Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-12-21 16:58 Társalgó

ute107 írta: Mekkora munka a fl előtti 20d 5.sebességes váltóját kicserléni 6-osra.

Kardánnál lenne az igaza szopacs az átalakításnál gondolom.

Programozni kellene hozzá, vagy nem?!


Mikit kérdezd (bmw320d4), neki olyan.
egy biztos a tempomat 6. fokozatban nem megy.

YELLOW Elküldve: 2012-12-21 14:29 Társalgó

anubisz írta:
YELLOW írta:

én simán eljárok városban 50-nél 5.-ben. mostanában szoktam rá a 4-es fokozat hazsnálatára. mivel nem fogyaszt úgysem többet, de legalább valamivel rugalmasabb. számomra furcsa, mikor dízeleseknél azt olvasom, hogy városban 3.-ban mennek. ezért nagy a városi fogyasztás. mondjuk én pesti körülmények között elég ritkán vezetek, miskolc, debrecen inkább, de ott is simán mentem 50-nel. egyszer nem volt olyan szitu, hogy vissza kellett volna váltanom. simán le lehet követni a forgalmat úgyis. nem versenyezni akarok én városba, hogy mindig ott legyen a max nyomaték, lóerő a fokozatban.


Nekem volt sima adagolós diesel BMW is, sima szívó, azt beraktam 1 be, leléptem a gázról, a kuplungról, simán felmászott egy dombon, emelkedőn is gázadás nélkül. Szinte lehetetlen volt lefullasztani,persze már más a finomabb befecskendezés, de azért egy dieselbe van erő, nyomaték, hogy szinte bármely fokozatba el lehet kényelmesen városozni.Max nem ugrik egyből ha odalépsz.


hát pont ezé mondom, hogy nem értettem a 3. fokozatot városban. a dízel mégjobban bírja a magas fokozatot alacsony sebességgel, mint a benyás...
nekem pont az a gondom, hogy ha én pl 3-asban megyek ezzel a szarral városban, akkor kicsit odalépve annyira megugrik, nem viccelek, asszony csak bóbitázik az ülések, ha meg motorfékezni akarok, az is sokat fog rajta. örülök neki, hogy jó a kompresszió meg ilyenek, de nah. meg keresztfater lévén sok dízelt vezettem, neki szinte mindig az volt, és városos témában mindig 5-ben mentünk, akár nagy puttonyos long merci sprinter (ami 80 lovas szívódezső ), akár bármi...

YELLOW Elküldve: 2012-12-21 13:06 Társalgó

anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta:
csbalu írta:
Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson, he jó gyerek! ha rendszeresen mérnek be 50-es táblánál 70-nel, akkor nem gondolod, hogy a hiba a lábadban van? tudod mi a szitu, de azért is 70-nel mész
vagy úgy érted, hogy nem mész anynival, de olyanról akpsz csekekt?


Tudod, mikor lankad a figyelem, mert már rég nem mértek, sőt még neten is megnézed, és nincs kiírva mérés, aztán messziről nézed, hogy "ott szoktak állni, de most nem", aztán hopsz, a domb mögött felbukkan, pont mikor elérted a hetvenet...

Szóval ilyesmik. Megaztán mivel minden nap arra megyek, minden nap szenvedek, hogy 50-el tötymörgök a fák között. sokszor nagyon nehéz. pont azért mert kurvára indokolatlan. mintha egy helyben állnál...



Na cseszd meg a bogarat az aláírásodban, hogy fél percig nyomkodtam a monitort hogy lenyomjam a bogarat.....

Baj a BMW-vel hogy kurvára a 70et szereti városban, és észre sem veszed... 50 szinte tarthataltan, csak tempomattal......


szerencse, hogy nem M5 el jársz, ha már ezzel se lehet 50 el menni.


Anubisz, neked mi az átlag? Amúgy az 50 az kettes, vagy már hármas? Most így tök nem vágom...


én se vágom, csak furcsálltam amit a gyerek írt, hogy 50 el alig lehet menni, már egy 2000 diesel BMW vel. Hogy valaki nem akar azt megértem, de hogy már alig lehet, no ez furcsa. Én nem írtam semmilyen átlagot. Csak akkor hogy járnak az 500 lóerős kocsikkal városba. Ehhez bátorkodtam hozzászólni.


én simán eljárok városban 50-nél 5.-ben. mostanában szoktam rá a 4-es fokozat hazsnálatára. mivel nem fogyaszt úgysem többet, de legalább valamivel rugalmasabb. számomra furcsa, mikor dízeleseknél azt olvasom, hogy városban 3.-ban mennek. ezért nagy a városi fogyasztás. mondjuk én pesti körülmények között elég ritkán vezetek, miskolc, debrecen inkább, de ott is simán mentem 50-nel. egyszer nem volt olyan szitu, hogy vissza kellett volna váltanom. simán le lehet követni a forgalmat úgyis. nem versenyezni akarok én városba, hogy mindig ott legyen a max nyomaték, lóerő a fokozatban.

YELLOW Elküldve: 2012-12-21 11:17 Üzemanyag fogyasztás

Matt3er írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta:
YELLOW írta:
WiPa írta: Sziasztok!

Kb. másfél hónapja vettem egy 2004-es 320d touringot. (Azelőtt ugyan ilyen évjáratú sedanom volt). Sajnos az autó fogyasztásával valami nagyon nincs rendben városban 11-12 liter az átlag (a sedan-nál ez kb 7 liter volt), nem csak óra szerint, hanem számolva is. Az autót már két szervizben is megnézettem. Ami biztos, hogy az injektorok rendben vannak, a termosztát is ok. Egy BMW-kre szakosodott műhely számítógépre is rádugta, és minden a lehető legnagyobb rendben van. Csak valahogy mégis 650 km alatt kiürül a tank. Azt mondták, hogy ők nem tudnak segíteni. Az egyetlen megoldásnak azt látták, ha súlyos pénzekért elkezdek minden alkatrészt lecserélni, ami esetleg a problémát okozhatja.

Találkozott már valaki hasonló problémával? Van ötlet, hogy hol lehet a kutya elásva?

Minden segítséget nagyon szépen köszönök előre is.


ha most kezdte el, akkor lehet neked is termosztát (főleg az EGR-é) lesz a gond. vízhőfok mutató hamar középre áll (10km-en belül)? ha nem akkor ott lesz a gond.


Már 60-70 pár foknál is középen áll a mutató, titkos menüben kell megnézni a hőfokot, ha nem áll be 84-86 fokra, akkor baj van. Emelkedőn kis fordulaton menj és nézd közben a fokot, hamar el kell érnie ha jó.
Légmennyiség mérőt is nézd meg, húzd le a csatlakozót és menj vele pár száz km-t, lehet ott lesz a probléma.



azé akkor drasztikusabb ha középre sem áll be...
a légtömegmérő hibának más jele is van. rángatás, torpanás, instabil alapjárat. ez olyan mértékű többlet fogyasztás, hogy annak nagyobb jele lenne.



Ezt én saját tapasztalatból mondtam, beáll középre de attól még lehet hideg a víz.
Légmennyiségmérőnél nekem nem torpant, kicsit nehezebben pörgött fel, de többet evett. igaz nem ennyivel, hanem kb. 1,5l.


az a baj a légmennyiségmérővel, hogy ha lehúzod, akkor ugyanúgy nem fogod észre venni. ugyanis jó autónál ha lehúzod, akkor középértékkel számol feszt, a fogyasztás megnő. viszont itt lehet valami, hogy pl lehet valahol szakadást érzékel és éppen ezért nem a légtömegmérő jelével dolgozoik. de ezt meg a diag kimutatja úgyis.

YELLOW Elküldve: 2012-12-21 10:10 Üzemanyag fogyasztás

Matt3er írta:
YELLOW írta:
WiPa írta: Sziasztok!

Kb. másfél hónapja vettem egy 2004-es 320d touringot. (Azelőtt ugyan ilyen évjáratú sedanom volt). Sajnos az autó fogyasztásával valami nagyon nincs rendben városban 11-12 liter az átlag (a sedan-nál ez kb 7 liter volt), nem csak óra szerint, hanem számolva is. Az autót már két szervizben is megnézettem. Ami biztos, hogy az injektorok rendben vannak, a termosztát is ok. Egy BMW-kre szakosodott műhely számítógépre is rádugta, és minden a lehető legnagyobb rendben van. Csak valahogy mégis 650 km alatt kiürül a tank. Azt mondták, hogy ők nem tudnak segíteni. Az egyetlen megoldásnak azt látták, ha súlyos pénzekért elkezdek minden alkatrészt lecserélni, ami esetleg a problémát okozhatja.

Találkozott már valaki hasonló problémával? Van ötlet, hogy hol lehet a kutya elásva?

Minden segítséget nagyon szépen köszönök előre is.


ha most kezdte el, akkor lehet neked is termosztát (főleg az EGR-é) lesz a gond. vízhőfok mutató hamar középre áll (10km-en belül)? ha nem akkor ott lesz a gond.


Már 60-70 pár foknál is középen áll a mutató, titkos menüben kell megnézni a hőfokot, ha nem áll be 84-86 fokra, akkor baj van. Emelkedőn kis fordulaton menj és nézd közben a fokot, hamar el kell érnie ha jó.
Légmennyiség mérőt is nézd meg, húzd le a csatlakozót és menj vele pár száz km-t, lehet ott lesz a probléma.



azé akkor drasztikusabb ha középre sem áll be...
a légtömegmérő hibának más jele is van. rángatás, torpanás, instabil alapjárat. ez olyan mértékű többlet fogyasztás, hogy annak nagyobb jele lenne.

YELLOW Elküldve: 2012-12-21 09:15 Társalgó

YELLOW Elküldve: 2012-12-20 22:51 Üzemanyag fogyasztás

WiPa írta: Sziasztok!

Kb. másfél hónapja vettem egy 2004-es 320d touringot. (Azelőtt ugyan ilyen évjáratú sedanom volt). Sajnos az autó fogyasztásával valami nagyon nincs rendben városban 11-12 liter az átlag (a sedan-nál ez kb 7 liter volt), nem csak óra szerint, hanem számolva is. Az autót már két szervizben is megnézettem. Ami biztos, hogy az injektorok rendben vannak, a termosztát is ok. Egy BMW-kre szakosodott műhely számítógépre is rádugta, és minden a lehető legnagyobb rendben van. Csak valahogy mégis 650 km alatt kiürül a tank. Azt mondták, hogy ők nem tudnak segíteni. Az egyetlen megoldásnak azt látták, ha súlyos pénzekért elkezdek minden alkatrészt lecserélni, ami esetleg a problémát okozhatja.

Találkozott már valaki hasonló problémával? Van ötlet, hogy hol lehet a kutya elásva?

Minden segítséget nagyon szépen köszönök előre is.


ha most kezdte el, akkor lehet neked is termosztát (főleg az EGR-é) lesz a gond. vízhőfok mutató hamar középre áll (10km-en belül)? ha nem akkor ott lesz a gond.

YELLOW Elküldve: 2012-12-20 22:37 Ajtónyítási Gondok!

Robinson írta:
YELLOW írta:
Robinson írta:
anubisz írta: A költői kérdés, már csak az, egyáltalán be tudott jutni a kocsiba, mert ugye az nem derült ki.


Inkább annak járnék utána, hogy a saját kocsijába akart-e bejutni


jogos a felvetés... csak én már nem merek ilyet kiírni, mert így is üldözési mániás vagyok... éppen ezért nem is válaszoltam


A különbség, hogy én viccnek szántam, Te meg komolyan elgondolkodsz az ilyesmin


a különbség az, hogy Te csak azt mondod, hogy viccnek szántad, de én be ismerem, hogy nem...


szerk.: a teljes jóindulat szól belőlem, hogy természetesen én sem feltételezek ilyet senkiről..... (nyíltan) nem lenne etikus

csákánnyal nyitható

YELLOW Elküldve: 2012-12-20 22:06 Ajtónyítási Gondok!

Robinson írta:
anubisz írta: A költői kérdés, már csak az, egyáltalán be tudott jutni a kocsiba, mert ugye az nem derült ki.


Inkább annak járnék utána, hogy a saját kocsijába akart-e bejutni


jogos a felvetés... csak én már nem merek ilyet kiírni, mert így is üldözési mániás vagyok... éppen ezért nem is válaszoltam

YELLOW Elküldve: 2012-12-20 14:14 Autóvásárlás

tschikosch írta: Üdv!
Vélemény a lenti autóról?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-6453629


szép. de ha azt nézem a piacon a többihez képest talán drága. mondjuk ezek között van a legtöbb legalja. mármint E39 között. ha valóban jó, akkor érdemes, mert jól felszerelt. viszont ismerős E39 25td (2003) folyamatosan szív az automata miatt. állandóan csak káromkodni hallom, egy éve próbálja eladni. pedig amúgy az is szép állapotú autó, de az aut. váltóra más sok 100ezret költött és kinti német szervizekben.

YELLOW Elküldve: 2012-12-20 14:11 Tolató radar

csbalu írta: Mit gondoltok erről?
ERRŐL
Nekem gyárilag nem PDC-s de sokszor jól jönne.
Új lököst nem akarok venni főleg nem azt a rengeteg PDC szenzort, meg egyebeket, én irreálisan drágának találom, minden minden gyári kiegészítőt.
Ilyet viszont lehet tennék előre hátra. Segítene a parkolásnál.



háát nem si tudom. vegyél. ha bevállik veszek én is. mert unja már barátnőm is, hogy hátra zavarom, mikor tolatok a parkolóházban én mindig fal mellé állok, és jobb oldallal közel hozzá tolatva falig a legközelebb, amennyire csak lehet. nem tudom ez mi alapján érzékel, meg hogy mutat az autón... mert oké fémet "lát".... vagy a testek által körülvett mágneses mezőt érzékelnééé?

YELLOW Elküldve: 2012-12-20 13:09 Társalgó

Robinson írta:
kempelen írta: Nem vagyok rendőr és nem is akarom őket védeni, mert a törvény úgyis védi őket, de egyetlen egyszer sem láttam még olyan kommentet, hogy srácok belefutottam képzeljétek el, nekem be kell fizetnem, de ti - ha arra jártok - figyeljetek. Ellenberger:

- megmértek, a kurva anyjukat
- megmértek, hogyan tudok kibújni alóla
- 50 helyett 86-al mentem, majd keresek két tanút és megoldottam az ügyet


De annál bővebb a szokásos proli magyar virtus. Mindenkinek a kurva édesanyját, de én akkor is kivétel leszek.
(erősen kíváncsi lennék ha majd egyszer egy hasonló gyorshajtás miatt mondjuk egy járdáról lelépő gyereket kell agyontaposni akkor is az lesz az első hogy nem a zebráról lépett le, igaz? és itt már nem a tény, a lényeg hogy jogos e vagy sem, hanem a következmény)

Magam is léptem túl a sebességet (főleg autópályán, de városban volt rá eset), de minden egyes csekk ami emiatt jön gondolkodásra késztet, hogy hátha én nem csinálok jól valamit. Ehelyett itt a többség csak önmagát mosdatja...

Minden kétséget kizáróan vannak szélsőséges esetek, mint a kint felejtett 30as és az indokolatlan 20as mérése.




Márpedig én ragaszkodom hozzá, hogy a büntetéseim nagy része ki@@@@ttul indokolatlanok. Megválogatom, hol mennyivel megyek, a forgalmi, és egyéb viszonyokat is figyelembe veszem. Nem száguldozok ha szakad a hó, vagy merő jég az út stb. Igen, mindannyian szabályt szegünk, de én akkoris kötöm az ebet a karóhoz, hogy irreálisak nagyon sok helyen a szabályozások. egy nagyonjó példa erre a negyedik kerületi óceánárok utca. 50-es korlátozás, ahol 70-el szoktak mostmár rendszeresen bemérni...

http://www.norc.hu/pano/SsgxdKYN/

"4 sáv", erdő jobbról-balról, jó hosszan. 50-el mész, olyan mintha állnál. Vajh itt mi indokolja az 50-et?


Robinson, he jó gyerek! ha rendszeresen mérnek be 50-es táblánál 70-nel, akkor nem gondolod, hogy a hiba a lábadban van? tudod mi a szitu, de azért is 70-nel mész
vagy úgy érted, hogy nem mész anynival, de olyanról akpsz csekekt?

YELLOW Elküldve: 2012-12-20 12:56 Társalgó

ute107 írta:
YELLOW írta: apámtól is elvenném


Én az enyémtől csak ha parkol és tolat!


az enyém iylen digitális sofőr, csak 0 és 1. fék - gáz. ennyi. motorfék, meg késői reakció, a tolatás katasztrófa, ha jobbra kell kanyarodni, mindig lemegy az útról a hjobb hátsóval, az sem baj ha szakadék van... pedig régen Ladával jól vezetett... aztán kadett, astra H, látszik, hogy az FWD nem embernek való
teljesen egyértelmű, igye FWD-nél nem elég, hogy az orrát belógatod a kanyarba és gázzal fordítod a farát, itt ha beteszed az orrát később ér a fara, az ív miatt meg....

YELLOW Elküldve: 2012-12-20 12:48 Lengéscsillapitó

ute107 írta: Nézegetem én is a hátsó rugókat, és fura dolgot tapasztaltam.

A startauto honlapját néztem, gondoltam megnézem a választékot és beírtam az autóm adatait a webshopba és a kidobott hátsó lengéscsillapítókról azt írták, hogy ezt szerelték e36, e46 és e90-be is.
Monroe, Kayaba, Sachs típusoknál is hozza mind a három generációt!

Lehetséges ez?!


miért ne? E36 futőműve sem sokban tér el... nálunk vannak alu dolgok ennyi. E90-be meg még több. első rugókban van nagyobb eltérés, mert ott a motorok miatt vagy keményebb avgy puhábbakat használtak. a kombi rugólk is keményebbek valamivel....

YELLOW Elküldve: 2012-12-20 11:43 Társalgó

ute107 írta:
Puli írta:
YELLOW írta: na a traffipax-os vitához egy kis adalék. a rendőrségnek mindig igaza van

http://www.sonline.hu/somogy/k...oto-475605


Látod ez az undorító!!!

Nekik kellene példát mutatni!!!


Azért itt egy kicsit a másik oldalra állok! Elolvastátok a cikket???

A közúti forgalom ellenőrzése során a közúti forgalom ellenőrzését végző berendezést, illetve azt a járművet, amelyben a közúti forgalom ellenőrzését végző berendezés üzemel, a közúton úgy kell elhelyezni, hogy a gyalogos- és járműforgalmat indokolatlan mértékben ne akadályozza.

Az ilyen jármű a járműforgalom elől elzárt területen, továbbá a közútnak azon a részén is elhelyezhető, ahol a járművek megállása vagy várakozása tilos.”

Akkor lenne jogos, ha olyan kép készült volna, hogy ott a gyalogosok, vagy akár egy babakocsit toló anyuka/apuka nem tudott volna - vagy legalább is nehézkesen elmenni a sebességmérést végző autó mellett.

Gyerekek. Ahogy itt lent is szó volt róla.

Mindenkit bemértek már/vagy be fognak, mindenki autója össze volt már törve/vagy lesz....
de azt tudni kell, sajnos erre kis hazánkban még szükség van, mert nincs olyan közlekedési morál a járművezetők körében, hogy betartsák a szabályokat. Mindenki szabálytalankodik, de a kérdés, hogy hogyan és hányszor.

Mindenki mikor elindul otthon, aláírhatna egy papírt mikor a diseleseknél az izzítógyertya visszajelzője elalszik/ a benzineseknél pedig a gyújtógyertya első szikrájakor, hogy az aznapi közlekedése során EL FOG KÖVETNI LEGALÁBB 1 közlekedési szabálysértést. Most őszintén ... ki nézi meg, hogy működik-e tolató lámpája?!

És ezzel a kérdéssel kocka voltam, nem ezt akartam említeni.

Szóval igaza van Anubisznak, Yellownak... itt elég sokunknak. De sajnos kell a mérés, mert ha nem lenne, akkor Need 4 Speed legújabb részéhez, csak egy autó kellene meg üzemanyag.

Azt is kijelenthetem, néhol az esetek 20%-ban nem olyan helyeken kellene mérni, ahol még két madár sem repült egymásnak, meg nem a város egy kis utcájában a 20-as táblára kell rámérni. De ezt meg, hogy ki dönti el azt ti is tudjátok, nem az aki a szájbab...ott trafis autóban ül...

Neki reggel mondják, Józsi odaállsz... de... nincs de...

Remélem nem sértettem meg senkit monológommal, és nem tapostam senki lelki világába...



igazad van! maga a mérős rendőr nem tehet róla, parancsot teljesít. én pl sok olyan helyet tudnék, ahol mérhetnének. ráadásul a beállás is jó a helyekre nem zavarna senkit civil autóból lehetne lőni. 40 helyett én is mutató szerinti 40-nel megyek, de van aki 50-nel, ráadásul sok baleset is szokott ott lenni, gyalogos gázolás. vagy oylan ehlyet ahol nem nagy a forgalom, de a 70 tábla mellett száguldoznak. pedig a tábla jogos, mert annyira szar az út, hogy néha még a 70 is sok. és ameliyk elszáll mellettem 90-nel 100-zal veri fel a kavicsot. ami ellen nem tudok tenni sajnos.
én ha rendőr lennék és szabad kezet kapnék mérésre, nagyon megszivatnám a jónépet. az ilyen fogások kb 10%-ban van visszatartó ereje, mármint 10% az aki jobban oda fog figyelni, a többi ugyanúgy megy. lásd itt. mint ahogy írod is az emberek fejével van gond, nem vagyunk felkészülve erre, a közlekedésre. én sokszor nem értem, egyesek hogy kaptak jogsit. apámtól is elvenném