Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-11-22 09:28 Motorolaj

vivaladiesel írta:
gampetibor írta:
VIDEO

na ez kemény... ha -22 nincs is de télen -10 simán van reggel amikor indulok melóba, és ha belegondolok hogy méz sűrűségű az olaj a gépben pfff.... milyen kenés lehet a motorba ilyenkor? gondolom percekig zéró


Ezért nagy baj, hogy még mindig nem kopott ki a köztudatból a 10w-s olaj használata...


tudod mi a durva? amikor egy másik odlalon egy BMW-s topicban, olyat mondanak, hogy minek 0w, 5w olaj egy 1.6-osba. meg ne csodálkozzunk ha 140-nel lemegyünk horvátba, akkor megég az olaj... mi köze van a hidegoldali viszkozitásnak a megégéshez? csak azért mert x,y az M3-asbá 10w-60 olajat tesz... ha garázsban áll fűtöttben, akkor világis, de tök felesleges. 96-tól kb 0w, 5w ajánlások vannak. és még én lettem kinézve, mert leírtam, hogy leragadtak az E30 szintjén...

YELLOW Elküldve: 2012-11-22 08:11 Automata ajtózárás

kempelen írta:
Coyote írta:
anubisz írta:

Nálam is úgy van, indíttok, és még nem is indulok el, de már lezár, mikor leállítom a kocsit kinyit.


Na ez kell nekem! Ezt ki tudja belőni? Vigyem be egy márkakerbe?

Ha automatán nyit is, az kéne!!!




Bocsánat, hogy beleszólok, de minek is ez a teljesen feleslegesnek látszó fícsőr?

Ha ki akarsz ugrani a kocsiból, akkor is hozzá kell nyúlnod a belső ajtókilincshez, nem? Hacsak nem dob ki magától, mint Michael Knight autója?

Éppen ezért minek nyisson ki, ha a kilinccsel úgyis ki fogod nyitni. Jah, hogy egy húzás helyett kettőt kell húzni a vezető oldalon?? (elsőre ugye, mert utána már kinyit az egész körbe és az utasoknak csak egyet kell húzni a kilincsen de hát azt így is-úgy is)
Hah hát aztán mostmár micsoda botrány ez kérem.

De ha tudtok épkézláb magyarázatot arra, hogy kell, akkor meg vagyok győzve.

Szerintem bőven elég ha elindulsz és lezár, majd ha megálltál úgyis magától nyílik ha megrángattad a kilincset...



én megfeleslegesnek tartom ezt a funkciót van gyerekzár hátul, elől meg gondolom egy felnőtt nem fog azzal játszani, hogy menetközben nyitogatja az ajtót és kiabálja, hogy "repülüüüünk!"
keresztfater pösójában az agyamra megy, ráadásul akkorát csattan, hogy azt hiszem elhagytam a kereket.

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 23:04 Nem indul el

Mentija írta:
Már csak azt nem értem hogy lehet az hogy 1x jó 1x nem. ha rossz akkor nem működik többet vagy tévedek?



ez olyan mint mikor a relé beszarik a grundmodulban és egyszer nyílik, egyszer nem az ajtó. majd egyszer végleg megadja magát.

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 21:31 Nem indul el

Tano írta:
Mentija írta: Sziasztok!

Érdekes problémám lenne egy e46-os 320d bmw-mel, kb 1 hete kezdte elinduláskor a kulcs elfordítása után nem tekert az önindító. semmi hibát nem jelzett így arra jutottam hogy valami hibaüzenet lehet. levettem az aksisarut 24 órára hátha elfelejti a hibát de másnap sem indított. tiszta ideg lettem hagytam és arra jutottam, hogy majd másnap átnézem a biztosítékokat, de mielőtt neki álltam volna megpróbáltam elindítani és pöccre ment. azóta 1 hétig működött minden probléma nélkül tegnap délután beálltam vele az udvarba és ma ismét ugyan az a hiba jelentkezett kulcs elfordítása után nem teker az önindító.

Segítséget előre is köszönöm!!!


A gyújtás ráadásakor felvillannak és elalszanak a műszerfalon a lámpák?


Te is Nap kitörésre gondolsz?

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 18:48 Motorolaj

0w-20, 0w-30 -50 fokban, erről beszéltem. viszont a hideg oldali egyforma mégis más. illetve -30 fokon is így folynak a 0w-sek szóval fura


YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 18:45 Motorolaj

YELLOW írta:
gampetibor írta:

na ez kemény... ha -22 nincs is de télen -10 simán van reggel amikor indulok melóba, és ha belegondolok hogy méz sűrűségű az olaj a gépben pfff.... milyen kenés lehet a motorba ilyenkor? gondolom percekig zéró


egyébként nekem furcsa, én -22 fokban túl sűrűnek találom a 0w-s olajat. főleg ha elolvasod a totalcar-os cikket, amiben leírja, hogy a 0w-s olajat -30 vagy -35 fokon vizsgálják. nálunk tavaly télen, vagyis januárban vagy fenruárban volt -22fok és nagyon örültem, hogy birigliznem kellett

a lényeg, hogy amilyen a 0w-s a képen, a 10w-snek kéne olyannak lennie kb.
láttam oyan videót, ahol 0w-30 és 0w-40 olajat teszteltek igaz két márka volt, és a 0w-40 alig akart megindulni a dobozból.



YouTube videó

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 18:38 Motorolaj

gampetibor írta:

na ez kemény... ha -22 nincs is de télen -10 simán van reggel amikor indulok melóba, és ha belegondolok hogy méz sűrűségű az olaj a gépben pfff.... milyen kenés lehet a motorba ilyenkor? gondolom percekig zéró


egyébként nekem furcsa, én -22 fokban túl sűrűnek találom a 0w-s olajat. főleg ha elolvasod a totalcar-os cikket, amiben leírja, hogy a 0w-s olajat -30 vagy -35 fokon vizsgálják. nálunk tavaly télen, vagyis januárban vagy fenruárban volt -22fok és nagyon örültem, hogy birigliznem kellett

a lényeg, hogy amilyen a 0w-s a képen, a 10w-snek kéne olyannak lennie kb.
láttam oyan videót, ahol 0w-30 és 0w-40 olajat teszteltek igaz két márka volt, és a 0w-40 alig akart megindulni a dobozból.

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 17:19 kormánymû

E46 FACELIFT ELŐTTI KORMÁNYMŰ.LÓGÁS ÉS FOLYÁSMENTES ÁLLAPOTBAN!
ÖSSZEKÖTŐKKEL KOMPLETTEN.

Ár:60.000 Ft

Tel.:20/5696748 E-mail: bamowe@freemail.hu

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 16:28 Automata ajtózárás

anubisz írta:
Tano írta:
Coyote írta:
szotakdavid írta:
Coyote írta: E46 tud olyat, hogy automatikusan bezárja az ajtókat bizonyos sebesség felett?


Igen,nekem mükszik is csak egy bibi van vele nem nyitja ki motor leállítás után úgy mint az e60.


akkor az inkább bosszantó lehet... hol lehet belőni, csakis gépre kötve aktiválható?


Bosszantónak nem mondanám. Gyorsan megszokod, hogy vagy kétszer húzod a nyitót, vagy rányomsz a gombra a vészvillogó mellett.
Aktiválni ezt is a CKM-ben lehet.


Nálam is úgy van, indíttok, és még nem is indulok el, de már lezár, mikor leállítom a kocsit kinyit.
Egy nagy tudású okostojás, nem mondom a nevét, mikor leírtam azt mondta, ilyen nincs az E46 nál. Igaz még a használati manuál is írja, de neki a véleménye, ilyen akkor sincs.
Hát jól van. Isten állatkertje .......


ki volt az? csak az okostojás miatt veszem magamra, de nem emlékszem, hogy ilyet mondtam volna. ha igen mikor? ne hagyj kétségek között.

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 16:10 Társalgó

lécci szavazzatok! hisz BMW-ről van szó.

http://rozsdakupac.hu/kezdolap.php

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 15:30 Motorolaj

Tano írta: Egy idevágó friss cikk a Totalcaron. Talán segíti a döntést.


jó cikk. a végén a mazdás rész az jól jön havernak.
na meg az uccsó mondat

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 13:47 Futómû és hibái

ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??


gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.


Lehet,hogy akkor az a szilent hülyeség lenne,de arra lennék kíváncsi,ha M-es rugót tennék alá,mennyivel lenne lejebb,és mennyivel kényelmetlenebb??


az M-es rugó úgy tudom 1-2 centit ültet, szerintem nem lenne vészes keménységben. ha keményebb rugókat akarsz, akkor olyat kell venni, ami nagyobb motoros autókba való, mert azok keményebbek a nagyobb súly cipelése miatt. viszont ha ültetni is akarsz, akkor szintén.csak rövidebb rugók kellenek.

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 13:04 Az E46 Üzembentartási költsége.

popovic írta:
zoley88 írta:
Tano írta:
zoliika írta:
Alesi írta: Ha valakit erdekelne az autom fogyasztasa, feltoltottem amit eddig vezettem a spritmonitor.de-re (kb 1 eve irogatom a telefonomba):

KATT


Ez nagyon jó "találmány" Én is vezetni fogom


Igen az, én nem csak a tankolást vezetem ott. És még az aláírásba is be lehet linkelni, mint nálam is látszik.

Valóban hasznos, nem csak felvezetés, de statisztika is bár 7,7et számít, a fedélzeti szgép 7.2t mutat.


utannaneztem ezen a spitmonitoron es sok erdekesseg van benne
amugy amit irtok fogyasztast eleg soknak tunik , hozzam kepest
igazabol az enyem 5 sebesegges es a fogyasztast meg nem sikerult 5liter fole vinni komolyabban mindegy hogy tel vagy nyar van
igaz sose huzatom ki, max 2200 -nal elvaltok vele
es premium cuccot tankolok bele , nem mintha ez sokat szamitana vagy nem tudom...

udv:popi


és ezt a fogyasztást a fedélzeti jelzése alapján írod?

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 12:57 Futómû és hibái

ember84 írta: Szevasztok!http://autotechnika.hu/uploads...24-26.pdfl
Olvassátok el,mi okozza a vályús gondokat!Ebből kiindulva,ha a lengőkar nagy szilentjét valami brutál erősre cserélném,megszűnne a vályú húzása??Milyen lenne,széria futóműbe kicserélni ezt a két szilentet,a 4 rugót M-esre,és 4db Koni gátlót betenni????Valaki vélemény??


gyárilag azért van benne olajtöltetes szilent, hogy csilalpítson. ha kicseréled erre a purietán vagy mi a szarra, mást fog szátverni. persze versenyautókon gömbcsuklós fémes csapágyas megoldások vannak, ami erős, mert kell a versenyre. de ott van pénzt mást is cserélni ha kell.
van aki esküszik rá. ha lesz felesleges pénzem lehet én is kipróbálom. de nekem a friss szilentblokkal is húzta, szóval azzal sme lenne másképp.
ha megteheted próbáld ki és várjuk a beszámolót.

YELLOW Elküldve: 2012-11-21 11:29 Motorolaj