsiság kép, mennyi az olajszint jelző pálca max. és min. közti különbség dl-ben?


10dl cirka