Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 13:42 Motorolaj

kempelen írta:
YELLOW írta:
Szemy írta: Nos, ahogy igertem megneztük a szomszedomnal az olajosdobozok vonalkodjait. 2 db 1 literes eredeti BMW 0W-40 olajrol van szo, amelyeket nemet boltokbol interneten keresztül rendelt. A vonalkodok a következöek:

83 21 0 398 504
83 21 0 398 507

Az elsö 3 szamjegy = 832, ami a Yellow altal melleket adatok alapjan Olaszorszagot jelöli...


jellemző én még csak ilyet láttam eddig, ezé nem is raknék bele


Jellemző a fenét és finoman fejeztem ki magam. Az a jellemző hogy napok óta rágjátok a szar a semmin.

Mindkettő gyári cikkszám.



oké, hogy gyári cikkszám de ha maga a kód is csak azt tartalmazza, akkor meg oszt végképp nem fogok hinni annak, mi van benne.
egyábként a többi olajnál igaz a vonalkódos téma. az meg, hogy a BMW-sen már nincs rajta olyan kód... az gyanús

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 13:36 Motorolaj

zoliika írta:
YELLOW írta: itt egy kis írás a vonalkódról, (4-5. oldal érdekes főleg a részünkről)

klikk



Tényleg kezdi elönteni a szar az agyamez is olaszés mégis" made in germany" van ráírva!Ez az olaj van most benne.....


meg kellene nézni valamit. ha androidos telód van, akkor van egy progi barcode scenner a neve. azzaé rá kellene olvastatni a kódra, mert lehet a kód nem egyezik a felette lévő számsorral. próbáltam monitoron keresztül, de nem olvasta be.

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 11:17 Motorolaj

itt egy kis írás a vonalkódról, (4-5. oldal érdekes főleg a részünkről)

klikk

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 09:12 Motorolaj

zoliika írta:

Tényleg meg fogom ezeket nézni..............
Nekem az az érzésem ezekkel a dolgokkal.........Írta Szemy:Bmw szakszervíz 25-30 €/lityi Alles Klar!De,akkor miért van az,hogy (nem fogok mélységekbe belemenni)a lényeg 1 alkatrészről beszélek Bmw szervíz 240e huf más forrás 170 e huf ugyanaz a márka még az sincs ,hogy utángyártott mert csak ez az egy fajta létezik.Hogy lehet az ,hogy az Alaska szélvédő mosó egy barkácsboltban az 5 literes 8.5€ egy benzin kúton ugyanaz meg 19€?????Itt is hamisítanak?


hogy lehet? hát benzinkúton minden drágább. mert ha kell valami sok esetben csak ott tudod megvenni gyorsan. a tesco kutakat is azért szüntették meg, mert olyan áron voltak ott cuccok, mint az üzletben és a legtöbben csak oda ugrottak be ha gyorsan kellett valami.

pont ezt írtam visszább, de úgy látszik sokan nem értették. biztos dolog NINCS!
ha valami nem hamisított, akkor az ugyanúgy az egyik helyen olcsóbb a másikon drágább, de ha hamasított akkor is. erről lehet a kereskedő sem tud. pont ez a baj az emberekkel a vásárlókkal. itt többször elhangzott az, hogy aki ócsó, fusi olajat vesz az ne csodálkozzon. honnan tudja biztosra, hogy az nem eredeti? honnan tudja, hogy amit dupla, 3x-os áron vesz egy neves boltban, az nem ugyanaz-e mint az olcsó? pont ezt magyaráztam ne az ár legyen már döntő, ne az alapján mondjuk meg mi eredeti vagy hamis. persze, hogy a szervíz nagyobb haszonnal dolgozik. ebből élnek. vagy az alkatrészen fognak, vagy az óradíjon. vagy itt nálunk nike, adidas bolt. 50%akcióban is dupla annyiba kerül a cipő, mint az outlet-be, meg az ukrán piacon is ugynaaz van tized áron. de az emberek bemennek, mert itt biztos eredeti van, mer azé drága.... stb. már most kicsit off leszek, de amit a kínaiban adnak 3500 Ft-ért nadrágot, annak az előállítása kb 50Ft. Olyan nagy tételben jönnek az áruk, hogy a fuvarozás minimális összek. a legtöbb kínai üzletben nem adnak számlát, csak egy szalagos számológépes papírt, rajta az árral és dátum. nem adóznak semmit, és mekorra haszonnal dolgoznak! ezért járnak a legújabb X6, X5, Merci R osztállyal, milliomos negyedekben laknak, hatalmas üzleteket bérelnek.
eccer betelt a pohár és kértem, hogy adjanak blokkot. aszondja ott van. mondom azon hol szerepel az üzlet, az adószám, a cím, stb. elkezdi ott van a dobozon. mondom nem érti. hát ha ennyire kell, akkor ad. (kár hogy nem ellenőr voltam) aztán mikor szálltam be az autóba, látom a másik üzletből, mert szükség van 2x 800m2-nyi területre, szalad át a kínai csaj. vagy sztornózták a blokkom, nehogy az adóhatóság lássa, hogy hírtelen eladtak valamit, vagy azt hitték mi vagyunk ellenőrök. ha az összes kínai adózna, sokkal jobb lenne, csak senki nem veszi észre. OFF!

szóval ne az ár alapján döntsünk, kicsit járjunk mögé a dolgoknak. én most leginkább a vonalkódos modszernek hiszek.

YELLOW Elküldve: 2012-11-10 08:55 Segítsetek!

lestat83 írta: Sziasztok..

Nagyon surgosen segitsegre lenne szuksegem,, mert hamarosan muszakira kell vinnem a kocsit.
DE...sajnos van egy nagy bajom ...a muszerfal neha elkezd megorulni,,a mutatok ossze vissza ugralnak,,,minden hiba jelzest kiir majd eltuntet,,tehat villog minden ami van a muszerfalon,,,eloszor mindig az abs jellel indul ami egy zarojelben van,,de utana megy tovabb..sokszor ,,majdnem mindig a radiot is kikapcsolja,,majd vissza par masodpercre...s utana elsotetul minden,,majd egyszercsak visszajon ,,majd megint elmegy. Az auto nem all le,,lehet vele menni,,de semmit nem jelez vissza.se az indexet,,vilagitast,,sebesseget,,radiot semmit sem ilyenkor...csak ha visszavillan,,de eleg idegesito is,, ha folyamatosan csipog mikor ki be villannak a hibak...s ugralnak a jelzok..
Amugy ha a muszerfal teljesen elsotetul ,,amellett , hogy a motor megy tovabb,,az index ,fenyszoro , vilagitas illetev ( csak a sofor feloli kapcsolokkal) mukodik minden ablakemelo is,,de ugye nem jelez vissza...
Valakinek van tapasztalat ilyen hibaval?...szivesen vennem ha esetleg valaki ajanlani tudna egy megbizhato de nem lehuzos szerelot .,aki ert hozza..csinalt mar ilyet. ELORE is KOSZONOM minden JOAKARONAK aki segit vagy probal.
Ja,, az auto 116i ( 2004).


korábban volt itt probléma 2 E87-nél is. akkor sokan beázást mondtak. úgy látszik ez típushiba lesz.

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 22:32 Motorolaj

zoliika írta:

Én most erre a címre kaptam fel a fejemel fogok menni ott van München mellett és megnézem az olajakat és viszem a Yellow által megadott vonalkódlistát és az Aral olajakra is kíváncsi leszek a szitanyomásos cimkére!


mondjuk ez az új dobozos ARAL már, lehet ez nem szitázott. de nekem van még a régi henger dobozos, az szitázott



itt jól látszik a vonalkód:

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 22:20 Motorolaj

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 21:39 Motorolaj

zoliika írta:
YELLOW írta:
Szemy írta: Nos, ahogy igertem megneztük a szomszedomnal az olajosdobozok vonalkodjait. 2 db 1 literes eredeti BMW 0W-40 olajrol van szo, amelyeket nemet boltokbol interneten keresztül rendelt. A vonalkodok a következöek:

83 21 0 398 504
83 21 0 398 507

Az elsö 3 szamjegy = 832, ami a Yellow altal melleket adatok alapjan Olaszorszagot jelöli...


jellemző én még csak ilyet láttam eddig, ezé nem is raknék bele


Hallod Én ezt nem értem..ha egy Bmw olaj Olaszból származik az már szar?És ha egy Castrol olaj ami olasz "nemzetiségű olajipari cég" és flakonja ill. a vonalkódja alapján németből származik ?Az is szar?
Múltkor cseréltem olajat Bmw ll4 és szlovéniából származott,most is cseréltem olajat az meg német bmw olaj volt......most akkor????


a német jó volt.
a többi....
az olasz azért veszélyes, mert nagyon sok szar jön onnan.
de mint mondtam én nem akarok meggyőzni senkit. sokszor le is vagyok ugatva egy csomó minden miatt, ami miatt más is kételkedik. ő dolguk. én leírom, amit tudok, amit gondolok, amit hallottam, amiben hiszek. a többit eldönti mindenki maga.
tőlem mol botond-ot is rakhat bele bárki

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 20:55 Motorolaj

Szemy írta: Nos, ahogy igertem megneztük a szomszedomnal az olajosdobozok vonalkodjait. 2 db 1 literes eredeti BMW 0W-40 olajrol van szo, amelyeket nemet boltokbol interneten keresztül rendelt. A vonalkodok a következöek:

83 21 0 398 504
83 21 0 398 507

Az elsö 3 szamjegy = 832, ami a Yellow altal melleket adatok alapjan Olaszorszagot jelöli...


jellemző én még csak ilyet láttam eddig, ezé nem is raknék bele

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 17:54 Motorolaj

Szemy írta:
YELLOW írta:
Szemy írta: Szia Yellow!

En meg kernem a segitsegedet egy pillanatra. Adott az alabbi vonalkodszamsor:

(01)04008177985164(10)426057

Ezt hogyan kell ertelmezni? Egyebkent ez egy 20 literes Castrol-kannan van.

Elöre is köszönöm szepen a segitsegedet.

Szemy


fotózd már le lécci

amúgy ha az 400 előtt a 0-la lentebb van, akkor 400-zal kezdődik és akkor német. és valószínú az a 0-la lentebb van.


Feltöltöttem a galeriamba a kepet, de nem igazan eles. Pedig a vinyomon tök jol olvashato minden. Egyebkent nincs se lentebb, se feljebb egyik szam se, egy sorba van irva az egesz szünet nelkül.

En inkabb arra tippelek, hogy a (10) utan allo 3 szamjegy lesz az orszagkod: 426 = Nemetorszag ?

Szemy



ebből sok nem látszik. azt hittem neked van otthon. egy netes webáruházba feltöltött kép vonalkódja alapján ne alapozz. mert amit kapsz, az lehet csak dobozban hasonlít. amúgy ha kint veszed, nem valami volt kommunista, szocialista országban, akkor valószínű jót kapsz.

szerk.: biztos nem az az ország kód. mivel a kód elején kell lennie. a (01) után, meg úgy minden kód nem nagyon kezdődik 0-val. az csak karakterszám miatt van benne, így valószínű 400-zal kezdődik, azaz német.

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 17:19 Motorolaj

Szemy írta: Szia Yellow!

En meg kernem a segitsegedet egy pillanatra. Adott az alabbi vonalkodszamsor:

(01)04008177985164(10)426057

Ezt hogyan kell ertelmezni? Egyebkent ez egy 20 literes Castrol-kannan van.

Elöre is köszönöm szepen a segitsegedet.

Szemy


fotózd már le lécci

amúgy ha az 400 előtt a 0-la lentebb van, akkor 400-zal kezdődik és akkor német. és valószínú az a 0-la lentebb van.

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 17:18 alapjárat leesik, ingadozik

bmwtunner írta:
anubisz írta:
zoley88 írta:
bmwtunner írta: Sziasztok, nekem e36 om van és nekem is olyan gondom van hogy hidegen inditás után ingadozik az alapjárat.De kb 10-15per műlva semmi probléma,itt láttam hogy irt mindenki ezt + azt én a konkrét válaszra lennék kiváncsi mi lehet a godja mert eléggé idegesítő ! A Válaszotokat elöre is köszönöm.


termosztát? nekem is lassan cserélni kell mert diag is hibát dob és annak is van szabályozó szerepe, de ez csak tipp!


Erre ne vegyél mérget. Ni köze hozzá. Ki sem nyit, amíg nem meleg a víz, ha meg nyitva marad, akkor a víz nem melegszik. Sokan észre se veszik, hogy rossz. Mi köze ennek az ingadozó alapjárathoz. Enyémbe van egy vízhőfok jelző gomba, más típusnál még az sincs a termosztát házba.


A termosztát új ki let cserélve,és szerintem sincs ahhoz semmi köze az alapjáratnak,Az egyik Ismerösöm szerint alapjárati motor a ludas,de nem tudom .
Am hibakod nincs .


ez sem feltétlen igaz... ilyenkor szokott nagyon sokba kerülni a dolog.
"há mi a baj? alapjáratnál ingadozik? hmmm.... jah persze az alapjárati motorban benne is van az alapjárat, akkor biztos az szar"
az ilyen esetekben 90% nem ez a hiba, sőt nagyon ritkán megy tönkre.
nagyobb a valószínűsége főtengely jeladónak, légtömegmérőnek (húzzátok le a csatiját, akkor csinálja-e), illetve meg kellene nézni kartergáz szellőztetőt. valahonnan nem szív-e false-ot. stb stb.

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 15:57 Motorolaj

Szemy írta:

En sem vonom ketsegbe Yellow kollega aggalyait, söt erdemes rajta elgondolkozni. Viszont azt latni kell, hogy neki sem a Castrol tipusu olajjal van gondja, hanem azzal, hogy az eredeti termeket nem olyan egyszerü beszerezni biztos forrasbol.

Egyebkent ez engem most pont erint, mivel decemberben következik az esedekes olajcserem, es ha ragaszkodom a 0W-30-as olajhoz, akkor bizony csak Castrol-t tudok valasztani a szükeseges minösitesek alapjan. Illetve van meg egy Mobil 1 ESP 0W-30-as olaj is, ami az elöirt minösiteseknek megfelel, de ezt meg a Mobil 1 honlapja sem ismerni. Esetleg van valakinek rola informacioja?

Szemy



én Cast. SLX prof. powerflow 0w-30 olajat hazsnáltam eddig. ezek mind német gyártásúak voltak. nem is volt vele gond. viszont fater opeljába SLX prof. Longtec-et vettem, aminek opel minősítése is van, és azzal volt gond, sőt legutóbb olasz vonalkódos jött belőle. szóval soha többet. az eddigi forrásom (formula3000.hu) az én olajam árát, és csak az SLX-nek, meg néhány Castrol-nak 500Ft-tal emelték az árát/liter. Az Aral ugynaaz, csak 0w-40 korábabn is olcóbb volt, most is az, kb 100ft-tal emelkedett. így nekem jövőre ez lesz. több ember vett már Aral olajat is, és negatív visszajelzést nem kaptam, és mind német volt. én azóta mindig nézegetem boltokban a vonalkódot és látni érdekességeket. nyomtassátok ki és nézzétek. amúgy más termékre is igaz ez a vonalkód táblázat, élelmiszertől kezdve mindenre.

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 15:50 Motorolaj

jokerface írta: Yellow,
igazán megoszthatnád velünk,hogy mi szerint osztályozod az olajat,hogy igaz-e vagy hamis.
Feltölthetnéd ide is a vonalkód értelmezési szótáradat

Amúgy a BMW flakonos olajakkal mi a helyzet. Nemsokára olajcserém lesz mindenhol a verdában.


keresd vissza egy párszor már betettem. sőt le is írtam azzal kapcsolatban is a +/- véleményem.
vonalkód alapján. erer írtam, hogy oká lehet azt is hamasítani olyat nyomtatni amit akar az ember. de ezt marhára nem nézi senki, így nem is fogják a hamasítók, de itthon sem a vonalkódot átcserélni. a vnalkód tartalmaz egy kódot, ami országot jelöl a terméket hol gyártották/palackozták. ez azért fontos a nyomonkövetés miatt (raktárak, vám, stb) azárt ezmarad a gyári, azaz kb 95% hogy ezt nem fogják megmásítani, hanem az szerepel rajta ahonnan van az olaj.
a töltet a lényeg.
a BMW dobozos olajaknak nem hiszek. a BMW nem gyárt olajat, szerződésben a Castrol-lal, korábban néha a Mobil 1-el volt. a gyári feltöltési olaj biztos jó, nem hamisított pancsolt szar. de ezt csak a gyárban. elvileg ezeknek kellene lenni a BMW dobozban is. csak ám rájöttek, hogy rakhatnak bele szart is. lásd GM olaj.... kész kabaré
szóval kint, pl németországban nagyobb eséllyel vehetsz fasza BMW dobozos olajat, itthon nem. miért? mert ide nem onnan hoznak olajat (matrica nem számít olyat raknak amilyet akarnak), hanem délről, keletről, északről, közelebbről. horvát, olasz, ukrán, orosz, lengyel, és egyéb nevettséges helyekről. ez a vonalkódból ki fog derülni.
az ARAL azért jó, mert szitázott a doboza, így a vonalkód is. persze lehet ilyen dobozt venni, aki hamisítani akarnak, de nem éri meg, így marad a cimkés dobozú olaj.

Gyártási hely/ vonalkód kezdődés
Ausztria 613
Anglia 500-509
Ausztrália 930-939
Ausztria 900-919
Belgium/ Luxemburg 540-549
Brazília 789-790
Bulgária 380
Ciprus 529
Csehország 859
Dánia 570-579
Dél-Afrika 600-601
Dél-Korea 880
USA/Kanada 0 00-139
Franciaország 300-379
Fülöp-szigetek 480
Görögország 520
Hollandia 870-879
Horvátország 385
India 890
Indonézia 899
Írország 539
Japán 450-459,490-499
Kína 690-695
Lengyelország 590
Magyarország 599
Malajzia 955
Németország 400-440
Norvégia 700-709
Olaszország 800-839
Oroszország 460-469
Románia 594
Spanyolország 840-849
Svájc 760-769
Svédország 730-739
Szlovákia 858
Szlovénia 383
Tajvan 471
Törökország 869
Ukrajna 482
Vietnam 893

YELLOW Elküldve: 2012-11-09 15:05 Motorolaj

zoliika írta:
Coyote írta:
YELLOW írta:
Sanka írta: Sziasztok!
E36 318tds-be milyen olajat ajánlotok!Én Castrol Edge 5w-40-re gondoltam!


a viszkozitás jó, de én az EDGE-t elfelejteném. inkább ARAL-ban keress hasonlót, vagy Mobil 1-ben.


az Edge az egyik legjobb olaj, mi baj lenne vele...


Régen hamisították és szerintem Yellow ezért nagyon szkeptikus és elfogult negatív értelemben Castrol-al.


régen??? inkább egyre jobban. vegyél add meg a vonalkód első 3 számjegyét és megmondom hamisított szar van-e benne.
nekem mindegy, vegyétek.


szerk.: az olajhamasítás sem anyniból állt, hogy a fű alatti vétel. eleve nagy tömegben úgy jött/jönnek be az országba. a részletekbe senki nem megy bele, csak látja a dobozt meg a feliratot oszt jóvan. én láttam már castrolból két egyforma olajat kiöntve meg totál nem egyforma volt. és igen a kód alapján az egyik német a másik olasz volt.
a boltosok nagy része is fű alatt veszi meg aztán mindenki nyugott szível veszi, mert az boltból van és jó drága, majd biztos nem hamis.