Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-10-12 16:42 LED-es hátsólámpa

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
szotakdavid írta:

Elvileg kell egy faceliftes lámpa modul,némi kábel plusz felprogramozás.és úgy fog világiíani mint a faceliftes.Robinsonnak nem rég lett megcsínálva.

Üdv Dávid


Szia Dávid!
Köszi a választ, a lámpa modulnál a LKM re gondoltál?



nekem meg se köszönd a linket....


Ezer bocs Yellow, figyelmetlen voltam Feléd!
Akkor most: KÖSZÖNÖM! (csupa nagybetűvel, kiabálva)





(csak már megint dézsavűm van, Dáviddal kapcsolatban..., csak korábban mással volt. írok valamit, arra ráírja kb ugynaazt, aztán mindneki néki köszönget , hát mi folyik gyöngyösön? ) nem megsértődni senkinek....

YELLOW Elküldve: 2012-10-12 13:23 Megvegyem? Vegyek ilyet?

bd93 írta:
LAnti írta: Sziasztok!

Szeretnék csatlakozni a büszke BMW tulajdonosok körébe
320i E36-ra vágyom.
Érdeklődnék, hogy az 1991-1994-ig gyártottba rakott M50B20 és az 1994-1998-ig gyártottba rakott M52B20 között mi a különbség? Melyiket ajánljátok?

Válaszotok előre is köszönöm



helló én csak ajánlani tudom szerintem az egyik ha nem a legszebb BMW az e36 (persze mindenkinek a sajátja a legszebb ) csak jól körül kell nézni főleg ha itthon veszed magyar tulajtól sajna elég sok ramaty állapotban van én jó párat megnéztem mire vettem és ahoz képest hogy 92- es egész megbízható de szerintem elég nagy szerencsém van
sok szerencsét


én tudok neki kontaktot, ha kell. külföldről hoz be, minden papírmunkát elintéz, és a forgalmiba csak motorkód lesz, mármint annyi, hogy M52, vagy M50, magyarán könnyebb lehet benne motortcserélni. eddig 2 munkatársam vett kombit igaz csak 1.6-osokat, de patika állapotúak sérülésmentesek. mindkettőt saját szememmel láttam, mondhatni full extrásak 99-es legeslegutolsó kiadások. ha E36-ban gondolkozol, de szerintem bármilyet tud, akkor szólj és elkérem az elérhetőségét. semmi közöm nincs hozzá, nem is ismerem, de amilyen autókat behozott, az alapján szívesen ajánlom.

YELLOW Elküldve: 2012-10-12 07:15 Megvegyem? Vegyek ilyet?

LAnti írta: A sima vagy dupla vanos a jobb? Mi a különbség? Ez a két motor központi befecskendezéses vagy hengerenkénti?


hengerenkénti a befecskendezés. a dupla Vanos a kipuff oldali szelepeket is vezérli. én a duplát választanám.

nekem mintha úgy rémlene, hogy az M50 az Vanos nélküli, az M52 a sima Vanos, és az M54 a dupla Vanos.
az M50TU volt sima Vanos, az M52TU dupla Vanos. talán így helyesebb. M54-et E36-ba úgy tudom nem szereltek, csak E39, E46-ba és felfelé

YELLOW Elküldve: 2012-10-12 07:06 LED-es hátsólámpa

hil írta:
szotakdavid írta:

Elvileg kell egy faceliftes lámpa modul,némi kábel plusz felprogramozás.és úgy fog világiíani mint a faceliftes.Robinsonnak nem rég lett megcsínálva.

Üdv Dávid


Szia Dávid!
Köszi a választ, a lámpa modulnál a LKM re gondoltál?



nekem meg se köszönd a linket....

YELLOW Elküldve: 2012-10-12 07:05 Hűtővíz..:S

jons írta:
YELLOW írta:
csak alapjáraton vedd le a sapkát


leginkább sehogy ne vegye le a sapkát, majd csak ha lehűlt... (nem jéghidegre, de azért ne üzemi hőfokon legyen.)


én a levételt úgy értettem, hogy tekerje le, hogy ott rotyogjon, mint egy fedő a fazékon. rosszul fogalmaztam, bár én levettem, hogy lássam, ahhogy pisil a kis visszafolyón, és nem lett vele semmi bajom.

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 17:27 Navi frissítés

Melch06 írta: Az én autóm, egy 2004-es 320 M kombi 320-as.
A navija Angolul és németül beszélt, régóta szenvedtem vele, ma találtam egy honlapot érdemes megnézzétek. A navimat 10-perc alatt megcsinálták : 20.000.-
A xenon lámám alig világított A foncsort kicserélték mindkettőben 1,5 -óra alatt A cimük
XI.-ker Berekszász 77. T:06-20946-19-55 Honlap: info@mobilgumi.hu


ismerjük, de köszi a visszajelzést

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 17:16 LED-es hátsólámpa

hil írta: Sziasztok!
Lehet, nem jó helyre írok, de jobbat nem találtam. Hátsó, de nem ledes lámpáról lenne szó: kollégám közvetlen facelift előtti autójába feceliftes hátsó lámpákat rakott. Az nem tetszik neki, hogy a féklámpa 5V feszültséget kap és ezért mindig világít. Faceliftnél ez máshogy van csinálva. Mit lehet ezzel tenni???

Előre is köszi a választ!


más a csati kiosztása. nekünk helyzetjelzőkor a csomiajtós is világít pirosan, a FL előtti nem. féknél ugyanígy.

itt egy link:

http://forums.bimmerforums.com...?t=1149669

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 17:02 tempomat + kormánycsere

Pistamann írta: Sziasztok

Egy gyors kérdésem volna, gondolkodom azon hogy a gomb nélküli kormányomat lecserélem vezérlőgombokkal ellátott kormányra, a fejegységgel még összekötjük, de a TEMPOTAT aktíválásához külön modul, programozás, kábel szükséges?


erre feltétlen újat kellett nyitni?

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 17:01 Hűtővíz..:S

PITTIBL11 írta:
YELLOW írta:
PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz




Ezt értem király! de akkor nem valószínű a hengerfely igaz? Csúpán a légtelenítés lehet a gáz? Most hozta be németből a srác. Levett sapkával járassam? és ha kell öntsek mindig utána? csak mert írtad célszerű megállni akkor alapjáraton nem is éri el a két termosztát nyitását?



csak alapjáraton vedd le a sapkát, mert másképp kilő a víz. óvatosan kell levenni. meg ami van légtelenítő azokat is kinyitni. nekem le lett belőle engedve, aztán feltöltés után még vagy 2 liter simán belement, de sosem ment a pirosirányában. mondjuk november környéke volt, akkor hűt rendesen.
azért írtam menjél vele, amikor eléri az üzemit, akkor megállsz, letekered a kupakot óvatosan, aztán hagyod egy picit. majd visszateker, és álló helyzetben nyomod neki olyan 2500 fordulattal, hagy melegedjen a víz, hogy minden kinyisson. azt a szervizes pumpát nem értem, mert ha nem megy az autó, akkor a fűtéskör nincs nyitva és ha ott van levegő, akkor onnan nem jön ki....

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 16:29 Hűtővíz..:S

PITTIBL11 írta: Sziasztok!!! (BMW e46 2000-es motor évjárat 98

Nem az én autóm hanem az egyik barátomé.
Most vette, és az a probléma hogy hiába öntöm fel neki maxra a hűtőfolyadékot pedig már az úszó is teljesen fenn van! Ekkor kupak rá mehet tovább 2 nap múlva normál használatnál műszerfalon kis ikon jelez kevés a kiegyenlítőtartályban a hűtőfolyadékszintje. Ekkor ha lassan megpróbáltam levenni a tartály kupakját gőz és komoly bugyogás mellett (fórrt) mindig vissza zártam míg meg nem hűlt. Ma megint feltöltöttem légtelenítő csavart álló motornál levettem maxnál feljebb öntöttem és a termosztáttól érkező csövön próbáltam a lehető legtöbb levegőt kiszedni. Igazából a gyári légtelenítést nem tudom ez az egyik kérdés. Sehol nem látok vízfolyást nem gondolnék hengerfejre mert se az olajba nincs víz se a vízbe olaj. Ma ahogy feltöltöttem hagytam járni 15 percig nem tűnt el a víz nem forrt fel a viszkó jó. De nem értem hogy lehet hogy 2 nap alatt üres lesz a kiegyenlítő tartály?
Előre is köszi a választ.
Ha kimaradt valami vagy van valami ötlet akkor írjatok válaszolok.



kell bele azért anyag, ha le volt engedve.... középső rostélynál tekerd meleg állásba a középső tárcsát, illetve maxra a hőfokot így kell járatni, addig amíg üzemmeleg nem lesz, aztán célszerű megállni az autóval, hogy nyisson ki rendesen minden termosztát. csak így lehet lelégteleníteni rendesen. én is sokáig csak néztem.... hova megy a víz

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 14:15 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

kakszy írta:
Privátba megadnád a telefonszámod létszíves had beszéljek veled!



amit megadtam linket a másik topic-ban, ott van a telcsi szám is

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 13:49 Tükör

kakszy írta:

Ki az az M Atilla vagy mi a címe légyszíves ad meg!


http://www.bmwfanatics.hu/shop...eszek.html

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 12:53 Üzemanyag fogyasztás

zoliika írta:
norbeee írta:
zoliika írta:
xlzx írta:
Alesi írta:

Termosztatod jo? Nekem akkor evett ennyit, mikor az EGR termosztat nyitva maradt. Egyebkent a budapesti fugyasztasom, odafigyelve 8L koruli, 18-as kereken.



A pesti 2ezernél elváltogatós, de nagy ritkán odalépős fogyasztásom nekem se megy 7 alá,17es kerekeken... ahogy felérek autóútra,110nél 4,5liter,pályán 150nél 5,5-6 liter.. hosszú utakat szeretik a 20d-k


Nekem ugyanez a fogyasztásom


Szerencsés emberek


Anno nekem a "fosomnál" pd tdi-nél hirtelen megugrott a fogyasztásom,akkor Én elvittem a Bosch szervízbe,itt megjegyzem a menetdinamikával semmi bajom nem volt és kiderült porlasztó hiba volt.......


lehet érdemes az olajba szagolni, hátra gázolaj szaga van, vagy hígult. az is utal a rossz csúcsra. bár aszondják, akkor rántani is kéne neki, illetve dadogni kigyorsításnál...

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 11:21 Üzemanyag fogyasztás

xlzx írta: tavaly nekem is jobban evett még, idén nagyon gatya de állítom hogy ennek köze van az itthoni gázolajhoz is!


ez biztos. nem elég, hogy drága, de még szar is az anyag...

YELLOW Elküldve: 2012-10-11 11:20 Üzemanyag fogyasztás

norbeee írta:
xlzx írta:
Alesi írta:

Termosztatod jo? Nekem akkor evett ennyit, mikor az EGR termosztat nyitva maradt. Egyebkent a budapesti fugyasztasom, odafigyelve 8L koruli, 18-as kereken.



A pesti 2ezernél elváltogatós, de nagy ritkán odalépős fogyasztásom nekem se megy 7 alá,17es kerekeken... ahogy felérek autóútra,110nél 4,5liter,pályán 150nél 5,5-6 liter.. hosszú utakat szeretik a 20d-k


A legutóbbi pesti utam tempomattal autópályán is 7 liter felett volt 130 nál egy hónapja, azóta nő a fogyi. Tiédnél mennyi az alapjárati fordulatszám melegen/hidegen? az enyémnél sokallom a 780-800 at


miért lenen sok? dízelnél az alapjárat nagyobb mint benzinesnél. nekem meleg motornál 700, hidegnél 1000 felett van kicsivel. dízelnél általában 100-150-nel több szokott lenni.