Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 22:32 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

paolo írta: Sziasztok!

Indításnál nagyon hangos a motor. Olyan mintha nem lenne benne olaj, max. 3sec és eltűnik a kattogás, szépen jár a motor ahogy szokott.
Általában ha hosszabb ideig állok meg, mindig jelentkezik és csak kimondottan indításnál.
Gyári szűrő van benne, 5/30 as olajat lecseréltem mert gondoltam túl híg, most 10/40es van benne.
Valakinek valami ötlet?????


csak gratulálni tudok... 0w-30 olajjal simán jó. a hiba oka egyártelműen a 10w. télen iylen sűrű olajat rakni egy ilyen korszerű motorba.... gratulálok. ne csodálkozz ha oda lesz a vezérlésed... vagy más.

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 21:43 Autóvásárlás

bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BarG írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.


Ha egy 6HP váltóban 40e km-enként olajat cseréltet a gazdája, akkor 400.000 km-nél (mire tönkremenne) többet költ mintha venne egy új váltót. Ha az F sorozat 8HP-ját nézzük, abba 16.000 Ft egy liter olaj...


Csak 200e-nél már jönnek a megmagyarázhatatlan jelek, a nem akkor vált, amikor kéne, itt-ott rángat, és ez a szopás eltart az általad jelzett 400e-es cseréig úgy, hogy a gazda a pokolba fogja kívánni a bmw-jét meg saját magát, amiért ilyen szart vett. Ha meg olajat cserélget, akkor ez kitolódik arra a korra, amikor már úgyis kitolják a gépet a darabokra szedő üzemrészbe.
Meg szerencsére a 16e-es olajat egyesek kiderítik, hogy mivel lehet 3-5e környékén helyettesíteni és máris egyszerűbb az élet.


BarG osztom a mondandódat. az a 16ezres ár valószínű szervízár. ahova elvileg úgysem visznek iylen bajjal. vagy ha rossz a váltó, tudják azt mondani, hogy olajat kellett benne cserélni, persze jó drágán. gondolom a szűrő sem véletlen van benne. ha valamit szűr, akkor el is dugul, így a nyomás csökkenthet.
egy őj váltó meg... biztos nem olcsó, a bontott meg rizikós megint. de most én nem is az újakról beszélek, hanem pl egy E46 és kora beli autómatában, még ha nem is 40ezrenként, de 100ezrenként nem hiszem, hogy földhöz vágna valakit, főleg ha sok városi menés van benne. ártani biztos nem árt, ha normális olajat kap.


A 100.000 km az 2,5 x annyi mint a 40 és tényleg másabb a hangzása

A 16e Ft olaj nem szervizár, hanem a ZF-nél annyi.

Barg: 200 -nál ha szarakodik egy váltó az nem az olaj (nem) csere miatt van, hanem egészen más a probléma.


sok automatánál más márkáknál írják a 40-60ezres cserét. az is igaz, hogy ott a diffivel egyben van a váltó. de a LT olajban nem hiszek akkor sem.

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 19:51 Autóvásárlás

BarG írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.


Ha egy 6HP váltóban 40e km-enként olajat cseréltet a gazdája, akkor 400.000 km-nél (mire tönkremenne) többet költ mintha venne egy új váltót. Ha az F sorozat 8HP-ját nézzük, abba 16.000 Ft egy liter olaj...


Csak 200e-nél már jönnek a megmagyarázhatatlan jelek, a nem akkor vált, amikor kéne, itt-ott rángat, és ez a szopás eltart az általad jelzett 400e-es cseréig úgy, hogy a gazda a pokolba fogja kívánni a bmw-jét meg saját magát, amiért ilyen szart vett. Ha meg olajat cserélget, akkor ez kitolódik arra a korra, amikor már úgyis kitolják a gépet a darabokra szedő üzemrészbe.
Meg szerencsére a 16e-es olajat egyesek kiderítik, hogy mivel lehet 3-5e környékén helyettesíteni és máris egyszerűbb az élet.


BarG osztom a mondandódat. az a 16ezres ár valószínű szervízár. ahova elvileg úgysem visznek iylen bajjal. vagy ha rossz a váltó, tudják azt mondani, hogy olajat kellett benne cserélni, persze jó drágán. gondolom a szűrő sem véletlen van benne. ha valamit szűr, akkor el is dugul, így a nyomás csökkenthet.
egy őj váltó meg... biztos nem olcsó, a bontott meg rizikós megint. de most én nem is az újakról beszélek, hanem pl egy E46 és kora beli autómatában, még ha nem is 40ezrenként, de 100ezrenként nem hiszem, hogy földhöz vágna valakit, főleg ha sok városi menés van benne. ártani biztos nem árt, ha normális olajat kap.

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 16:30 Társalgó

szotakdavid írta:
YELLOW írta:
jons írta:
szotakdavid írta:
Biztos olvassa elvileg online


Mennyire egyre gondoltunk! Én is pont most néztem meg.


akkor gratulálok az ifjú párnak, még 2012-ben végre valakik egymásra találtak


Már hiányoltalak merre jártál eddig??!


én itt vagyok mindig... de bármily hihetetlen, nem mindig szólok hozzá....

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 16:25 Társalgó

jons írta:
szotakdavid írta:
Biztos olvassa elvileg online


Mennyire egyre gondoltunk! Én is pont most néztem meg.


akkor gratulálok az ifjú párnak, még 2012-ben végre valakik egymásra találtak

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 13:32 Boldog Új Évet

én a mai nap és holnap többször szeretnék kívánni, mert szeretnék középpontban lenni

Szarrá főtt a virsli, zsizsikes a lencse. Víg köszöntőt írni, így nem nagy szerencse. A pezsgős dugó épp most lőtte szét az állam, a karácsonyfa rámdőlt, megb...szott az áram. Vadul káromkodom éhes vagyok, vérzek. De azért kívánok SZÉP, BOLDOG ÚJÉVET!!!

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 13:09 Boldog Új Évet

ute107 írta: Boldog új évet márkatársak!

Yellow te meg igyál ma egy kicsit...


neeem fogok... még a végén kijózanodok barátnőm mióta velem van (5év+) azóta nem ivott, mármint max 1-2 korty pezsgőt vagy 2x. karácsonykor bevett egy alkoholos szalonnáscukrot, vagy likőrös, franc sem tudja, oszt meghajintotta. gondold el velem, aki alkohol szűz mi történne?!

egy kis vicc:

A szilveszteri buli már a javában tart, pia, tánc, miegymás. Egy srác
odamegy egy már jó ideje ücsörgő lányhoz:
- Veled nem táncol senki?
- Nem.
- Akkor feltennéd a virslit főni?

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 12:17 Boldog Új Évet

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 09:21 Autóvásárlás

BalaBMW írta: Minden autómatán rajta van, hogy lifetime oil. Mi a nyáron cseréltük és olyan szaga volt, hogy a legbüdösebb sajt elbújhat mögötte! Volt 1-2 nyűgöm a váltóval és az olaj + szűrő csere megoldotta. Azóta gond nélkül üzemel (kb 20000 km ment bele a csere óta).


nem csak automatán van rajta.... manuálison is. és ami a legdurvább, hogy főleg az automata igényli a jó és friss olajat. még a manuális annyira nem is kényes erre. automatában célszerű 40ezrenként cserélni, autómárkától függetlenül, manuálisban max 80ezrenként. de sok egyéb gyártó meg is követeli 40ezrenként minden váltóban. az automata meg kényes az olaj nyomására, és ha hazsnálódik, akkor váltorik. persze nem olyan mint a motorolaj, ebbe nem kerül üzemanyag, ez elfárad simán.

YELLOW Elküldve: 2012-12-31 09:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jons írta:
szotakdavid írta:
Úgy néz ki megvan az aksi hiba is amit ír folyamatosan a diag


Mi lett végül?


azt már ő sem árulja el

YELLOW Elküldve: 2012-12-30 05:08 Vicces :)

YELLOW Elküldve: 2012-12-29 21:41 Alufelni méretek

Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: sziasztok.320d touring ra a gyári 7 küllös M5 ös 18x8" ET18 as adatokkal 235/45 ös gumikkal mennyi az esély hogy normálisan elfér és semmit és semmibe se fog beleérni????
köszi


Nulla!

köszönöm.És mi az a kerék méret ami maximum elfér?



esetleg talán 225-ös gumival elmenne. 8,5 széles, ET35, de ez is 225-ös gumival.
pl keress 8x18-ast ET35-ben az 235-tel elmegy még.

YELLOW Elküldve: 2012-12-29 21:10 320d Motor

Milan írta: Valakinek van valami tippje, mitől van az, hogy egyszer "küllőre" indul
másszor csak 2-3-4 tekerésre a motor?
Gép csak az izzótógyertyát írja ki hibának, kettő cserés, nade ez melegen
is ugyanígy van, nincs köze a hőmérsékletnek hozzá.
(150 lovas 2003-as 320d, 204D4.)


akkó szivattyú gyanús

YELLOW Elküldve: 2012-12-29 19:54 Társalgó

ha erő, akkor M

YELLOW Elküldve: 2012-12-29 19:20 Alufelni méretek

Milo írta: sziasztok.320d touring ra a gyári 7 küllös M5 ös 18x8" ET18 as adatokkal 235/45 ös gumikkal mennyi az esély hogy normálisan elfér és semmit és semmibe se fog beleérni????
köszi


Nulla!