Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2013-01-17 07:09 Fûtés - Klíma

amúgy elmélkedtem megint...
tudod mi lesz a gond? szerintem mielőtt szétszedték, akkor be volt zárva a csappantyú, magyarán a klímapanel leállítás előtt le volt kapcsolva. (az enyém is így működik) viszont a szerelő hogy ki tudja venni, ezért kézzel bemozdította. aztán, amikor rakta össze, akkor nyitott állapotban rakta vissza, miközben a klímapanel kikapcsolt állapotban volt, azaz zárt állapotú jelet küldött. tehát a panel azt hiszi, hogy mivel ő zért jelet ad, a csappantyú zárva is van, de közbe nem. ergó ha neked Anubisz is úgy működik ment nekem, akkor biturbónak nem marad más választása, mint újra szétszedni, csappantyú nélkül gyújtást ráadni, bekapcsolni a levegőfúvást, levenni a gyújtást, ugye ekkor nyitva marad, és így nyitott állásban összerakni. remélem érthető... az okfejtésem

YELLOW Elküldve: 2013-01-17 06:47 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 17:26 Fûtés - Klíma

Adamoo írta:
anubisz írta:
Adamoo írta:
Bitu79 írta: Megkérnék mindenkit,aki szeretne segíteni az nézze meg,hogy nála hogy működik a levegőkeringetés,amiről szó van,és irja le kérem.Előzményeket megtalálja lejjebb a hozzászólásokban.Köszönöm előre is.Amiben tudok,én is szívesen segítek bárkinek itt a fórumon


Fűtés az van,működik minden.Ez a külső csappantyús dolog zavar csak.Mert ha nekem nyitva vannak motorleállítás után,az nagy baj,mert bemegy igy a por az utastérbe
Ez miatt vergődök itt már napok óta






Szia! Lehet,hogy hulyeseget irok,mert Yellow-i melysegekben en nem ertek a kocsikhoz , de elvileg minden utasterbe juto levego eloszor a pollenszuron megy at...gondolom en!!!
Namarmost!!! ha van egy normalis szurod,akkor azon nem igen juthat be por az utasterbe...akkor meg nem tok mindegy,hogyan all az a csappantyu???




ezt már le akartam írni, csak mondom nem tudom pontosan, hogy van ott csövezve, inkább meg gondoltam magam. Mert vannak ott valamiféle rések meg minden, de az picsa. Nem egy 100% ig zárt rendszer a pollenszűrőtől a ventiig. De ezt is megnézem majd pontosan.


Tuti,hogy nem egy hermetikus vakuumkamra a rendszer,de annyira mindenkeppen tomitett,hogy kulonosebb merteku por betorestol nem kell tartani!
Maskulonben mindannyiunknak ropogna a homok a foga kozott,akarhanyszor megy a ventillator...


de a füst be tud rajta menni... de ha le van zárva akkor nem megy be, mert annyira lezár pont ez a lényege. hogy utcán parkolva ne jusson be minden bűz, persze ezek szerint előtte a ventit le kell nyomni, mert akkor zár be.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 17:20 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
Adamoo írta:
Bitu79 írta: Megkérnék mindenkit,aki szeretne segíteni az nézze meg,hogy nála hogy működik a levegőkeringetés,amiről szó van,és irja le kérem.Előzményeket megtalálja lejjebb a hozzászólásokban.Köszönöm előre is.Amiben tudok,én is szívesen segítek bárkinek itt a fórumon


Fűtés az van,működik minden.Ez a külső csappantyús dolog zavar csak.Mert ha nekem nyitva vannak motorleállítás után,az nagy baj,mert bemegy igy a por az utastérbe
Ez miatt vergődök itt már napok óta






Szia! Lehet,hogy hulyeseget irok,mert Yellow-i melysegekben en nem ertek a kocsikhoz , de elvileg minden utasterbe juto levego eloszor a pollenszuron megy at...gondolom en!!!
Namarmost!!! ha van egy normalis szurod,akkor azon nem igen juthat be por az utasterbe...akkor meg nem tok mindegy,hogyan all az a csappantyu???




ezt már le akartam írni, csak mondom nem tudom pontosan, hogy van ott csövezve, inkább meg gondoltam magam. Mert vannak ott valamiféle rések meg minden, de az picsa. Nem egy 100% ig zárt rendszer a pollenszűrőtől a ventiig. De ezt is megnézem majd pontosan.


de én még akkor sem értem, hogy ventivel leállítva méér marad nyitva. az oké, hogy a belső lezár, de a kölső miért nem. engem már ez foglalkoztat

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 17:01 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni





szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 16:57 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 16:36 Fûtés - Klíma

anubisz írta: nem értem mire jó az automata belső keringető, olyan szarszag jön kintről, nem zár az el semmit, nem érzékel az semmit. Mire jó az füstre? szart se ér. Milyen technika volt erre 12,14 évvel ezelőtt? beültetnek egy kutyát, ha rossz a szag zárja el?


írtam visszább hogy ez az AUC szenzor sok autóban nem működik... nekem is írja hibának az INPA. szerintem neked is írná.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 16:09 E60 Kulcs probléma

tokyo írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Egy számomra beazonosítatlan probléma megoldását keresem. E61: Hiba jelenség:távkapcs nem viszi a centrált, és a komputer beállitások is visszaugranak az eredeti alaphelyzetbe...(olasz kocsi - olasz nyelv... elfelejti a csat beállításokat és alaphelyzet fm rádiő 87.5 mhz)
Kérem a hozzáértők segítségét.
Köszönöm:Tokyo


régóta megvan az autó, csak most kezdte el csinálni vagy mi? ha most vetted, lehet mindent alapértékre állítottak a diaggal és úgy adták el. kulcs akksi gond nem lehet. kulcs tanítást hiába mondom, annak a rádióhoz nem sok köze van. szerintem csak át kell diagolni az autót a te igényeidnek. BMW szervízben is megcsinálják.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 16:07 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
Yellow majd neked esik egy fejszével, meg a kocsidnak nagyon agresszív


ezt kikérem magamnak... ártatlan vagyok, mint a ma született hányás, csak annyira vagyok agresszív, mint a calgon, nah jó mint a sósav. autót sosem, az nem tehet róla, milyen gazdája van. arról meg igazán nem tehetek, hogy a múltkori talin, az a gyerek lefejelte a térdem. pont véradás volt, gondoltam ezért csinált ilyet... a tűtől én is félek ám.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 13:48 Fûtés - Klíma

anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz inkább nézd már meg úgy ahogy írtam, neked lezár-e... aztán kiderül minden.
mondjuk neked is elzár, mint nekem, kikapcxsolt ventinél, akkor jó, ha neked is nyitva marad, akkor még jön az a gondolat, hogy esetleg FL előtt és FL után volt valami módosítás. bár nem hiszem.


azt mondta azért ideges, nehogy por menjen a kocsiba
Lehet valaki ránk állt, hogy minket szívasson


ez nekem is eszembe jutott, de már mindenki azzal csesztet, hogy összeesküvés elmélet gyáros vagyok, ami igaz...
de én 2 napja gyanakszok erre

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 13:42 Fûtés - Klíma

Anubisz inkább nézd már meg úgy ahogy írtam, neked lezár-e... aztán kiderül minden.
mondjuk neked is elzár, mint nekem, kikapcxsolt ventinél, akkor jó, ha neked is nyitva marad, akkor még jön az a gondolat, hogy esetleg FL előtt és FL után volt valami módosítás. bár nem hiszem.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 13:39 Heeelp...!

Lacza írta: Sziasztok,

gyújtó trafót cseréltem, de a hibatárolót nem tudtam törölni, így továbbra is világít a check engine lámpa. Gondolom csak műszerrel lehet törölni.
Budapesten (legjobb lenne 13. ker. környékén) van esetleg valakinek ilyenje?

üdv
Lacza


ha valóban trafó baja volt, akkor magátol elalszik majd. tudom, mert nekem is cserélni kellett. neparázz.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 13:14 Kuplung__

ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo. az utóbbi napokban azt vettem észre, hogy 1-2 fokozatnál miután váltok és felengedem a kuplungot utanna fémes hang öszsesurlodó hang hallatszik...mi lehet vajon?
reméelm nem a kuplungom megy tönkre....


akkor közkívánatra...
én is vettem iylet észre, akkor amikor csúsztatom és alacsonyabb fordulatról nyomom neki jobban, de közben csúsztatom. csak néha sikerül be. oylan a hagnja, mintha két fémet tolnál el egymáson, mintha egy öntvény radiátort hoznál csempén, ezt minden fokozatban csinálja, és megnéztem. mivel a kuplungom egyáltalán nem csúszik, így én ezt kizárnám.... bár anno én is kérdeztem itt. mondom lehet a szegecsek hangja, már kettőstömegűre is gondoltam, de jellegzetes hangjai annak sincsennek.


akkor ne aggodjam, nem kell se uj kuplung se kettös tömegü végre erre nem kell költeni ))



én ezt nem mondtam. de én vagy 2-3 éve vettem észre, azóta is ahzsnálom, nem esett még szét semmi. őszinte elszek, arra már nem emlékszek anno mit írtak...

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 13:04 Kuplung__

ateszka86 írta: hellooo. az utóbbi napokban azt vettem észre, hogy 1-2 fokozatnál miután váltok és felengedem a kuplungot utanna fémes hang öszsesurlodó hang hallatszik...mi lehet vajon?
reméelm nem a kuplungom megy tönkre....


akkor közkívánatra...
én is vettem iylet észre, akkor amikor csúsztatom és alacsonyabb fordulatról nyomom neki jobban, de közben csúsztatom. csak néha sikerül be. oylan a hagnja, mintha két fémet tolnál el egymáson, mintha egy öntvény radiátort hoznál csempén, ezt minden fokozatban csinálja, és megnéztem. mivel a kuplungom egyáltalán nem csúszik, így én ezt kizárnám.... bár anno én is kérdeztem itt. mondom lehet a szegecsek hangja, már kettőstömegűre is gondoltam, de jellegzetes hangjai annak sincsennek.

YELLOW Elküldve: 2013-01-16 12:49 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.


Most majd kikapcsolom, úgy állítom le, már én is kíváncsi vagyok. Le is fotózom majd.


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le, az gáz. ezt úgy is meg tudja nézni, hogy átvált belső keringetésre, nem az automatára hanem a simára, akkor mindenképp le kell zárnia. ha ekkor sem teszik, akkor valóban a mechanika szét van akadva.

Köszi Yellow.Sztem nem is utáljuk mi egymást,csak félreértettük egymást mindvégig.Igazami igaz,néha tulragozom a dolgokat
Kézzel átváltok belső keringetésre,akkor lezárnak a flepperek.De mikorleveszem a gyujtást,akkor kinyilanak.Ez a gondom pont.Gyujtás levételután nekem mindig kinyitnak azok a szemétláda külsők,és ugy is maradnak.De tökön rugnám a Schneideréket...



akkor még azt próbáld már meg, hogy mielőtt leállítasz kikapcsolod a ventit hogy a kímapanel ne világítson.. akkor nekem zár. húú de sokszor leírtam már ha ekkor sem zár le, akkor szerintem a vezérléssel nem ok valami.