Ez egy archivált weboldal! bővebben
YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-08-05 19:54 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta:

én lehet úgy csinálnám, hogy pattintós zárat felrakni... zárbetét ledugózva. csak gombra nyílik. persze ha bexarik a központi.... akkor még a csomitartón keresztül mindig be tudsz menni


Én azt nem értem most...
hogy nincs zárbetét, akkor mi a faszért nem nyitja ki a vezető oldali ajtót...
Meg van átkozva az autóm.... már beléptem a használtauto.hu-ra

Relé új, zárnyitó új... más már nem lehet baj...


GM progizás volt már?

YELLOW Elküldve: 2012-08-05 19:49 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta: úgy látszik a facelift előttieknél a zárszerkezet, a facelifteseknél meg a relé a gyenge pont.


Záregység megrendelve, betéve, és a hiba forrása megoldva. Véleményem szerint egyedi eset!

A cilinder - zárbetét el volt repedve és ahogy kiszedtem a helyéből szétesett :-S

Most k...szott ideges vagyok. Ilyenkor hogy tudok új zárbetét szerezni. Olyan megoldás érdekelne, hogy nem kell új gyújtáskapcsolót vennem és kulcsokat.

Lehetséges hogy holnapi napon alvázszám alapján tudok egyet rendelni szervízből, vagy inkább egy bontott szétszerelése és a lamellákkal való játék után lesz egy új-használt zárbetétem?!

Ja és jó az autó: nyitok, ablak lehúz és 3-4. próbálkozásra a belső nyitóval ki tudom nyitni a zárat...


én lehet úgy csinálnám, hogy pattintós zárat felrakni... zárbetét ledugózva. csak gombra nyílik. persze ha bexarik a központi.... akkor még a csomitartón keresztül mindig be tudsz menni

YELLOW Elküldve: 2012-08-05 19:47 Valaki segítsen

habos írta: Sziasztok fanatics tagok!
A problemam egy 98-as E36 320i touring-al van.
Az auto neha lusta,neha meg megy ahogy kell.Hiaba nyomo a gazt nem huz,hanem ingadozosan megy es egyszer megindul.Ezt latni a fogyasztasmeron is mert padlogaznal sem fekszik ki csak mikor erzem is hogy megy.Az ingadozast latni a fogyasztasmeron is hogy mozog le fel.Ha a tank negyed korul van,hajlamos neha leallni,aztan inditom es megy tovabb.Benzin szurore gondoltam,de inkabb segitseget kerek,mielott bontok.Szep napot mindenkinek.


ez pedig benzinpumpa lesz. tipikus esete a halálozásnak, amikor kis üzemanyagnál nem tud nyomni elkegendő naftát. persze egyúttal az üz. anyag szűrőt is célszerű cserélni. persze lehet, hogy csak a szűrő, de haver E36 320i-jében is így kezdődött.

YELLOW Elküldve: 2012-08-04 13:15 Autóvásárlás

lalada írta:
jaja egyetértek. nekem a multikormány meg a navi hiányzott nagyon, ezeket rakattam bele.
de amúgy nem volt fapados, csak ez tette teljesebbé a képet.
bár sok kritizáló mondta, hogy neked még a tükröt se hajtja be a záráskor? meg a hátsó ablakok is kurblisak? mondom, ja.. és akkor mi van? főleg francia off kocsik tulajai tiszteltek meg így... aztán mentek vele egy kört és mondták, hogy húúbazeg. itt nem a tükör meg a hátsó ablak és a dönthető ülés az ami számít...na.

Idézet: én nem tudom ki hogy, de nekem nem hiányzik az elektromos/bőr ülés (a sport igen), nem hiányzik az ülésfűtés, a xenon, de még a HK sem. sem a hátsó elektromos ablak (úgysem viszek ott senkit). talán a napfénytetőt említeném, ami nem lenne rossz, de igazából az sem hiányzik. mi van még, amitől jobb lehetne? nagyon semmi. M-es kormányt szereztem, van tempomat nem is kell más. még a lehajtható hátsó ülés sem hiányzik... komolyan nem tudom, nekem ezek nem extrák. valszeg újonnan sem kellett volna bele, ha veszem.


egy másik fórumon beszéltem egy sráccal, aki szintén megnézte az autómat, amikor még nem az enyém volt. azt mondta nem vette meg, mert túl fapad volt neki.

aztán vett egy facelift előtti 318i-t amiben volt a régi 3 ágú multis kormány, meg ülésfűtés, meg valószínű hatos CD-tár, mert elől kazettás magnyó volt. ezenkívül semmi. ugyanúgy tekerős ablak hátul, ráadásul a kilincsek nem voltak a kocsi szinére fújva.
neki nem volt benne esőérzékelő, se automata lámpa, a felni is csúnyább. hát.... nem tom...

én is nézegettem jobb felszereltségűeket, de anynival drágábbak, sőt a legtöbb nagyobb motoros is volt, nah meg dízel, ami nálam eleve kizárt volt, hogy anynit nekem nem ér.
garázsban állok, ha télen mégis fáznék, veszek egy 1500 ft-os szívargyújtós melegítőt.

YELLOW Elküldve: 2012-08-04 13:05 Társalgó

valter320d írta:

Én MANN filtert vettem és abba csak 1 db nagy O gyürü volt és egy rézalátét!


na jó de neked is dízeled van. és lehet, hogy azokhoz nem adnak a csomagba...
bár már tegnap is agyaltam rajta, hogy először én is Mann-t vettem és mintha abban sem lett volna. viszont a Mahle-Filt-ben tutti van. tegnap mikor kerestem a képet, akkor észrevettem, hogy még a full gagyikhoz, ilyen febi, meg milco vagy mi az istenhez is adnak, igaz mindegyikhez az volt írva, hogy 316i-hezvaló. szóval lehet csak a dízelekhez nem adnak.

YELLOW Elküldve: 2012-08-04 11:03 Társalgó

dbrenner írta: Amugy most nezem,nem igazan melyedtem eddig bele,hogy az online tagok rejtozkodni is tudnak!!! Kerdem en,mi az istennek kell itt rejtozkodni???
Talan szegyenlik egyesek,hogy csak BMW-re futotta???


olyanok szokták ezt, akik nem akarják, hogy letámadják őket... igazából nem látom értelmét, én sokszor kilépni sem szoktam, oszt olyan mintha mindig itt lennék

YELLOW Elküldve: 2012-08-04 10:21 Motor hibajel(sarga)

csikben írta:
YELLOW írta:
szerintem lehet köze. ugye érzékelte, hogy roszabb anyag van benne mint eddig, ezért a kopogás érzékelő változtatott a gyújtáson, meg kitudja min. szerintem csak ennyi a dolog. bár furcsa, hogy ezt a hibát írta. illetve nem hiszem, hogy hibát kéne generálnia ennek az állításnak. szóval, most meg is válaszóltam, meg nem is. érdekes.


Ilyen üzemanyagváltás már korábban is volt, de ilyet nem csinált még sose. Amúgy nem tankolás után csinálta egyszerre, hanem kb. 100KM-t mentem vele és az után. Persze ez nem zárja ki gondolom a fent említett lehetőséget. Használom aztán majd meglátjuk mi lesz.


az is lehet majd a szenzor fogja megadni magát, állítólag a hőtől...

YELLOW Elküldve: 2012-08-04 09:51 Autóvásárlás

én láttam már itt, hogy autókat keresnek leendő tulajok, és ugye linkelik be a példányokat.
nos sokszor olyan autókra mondjátok, hogy fapad, amiben még multis kormány is van, vagy ülésfűtés az enyémben ezek sincsennek gyárilag. akkor az enyém egy rakat szar volna?
én nem hiszem. a felszereltség lista ami benne van a szervízkönyvbe elég kurta, mégsem panaszkodom. egyáltalán nem tartom rossznak. ismerőseim akiknek más típusok vannak, csak csodálkoznak miket tud az enyém, amit az övék nem. a BMW alapból azért elég sok extrát ad, csak a mostani világban természetesnek tűnik.
én nem tudom ki hogy, de nekem nem hiányzik az elektromos/bőr ülés (a sport igen), nem hiányzik az ülésfűtés, a xenon, de még a HK sem. sem a hátsó elektromos ablak (úgysem viszek ott senkit). talán a napfénytetőt említeném, ami nem lenne rossz, de igazából az sem hiányzik. mi van még, amitől jobb lehetne? nagyon semmi. M-es kormányt szereztem, van tempomat nem is kell más. még a lehajtható hátsó ülés sem hiányzik... komolyan nem tudom, nekem ezek nem extrák. valszeg újonnan sem kellett volna bele, ha veszem.
nekem a külső, a műszerfal, a tudat, hogy BMW, gyermekkori álmom, asszem bőven elég. így is sokan irigyek (pedig már bárki megengedhetné magának), sokan megnézik.

jah egyik munkatársam nemrég vett egy dajevú jánost 98-as és légzsák sincs benne egy darab sem.
az akkori E36-okba, sőt már 96-ban is volt amiben 4 légzyák dupla digit, klíma volt. persze az új áruk is más volt, de azért ha régebbi modelelket is nézzük azért egy BMW mindig is többet tudott.

jah és ott a 90-es évek mercijei, amikor felára (nem is olcsó) extra volt a hátsó szélvédő fűtés. a mercik pl sokkal fapadosabbak voltak és ahhoz képest drágák.

YELLOW Elküldve: 2012-08-03 22:45 Motor hibajel(sarga)

csikben írta: Sziasztok!

Nemrég regisztráltam az oldalra, ezért első körben üdvözlök minden tagot!
Regisztrációmnak sajnos a legfőbb oka egy hibajelenség, amely a napokban fordult elő szeretett járművemmel és szeretnék tanácsokat és információt kapni.

Szóval rá is térnék, remélem jó témát választottam.
Tegnap délután a kijárás után figyelmes lettem egy motort ábrázoló sárga színű piktogramra a műszerfalon. Semmi különlegeset nem tapasztaltam az autón, egyéb infót nem írt a hibáról. (reggel beindítás után magától eltűnt a jelzés) Ma bevittem a márkaszervizbe, ahol lekérdezték és a hibát a főtengely nem megfelelő állása generálta. Abban maradtunk, hogy ha még egyszer előfordul akkor be kell vinni és szétszedik.

A történetet kiegészíteném még annyival, hogy a legutolsó tankolásnál nem a megszokott 100as benzint tankoltam a megszokott kútnál, hanem 95-ös oktánszámút Sopronban. (a három vezető márka közül az egyiknél), továbbá többször el lett indítva majd leállítva a motor rövid járás után, hidegen.

Az autó egy E60 530i, ~130e KM óra szerint.

Mi a véleményetek? Esetleg összefügghet a két dolog? Fordult már elő ilyen veletek?

Üdvözlettel,
Ben


szerintem lehet köze. ugye érzékelte, hogy roszabb anyag van benne mint eddig, ezért a kopogás érzékelő változtatott a gyújtáson, meg kitudja min. szerintem csak ennyi a dolog. bár furcsa, hogy ezt a hibát írta. illetve nem hiszem, hogy hibát kéne generálnia ennek az állításnak. szóval, most meg is válaszóltam, meg nem is. érdekes.

YELLOW Elküldve: 2012-08-03 20:09 Autóvásárlás

BarG írta:

Akkor már én is hadd szaporítsam a szót......

Engem igen mellbevágott, amikor a vadiúj autómban meghallottam a REVERSE rádiós-MAGNÓT! Hát komoly lelki törés volt, a Leonom után, amiben minimum három kategóriával szólt jobban a gyári cucc (a kormányról meg az ülésekről már értekeztünk itt). Villámsebesen kibasztam belőle a gyári magnósrádiót meg a hangszórókat és került bele Blau csúcsrádió meg igényesebb hangszórók, meg mélyerősítő és mélyláda, ami nem sok helyet foglal, de lök egy-két kategóriát a hangzáson. Mondanom se kell, a Blau nem illeszkedik az összképbe, de inkább legyen jó. A világítását össze lehetett hangolni a gyári színekkel, azzal semmi probléma sincs. A gyári naviról inkább nem is szólnék, mert minek, az inkább a rögeszme kategória.


háde Te újonnan vetted, akkor mér nem úgy kérted, hogy HK-val? amúgy sem vót ócsó, nem fért volna bele?

YELLOW Elküldve: 2012-08-03 10:30 Társalgó

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
vivaladiesel írta: Az is fontos, hogy amikor az olajszűrőt cseréled akkor cseréld a 3? darab O gyűrűt is. (az új olajszűrő dobozában megtalálod őket)]


Olajszűrő dobozban csak két gyűrű van, a nagy "O" és a leeresztőcsavarhoz a rézgyűrű.



hát én eddig Mann és Mahle olajszűrőket vettem, abban volt 1 vagy 2 db kis gumi gyűrű is.


A gyárihoz nem adnak. (nekem legalábbis eddig nem volt benne egyszer sem a két kicsi, pedig párszor már cseréltem olajat)

szerk: szóval ott külön kell megvenni. Ha a Mahle és a Mann ad, akkor az korrekt!




ne ez nem mahle, de nekem így nézett ki ami a dobozban volt

YELLOW Elküldve: 2012-08-03 10:22 Hasznos weboldalak

kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
bmw320 írta: Honnan lehet megtudni a Vin kódot??


az alvázszám utolsó 7 karaktere! az 5 jegyű szám és előtte 2 betű.


E46 esetében.



de az utolsó 7 karakter az mindegyikre érvényes nem?


Igen, igen. Bocs, nem kötözködés volt, ne értsd félre! A lényeg az uccsó hét karakter.



nem, nem vettem annak...

YELLOW Elküldve: 2012-08-03 10:09 Hasznos weboldalak

kempelen írta:
YELLOW írta:
bmw320 írta: Honnan lehet megtudni a Vin kódot??


az alvázszám utolsó 7 karaktere! az 5 jegyű szám és előtte 2 betű.


E46 esetében.



de az utolsó 7 karakter az mindegyikre érvényes nem?

YELLOW Elküldve: 2012-08-03 10:04 Társalgó

kempelen írta:
vivaladiesel írta: Az is fontos, hogy amikor az olajszűrőt cseréled akkor cseréld a 3? darab O gyűrűt is. (az új olajszűrő dobozában megtalálod őket)]


Olajszűrő dobozban csak két gyűrű van, a nagy "O" és a leeresztőcsavarhoz a rézgyűrű.



hát én eddig Mann és Mahle olajszűrőket vettem, abban volt 1 vagy 2 db kis gumi gyűrű is.

YELLOW Elküldve: 2012-08-03 09:43 Hasznos weboldalak

bmw320 írta: Honnan lehet megtudni a Vin kódot??


az alvázszám utolsó 7 karaktere! az 5 jegyű szám és előtte 2 betű.